Úterý 31. března 2020, svátek má Kvido
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 31. března 2020 Kvido

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i44r10i 15B19o19r 8271714912333

Odpusťte už konečně těm hnusným USA.:-/

0/0
16.9.2019 9:19

P86a32v24e58l 77K20u18d25r37n79a 2797858497631

Vzdycky me pobavi ta predstava nekterych lidi, jak NATO v roce1968 zacina treti svetovou valku kvuli rozepri dvou komunistickych stran vychodniho bloku.

+11/0
15.9.2019 17:09
Foto

M21a93r87i42e 52J35a87n96d92o36v36á 8481163285286

Naprosto přesnéR^

+1/0
15.9.2019 18:57

J44i64ř77í 23Ř19e69z26n90í12k 4462192463555

a co takhle kvůli Vietnamu, kde se střetávali v přímých bojových akcích sovětská a americká letadla. Ve válce už jsme byli, jenom by to znamenalo otevření další její fronty, aby Amíci osladili prohry v Asii.

0/0
16.9.2019 8:00
Foto

M82a82r64t29i28n 68B54r16a77u13n 2894637641989

Aha, tak už chápu co jste myslela tím hašteřením. Ale omyl. Nebudu se s vámi hašteřit. Jen uvedu příklad. Hrozitánsky se zamilujete do člověka, budete s ním žít a on vás začne najednou mlátit. Samozřejmě od něj odejdete, jenže po pár létech si řeknete, že vás sice mlátil tak, že jste nemohla ani chodit, že vám nedával peníze, že vaše vám ještě kradl, jenže občas vás pozval na zmrzlinu. Taky zapomenete?

A ještě jedna věc. Je nesmírně důležité, aby egoismus zvítězil. EGOISMUS, nikoliv egocentrismus. Nevěřím že se to týká i vás ale spousta lidí si tyto pojmy plete. Egoismus a snaha starat se především o své zájmy není nic hnusného ale je to základ pro každý vývoj kupředu a možnost pomoci následně i těm, kteří nemají tolik štěstí jako já, vy nebo kdokoliv jiný. Jako příklad uvedu současnou uprchlickou krizi. Všichni jsme konfrontování s názorem, že prostě musíme pomáhat. A musíme a musíme.Že nesmíme myslet především na sebe. Jenže když na to přistoupíme, tak i to málo co máme rozdáme. A nakonec až vyschnou zdroje nebudeme mít nic.

Ale zpět k roku 68. Po roce 1945 všichni SSSR milovali a vzhlíželi k němu s obdivem. I k tomu dacanovi Stalinovi. Logicky, vždyť nás zbavil nacistů. I když ve skutečnosti jeden prevít nahradil druhého. To ale nikdo neviděl, protože ani nemohl. Nebyl internet, nebyla televize. Rozhlas a tisk vám naservíroval jen to co chtěla po roce 48 ta nejzrůdnější strana. Proto ty lidi chápu. Chápu Pavla Kohouta, chápu Vlastu Chramostovou i Jiřinu Jiráskovou. Chápu ti tisíce lidí, kteří v SSSR viděli bratra a přítele největšího. Jenže přišlo Maďarsko a pak přišel rok 1968 a tak se lidi začali ptát. Opravdu je toto příklad chování přítele? Na povrch vycházela fakta o únosech lidí na Sibiř. A lidé se opět ptali. A poté, v 70. létech, neustále vnucování všeho Sovětského. Kdysi se zpívala taková písnička mezi lidmi. Jede vláček přátelství a co veze? Do SSSR uran zlato uran zlato, a zpět? H....za to.

Takže zapomenout? A proč? Co nám dnes nabízí následník SSSR?

+10/0
15.9.2019 15:33
Foto

M34a30r31t51i71n 12B96r19a44u25n 2184367541509

Dokončení: Co nám nabízí Putinovo Rusko tak velkého, že máme odpustit? Proč? Z jakého důvodu a co nám to přinese? Protože to musí být naším elementárním zájmem.

+7/0
15.9.2019 15:34

M76i96r40o15s25l51a51v 20P53a70v28l86í58č73e38k 9859747332543

Odpustit je třeba vždy. Odpuštění přináší osvobození. Zvláštní, že právě Vy to nevíte...

+4/−2
15.9.2019 17:22
Foto

M15a27r65t80i24n 67B73r53a85u73n 2304147201429

Odpuštění znamená osvobození? To hlásají křesťané a těm já jsem na hony vzdálen. Ano, odpustit je možné, ale pouze tomu, kdo k tomu dá důvod. A to rozhodně není případ Ruska pod vedením Putina. Tam platí, že pokud mně někdo uhodí do levé tváře, je nutné ho praštit přes obě a ještě kopnout do kolena. Přesně jak to popisuje Anton Sandor La Vey, ve své Satanské bibli ( to kopnutí jsem dodal já, nejsem žádný troškař.

+4/0
15.9.2019 17:33

L98u64k10a16s 59F57i49k56r 8811200776791

Neplati to pro vsechny krestany. Me se vis libi “Chvalme Pana a podavejte munici”.

+2/0
15.9.2019 19:23

M53i24r47o44s15l39a43v 12P10a45v59l40í58č90e56k 9769977332783

Tak jistě, pokud se chcete do konce svých dní cítit jako oběť, neodpouštějte :-).

+5/0
15.9.2019 19:30

T50o24m75á25š 73G73a84y67e73r 4952659695834

Ano, pan Braun je na hony vzdálen od křesťanství a uvízl v pasti Starého zákona.

;-)Doporučená literatura: Israel Shahak....

+1/0
16.9.2019 13:11

L69u45k87a30s 38F47i38k24r 8731760406981

Odpustit lze jen tomu, kdo svych cinu lituje.

To Rusaci opravdu nedelaji.

+2/0
15.9.2019 19:21

B49e74a10t65a 91K78r82u85s97i38c 2394470319690

Ano, souhlasím, pane Pavlíčku. Odpuštění-to je osvobození se;-).

+3/0
15.9.2019 19:58

B40e53a74t38a 13K78r89u56s87i55c 2684560699840

No když se vám líbí ta emoce, kterou neodpuštění přináší- tak potom neodpouštějte. To je opravdu jen a jen na vás.

+1/0
15.9.2019 20:00
Foto

M50a36r49t98i84n 74B54r45a92u72n 2404727901109

Já si tak nějak neumím představit, že bych mohl odpustit Mengelemu, nebo Rudolfu Hössovi či samotnému Adolfu Hitlerovi. Neumím si představit odpuštění pro Stalina nebo Gottwalda. I kdyby výše jmenovaní na sklonku svých životů udělali sebevětší dobrý skutek, není možné jím odpustit. Jak mohu dále odpustit zradu? Ti lidé, kteří zemřeli, byli zavražděni, přestože Sověty oslavovali, ti lidé který přišli o iluze jako například Martin Frič a raději zvolili smrt z láhve alkoholu, protože to nemohli snést, jak mohu na jejích oběť zapomenout. Když odpustíme, zmizí jejích oběť? Nezmizí. Neodpuštění nepřináší žádné emoce. Na rozdíl od nesmyslů že právě odpuštění je přináší.Odpuštění je fráze. Často zbabělá fráze, když nám schází odvaha se otevřeně postavit zlu. A proto ono zlo relativizujeme. A přitom zapomínáme, že všechny události kolem 2 světové války, byly iniciovány sporem velmocí. Tedy Německa a Ruska, které soupeřili o nadvládu. Proto ona dohoda mezi Stalinem a Hitlerem. A proto tak zoufalá snaha SSSR o vyhnání Německa. Ne proto, že by chtěli svobodu a prosperitu pro národy. Ale proto, že chtěl na Hitlerovo místo. A to se mu částečně povedlo. Tak kde je zde prostor pro odpuštění? Jestliže na něm budeme trvat a odpustíme, pak nejvíce ublížíme právě Rusku, protože mu upřeme šanci vyrovnat se se svou minulostí. Německo tu šanci dostalo a uspělo. Rusko stále žije s mýtem o statečném osvoboditeli. Přitom stateční byli pouze jeho řadoví vojáci, kteří položili své životy nikoliv za svobodu své a jiných zemí ale za imperiální politiku svých vůdců.

+2/−1
15.9.2019 20:21

B82e46a58t90a 89K26r67u82s30i12c 2114950499590

Ale vždyť vy tím, jak stále nevycházíte z minulosti, to zlo jen posilujete. Vy se stále v té minulosti udržujete a šíříte to nevědomky dál. Jak se, prosím, otevřeně stavíte zlu - jak píšete? že pořád vytahujete minulost a přítomnost posuzujete z pohledu minulosti? No to mi připadá, že to zlo - i když to samozřejmě tak nechcete, dál jen udržujete při životě. K čemu vám je,nebo tomu světu a životu, že si udržujete při životě nenávist a odpor třeba k tomu Mengelemu? Vždyť si podobnou kreaturu můžete tím do života přitáhnout! To jste neslyšel - že to, čím se se v myšlenkách zabýváte, si v životě zhmotňujete? Odpuštění je tak úlevné, takže nemohu souhlasit s tím, že nemá emoci. je to klid. Bytostný a ozdravný. A hlavně je schopno obrody. Neodpustit - to je nadále udržovat při životě to, co sám nechcete. Jsem si ale jista, že to všechno myslíte dobře, že jste hodný a přejete si dobro a mír. Tím jsem si jistaV

+3/0
15.9.2019 21:16
Foto

M27a21r20t32i31n 23B11r57a12u89n 2484457941859

Jenže tu paměť na zlo je třeba udržovat při životě, protože v opačném případě zapomeneme, že něco takového vůbec existuje. Jestli dnes například připustíme myšlenku, že je nutné odpustit strůjcům holokaustu, strůjcům válek, strůjcům roku 1968, pak příští generace, nebude mít z čeho vycházet. Skupina Sabaton, která ve svých videích připomíná válečné události lidské historie nahrála skladbu 40:1. Je o hrdinném boji Polských vojáků proti nacistům. V diskusi jedna dívenka napsala že je to krásné video a že je jí líto, že v té krásné době nežila. Napsala krásné době. I to je tvář odpuštění, nebo zlehčování. Dnes se hrají počítačové hry, kdy se středověk líčí jako jakási doba romantismu a hrdinných rytířů. A před chvílí se zde na blogu objevil článek, který svým hnusem předčil to, co jsem kdy zde četl. I to jsou známky zlehčování a manipulace a odpuštění. A omlouvám se ale to ( nejen vaše) zbožšťování revolucionářů jako Che Guevara, kteří nebyli ničím jiným nežli sprostými vrahy, to je také spojeno s zlehčováním a odpuštěním, protože to přeci dělal pro nějaké vyšší dobro. Takže vyšší dobro ospravedlňuje vyvražďování těch kdo nesouhlasí? Podobně jako věšení homosexuálů na ramena jeřábů v Iránu? Také to zaslouží odpuštění a zapomenutí? To není historie. To je krutá současnost, která je pokračováním historie. Pokračováním, které neskončí, dokud si lidé z oné historie nevezmou poučení. Ne tím že se v ní přestanou hrabat ale tím, že jí plně pochopí. A budou schopní to zlo pojmenovat bez nějakých příkras

0/−1
15.9.2019 22:14

J18a80r65m72i16l97a 56Č14e18r20n65á 2786682819526

Pane Martine, když píšete o zlu a že je třeba ho udržovat v paměti, píšete také někdy o tom, kolik zla, například v latinskoamerických zemích, napáchaly USA?

+1/0
15.9.2019 22:25
Foto

M28a95r83t78i15n 84B75r60a29u50n 2684857811889

Nevím o žádném.

0/−3
15.9.2019 22:31
Foto

K80a72r96e22l 30C45a32c43h 8609704175124

Nevědomost hříchu nečiní.

+2/0
16.9.2019 8:21

T22o65m44á42š 75G58a70y51e60r 4262809335154

!R^!

.... aneb ideologická slepota ....;-)

+1/0
16.9.2019 13:15

J16i74ř48í 55Ř70e33z15n53í26k 4372122513495

A co publikace Ligy proti bolševismu, ty snad dokázaly říci své o SSSR, ne. A nehovořil snad protektorátní tisk o tom, že se na nás řítí Hunové z východních stepí?

Ne, informací měl Pavel Kohout a spol. k dispozici dost a dost.

+2/−1
15.9.2019 21:50

I22v96o 39B98o29u56š25e 5882257418

Takže máme velebit SSSR za obsazení a hanobit USA, že nám nepomohly. 8-o

+7/0
15.9.2019 15:07

L78u77k30a10s 84F82i59k11r 8161540666131

A Rath je nevinej.

0/0
15.9.2019 19:25

J64i75ř22í 69Ř19e98z10n59í36k 4372372273815

SSSR máme velebit za to, že u nás nepropukla občanská válka.

+1/0
15.9.2019 21:52

J16o64s35e37f 67N61i39k27l 7596170756923

R^

+3/−3
15.9.2019 14:03

M12i14l68a43n 77Š11ť44a94s55t93n74ý 8328162855167

To jste zase objevila Ameriku.:-P Proč by se USA a západní Evropa měly plést do sporu mezi reformními a ortodoxními komunisty? O nic jiného v roce 1968 nešlo. Jestli si někdo myslí, že kdyby Pražské jaro nebylo násilím potlačeno, byl by u nás nastolen pluraritní systém a parlamentní demokracie, tak je hodně naivní. Socialismus (byť s lidskou tváří) by zůstal pořád jen socialismem v režii komunistů. Ti by si otěže nenechali vzít za žádnou cenu.

+7/0
15.9.2019 13:35

M88i25r80o52s49l92a81v 12B75u93č75e78k 6863153731464

S oblibou píši, že rozvoji kapitalismus nic neprospělo tak výživně - Jako existence SSSR s prosazováním tkz. NE Reálného socialismu. V r. 1968 byla jakási šance náš propad změnit - zastavit. Ony snahy - Nasadil tomu - Lidskou tvář + Ekonomické reformy. Brežněv poslal tanky a zabil do rakve svých 21 Rudých hřebíků. Zrezavěly, vyviklaly se - Komunisté to v r. 1989 vzdali . Reálně ! - Neuvěřitelným způsobem, připravili Západu nesmírně levný výprodej našeho NH - Stalo se ...

Když jsem na sušické divizi dělal písaře - Zažil se pojem - "Furt v lese". My sice dleli po kancelářích a cvičili po mapách. Směr byl jasný = Udeřit na agresora přes průsmyk - Furth im Wald ! - (Německé pohraniční město v severovýchodním Bavorsku). Na mapě se kreslily symboly tanků i atomových - omezených výbuchů ! To byla obrana Socialismu jako blázen ! Varšavský pakt - Neuvěřitelně agresivní uskupení s tradicemi. Když toužebně nedošlo na přepadení agresora - Kremelský agresor přepadal své členy samotný - Rarita dějin ! . :-)

+5/−1
15.9.2019 12:08

M26i15r93o25s95l94a89v 92B59u35č82e85k 6603703591154

Pane Nikl, já Vás skutečně obdivuji ! Vy jste schopen zřejmě vyminusovat celou reálnou historii a dokonce Tajné mapy Velitelství Sušice - 2 motostřelecké divize. Vždyť to bylo pod kódem 00 = Přísně tajné ! Že jste se nám vloupal - Do Spisovny ? Byla vedle hlavní budovy a kuchyní - Obehnáno zdí a stráženo - Jak jste pronikl ? ... ... :-)

+1/0
15.9.2019 15:00

P60e75t33r 37T44o35m33e53k 1196322650661

Beatko, zase vedle jak ta jedle. Vy jste zkrátka taková rusanda, která na své sovětčíky nedá dopustit. A když tedy máme zapomenout na ruskou okupaci v roce 68 máme taky asi zapomenout na rok 45, kdy nás rusáci osvobozoval. Nebo na to se zapomenout nesmí?

+7/−1
15.9.2019 12:04

P82e35t65r 18T50o30m37e16k 1116912890921

A takhle zprznit tu krásnou McCartneyho....to je strašný.

+2/−1
15.9.2019 12:06

M29i89r58o88s66l98a25v 25P33a25v73l35í38č49e19k 9809797692713

Tak Finové nikdy na muziku moc nebyli - tedy kromě Sibelia ;-D

+3/−1
15.9.2019 13:35

M86i72r33o36s75l10a26v 77P20a50v32l97í58č82e42k 9449247442733

...na rozdíl od Rusů :-)

0/0
15.9.2019 14:12

B63e51a32t50a 50K59r19u91s81i21c 2794270349310

To se hooodně pletete, pane Tomku. Originál je jenom a pouze ruský tradicionál!

+3/0
15.9.2019 15:24
Foto

J31i28ř16í 56J65i32r22o65u81d47e15k 8826919744754

Má či nemá vůbec smysl na těchto stránkách ,,rozebírat" to či ono z historie. Spíše nemá. Což směřuji i na autorku tohoto článku. Všichni až ignorují kontinuitu událostí a dějů, a ,,vyzobávají" z ní jen to, co se jak komu zrovna hodí.Vše se rozmělńuje jen do zkratek, mnohým pak nejednou stačí jen nadpis. max. ještě perex, a vše je jim ,,jasné":-/

+3/−1
15.9.2019 11:53

D55a17n 74R66o44z95s17í44v49a82l 3840262900344

Přesně. Ovšem směřoval bych to na úplně jiné blogerské historické mistry, paní Beata je proti nim pouze (snad promine, je to pouze přirovnání) slabý odvar oproti tomu co jsou tu oni schopni vymyslet.

+3/−4
15.9.2019 13:43
Foto

J95i97ř69í 15J73i37r61o24u37d67e78k 8506509854504

Nikoho v tomto nejen blogovědoskuz. virtual. světě z toho nevylučuji. Jde o až základ takřka všech ,,izmů, tedy až klasic. ,,odezdikezdizmus". A v těchto ,,mantinelech", atˇ se kdokoli ,,vydá" na kteroukoli stranu, vždy nakonec narazí opět jen do zdi, často až ,,zpevněné mnohdy až ,,fundamentálně", kde čím. Od blbosti, přes nenávist, až po nejednou i úmysl;-)

+1/0
15.9.2019 14:01
Foto

P12a44v76e27l 26D15v64o72ř52á66k 5869345204710

Asi Vám uniklo, že SSSR a spol. měl připraven plán na okupaci celé Evropy a počítal se s tím, že se NATO nechá vyprovokovat k nějaké akci, aby měl záminku na protiúder. Ale tato úvaha je na Vás příliš složitá. Rv

+8/−6
15.9.2019 11:21

Z16d81e47n95e74k 56M50a16r22e86k 6113489923921

špatná armáda, která by takový plan neměla.... jestli si myslite, ze pro demokratické NATO končilo vše směrem na východ železnou oponou, jste naivní....

+2/−1
15.9.2019 12:10

L46e97o64n55a 65B58l98a79h49o49v72á 5170899429963

Těžko říct, kdo autorku informoval tentokrát, zda opět nějaký člen Vodičkova Svazu bojovníků za svobodu... Každopádně jí zapomněl sdělit, že v době napadení Československa vojsky Varšavské smlouvy v srpnu ́68, uplynulo pouhých šest, kdy svět stál na pokraji jaderné války v důsledku Karibské (Kubánské) krize.

Jen pro připomenutí: Sovětský svaz od července 1962 začal rozmísťovat na Kubě svoje rakety středního doletu, budovat vojenské základny, dodávat vojenský materiál a personál. Spojené státy na to konto vyhlásily blokádu Kuby, která měla zabránit dodávek raket na území Kuby. Na varování USA Chruščov tehdy odpověděl, že na Kubě žádné sovětské rakety neumístil. V té době už rakety na Kubě byly...

V říjnu téhož roku Kennedy začal uvažovat o vojenském zásahu. Podle vojenské analýzy vyzbrojení "ostrova svobody" ohrožovalo životy 80 milionů Američanů raketami Sandal SS-4 s doletem 2000 km a rakety Skean měly dosah 5000 km, tudíž šlo o přímé ohrožení USA. Situace se ještě vyhrotila sestřelením amerického letadla...

Tehdy Kennedy prohlásil, že jeho snaha o urovnání řešení krize definitivně končí a dal Sovětům jasné ultimatum stažení sovětských raket z Kuby do 48 hodin.

28. října ́62 Chruščov odpověděl, že se stažením raket z Kuby souhlasí. Tato informace znamenala šok pro Kubu a velkou úlevu pro zbytek světa.

Může se snad někdo divit USA a Západu, že po této nedávné zkušenosti se nechtěly do záležitostí zemí sovětského bloku míchat? Na druhé straně řada států všemožně a s velkou ochotou pomáhala uprchlíkům z vojsky obsazeného Československa.

+13/0
15.9.2019 11:17

M62i16r50o36s13l65a61v 95M13u54d20r92a 6619377630402

Souhlasím, civilizované země daly jasně najevo morální odsouzení agrese a následně prokázaly svou solidaritu přijímáním desetitisíců emigrantů

+6/0
15.9.2019 11:31
Foto

J25a65r71o79s15l68a31v 78C54h22u16d11á96č56e11k 7494595736255

Beatko, Vy tady zase zlobíte. ;-)

Ono to však bylo ještě horší. Některým politikům a generálům na západě se vpád vojsk Varšavské smlouvy do Československa dokonce hodil. Pacifisté na západě byli tehdy aktivní a dokonce chtěli prosadit, že se zruší NATO. To by se jim jistě nepodařilo. Vpád vojsk Varšavské smlouvy v srpnu 1968 do Československa západu však opět jasně ukázal, co je Sovětský svaz zač. Dokonce i francouzští komunisté "prozřeli" a s KSSS se rozešli.

Na druhou stranu, realisti na západě (i já, tehdy ještě v Praze) měli své pochybnosti o zřejmě dosti hloupém "kašpárkovi" kovaném komunistovi soudruhu RSDr. Alexandru Dubčekovi, příteli Brežněva (často se s ním objímal a líbal) a dosti vágně plkal o reformách. Dle mne byl komunismus s lidskou tváří nesmysl, něco jako poloviční pana. Na jaře 1968 různé kliky československých komunistů bojovali především o moc. Zrušení vedoucí úlohy strany, což by byla nejdůležitější reforma, dle nich nepřipadalo v úvahu. Takže proč by západ těmto komunistům a lidem, kteří volali ať žije KSČ, pomáhal? Pražské jaro byl v lepším případě jen takový komunistický mejdan. Pěkný mejdan, ale bez skutečných vyhlídek na trvalé zlepšení. To bychom tehdy komunisty museli svrhnout.

V létě 1969 jsem navštívil konferenci o matematické logice v Manchesteru (byl jsem ještě student, vyslal mě tam i několik dalších pražských logiků můj tehdejší učitel Petr Vopěnka. Do září roku 69 šlo ještě vyjíždět, pak spadla klec). Konference byla významně sponzorovaná organizací NATO. Někteří zápaďáci proti tomu zorganizovali podpisovou akci. Pamatuji si, že někteří Češi jim vysvětlovali, že nám vadí více Varšavská smlouva než NATO.

Ta píseň na videu je moc pěkná, kdysi jsem si ji také zpívával. Toto provedení mě však nenadchlo.

+7/−1
15.9.2019 10:45
Foto

M34a93r97i66e 89J80a46n68d51o21v47á 8161283215846

Nomen omen

+1/−2
15.9.2019 11:26
Foto

J42a91r33o70s27l56a47v 29C56h58u52d54á93č15e96k 7184535116635

Provedení s Mary Hopkin se mi líbí více

https://www.youtube.com/watch?v=QptZ8tYZAkE

+1/0
15.9.2019 13:15

B48e15a30t67a 14K89r34u31s61i37c 2424740989820

Mně takéV;-)

+3/0
15.9.2019 15:25

P84a71v68e56l 36D12y97t76r56y77c19h 9408375901742

Ono Dubčeka nějak nenapadlo požádat NATO o pomoc, škoda. Zkušenosti sousedů Ruska jsou jednoznačné - čím dále od něj, tím lépe. Ruskou kolonií už jsme jednou byli a myslím, že to docela stačilo. Založte nějaký Svaz přátel Ruska, přijdou rublíky.

+7/0
15.9.2019 10:45
Foto

Z46d23e38n62ě27k 57M45a36t70u65š66k36a 7328256665296

máme li se oprostit od minulosti a přestat se ohánět srpnem 1968, můžeme to samé vztáhnout na květen 1945.

Co se mne týká, oceňuji lví podíl SSSR na porážce nacistického Německa, ale srpen 1968 ve mne stále zůstává jako potupa od někoho, kdo se stavěl do role mého bratra.

Děkuji, ale před takovými příbuznými je třeba se mít na pozoru.

+9/−2
15.9.2019 10:43
Foto

M77a54r21i30e 35J49a95n74d61o50v38á 8721893945586

Dala jsem plus, ale. Lví podíl měl SSSR i na rozpoutání této hrozné války.

+4/−4
15.9.2019 10:56

P95e39t86r 89K28o45r46e64c37k35y 2413857693451

Ten kdo nechce pochopit nepochopí, karmaR^

+1/−7
15.9.2019 10:38

M53i40r21o88s25l58a45v 63M26u86d88r66a 6529947940972

Prosím, vysvětlete co nepochopit.

+3/0
15.9.2019 10:45

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz