Středa 12. srpna 2020, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 12. srpna 2020 Klára

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a17n 29Š57v76a13d10l32e73n68k24a 9274569970

Tak to jste jistě spokojen s tím, že nyní bude ministrem kultury Zaorálek. Nějak takhle jste to chtěl, nebo snad ne?

0/0
21.8.2019 11:34

P70e72t40r 78Č56e53j16k26a 7136905969492

Musím říct, že pokud někdo viděl dnešní devadesátku, tak to bylo něco neskutečného. Dva představitelé ČSSD - šéf ústecké krajské ČSSD a šéf středočeské ČSSD se tam hádali, středočech vyhazoval ústeckého předsedu ze strany...... Kdyby tam byla nejzapálenější opoziční strana vůči ČSSD, nedovede stranu takhle poškodit. Pozoruhodný byl závěr, když šéf té ústecké krajské ČSSD přišel s myšlenkou, že Šmarda byl klientelistickým kandidátem proto, aby se některým částem moravské ČSSD vyhovělo v mocenských ambicích a dala se někomu funkce aby zklidnil..... šéf středočeské na to reagoval slovy, že nevěří svým uším, jak může něco takového vůbec někdo takhle říkat a že doufá, že kolega z ústí už v pátek přijede do Prahy jenom jako bývalý spolustraník a odejde ze strany, protože tohle prostě není možné..... a šéf ústecké ČSSD to uzavřel tím, že promluvil šéf středočeské ČSSD, toho času politický náměstek na MPSV. Kdyby si někdo zaplatil diskreditační kampaň na ČSSD, nemohla by proběhnout líp. Takovéhle výstupy nepředváděla ani ODS v té nejhorší křeči po Nečasově konci.

+1/0
20.8.2019 23:35

D68a58n 67R75o39z44s21í34v40a69l 3180912390734

Škoda že jsem to neviděl. To je asi ta "jednota" strany. ;-D

+1/0
21.8.2019 7:40

P59a84v83e43l 65K51u75c85h59t16a 4776541597654

Dnes jsem zachytil (na Plusu) povídání, že i tvůrce ústavy Jičínský se "přimlouval" za konkretizaci - AB navrhne kandidáta na ministra a MZ podepíše. Jako automat? Že to není tak jasné aby MZ musel bez otálení podepsat návrh na Ferdu Mravence na ministra kultury. Cítil jsem v tom reakci na včerejší blog Jákla, možná nebyl z jeho hlavy - nemáme přece kancléřský systém, kdy v Německu je prezident jen loutka?

+2/0
20.8.2019 22:23

B40e45a89t25a 66K79r62u41s72i15c 2924830819450

R^R^, děkuji, pane Máji.....;-)

+3/−2
20.8.2019 21:25

B73o40h12u32m85í26r 79Š55i41m29e56k 3411960914714

Rv

Nesouhlasím! Šmarda odstoupil a odblokoval ČSSD, uvolnil ji ruce k najití jiného jména, než které Miloš Zeman zablokoval. Kdyby tak neučinil, musela by ČSSD vystoupit z vlády. Co by to znamenalo? K předčasným volbám by nedošlo.

Došlo by jen k rekonstrukci vlády pod patronací Miloše Zemana. A uvolnila by se cesta skrze postkomunisty a estébáky, současné komunisty a okamurovce k odklonu od Evropské unie, odklonu od NATO, příklonu k Putinovu ruskému imperialismu i skrze Rosatom. A to je v rozporu se zájmy naší republiky a všech myslících lidí v ní.

Jan Hamáček svým postojem setrvat ve vládě umožňuje tyto soudruhy držet v šachu, aby tyto nevratné hlouposti neprovedli. Setrvání ČSSD ve vládě Andreje Babiše vnímám jako oběť v zájmu našeho státu.

:-)

+6/−1
20.8.2019 20:39

M18a69r61t89i60n67a 10M34o27u75d72r92á 7960523206389

Kdyby chtěl Šmarda pomoci ČSSD, udělal by to dávno. Jenže vidina pašalíku byla tak strašně lákavá......

+2/−7
20.8.2019 20:46

B71o67h93u50m85í75r 75Š32i73m48e60k 3881580954194

Nikoliv! Udělal to v pravý čas! :-)

+4/0
20.8.2019 20:57

P47e64t49r 11M95á33j 5327910839169

B.Šimek - Ano, máte pravdu: Šmarda odstoupil a odblokoval ČSSD. Ten článek je ale o tom, proč k takovému kroku nenašel už dávno odvahu předseda strany? Proč on neodblokoval ČSSD a neuvolnil si tak ruce k najití nového jména. Můžeme se dokonce ptát i na to, proč vůbec Šmardu navrhoval, když musel vědět, že ho neprotlačí. Byl to jen jeho naschvál, nebo o jakou hru se tu vlastně jednalo? Můžete namítnout, že to třeba Hamáček netušil? Jenomže - to by byla přece neodpustitelná chyba navrhnout někoho, o kom si nejsem jistý, že s ním nebudou problémy... a riskovat tak veřejný zápas s prezidentem "kdo z koho"..., nemyslíte?

+2/−2
20.8.2019 22:20

D39a77n 14R19o53z85s58í87v18a27l 3680392970314

R^

+1/0
21.8.2019 7:39

L32e92o84n66a 86B28l49a44h67o79v63á 5540419139183

Zřejmě se pan Hamáček (naivně) domníval, že platí dojednané dohody při vzniku koaliční vlády a prezident republiky bude ctít a respektovat ústavu.

+1/0
21.8.2019 9:54

P41e48t44r 11M66á79j 5457970279639

L. Blahová - Možná je to tím, že jste si jedno ani druhé pořádně nepřečetla:

“Předseda příslušné koaliční strany může předsedovi vlády podat návrh na odvolání a jmenování člena vlády nominovaného za tuto stranu. Další postup o takovém návrhu podléhá dohodě předsedy vlády s předsedou příslušné koaliční strany s tím, že předseda vlády by měl návrh předsedy příslušné koaliční strany respektovat.”

Nic o povinnosti respektovat tam prostě nevidím. Vy ano...?

+1/0
21.8.2019 10:58

P94e73t40r 69M86á90j 5787350509799

L.Blahová - Obdobně je tomu i s ústavou:

(1) Vláda je odpovědna Poslanecké sněmovně.

(2) Předsedu vlády jmenuje prezident republiky a na jeho návrh jmenuje ostatní členy vlády a pověřuje je řízením ministerstev nebo jiných úřadů.

Kdo je víc, předseda vlády, nebo ministr? Shodneme se snad na tom, že předseda vlády. A kdo prezidentovi navrhuje koho má jmenovat předsedou vlády? No přece on sám - je to jeho rozhodnutí. O co spíš tedy bude mít právo vyjadřovat se k návrhu někoho, koho si sám vybral, tedy k návrhu předsedy vlády. Řečeno srozumitelněji - návrh znamená něco o čem se bude diskutovat a nikoli to, co tu všichni tvrdíte stále dokola: “Tady toho, Miloši, jmenuj a nekecej!”

+2/0
21.8.2019 11:03

B73o39h47u34m95í86r 89Š42i45m39e88k 3401270844104

Váš pohled na politiku není realistický! Sám předseda strany zrušit žádost o jmenování nemohl! :-)

+1/0
21.8.2019 17:48

P85e29t93r 95M63á52j 5577850489339

No, jistě, že sám ne - sám si ho asi ani nevymyslel - jenomže stranu na veřejnosti zastupuje, nebo snad ne...? :-)

0/0
21.8.2019 18:22

B32o74h13u96m91í71r 75Š15i61m38e67k 3191960754694

Rv Podle Vašich představ vládnout nemusí! :-)

0/0
21.8.2019 18:37

P91e54t64r 81M34á16j 5437220849869

???

0/0
21.8.2019 19:40

D15a59n 40R53o25z31s80í60v85a72l 3640252380474

Přesně.

+1/0
21.8.2019 7:39

M47a26r64t21i32n 71R27o20h96o30v93s59k12ý 6317665983266

Pane Šimku, pošlete prosím seznam těch myslících lidí. Jste v něm?

+2/−1
20.8.2019 23:05

B41o90h22u14m66í26r 74Š17i22m45e37k 3461890964374

Seznamy? Ty si snad vedou jen hlupáci, někdy i hodně vysoko postavení! :-)

+1/0
21.8.2019 8:50

A39r35n43o86l88d 77L11i61č25k86a 7486435334310

Zeman je zkušený a chytrý politik.

Dovolím si tvrdit, že je chytřejší a v politice zkušenější než všichni zdejší blogerští "politruci" i vážení diskutující.

.

Karma.

:-)

+8/−7
20.8.2019 19:44
Foto

J70i78ř38í 28J73i47r83o47u35d42e59k 8486469254584

Starej zkušenej a vostřílenej zbrojnoš se chechtá. Zná dobře svoje papenhaimské. Nakonec jeho ,,mottem" je i toto: ,,POLITIKA JE VĚČNÝ SOUBOUJ S LIDSKOU BLBOSTÍ, VČETNĚ SVÉ VLASTNÍ;-D

+3/−2
20.8.2019 19:48

M80i82r59o39s95l32a72v 94B32u22č37e62k 6883593881784

Arnolde, já i souhlasím. Nicméně mi stále nikdo neodpověděl na otázku - Jaký to má pro ČR význam a jak ji to pomůže ? ... Nikdo nic nesděluje ... :-)

+1/−1
20.8.2019 19:51
Foto

J76i40ř82í 90J74i57r17o70u33d88e55k 8876189534384

Až ,,zásad. sdělení" je přece všude nespočet. Od medií, přes social. sítě, až po blogy a tzv. diskuze pod nimi;-)

+1/−3
20.8.2019 19:56

L39i63b46o65r 15H64l82a93d34i47k 5159438955617

No tak hlavně že dnes mají na Ct24 zase program na večer a politologove zase budou produkovat svoje jednostranná moudra.... :-)))

+7/−2
20.8.2019 18:28
Foto

J19i30ř57í 74J52i79r70o15u41d67e16k 8346529674724

Tak. Sice jim přímej přenos z tiskovky z Lán z Babišem ,,nevyšel", za což se trošku omluvili. Ale jistě vše bude ,,vše",,nestranně" vysvětleno i zhodnoceno s kde kým. Naštěstí šla i v přímém přenosu ona tiskovka sledovat na I-Dnes, tak bude co srovnávat;-)

+1/−2
20.8.2019 18:57

A42n27t17o24n67í97n 32M35a22h32o73v22s57k88ý 5656361527725

Šmarda plnil stranický úkol = nějak mi to připomíná 50. léta. To bylo taky dosazování do ředitelských míst ve fabrikách jako stranický úkol.

+3/−4
20.8.2019 18:26

M74i71r78o34s39l42a11v 58B68u58č15e97k 6983393401354

Pane Máji, respektuji Váš názor - jakkoliv se mu směji. Já pořád nechápu, jak s tímto souvisí role prezidenta a hlavně - Jak to pomůže ČR? Jsem názoru, že v našem politickém systému si ČSSD, (kdokoliv) - Může nominovat kohokoliv. Je to jejich vklad - Jejich rozhodnutí. Jejich risk - jejich zisk, nebo následná prohra. Do systému vstupuje systém - Prezident. Proč? Nechci lacině argumentovat směšností jeho kádrování, které mu trvalo 8 měsíců. Prošla žena s kozími bobky, muž opisovač. Vidím to jednoduše - Pokud do něčeho kecám = Tak za to musím nést odpovědnost. Pokud kecám a nenesu ji - Tak jsem prezident ...!

Nejsem prezident - Jsem rozumný člověk. Mj., toto jsem sdělil i své dceři - "Je mi lhostejné, koho si vezmeš - Já s ním žít nebudu - Ty poneseš důsledky svého rozhodnutí"§!. Petře, rozhodl jsem se otcovsky správně? Neměl bych raději přistoupit k nějakým dlouhodobým pohovorům se Zeťákem, a co Lustrace? Mám osvědčení taky vyžadovat ? Pak bych třeba nad dcerou zcela zvítězil v kauze její svobodné volby! Vyhrál bych a odpovědnost nenesl ! = To bude vonóó ... :-)

+5/0
20.8.2019 18:23

L60i15b87o36r 80H93l21a96d32i61k 5309168575577

A až dcera přijde tato proč si mě neporadil, já jsem byla pod vlivem hormonů štěstí, co jí řeknete tvůj problém?

+1/−4
20.8.2019 18:26

M51i11r78o81s78l92a11v 62B91u76č80e65k 6493633761174

To téma jsme skutečně probírali. Podstatu vidím - Nemohu za dítě studovat - Mohu dítě podporovat. Stalo se, máme lékařku. Logicky si hledá protějšek. Názor jistěže sdělit mohu - zřejmě valný smysl nemá = Nevím. Jinými slovy řečeno, mohu kecat do toho, za co, následně nesu odpovědnost. Jinak to jsou skutečně pivní kecy - To, co předvádí Miloš. Model - Např. A jak o ví, že ví? Šmarda bude dobrý - špatný? To si právě pak odnese nominující strana - Bude jí to % započítáno v následných volbách = +, nebo - ... Miloš to ví již předem ! Jako Sovák v Marečkovi - u tabule, s tím trojúhelníkem ... :-)

+4/0
20.8.2019 18:38

L34i73b81o27r 63H14l31a64d46i93k 5769678365167

No tak pokud bude potencionální zetak 3x trestana smazka a vy řeknete Hosana tak klobouk dolů....

+1/−3
20.8.2019 18:43

A80n80t52o20n11í63n 95M29a57h60o42v59s51k94ý 5586101377715

Srovnáváte ve své zaslepenosti nesrovnatelné. Šmarda nebyl prvoministr navržený do první sestavy, ale jako náhrada za nuceně odvolaného Staňka. A pokud se tedy odvolává, tak náhrada by měla být lepší. Jenom blbec navrhne jako náhradníka někoho horšího. A když to nechal Babiš zpočátku bez povšimnutí, maje na starosti důležitější věci a upozornil na to až Zeman, tak nejvíc másla na hlavě má Hamáček a naše nestranné veřejnoprávní média, která z tohoto zanedbatelného případu dělala ústavní kauzu, bez níž se nedalo snad žít.

+4/−1
20.8.2019 18:31

M43i55r54o95s41l75a39v 87B96u56č27e42k 6983333941644

Minule jsem 25 let spal, teď zase u mne vidíte nějakou vadu zraku, jakési oslepení !? Své názory považuji za korektní. Strana si ze svého středu nominuje svého člověka = To je celé. Kádrové komise již byly zrušeny. Vy si neuvědomujete, že pokud budete Miloše obhajovat - Můžeme se ještě dočkat výsady hradního pána = Práva první noci ! ... :-)

+1/0
20.8.2019 18:45
Foto

J70i10ř84í 95J52i74r53o37u53d33e65k 8306549794684

Někdy to Miroslave vypadá, že se vzbudíte jen u tzv. diskuzí, a hrajete stále jen tu samou desku s tou samou ,,muzikou". Jenomže, ,,nahrávací studia" chrlí stále nové a nové ,,kusy" bez ohledů na blogovědiškuzní svět;-)

+1/−3
20.8.2019 19:34

M86i92r49o95s92l60a35v 84B20u43č70e74k 6983713401284

Souhlasím milý Jiří. Pokud člověk, nějak bude vychován - Logicky bude žádat desku svého vkusu. Budou vydávány nové a nové edice - O tom trh a blogy jsou. Rozpor nevidím - podobně nevidím důvod si podobnou hudbu si pouštět, poslouchat. Pro mne zvuky kvílivé ... :-)

+2/0
20.8.2019 19:49
Foto

J43i35ř55í 39J87i98r51o74u89d79e11k 8676869514734

Dodekafonii ani kakafonii též nemusím, ovšem mnozí jí ovládají, jiní si v ní až libují. Třeba i vdemodemáčku. A dál jedeme ve vláčku;-)

+2/0
20.8.2019 20:00

P66e51t76r 57M55á15j 5837980719209

M.Buček - Máte pravdu, ČSSD může nominovat kohokoliv. Jenomže tím její (absolutní) svoboda končí. Za prvé s tímto návrhem musí souhlasit - na základě Koaliční smlouvy - předseda vlády, a na základě jeho doporučení i prezident republiky. Já vážně nechápu, proč vám všem dělá takovou potíž pochopit, že prezident republiky není podpisový automat. Pokud by tomu tak mělo být, nebyl by v ústavě ani uveden a stačil by k takovému kroku sám předseda vlády...

+2/−2
20.8.2019 22:56

J73a10n 85B19u14r77d38a 4802929461862

Prezident Zeman, vládce náš, slunce naše jasné

+5/0
20.8.2019 18:03

P29e33t39r 97K92o96r31e13c79k34y 2263337913951

Politkomedy pokračuje, já bych tam nanominoval A.Geislerovou..;-D

+2/0
20.8.2019 17:49

M18a56r94e81k 72T38r51i56z67u77l35j51a88k 8800746337397

Politici, kterým už jde jenom o to, naparovat se, kdo má větší "pátou končetinu" a občané, kteří je za to obdivují, jsou tragedií této země.

+6/0
20.8.2019 17:36
Foto

J15i58ř36í 79J32i52r28o56u21d85e76k 8676399484834

Spíše je trafikomedií. Tedy pro ty, kteří to takto až ,,jasně" vidí, a ještě se to takto snaží i prezentovat:-P

+2/−1
20.8.2019 17:56

M61i26c18h68a80l 85K20a73n58d76a 7760707293675

Jestli má Hamáček aspoň trochu sebeúcty, navrhne někoho, kdo odbornost má a leží Zemanovi v žaludku. Např. Putna, Fait ...

V opačném případě si nechá vnutit někoho jako F.R.Čech.

Podle toho pak budeme moci hodnotit, čí je to vítězství.

+6/0
20.8.2019 17:14

J55o42s31e14f 11H85a27v42r68á38n34e52k 9631251264

Ať chcípne sousedovic koza:-)

+5/−5
20.8.2019 17:21

M65i78c98h48a85l 67K36a63n66d63a 7580297473625

Nevidím žádnou souvislost se svým příspěvkem. Jste si jist, že jste ve správné diskusi?

+3/0
20.8.2019 17:38
Foto

J30i54ř75í 57J36i52r39o44u45d34e47k 8966439834494

Proč. Zestručnil to, co jste Vy ,,obšírněji"vyjádřil;-D

+3/−2
20.8.2019 18:10

M40i56c43h56a57l 41K21a96n70d80a 7800877153675

Zestručnit znamená ubrat slova, avšak zachovat význam. To však v příspěvku pana Havránka postrádám.

+2/0
20.8.2019 18:44

M47a47r37t97i94n15a 17M78o76u16d87r73á 7350443626239

kdepak, ten význam je přesný

+2/−2
20.8.2019 18:56

M48i70c91h79a27l 32K12a85n89d14a 7880427773855

Vy tedy neznáte jinou formu vítězství než exitus sousedovic kozy? Je mi vás líto.

+2/−1
20.8.2019 19:03

M54a70r51t38i77n86a 10M68o45u87d43r33á 7760653506689

ASi jste zapomněl, co jste napsal. Tak Vám to připomenu: "....navrhne někoho, kdo odbornost má a leží Zemanovi v žaludku. Např. Putna, Fait ..." Je mi Vás líto, že nacházíte potěšení jen ve strázních jiných.

+3/−3
20.8.2019 19:12
Foto

J67i85ř62í 17J67i42r27o23u87d30e24k 8356229144114

Ale ten přece navrhujete Vy;-D Přečtěte si to po sobě;-), viz.: Vaše: ,,navrhne někoho, kdo odbornost má a leží Zemanovi v žaludku. Např. Putna, Fait ...;-)

+2/−1
20.8.2019 19:15

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS