Pátek 17. ledna 2020, svátek má Drahoslav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 17. ledna 2020 Drahoslav

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V37l63a85d83i95m22í47r93a 43B37o59š86k35o62v30á 3487669854323

Znovu jsem si prolétla vaši diskusi: na p. Babišovi mi mj. vadí, že nemá pro různé oblasti společnosti koncepci (opřenou o analýzy zkušeností nejlepších západ. zemí - humánních a dobře hospodařících), takže dělá dojem, že různé skupiny občanů vlastně jen uplácí, jako by je chtěl uchlácholit (když na mě budete hodní, vždycky si na vás vzpomenu), některým skupinám našich občanů to přilepšení přeju, ale dělá to stejně dojem úplatků, nikoli promyšlené státní politiky. Ovšem jinak se p. Babiš jen přiřadil k mnoha "rychle vzniklým podnikatelům", kteří si přejí jediné: pomocí veřejných peněz vyzmizíkovat své podnikatelské riziko. Směšovat soukr. byznys. zájem s veřejnými penězi se prostě ve slušném světě nesmí, rozhodně ne tak, jak se to dělá u nás: v ČR si např. podnikatelé ve zdravotnictví od počátku přisvojili zdravotní pojišťovny (přitom ty na Západě "patří" pojištěncům a zaměstnavatelům, nikoli lékařům). Na politické strany a státní struktury (vč. krajů) se u nás přisálo příliš mnoho jedinců, kteří by v západním světě neobstáli: za to, co činí u nás, by např. ztratili právo vykonávat jakoukoli funkci ve státní a veřej. správě, byla by jim odebrána licence k profesi (byznysu) či jednou provždy žádat o dotaci z veřej. peněz. Naši občané musejí více tlačit na nápravu: zvát si politiky na veřej. schůze, zavázat politika veřejně ke správnému postupu, zároveň i po médiích požadovat další rozkrývání nepravostí...

+1/0
20.9.2019 8:49

V30l11a95d83i27m93í52r58a 52B42o85š12k69o81v28á 3727879144353

Paní Moudrá zřejmě nechce nic pochopit, proto opakuji, v Rakousku aj. by p. Babiš (jeho firmy, i kdyby je předal rodině) nemohl čerpat žádné veřejné peníze "pro sebe", taky by nemohl bez nezávislejších analýz přihrávat dotace svým faktickým či potenciál. voličům, vč. "přátel" v podnikání. Je rozdíl podnikat a je rozdíl spravovat své osobní peníze bez podnikání. V západ. zemích např. nemůže v parlamentu sedět tolik lékařů jako u nás, jednak nesmějí na delší dobu přerušit profesi (na rozdíl od nás), jednak nesmějí mít střet zájmů (např. rozhodovat o dotacích a přitom z nich mít přímý i nepřímý zisk). U nás se střet zájmů občas vylučuje na nižších úrovních (dle zákoníku práce např. ředitel versus zaměstnanec), ale vrcholné funkce (rozhodující pro celou společnost) zůstaly s právními průduchy. Jestlipak si to uvědomují aspoň Piráti nebo STAN, když už se tváří, že jsou lepší než ostatní. V Rakousku lze např. mandát poslance zrušit z výše uvedených důvodů, odvolal by se k ústavnímu soudu.

+1/0
15.9.2019 13:59

M33a83r24t18i46n43a 67M21o49u49d62r86á 7920743476659

Jenomže Babiš nic nečerpá.

+2/−1
15.9.2019 14:25

J84o42s21e36f 40P63r36o45c33h61á19z85k98a 3300365964635

Kauza Babiš ukázala, že nežijeme v právním státě ale mafiánském. Babišova věta z odposlechů "naši na ně klekli" hovoří za vše. Vcelku jasný a dnes už snad každému pochopitelný podvod se stal mnohaletou složitou kauzou, a pak to ani nepustili k soudu.Zdůvodnění zatím chabé, spíše žádné, jen to, co bylo známo už před 4 lety. Okamura mě televizi překvapil, když řekl, že státní zástupce v podstatě říká, že je legální pro velkou firmu vyčlenit svoji část, vyčerpat dotaci pro malé a střední firmy, a pak tu část vzít zpět. Potom ale ztrácí smysl vypisovat dotace pro malé a střední firmy.

+5/−2
14.9.2019 23:24

J77a84r85o43s83l44a76v 40L65i65m76a 1945307261

Clanek i diskuze nam ukazuji presne, kde je ten zakopany pes. Od zacatku CR nam chybi spravna organizace statu. Narky nam nepomohou. Pan Bicera poukazuje na minulost nasi nove republiky. (ukazuje spravne) Jenze.... Je stasten pri dosazeni JEHO cloveka do te funkce nejvyssi a ma pocit na vyreseni toho problemu.(take jej obhajuje) Zapomina, ze jej posadil do stejne organizace, ktera se nestara o kontrolu vsech rozhodnuti, ktere tato "parta" jeho cloveka musi udelat. Zakony neexistuji (pani Boskova nam to poukazuje), ta "diktatorska" koalicni banda ve Snemovne je nechce a tak se jede postaru. Presne jako v minulosti.

Nejvetsi "zlocin" nasi spolecnosti je pri pocitu bezmocnosti, nase lenivost jenom premyslet, jak to zlepsit. Nadavani (to umime) je slyset na vsechno, co je v rukou statu. To co je v cizich rukou, to funguje podle organizace mimo nas stat. Ukazkou jsou u nas banky. Ale i zde je nedostatecna ochrana spotrebitele. To je ukol statu.

Na konec opakuji. Zmena politicka organizace statu je nutna. Jinak se nic nevyresi.

+2/0
14.9.2019 18:53

M36a70r90t42i33n77a 89M98o31u15d31r47á 7230403246849

Píšete: "...pokud jakýkoli jedinec má působit mj. ve významné politické (úřední) funkci,........, musí se rozhodnout hned: zda půjde do veřejné funkce sloužit výlučně veřejnému zájmu, anebo zda zůstane radši jen soukromým podnikatelem."

Babiš se kupodivu rozhodl, nepodniká, plně se věnuje veřejnému zájmu. Je tedy zbytečné tohle pořád přetřásat.

Představa, že by existoval politik, který by neměl žádnou příležitost cokoliv ovlivnit jak ve vlastní osobní prospěch, tak ve prospěch svých příbuzných, přátel apod., je vysoce naivní. To by totiž musel být poustevníkem žijícím v celibátu, zcela izolovaně od jakýchkoliv sociálních vazeb. Takový jedinec ale těžko může být politikem, žeee.... (chybí mi smajlík klepající si na hlavičku) Rv

+3/−3
14.9.2019 18:45

Z96b84y11š17e41k 62H31l17i12n55k70a 3621673150283

;-D Babiš se nerozhodl, byl k tomu donucen. Avšak s ohledem na účetní závěrky Agrofertu mám dost vážené podezření, že Babiš dále fakticky Agrofert vlastní a přihrává mu dotace a státní zakázky. Což je ovšem v příkrém rozporu s veřejným zájmem.

+3/0
14.9.2019 18:57

M96a90r28t52i74n51a 45M96o41u46d55r46á 7720123696589

ale to víte že jóóó, pane Hlinko...... a teď se zkuste projít na čerstvém vzduchu, bystří to mysl

+2/−3
14.9.2019 19:06
Foto

R79o55m63a57n 45P42o97b19o34r24s29k78ý 3658715717

A co Vy? Máte i jiné koníčky než trolling?

+2/−1
14.9.2019 19:10
Foto

J12i40ř85í 78J71i70r94o26u53d59e38k 8646449394914

Trolů je tu haffo. Hlavně mezi ,,takydiskutéry, sem tam i mezi některými ,,tvůci" děl blogových. Vy patříte evidentně mezi ty prvé, ale co není, může být, že;-D

+1/−3
14.9.2019 22:31
Foto

R71o37m55a90n 23P27o35b17o18r71s75k97ý 3728195797

Taj Vy jste samozřejmě troll vyhlášený a legendární. Nemohl jste nepřijít se svou troškou do mlýna. To je jasné.

+4/−2
15.9.2019 4:13
Foto

J73i94ř11í 59J76i74r11o17u53d15e29k 8266989234154

Pokud máte důvodné(!) pochybnosti, pak se obratˇte na polici. To naše zákony dovolují;-)

+1/−2
14.9.2019 22:33

Z49b35y80š78e32k 16H61l39i64n62k40a 3631873150623

;-D Ono se jedná o trestný čin??? Jaký?

+2/0
14.9.2019 22:44

J89a30r31o51s10l61a89v 42L32i48m66a 1185387911

Mluvite o naivite, pani Moudra. To ukazuje na vase neznalosti v spravnem rizeni statu. Existuje proces uvnitr vedeni statu, ktere pri spravnem pouziti, zabrani obohacovani osobni nebo pomoci v obohacovani svych pratel. Protoze tento proces nezname, tedy jej nemame v te nasi organizaci, platime (vsichni) za nasi lenivost se vzdelat a uplatnit tento system znamy od roku 1748!!!

+2/−2
14.9.2019 19:32

M98a21r85t80i37n92a 52M91o21u79d24r20á 7630473716709

Pane Limo, jakékoliv Vámi naznačované mechanizmy jsou naprosto zbytečné, jelikož je média stejně zpochybní. A veřjným míněním hýbe jen a právě obraz stvořený médii.

+1/−3
15.9.2019 10:19

J21a20r85o31s62l29a64v 18L80i82m11a 1685727491

Pani Moudra. Vase poznamka ukazuje presne, proc mohu nazvat nasi republiku Kocourkovem. Cela tato diskuze (podobne po jinymi clanky) nam ukazuje co, jako obcane demokratickeho statu, dokazeme udelat. Nase neochota se zajimat o zlepseni, je ukazkou odevzdanosti tem, kteri z toho tezi. Ti mladsi maji dobre ucitele. Poznavaji, ze chytrost nejsou zadne cary. Ti "blbejsi" maji aspon na koho to hodit. Maji toho vinika, co jim nedovoli byt spravnym obcanem.

Ukazka praveho ceskeho (i moravskeho) cloveka. Rozebirani teto podstaty je dlouhe. Vy jste svym prispevkem ukazala presne kde, jako narod, stojime.

Je mi smutno pri znalosti z jine zeme, kde ten proces, o kterem jsem se zminoval, maji ve sve Ustave. Protoze chteli dat tomuto procesu velkou dulezitost, zanesli do teto Ustavy i jmeno stvoritele tohoto procesu. I presto, ze nebyl obcanem teto zeme.

0/−2
15.9.2019 16:28

M40a16r49t52i83n35a 46M20o94u93d82r75á 7190663136379

To není o národu (oikofobie, kterou zde předvádíte, patří mezi patologie z oblasti psychiatrie), mechanismus je naprosto obecný. Velmi dobře ho popisuje např. americký seriál The Loudest Voice (2019).

+1/0
15.9.2019 16:54

J89a77r31o46s26l14a87v 73L82i28m38a 1845217631

Pani Moudra. To, cim jste mi se snazila oznacit nebo ohodnotit muj prispevek. nemusela jste delat. Mineni vasich pojmenovani nemuze zmenit me osobni znalosti.

Moje poznamky jsou odvozeny z me znalosti principu politickeho vedeni statu. Od "PATU" mezi Topolankem a Paroubkem, je to muj konicek. Snazim se take si vysvetlit, proc takto ten system se vyvijel.

Take vase poukazani na americky serial je trochu mimo. Ukazuje ten "vcerejsi" problem. Dnes je to jeste horsi. Jiste se to dovite take v CR. To vsak neznamena se tomu podvolit. Zde se ukaze sila naroda, sila spolecnosti. Ta sila je ve znalosti. To jsem vam chtel rici hned na zacatku nasi konverace.

Preji prijemny nedelni vecer.

+1/−1
15.9.2019 17:35

M53a22r85t70i36n40a 84M26o36u75d76r38á 7440753636599

Máte pravdu, dnes je to ještě horší. Média už se totiž za manipulace veřejným míněním ani nestydí, provádějí ji plánovitě. Počátky těchto praktik lze vysledovat už v 19.století.

Sílu národa bych nepřeceňvala, k politickému převratu prokazatelně stačí 10% přívrženců, ale možná i méně, budou-li na vhodných postech. Ostatně ona "síla národa" nemusí nutně směřovat směrem, který by Vám konvenoval (viz např. výsledky posledních několika voleb).

+2/−1
15.9.2019 18:00

I90l74o40n58a 46E83r64n84e74s56t87o21v67á 7713719925960

Babiš se věnuje veřejnému zájmu ?!

Spíš se veřejně věnuje jen svým vlastním zájmům.

+2/−1
15.9.2019 14:13

M19a32r55t44i34n49a 76M60o22u48d85r69á 7610543966989

Doložte fakty

+1/0
15.9.2019 16:56

V52l68a90d10i56m78í77r65a 96B59o67š67k23o33v38á 3667549814103

Rakousko má zákon o "neslučitelnosti" (funkcí, činností) - Unvereinbarkeitsgesetz: týká se zejména nejvrcholnějších funkcí, např. prezidenta státu, poslanců a členů vlády. Člen vlády nesmí vykonávat výdělečnou činnost, parlament mu ji může zakázat, pokud jen spravuje vlastní majetek, musí předkládat své majetkové poměry prezidentovi Účetního dvora, jeho rodinní příslušníci (a osoby blízké) kdyby měli přes 25 % v podniku, nesmí tento podnik získávat veřejné prostředky (zákaz). Jak ministrům, tak poslancům lze mj. zakázat "nevhodné" činnosti po dobu mandátu.

+3/0
14.9.2019 17:37

V51l24a81d40i61m90í72r75a 31B20o86š74k13o28v29á 3667249914243

Pan Babiš je momentálně více na očích, ale vzpomeňme si, jak se v 90. letech velmi rychle vytunelovalo kolem 20 zdravotních pojišťoven, zároveň jaksi mizely miliardy v nemocnicích (i fakultních), a stejně tak se tunelovalo i v dalších resortech, s mlčky přihlížejícími či aktivně přičinlivými politiky na úrovni státu, ale i pak krajů a stejně tak obcí. Většina slušných občanů zůstává dosti bezmocná, protože část voličů různých stran s ostrými lokty (ať ze soukromého byznysu nebo veřejných institucí) udržuje nekvalitní zákony, podle nichž by šlo něco postihnout, kontrolovat, vymáhat aj. Je to o zákonech proti střetu zájmů, proti korupci, proti nevhodnému lobbingu, ale je mj. nutné mít i lepší zákon na ochranu hospodářské soutěže, o Nejvyšším kontrolním úřadu, o soukromých společnostech i veřejných institucích napojených na veřejné prostředky (např. americká soukr.nemocnice, má-li 5 % prostředků z veřej. zdrojů, musí se zpovídat veřejnosti z každého dolaru.

+1/0
14.9.2019 17:13
Foto

Š21t72ě87p75á20n 26B47i93c67e65r85a 6289472718656

Autorka má pocit, že obohacovat se na úkor státu může jen podnikatel- politik. Dvacet pět let politiky bez Babiše ji mohlo poučit, že zprvu chudí politici na jediný úvazek byli schopni okrádat státní kasu mnohem víc. Kauza stíhala kauzu a v "právním státě" jich jen pár skončilo před soudem. Většina byla záměrně pomalu šetřena až vyšuměla do ztracena a nebo se dočkala Klausovy amnestie. Tehdy byla mnohem větší špína v politice než je dnes a nikdo neprotestoval. Divné.

+6/−2
14.9.2019 13:28
Foto

R47o60m94a25n 78P46o90b12o62r78s39k10ý 3538305187

Mnohem, mnohem divnější je primárně volit estébáka proto, že prý je tak bohatý, že nepotřebuje krást, teď, když se v plné nahotě ukazuje, že Bureš krade extraligu říkat, že sice Andreš tak trošku krade, ale že je lepší, když krade jen jeden, zatímco dříve jich kradlo spousta...

+3/−1
14.9.2019 17:34

M96a54r80t93i33n40a 96M44o46u93d35r86á 7570823476319

další naivní představa....:-P

+2/−2
14.9.2019 18:47
Foto

R37o52m32a14n 87P76o11b22o78r42s43k86ý 3328895187

Jaká představa?

+2/−1
14.9.2019 19:04

M49a48r85t70i62n87a 50M36o29u53d35r18á 7660943976699

"primárně volit estébáka proto, že prý je tak bohatý, že nepotřebuje krást"

+1/−2
14.9.2019 19:07
Foto

R74o19m55a34n 22P75o28b95o28r22s47k17ý 3108505877

A to má být jako moje představa? Vždyt to tady p. Bicera a jemu podobní vícekrát psali;-D Za Vašeho mohutného plusování.

+2/−1
14.9.2019 19:09

M94a96r17t63i33n69a 42M21o11u83d26r23á 7460913786419

Zřejmě jste nepochopil obsah jejich sdělení

+2/−2
14.9.2019 19:10
Foto

R47o68m86a18n 74P56o70b22o31r36s48k63ý 3628465617

Vy jste mluvčím pana Bicery pro dnešní večer?

+2/−1
14.9.2019 19:14

M41a31r45t71i84n96a 62M86o67u89d92r41á 7870293966869

Ne, aktuálně jsem Váš osobní guru ;-)

+2/−2
14.9.2019 19:43
Foto

R58o58m34a38n 42P52o78b75o72r70s68k98ý 3708325797

Lepíte se na mě zbytečně. Já s Váma fakt chodit nebudu.:-)

+2/−1
14.9.2019 19:55

M79a78r48t54i38n48a 39M90o73u56d75r54á 7300553596839

To bych po Vás ani nechtěla, mám poměrně vysoké nároky na IQ partnera. Člověk, který diskusi, kterou sám vyvolal a nedokáže ji pak opustit, považuje za "lepení se", tyto zřejmě nesplní.

Přečtěte si ještě jednou příspěvek pana Bicery a pokuste se zjistit, jak jste přišel na to, že výrok "Autorka má pocit, že obohacovat se na úkor státu může jen podnikatel- politik." znamená totéž jako tvrzení "primárně volit estébáka proto, že prý je tak bohatý, že nepotřebuje krást".

+2/−2
14.9.2019 20:06

J63i71ř11í 19H31o19u67f85e67k 5600765711232

Zdravím. Je zcela pochopitelné, že článek na toto téma je bezradný. Každý premiér je ve střetu zájmů z principu. Ten chudej možná ve větším než bohatej. Jakési přesvědčení, že nejlepším premiérem by byl sirotek bez rodiny, přátel a majetku je dojemné. Právo volit a účastnit se politického života je pro demokracii naprosto základní a kupodivu se týká i miliardářů. Pokud je někdo hnůj, tak ho voliči nemají do zodpovědné pozice zvolit.

V případě naší momentální situace je vidět také to, že všechno je relativní, takže velká část voličů vidí Babiše jako menší zlo ve srovnání s hladovou smečkou, která se ho snaží...nevím co.:-)

+6/0
14.9.2019 12:16

A74l81e16š 87L51i47s12o48v88s15k23ý 9119828782182

Jinými slovy, ukazuje se, že nejsnadnější řešení je, aby člověk měl morální principy sám v sobě, aby nechtěl dělat to, co je zlé. Václav Klaus v TV debatě 31.3.1997: "Slovo transformace srdce, a o tom jsem ochoten napsat knížku, to je prázdný a neuchopitelný pojem." Prostě když člověk nemá morálku v sobě, vždycky bude hledat cestičky, jak z daných hranic vyklouznout.

+2/0
14.9.2019 11:09

M85a91r94t21i11n69a 58M77o60u64d93r21á 7280703826259

a kterou morálku máte na mysli?

+1/−1
14.9.2019 18:48
Foto

R73o57m84a84n 15P37o52b80o65r54s70k62ý 3878315107

U Vás mě nepřekvapuje, že Vám to slovo nic neříká. Zkuste si to vygůglovat nebo se zeptat příbuzných.;-)

+2/−1
14.9.2019 19:19

M44a27r71t73i66n90a 27M93o61u20d86r93á 7690793646859

Říkám to pořád, že hlavičky škodí zdraví. Úvah na téma z oboru kulturní antropologie se zde asi nedočkám.....

+2/−2
14.9.2019 19:34
Foto

R74o40m29a37n 94P55o36b36o29r47s34k58ý 3228475577

Je to možné, paní Moudrá. Na druhou stranu my Vám sem také dnes a denně nepíšeme, že jste hloupá, i když je to každému z Vašich diskuzních příspěvků jasné. K úvahám z oboru kulturní antropologie se zde skutečně nedočkáte, nebot k těmto úvahám není tato diskuze určena. Hezký večer.

+1/−1
14.9.2019 19:37

M42a43r91t30i54n37a 52M87o63u62d70r89á 7240343726659

Njn, už jsem si zvykla, že mnozí diskutující na diskusi k tématu prostě nemají, tak alespoň okopávají kotníky. Ale přece jen by mě potěšilo, kdybyste si alespoň uvědomil, že různé kultury a dokonce i skupiny lidí mívají různou morálku. Pro příklady nemusíte chodit nikam daleko.

+2/−1
14.9.2019 19:40
Foto

R16o35m34a42n 66P42o93b72o24r78s47k24ý 3538525687

Milá paní absolventko vysoké školy života, již jsem nechtěl reagovat, ale budiž! Přečtěte si ten příspěvek ještě jednou, snad i absolvent pomocné školy pochopi, že slovo "morálka" je zde míněno jako synonymum pro mravnost a etiku. Mějte klidný večer.

+1/−1
14.9.2019 19:53

M61a27r28t65i48n42a 36M76o32u21d68r39á 7230693816699

To je v pořádku. Každá kultura, společenská vrsva nebo jiná sociální skupina má svou etiku a mravnost. Co je na tom tak nepochopitelného? 8-o

+2/−1
14.9.2019 19:56
Foto

R30o93m22a90n 91P79o52b83o27r64s54k16ý 3118835827

Ano, ukazuje se, že koblihoví voliči skutečně mají jinou etiku a mravnost než ostatní lidé.

+4/−1
14.9.2019 20:01

V36l45a44d15i50m81í97r95a 42B93o66š94k29o95v59á 3347529304663

Ještě se vrátím ke své doméně - zdravotnictví, jež představuje sice jen malý výsek naší společnosti, ale jde o finančně velmi náročnou oblast. Fascinuje mě premiér, který sice správně připouští, že ve zdravotnictví se plýtvá, ale zároveň - aby si vylepšil reputaci či nechce rozhojnit spory proti jeho osobě - deklaruje záměr rozdat do zdravotnictví další miliardy, aniž by to bylo podloženo objektivizovanou analýzou skutečných potřeb obyvatelstva. To je opět střet zájmů v jeho osobě a korupce - nakládání s veřejnými prostředky, jak si kdo zrovna "houkne".

+2/0
14.9.2019 11:00

Z31b73y98š83e43k 62H72l59i47n57k53a 3491863760633

Kromě toho farmaceutické firmy patří mezi klíčové zákazníky Agrofertu (https://www.agrofert.cz/chemie), takže má logicky zájem, aby tyto firmy měly prostředky na nákupy. Dále Agrofert vlastní kliniku Reprofit (https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/1032484-babisovy-aktivity-se-rozrustaji-i-na-farmacii-a-reprodukcni-medicinu). Takže má logicky zájem na tom, aby i do zdravotnictví šly prachy. Střet zájmů jak vyšitý.

+2/0
14.9.2019 18:01

M87a40r71t85i36n35a 36M27o71u95d29r28á 7410953976979

Aha, a co konkrétně ty farmaceutické firmy v Agrofertu kupují?

+1/−2
14.9.2019 19:09
Foto

R83o36m84a97n 91P82o70b55o13r33s54k55ý 3558275127

Prosím Vás - při vší úctě, rozklikněte si ten odkaz, co Vám pan Hlinka dal a přestante tady trollit. Máte to hned v úvodu.

"Mezi klíčové zákazníky chemiček koncernu AGROFERT patří firmy z oblasti zemědělství a potravinářství, výrobci nátěrových hmot a tiskových barev, zpracovatelé barviv a pigmentů pro textilní a automobilový průmysl, farmaceutické koncerny, zbrojařské společnosti, producenti kosmetiky nebo společnosti podnikající v oblastech stavebního či automobilového průmyslu."

+1/−1
14.9.2019 19:13

M16a87r33t72i96n27a 92M48o82u35d53r79á 7520463646749

No právě, že jsem ho rozklikla. Uvádějí tam skoro všechny obory průmyslu, co se u nás ještě provozují. A hádekte proč. Jsou to totiž jejich vlastní PR stránky. Že někomu postačí tak povrchní zdroj,aby Babiše podezíral ze záměrné podpory farmaceutického průmyslu, je opravdu komické....

+1/−1
14.9.2019 19:37

Z74b20y72š54e57k 14H15l18i84n17k27a 3401803170333

Jste přehlédla tu kliniku, že?

+1/0
14.9.2019 19:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz