Neděle 15. prosince 2019, svátek má Radana, Radan
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 15. prosince 2019 Radana, Radan

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i18l68a89n 74K39o45h54o41u12t 4709722127213

Karel Gott a Harvardské investiční fondy.

0/0
21.7.2019 22:52

V69l21a12d94i82m42í44r43a 56B85o62š21k48o44v76á 3747329624123

Umělci bývají rozporuplnější osobnosti (v jakékoli době), i my ostatní jednou uděláme něco správně, podruhé ne zcela správně. Kdo za totality žil dospělý život, kdy se musel něčím živit, aby ho nešoupli do kriminálu jako "příživníka" (lokální činovníci KSČ se lidem někdy mstili tak, že je nenechali ani uklízet, aby je mohli o to víc stíhat), ten ví své. Někdo přežil na místě se slušným vedoucím, jiný si užil šikanu, kdy zvažoval např. kvůli rodině, odkud kam smí říct na něco ne, žili jsme zpravidla dvojím životem. Na konci 70. let málokdo věřil, že se dožije něčeho lepšího, strana dávala najevo, že míří zpět k 50. létům, kdy se odpůrci mj. vraždili. Gott měl na výběr: žít ve špatný čas na špatném místě alespoň při práci, která dokáže povznést, anebo zkoušet přežít jako topič v kotelně. Jako redaktorka odborného časopisu jsem redigovala články našich vynikajících lékařů, kteří kvůli medicíně dělali úlitby režimu, např. chválili brigádu socialistické práce v jejich nemocnici. Dnes jim to nikdo nevytýká. Gott byl naše jednička, byl příliš vidět, režim věděl, jak zatlačit, aby si ho přisvojil. V době anticharty (a před ní) K. Gott mj. prožíval těžké období vážné nemoci jeho matky a jejího úmrtí. Měl starost i o svého otce, který zemřel o něco později. Obdivuji ženy z bývalého SSSR, které kvůli okupaci Československa šly v Moskvě demonstrovat, i když některé měly děti a musely počítat i s tím, že jim je režim může sebrat a dát do "převýchovných" ústavů. Tohle nedokáže každý. Gott zvolil úlitbu režimu. Vedle paní Švorcové, která byla dobrá herečka (ponechám stranou, že některé role dostala protekčně), jen se bohužel dala do služeb režimu srovnatelného s nacismem a na umělce dokázala být zlá. Gott zůstává mimořádným umělcem, ale je taky normální člověk jako my ostatní: jeho kolegové potvrzují, že osvědčil dobrý charakter, kdy se někomu snažil pomoct, stejně tak asi má i svá slabší místa.

+1/0
19.7.2019 15:53

P98a80v68e65l 80V18e40r17n47e49r 1903413942437

"Ještě jednu věc mají komunisti radši než Lenina. Maminku. No tu taky maličký. Ještě radši než maminku mají rádi valuty." - Pupendo

+1/0
17.7.2019 7:25

J62i36t68k17a 81J44a95n64ý28r61o82v37á 6638903110766

Existuje vysvětlení ono hladu po valutách. Dá se to najít na internetu. Souvisí to se zlatým pokladem - zlatem, které krylo měnu. Bylo ho třeba vykoupit.

Beru jako obrovskou chybu polistopadové vlády, že to neřekli. Asi nemohli, nebo nesměli a nebo se o to nezajímali(to je ta nejhorší varianta). Jenže lidé mají právo to vědět. Nebudu sem dávat odkazy ani to není vhodné.

Lidi mají spoustu jiných starostí a ani je nenapadne zjisti se co se stalo s naším národním zlatým pokladem, jehož část vznikla sbírkou mezi lidmi. Tedy naší předci tenkrát zajistili, že národní banka disponovala zlatem v hodnotě cca 4 mil. Konkrétně v roce 1925 bylo množství zlata 29 tun. Tolik ho dnes národní banka nemá. Do nástupu protektorátu se to množství povedlo navýšit na cca 112 tun.

Myslím, že tuhle část novodobé historie se ve školách děti učit nebudou a nebo až za mnoho let, kdy se to bude někomu hodit, protože dějiny píší vítězové a tohle se nehodí nikomu do kapes.

Celé se to dá dohledat na internetu i když složitě. A vzhledem k tomu, že naši předci dali do té sbírky co mohli. Někdy i snubní prsteny nebo opatrovaný šperk po předcích, měli bychom se o to zajímat.

0/0
17.7.2019 9:12

J65i78t17k69a 13J39a10n54ý30r85o52v35á 6968923640536

Citace z webu z rozhovoru s panem Motlem:

"1982, kdy na naše území tajně přiletěla letadla, která nám po zaplacení 24 milionů liber šterlinků Velké Británii a více než 80 milionů dolarů USA, vrátila 18 tun zlata. „Šlo o deset tun v mincích a osm tun ve zlatých cihlách. Nešlo ale o lecjaké mince. Byly to svatováclavské tolary, guldeny obrovské hodnoty," vypočítává Motl"

Na tohle byly použity ty valuty, po kterých komunisté tak prahli..

Zdroj: https://www.denik.cz/zlinsky-kraj/kam-zmizel-zlaty-poklad-republiky-vypravel-stanislav-motl-v-hradistske-knihovne-20160803.html

0/0
17.7.2019 9:24

J66a76n 84R17i18c67h50t27e15r 5432612163825

Tak to je fakt hodně drsný...

0/0
19.7.2019 14:41
Foto

M53a54r48t15i69n 82B21r33a34u40n 2334357241859

Tak ještě jednou. V mém blogu Gottovi nevycitam podpis pod takzvanou antichartou. Píší o jeho přímém napojeni na ty, kteří to organizovali.

+6/0
16.7.2019 16:25
Foto

J94o91s70e67f 34B95á39r69t85a 7160932688976

Byla blbá doba a bohužel přinesla i antichartu, kterou podepsal i Jan Werich. Člověk musí danou situaci prožít, aby se k ní mohl fundovaně vyjádřit. Dnes blbá doba není a přesto se někteří umělci angažovat chtějí i za cenu, že se u normálních lidí totálně znemožní. Někdo tu psal, že Miloš Forman Gottovi řekl: Nemluv a zpívej. A to byla moudrá věta.

+9/0
16.7.2019 15:06
Foto

P38a89v64e68l 76D93v70o76ř41á13k 5299365204530

Podíval jsem se na podpisy na "antichartě" a i na těch pár lidí, kteří to nepodepsali. V té době měl ale takový podpis či nepodpis asi stejnou cenu, jako jít voli či nejít. Nebo v prvomájovém průvodu šlapat či nešlapat. Takže - volby na 99,9%. Takže nic jiného, než další šaškárna, která měla za úkol zase lidi rozdělit.

Obávám se, že ti, co antichartu nepodepsali, tím vlastně potvrdili její závažnost. Kdyby podepsali úplně všichni, bylo by jasné, že jde o onu zmíněnou šaškárnu, která vůbec nemá význam, jen odškrtnutý úkol nějakého soudruha.

A že to ještě dnes někdo vytahuje, aby si mohl do někoho rýpnout, je ubohé.

Když už bychom měli onu dobu hodnotit, tak zkoumejme, kdo kdy komu opravdu uškodil nebo naopak někomu "v rejži" pomohl.

Na všelijaké ty "domovní důvěrnice", udavače, agenty StB apod. jsme nějak zapomněli. A přesto tu jsou mezi námi a jejich činnost je patrná. Ale ti - nic. Zato Gott - to je ta pravá obluda, původce všeho zla, odporný přisluhovač režimu!

Vážení, zkoumejme raději vlastní svědomí, co jsme kdy a jak provedli. A mezi ctěnými diskutujícími jsou takoví, kdy bych u toho zkoumání být nechtěl.

Kdo jsi bez viny, udeř!

+14/−6
16.7.2019 12:03

Z29d42e46n61ě80k 92D80a54n34d44a 1751375

Souhlas.

0/0
16.7.2019 19:34
Foto

L20u52d82ě67k 42M21a11z83u81c43h 8683704555412

Jasně, všechno byla jen šaškárna.

0/0
17.7.2019 9:18

J52a19r63o88m50í41r 24S52t19r36a49š53i22l 74S26t82. 3654294920495

celkem dobře napsáno - u Gotta ten podpis znamená se připojit a těžit z toho !! A to je ta ostuda - zatím nepřiznal a proto je to ubohý.....

+14/−2
16.7.2019 9:42
Foto

P82a28v92e72l 69D17v34o35ř70á85k 5729745164480

A jak Vy za totáče?

+3/−4
16.7.2019 12:04

J49a71n 90R45i92c44h23t66e42r 5552282873975

Ale to skoro všichni. Např. Zdeněk Svěrák - podepsal a díky tomu mohl dál pracovat.

na rozdíl třeba od tolik proklínaného Zemana, kterého vyhodili z práce, protože "neodvolal";-)

Ovšem to už je dneska tabu...

+6/−6
16.7.2019 12:50

P35a67v98e77l 49D77v15o58ř34á26k 3909287422169

To je zvláštní, jak jste sem to tabu dokázal napsat?

+6/0
16.7.2019 13:26

J87a80n 33R63i73c47h73t35e53r 5912292363575

Ale no tak, dobře víte, jak jsem to myslel. Je něco jiného napsat něco na internet a říct to nahlas. Když jsem to zkusil, okamžitě jsem byl ukřičen jako kryptobolševik, socan a "kremloid". A v tom tkví to tabu: odmítání faktů a "argumentace" hysterickým křikem. Samozřejmě ze strany těch, kdo o sobě jedním dechem tvrdí, že jsou ti jediní praví demokraté:-)

+2/−2
16.7.2019 14:01

A36l25i84c46e 53H81o19r98á66k71o18v33á 7954107893252

Přesně. Svěráka jsem také neslyšela, že by si sypal popel na hlavu. Naopak vystupuje jako bývalý disident.

0/0
17.7.2019 8:51

A55l98i26c59e 37H34o85r19á91k54o49v34á 7104237163572

Přesně. Svěrák také podepsal antichartu a nikdy se za to neomluvil. Naopak vystupuje jako morální autorita a bývalý disident. Nikdo na to neupozorňuje. Gotta si berou do úst většinou nýmandi, kteří se proslavili třeba jen jednou písničkou a ani v emigraci neprorazili.

0/0
17.7.2019 8:55

M23i29l77a42n 49B78í47l46e33k 5174309191

Zdeněk Svěrák se za podpis anticharty omluvil.

0/0
17.7.2019 9:13

K25a39r76l46a 83N20o97v92á12k75o29v11á 4394742535977

Máte na mysli Miloše Zemana ? Z kterého že zaměstnání ho vyhodili ? Pročítám jeho životopis a není tam o tom ani zmínka.

+1/0
17.7.2019 14:06

P41e83t97r 53N65o59v20o75t32n57y 4749755612794

A co ti, kteří nahnali umělce k podpisu ?

Jestlipak víš, že z právního hlediska podpis , vynucený násilím či okolnostmi je neplatný ?

Gott je zpěvák, možná malíř, určitě by byl špatný politik, ale hodnotit za komunistický marasmus musíme jiné, Gotta vynech, ten dělal, co dělal, velmi dobře!!

A že třeba soudružka Semelová, která okupaci 1968 obhajuje jako internacionální pomoc a bustu KG - toho vraha nosí s sebou a přitom byla v parlamentu, to nevadí ? Kdo to nedovede rozeznat je hlupák

+6/−2
16.7.2019 12:51

J36i30r14i 75C93e61e 5765131502898

Ale to je národní klasika... Politici KSČ, důstojníci StB a vojenské rozvědky dožívají v klidu a s nadstandardními důchody a výsluhami, vedle toho se pořádají hony na agenty StB podle jejich neúplného registru, kde zhruba 1/3 svazků úplně chybí, díky polistopadové skartaci.

+5/0
16.7.2019 13:51
Foto

P24a23v54e46l 10D76v12o73ř34á48k 5149485184760

Taky Vás skartovali či ne? Že se patrně cítíte být honěn. Víte, kdyby ti drobní agenti a pod. nebyli, neměli by ti nahoře náležitou základnu a oporu.

+2/−1
16.7.2019 16:02
Foto

K53a64t29e11r24i35n44a 32K40a32l48t98s96o63g80i91a31n38n43i 5185388521151

karmaR^

+4/0
15.7.2019 23:28
Foto

K75a54t54e11r50i22n74a 86K22a37l32t38s42o75g87i24a54n91n81i 5325968101791

Díky za skvělý rozbor, ale já ho znám osobně, nejsem si jista, že je to komplikovaný charakter, ale velmi, velmi opatrný, až patologicky.

+8/0
15.7.2019 23:27

J91a42n 27Z75á15t10u47r11e59c55k34ý 9683803427812

Ja jenom drobnou vedlejsi poznamku k jistemu modnimu omylu, na ktery casto narazim, a sice k vyznamu slova "respekt": Gott nema Vas respekt za to, jak se vyrovnal s nemoci, ale ma respekt stejne jako jakykoli jiny clovek (ktery o nej neprisel). Respekt totiz neni totez co uznani ci obdiv. Respekt je spise souhlas s pravidly jednani ci spise s pravy a hranicemi druheho. Respektovat neznamena obdivovat nebo vzhlizet, ale neprekracovat hranice prav a naroku druheho. Cili se napriklad respektujeme tam, kde si vzajemne davame prednost v jizde, jak to urcuji pravidla provozu. Anebo obecne, slusny clovek respektuje vsechny lidi a totez ocekava od nich. Je tedy silne sobecky vyrok, se kterym se casto muzeme setkat, ze respekt si teprve nekdo musi zaslouzit.

+6/−1
15.7.2019 21:50

J28o56s61e86f 68H41a52v58r54á49n29e62k 9461691814

Karel Gott nnebyl mým šálkem čaje, ale nikdy jsem nezpochybňoval , že umí. Ty pokusy ho, právě u příležitosti jeho životního jubilea, politicky cupovat mi přijdou trapné, přestože nejde jen o výmysly.

+20/−1
15.7.2019 21:14

M74i74l74a16n 19S17t94e98h81l21í88k 7300779853511

On snad někdo z jeho kritiků zpochybnil jeho umění a profesionalitu? A je kvůli tomu snad nekritizovatelný?8-o

+5/0
16.7.2019 17:12
Foto

J28i43r22k20a 62V75a45n23o20u16r48e83k 6717354848460

Nekterym lidem to proste logicky muze lezt na nervy ... Vite, on mel vlastne ten Husak v tom projevu i dost pravdu, kdyz tvrdil, ze mame tech Gottu vice. Urcite jsme meli, ale nemeli jsme sanci je poznat, protoze nemeli treba ten spravny kadrovy profil .. Snadno pak mame pocit, ze nekteri umelci byli vyjimecni, kdyz jim tento status byl za odmenu dodan, ze .. :-/ .. a nic na tom nemeni, ze treba opravdu umeli

0/0
17.7.2019 6:52

J11i40ř77í 80K58i93n73d33l 2738327573797

Tohle o něm npsal Kundera ve své knize ".“ Když český zpěvák pop music Karel Gott odešel v roce 1972 do ciziny, Husák byl zděšen. A hned mu psal do Frankfurtu (bylo to v srpnu 1972) osobní dopis. Cituju z něho doslova a nic si nevymýšlím: Milý Karle, my se na vás nezlobíme. Vraťte se, prosím vás, zpátky, uděláme pro vás všechno, co si budete přát. My pomůžeme vám, vy pomůžete nám... Přemýšlejte o tom, prosím, chvíli. Husák nechal bez mrknutí oka odejít do emigrace lékaře, vědce, astronomy, sportovce, režiséry, kameramany, dělníky, inženýry, architekty, historiky, novináře, spisovatele, malíře, ale nemohl snést pomyšlení, že by zemi opustil Karel Gott. Protože Karel Gott reprezentoval hudbu bez paměti, tu hudbu,..... Prezident zapomnění i idiot hudby patřili k sobě. Pracovali na stejném díle. My pomůžeme vám, vy pomůžete nám. Nemohli jeden bez druhého být."

— Milan Kundera: Kniha smíchu a zapomnění, 68 Publishers, Toronto, 1981

+19/0
15.7.2019 21:14
Foto

M74a79r20t73i71n 13B31r85a50u35n 2174167391609

Jen technická : Gott emigroval v roce 1971 a ten Husákův projev je právě z roku 1971

+3/0
15.7.2019 21:32

J64i98ř69í 33K33i72n95d73l 2868897103157

Jo špatně jsem to opsal. Jinak. Podle policejního protokolu z roku 1962 byl tehdy 23letý konzervatorista a zpěvák Karel Gott dne 8. června 1962 kolem 15. hodiny ve voze tramvajové linky č. 3 přistižen při veřejném onanování při pohledu na dvě slečny ve věku 18–20 let. V zastávce Pelc-Tyrolka (v pražské Libni) byl proto vyloučen z přepravy.V témž protokolu se uvádí, že pro podezření z exhibicionismu byl dotyčný vyšetřován již roku 1958 a že v roce 1962 se k činu přiznal a uvedl, že v tomto směru již vyhledal lékařskou pomoc a léčí se.Samotný zpěvák jeho pravost nikdy nepotvrdil ani nevyvrátil. Místo trestu musel Karel Gott docházet k psychiatrovi, a to Dr. Zdeňkovi Dytrychovi. Také tohoto lékaře policie po Gottově emigraci v roce 1971 vyslechla. Ze spisu vyplývá, že na existenci Dr. Dytrycha upozornili policii při výslechu zpěvákovi rodiče.

Dr. Dytrych následně při výslechu potvrdil, že to byl on, ke komu mladý Karel Gott docházel, i to, že trpěl psychickou poruchou. To vyšlo nějak v devadesátých letech a byla tam i trojdílená policejní karta osoby na které byl Kája.

+3/−4
15.7.2019 22:07

P91e34t68r 87N45o40v27o64t48n40y 4959745212674

Pane bože, tohle jste schopen napsat ? Ať už je to pravda nebo ne, stydím se za vás, že tohle napíšete o člověku, kterému je 80 a něco znamená!!!!!!

+3/−2
16.7.2019 12:55

J14a98r95m74i33l70a 50P96í38c73h63o49v98á 5832827104913

No Bože, hříchy mládí, ne? Vždyť se tomu dneska každý jen zasměje. To má stejnou hodnotu jako poznámka v žákajdě u prvňáka: "Ukradl spolužákovi gumu".

+3/0
16.7.2019 14:33

L29e72o65n20a 96B26l61a89h75o87v73á 5220349139933

Pane Kindle, Milan Kundera napsal román, nikoliv literatury faktu, tudíž nelze vyloučit, že některá jeho tvrzení včetně údajného Husákova dopisu mohou být pouhou fikcí. Mezi Gottem a Kunderou žádný přátelský vztah neexistoval a (opatrný) Gott určitě neměl důvod mu poskytnout svou osobní korespondenci.

https://www.novinky.cz/domaci/175615-gottuv-dopis-husakovi-napsal-zamestnanec-supraphonu.html

+3/−1
16.7.2019 6:23

J21i64ř68í 96K76i22n66d38l 2648947943937

To, že Husák jej i veřejně vyzval k návratu o tom není pochyb. Já jsem to slyšel v televizi a i to, že Gott se chtěl vrátit a dával si podmínky za jakých podmínek se vrátí. Vrátil se a dostal výzom k dlouhodobém výjezdu,

+5/−1
16.7.2019 8:34

P33e94t40r 42N80o47v47o75t11n54y 4569165812434

1. trochu fabuluješ, bylo to jinak, dostal volno ke spolupráci s Polydorem, kde byla smlouva, že si ho Polydor kdykoliv může vyžádat

2. Podmínky se přesně nedovíme ale nebylo to dlouhodobé vízum, navíc podmínky byly i pro celý orchestr LŠ

3. je mně smutno, že při oslavě jeho 80. narozenin je tady plno moralistů , kteří kdoví jak sami jsou andělé ;-D;-D;-D

+3/−3
16.7.2019 13:00

J84a56n 82Š76e83s14t70á68k 3388439259854

Nějak Vám uniklo, že v českém vydání z roku 2017 už Kundera onu pasáž vynechal, aniž by to zdůvodnil. Když už tedy diskutujete k vážnému tématu, zkuste být aktuální:-)

0/0
17.7.2019 22:20

M32i79r62o44s11l25a11v 31K37u93l45h54a91v73ý 5859362921

Pane Braune, máte to trochu pomíchané. Především, kdo byl jen trochu v obraze, věděl, že nahnání umělců k podpisu anticharty byl jen zoufalý pokus o odvrácení blamáže za podpis v Helsinkách při srovnání s praxí.

A další - ať už šlo o setrvání v Západním Německu o cokoli, při návratu musel pokus o emigraci popřít; byl na to paragraf! M.j. říká se, že ho Pragokoncert nutil k zájezdu do SSSR, když on měl v té době sjednané smlouvy na Západě.

Lidé Gottovi vyčítají, že mohl volně na Západ, ale už neberou v potaz, že měl sjednanou smlouvu s renomovanou německou agenturou s vědomím čs. orgánů a slušně tam pro ČSSR vydělával.

Nedělám si iluze o Gottově světonázoru (ilumináti a pod.); cítím, že to nebyla jen druhá, ale až třetí kolej. Zpívání, to byla priorita, pro tu žil a žije.

+7/−3
15.7.2019 20:19
Foto

M65a18r61t24i43n 36B19r55a86u20n 2904337641669

Pane Kulhavý, pomíchané to máte vy. Nikde jsem ani slůvkem neodsoudil nikoho, kdo ten dokument podepsal. Tady je řeč o Gottově přímé účasti na tom podniku. Tedy projev v sále a další projevy v tisku a televizi. Po roce 1969 se mohl každý emigrant vrátit, bez obav ze stíhání. Takzvaná Husáková milost. Takže ani Gott nemusel nic popírat. Navíc, ten projev který je v článku byl mezi lidmi dostatečně známý. A třetím odstavcem sám popíráte ten druhý, kde tvrdíte že jej nutili jezdit do SSSR ale v dalším říkáte že měl smlouvu s Německem.

+4/−3
15.7.2019 20:31

V96o27k94o25u67n 22V66l53a40d15i60m15i89r 8212378849208

??? Karel Gott měl smlouvu s Německem. ???Propana boha jakou?

Nikdy by mne nenapadlo, ze nejaky zpevakmuze mit jakoukoliv smlou s nejakym statem.

Ala pobavil jste mne a budu si dobre pobaven uzivat dnesniho vlaheho povecera.

;-D;-D;-D

+3/−3
15.7.2019 20:41

J27i43ř75í 71K35i63n71d88l 2528527873247

Gott měl uzavřenou smlouvu s Polidorem pokud se nemýlím, tak to byla Německá firma. Od uzavření smlouv se stal z Gotta kýčař. Zpíval to, co určoval Polidor.

+3/−1
15.7.2019 21:16

V15o20k97o72u36n 47V37l96a58d28i24m36i22r 8762568639378

Pane Kindle pokud vim, tak Polydor neni Nemecko. Jaksi nechapu vasi reakci. Jen tak mimochodem, Polydor neni nemecke hudebni nakladatelstvi. ale svetove a sidloma v Londyne. Nemeckou firmu Polidor ja neznam.

+2/−2
15.7.2019 22:14
Foto

M45a97r28t12i10n 72B88r88a94u70n 2624327351249

Pane Vokoune, Polydor vznikl jako Německá gramofonová společnost a Německá majorita v něm byla, pokud se nepletu až do roku 1972. A uštěpačná poznámka ohledně překlepu je hodná dítěte mateřské školky a nikoliv dospělého člověka.

+8/0
15.7.2019 23:00

V68o78k39o35u93n 61V42l63a72d10i86m60i98r 8292488589588

Ano, ve dvacatych letech minuleho stoleti. Auto Skoda je take v soucasnosti Ceska firma?

Ne, preklep vypada jinak pane Braune upozornil jsem jen na nesmysl ktery jste napsal, ale na to vy jste velmi haklivy.

0/−3
15.7.2019 23:42
Foto

M17a18r61t16i54n 69B21r15a47u18n 2834417761739

Tak pokud vím, rok 72 nejsou 20. léta. A ten nesmysl, jak uvádíte, jsem nenapsal já ale pan Kindl. Takže bych doporučoval vystřízlivět. Mimo to, on ten Polydor napsal správně a pak se prostě a jednoduše překlepl a napsal I namísto Y. Jenže na to vy jste velmi háklivý.

+2/0
15.7.2019 23:59

P73e33t13r 54N57o82v50o61t11n93y 4819355282244

Každé slovo je otřesné

1. Když něco kritizuji, tak to po sobě přečtu, píše se Polydor

2. Smlouvu s Polydorem měl, tuším, již od roku 1969, dnes doživotní a nálepkování kýčař si netroufá udělat ani ten, kdo hudbě nerozumí ani ten kdo rozumí. Takže nevím kam vás zařadit Někoho nenávidíte, nebo jste zahleděný do své tvorby ( jaké ?), Máte komplexy? Svěřte se ;-D;-D

+1/0
16.7.2019 13:09
Foto

P48a73v69e49l 46D22v55o24ř73á18k 5249185274300

Pan autor v poslední době nějak divně otáčí. Asi to bude tohleto "Heimweh". Co do muziky, tak on je (dle jeho slov) tvrdý hardmetalista a tudíž vše ostatní je brak a kdo to poslouchá, je barbar. ;-D

0/−1
16.7.2019 16:10
Foto

M56a53r57t32i95n 35B23r37a95u74n 2904747171549

Pane Dvořáku já jsem ze svých názorů neotočil ani o milimetr. A nikdy jsem o sobě neřekl ze jsem tvrdý hardmetalista. Ani vlastně nevím co to je.

0/0
16.7.2019 16:20
Foto

P17a66v34e28l 50D96v65o72ř48á44k 5939635284590

To je, pane kolego, relativní. Dobře, nejste tvrdý hardmetalista, ale měkký softmetalista. ;-D

A jen tak kde jste pobýval v r. 1977?

0/−1
16.7.2019 19:21

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz