Středa 27. května 2020, svátek má Valdemar
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 27. května 2020 Valdemar

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J16a98n 14Ř65e38h79á25č52e98k 7160446341545

ani doleva, ani doprava, ale dopředu :-)

(myslím, že řízení moderní spolenosti bude vyžadovat jak prvky konzervativní, tak prvky sociálně liberální, tím spíš, že už brzy začnout fachat roboti)

+1/0
25.6.2019 4:14

L49u16b24o77r 27A53d95á75m18e27k 4533249236846

Děkuji za zřídkavý článek kde se odlišuje tradiční (tedy klasický) liberalismus od tzv. moderního to znamená levicového (pseudo)liberalismu, nebo jak je psáno v článku - sociálního liberalismu. Nebudu příliš detailní, takže si dovolím jen stručně k nosným rozdílům:

Klasičtí liberálové byli zejména zastánci volného trhu, soukromého vlastnictví, míru a v případě nouze teorii spravedlivé (obranné) války, osobní svobody a odpovědnosti, malého (bezpečnostně-právního) státu (tzn. žádné státní školství, centrální bankovnictví apod.), násobně nižších daní, antisocialismu, antifašismu a často i některých konzervativních hodnot.

Levicoví "liberálové" jsou naopak zastánci silně regulovaných trhů, silného tzv. paternalistického státu, vysokých daní a přerozdělování, potlačeného vlastnictví, kolektivní "odpovědnosti" a sociálního progresivismu na úkor privátních sfér.

Nebo ještě stručněji. Klasický liberalismus stojí na tzv. negativním pojetí svobody (svobody od násilného vnucování ze strany jiných lidí) a levicový liberalismus na tzv. pozitivním pojetí svobody (tzn. svoboda ve smyslu sociálních nároků). Více viz například Isaiah Berlin, Ludwig Von Mises nebo F.A.Hayek.

Obě pojetí jsou ve zcela fundamentálním rozporu. Praktický neslučitelná. Pod jednu nálepku nepatří. A je velkým selháním nás liberálů, že jsme si pojem liberalismus nechali progresivními socialisty (socdemaky, třetí cestou apod.) ukrást. Tolik z pohledu politické filosofie.

Snad to bude pro někoho přínosné.

+5/0
24.6.2019 23:27

B56e92d48ř48i78c31h 48V43e75v19e59r39k33a 4550895731519

>>Klasičtí liberálové byli zejména zastánci ... často i některých konzervativních hodnot<<

Máte to hodně popletené, pane Adámku. Liberálové a konzervativci jsou dva protipóly, něco jako pravice a levice. To, co jste napsal je něco podobného, jako byste napsal >>klasičtí levicoví politici jsou zejména zastánci ... a často i některých pravicových hodnot<<.

To že vy, který se zřejmě považujete za "liberála vyznávajícího některé konzervativní hodnoty", máte pocit, že skuteční liberálové vám liberalismus "ukradli", je jen a jen problém vašeho popleteného vnímání světa. A zřejmě i kvůli tomu (naprosto) středové liberály označujete jako "levicové" liberály - a zcela lživě jim podsouváte atributy, které jsou typické pro radikální socialisty. Pletete si liberály se socialisty - a navíc se snažíte konzervativce označovat jako "pravé liberály". Ach jo, co k tomu říct... zkuste přestat papouškovat nesmysly z "učebnic" politruka Václava Klause st. a místo toho zkuste více používat vlastní mozek. Uvidíte, že časem si možná všimnete věcí, které jste doteď, zaslepen tou "jedinou správnou" ideologií, neviděl.

0/−1
25.6.2019 11:48

L35u69b55o63r 77A42d73á68m22e48k 4153219366406

Je, věčně neznalý, anonymní pan V co jsem se ho zhruba desetkrát za sebou ptal jak by definoval liberalismus. Nevěděl. Nikdy nevěděl. A co nějaké významné liberály? Konzervativce? A jejich tvorbu? Zase nic.

Při vší úctě, vaše znalosti na toto téma jsou nižší než znalosti průměrného gymnazisty.

Doučte se už něco...

0/−1
25.6.2019 12:12

B65e46d32ř11i62c53h 52V97e15v60e62r40k22a 4350355301479

Ale pane Adámku - vy si mně zřejmě musíte s někým plést - domnívám se, že jsem se s vámi nikdy na "téma liberalismus" nebavil - až teď. Tak si laskavě nechte od cesty žvásty o průměrných gymnazistech. A to s tím "anonymním V", na to jsem ochoten zapomenout hned - nebo i vy jste pan "anonymní"? Zajisté ne. Proto laskavě nemaskujte tu vaši argumentační nedostatečnost jakýmsi podivným hereckým výkonem, ve kterém mě zřejmě chcete diskreditovat pochybným a ničím nepodoženým naznačením, že zde užívám více profilů - jinak si ten váš "omyl" (ve kterém píšete, že jsme se na toto téma bavili) a žvást o "anonymním V" vysvětlit nedovedu. Uvědomte si laskavě, že takovýmito podpásovými a veskrze zbabělými pokusy o útěk od tématu ukazujete, že jste to jen a jen vy sám, komu chybí argumenty. Zkuste to příště nedělat. Děkuji.

0/0
25.6.2019 15:08

B94e87d14ř81i51c23h 13V91e76v72e73r14k62a 4360935701979

Oprava: nepodloženým.

0/0
25.6.2019 15:08

M89i82l88a98d68a 38S63v13o91b53o77d84o85v74á 5891538832826

R^R^R^

+1/0
24.6.2019 22:53
Foto

J78i41ř51í 35B40e58r86á70n18e18k 8877447526641

Dávám karmu pane Kroupo R^

+2/0
24.6.2019 19:27

B87e12d22ř95i62c72h 95V78e65v16e36r79k68a 4460945621859

A jéje... Starý "dobrý" Kroupa je zpět.

Takže pane Kroupo, pokud se opravdu domníváte, že "liberální demokracie = sociální liberalismus = reálný socialismus = komunismus", pak vězte, že "konzervativce", kteří se takovéto nesmysly nestydí psát, by také šlo považovat např. buď za fašisty nebo - pokud se i zároveň zaklínají národem - rovnou za nacisty.

0/−4
24.6.2019 17:58
Foto

P27a75v43e73l 23D27v53o26ř47á85k 5849705494340

A co zkusit sociální konzervatismus? ;-D

Ono tu platí jako: náš národ se dělí na Sparťany, Slávisty a na ty, co sportu rozumějí. Tedy po lopatě: někdo to chce dělat levicově, někdo pravicově a někdo dobře. Obávám se, že těch posledních ti moc není.

+3/−2
24.6.2019 16:14

D94a63n 28R40o39z30s27í31v24a32l 3580872260414

A musíme se dát napravo nebo nalevo?

+2/0
24.6.2019 16:12
Foto

V76l47a10d97i66m86í45r 22K55r90o13u30p67a 8597698531682

To dilema před nás nestavím já, ale současný vývoj v EU...

+2/0
24.6.2019 16:54

D81a39n 58R38o30z54s74í84v11a31l 3480212670734

Ano, bohužel.

+1/0
24.6.2019 20:05

P64e17t80r 54B55u88r55i41a71n 4171316164418

...mnoho lidí, kteří dnes například demonstrují proti premiérovi Babišovi, nebo proti prezidentu Zemanovi, protože prý tito táhnou naši zem zpět do leva...

Tak tohle slyším úplně poprvé. Oni táhnou naši zemi do svého soukromého prasátka, ne doleva.

Jinak vcelku souhlas a karma.

+1/−3
24.6.2019 15:01
Foto

V81l17a74d87i87m97í32r 36K74r14o25u28p19a 8787538901112

Ahoj, no, já to myslel tak, že je jim vyčítána jednomu příchylnost k Rusku a Číně, druhému jeho prý estébácká minulost a její manýry. Já si kladu otázku, kdyby tady nedej bože stále vládl náčelník komanč, tady, myslím i na Slovensku, kam by paní Čaputová se svou levicovou inklinací patřila. A nebo jinak - kdyby byla paní Čaputová straší než dnes je, jak by na tom byla ve své minulosti ona a komančové... Jak píšu, pro ni (zatím) hraje čas, který neprožila.

0/−1
24.6.2019 15:07

B44e89d17ř79i44c56h 12V51e87v97e23r92k83a 4260665231339

Kdyby se paní Čaputová narodila dříve a např. na v 2. polovině 70. let by jí bylo zhruba tolik, co je jí dnes - a vy, pane Kroupo také - dovoluji si zde vznést hypotézu, že ona by např. mohla být disidentkou - zatímco vy komformním komunistou, který by (možná) brblal cosi proti bolševikovi v soukromí u piva, zatímco by pomáhal ten hnusný režim udržovat svým chováním při životě. V rámci ČSLA byste pro to měl příležitostí více než dost. A dost možná byste se dokonce i z čičmundy v armádním skladu "vypracoval" na příslušníka "rozpracovávajícího" třeba zrovna paní Čaputovou. Anebo by z vás mohlo být třeba i něco podobného, jako byla ta postava, kterou ztvárnil pan Dušek v Pupendu. Možností jak kolaborovat s režimem byste měl více než dost - a já se domnívám, že nějak podobně byste se v té době choval i vy. Toť má soukromá teorie u které ale samozřejmě připouštím, že se mohu mýlit a že by to třeba mohlo být i naopak. Ale obávám se, že ta má teorie je mnohem, mnohem pravděpodobnější než ta její "zrcadlová" varianta.

0/0
24.6.2019 18:16
Foto

V68l53a29d24i72m32í78r 74K42r80o15u50p39a 8707458621282

Vaše teorie mě vždy velmi pobaví. Asi jsem ještě nezažil jedinou, která by seděla:-). Já jsem v socíku chvíli žil už i jako veliký kluk a nebyl jsem ani v SSM, ani v SČSP, O KSČ samozřejmě ani nemluvě. Dokonce jsem kvůli tomu měl jisté problémy. Ale pravda, jako asi desetiletý jsem byl ošátkovaným pionýrem, tedy rudým malým bolševickým nokem. Mea culpa, mea maxima culpa. Ale nemám důvod se před vámi - zrovna před vámi, jakkoliv obhajovat. Rozvíjejte si klidně dál své teorie a nezapomeňte nás s nimi seznámit. Dobrého humoru není nikdy dost:-)

0/−1
25.6.2019 9:13

B25e29d71ř50i73c36h 39V40e84v55e43r37k61a 4200405111529

>>Rozvíjejte si klidně dál své teorie a nezapomeňte nás s nimi seznámit<<

Prvním diskutérem, kdo zde v této diskusi seznámil ostatní se svými teoriemi (ohledně paní Čaputové) jste byl vy - prohlásil jste >>kdyby byla paní Čaputová straší než dnes je, jak by na tom byla ve své minulosti ona a komančové...<< - a já si jen dovolil kontrovat svým názorem na vás, který jsem nabyl po přečtení mnoha vašich blogů (těch několik rozumných z poslední doby nepočítám - a tento, pod kterým je tato diskuse, již jím opět není).

... pokračování ve vlákně...

0/0
25.6.2019 11:34

B65e29d32ř57i25c75h 43V56e65v80e69r70k82a 4570825321479

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) :

>>Já jsem v socíku chvíli žil už i jako veliký kluk a nebyl jsem ani v SSM, ani v SČSP, O KSČ samozřejmě ani nemluvě. Dokonce jsem kvůli tomu měl jisté problémy.<<

To ovšem nevylučuje,že byste po pár letech mohl "prozřít" (jasně,"vnitřně" byste mohl být i nadále "proti" - asi tak podobně,jako ta postava,kterou ztvárnil pan Dušek v Pelíškách-ale obávám se,že zrovna vy byste si to uměl zdůvodnit,proč nemá cenu jít "hlavou proti zdi" - a tu rudou pracovní knížku byste dost možná bral jen jako "nutné zlo" - abyste mohl zastávat pozici,kterou by,kdybyste tou "hlavou proti zdi" šel,zastávala,slovy pana Duška z Pelíšků,cituji tu postavu: "ještě nějaká mnohem větší svině"). Vaše "okecávačky",které (pominu-li těch několik předešlých rozumných blogů z poslední doby) zde v blozích dlouhodobě předvádíte,by vás,alespoň dle mého skromného mínění,pro tuto "kariéru" přímo předurčovaly. Ale to je jen můj soukromý názor. A že jsem ho sem napsal-za to si můžete jen a jen vy sám. Tím,že jste se zde pokusil naznačit kým by "levicová" Čaputová "mohla asi tak být" za komančů. Nu-a moje reakce na tuto vaši nehoráznost je pouze ta,že se domnívám,že by z té zkoušky vyšla zajisté mnohem lépe ona než vy. Toť můj skromný názor - a vy se tu klidně chvástejte jak jste jako "velký kluk" byl "už něco jako disident". Vy,tehdejší lampasák. A vy,v nedávné době Babišův "advokát",který v několika posledních týdnech zázračně "prozřel". Opravdu vám nemám nejmenší důvod věřit ani "dobrý den"-natož abych vám věřil,že byste za komančů "neprozřel" a nepořídil si "rudou pracovní knížku",kdybyste měl "příležitost" v tom svniském režimu žít trochu déle. OK,chvástejte se jak chcete,ale laskavě těmi přízemními narážkami neurážejte paní Čaputovou. Vy,VladimírKroupa řečený KamVítrTamPlášť.

>>humoru není nikdy dost<<

Ne,vaše nesmysly,které do blogů píšete (před tím,než jste "prozřel" ohledně Andreje Babiše a teď,když hájíte náckaKlauseMl) opravdu nejsou humorné ani trochu.

0/0
25.6.2019 11:36
Foto

V63l48a96d14i95m12í54r 86K43r90o92u29p97a 8527538391972

"Vy,tehdejší lampasák" - tak to jo, tím jste to narovnal. Já, pouhý absolvent poddůstojnické školy, s odchodem do civilu v hodnosti desátníka, jsem byl opravdu "lampasák", jako Brno. Člověče, kdy už vám dojde, že sem flákáte jednu hloupost za druhou...?;-D

0/−1
25.6.2019 14:06

B68e92d95ř97i91c70h 55V74e40v79e73r59k25a 4840605791779

Napsal jsem politicky korektně "lampasák" místo politicky nekorektního "zelený mozek". Měl jsem si uvědomit, že vám politická nekorektnost nevadí, dokonce ji zřejmě "milujete", takže se opravuji - správně měl být ten politicky nekorektní výraz. Za nepřesné označení způsobené přehnanou politickou korektností se vám tímto omlouvám.

0/0
25.6.2019 15:09

B87e92d47ř14i67c25h 35V55e70v87e10r64k71a 4610715281389

Petr Burian: >>Oni táhnou naši zemi do svého soukromého prasátka, ne doleva.<<

Táhnou ji tam, kde "čují" hlasy. Tzn. Babiš jednoznačně doleva - komunisté si dokonce stěžovali, že jim "vyluxoval" velkou část jejich voličů - a mají pravdu - Babišovo "pumpování peněz voličům" (nedávno se k němu dokonce explicitně přiznal) je opravdu levicový populismus jak vyšitý.

A co se týče Zemana - ten "luxuje" voliče jak na extrémní levici u komunistů, tak na extrémní pravici u neonacistů. V obou případech zdůrazňuji to slovo "extrémní" - samozřejmě, že neonacisté nejsou žádná pravice, alespoň ne tak, jak byla ještě donedávna na Západě vnímána. A o komunistech platí to samé - ani např. skandinávští socialisté nikdy neměli s našimi rudými komanči nic společného. Takže de facto máte pravdu - netáhnou "doleva", ale do extrémního leva (a v případě Zemana i do extrémního prava). Já pro tento nový politický směr razím termín "náckobolševici" - vím, že tento termín někdo považuje za "urážlivý" - OK, jsem ochoten používat jiný jednoslovný a stejně výstižný a neurážlivý termín - pokud s ním někdo, kdo to považuje za urážlivé, přijde, rád ho budu používat. Máte někdo nějaké návrhy? Moc rád bych totiž věděl, jak správně "politicky korektně", tzn. "neurážlivě" (i když já tam opravdu žádnou urážku nevidím) tento nový fenomén - názorové spojení extrémní levice a extrémní pravice - nazývat. Takže za návrhy, jak správně "politicky korektně" nazývat "náckobolševiky", předem děkuji.

0/0
25.6.2019 15:25

J54a66n 49R14á42ž 1509373234170

Nedávno jsem četl The Independent , kde bylo napsáno, že vedení Labour Party v čele s Jeremy Corbynem je antisemitské, dokonce jeden člen vedení na sociálních sítích označil Židy za „rakovinu, které je třeba se zbavit“, a proto mne překvapilo, že jste označil Jeremy Corbyna "někdejším lídrem Labour Party" . Takže jsem se podíval oficiální stránky Labour Party (https://labour.org.uk/) a tam figuruje Jeremy Corbyn stále jako její šéf.

S Vaší " analýzou" ztotožňuji.. .

PS. Čaputová je podle mne důkazem personální vyprázdněnosti slovenského politického spektra. Velmi se bojím, aby podobnou "rychlokvašku" revoluční kvas, který nyní vzdouvá hladinu české politiky, spolu s její obdobnou personální chudobou dohromady nezpůsobilo, že podobná vizuálně přitažlivá politická rychlokvaška obsadí například náš premiérský post.

+4/0
24.6.2019 14:59
Foto

V68l41a77d43i46m71í74r 50K15r30o87u37p82a 8667258841852

Aha, tak za to s lídrem se omlouvám, já jsme si nevím proč myslel, že dnes už lídrem není. měl jsem si to ověřit, moje chyba - uznávám. Co se týká budoucnosti naší země, uvidíme. Doufám, že se budeme umět dívat trochu dál, než jen pod sukně, jako to udělali při volbě prezidenta bratři Slováci. Když oni si tam tak nějak stále ještě pubertálně hrají na "frajery a frajárky"...

0/0
24.6.2019 15:04

B40e24d12ř96i53c66h 31V61e92v34e47r79k64a 4630815841279

>>Doufám, že se budeme umět dívat trochu dál, než jen pod sukně, jako to udělali při volbě prezidenta bratři Slováci.<<

"Pod sukně" se "politicky" zřejmě "tak nějak" díváte vy, pane Kroupo, jinak by vás takováhle blbost nemohla napadnout, tak to laskavě nepodsunujte Slovákům. A co se jich týče, řekl bych, že zvolili skutečně velkou osobnost, jejíž mravní integrita je srovnatelná např. s panem Václavem Havlem. Zcela samozřejmě - až čas ukáže... já se ale domnívám, že v dnešním kontextu je paní Čaputová skutečně "slovenským Havlem" - a již brzy to bude zřejmé i lidem, kteří ji dnes hodnotí skepticky (zcela samozřejmě tím ale nemíním lidi, kteří dnes nadávají Havlovi do "zločinců" a používají nadávky jako "havloid", "havlérka" a podobně - s touto morální žumpou se opravdu nemá cenu vůbec zabývat - věřím, že vy, pane Kroupo, mezi ně nepatříte, jinak bych se na vás už dávno "vykašlal").

Nicméně to, že se lidé, jako jste vy, pane Kroupo, mohou skutečně "přetrhnout", aby paní Čaputovou dehonestovali, je skutečně příznačné... Ale namáháte se zbytečně - ten hnojomet, kterým se snažíte paní Čaputovou dehonestovat, vám "stříká přímo do obličeje". Je mi líto - ale je to tak. Zkuste ho vypnout a neubližujte si už. Uvidíte, že se vám uleví.

0/0
25.6.2019 15:46

A56r79n40o32l92d 27L34i55č62k76a 7786425664390

Kudy se dáš, Česko? Doleva k sociálnímu liberalismu, nebo doprava, ke konzervatismu...?

-------------------------------

Nestrašte! Kdo by chtěl opět zažít levičácké "pokusy na lidech".

Jako dva levičácké extrémy (KSČM, Pražská kavárna) nebylo pro tuto republiku dost.

:-)

+2/0
24.6.2019 13:12

P66e47t27r 64K50o82r91e66c44k33y 2763247203811

Vždy vpravo a ni krok nalevo, ale současné politické strany konzervativní politiku příliš nereprezentují. Jinak bratři mají vkus;-D;-D;-D

+2/0
24.6.2019 13:03

M26a66r50e33k 73V10a80l96i38č16e98k 2911189784280

Podsouvate, Vladimíre, svůj osobní názor. Nic proti němu. Mám ale jak na paní Caputovou tak na současný stav vnitřní politiky jiný názor. Názor, který včera na Letná projevilo více než čtvrt milionu lidí.

+1/−1
24.6.2019 12:52
Foto

V20l67a83d23i91m80í50r 96K25r64o30u76p72a 8867728871682

Myslím, že nepodsouvám, prostě jen píšu, co si myslím. Je na každém, jestli se mnou bude souhlasit, nebo nesouhlasit.

+6/0
24.6.2019 12:56

A50r20n44o80l60d 21L91i43č64k65a 7666295364440

A jé je. Počty už začínají, za chvilku nebo za milion chvilek jich už bude půl milionů a více.

:-)

+2/0
24.6.2019 13:14

I83v10a58n 64H15l65a55v35á67č33e85k 8980354588455

Fyzický vzhled a zdravotní stav jsou to poslední, co mi na Milošovi vadí.

+1/−2
24.6.2019 12:52

M60a30r64e28k 35V13a48l38i18č75e86k 2331129104470

Mělo být plus, pardon.

0/0
24.6.2019 12:53
Foto

V85l41a58d44i92m42í88r 85K24r32o63u83p63a 8197228361342

Souhlasím, a platí to i na opak, alespoň u mě - u paní Čaputové je její fyzický vzhled a zdravotní stav to poslední, co mě zajímá...

+5/0
24.6.2019 12:57
Foto

Z91d17e16n30ě15k 98M70a25t57u96š19k36a 7958896675126

ani doleva, ani doprava, ale přesně doprostřed, mezi ty půlky;-D

+2/0
24.6.2019 12:47

M53i53c65h73a96l 76K17a39n78d21a 7520457323275

Nesouhlasím s tvrzením, že jsme na křižovatce a nemůžeme se rozhodnout zda doleva či doprava.

Na žádné křižovatce nejsme a zběsilým tempem pádíme doleva pod vedením nejlevicovější vlády, jakou jsme kdy měli. A s tím též nesouhlasím.

+6/0
24.6.2019 12:12
Foto

V40l88a15d95i67m93í94r 16K56r12o85u78p24a 8167298481212

Pak jste jistě kritikem Zuzany Čaputové...

+1/−1
24.6.2019 12:22

J94o82s46e26f 34S81l51a33v93í15č88e26k 4183436816563

Označení levice se stalo v podstatě nadávkou. Nejsem tak vzdělaný jako Vy, snažil jsem se najít definici pojmu "levice" a "pravice". Tu jsem pochopitelně nenašel. Z těch názorů mě zaujal jeden. Jednoduchý a stručný: Levice chce, aby rozdíl mezi minimálním a maximálním příjmem byl minimální, pravice bojuje za opak i když to neříká. Vzhledem k tomu, že už dnes, hrstka osob vlastní 90% světového majetku, inklinuji k levici. Bohužel, nic takového na současné politické scéně neznám a nevidím ani na obzoru.

+1/−2
24.6.2019 12:02

F50r59a39n40t42i18š32e92k 73L75u20f97t 2863928708

Tomu rozdílu se říká příjmové nůžky a zrovna u nás jsou sevřené víc než v jiných zemích Evropy. Tedy u nás je ten rozdíl nejmenší a dosaženo toho je vysokými daněmi. Větší výběr daní znamená, že se víc rozkrade ve státním sektoru a že schopní lidé ze země utíkají a výsledkem je nízký průměrný plat a životní úroveň (a například nedostatek lékařů). Viz srovnejte s socializmem , kde byly ty nůžky sevřené ještě víc, a to se ještě tomu úniku mozků zabránilo ostnatým drátem

+5/0
24.6.2019 15:54

J67a68r53o56s67l63a57v 85L79i18m86a 1835147731

Pane Slavicku, uznavam vasi zpoved, ze nejste vzdelany. Vas posledni prispevek to ukazuje.

Pocitejte se mnou. Na svete je dnes 7 miliad obcanu. Ta hrstka obcanu, jak tvrdite, vlastni 90% vyrobniho majetku. Kdyz usoudim, ze ta hrsdka je 1%, potom je tech obcanu na svete 70 milionu, kteri jsou vlastniky vyrobnich prostredku (jinak by asi nic nevydelali) a zamestnavaji i vas a vsechny v teto republice.

Jen dodatek k obohaceni vasich vedomosti. To 1% vlastniku 90% svetoveho majetku, jsou investori, kteri svymi penezi vytvari predpoklady k vyrobe vseho druhu. Zkuste i vy investovat a vzit si na sebe to brime nejistoty zda vydelam ci nikoliv.

Pane Slavicku. I ja jsem ten obcan v tom 1%. Mam investovane sve uspory a vydelek z nich mi a me rodine pomahaji prilepsit si zivot v duchodu. To je ta PRAVA strana zivota. Tu LEVOU jsem opustil pred padesati lety.

+2/0
24.6.2019 17:02

F88r87a59n69t44i15š58e21k 89L17u24f90t 2283688628

Krásná je ve srovnání se Zemanem. Kdybych její fotky viděl na nějaké seznamce, tak bych zájem neměl

+3/0
24.6.2019 11:39
Foto

P97a48v28e47l 16D85v66o24ř64á82k 5159825524390

To je jen věc osobního vkusu. Já ještě u dámy hodnotím její vystupování, jednání, myšlení atd.

+1/−2
24.6.2019 16:11

S22l15a74v69o23m30í17r 28B30e76n18e54š 6782457800374

Vláďo, v poslední době mám k Tvým blogům občas nějakou tu výhradu, což dříve nebývalo, ale tento považuji za znamenitý.

Karma samozřejmostí.

+5/−1
24.6.2019 11:29
Foto

V70l79a75d40i11m32í49r 95K14r69o12u34p20a 8667248731762

Ahoj, to je normální, že se občas neshodneme. V případě lidí, co si navzájem tvrdí, že si VŽDY rozumí, jde o to, že nejméně jeden z nich lže...;-)

+5/0
24.6.2019 11:56

K51a91t32e98ř87i60n41a 50L43h82o91t26s53k96á 3138424875353

Ve své posedlosti výrokovou logikou si dovolím tvrdit, že nemusí být pravda, že alespoň jeden z nich lže, ale platí, že ani jeden netvrdí pravdu :-)).

Jinak moc zajímavé čtení, Vlaďo :-).

+1/0
24.6.2019 21:37
Foto

V96l44a33d22i82m40í92r 81K17r46o98u97p59a 8637598681132

Ahoj - a nebo tak;-) Díky.

0/0
25.6.2019 9:16

B59e22d73ř57i38c36h 14V55e96v75e10r36k16a 4850695191509

>>Vláďo, v poslední době mám k Tvým blogům občas nějakou tu výhradu, což dříve nebývalo<<

Ano, napsal jsem to sem včera - starý "dobrý" Kroupa je zpět. Po "úkroku stranou", kdy se z Babišova "advokáta" stal vášnivým Babišovým kritikem (a mnoho svých fanoušků tím naštval - a zároveň mnoho svých odpůrců včetně mě krátkodobě potěšil), se opět vrátil do svých starých zajetých kolejí - a jeho dlouhodobí fanoušci ho za to opět chválí - a kritici opět kritizují. Nicméně fanoušci i kritici se shodneme na jednom - počínaje tímto blogem tu máme (po krátkém "úkroku stranou") opět toho starého "dobrého" Kroupu, jak ho všichni již mnoho let známe. Škoda, v hlavě se mu nerozsvítilo... OK, beru tuto skutečnost na vědomí.

0/0
25.6.2019 11:56

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz