Neděle 15. prosince 2019, svátek má Radana, Radan
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 15. prosince 2019 Radana, Radan

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e61t15r 19K32o33r46e35c38k50y 2333327403481

Život je vlastně největší zloděj. Nejdřív mi ukradl mládí, potom mě pomalu zbavil krásy, dále zdraví a v poslední fázi na sto procent uteče ode mě on sám. :-)

+1/0
18.7.2019 6:43

I83r84e46n78a 12A74g35h67o43v30á 7835608149833

V:-)

0/0
18.7.2019 7:38

B17o74h73u84m88í92r 38Š66i44m77e17k 3871290614194

Co si člověk pomůže žehráním na to, jak to Pán Bůh stvořil? NIc! :-)

+1/0
18.7.2019 9:43

J43a15r21o71s72l86a30v 21L17i44m62a 1275537581

Pani Aghova. Vas nadpis i clanek je postaven na uceni cirkevnim. I kdyz jsem podle krtu katolik, jiz dlouho neuznavam mnoho z teto cirkevni doktriny. Jsem vsak velmi tolerantni k obcanum vyznavajici uceni Kristovo a snazi se o vysvetleni zidovskou Bibli.

Dulezity clanek spolecnosti prednesl obycejny clovek k zakladnimu zakonu vznikajiciho spolecenskeho utvaru.

"LIBERTY under LAW" V prekladu "Svobodu v mezich zakona" Anglicka verze ma mnoho moznosti ve vykladu techto tri slov. Tato slova jsou soucasti preambule Ustavy Spojenych statu a byla vyslovena prvne v roce 1787 budoucim tretim prezidentem teto zeme, Thomasem Jeffersonem.

Platila tehdy, plati dnes a bude platit i v budoucnu. Kdekoliv na svete!!!!

0/0
17.7.2019 23:08

I40r83e64n89a 25A50g77h45o48v25á 7655748979953

Nikoliv na církevním , ale na poznání řeckých klasických filosofů. Já jsem se nesnažila zajít až do Americké ústavy, kterou zřejmě vyznáváte vy. Děkuji za komentář.V

0/0
18.7.2019 7:40

J52a49r45o39s56l59a54v 11L31i50m70a 1785947131

Zde jste me prekvapila, pani Aghova. Sokrates by vam podekoval za otazku v nadpisu. Jako recky filosof nam definoval demokracii. Nazval ji diskuzi. Jenze...!

I on nedokazal usmernit sve mysleni jak s tou diskuzi vyresit diskuzni problem. Nejvetsi dilema mel s pomerem dvou skupin. Jedna byla pro reseni, ale druha byla proti.

Jeste dnes se ve spolecnosti nemuzeme shodnout, co s tim udelat. To hovorim o demokratickych zemich. Monarchie to ma o trochu lehci. "Monarch" (diktator) rozhodne,

Cele to moje povidani je ukazkou, jak tezko je odpovedet na otazku v nadpisu. Pouzil jsem ty tri slova prave pro ukazku listiny, ktera se priblizuje neblize k reseni toho dilema, ktere od Sokratese mame dodnes.

Moje prvni odpoved nasledovala odpovedi ostatnich. Vztahovala se na osobni pohled. Vsak muze se vztahovat take na spolecnost, jak podotykate vy.

Nase republika je vzdalena od reseni sokratesova dilema. Proto mame republiku ve stavu Kocourkova. Nemuzeme se dohodnou na nicem. Jen pan na Hrade se snazi nahradit toho monarchu. Prozatim se mu to dari. I kdyz v idiotskych zalezitostech.

0/0
18.7.2019 16:37

I11r97e68n81a 31A32g81h60o62v38á 7875768539523

Pane Lima, nedokáži, jako vy hodnotit stav společnosti, máte pravdu, že se nedokážeme dohodnout na ničem. Myslím, že je to tím, že mnoho lidí ani nechápe, co znamená demokracie a co mají obhajovat a co žádat. Úspěšnost demokracie záleží na každém člověku, který v ní žije a skutečně ji vyznává. Možná, že je to tím, že se opírají o Listinu lidských práv a svobod a víc je nezajímá, jak ty svobody chrání naše zákony, které mají všichni občané respektovat. A tak se nám všechno nějak rozkládá, A držet stát mají státní orgány, To je další otázka, jací lidé stojí v jejich čele. Je to velmi složité. Každý člověk svobodně rozhoduje o svém jednání, ale ne k neprospěchu druhého člověka nebo dokonce celé společnosti. To jsou tak staré otázky, od vzniku lidské společnosti. Řád a pořádek - to je základ. Bohužel, mám pocit, že každý má jinou představu. To žádný monarcha nezařídí.

0/0
20.7.2019 21:26

J88a70r92o36s47l14a55v 42L45i66m73a 1135227101

Pani Aghova. Premyslel jsem nad vasim clankem a take na nasi konverzaci kolem ni. Lepsi by se ta konverzace vedla v malem krouzku u slenicky dobreho vina (preferuji konak) a mit nekolik hodin na takovou diskuzi. Zde by se ukazalo, jakymi JEDINCI jsme a jak dovedeme definovat nas nazor na vas nadpis.

Zde vam musim pochvalit za tech par slov v nadpise. Cim vice premyslim, tim vice se mi rozviji odpoved. Z mnoha malych odpovedi az k velkym rozborum souziti lidi se stejnymi atributy denniho zivota.

Dekuji za diskuzi a nashledanou priste.

+1/0
23.7.2019 20:13
Foto

Š37t14ě44p24á28n36k74a 69B30e61r72g10e36r70o28v23á 8573941960260

Hezký článek R^

Pro mne je důležitá svoboda a poznání ... plus všechny ty další úžasné věci na světě, po kterých toužíme všichni.

A také, bohužel k tématu bezbřehé svobody (která není možná), vytýčení si svých hranic ... v jakékoliv terminologii. To je kotva, která dává pocit příjemné jistoty.

0/0
17.7.2019 19:14

I22r54e95n27a 88A34g19h74o59v63á 7355888859253

Já jsem o tom uvažovala jako právník. Samozřejmě, že každý člověk si vytyčuje své hranice, ale současně musí respektovat hranice druhých lidí, paní Bergerová. V tom je potom ta svoboda.

0/0
18.7.2019 7:42

B86o59h25u87m49í49r 17Š73i51m66e61k 3761830924684

R^

Člověk žijící budoucností je často planý, naivní snílek. Člověk žijící minulostí je často depresivní stařík bez budoucnosti. Jen člověk žijící přítomností je člověk tvůrčí, tvoří budoucnost, nepohrdá minulostí, hledá vize do budoucnosti a usiluje o jejich realizaci.

Zdraví je samozřejmě také důležité. Je to stav, kdy nemáme potřebu řešit, co s tělem, duší nebo s našimi vztahy. A abychom mohli být v současném okamžiku přínosní, musíme si být jisti svojí hodnotou. A úspěšně si budouvat dobré vztahy...

:-)

0/0
17.7.2019 18:30

I45r39e12n84a 98A51g41h17o28v12á 7735398569803

V To je přesně tak, pane doktore. Úspěšně budovat dobré vztahy, ale to je oříšek, mnoho lidí neví, jak to udělat. Být si jist svou hodnotou, to je hodně důležité pro přítomnost. Děkuji Vám a přeji krásný den.V

0/0
17.7.2019 18:35

B94o52h97u49m72í45r 39Š37i42m18e46k 3101330144564

Oříšky jsou k tomu, aby se louskaly. Dobré vztahy můžeme budovat jen tak, že dokážeme slyšet druhého, jaký je bez příkras, a s vědomím, že ho nezměním, mohu brát nebo nebrat. A vědět, zda mi za to stojí, něco zkousnout. :-)

0/0
17.7.2019 18:48

I19r24e82n52a 22A82g78h42o29v49á 7855838739263

VV tom máte pravdu. Kdybyste byl soudce, mohl byste to použít při rozvodovém řízení. Mně je tak líto těch rozpadlých vztahů! Nikdo si nedá nic říci. V

0/0
17.7.2019 19:07

B41o88h71u76m36í14r 95Š87i50m69e94k 3651660544704

Mně je hlavně líto dětí, které tím trpí nejvíce. Rozvádějící se rodiče je totálně zničí, nejen že je poznamenají psychicky, ale má to fysické důsledky na jejich zdraví! :-)

0/0
18.7.2019 9:41

I69r28e77n69a 82A47g65h22o10v84á 7665938129193

Dělala jsem leta přísedící u soudu a ty rozvody byly opravdu trapné. Bylo vidět, že ti lidé se vzali a tím to pro ně jako cíl končilo. Zplodili děti a ani to je nepoučilo. Mně je těch dětí taky moc líto. Nejvíc chybí otec.

0/0
18.7.2019 10:11

B33o71h82u87m95í24r 30Š52i15m25e18k 3851890914584

Chtěl jsem napsat, že hlavně holčičkám chybí táta a chlapečkům máma, ale není to pravda. Holčičkám i chlapčekům chybí oba! To je také důvod, proč relativizuji možnost adopce homosexuálními páry, které poškozují děti při vstupu do společnosti absencí jednoho ze dvou potřebných prvků. :-)

0/0
18.7.2019 10:55

I53r29e27n28a 54A36g83h71o69v93á 7175528669403

To je velká pravda, ne nadarmo je bibli a ve starověkých dějinách psáno o pater familias a rodinném právu. Také o výchově dětí ve starém Římě a Řecku. Dětem chybí oba rodiče, jeden opravdu nestačí. Rozčilují mne ty neustálé pokusy vrtat do rodin bez respektu. R^

0/0
19.7.2019 9:53

J75a49n 84H38u71l63i45k 9835629984967

Máte na 100% pravdu, pane Šimek, ale jsou to jenom rodiče kdo děti ničí? Už jste něco slyšel o českém OSPODU a UMPODU kde jsou často naprosto neschopní lidé, bez odpovídajícího vzdělání a zkušeností? Už jste někdy slyšel o Dr. Kapitánovi z Mikulova,který je ředitelem UMPODU v Brně, jehož jediná kvalifikace byla-asistent mezinárodního práva na právnické fakultě? To ale není všechno. Takový úřad v Německu ani v Rakousku vůbec neexistuje- Tam stačí socialní úřady, které si na zvláštní případy zvou zkušené odborníky, jako jsou dětští psychologové, lékaři psychiatři, zkušení psychologové atd. U nás máme zvláštní úřad v Brně i s extra barákem a totálně neschopnými lidmi, kteří jsou zcela podřízeni tomu neodborníkovi dr. Kapitánovi, který kupříkladu radil těžce nevyléčitelně nemocné matce mé dceři, tak, že jí bude moci pomoci, když se to dítě ocitne v Česku a tak ji ta matka s babičkou umesly z Rakouska, kde jsem s ní bydlel a měl ji tam pěti českými (!) rozsudky ve své péči.Moje dcera skončila v dětském domově,kde jsem si ji mohl vyzvednout, až když se zhroutila a přiznala, že bylo vše vymyšlené a připravené její matkou, ale to už chodila nahrbená.Nepomohl ani Zeman, který chtěl v té době vykázat norskou velvyslankyni z Česka. Samozřejmě jsem její Excelenci poslal dopis v angličtině a něco z toho se prý objevilo v norských novinách.Teď bych si velmi přál, aby mě pan Dr. Kapitán zažaloval a ulehčil mi tak práci,která byla mou nemocí zastavena.Mám velkou radost, že jsem zatím neumřel a nebylo všechno se mnou pohřbeno.Zdraví Vás Dr, Hulík a děkuje tímto Vám za Vaši ,,nahrávku."

0/0
23.7.2019 20:44

B44o88h72u68m26í23r 16Š83i76m79e13k 3201600424364

Pane Hulíku, děkuji za informaci. Netušil jsem!

0/0
23.7.2019 23:08

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz