Neděle 15. prosince 2019, svátek má Radana, Radan
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 15. prosince 2019 Radana, Radan

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B52e44d10ř19i86c98h 31V29e30v26e24r89k48a 4400295501279

Pan Gott zajisté uměl velice dobře zpívat, to mu nikdo nebere. Mnoho lidí svým vystupováním a zpěvem okouzlil, to mu také nikdo nebere. To, že ho odpudivý komunistický režim zneužil k tomu, že se stal jeho "mluvčím" v té nestoudné kampani proti Chartě 77, mu ale již také nikdo "neodpáře". Nicméně každý člověk může udělat chybu - a je jen na něm, zda z toho něco vyvodí nebo ne. A pokud je pravdou, že pan Gott pak např. podporoval pana Landovského, to jeho morální selhání s antichartou bych mu zřejmě i odpustil. Nicméně jeho názory z poslední doby - viz např. jeho rozhovor z roku 2001, ve kterém šířil evidentní bludy naprosto neuvěřitelně "ujetých" konspiračních teorií - to jsou věci, které bohužel odčinit nedokázal. Resp. zřejmě těm nesmyslům nikdy nepřestal věřit. A protože se domnívám, že mnoho lidí si tehdy mohlo říct: "když něco takového tvrdí tak slavný člověk, zřejmě na tom něco bude", této zemi tím šířením těch konspiračních teorií velmi uškodil. Bez něj by možná nebylo dnes tolik lidí, kteří by věřili naprostým nesmyslům - ať už se to týká šíření hoaxů o uprchlících - nebo tomu, že tolik lidí věří evidentním dehonestačním manipulacím současného premiéra na adresu "zaplacených" demonstrantů. Takže, já, pane Hannigu, na rozdíl od vás, vidím u pana Gotta jak dobré věci, tak i ty špatné. A domnívám se, že když bylo řečeno "A", mělo by být řečeno i "B" - a mělo by tu to zaznít: Karel Gott šířením nesmyslných konspiračních teorií této zemi velmi uškodil - a i "díky" němu zde teď máme to, co zde máme - mnoho lidí sdílející a věřící evidentním hoaxům. A to je, bohužel, hodně smutné.

0/0
11.10.2019 11:53

P83e58t73r 92J13u79n17g17m54a34n27n 6473790578368

Je mi velmi smutno, že Mistr Gott zemřel. Nemohu se zbavit dojmu, že se nám toho dobrého nějak moc ztrácí. Nejen skvělí lidé, ale také vzájemná empatie a ohleduplnost.

0/0
3.10.2019 23:21

V81l36a69d19i95m90í76r 54M32a90l56ý 7143463330256

Jo, to říkal jeden "známý": Pokora je můj koníček.

+1/0
5.8.2019 15:28

B71e84d89ř49i71c29h 20V40e48v63e91r11k41a 4740145801509

O pokoře nejvíc mluví ti, kdo vůbec neví, co to slovo znamená. Jako např. pan Hannig.

0/0
5.8.2019 19:17
Foto

P17e22t70r 19H54a36n16n13i51g 5126564745704

Tak už jsem měl obavu, že se B. Veverka ztratil z éteru a mé články budou mít méně diskuzních příspěvků, neboť celý měsíc na můj článek nereagoval. Ale už je zde a počet příspěvku zdárně narůstá. Jak řekl přibližně Palacký: "Kdyby nebylo Rakouska, museli bychom si ho vymyslet", tak říkám já: Kdyby nebylo Veverky, musel bych si ho stvořit.

+3/0
5.8.2019 10:31

B83e38d61ř41i57c40h 85V16e71v95e31r54k13a 4880455791279

>>tak říkám já: Kdyby nebylo Veverky, musel bych si ho stvořit<<

To jsem rád, pane Hannigu, že si pochvalujete, že i nadále přispívám do diskusí pod vašimi články. Je to sice tak trochu v rozporu s vašimi dřívějšími prohlášeními, když jste opakovaně psal, že kvůli mě "musíte nepovolovat diskuse pod vašimi články" (a skutečně jste pod mnoha články diskuse v přímé souvislosti s mými předešlými příspěvky v jiných diskusích zakázal) - nicméně kvituji s povděkem, že jste změnil názor - a doufám, že se z vás opět nestane zbabělec, který si není schopen svůj názor obhájit a proto zakazuje diskuse pod nově otevíranými blogy. Takže od teď již budete povolovat diskuse pod všemi svými budoucími blogy, pane Hannigu? Nebo opět časem změníte názor, jako v minulosti nesčetněkrát?

>>Ale už je zde a počet příspěvku zdárně narůstá<<

Pane Hannigu - spočítejte laskavě počet příspěvků pana Skácela do doby, než jsem sem do diskuse přišel. Pak spočítejte počet mých příspěvků, které jsem sem v první reakci na tento blog napsal. Zajisté pak zjistíte, že pan Skácel napsal příspěvků mnohonásobně (ale opravdu velmi mnohonásobně) více. A pak si laskavě povšimněte, že já pak už jen reaguji na reakce pana Skácela, kterými on reagoval na příspěvky mé - s výjimkou tohoto příspěvku, kdy reaguji na vás - a pak ještě dvou příspěvků, kdy jsem zareagoval na paní Filipovou. Čili vězte, že já opravdu v počtu příspěvků na pana Skácela nemám - a vzhledem k tomu, že v této diskusi budu reagovat již jen na reakce jiných diskutérů na mé příspěvky, nikdy na něj v tomto ohledu mít nebudu. Takže se domnívám, že byste svou "vtipnou" repliku měl trošku přepracovat. Navrhuji takto: >>Pan Skácel je zde a počet jeho příspěvku zdárně narůstá. Jak řekl přibližně Palacký: "Kdyby nebylo Rakouska, museli bychom si ho vymyslet", tak říkám já: Kdyby nebylo Skácela, musel bych si ho stvořit.<<

0/0
5.8.2019 18:29

B37e91d88ř31i27c12h 23V71e33v19e81r81k45a 4250485631519

Jo a děkuji za moc hezké "nahrávky", pane Hannigu. Člověk by si myslel, že jste se již mohl za tu dobu poučit - ale to vy ne... vy pořád a pořád na ty "nastražené hrábě" (tzn. že můžete sem do diskuse napsat jakýkoli blábol) s rozkoší znovu a znovu "skáčete" a boule na hlavě, které z toho pak máte, vám evidentně... nevadí - ? - nebo spíš nedochází?... obávám se, že "bé je správně"... A člověk tak "nedovtipný" jako vy chtěl "být prezidentem". No, já bych tuhle vaši "tužbu", kterou se doteď nestydíte připomínat pod svými blogy (viz >>Mgr. Petr Hannig, předseda ROZUMNÝCH a bývalý prezidentský kandidát<<), přirovnal (vaše "nedovtipnost" mě k tomu, dle mého názoru hodně opravňuje) např. k tomu, když malé dítě chce být "kosmonautem, popelářem nebo prezidentem". A všem, pokud se jim pak ten jejich sen splní, to je pak jen ten sen o popelářovi. A zrovna tak to je i s vámi, pane Hannigu - z těch tří výše nejfrekventovanějších dětských tužeb byste evidentně měl také jen na toho popeláře. Smutné ale je, že většina dětí z téhle své dětinskosti (na kterou mají zcela jistě v tom příslušném věku nárok) vyroste. Vy jste z toho ale, bohužel, evidentně nevyrostl dodnes. Anebo si pořád myslíte, že člověk tak nedovtipný (viz vaše opakované "nahrávky na smeč" zde v diskusích), jako jste vy, by se opravdu mohl stát prezidentem? No, klidně si to myslete. Já se ale domnívám, že i ten kosmonaut by pro vás byl dnes "pravděpodobnější"... Lidé opravdu nejsou tak hloupí, aby mohli zvolit něco takového, jako jste vy, pane Hannigu...

0/0
5.8.2019 18:33

B47e70d32ř33i91c49h 38V23e68v35e59r66k22a 4270295891139

Tak jsem si zběžně "projel" tuto diskusi, pane Hannigu - a mám na vás dotaz: Netapetuje vám tu pan Skácel trošku? Když už jste o mě v minulosti mnohokrát tvrdil, že jsem "tapetář", když jsem tehdy vám a vám podobným trpělivě a velice polopaticky vysvětloval, v čem se mýlíte. Jo ahááá, pan Skácel kope na té "správné" straně, tak pro vás zajisté tapetářem není... Anebo se mýlím - a prvně, co vás znám, se nezachováte jako pokrytec - a napíšete panu Skácelovi: "Sorry jako, Petře - když už jsem tedy v minulosti pana Veverku mnohokrát nazval tapetářem, nezbývá mi než totéž prohlásit i zde v diskusi o tobě"... anebo "Petr Skácel tapetářem není a panu Veverkovi se tímto za opakované osočování z tapetování omlouvám"... Překvapíte, pane Hannigu? Anebo je s vámi stále vše "při starém" a buď budete tento můj příspěvek ignorovat - anebo dokonce budete i nadále pokrytecky obhajovat, že "tapetářem je jen ten diskutér, který do diskuse napíše větší množství textu - a ZÁROVEŇ nesouhlasí s Petrem Hannigem? (tzn. pokud tam ta podmínka nesouhlasu s Petrem Hannigem není, tapetářem onen diskutér není, i kdyby do diskuse napsal textu sebevíc." No nic, stále věřím ve vaše lepší já - a očekávám proto, že když jste v minulosti o mě mnohokrát napsal to, co jste napsal, napíšete to teď i o svém příteli a podporovateli Petru Skácelovi. Anebo se mi za to vaše dřívější opakované osočování z "tapetování" ve světle množství textu pana Skácela zde v této diskusi omluvíte... Velice bych si toho cenil, pane Hannigu, kdybyste se k této věci už konečně postavil čelem...

0/−1
31.7.2019 19:20

P67e39t65r 81S70k42á66c55e84l 6954639759

Ještě máte, pane Veverko, do letošního října čas prozřít. Jak jsem Vám již v jiné diskuzi pod jiným článkem jiného autora uvedl. O "tapetování" v této diskuzi není řeč, neboť na rozdíl od Vašeho způsobu argumentování zde klademe otázky a odpovědi. Pokud jste pozorně četl, moji oponenti mi dluží předložení vážných argumentů pro svoje tvrzení, víte? O tom diskuze je, ale k tomu i Vy dospějete.

Od pana Hanniga jste několikrát obdržel vysvětlení, takže i tento příspěvek je vlamováním se do otevřených dveří. Jak jsem shora uvedl, termín je stanoven. Respekt, úsměv a lítost.

+1/0
1.8.2019 22:55

B78e86d62ř20i92c74h 94V92e44v45e51r59k17a 4580765621159

>>Ještě máte, pane Veverko, do letošního října čas prozřít.<<

Jste tedy skálopevně přesvědčen o své jediné možné pravdě, viďte pane Skácele? - když tvrdíte, že jsem to já, kdo "má prozřít"... Inu, co také čekat od člena strany, kterou její předseda (zajisté za hlučně pochvalného hýkání svých spolustraníků) nazval "Rozumní". Jasně, pane Skácele, nebudu vám odporovat - jediný, kdo má v této zemi "patent na rozum" jste vy, "Rozumní", v čele s "nejrozumnějším ze všech rozumných" Petrem Hannigem. Opravdu to nevidíte? - že všem, kdo nejsou postižení jako vy, jste jen pro smích?

>>O "tapetování" v této diskuzi není řeč, neboť na rozdíl od Vašeho způsobu argumentování zde klademe otázky a odpovědi.<<

Já položil panu Hannigovi i vám v minulosti mnoho otázek, které jste vy i pan Hannig "cudně" ignorovali, protože jste neměli žádné protiargumenty.

>>Pokud jste pozorně četl, moji oponenti mi dluží předložení vážných argumentů pro svoje tvrzení, víte?<<

Je to možné, že vám někdo dluží odpovědi na vaše otázky. Já ale na vaše komentáře, kterými jste reagoval na mé příspěvky, vždy opravdu precizně odpovídám - viz např. i tento příspěvek - tak to je trochu podpásovka, předhazovat mi, že vám nějací vaši oponenti někdy neodpověděli. Já vám odpovídám vždy - na rozdíl od vás, který velkou část mých argumentů "cudně" ingoruje, evidentně proto, že nemáte protiargumenty.

... pokračování příspěvku ve vlákně...

0/−1
2.8.2019 11:44

B21e91d61ř90i42c57h 19V97e68v75e37r65k76a 4170525741469

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) :

>>O tom diskuze je, ale k tomu i Vy dospějete.<<

Ano, "o tom diskuse je"- ale obávám se, že vy k tomu už zřejmě nedospějete nikdy.

>>Od pana Hanniga jste několikrát obdržel vysvětlení, takže i tento příspěvek je vlamováním se do otevřených dveří.<<

Nu, občas jsem nějaké "vysvětlení" od pana Hanniga obdržel, to je pravda. Nicméně já pak vždy "argumenty" v tom jeho "vysvětlení" ve své následné odpovědi docela pádně vyvrátil - a on pak, doufaje, že jeho diskusní debakl v diskusi zapadne, mé protiargumenty naprosto pravidelně ignoroval - takže ve svém důsledku jsem od něj žádné relevantní vysvětlení neobdržel. Vždy pouze výmluvy které bylo velice jednoduché vyvrátit - a on pak, když evidentně viděl, že mé protiargumenty není schopen vyvrátit, zbaběle začal "hrát mrtvého brouka". Inu, chování pro pana Hanniga naprosto typické.

>>Jak jsem shora uvedl, termín je stanoven.<<

Vaše termíny mě opravdu nezajímají - jen opět (jako vždy, když nemáte protiargumenty) blábolíte cosi o nějakém termínu - a evidentně jen proto, abyste zakryl svou argumentační neschopnost.

0/−1
2.8.2019 11:45

P88e48t96r 55S29k52á34c96e67l 6324869169

Vskutku mistrně formulujete příspěvky. Zdravým rozumem nejde se do nich navézt a odpovědět lze jen emocemi. Což dokážete jen Vy (podobnou formulaci Vám poslal jeden bloger, kterého již nemohu vypátrat a dovolit se o její využití zde). Takže jak jsem uvedl, až v říjnu s Vámi se pokusím diskutovat. Do té doby "respektuji" Váš názor (viz citát níže), "usmívám se" nad jeho bezmocností a "lituji" Vás až přijde sklizeň za to, co jste zasel.

„Nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo to říkat » Voltair.

Zdroj: https://citaty.net/autori/voltaire/

+1/−1
2.8.2019 20:27

B73e22d65ř14i50c73h 14V11e83v45e38r52k22a 4330975661379

>>Vskutku mistrně formulujete příspěvky. Zdravým rozumem nejde se do nich navézt a odpovědět lze jen emocemi.<<

Skutečný zdravý rozum dokáže vyvrátit jakkoli "mistrně formulované" nepravdy. Pokud bych mistrně formuloval něco, co by nebyla pravda, zcela jistě byste to zdravým rozumem mohl vyvrátit. Vy ale, přestože se "zdravým rozumem" zaklínáte v každém druhém příspěvku, jste naprostým popřením zdravého rozumu, resp. člověka, který používá rozum. A právě proto, když nemáte argumenty, reagujete jen těmi svými obvyklými podpásovými emocemi

>>"usmívám se" nad jeho bezmocností<<

Ano, to si dovolil napsat člověk, který se v tom samém příspěvku de facto přiznal, že je bezmocný, když "mistrně formulované" (vy sám jste se tak vyjádřil) příspěvky oponenta nedokáže rozporovat.

0/0
5.8.2019 18:03

P66e38t97r 83S69k68á37c64e58l 6904499379

https://www.novinky.cz/domaci/511165-realiste-konci-sami-se-rozpustili.html

Všem, zvláště kdož panu Hannigovi vytýkají jeho politické aktivity, doporučuji přečtení uvedeného článku. Pod tíhou této informace o to více je potřeba si vážit jeho nasazení v politice od roku 2002. Která NEparlamentní strana 17 let bezproblémově se účastní každých voleb? Pan Hannig umí spojovat a vést, tohle voličům prozatím uniká. V politice u nás i jinde za posledních 30 let platí opak - rozděl a panuj. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+1/−1
22.7.2019 22:07

B93e74d35ř31i90c94h 63V71e61v36e42r48k73a 4620535191539

>>tohle voličům prozatím uniká<<

Jasně, voliči volí "špatně", protože nevolí Petra Hanniga. Opravdu brilantní úvaha, jen co je pravda...

>>Která NEparlamentní strana 17 let bezproblémově se účastní každých voleb?<<

A která strana, kromě "Rozumných", šla do volebního holportu s Národní "demokracií" neonacisty Adama Bartoše? To, že vy, pane Skácele, v tom žádný problém nevidíte, je opravdu jen a jen váš (a vám podobných) problém. Připouštím, že Petr Hannig jistou šanci uspět kdysi měl - nicméně definitivně ji ztratil tím, že zcela dobrovolně "vlezl" do volebního holportu s neonacisty. Tím totiž jakoukoli šanci uspět v jakýchkoli budoucích volbách definitivně ztratil - cejch spolupráce s neonacisty z něj totiž jen tak nikdo nesejme... možná za deset, dvacet, třicet let... dřív ne... ledaže by se od těch neonacistů nějak opravdu důrazně (ale opravdu důrazně) odstřihl... což je, domnívám se, pravděpodobné zhruba tak stejně, jako že na vás, pane Skácele, zítra, přesně v pravé poledne, spadne meteorit... Nevím jak vy, ale já si "nevsadím" ani na jedno...

0/−1
31.7.2019 19:29

P42e94t53r 66S69k11á93c88e32l 6134529379

Respekt, úsměv a lítost.

+1/0
1.8.2019 22:57

B48e90d81ř64i72c89h 70V13e31v31e38r44k94a 4750405941599

>>Respekt, úsměv a lítost.<<

Respekt k vašim nesmyslům opravdu nejde mít, úsměv také ne - opravdu nejsem tak velký cynik, abych se tak velké míře vaší hlouposti smál - takže jedině ta lítost na ty všechny vaše nesmysly, co tu píšete, sedí.

Nicméně, to, že strana "Rozumní" spolupracuje s neonacisty z Národní "demokracie", opravdu nijak "neokecáte" - a proto opět jen mlžíte - a doufáte, že to, že jste člen strany spolupracující s neonacisty, zde v diskusi zapadne. Ne, nezapadne. Každý, kdo není postižen jako vy, to vidí. Že Adam Bartoš je neonacista, že z něj Petr Hannig udělal jedničku své kandidátky v nedávných volbách - a tedy i to, že tím Petr Hannig udělal ze své strany "Rozumní" stranu minimálně nacizující. Ne, Petře Skácele, opravdu do "nezakecáte".

0/−1
2.8.2019 11:50

P19e17t25r 28S21k26á95c94e69l 6344729409

Platí předešlé...

+1/−1
2.8.2019 20:28

B41e68d91ř20i44c22h 44V59e82v10e71r81k15a 4320215661189

Nápodobně.

0/0
5.8.2019 18:04
Foto

K71a93r70e97l 38Á22b94e36l18o37v74s85k68ý 7139650963712

Píšete o pokoře, slušnosti a podobně a adorujete člověka, který mluví o svých spoluobčanech jako o idiotech, nýmandech a nulách, které v životě nic nedokázali - mluvím o Zemanovi, aby bylo jasno - to, že obyčejný pekař nakrmí zástupy lidí, není nic, to, že obyčejní lidé denně pracují, aby druzí měli to co k životu potřebují, není nic (takový lidé nic nedokázali - tak si to zkuste, dennodenně - to nic) a to že se staří lidé, včetně Gotta dojímají, zvláště pak nad tím, že je někdo ocení, je asi normální; ovšem to vůbec neznamená, že ti co právem kritizují pochybení jednoho či druhého, na to nemají právo, tím spíš, jde-li o tak zásadní morální postoje, o jakých je řeč. Taky je zvláštní, že v opačném případě, to lidem, jako jste vy i jiní zde, to vůbec nevadí - myslím to okopávání kotníků "nýmandy" lidem, kteří ve svém oboru tzv. "něco" dokázali. Zřejmě musí takový člověk stát na té správné (čti mé) straně, že? :-/Rv

+1/0
22.7.2019 12:09

P88e61t45r 33S59k62á94c44e75l 6194449429

Panu Hannigovi nemusíte doporučovat, aby si zkusil dennodenní práci. Osobně se znal s panem Peckou, pekařem z Chrudimi, víte? Který politik či strana ( vím jen o jednom, Ing. Veleba Jan) oslovili pana Pecku a vzali jeho myšlenku zrušení nesmyslu zvaného "letní čas" do svého programu? Pokud mi nevěříte, nic Vám nebrání si tyto informace ověřit a případně spolu-pracovat na dobrém díle. Nikdy není pozdě...R^

+1/−1
22.7.2019 22:11
Foto

J23a87n 14H38i85n96k 2407125424137

Letní čas je a vždycky byl praktickou otázkou. Pro mě má ten význam, že se mám v březnu na co těšit. Kdo se odkazuje na Pecku, snaží se z toho udělat politický problém, který by mohl rozdělovat společnost a ten dotyčný by na tom mohl získat publicitu. Většině občanů je to skoro jedno, ale vím, že většina pro zrušení. I když sám mám letní čas rád, být na koupališti do 20:00, nebo si někam zajít ještě po práci a za světla. Byl bych proti zrušení, ale proti demokratickému výsledku bych neprotestoval, jak někteří hňupi. Co se týče pana Hanniga, byl po Zemanovi mým druhým kandidátem. Druhým až proto, že neměl v prvním kole rozumné preference. Článek vyjadřuje i můj názor.

+1/0
1.8.2019 9:03

B56e95d82ř35i84c68h 73V23e96v16e83r42k42a 4580305841229

Jan Hink: >>Byl bych proti zrušení, ale proti demokratickému výsledku bych neprotestoval, jak někteří hňupi.<<

Pokud by měl být celoročně zaveden tzv. "zimní" čas, jsem také proti zrušení střídání "zimního" a letního času. Pokud by měl být zaveden celoročně letní, nevadilo by mi to. A pokud by nás s tímto nebo podobným názorem byla většina a dopadlo by to v nějakém referendu tak, že by střídání "zimního" a letního času zůstalo zachováno, byl by to zajisté v prvé řadě pan Skácel, kdo by protestoval proti demokratickému výsledku - řekl bych, že by zcela jistě psal své obvyklé nesmysly o tom, že "voličům opět chyběl 'zdravý' rozum" a podobné žvásty ve kterých se jen tím, že vstoupil do strany s naprosto nesmyslným názvem "Rozumní", pasuje na nositele toho "jediného možného a správného 'rozumného' názoru".

Jan Hink: >>Co se týče pana Hanniga, byl po Zemanovi mým druhým kandidátem. Druhým až proto, že neměl v prvním kole rozumné preference.<<

Inu, jak se říká: svůj k svému.

0/−1
1.8.2019 10:53

P40e74t62r 61S12k60á93c93e48l 6694579819

Nic proti Vašemu názoru, pane Hinku. Ale prosím doplňte si informace. Pan Pecka zdůrazňoval, že jde tzv. "letním časem" o vyvolání stresů. Žádný politický problém. Nyní chceme navrátit stav před rok 1979, před 40. lety byl občanský čas stanoven podle přírody a Vesmírných zákonů. V tom se jistě shodneme. Určitě máte rád svoje děti a potomky svých příbuzných a přátel, takže vězte, že tyto děti školou povinné musí, ano musí denně od března do října (vyjma prázdnin) vstávat o hodinu dříve. Přitom pokud by Vámi oblíbený "letní čas" byl již v roce 1990 zrušen, nic by se nestalo, že? Máte tedy děti rád a nevadí Vám jejich deficit spánku. Spánku důležitého pro jejich zdravý vývoj?Každý občan ČR s právem volit může již 30 let vstávat a ulehat jak a kdy chce. Tak k čemu i Vy potřebujete "letní čas" - jde totiž o nesprávný pojem, proto uvádím vozovky.

Mno a s "letním časem" též jde o zdraví dospělých, viz jeden z mnoha příkladů:

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/331959-po-zavedeni-letniho-casu-pribyva-o-ctvrtinu-vic-infarktu-zjistila-studie.html

+1/0
1.8.2019 23:06

P15e35t94r 39S85k15á49c49e33l 6774369709

Tak to chodí, když chybí vážné argumenty...zůstává jen u iracionálních pocitů.

+1/−1
2.8.2019 20:30
Foto

P61e22t37r 57H79a55n55n17i11g 5846984375784

Bohužel, je jasně vidět, kým cloumá nenávist, komu je na zvracení a další nechutnosti. Jestli kandiduji, tak to za své a proto, že chci pomáhat těm lidem, kteří nemají v srdci nenávist, kterým ještě zůstal soucit. Že to nevychází je prostě tím, že ti, co ždímají střední vrstvu, nedávají na volby peníze těm, co by chtěli zlepšit život střední vrstvy, nebo alespoň zastavit její pád. Dávají peníze těm, co je budou v tom ždímání podporovat. To je obraz dnešních dnů. A tzv. bez peněz do hospody nelez. Bohužel těch negativistů narůstá s každým dnem. Nespokojeni se svým životem, v rozepři se svými bližními, hledajíce jenom samá negativa. Porovnejte, kolik vás je ve společnosti - ne na Letenské pláni, v celé společnosti a kolik je lidí, kteří jsou v pohodě, se svým okolím a s rodinou, kteří mají v srdci skutečnou lásku k lidem a kdo milují pravdu a ne pravdolásku. Já prostě obdivuji Karla Gotta za jeho mírnou povahu, za pokoru a za to kolika lidem přinášel a přináší radost.

+4/−1
22.7.2019 11:55

B50e53d45ř88i40c45h 98V25e40v90e80r88k13a 4550535791459

>>Nespokojeni se svým životem, v rozepři se svými bližními, hledajíce jenom samá negativa.<<

Ano, lépe jste příznivce strany "Rozumní" resp. Národní "demokracie" neonacisty Adama Bartoše charakterizovat nemohl.

>>Bohužel, je jasně vidět, kým cloumá nenávist<<

Ano, podporovatelé Miloše Zemana v tom opravdu velmi vynikají. A samozřejmě i podporovatelé vaši - naštěstí vy jste naprosto marginální, na rozdíl od zastánců zemanovských lží, kterým vy se nestydíte říkat "pravda", nenávisti, které vy nazýváte "láskou" - a skutečné pravdě a lásce "nadávat" do "pravdolásky". No nic, když už jste (vy a vám podobní) s tou nadávkou přišli, OK - já pravdu a lásku za nic špatného nepovažuji, proto si mi klidně nadávejte do pravdoláskařů. Nic jiného, než na své lži a nenávist tím nepoukazujete.

0/−1
31.7.2019 19:01

M87i62c47h90a98l 89Š32t45a24j92n24r49t 4804291352667

Pokora rozhodně není vyrobit z celkem banální události politickou agitku. Prezident mu popřál, Gott zdvořile odpověděl. Odvaha v tom není žádná, protože i kdyby Gott adoroval Satana, BokoHaram, nebo rasistickeho Kocoura v botách, jemu osobně, ani kariérně už nic nehrozí. Ano na vlně kritiky současného prezidenta se leckdo veze účelově, ale ta kritika vychází z široké základny Zemanovych odpůrců, která je podle průzkumů veřejného mínění cca 2/5 občanů. KG ze sebe nechal udělat tvář anticharty a to se z životopisu prostě vymazat nedá a jsou mezi námi jedinci, kteří tohle neodpustí nikdy. Psát za téhle situace něco o nicotnosti, je nesmysl a vyznívá to strašně lacině. Jestli máte problém se samoúčelnym napadáním nazorove opozice, možná by bylo fajn začít u sebe.

+1/0
22.7.2019 9:33

P59e45t61r 14S59k91á41c36e54l 6314309569

Pro tuto diskuzi jsem si "vypůjčil" verš z knihy knih:

"Kdo jsi ty, že soudíš cizího služebníka? O tom, zda obstojí či ne, rozhoduje jeho vlastní pán. A on obstojí, neboť Pán má moc jej podepřít.

Ř 14:4

0/−1
22.7.2019 22:15

M68i76c98h11a37l 65Š96t45a88j86n50r62t 4234531262527

Tímhle apoštol myslel, že nemáme zavrhovat lidi kvůli jejich víře, zvyklostem, nebo dispozicim.

Pro tuhle příležitost bych doporučil spíš: Nesuďte podle zdání, ale suďte spravedlivým soudem! Jan 7,24

+1/0
22.7.2019 22:53

P83e75t59r 70S55k32á52c20e90l 6754849949

Ale tohle se týká soudu o tom, zde jde o mesiáše či nikoliv, pokud se nemýlím.

Viz dále:

Jan 7/43A tak došlo v zástupu kvůli němu k roztržce.

Takže jinak:

"Nesuďme už tedy jeden druhého, ale raději posuďte, jak jednat, abyste nekladli bratru do cesty kámen úrazu a nepůsobili pohoršení"

Ř 14:13

A pokud se týká pana Gotta, i pro něj platí:

"Nepotkala vás zkouška nad lidské síly. Bůh je věrný: nedopustí, abyste byli podrobeni zkoušce, kterou byste nemohli vydržet, nýbrž se zkouškou vám připraví i východisko a dá vám sílu, abyste mohli obstát." » Korintským 10:13

A kdo z nás si dovolí tvrdit, že neobstál...?

+1/−1
22.7.2019 23:05

M31i21c45h77a68l 74Š76t46a92j22n22r25t 4324881772717

No nevím jestli má prezident téhle země v pracovní náplni zrovna spaseni, to si úplně posoudit netroufám. Ale troufam si říct, že tahle slohová cvičení jsou obvykle manipulativni, málo věcná a analytickou kvalitu taky moc nemají.

Jinak je to ovšem samoucelny mentální tělocvik protože Hannig tyhle biblické principy stejně nedodržuje a já jsem ateista, který z bible přejímá jen některé myšlenky.

Co se odpuštění týká, tak Ježíš svým učedníkům řikal něco ve smyslu, že máme svému bratru odpustit, pokud řekne, že je mu to líto. Takže přes veškerý význam odpuštění jako aktu který očištuje lidskou duši a nastoluje v ní mír, ani Ježíš nepovažoval odpuštění za úplnou samozřejmost. Nejsem ovšem znalec KG, abych věděl, jak a jestli se k tomu svemu zakolisani nějak postavil

+1/0
23.7.2019 0:13

P94e97t90r 15S75k87á51c78e70l 6594119469

Podle čeho usuzujete, že pan Hannig biblické principy nedodržuje. Pokud je mi známo, s pokorou je přijímá. Nevěřte mně to, ověřte si to.

+1/−1
24.7.2019 22:23

B34e88d20ř60i79c11h 24V77e50v71e93r47k76a 4790595711639

Kdyby je dodržoval, nemohl by (dlouhodobě) psát to, co píše. A to samé platí i o vás, pane Skácele.

0/−1
31.7.2019 19:33

P43e48t65r 54S79k25á92c84e78l 6294429689

Nebyl jsem to já, kdo Vás v jiné diskuzi označil hanlivým slovem, že? Takže i paměť Vám chybí, ještě máte čas to dohnat. Respekt, úsměv a lítost.

+1/0
1.8.2019 23:09

B66e17d19ř73i39c21h 14V12e60v44e30r74k98a 4300325131529

>>Nebyl jsem to já, kdo Vás v jiné diskuzi označil hanlivým slovem, že?<<

"Biblické principy" lze porušovat i jinak, než že označujete své oponenty hanlivými slovy. Např. tím, že překrucujete, manipulujete - anebo rovnou lžete. Což jsou věci, které vy i pan Hannig činíte naprosto běžně.

>>Takže i paměť Vám chybí<<

No, jestli naznačujete, že jsem "hanlivým slovem" označil já vás, tak buď sem dejte odkaz, kde jsem tak učinil - anebo na toto téma mlčte. Já tvrdím, že jsem vás nikdy žádným hanlivým slovem neoznačil - vždy vás označuji pouze slovy, které vás naprosto přesně charakterizují - a pokud některá z nich považujete za "hanlivá" jen proto, že se domníváte, že "takový nejste", je to jen a jen váš problém. Takže buď "takový skutečně nebuďte" - anebo vyvraťte, že se tak nechováte. Ale v prvé řadě buďte konkrétní a napište na co konkrétně si stěžujete. Jinak jste pouze zase tím manipulátorem Petrem Skácelem, který druhé obviňuje bez důkazu - a místo, aby vložil odkaz, kde by to, co má na mysli doložil, napíše jen >>Takže i paměť Vám chybí<< - což opravdu není nic jiného než naprosto nic neříkající "plácnutí do vody". Nechovejte se tak, pane Skácele, pokud nechcete být označován za člověka, který překrucuje, manipuluje - anebo rovnou v některých případech i evidentně lže.

0/−1
2.8.2019 12:01

P38e94t38r 79S24k37á21c44e91l 6534739269

Tak v tom případě se Vám někdo naboural do Vašeho účtu na iDnes, pokud jste to nebyl Vy. Kdopak by nás dva chtěl uvést do rozpaků?

Závěrem - "Vyzval bych Vás k souboji důvtipů, ale zřím, že jste neozbrojen" - (autora jsem si nezapamatoval). A vězte, že zde nyní nepoužívám Vámi oblíbené Ctrl + "C" a Ctrl + "V".

+1/−1
2.8.2019 20:50

B74e11d81ř81i19c82h 64V84e72v46e67r54k69a 4130975271909

>>Tak v tom případě se Vám někdo naboural do Vašeho účtu na iDnes, pokud jste to nebyl Vy.<<

Takže důkaz jste nepředložil a opět osočujete bez důkazu. Přitom stačilo vložit odkaz na mé vámi lživě prezentované podlé chování kdekoli v diskusi. No nic, pane Skácele. Každým takovýmto příspěvkem jen dokazujete, jak podpásové metody v diskusích používáte.

>>A vězte, že zde nyní nepoužívám Vámi oblíbené Ctrl + "C" a Ctrl + "V"<<

To zde napíše "nedovtipník", který do velké části svých příspěvků kopíruje moudra proslulých osobností, které má zřejmě uložené ve svém "archivu mouder". A některá do (všech) diskusí zde na iDnes vložil identicky možná stokrát, možná dvěstěkrát, možná i vícekrát. Inu, jak se říká: "komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí" (jen pro jistotu dodávám, že toto je sice také "citát", ale nejsem si vědom, že bych ho do diskusí na iDnes již dříve vložil - a Ctrl+V jsem také nepoužil). No nic. "Nedovtipník" Skácel se nestydí psát >>Vámi oblíbené Ctrl + "C" a Ctrl + "V"<< - když to je bezpochyby on, kdo do diskusí identické texty vkládá opakovaně v řádech desítek, v některých případech zřejmě i stovek. Co k tomu říct? Snad jen to, že "nedovtipnost" jistých lidí je vskutku grandiózní.

0/0
5.8.2019 18:06

M54i58c91h88a41l 50Š33t13a87j52n78r97t 4394471672407

Inu, znám ho jenom jako blogera. A ve svém blogu odsuzuje jak na běžícím páse, ale když se někdo na něho obrátí byť i jen s kritikou, hned má plnou klávesnici keců o nenávisti. Jako bloger soudí ukvapeně a měří dvojím metrem. Takže při svém psaní na biblické principy zkrátka zvysoka kašle. Jinak to samozřejmě může být dobrý křesťan(a to myslím bez jakékoli ironie a současně to nemíním nijak zkoumat

MMCH s kolegou Veverkou jste to tu pěkně rozjeli;-D,

+1/0
2.8.2019 13:15

B84e84d43ř48i91c89h 46V67e28v79e90r36k82a 4200215381929

>>Takže při svém psaní na biblické principy zkrátka zvysoka kašle. Jinak to samozřejmě může být dobrý křesťan(a to myslím bez jakékoli ironie a současně to nemíním nijak zkoumat<<

Nedomnívám se, že by mohl být "dobrým křesťanem" člověk, který na "biblické principy zvysoka kašle". S tím, že na ně kašle s vámi souhlasím - a proto se domnívám, že dobrým křesťanem rozhodně být nemůže.

>>MMCH s kolegou Veverkou jste to tu pěkně rozjeli;-D<<

Já jsem člověk trpělivý a vzhledem k tomu, že si pan Skácel zde v diskusi stěžoval, že mu někteří jeho oponenti na jeho otázky neodpovídají, dal jsem si tu práci a všechny jeho repliky na mé příspěvky jsem důkladně rozebral. Což je věc, kterou činím běžně a za kterou jsem si od Petra Hanniga a jeho oveček, které ho následují, vysloužil nadávku "tapetář".

0/−1
2.8.2019 13:41

M53i46c93h80a36l 42Š59t57a77j30n40r84t 4864431972107

Pokud by jeho jediným hrichem bylo, že si kolikrát nevidí do klávesnice, klidně dobrým křesťanem být může, lidé nejsou andělé.

No vzal jste to opravdu důkladně8-o

+1/0
2.8.2019 15:14

B24e83d27ř63i78c97h 64V21e33v70e61r58k96a 4290775411499

>>Pokud by jeho jediným hrichem bylo, že si kolikrát nevidí do klávesnice, klidně dobrým křesťanem být může, lidé nejsou andělé.<<

Ano, to máte zajisté pravdu. Nicméně já se domnívám, že to rozhodně není jeho jediným a už vůbec ne největším hříchem. Za jeho největší hřích považuji jeho nenávist - konkrétně k uprchlíkům a muslimům.

Zde je jistý všeobecně známý citát, který Petr Hannig svými dlouhodobě prezentovanými názory naprosto popírá:

>>Ježíš jim řekl: “Hladověl jsem, a dali jste mi jíst, žíznil jsem, a dali jste mi pít, byl jsem na cestách, a ujali jste se mne, byl jsem nahý, a oblékli jste mě, byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste za mnou.“ Odpověděli mu: „Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít ...?“ On jim odpoví: „Cokoliv jste učinili jednomu z těchto nepatrných, mně jste učinili“<< (Mt 25,42-40).

A je toho, řekl bych, mnohem víc, kvůli čemu Petr Hannig (a zcela jistě i Petr Skácel) nemůže být dobrým křesťanem. Bylo by to ale na "disertační práci", proto se omezím pouze na tento jeden výše uvedený příklad.

>>No vzal jste to opravdu důkladně8-o<<

No, já jsem zvyklý dělat věci buď pořádně anebo vůbec. Ale vzhledem k nulové sebereflexi jak pana Skácela, tak pana Hanniga je možné, že v jejich případě časem přejdu do režimu "vůbec" - házení hrachu na stěnu se časem občas docela začíná zajídat. Nicméně pro pana Hanniga zde ještě zdůrazňuji, že tímto svým prohlášením jsem mu nic neslíbil a k ničemu jsem se ani nijak nezavázal ;-)

0/−1
2.8.2019 15:44

P14e84t11r 72S58k58á51c83e89l 6244689169

Do října 2019 jsem panu Veverkovi termín, kdy nebudu reagovat na jeho příspěvky. Mám jiné aktivity, omlouvám se. Jen jeho názory budu respektovat, usmívat se a litovat. S Vámi bych diskutoval raději, jsem rád za Vaše sdělení výše..... <(a to myslím bez jakékoliv ironie)>.

K autorovi článku - protože jej znám o trošku déle a jinak než-li Vy, jako bloger mi nepřipadá popudlivý a na kritiku podle mne reaguje shodnou intenzitou, úměrnou její síle. Pokud budete mít chvilku, konkrétně uveďte kdy a jak měřil dvojím metrem a ve kterém bodě kašle na biblické principy. I on patří mezi lidi, kteří se neuzavírají jiným názorům, pro něž platí:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/−2
2.8.2019 20:43

B82e41d45ř91i36c68h 35V92e74v24e55r81k82a 4570655801109

Nevymlouvejte se na "jiné aktivity" když zcela evidentně neumíte uvést žádné protiargumenty - a tam, kde "odpovídáte" se o žádnou odpověď nejedná - tam jen mlžíte a snažíte se svou argumentační neschopnost zamluvit.

0/0
5.8.2019 18:08

V60í57t 51B97e44n81e58š 4964370652358

Jasně, pane věčný kandidáte na cokoliv. Miloše Zemana miluje většina národa a ten zbytek? To jsou jen nicotné bytosti. Vy jste mi demokrat, že je mi z Vás na zvracení Rv

0/−2
21.7.2019 22:18

P74e79t87r 83S94k15á50c38e25l 6664699609

Viz moje dnešní doporučení zavěšené ve 22.07 hod.

0/0
22.7.2019 22:16

A52l47e74n89a 39F28i89l10i91p70o82v39á 1654262176479

Paní Bošková. Také jsem se zastávala V.Havla až do roku 2005. Jeden z mých příbuzných byl policista a chodil hlídat Havla. Vyprávěl mi jak pil a zahýbal své ženě. Já jsem tomu říkala, že je alespoň dost známí a to se mu když se stal prezidentem hodilo. V roce 2005 přišel do mé kanceláře muž, který přijel z Francie. Vyprávěl mi jak byl v ČR s Miterrandem v base za Havlem a překládal mu jak má napsat scénář převratu, který jsme nazvali SAMETOVOU REVOLUCÍ. Když se mu to povede, tak bude prezidentem. Na západě jsme s tímto názvem k smíchu. Nemohla bych volit KSČM, proto že GORBAČOV CELOU VÝCHODNÍ EVROPU PRODAL USA. Dostal za to mnoho milionů dolarů. Proto v Rusku bohatí lidé mohou platit dolarem. Účelem převratu bylo, ZRUŠIT TADY VEŠKEROU VÝROBU A Z NAŠEHO STÁTU VYTVOŘIT STÁT OTROKŮ ZÁVISLÝCH NA ZÁPADNÍCH PODNIKATELÍCH. To jsem vyčítala Klauzovi. Ten pán mi položil otázku: Kdyby jste si mohla vydělávat 40 000,-Kč měsíčně, nebo 140 000,-Kč měsíčně, co byste si vybrala? Musela byste ale poslouchat prezidenta. Jinak byste skončila v některém sudu v Oravské přehradě. Ten pán mi 3 hod. vyprávěl co vše musel Havel nechat zrušit aby byl prezidentem. Povedlo se mu to! Do dnes jsou mu někteří občané vděčni, že si nestačíme zajistit ani potraviny a jsme vděčni západním státům že si od nich můžeme kupovat to, co jsme sami prodávali do celého světa. V roce 2009 jsem se dověděla že budeme otroci MUSLIMŮ, kteří nás budou zabíjet a vznikne tak III. světová válka. Pak se rozhodnou kdo nás zachrání jak tomu bylo v roce 1945. Zachránili nás RUSOVÉ a západní Evropu USA. Podle toho jsme také skákali a skáčeme zas. Podle toho jak se dohodli RUSOVÉ S KOMUNISTY. Spoustu jich přelezlo do jiných stran a vládnou nám zase. Je to ale naše věc podle koho skáčeme. Panu Hannigovi se to nelíbí a chce to změnit. Spousta našich občanů to nechápe a nechce změnu. Nemyslí do budoucna.

+1/−1
20.7.2019 22:29

D59á86š93a 98Ž13a10l28u93d35o70v85á 5765172374645

Ježkovy voči.

+1/0
21.7.2019 22:26

D43á90š96a 98Ž60a68l90u29d77o46v64á 5425142964585

Prosím o souhlas s přeposláním citací vašich perel mým známým.

+1/0
21.7.2019 22:29

P28e77t96r 12S78k37á71c70e57l 6514289809

Odkažte Vaše známé na tento článek a diskuzi pod ním. Mj. navíc podpoří pana Hanniga, pro něhož je vchod např. do ČT zabetonován. Proč asi? Chlapci v ČT se bojí pravdy, je mi jich vlastně líto. Podle tohoto postupu moudrého pana doktora:

Respekt, úsměv a lítost. Tohle totiž v Hyde Parku 6.4.2013 sdělil MUDr.Hnízdil k charakteru Václava Klause. Lze dohledat. Respektoval jeho názor, který vyvolává úsměv a je mu ho líto, že takto dopadl či teprve dopadne.

Takže lidé v ČT, respektuji vaše postavení, vaše šéfy co vám nařizují, ale usmívám se nad vašimi výplody a je mi vás vlastně líto jak dopadnete. Rada ČT bude vyměněna, potom se sesype vedení ČT a změny ve společnosti budou následovat. Tak to vždy chodilo a nastane tohle s novým vedením státu. Ale to mají v rokou voliči...R^

+1/−1
21.7.2019 22:56

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz