Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O88l26č22a 27V55o28d59o42v12á 3752933276765

Pane Braun, ráda čtu Vaše blogy, i když nestíhám všechny. Cítím v nich lehkou kontroverznost (patrně proto, že nerozumím židovské otázce, omlouvám se..., prostě nerozumím), možná kdysivá rebelství..., ze které mi téměř vždy pak vykrystalizuje velmi zajímavý cenný názor a tím je pro mne i tento Váš blogR^. Člověk musí být stále ve střehu a nepodlehnout davu, udržet si vlastní názor a nadhled:-)

0/0
13.7.2019 10:20

B11o17h96u50m30í62r 16Š82i65m15e13k 3801760164984

Dnes jste mne svými odsudky nepotěšil. Naivní transparenty jsou jen obrazem stále naivní společnosti. Ani nesouhlasím, že jde o profesionální vedení demonstrace bez emocí.

Naopak souhlasím s Vámi, že je dobře, že se naše občanská společnost probouzí a aktivizuje na obranu našich svobod a naší demokracie proti představám starých struktur.

Bohužel začátek demonstrace nám ČT nedopřála. Snad tam měl mít i kacířské řeči Václav Klaus. Inu, zemanovci, babišovci, klausovci a komunisti táhnou za jeden jediný provaz! Nevěří, že spontánní setkání čtvrtky milionu občanů v zájmu demokracie je možné.

:-)

+1/0
26.6.2019 14:28
Foto

M33a55r10t84i58n 53B43r48a11u35n 2964387471249

Já začátek sledoval na seznam.cz jenže tam to bylo o diskusi v jakémsi studiu a tak jsem přešel na centrum.cz kde záznam probíhal v naprosto odpovídající kvalitě. Bohužel idnes se moc nevyznamenala protože stream se sekal a navíc, pokud jsem sledoval chvíli, bylo to vše jako tradičně z různých úhlů. ČT jsem netušil že přenos bude vysílat takže jsem jí ani nezkoušel.

K tomu prvnímu odstavci, já to prostě tak vnímám protože ta neděle je často dávána do souvislosti s rokem 89 a já to tak necítím. Celkově jsem svůj blog nepsal jako odsudek ale jako jakési rozpaky. Na chválu či odsudky je podle mne ještě brzy.

0/0
26.6.2019 16:24

B30o24h43u70m71í36r 86Š95i40m35e26k 3161810214194

Paralelu s Listopadem jsem nějak příliš nevnímal. Spíše to tak vnímali Zeman, Babiš a Klaus, a nikoliv zrovna pozitivně.

A ještě jedna poznámka: Při pročítání diskuse jsem jen překvapen tím, jak si běžní trollové v jednoznačné převaze s Vámi tady porozuměli.

0/0
26.6.2019 17:23
Foto

M22a93r10t28i74n 82B57r41a54u25n 2504137781599

Protože si myslí, že s nimi nějak souzním.

0/0
27.6.2019 3:51

M35i98r48o71s21l92a78v 25Š84i45m79o82n 3260724872743

Minář je reinkarnovaný Jan Hus po 500 létech.

+2/−1
25.6.2019 20:13
Foto

M45a59r43t30i36n 51B48r95a91u97n 2794207631219

Zajímavá diskuse. Jen se ukazuje, jak někteří lidé stále mají problém pochopit, že nejsou jednoduchá řešení a že neexistuje jediný správný názor. Kromě pravdy ovšem ale i ta dokáže být někdy zakulacená a klikatá.

Oč mi v mém blogu šlo je, že vyjádřeno naprosto jednoduše : jakkoliv probíhající demonstrace vnímám naprosto pozitivně a jejích oprávněnost není možno zpochybnit, tak současně mám velký problém uvěřit organizátorům, že jejích snaha je maximálně upřímná, bez nějakých vedlejších zájmů. A znovu opakuji, těmi zájmy nemyslím zájmy kohosi v pozadí ale například vlastní ego, přehnaná rebelie, drobek anarchistického myšlení, které je pro každou mladou generaci typické. Protože pokud mám pravdu v alespoň jednom z těchto bodů, pak zde existuje nebezpečí, že ta snaha, která jistě vznikla jako touha po změně a únava či otrávenost ze směřování země, bude zneužita těmi, kdo jen v pozadí čekají na příležitost. A nenechme se mýlit. Ona to nemusí být zrovna TOP 09 nebo SPD které jsem v blogu jmenoval. Je zde daleko hrozivější politický subjekt, který jen čeká až dostane znovu šanci uchopit se moci. Jsou to komunisté.

Zmanipulovat dav nebo celé národy není nic moc složitého. Dostat na náměstí 300 tisíc lidí je sice obdivuhodné ale není to v době sociálních sítí a svobodných medií nic nemožného. Daleko složitější je, udržet nastoupenou linii. A tady mám trochu obavy, že se to začíná tříštit. Vzpomeňme jak to začalo. Protest proti B+B, tedy Babiš -Benešová tým. Jak jde čas, nabalují se ale další požadavky. Před začátkem nedělní demonstrace na televizi seznam vystoupila například "komička" Pazderková, která tam blouznila o nutnosti ekologie a ochrany planety. Ale to už se dostáváme někam úplně jinam a pokud se v tom bude pokračovat, tak nakonec ten původní cíl a požadavek zanikne a vznikne jakýsi hybrid.

+6/−1
25.6.2019 15:10
Foto

M45a36r48t33i28n 41B47r90a96u75n 2394397761379

a závěrem ještě jedna věc, protože takové pitomé podezření se zde v diskusi objevilo. Nemám potřebu se nikomu zalíbit a nemám obavy z toho, že někoho urazím. Vždy píši tak jak to cítím s vírou, že čtenář není hlupák a pochopí co a jak myslím. Nekalkuluji a nejdu s žádným davem.

+4/−1
25.6.2019 15:13

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

J40i10ř47í 97J97i34r88o97u64d82e67k 8366299374174

Pane Polický. U Vás, kdokoli Vám nejméně nekonvenuje, popř. až ,,nesouzní", toho šmahem zařadíte ke kom. Nejste zde jediný, Umí to i mnozí další. Jen si neuvědomujete, že takto lze vaše vyjadřování a stanoviska zařadit tam, odkud Vy se tak vehentně vymezujeteRv

+3/−3
25.6.2019 17:25
Foto

M10a57r51t76i60n 27B47r44a35u74n 2214447161819

Pane Jiroudku, pan Polický je známý tím že o mně šíří lži a pomluvy. Proto, kdykoliv jej zde uvidím jej mažu. Tolik jen na vysvětlení a objasnění jeho další lži o tom, že mažu nepohodlné příspěvky. Jak je možno vidět, jediný koho jsem smazal je on a těch co se mnou nesouhlasí je zde mnohem více.

+4/−1
25.6.2019 18:00

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P15a89v35e14l 49D97v67o18ř80á55k 5809525184170

No vidíte, ani trochu razantnějšího diskutéra nesnesete! Jo, odvaha se cení! Můžu Vám za sebe sdělit, že jsem si na Vás silně opravil názor.

Problém je v tom, že vlastně nevíme, proč jste zde několik příspěvků smazal. Co když měly jen nepříjemnou pravdu?;-(

+3/−2
25.6.2019 18:45
Foto

M21a26r27t83i95n 23B45r58a91u93n 2514617281649

Jak jsem napsal, smazal jsem jen a pouze příspěvky pana Polického a důvod je prostý. Pan Polický. Tento člověk mě v minulosti několikrát označil za neonacistu, rasistu, xenofoba. Podobný problém jsem měl s několika diskutéry ale žádný z nich o mně nenapsal tolik urážek a lží jako právě pan Polický. Proto jej mažu a mazat budu i kdyby napsal jen že svítí slunce. Jak můžete v diskusi vidět, nikoho jiného jsem nesmazal a můžete si také ověřit, že zde zůstávají i velice, z vašeho pohledu "nepříjemné" komentáře. Nemám důvod mazat někoho za vyjádřený názor. U pana Polického jde o jeho nenávist se kterou se na mně zaměřil a to já tolerovat nebudu.

A jaký to má vliv na váš názor na mně je mi úplně jedno.

+3/−1
25.6.2019 18:51
Foto

M41a26r91t44i63n 93B24r83a98u27n 2484817351579

A ještě bych dodal, že bohužel kodex diskutéra i blogera umožňuje blogery urážet, napadat a šířit o nich lži, zatímco my blogeři máme jen velice omezenou možnost se bránit. Jakýkoliv pokus o razantnější obranu je smazán a novelizace pravidel jde ještě dále. Ostatně, své o tom vědí pan Petřík nebo paní Krusic, se kterými si často jdeme silně "po krku" ale přesto nemám problém vyslovit znechucení nad formou, jakou tito dva, a nejen tito, blogeři jsou častováni. A je úplně lhostejné, co si o jejích tom či onom blogu myslím. Takže jediná možnost kterou jako bloger mám je buďto diskuse vůbec nepovolit anebo toho kdo je nepoučitelný prostě mazat. Ani jedno se mi nelíbí. Inteligentní člověk pochopí když není někde vítán. Když nechápe, nemám jinou možnost než tu kterou aplikuji

+3/−1
25.6.2019 18:57

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

J48i44ř65í 44J98i62r48o21u39d62e52k 8216399524714

Věřím Vám, ač nejednou se i neshodneme. A trapné vystoupení oné komičky občas vystupující v roli poněkud ,,nemoudré blondýny" byla jak přes kopírák oné její role, tam ovšem stopro až upřímné;-) Ovšem strach ze současné partaje s označení KSČM nemám. Ti jen chytře přebrali roli závažíčka, kterou kdys úspěšně praktikovala KDU-ČSL, a ta jim více než vyhovuje, neb jim zajištˇuje jejich stávající posty. Rizika více než připouštím v jiném směru. Že se ,,vynoří" subjekt zdánlivě(!) tvrdě antikom orientovaný,aby se k moci dostal. A i takovému k moci mohou dopomoci ,,správně" orientované/manipulované ,,masy". A tomu skutečně může i až dopomoci ,,mládež", ,,patřičně"vyškolená se správnými ,,mentory". Nakonec, nejjméně jeden z takových se objevil i na podiu.

+1/−1
25.6.2019 17:40

B69o72h33u15m33í54r 86Š40i96m53e90k 3671380894694

Samozřejmě, že všeho se dá zneužít. Ale já doufám, že komunisti u nás již dávno ztratili kredit. Ano je zde asi sedmina společnosti, která podléhá falešným mailům, které si navzájem přeposílá a která se nechává masírovat v protestním duchu proti skutečné svobodě a skutečné demokracii, kterou zde podnikají především komunisti a okamurovci. A zdrojem jsou jim často proruské servery provozující zde úspěšně hybridní válku. Převážně jde o seniory, kteří nedokáží rozlišit pravdu od lží. Proto je základem pro změnu naší společnosti úsilí o morální obnovu každého z nás.

+1/0
26.6.2019 14:40

B45o61h57u11m58í38r 55Š40i32m64e22k 3291860484714

Ad informandum:

Převážně trollové Vás tu pochopili!

0/0
26.6.2019 16:06
Foto

J92i30ř90í 77J75i72r61o50u38d13e57k 8756369544384

Proč projevovat lítost. Ze soucitu, či abych si některé nepohněval? Sdělil jste své pocity a dojmy. To je jistě v pořádku. Sledoval jsem nemalou část oné demonstrace, mj. i její úvod, ale i její zakončení. Navíc nejen na ČT, ale i na tv.Seznam, a to i současně. Na to stačí ,,standart" PC ke kterému mám i další monitor. Nevím jak komu, ale nebylo a není mně třeba kometánřů kohokoli k tomu, abych si nemohl udělat úsudek vlastní. Vč . srovnání vystupování i mimo této události některých z aktivistů v čele onoho hnutí. Nepovažuji je za ,,spontánní", a to z více důvodů, nemluvě o ,,vysvětlení Mináře, že jej osobně dali ,,do pohybu" dvě SMS, Jen jedno je jisté. Spoustě lidí vadí ,,persona" Babiš. A jediným cílem je odstranit jej z politiky, resp. jej odstavit alespoń na vedlejší kolej. Zda, jak moc, pokud vůbec se to podaří, je otázkou jinou. Stejně tak jako případné řešení ,,poté". Politika není dětská stolní desková hra. Nebyla nikdy, není a nebude. Natož nedělní školu, vedenou členy armády spásy. Realita je daleko jiná, a velice tvrdší.Třeba i proto, že se příliš, pokud vůbec, neliší od jakéhokoli byznysu.

+4/0
25.6.2019 13:20
Foto

P27a86v62e37l 13D23v64o98ř30á16k 5579525464660

A sám sobě věříte?

A komu ještě nevěříte, ať to tu máme komplet!

Řekl bych, že Vám unikl smysl celé akce, takže se ji snažíte zpochybnit hnidopišským rejpáním do jednotlivců.

+4/−8
25.6.2019 11:35
Foto

M60a61r65t49i28n 76B28r16a87u60n 2654877841319

Pane Dvořáku, vám zase unikly celé pasáže mého blogu.

+6/−1
25.6.2019 15:14
Foto

P55a30v21e68l 76D93v60o97ř63á86k 5289655454760

Přečetl jsem si Váš blog pro jistotu ještě jednou. A tak jsem si připomněl akce na konci roku 1989. Nevím, zda jste se některé zúčastnil, asi ne. Jinak byste tam našel úplně stejné "nedostatky", vystoupení náhodných řečníků "u koně" nebo různé poněkud žertovné skupinky (např. parta kališníků). Úplně jinak už působil mítink u ČVUT v Dejvicích s poslankyní a tématem, zda bude volit Václava Havla. Přesto byste k tomu měl výhrady.

Právě z té neorganizovanosti a spontánnosti jsem měl obavy, že následující vývoj neproběhne tak, jak si většina představovala. A žel, potvrdilo se to.

Ale podobně jako tenkrát dnešní akce vyvolaly ve světě zájem. A to je hlavní přínos. A také zájem naší značně konzumní společnosti.

40 let "komunismu" se na myšlení lidí náležitě podepsalo a jak je vidět, za 30 let se s tím moc nehnulo. Ale přece - podívejte, kolik lidí bylo ochotno věnovat neděli s krásným počasím tomu, aby se tlačili na Letné - myslíte, že jen tak z plezíru?

Narážíte-li na amatérísmus organizátorů a na nepříliš zdařilá vystoupení některých aktérů, tak vězte, že sám byste v takové situaci pohořel ještě víc. Představte si, že sám stojíte před čtvrtmilionem lidí a chcete jim něco přínosného sdělit. Směs euforie s trémou.

Pro kritiky Vašeho typu mám jednu radu: zkuste o příště a ukažte, že jste lepší.

+3/−1
25.6.2019 17:26

M53i21l25a21n 95S10t19e36h39l68í48k 7920729383111

Tady snad nejde o jednoho Mináře, nebo pána v kloboučku, ale o těch 250 tisíc lidí, kteří přišli na Letnou. Těm taky nevěříte?:-/Rv

+5/0
25.6.2019 11:29

P41a81v82e12l 95K31h35a54i58l 2888589472938

Záleží na tom v čem mu nevěříte, já se mu (přiznávám) moc nevěnuji. Ale řekl/i, že naplní Letnou a to splnili. A. Babiš naproti tomu sliboval mnohé a nesplnil to, jeden den něco prohlásí aby to za dva dny popřel s tím, že neměl informace. :-)

+3/0
25.6.2019 10:36

A25r87n94o17l61d 16L20i86č50k39a 7586255814610

Je mi líto- ale já tomu Minářovi prostě nevěřím

-----------------------------------------------------------------------------

.

Je vidět, že jste moudrý muž. R^

+3/−1
25.6.2019 10:13
Foto

P57a81v66e45l 22D77v95o67ř65á92k 5209865874940

Ale demokracii věříte? Máte ji přeci rád! Rv

+1/−2
25.6.2019 11:36

A72n30t94o17n15í12n 73N32e58b61u51ž42e79l84s58k29ý 7355309386840

Pro Jakuba. Jako řečník by se hodil Zeman, ten papír nepotřebuje, jak se to někomu nebude líbit, a používá vlastní myšlenky. :-)

+2/−1
25.6.2019 9:37

L23e76o62n30a 92B54l83a38h98o10v43á 5410219129803

Lumíci, gumídci...., článek vlevo dole ;-D Ještě Ovčáček hledá?

+5/−1
25.6.2019 10:33

A48n64t35o66n30í19n 24N11e80b86u91ž51e75l38s79k79ý 7425339676120

Myslíte?

+2/−1
25.6.2019 11:19
Foto

V28l45a65d18i15m67í42r 20K55r79o13u76p54a 8277378191202

Ano, rozumím VámR^

+5/0
25.6.2019 9:21

J28i56ř97í 30K34u86č91e23r74a 5508141414976

Máte pravdu organizace se povedla a bylo vidět že hlavní protagonisté jsou nervózní, nemají s tak velkým davem zkušenosti a i tak to s pomocí pokynů z pódia zvládli dobře. Projev na začátku nebyl příliš přesvědčivý, ale hosté tomu výrazně pomohli. Bylo vidět, že ne každé téma bylo pro všechny zúčastněné, ekologická vložka byla trochu radikálnější než shromáždění čekalo, ale to jako celek splnilo účel. Totiž se jasně ukázalo, že lidé jsou ochotni přijet z velké dálky, aby byl jejich názor slyšet. Zviditelnila se změna myšlení ve společnosti, lidé již masově chtějí rozhodovat o svém životě sami, sami se o své blaho přičinit a nechtějí si ho nechat ukrást. Je to rozdíl proti těm co spoléhají na vůdce a blahořečí ho za milodary co jim shora posílá, tohle nám bohužel zanechali v hlavách komunisti a pro mnohé je těžké se toho zbavit.

+6/−1
25.6.2019 8:54

A25r94n54o93l75d 80L32i25č21k49a 7166465564620

Petr Korecky 23731

Musím se Vám omluvit, protože jsem Vás měl zařazeného jako někoho, kdo reflektuje jen názory mainstreamu. Váš dnešní blog mi připomíná odvahu obyč.amíků, když jsem tam pobýval.

---------------------------

Chtěl jsem napsat něco podobného, ale Petr to napsal za mě. A lépe.

Karma.

+3/−1
25.6.2019 8:51

P59e81t41r 56N80e80d58v18ě46d 5749870538947

Také zajímavý náhled na věc. Mě přišel pan Minář vcelku v pohodě, snad kromě toho vyprávění o SMS, na jejímž základě to rozjel. Přišlo mi, že na něm vidím takový úžas, pokoru a sem tam dojetí.. Hlavně se mi zdálo, že zástupci Milionu chvilek neuhýbají od tématu, proč svolali ty demonstrace a i ten v závěru přečtený, tuším pětibodový manifest byl pěkný a podle mě rozhodně stojí za zamyšlení (ať už byl opsaný z nějaké knihy, nebo ne) Jen jsem nepochopil vystoupení pána s omezenou schopností pohybu. Mezi přáteli mám rodiny, které se bohužel potýkají s identickým problémem. Dodnes nemohou zapomenout lidumila Drábka, který rozbil to, co alespoň trochu fungovalo. A vystoupení umělců? Myslím tím ty, co si brali mikrofon jeden po druhém. Tak ti tu demonstraci podle mě zcela zbytečně dehonestovali..

+3/−2
25.6.2019 8:47

J61a75n 17P51a46v64l60í14k 2317542385161

Mimika M.Mináře je zcela pochopitelná. Organizátoři se vystavili nemalému riziku, že akce nevyjde podle předpokladů, vzhledem k tomu, že se ty předpoklady naplnili, je zcela normální, že hlavní protagonista svým neverbálním projevem to uspokojení projevil. Také bych nevyčítal organizátorům, že demonstrace jsou realizovány profesionálně. Mají na to peníze od samotných demonstrantů, je proto jejich povinností odvést profesionální práci. Kritický bych byl vůči tematické roztříštěnosti (hlavním tématem má být obrana demokracie a právního státu) a nejvíc vůči atmosféře nepolitické politiky, vyčuhující jako sláma z bot v koncepci demonstrací. Distance od politiků je nesmyslná, demonstrace jsou součástí politiky a řešení mohou provádět pouze politici. Proto jim patří místo na pódiu. Ignorováním tohoto aspektu hrozí, že akce vyšumí do ztracena a způsobí další demotivaci občanské společnosti, kterou se nyní podařilo aktivizovat.

+4/−2
25.6.2019 8:38

M86o13j73m71í92r 48R47o92d39e20n 6416255425667

A je proč, kdo sleduje ten vývoj, tedy odstup mezi demonstracemi, a když se podívá třeba do Francie, zde platí kuj železo do kuď ... Dále že v podstatě udržuje při životě dva projevy, jež vznikly v určitém času a stavu doby a mezi tím se situace mění,neřeší kořeny, dále že zde není plán B a C. Proč tam nemá ČSSD jež vydírá vládu a zadlužuje náš stát a budoucí generace, nebo to že mladí studenti nemají na koleje a nebo nemají kde bydlet a jak získat byt pro rodinu. Navíc Další demonstrace až v listopadu. To bude jeho účet zahálet ? Pak když sledujeme jak se dnešní generace nálepkují, třeba : za influencera označujeme člověka, který ovlivňuje významné množství lidí.... Nevím, nemá to hlavu (vlastně má) ale nemá to patu ...

+1/−1
25.6.2019 8:35

L65e19o71n10a 92B27l68a38h84o59v59á 5450849919273

Předpokládám, že teď až do 16. listopadu to bude na regionech, aby se opět nemluvilo jen o "pražské kavárně". Jestliže regiony dokázaly zorganizovat demonstrace ve 313 městech a obcích, tak věřím, že dokážou adekvátně reagovat i na aktuální politickou situaci.

Organizátoři Letné to řekli jasně - angažovat se může každý v místě svého bydliště. Určitě je mi sympatičtější, když někdo zahájí své (případné) angažmá v politice tím, že se aktivně zapojí do místního dění, kde je na očích veřejnosti, než když vstoupí do politické strany či hnutí, které jsou momentálně v kurzu a když se přestane dařit, plynule přejdou do jiné.

Stačí si vzpomenout, kolik dnešních členů ANO bylo v minulosti členy ODS či ČSSD... o KSČ nemluvě...

+4/0
25.6.2019 10:32

J56a71r78o66s83l86a42v 20N24á17p63r56s37t62e93k 6205966

Když už tak bilancujete, pak stojí za zmínku také kolik dnešních příznivců Miliónu chvilek... bylo ještě přd nedávnem (či před pár lety) příznivci ANO, předtím ODS, ČSSD či TOP, a předtím předtím KSČ.

Jistě o tom máte dobrý přehled.

+1/−1
25.6.2019 10:50

B79o46h71u42m44í91r 68Š78i55m50e27k 3801530464754

Rv!! Rána pod pás! :-)

0/0
26.6.2019 15:13

M67o35j55m33í98r 14R27o59d11e61n 6436475985177

Mně je divná jedna věc a to že zde chybí sebereflexe, tedy že už zde bylo hodně snah změnit situaci, co se očekávalo od Grosse jež byl dokonce premiér, nebo od Radka Johna, jež by ministrem vnitra, od VV a jejich Karolíny Peake , což byla vlastně občanská a politická obroda a jak dopadla. To že zde je pořád něco špatně ... Dále to že většina voleb končí patem, chatrnou koalicí, koaliční smlouvou, mít 101 poslanců ve sněmovně a tím i pověřenou vládu, což je vlastně byznys, kde každý chce něco urvat a jsou si i po krku ... Není na čase po 30 letech a to že je zde internet vytvořit nový článek demokracie, kterou by zvolený občan mohl klidně spravovat a řešit doma ... Dále se ukazuje, kdo se dostane do vlády, parlamentu, tak je prolustrován až pomalu do předchozího života a hledá se munice jak na něj a jak s ním pracovat ... Každý v životě dělá botu a boty. Dnes jde v podstatě o to umět zvládnout toto pozadí a munici jež na vás mají. Tohle řešil už Gross, Nečas, Sobotka a bude řešit další premiér ... Otázka je jako munici najdou na Mináře ...

+1/−1
25.6.2019 11:10

J70o58s48e87f 26H11a92v32r48á10n30e60k 9851391504

Asi tak nějak funguje pud sebezáchovy:-)

+3/−1
25.6.2019 8:32

R65a52d87k61a 40P57o32k44o44r18n45á 1458983723355

Souhlasím s Vámi, tentokrát jsem si projevy poslechla a mám také dojem, že se opájejí úspěchem, daří se jim čím dál lépe i finančně. A bude ještě díky příspěvkům Babišovych odpůrců určitě ještě víc. Nevím zda až to zabalí dají něco na charitu nebo budou hoši trochu zajištěni.:-) Prohlašují, že nechtějí vstoupit do politiky přitom by to mělo být logické, když cítí takovou podporu. Jenže to už je jiná, mít zodpovědnost za zemi ..takhle můžou jen vykřikovat.

+7/−4
25.6.2019 8:27

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J73a42r30m89i39l49a 34V58a15v46r55o17c49h25o82v42á 8618395976700

;-D;-D;-Dsimpatizují;-D;-D;-D

+3/−2
25.6.2019 8:19

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J14a21r12o64s98l35a22v 48N25á90p36r59s11t58e70k 6805366

A co teprve když někdo dělá hrubky a ještě ke všemu se chová jako malé děcko? Například vy.

+8/−3
25.6.2019 8:22

J36o34s13e19f 44H48a45v57r24á70n15e45k 9471401344

:-)

+2/−1
25.6.2019 8:30

J95a17r36o48s29l80a73v 47N22á74p56r56s74t74e79k 6225896

co se vám nelíbí. To sloveso je odvozeno od slova šimpans. Zo jste nevěděla?

+4/−2
25.6.2019 8:21

J78a32n 26H89a61r23v89a50n 3967288615936

- výborně pro zasmání, hned je veseleji R^;-D

+2/−2
25.6.2019 8:22

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz