Pondělí 9. prosince 2019, svátek má Vratislav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 9. prosince 2019 Vratislav

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J89a58n 57K77a59d75r40a74b60a 7697215162499

Promiňte, ale ten způsob výpočtu je naprosto ujetý. Sčítate jablka s uhlím. Navíc po návštěvě léčitele je obvykle potřeba stejně návštěva lékaře popřípadě i kněze, takže to si připočtěte k těm nákladům na léčitele. Vím, že osobní zkušenost je minimálně vypovídající,ale v rodině mám několik lidí, kteří se obrátili na léčitele (jak bylinkáře, "moderní" diagnostiky BICOM a další a to i u poměrně známých lidi v léčitelské komunitě) a kromě odlehčení peněženky to ničemu nepomohlo. Někteří jsou dnes i díky opožděnému zahájení skutečné léčby mrtví...

0/0
23.7.2019 12:23

M46i92c14h91a48l 13Š98t50a28j50n80r22t 4104611212297

Opakovaně uvádíte, jak je lékař sponozorovany státem a jak je to strašně nespravedlivé. Existují státy kde je zdravotnictví převážně komerční, drahé je to tam taky a žádný boom léčitelství se nekoná. Lékař je drahý, protože za ním stojí obrovské zázemí.

0/0
22.7.2019 9:06

V14l65a78d50i63m46í66r 35B13r88a87d63a 1803544413881

Pokud jsou léčitelé tak skvělí, tak potom nechápu proč většina znich bojuje proti změně legislativy, která se připravuje a která by je dostala na úroveň skutečných lékařů. Léčitelé budou mít povinnou registraci, budou muset vést záznamy o pacientech, úkonech které jí provedli a přípravcích, které podali či předepsali a stejně tak jim o všem vystavovat zprávy, které by byli použitelné právě při případě problémů pro stanovení zodpovědnosti či reklamaci nefunkčnosti. Proč jim to vadí? Že by proto, že žádnou zodpovědnost nechtějí a ví že to co dělají nefunguje a naopak může být i nebezpečné?

To stejné i homeopatie. Proč musí mít homeopatika výjimku (92/73/EEC) z EU legislativy na ochranu spotřebitele? Ta výjimka jim zajišťuje, že registrátoři NESMÍ po výrobcích homeopatik vyžadovat důkazy o účinnosti (klinické studie) na rozdíl od výrobců skutečných léků, kde je vyžadovat MUSÍ. Že by proto, že prokazatelně nefungují?

+2/−2
21.7.2019 10:01

D66a91n35i77e73l 67S43c29h74u79b71e18r76t 3645591233283

Já chápu dobře, proč bojují proti regulaci. Nemůžou být na úrovni lékařů, když si na všechny náklady musí vydělat sami a nikdo je nesponzoruje. Víte, ono už teď toho mají živnostníci plné zuby. Takže tu nejde o srovnání kvalitativní - zda je lepší lékař nebo léčitel, ale o to, že jeden je sponzorován státem a druhý si ty peníze musí vydřít.

0/0
21.7.2019 12:20

A55n55t13o42n64í84n 10T36i78c87h58e24r45a 6696728183906

Tak tou poslední větou jste to dobře zabil. Tak léčitelé podle vás dřou a lékaři točí palcem mlýnek a peníze se jim samy sypou... Vy jste vážně komik. Opravdu si myslíte, že platby od pojišťoven jsou za nic? A že se tzv. léčitel napracuje víc než lékař?

+1/−1
21.7.2019 13:39

J55a18r36m43i54l45a 32Č59e75r82n74á 2576572489396

R^ Ráda zaplatím někomu, kdo mi věnuje svůj čas a svůj um a na kom je poznat, že má skutečně zájem. A kdo má soucit, pochopení, kdo se vůbec umí hezky chovat. V oficiálním zdravotnictví to je někdy katastrofa, což souvisí i s tím, že platíme povinně zdravotní daň. Netvrdím, že solidarita je špatná, to vůbec není. Lékaři a další personál v nemocnicích si zaslouží obdiv. Ale někteří ti po různých ordinacích, to je běs. To jejich chování, ten jejich "zájem" o pacienta.

+1/0
20.7.2019 11:52

T73o44m34á98š 38T55a11t16í35č51e93k 5790842140388

V tom, že lékaři jsou často katastrofičtí a že je to zřejmě také kvůli systému financování, souhlasím. Ovšem byznys medicína na rozdíl od byznysu léčitelství nabízí výsledky. Soucit a pochopení bývají běžně zadarmo. No a co asi tak můžou poskytovatelé léčitelství nabídnout, to vidíme na ceníku v nadpise: léčitel 534,- Kč/h, katolický kněz 1671,- Kč/h (lékař 4361,- Kč/h). Je tedy mimo jiné zřejmé, že i ten katolický kněz je třikrát účinnější než léčitel.

Já bych se tedy za léčitele moc nebil.

0/0
22.7.2019 0:17

M20a98r10t84i19n51a 86M84o11u20d79r82á 7880113346779

;-D pobavil jste mě. Díky za to

+3/0
20.7.2019 9:56

D30a49n28i50e11l 45S73c78h44u53b11e10r91t 3595651463543

Není zač. I tohle je způsob reakce na pravdu. Lepší, než jedovaté výpady bez argumentů.

0/0
20.7.2019 10:18

Z46d72e74n57ě72k 38Š87m85e58r33d87a 6570721221140

Příště bych prosil nějaké Vaše úvahy na téma: "Odpovědnost léčitele, kněze a lékaře za úkony, vyplývající z jejich profese."

+9/−1
20.7.2019 8:34
Foto

J10a72r72o40s65l62a37v 73H35e30r50d64a 5491855929505

Proč prosit, když takovou úvahu určitě svedete sám.

+1/−2
20.7.2019 8:43
Foto

J53a43r37o51s38l58a30v 57H20e40r63d51a 5221845309715

Tak pardon, podle pana Houžvy toho nejste schopen.

+2/0
20.7.2019 8:58

Z41d95e10n28ě86k 34Š80m90e18r98d49a 6360321721480

Tak svedl bych to sám, ale zajímá mě názor autora blogu. Jináč bych se neptal.

+1/−1
20.7.2019 9:02

D10a65n81i43e24l 44S69c75h50u52b25e29r35t 3985851613493

Jaká zodpovědnost lékaře? Zodpovědnost lékaře netkví v tom, jestli dá pacientovi skutečně účinnou terapii a zda pacient přežije - o tom lékař často nemá ponětí. Zodpovědnost lékaře tkví pouze v tom, zda dodržuje pravidla farmaceutickým průmyslem nastavená v našem zdravotnickém systému.

0/−5
20.7.2019 10:17

A98n77t33o52n85í74n 63T29i61c45h42e39r19a 6926358463906

Ajta ... slyším poprvé, že pravidla lékařům nastavuje farmaceutický průmysl

+3/−1
20.7.2019 10:20

D62a85n39i50e15l 36S70c30h59u74b70e15r54t 3915321473103

Zkuste knihu Zkorumpovaná farmacie od Bena Goldacrea. Ano, nastavuje. To on ovládá a řídí většinu klinických studií a také manipuluje s regulačními orgány (třeba EMA, FDA...) a též v klinických studiích může podvádět - to se pak odráží na vzdělávání lékařů a na legislativě.

0/−5
20.7.2019 10:26

A36n53t49o94n24í89n 28T24i62c97h37e46r41a 6596888813436

Vidím, že jste jen další, kdo uvěřil na celosvětové spiknutí proti zdraví člověka v zájmu zisků zdravotních firem.

+4/−1
20.7.2019 11:25
Foto

Z45d10e31n97ě93k 50M61a32t35u98š91k23a 7168536205906

Zkuste také pohovořit o odpovědnosti léčiteke

+1/−1
20.7.2019 10:33

D18a65n80i96e95l 48S94c21h35u52b38e43r82t 3275251803323

Ten můžu být také stíhání podle zákoníku. Třeba za vědomý podvod. Ale ono těch podvodníků zas nemusí být mnoho. Ostatně lékaře taky většinou nezavřou do vězení. Výjimečně dostanou podmínku. V globálu mezi zodpovědností léčitele a lékaře není moc velký rozdíl. "Dodržení systémových pravidel" nemusí často znamenat, že to je ve prospěch pacienta.... A když už si toho lékaře musím platit povinně, tak by aspoň nějaké systémová pravidla dodržovat měl. To na léčitele platit nemusí. ;)

+1/−4
20.7.2019 10:38
Foto

Z21d55e32n25ě11k 42M12a86t72u87š90k35a 7108556535266

Hm, takže léčitel za nic nezodpovídá

+3/−1
20.7.2019 10:49
Foto

Š54t32ě92p18á84n 47B96i14c19e72r50a 6229282488176

nebo porovnávat výsledky práce s výší odměny za ní.

0/0
20.7.2019 12:02

S82v20a90t94o97p87l74u17k 32H77o19u32ž60v13a 1845358965835

To je, ale hloupost.

+2/−1
20.7.2019 8:28
Foto

J26a38r94o32s72l46a72v 58H27e15r38d91a 5891685349795

Čí?

+2/0
20.7.2019 8:43
Foto

J18a25r19o59s55l38a78v 25H70e39r74d24a 5451105349465

Jsou lidé, kterým dělá dobře, když jim někdo zdarma slouží. Pro ně je ideální léčitel člověk téměř svatý, který chodí o žebrácké holi , oděn skromným šaten a šťasten, že je mu dovoleno pomáhat druhým . Co se lékařských profesí týče, vykonávají je, jak je známo, také jen lidé - různí.

+3/0
20.7.2019 8:01

D53a37n11i19e22l 60S46c53h31u48b69e69r77t 3405871503973

I tak ten léčitel často vypadá skoro jak o žebrácké holi, přesto že si bere "nekřesťanskou pětistovku" - ostatně náklady na živnost jsem v článku popsal dost.

0/0
20.7.2019 10:27

A79n94t68o26n46í38n 87T58i78c60h43e71r58a 6226268803906

Zapomněl jste zakalkulovat zodpovědnost. Zatímco lékař je jednou nohou stále v kriminále, tzv. léčitel se neodpovídá nikomu.

+4/−1
20.7.2019 7:45
Foto

J47a62r66o24s67l56a77v 64H38e16r67d19a 5461405519345

To je věc legislativy. Tedy Vaše slza za na špatném hrobě.

+1/0
20.7.2019 8:47

A25n65t14o64n30í17n 98T23i60c42h98e13r81a 6726368533876

Zkuste mě pobavit návrhem, od čeho by se měla odvíjet legislativně ukotvená odpovědnost tzv. léčitele.

0/0
20.7.2019 13:07

V86l91a34d82i83m22í48r 90B60r17a31d29a 1493424303901

Pokud to je jen věc legislativy, tak potom nechápu proč většina léčitelů bojuje proti její změně, která se připravuje. Léčitelé budou mít povinnou registraci, budou muset vést záznamy o pacientech, úkonech které jí provedli a přípravcích, které podali či předepsali a stejně tak jim o všem vystavovat zprávy, které by byli použitelné právě při případě problémů pro stanovení zodpovědnosti či reklamaci nefunkčnosti. Proč jim to vadí? Že by proto, že žádnou zodpovědnost nechtějí a ví že to co dělají nefunguje a naopak může být i nebezpečné?

To stejné i homeopatie. Proč musí mít homeopatika výjimku (92/73/EEC) z legislativy na ochranu spotřebitele? Ta výjimka jim zajišťuje, že registrátoři NESMÍ po výrobcích homeopatik vyžadovat důkazy o účinnosti (klinické studie) na rozdíl od výrobců skutečných léků, kde je vyžadovat MUSÍ.

0/0
21.7.2019 9:58
Foto

J46a42r55o22s25l69a40v 62H53e63r34d57a 5741815649795

Od věci neni ani fakt, že lékaře může velmi dobře ochránit v případě jeho selhání instituce, které platí povinně členské příspěvky a jejímž úkolem je chránit lékařovu čest.

+1/0
20.7.2019 9:48
Foto

Z24d30e59n47ě26k 50M41a53t65u73š68k98a 7778926205106

zásadním problémem je, že za léčitele se může prohlásit kdekdo, kdežto ostatní dvě profese na to musí mít doklad.

+4/0
20.7.2019 6:59
Foto

J77a21r44o40s79l41a71v 26H60e71r39d30a 5861905269785

Zatímco na léčitele celé společnosti stačí vstoupit do politiky, napsat něco neslýchaného třeba o mikrovlnkách......... :-)

+1/0
20.7.2019 8:15
Foto

J52a51r15o28s82l81a74v 95H11e12r55d51a 5101415849595

Myslím, že se mýlíte. Prohlásit se může každý téměř za kohokoli. Takové případy více či méně zdařile posuzují psychiatři. Jiná věc je, co je psáno v živnostenském listě.

+1/0
20.7.2019 9:54

D52a34n78i62e47l 33S98c82h57u42b86e54r21t 3205651743573

To, že musí mít doklad "Daný systémem", nic nedokládá. Ten doklad je jen cár papíru. Záleží na kvalitě konkrétního léčitele - např. jeho schopnost kombinovat přiměřených způsobem vědecké fakta se svou intuicí, schopností vcítit se do pacienta apod...

+1/0
20.7.2019 10:23
Foto

Z89d55e36n86ě90k 26M94a46t48u39š77k84a 7308256295866

A o tom, že ty "schopnosti" má, rozhoduje toliko on sám

0/0
20.7.2019 14:17

J78o77z62e21f 62H41e28r51i32c69h 2494944309831

Hňupe.

0/−1
20.7.2019 6:02
Foto

J89a46r80o93s20l84a58v 72H60e17r82d25a 5971935319965

Pokud jste původně zamýšlel napsat něco o sobě, tak se Vám to do značné míry přece jen podařilo.

+1/0
20.7.2019 8:07

D37a26n66i67e42l 42S12c62h93u58b37e83r64t 3305751103263

Útoky, a zejména vulgární, nejsou argument. Zkuste si ještě jednou nastudovat, o čem je diskuse. Tohle není diskuse. ;)

0/0
20.7.2019 10:24

P63e48t40r 13T36o15m43e37k 1166262550381

Jste léčitel?

+4/0
19.7.2019 23:23
Foto

J46a42r33o30s34l42a32v 37H62e51r57d43a 5271985609565

Nevím, co by mohla doplnit odpověď na Vaši otázku. Já například nemusím být lékařem, abych věděl, že pokud pochybì lidský i profesně lékař, může být velmi těžké a vleklé se domoci nápravy. Důvod? Falešná solidarita, kruhová obrana ....

0/0
20.7.2019 8:54

M73a18r39t40i82n98a 43M54o89u92d10r21á 7330393366269

Vás se pan Tomek neptal. A otázka, zda je autor článku léčitel, je plně na místě.

+1/0
20.7.2019 9:57
Foto

J56a34r56o25s13l62a39v 87H53e71r63d22a 5901955859365

Děkuji za informaci. Pro Vás mám podobnou. Vás jsem se na nic neptal zase já. V

+1/0
20.7.2019 10:51

M53a85r62t96i85n24a 54M47o98u78d39r40á 7410213146329

Také jsem neodpovídala na žádnou otázku. Ani Vaši ;-)

0/0
20.7.2019 13:15

A25n41t86o92n51í44n 53T21i77c51h86e21r45a 6316628923176

To máte naprostou pravdu. Léčitel totiž nikdy nechybuje

0/0
20.7.2019 10:18
Foto

J72a67r46o75s38l39a41v 79H19e26r34d33a 5971555419665

Tak v čem je problém?

0/0
20.7.2019 10:54

A40n95t59o19n92í84n 19T42i51c29h43e37r42a 6126778253456

Ve vaší neochotě srovnávat jen to srovnatelné

0/0
20.7.2019 11:20
Foto

J33a67r53o67s56l86a11v 54H22e41r27d29a 5861795959545

Zatím mi není jasné, co máte na srdci. Léčitelé jsou různí. A někteří mají schopnosti, které umožňují pomoc, kterou lékaři nabídnout nemohou. Mnozí lidé (i lékaři) si s toto skutečností nevědí rady.

+1/0
20.7.2019 11:33

A53n14t34o12n83í24n 87T58i13c33h19e94r14a 6466178483186

No vidíte, už zase matláte několik věcí dohromady. Řeč nebyla o tom, jestli léčitel léčí nebo ne. Ani se do takové diskuze pouštět nebudu, protože nikam nevede, je to jen otázka víry, jejich činnost je neměřitelná.

Blog se pokoušel o finanční srovnání, podle mě přitažené za vlasy. A já kontroval na téma odpovědnost.

0/0
20.7.2019 13:04
Foto

J86a74r86o87s97l83a19v 58H64e79r52d90a 5221645499475

Předně nematlám, a navíc nemáte pravdu o nezmeřitelnosti a víře. Vy ale nematláte do tématu jinou otázku. Vy ji implantujete a nesmyslně, protože o tématu pramálo víte.

0/0
20.7.2019 18:35

D81a88n96i52e22l 61S18c79h93u63b32e77r16t 3495751333773

Léčitel spíš okrajově, na vedlejšáku. Ale vím moc dobře, o čem je živnost. Odborně se zabývám tzv. Orthomolekulární (vitamínovou) medicínou, kterou založil držitel 2 Nobelových cen, vědec Carl Linus Pauling. Plnou léčitelskou živnost, tak jak ji popisuji a obhajuji v článku, v blízké budoucnosti neplánuji, ale ani neodsuzuji.

+1/0
20.7.2019 10:35

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz