Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a80n 40Š74v95a97d49l94e87n32k16a 9534239460

Říkáte tedy, že protony a neutrony v atomovém jádře drží pohromadě gravitace? Pozoruhodné. Prosil bych vysvětlení následujícího:

1) Jak vysvětlíte, že mají hmotná jádra tendenci samovolně se rozpadat na méně hmotná? Pokud by je držela pohromadě gravitace, očekával bych, že čím hmotnější jádro, tím bude stabilnější.

2) Jak vysvětlíte, že nebyla pozorována žádná čistě neutronová jádra? Pokud by je držela pohromadě gravitace, byla by taková jádra mnohem stabilnější, protože by zde nepůsobila odpudivá síla protonů.

+2/0
doporučit
13.8.2019 21:56

J58u10l10i33u13s 10M91a43k91s67a 7757795629669

Dobré otázky, mohl bych klidně říci, nevím. Ale protože myslím, tedy jsem, odpovím co si myslím.

1) Teorie vzniku atomových jader je všeobecně známá, tedy že vznikají ve hvězdách. Gravitační tlak působí na protony, neutrony tak, že je stlačuje stále více k sobě. Tím subatomární částice rotují a vytvářejí odpudivé vlny v gravitonovém éteru, které jsem popsal jako vlny tepelné. Proto hvězdy hřejí a svítí. Když se dva protony dotknou, tak se rotace zastaví a tím zmizí i odpudivá síla. Bržděním se tyto dva protony "spečou", a tím zůstanou u sebe držet. Tento proces probíhá až k jádrům železa, kde je hranice, takže další zvětšování jader vzniká až při explozi hvězdy NOVA, kdy vznikne mnohem větší tlak, než který existuje i tady na Zemi, tak i ve vesmíru. Větší jádra, než železná, již nejsou tak stabilní a časem se rozpadají.

Neutrony se přidávají časem pomocí gravitace k protonovým jádrům a tudíž nemusí být s nimi ani v kontaktu.

0/0
doporučit
14.8.2019 12:43

J46a70n 81Š80v13a40d38l94e53n64k32a 9704889380

To není odpověď na otázku. Neutrony jsou v jádrech hvězd přítomny také. Proč je tedy něco nestlačí tak, že zůstanou jádra atomů složená jenom z neutronů? Otázka je dost důležitá: pokud vaše představa nevysvětluje již pozorované chování jádra atomů, není ta představa správná. Současná fyzika říká, že síla, která drží jádro pohromadě, není gravitace, jak říkáte vy. Podle vás se současná fyzika mýlí, ale nedokážete nabídnout alternativní teorii, která by pozorované jevy vysvětlovala lépe.

0/0
doporučit
14.8.2019 12:56

J78u94l44i51u82s 95M65a39k26s81a 7227375419279

Problém je, že i současná fyzika vychází pouze z představ, protože nikdo nebyl ani ve hvězdě, ani v atomu. Ale jedno je již jisté. Hmota se nemění na energii, protože energie je pohyb hmoty, a to pohyb zrychlený.

Současná fyzika sice říká, že síla není gravitace, říkají tomu silná interakce, ale neříkají s čím co interaguje a kde se bere potřebná energie. Já jsem to popsal, takže by si měli lámat hlavu fyzici, jsou za to placeni.

0/0
doporučit
14.8.2019 17:38

J25a10n 58Š24v85a21d62l69e17n15k94a 9974599470

Odvádíte pozornost. Víte, jak je to ve vědě? Nová hypotéza se prosadí jedině tehdy, když umí lépe vysvětlit pozorované jevy. Vy je ale vysvětlujete hůře. Očividně není správným vysvětlením, že atomová jádra drží pohromadě pouze gravitace. Mýlíte se tedy vy.

0/0
doporučit
14.8.2019 21:11

J46u39l26i97u14s 92M82a54k31s45a 7627635629529

Dokažte to, že se mýlím. Ale i tak, mýlit se je lidské. Muslimové tvrdí, že jediný, kdo se nemýlí, je Alah a křestané zase, že vševědoucí je Bůh.;-D

Já si myslím, že nové hypotézy, by měli posuzovat ti, kteří na to mají mandát.:-P

0/0
doporučit
15.8.2019 11:19

J87a37n 58Š67v77a73d42l10e76n94k21a 9314609150

Dokázal jsem to výše. Vaše představa má zjevné rozpory s pozorovanou skutečností, je tedy chybná. Stačí použít elementární logiku. Doufám, že to svedete.

0/0
doporučit
15.8.2019 12:22

J62u43l74i86u84s 44M78a20k28s77a 7617535429809

Vy jste nedokázal nic, pouze prudíte a očekáváte, že tady vyjevím, jak získat z gravitonového éteru energii, která by se dala využít. Pokud se mi podaří bádání dokončit, tak sestavím model a nechám si to patentovat. Duševní objevy se patentovat nedají, takže nevím, proč bych tady něco dokazoval.;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 12:20

R31o47m95a17n 58T18r37u35n82e57č12e52k 4873370122899

Nobelovka na cestě ;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 12:29

J89u40l65i93u42s 71M49a15k62s56a 7707645349159

No pro vás určitě ne, to by jste musel něco sesmolit a ne jen špičkovat.;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 15:54

J33a36n 47Š29v34a55d96l54e80n36k94a 9554629390

Víte, pane Makso, třeba s vámi se vůbec nedá diskutovat. Vytvořil jste jakési bláto a jakékoli pokusy o exaktní diskuzi odmítáte. Když jste k tomu tlačen, začnete se dětinsky vymlouvat. Ezoterik z vás může být slušný, ale na vytvoření vědecké hypotézy nemáte. Tudíž je od vás absurdní, pokud se povyšujete nad jiné.

0/0
doporučit
17.8.2019 11:01

J33a38n 91Š81v16a90d13l43e97n18k14a 9344519270

Ukázal jsem na rozpory ve vaší představě. Vidím ale, že máte potíže s logickým uvažováním. Asi proto jste se nestal vědcem. Jednoduché.

0/0
doporučit
17.8.2019 10:58

J33u91l84i48u97s 27M45a19k77s96a 7397185919239

Stačí, že jste se tím vědcem stal vy.;-D

0/0
doporučit
17.8.2019 13:57

J29a83n 64Š74v19a96d70l43e51n80k69a 9404249380

Zoufalá reakce. Vy opravdu nejste nad věcí.

0/0
doporučit
17.8.2019 15:48

J76u85l81i73u36s 24M66a96k28s69a 7797645199199

Na zoufalé akce, zoufalá reakce. (Newtonův zákon)

I když něco popíšu a doplním věrohodným pokusem, který se dá kdykoliv aplikovat, ( pokus s lodičkami) stejně se snažíte to vyvrátit jen novinářským tlacháním, bez jakékoliv koncepce a když nereaguji, tak začnete hanobit moji osobu, protože je to jediné na co máte. Rv

0/0
doporučit
17.8.2019 16:55

J71a93n 63Š46v20a48d33l87e46n19k70a 9154179840

Vidíte? Zase to děláte. Ve vědecké diskuzi musíte být schopen svá tvrzení obhájit. Ne ublíženě fňukat, že mi váš experiment nestačil. No, nestačil, protože nestačil k vysvětlení oběhu planet okolo centrálního tělesa. Navíc jsem si uvědomil, že ani nejste originální se svou “teorií”. Že jste ji nejspíš jenom převzal od pana Fikáčka, který o něčem podobném psal dřív než vy, včetně ukázky vlnění hypotetického média, které vyplňuje prostor. A myslím, že jsem to viděl i v jedním dílu Putování červí dírou s Morganem Freemanem. Takže vlastně ani nejste originální a ti fyzikové to mají daleko lépe spočítané než vy. Newtonovská fyzika k tomu ovšem nestačí.

+1/0
doporučit
18.8.2019 19:11

S68t95a12n88i56s40l12a91v 38J42e15l12e66n 8872805716

Faktická připomínka k výpočtu přitažlivosti desek:

Ten vzorec i výsledek jsou špatně.

V Blogu použitý vzorec popisuje pouze a jen přitažlivost takových těles, která jsou buď kulově symetrická, nebo je (pro nesymetrická tělesa) vzdálenost jejich nejbližších a nejvzdálenějších bodů od těžiště druhého tělesa prakticky stejná.

Pro jiné typy těkes platí jiné vzorce. Konkrétně pro dvojici plochých desek, jejichž vzdálenost i tloušťka jsou mnohem menší než jejich plošné rozměry, nemá vzorec ve jmenovatleli druhou mocninu, ale jen r. Výsledek by tedy měl být 1,9 kN a nikoliv číslo, uvedené v článku.

0/0
doporučit
12.8.2019 9:01

J45u75l90i67u76s 62M98a96k93s47a 7467185189299

1) Nepočítal jsem přitažlivost dvou desek, ale přitlačivost dvou desek, protože tah mezi dvěma částicemi neexistuje.

2) Výpočet je jen teoretický ( jak jsem uvedl) protože to prakticky není možné, pro odpudivé síly jež produkují subatomární částice.

3) Že Newtonův vzorec platí, i když se dva objekty dotýkají, jsem rovněž dokázal při výpočtu,( m1=hmotnost člověka a m2=hmotnost Země).

4) Výpočtem jsem chtěl jen ukázat, že gravitace není tak slabá, jek se uvádí.

5) Že můj výpočet nemůže být chybný, dokazuje i stejný výsledek na Wikipedii, to je 10 na mínus 34 N

0/0
doporučit
12.8.2019 10:42

S74t39a29n29i59s19l60a59v 89J79e89l51e43n 8532855596

1. Jestli je to přitažlivost nebo přitlačivost nehraje roli.

2. je sice teorietický, ale podle špatně pochhopené i špatně použité teorie.

3. Newtonův vzorec platí jen pro kulově symetrická nebo hodně vzdálená tělesa. Newton to ve svých Principiích výslovně uvádí a to i s důkazem pro tu kouli. Tentýž důkazový postup dá ale pro rovnou plochu jiný vzorec.

4, Ukázal jste to špatně, protože jste použil špatný výpočet.

5. Na Wikipedii je ale ten výpočet jen pro bodová (nebo kulová) tělesa. Pro tenké desky položené blízko sebe platí jiný vzorec. Ten se dá odvodit z gravitačního zákona podobným (ale nikoliv stejným) způsobem, jako to udělal Newton pro kouli.

6. A mimochodem: I já jsem se na začátku tohoto vlákna spletl a odvodil ten vzorec špatně. Ve skutečnosti bude přitažlivá síla ještě mnohem menší, než mi to narychlo vyšlo.

+1/0
doporučit
12.8.2019 13:44

J57u52l97i93u74s 26M28a56k37s26a 7977175239399

S tím si nelamte hlavu, protože všechny výpočty zatím platí jen v makrosvětě. V mikrosvětě platí kvantová teorie a tam jsou výpočty úplně jiné.

0/0
doporučit
12.8.2019 15:49

S21t54a64n22i44s97l88a36v 76J36e16l33e41n 8922775496

Jak které výpočty.

Navíc s (chybným) výpočtem podle makroskopického gravitačního zákona jste přišel Vy sám.

0/0
doporučit
12.8.2019 16:14

J72u90l70i15u53s 40M68a43k11s47a 7587235169789

Který výpočet je chybný? Sila mezi člověkem a Zemi mě vyšla s chybou menší, než 1% přesto, že člověk stojí na Zemi.

0/0
doporučit
12.8.2019 16:24

S90t25a87n42i41s38l37a74v 93J43e68l20e66n 8652475516

Chybný je výpočet přitažlivosti dvou desek.

Člověk na Zemi je vpořádku - Zemi lze vzít jako přibližnou kouli (chyba 3 promile) a pro kouli platí Newtonem odvozený vztah. Stejně tak je vpořádku výpočet pro dva protony, chápané také jako koule.

Desky ale mají jiné chování. Koneckonců zkuste si poskládat dvě desky 5x5 kuliček a spočtěte vzájemnou přitažlivost dorýkajících se sesek tak, že sečtete přitažlivé složky všech sil mezi všemi 625 kombinacemi dvojic z obou desek. Podle toho, jak jste počítal původně, by přitažllivá síla měla být 625 krát větší než pro pouhou dvojici (25x větší hmotnosti na obou stranách). Při správném výpočtu ale zjistíte, že je ta síla jenom 84x větší. Čím větší desky, tím větší vyjde rozdíl. Už rtakhle zjednodušený příklad ale ukazuje, že Váš výpočet pro desky je chybný.

0/0
doporučit
12.8.2019 17:18

J34u22l67i15u40s 51M74a86k86s41a 7967165139559

Nevím co tady počítáte, ale těch protonů na 1cm čtvereční vleze 10 na dvacátou šestou, to je 100 000 000 000 000 000 000 000 000 a to samé bude na druhé plošce. Takže síla přepočtená na tuny je opravdu 190 bilionů tun.:-P Přepočítejte si to znovu.

0/0
doporučit
12.8.2019 18:40

S23t49a88n93i19s27l37a47v 63J98e95l78e80n 8532775156

Síla, kterou by se ty kladně nabité protony okamžitě odpudily, je skutečně obrovská.

Ale pokud byste měl na mysli třeba neutrony, tak gravitační síla mezi nimi bude mnohem menší. Pokud byste si to skutečně důkladně spočítal, tak zjistíte, že se vzájemně přitahují jen blízké povrchy těch desek. Vzdálenější částice prakticky nehrají roli.

Odvození vzorce pro disk najdete třeba zde, samotný vzorec je na konci:

https://www.youtube.com/watch?v=Xdk8PR_SZSI

Pro čtvereček budete muset výsledek vynásobit konstantou pi/4 (hmotnost se rozprostře do trochu větší plochy než u disku, takže síla bude trochu menší), cos(fi) je pro malou vzdálenost rovné 0, malou vzdálenost a je také možné ve vzorci zanedbat. Tím se vzorec značně zjednoduší a můžete tam zkusit dosadit své hodnoty.

0/0
doporučit
12.8.2019 19:17

J75u68l47i32u66s 15M45a11k12s32a 7777655749369

Že by se protony okamžitě odpudily? No a vidíte, v jádru uranu je jich 95 a síla gravitonového éteru je udrží u sebe. A víte proč? Protože jsou na sobě, takže nemohou rotovat a vytvářet odpudivé síly (vlny), čili tepelné vlny.

Video, které jste lin doporučil, je k výpočtu gravitační sily , nějaké částice k nějakému disku. Momentálně mě klekl zvuk, tak to jen tipuji.

Pokud leží dvě plošky protonů, nebo neutronů na sobě, tak je to nejmenší možná vzdálenost a nazývá se silná interakce.

0/0
doporučit
12.8.2019 21:15

S35t71a71n64i13s44l40a72v 21J79e61l56e64n 8702105786

Z videa stačí poslední minuta, kde je na konci hotový vzorec. Vzhledem k tomu, že druhá deska, kterou jste popsal, se skládá z částic, stačí postě spočítat jednu částici a jejich počtem výsledek vynásobit. POkud si podrobněji prostudujete vzorec, zjistíte, že je v něm schována husotta té desky. Proto ani moc nezálěží na tvaru - ten se projeví jen prepoctem vypoctu plosne hustoty. Místo poloměru R ram můžete dát hranu čtverce a výsledek vynásobte pí. (nebo výsledek pro kruh daném průměru stejném jako má Vámi zkoumaný čtverec vynásobte konstantou pi/4 - to je totéž).

Věta o přítlaku gravitobovým éterem neodpovídá Vašemu dosavadnímu popisu. Tlak, popsaný ve Vašich článcích jako gravitace, je o mnoho řádů slabší, než je třeba pro eliminaci odpudivého náboje protonů.

0/0
doporučit
12.8.2019 21:42

J62u16l35i83u41s 45M13a75k60s42a 7627195769809

Moje výpočty, co jsem uvedl, jsou v pořádku, plošky jsou pouze z jedné vrstvy neutronů, neutrony nemají žádnou odpudivou sílu, protože nerotují a stačí vynásobit přítlačnou sílu dvou neutronů (10 na mínus 34N) počtem těchto dvojic jež se vleze na 1cm čtvereční,

Všechny tyto výpočty jsou jen hypotetické, protože nelze takové plošky vyrobit, snad jen koule a pak by to byly neutronové koule s gigantickou hmotností.

0/0
doporučit
13.8.2019 12:39

S33t70a13n66i42s68l13a71v 53J43e72l12e14n 8622635426

Dva z těch výpočtů vpořádku jsou (dva neutrony, člověk na Zemi). Třetí je zcela špatně (dvě plošky). Připadá mi, že jste nepochopil ani důkaz, jejž použil Newton pro kouli, ani důkaz a vzorec ve videu, na nějž jsem dal odkaz. Přitom by úplně stačilo, kdybyste správně použil poslední vzorec z toho videa se zjednodušením pro malou vzdálanost, které tam autor popisuje.

0/0
doporučit
13.8.2019 17:30

J90u66l39i29u72s 12M21a92k10s68a 7417515919109

Co je malá vzdálenost? Já jsem počítal se vzdáleností 10 na mínus 15, tudíž menší vzdálenost mezi protony již neexistuje, protože leží na sobě.

0/0
doporučit
14.8.2019 12:55

S33t47a71n52i48s19l64a63v 46J61e17l20e67n 8262285776

Malou vzdáleností se u vzorce pro přitažlivost částice a desky mýslí vzdálenost, která je alespoň o 2 řády menší, než je rozměr té desky (ve videu poloměr kotouče). Je to dáno tím, že ve jmenovateli vzorce je součet druhých mocnin vzdálenosti a poloměru. Pokud bude vzdálenost výrazne menší než rozměr té desky, v součtu se se prakticky neprojeví a lze ji z výpočtu vynechat. A to je právě případ, který popisujete.

Správný vzorec pro ty Vaše dvě desky tedy je F=2*(M^2)*G/(L^2 * 16/pi)

kde M je hmotnost jedné desky, G je gravitační konstanta, L je strana čtvercové desky. Vzdálenost mezi deskami nehraje roli, pokud je ta vzdálenost proti L alespoň o dva řády menší

0/0
doporučit
14.8.2019 14:54

J97u50l68i49u73s 46M89a98k82s81a 7127625919959

;-D

0/0
doporučit
15.8.2019 11:26

S13t88a70n41i19s19l18a83v 59J53e30l35e30n 8202645286

Takže faktické námitky nemáte žádné. To je fajn. :-)

0/0
doporučit
15.8.2019 12:03

J61u48l79i43u20s 41M36a80k71s97a 7907195379769

Chybí mě od Vás ten výpočet, svůj jsem již uvedl a je naprosto v pořádku, i když jen hypoteticky, protože nic takového sestrojit nelze.

0/0
doporučit
18.8.2019 12:36

S38t82a74n63i25s10l40a48v 89J94e32l86e52n 8482435976

Vždyť jsem Vám ten vzorec pro desky dal. I odkaz na video, kde je ten vzorec (pro plochý kotouč a bodovou částici) korektně odvozen z Newtonova gravitačního zákona. Můžete tedy do vzorce jen dosadit, nebo můžete projít ten důkaz z videa a uvést, ve kterém kroku provedeného důkazu je případně podle Vás chyba a jak by ten krok měl býrt správně.

0/0
doporučit
18.8.2019 12:58

J14a59n 94Š58v23a58d96l78e98n39k74a 9814949600

Vida, křečovitý úsměv. Bude ještě prohlášení, jak jste v pohodě a že nemáte rád hlupáky?

0/0
doporučit
15.8.2019 12:23

J20u15l60i24u54s 52M34a59k53s23a 7117345359899

Není třeba, už to tady mnozí vědí.;-D

0/0
doporučit
16.8.2019 12:24

J84a81n 82Š67v69a72d64l28e51n94k55a 9244149890

Ano, vědí, že jste poměrně zahořklý postarší muž, který si o sobě hodně myslí, ale málo toho dokáže. Z toho asi pramení ta frustrace.

+1/0
doporučit
17.8.2019 11:02

W59a81l87d52a 44W79i28n95t91e66r 6547549641349

Kdyby jen jiné, kromě toho, že gravitace tam vůbec nemá co dělat. Stejně tak neobstojí ani jakési vyzařování z rotace (nic tam proboha nerotuje - to je Vámi špatně pochopená kvantová vlastnost), což by mělo za následek ztrátu energie - magnetky z lednice by opadávaly a co by bylo vynikající, šlo by z této "konané práce" vyrobit např. magnetické perpetuum mobile, nebo přímo z nesmyslu proudících elektronů z éteru v magnetu, přes dva polepy přímo odebírat elektrický proud. Ani další nesmysly s odpudivou tepelnou energií a přítlačnou z gravitonů (to nejsou částice in natura, ale hypotetické (neexistující) výměnné virtuální částice) se nechytnou kvůli tomu, že neodráží důsledky. Máte tam krásný obrázek magnetu s pilinami - na nich se třeba pěkně projevuje důsledek kvantování i v makrosvětě a to docela dobře vysvětluje zaujímané polohy bez potřeb tlaků a přítlaků....

0/0
doporučit
12.8.2019 16:21

J40u98l65i56u13s 52M23a73k97s75a 7267485569679

Tak to si myslíte špatně. Gravitace působí i v mikrosvětě, ale bez tlaku gravitonového éteru by se veškerá látková hmota rozpadla na gravitony, z kterých vlastně vznikla.

Je vidět, že si vůbec neumíte představit moje teorie, ale vůbec se nedivím, protože jste zatížen všemi možnými i nemožnými teoriemi posledních 200 let.

Zatím marně čekám na vysvětlení duálního charakteru fotonu, kdy se někdy vlní a jak se může jedna částice vlnit. Děkuji.

0/0
doporučit
12.8.2019 16:46

W90a85l26d77a 36W85i12n84t32e25r 6187569631989

Dualismus vysvětlen, či termín osvětlen minule nejlehčí možnou formou. Jak si to přeberete, je mi celkem jedno. Vaše fantazie (nikoliv teorie) neodráží pozorovaný projev - přesně jsem popsal, co by se muselo dít, kdybyste měl pravdu a neděje se. Gravitace na malých škálách se ignoruje, protože je neměřitelná a nemá žádný vliv - viz třeba kvantovka. Dokonce není možné po stránce gravitace prozkoumat antihmotu, kterou se nepodařilo vyrobit v takovém množství, aby se vliv gravitace projevil a tak se konečně definitivně zjistilo, zda i ona se gravitačně chová jako hmota (princip ekvivalence a projekt AEGIS, který zkoumá "pád" antivodíku v gravitačním poli Země). Pokud by se zjistilo, že neplatí princip ekvivalence, bude se muset opravit Einstein a Vaše fantazie o přítlaku, která ani teď nemá s pozorovanou skutečností nic společného, nebude mít ani po jakémkoliv zjištění v oblasti antihmoty a o to byste se měl zajímat a kriticky posuzovat Vaší fantazii. Totéž v dualismu - kdyby existoval jako diskrétně vymezený, casimirovy destičky neodtrhnete a stejně tak interakční slabé či silné síly...permanentní magnet se také dokáže přilepit na sebe souhlasnými póly a v nepatrné vzdálenosti se od sebe silně odpuzovat. Ve skutečnosti v případě nabitých částic je to složitější - kvantování, hladiny, zakázaná pásma...

0/0
doporučit
13.8.2019 14:19

J78u96l45i54u64s 17M64a52k26s57a 7787595359529

Samozřejmě máte pravdu, že se gravitace v mikro prostoru nedá měřit. Proto se používá atomová sila, nebo molekulární síla, ale co je zdroj těchto sil se neuvádí. Mě nestačí sdělit, že plus a mínus se přitahují, potřebuji vědět co děla z částice to plus a jak probíhá to přitahování. Co tvoří antičástici, že je jiná?

Prostě není to se mnou jednoduché, nenechám si věšet bulíky na nos, prostě nejsem věřící.

0/0
doporučit
14.8.2019 13:15

J26a45n 36Š85v10a68d69l49e49n18k27a 9784349710

Na tom malém prostoru to zjevně gravitace není, když s její pomocí nedovedete vysvětlit rozpory, jež jsem uvedl výše.

0/0
doporučit
14.8.2019 21:14

J38u25l16i93u34s 44M49a35k46s10a 7417615439569

Ale to nejsou moje rozpory, to si rozporuje dnešní věda.

0/0
doporučit
15.8.2019 11:08

J45a89n 40Š36v53a50d51l74e78n27k26a 9364559380

To jsou rozpory s pozorovanou skutečností. Samozřejmě ale můžete sklouznout na pole pavědy a začít prohlašovat, že pokud je experiment v rozporu s vaší představou, je ten experiment chybný. Určitě sklidíte hodně úspěchů u ezoteriků. Věda to ovšem není.

0/0
doporučit
15.8.2019 12:25

J54u69l74i46u90s 37M95a87k13s19a 7837875609889

Jmenujte mě jediný experiment, že gravitace je přitažlivost a ne přitlačivost a že gravitace nezačíná u subatomárních částic a popište, jak se ty částice přitahují a pak uznám, že věda, vlastně vy máte pravdu a já jsem pavědec, ezoterik. Přeji mnoho úspěchů a těším se na vědecké vysvětlení. Děkuji.

0/0
doporučit
15.8.2019 17:00

J48a48n 81Š89v83a81d88l60e69n78k95a 9434869560

Irelevantní požadavek. Ještě jednou, protože máte zjevně potíže s pochopením psaného textu: pokud vaše představa nedokáže věrohodně vysvětlit pozorované jevy, rozhodně se nejedná o vědeckou hypotézu, natož pak alternativu ke stávajícím vědeckým hypotézám. Chcete to napsat ještě jednou, nebo už chápete? Pokud chápete, tak vám poradím, co s tím: budete muset svou představu lépe rozpracovat, aby byla věrohodnější. To, že budete popírat pozorované jevy nebo požadovat irelevantní důkazy, z vaší představy vědeckou hypotézu neudělá. To je cesta pavědy.

0/0
doporučit
15.8.2019 17:04

J36u55l34i55u47s 16M47a89k72s85a 7367865189389

Napsal jste 9 vět o ničem. Já jsem napsal 28 blogů jak si představují fungování vesmíru a ještě několik jich napíšu. Pokud jste to nepochopil, nebo nechcete pochopit, přesto že to v diskusi vysvětluji ještě jednou, pak je mi vás opravdu líto, ostatním je to zřejmě jasné.

0/0
doporučit
16.8.2019 12:38

J52a50n 62Š66v23a64d65l50e73n74k73a 9874249890

Celá vaše představa je kravina. To je celé. Uhýbat můžete, jak chcete, ale nic na tom nezmeníte.

+1/0
doporučit
17.8.2019 11:04

S13t34a71n26i62s18l72a23v 16J58e25l44e35n 8402755686

Gravitace samozřejmě působí i na subatomárních částic. Lze pozorovat napříkllad gravitační působení na subatomární částice slunečního větru. Lze i spočítat, jaké to působení je a porovnat to se skutečností.

0/0
doporučit
16.8.2019 12:29

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz