Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V43í46t80ě94z95s53l96a26v 26K60o86š34ť34á14l 9818984358

V zásadě lze souhlasit, až na hluboký omyl omyl pana profesora: "Většina lidí si jej prostě stále přeje!"

Nemáme většinový volební systém a jeho 29% hlasů není většina, jen Piráti + ODS mají dohromady víc. Také výčet Babišových zlodějen oproti startovní pozici exponenciálně narůstá, ČR to bude jen na dosud odstřižených dotacích nejspíš stát ca 0,5mld, definitivně se verdikt Evropské komise dozvíme za pár měsíců, takže v listopadu to již bude jasné a Letná to dá patřičně najevo.

Demonstrace fungují, Benešová dělá ústupky a snad i váhající Babišovi voliči časem pochopí, co nás Andrejova vláda finančně i reputačně stojí a jeho podpora se sníží.

Stejně tak na spadnutí je jeho obžaloba, v listopadu by již mělo být rozhodnuto a podle vlastního morálního kodexu ANO by pak měl sám ostoupit:

X. Reprezentant, proti němuž je podána obžaloba pro úmyslný trestný čin nebo nedbalostní trestný čin spáchaný v souvislosti a ve spojení s výkonem veřejné funkce, neprodleně rezignuje na volený mandát, na svou funkci ve Hnutí a na členství ve Hnutí.

https://www.anobudelip.cz/file/edee/2017/ano-moralni-kodex-reprezentanta.pdf

0/−1
29.6.2019 10:03

M63i82r62o72s37l65a83v 90W82e85r61n92e94r 5204883292286

kde jste studoval matematiku, v Plzni 11 +12 =23 >29,5, to nedáte

0/0
29.6.2019 22:17

V86í55t24ě82z51s39l49a42v 37K63o67š88ť26á72l 9268614778

Gratuluji k Vašemu vzdělání z Plzně, ve zbytku republiky platí, že:

17+15=32>29 ;-)

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/volby-poslanecka-snemovna-predpokladana-ucast-cerven.A190628_131204_domaci_vlc

0/0
30.6.2019 0:31

J84a69r76o70m80í73r 53K38r22á62l 4240399644679

Pan profesor zapomněl na zcela nesrovnatelné podmínky těsně po válce a dnes. Zkušenosti s bolševiky tu nebyly a sami komunisti tvrdili, že nechtějí tu bolševickou cestu (s tou začali až PO volbách). No a k tomu přidejte nadšení z konce války a i to, že informace byly pouze z několika málo novin a rozhlasu. Takže se nedivím, že komunisti dostali tolik hlasů i od těch, co toho pak sakra litovali.

0/0
29.6.2019 9:22

P90e23t44r 84S63k21á79c48e10l 6204439869

Díky za pravdivé shrnutí současného stavu voličské základny. Další kamínek do mozaiky, kterou začal střádat pan Petr Hannig, když před léty prohlásil, že voliči stále a trvale volí negativně. Jednou Pepík, podruhé Franta - dodávám já. Proč například, když chtějí přeměny ve společnosti, nejdou všichni k volbám. V nich dát hlas jen NEparlamentním stranám a tím pádem výpověď všem, kdož nás za 30 let přivedli tam, kde jsme? Již bysme se nemuseli koukat na profláknuté politiky - jeden prý nevěděl, co jeho táta v zaměstnání dělá, druhý zase využil po roce 1990 známostí s panem Havlem a rychle zprivatizoval vše co šlo. Dodnes mu nevadí, že nejsou některé majetky šlechticům vráceny, jak šlechetné. A je jich vícero, na které volič shlíží s nedůvěrou. Tak na co se ještě čeká...zdravého rozumu je nám třeba.R^

0/−1
26.6.2019 23:38

J33a55n 36B24u96r44i29a78n 2573209434570

Koukám, že volby z r. 1946 byste si měl lépe nastudovat - pomíjíte totiž Slovensko.

Komunisti totiž celorepublikově nedostali 41 %, ale "jen" 37,97 %; sociální demokraté (pokud k nim započítáme výsledek slovenské Strany práce) pak necelých 13 % hlasů. Na Slovensku totiž komunisti dostali slušně řečeno na zadek - přes 60 % hlasů tam dostala Demokratická strana - holt Slováci měli se Sověty už nějakou tu zkušenost - narozdíl od Čech).

Čechy k tomu tu zkušenost potřebovali získat - a tak se i stalo. Další svobodné volby měly být v r. 1948 a čekal se u komunistů propad - tak se soudruzi zařídili a žádné svobodné volby se už nekonaly.

A něco podobného se děje i nyní - lidé potřebovali mít zkušenost s Babišem - a tu získali. Proto si myslím, že svůj volební úspěch (skoro 30 %) už nezopakuje a čeká ho jen a pouze propad. (Naštěstí je taková mezinárodní situace, že ohrožení svobodných voleb nehrozí).

A ještě jedna věc, proč Babiš nikdy neodstoupí (jeho slova) - z logiky věci je jediné možné vysvětlení - nemůže. On totiž ví, že je vinen a jeho jedinou možností jak se nenechat dopadnout spravedlností je držet si moc - i policajti mají hypotéky.

+2/−2
25.6.2019 7:17

P19a83v43e18l 97K10o37v79á23ř 2344133311359

Z článku: ..... holt Slováci měli se Sověty už nějakou tu zkušenost - narozdíl od Čech)....

Ale:... holt Rusové měli se Slováky už nějakou tu zkušenost - narozdíl od Čech. Byli spojenci Hitlerovského Německa, s přímou účastí frontových bojů spolu s Němci proti SSSR.

+4/0
25.6.2019 10:15

V58í80t76ě24z72s88l37a69v 69K39o65š15ť66á35l 9988424298

Technicky máte pravdu, ale po přepadení SSSR Hitlerem Stalin revidoval uznání okupace ČSR a "Ministr zahraničí SSSR (Molotov) 9. června 1942 potvrdil obnovu Československa v předmnichovských hranicích", takže de jure byli stále Čechoslováky, obětmi hitlerovského režimu, jednajícími pod nátlakem.

0/0
29.6.2019 10:17

M47a22r64t33i50n 16Ž12e95l15i91n22s42k59ý 9528419119212

Abych to shrnul...

Volici Babise - pomstychtivi, zavistivi blbci, kteri nepreji penize tvrde pracujicim zivnostnikum...

Prezident je degenerovany bolsevik...

Nic ve zlem, ale tohle jsou nazory obycejneho primitiva... snad to nebylo autenticke ale jen vymyslena povidka...

Volici volili Babise kvuli neskutecnemu rozkradani driv statnich podniku a pozdeji statniho rozpoctu. Dnes i navzdory podle me zbytecne planovanym deficitum jsou statni finance v nejlepsim stavu od roku 1989, statni dluh oproti 2 bilionum v roce 2015, se kterymi pocital Kalousek, je nizsi, nez na konci jeho vlady 2013. Ze pry Babis zneuzil jeho rezervy, pouzil uplne vse a na konci roku 2015 uz se to naplno projevi... statni dluh vzrostl pouze o 9mld. ... a do roku 2018 snizeni, oproti tomu "projevenemu se roku" 2015, o asi 50 mld. A to, ze neslysime o tolika kauzach, rozkradani na zakazach apod. jako za tzv. pravice, to je snad zbytecne mluvit.

Takze volici ANO meli pravdu, ne ti omezenci, co je neustale neskutecne hanlive napadaji. Nazory mohou byt ruzne, lide si je maji vyslechnout a ne se napadat. Jedni veri, ze s Babisem je lepe, druzi veri, ze kdyz se odstrani, tak bude lepe. Lide si maji slusne rict, ze nesouhlasi s nazorem oponenta a ty urazky si odpustit. Urazi podle me v prvni rade protibabisovska strana a dost nechutne. Jestli si mysli, ze si tim nekoho slusneho nakloni...

+11/−3
25.6.2019 4:24

J74i19ř69í 96D80a95n70i67š 5811238732772

Chápu váš názor a v pořádnu, nechte si jej. Jen by jste si měl uvědomit, že se ví i o Babišovu rozkrádání, stačí trochu googlit. Babiš se zůčastnil například divoké privatizace v devadesátkách, kdy vznikl základ jeho bohatství.

V době opoziční smlouvy byl už dokonale napojen na státní a později i evropské penězovody.

O jeho rozkrádání není moc slyšet, protože má velmi dobré PR. Navíc v době "pravicových" vlád každý u moci musel krýt desítky či stovky vlčáků, kteří kradli pod ním (mimo jiné i Babiše), zatímco dnes Babiš kryje jen sebe samotného a to je poněkud snažší.

+2/0
25.6.2019 13:29

M42a94r69t53i24n 91Ž82e82l22i93n56s35k18ý 9708929329772

Je potreba pochopit jednu zasadni vec... lide-politici, kteri umoznili rozkradani statniho majetku + ti soukromnici, kteri jej vytunelovali, cili podniky zkrachovaly, lide prisli o praci, versus ti, kteri vyuzili bezpravi, klidne neco porusili k tomu, aby podniky prevzali, zvelebili, zamestnavali lidi... k takovym podle me patri Babis. Proti nemu dnes stoji ti, za kterych dochazelo k rozkradani statniho majetku a pozdeji statniho rozpoctu. Volba lidi je jasna... lepsi ten, co vyuzil bordelu za privatizace, i spatnych zakonu klidne i k poruseni jejich ducha, pred temi, za kterych po rozkradeni statnich podniku zacalo rozkradani statniho rozpoctu.

Urcite souhlasim s tim, ze by bylo lepsi, kdyby v cele statu byl nekdo bezuhonny, ktery dodrzel zakony, vydelal si naprosto legalne, ale v soucasnosti to podle me nevypada, ze by tam nekdo takovy s podporu dalsich bezuhonnych mohl byt. Trebas se mylim, a pravdu maji jeho odpurci, ale dal b ych tomu mizive procento na zaklade toho, jak situaci pozoruji. S velkym odporem proti Babisovi se mohlo pocitat pouze klvuli tomu, jak obrovske sumy zarazil k presmerovani na ruzne statni zakazaky bezne za jeho opozice... ty prachy proste logicky musi nekomu chybet, a je jasne, ze je chce zpatky.

+1/0
25.6.2019 15:52

M57i96r15o61s34l34a87v 66W20e76r24n83e37r 5794473302816

pan Babiš zaměstnává cca 30.000 lidí,průměrný počet členů v rodině 3, t.j. celkem asi 90 000, investuje,investice realizují dodavatelské firmy, kolik je to lidí,kteří dostávají od Agrofertu peníze na účet. Založit firmu jsme měli všichni, kolik bank zkrachovalo, mám známého, který měl spoustu peněz v Agrobance,a dostal z nějakého fondu pakatel,zbyli mu jen oči pro pláč, podnikal v zemědělské výrobě, od rána na nohou. za tyto lidi by se měli ozývat demonstranti.

0/0
29.6.2019 22:28

V40í23t78ě47z89s97l26a19v 37K91o95š75ť50á55l 9868984738

Hezky jste shrnul úspěchy vlády Bohuslava Sobotky, takže je můžete připsat ČSSD, Andrej je premiérem jen rok a půl.

Babiš byl jen ministrem financí, ale dokázal si přivlastnit si nejen úspěchy, ale i podstatnou část volebního programu ČSSD, a jeho voliči mu to baští.

0/0
29.6.2019 10:53
Foto

J58i44n25d80ř37i42c44h 29K36u35b71á16n97e20k 1297546693496

Patří k tomu lepšímu, co jsem kdy v poslední době o Letné četl. Jen bych podotkl, že mi z perspektivy od města Mostu letenské demonstrace připomínají běsnění henleinovců koncem 30. let.

+6/−1
24.6.2019 20:41

J20a90n 64B77u58r25i62a18n 2243599744230

Tak to o Henleinovcích moc nevíte - na Letné někdo běsnil? Něco rozbíjel, chtěl někoho věšet apod?

+2/0
25.6.2019 7:18
Foto

J11i73n37d49ř80i72c70h 46K24u41b51á15n54e78k 1897836643846

Přirovnání k henleinovcům (malé h je správně) jsem zmínil ve smyslu stupňování požadavků a jejich nesmyslnosti. Už to mi připadá dost běsné. A s tím věšením - prohlédněte si nějaké fotografie s transparenty. Některé byly opravdu málo vkusné.

+4/−1
26.6.2019 8:56

Z97d65e30n10ě27k 58B63e67r79á47n32e21k 2788365156762

Pěkný článek. Pan profesor měl velkou pravdu a ve všem. Autor článku pak správně položil otázku - jaké elity nám po to všem (Bílá Hora, Habbsburkové, fašisté, komuniosté, a devadesátá léta) zbyly. Bohužel mnoho skvělých občanů je již dávno mimo tuto krásnou zemi.

+3/−2
24.6.2019 16:18

P59e57t15r 33S81k78á73c96e78l 6724759329

Ale někteří i v roce 1969 se domů vrátili, zbaběle neutekli. Např. pan Petr Hannig, který v roce 2002 pociťoval nedostatek politické kultury a tak založil Stranu zdravého rozumu, nyní "Rozumní". Proč jeho stranu a jeho samotného (prezidentské volby) asi voliči nevolí? Přitom program SZR se od roku 2002 pomalu ale jistě v některých bodech naplňuje - viz přímá volba - prezidenta, hejtmana, starosty.

+1/0
27.6.2019 0:03

R36o52m69a83n 27D40o93s88t25á44l 9520362320312

Bohužel pan profesor neměl úplně pravdu. V ČR bylo v roce 2017 8.374.501 registrovaných voličů. Z nich přišlo k volbám 60,84% to je 5.095.046 voličů. Z nich hnutí ANO(potažmo Babiš) dostal 29,64%, což je 1.500.113 hlasů. TO TEDY ROZHODNĚ NENÍ VĚTŠINA !

+3/−3
24.6.2019 15:50

Z19d13e66n76ě19k 39B36e27r73á23n33e16k 2798735836512

Jenže ANO vyhrálo volby na celé čáře! To za prvé a za druhé mělo možnost sestavit hned několik koaličních vlád a jednu také seastavilo.

0/0
24.6.2019 16:20

P36e29t79r 89V90e56p20r78e51k 3934188732

bylo by zajímavé zjisti z historie všech demokratických voleb, kdy vítězná strana (hnutí) dostala více než 50% ze všech možných voličů.....pokud vůbec někdy.

+1/0
24.6.2019 17:10
Foto

J81i70n42d69ř80i54c55h 51K86u74b16á97n23e96k 1267526203146

Trochu demagogie tu chybělo! Proč operovat s většinou z těch, kteří se dostavili k volbám, když celý ostatní zbytek je tak obludně větší? Gratuluji, třeba si to nějaký bezmozek vezme za své (což je jisté, neslyším to poprvé). :-/

+1/−1
24.6.2019 20:45

V17í87t18ě50z60s10l98a12v 50K29o21š20ť66á39l 9878414188

Demagog jste Vy, pokud ANO dostalo jen 29,64% hlasů, jasná většina 70,36% voličů tedy Babiše jako premiéra nechce.

0/0
29.6.2019 10:28
Foto

J98i40n61d73ř20i92c38h 95K83u42b14á83n91e42k 1237616983836

Máte pravdu. Není ve vašich silách to pochopit. Prosím, dále se tím již nezatěžujte. Přeji pěkný den. ;-)

0/0
29.6.2019 21:11

V14í66t93ě62z90s18l79a54v 52K11o67š62ť95á41l 9838184848

Máte naprostou pravdu, není v mých silách pochopit, že by 30 mělo být víc, než 70, prostě na Vás nemám. ;-)

0/0
29.6.2019 21:39

G43e20o72r54g 23K97o56m32b14e25r69e46c 9444281766521

tak ted jeste spocitejte ostatni strany, sup, sup

+1/0
25.6.2019 16:57

J76a88n 57R14á42ž 1469983814110

Jsem opravdu rád, že jsem zabrousil do nitra těchto stránek a objevil Váš blog.

Musím s obdivem konstatovat, že obdobný pohled do hloubky toho všeho, co nás dnes ovlivňuje, zatím nikdo nenašel.

Opravdu vynikající blog!

+5/−3
24.6.2019 15:19

L82u52d82m73i50l87a 60B58u14l76v64o72v41á 9226793648434

Úžasný článek pane doktore !!!!!! Bohužel se smutným, leč pravdivým koncem. V téhle zemi zbylo málo slušných poctivých lidí a ti co jimi opravdu jsou, politiku odmítají dělat , ale také jsou svoji poctivosti naobtíž většině !!!!!!

+5/−2
24.6.2019 13:17
Foto

M85i74r39k82a 63P32a43n28t87l16í29k36o39v77á 1357543418953

Absence skutečných charismatických osobností? Také si myslím. :-/Staří a dobří "odešli" - a ti mladí se buď nenarodili - anebo se za 30 let od "sametové" nestačili vygenerovat... Smutné zjištění. :-( Dobrý článek.

0/0
25.6.2019 13:50

J43i48r61k41a 94K94u56z67e27l47k98a 9331845728292

Naprosto přesné. To se mělo včera přečíst na demonstraci,aby si lidi uvědomili, proč Babiš neodejde. Prostě hodně lidem vyhovuje z důvodů uvedených v blogu. A náhrada není, elity selhali a žádné jiné je zatím nenahradily.

+13/−2
24.6.2019 10:34

L65i44b47o24r 48P52o69p29o50v16s68k71ý 9519847508357

Dost dobrý! Děkuji Vám.

+3/−3
24.6.2019 10:01

P93e15t66r 48P67a10v47l23a97t86a 7686750757111

AB se alespon snazi tvarit, ze slysi co lide chteji. Velka cast ostatnich "intelektualu" pristupuje k lidem stylem - vy jste blbci, co chceete nas nezajima, my urcime, jak budete zit (jak se budete dopravovat, co budete jist, jak budete bydlet, jake parazity budete zivit...). Sveho tradicniho volice opustili. I ten Paroubek (a to rikam jako nekdo, kdo ho nemohl vystat) vedel, kdo je jeho volic. Z ODS se stava strana levicovych pokrokaru (byt umirnenych), Pirati jsou uplne jasni. Clovek, jako ja, ktery jedine co chce aby ho ostatni nechali napokoji idealne ve vsech ohledech, ma volit koho? Cim vice se strana tvari noderne a demokraticky, tim vice ma tendenci vam urcovat zivot.

Do dusledku vzato nevim, proc tak AB lezl, ale dost jasne vim, ze v zasade potrebuje to same co ja - funkcni zemi a bezici ekonomiku, protoze jinak to dopadne i na jeho firmy. Tvrde pragmaticky je tedy spatnou volbou? Predstava, ze se k moci dostanou Pirati, nebo jini pokrokari je desiva, oproti tomu AB pusobi zcela neskodne. A to rikam jaoko nekdo, kdo ho doposavad nikdy nevolil (vysokoskolak - technike, podnikatel, zastance Laissez-faire kapitalismu a milovnik starych dobrych USA).

+10/−7
24.6.2019 8:09
Foto

P50a16v95e51l 66D58v68o20ř92á81k 5939945904220

A ona ekonomika před Babišem nebyla funkční?

+2/−1
24.6.2019 10:33

Z53d87e87n94ě74k 62B58e96r90á66n62e27k 2768465766352

Bohužel nebyla dobrá! S Kalouskem to ani nemohlo být lepší.

+3/−4
24.6.2019 16:21

T54o82m59á74š 40K67o31r44e87c 1980683445451

Mám pořád dojem, že argument “lidi to o Babišovi věděli” úplně neobstojí. Protože on sám to označuje za lži, jeho voliči nad tím zavírají oči a morálně se s tím nikdy nevyrovnali. Jenže tohle není síla politika, ale marketingu. A chtě nechtě i tato demonstrace přispěla k tomu, že si víc lidí začne okolo Babiše pokládat nepříjemné otázky. Ve spásnost alternativy nedoufám, Babiš je populista každým coulem a tam prostě neplatí přijít s lepším programem, ten bude mít nejlepší vždycky on. Je ale potřeba s jeho voliči mluvit o tom, zda svůj program také naplňuje.

+16/−4
24.6.2019 6:11

T56o54m85á15š 51K31u85c42h79a87ř 3797351868571

U kdyby u Babiše lidé začali váhat, u "starých" politiků jsou si špínou jisti.

+8/−1
24.6.2019 12:20
Foto

P98a94v51e42l 55V14á68v50r18a 2616785577306

jednoznačný souhlas. Podle mě to není o tom, že to nevěděli, ale možná že tomu něvěřili, když sám vehementně tvrdil že je to jen kampaň.

a demonstrace mohou vést například i k tomu, že tomu třeba uvěří.

+3/0
24.6.2019 12:30

K73a40r73e59l 37H55r31m15a 8714901412344

Upřímně řečeno mne z vašeho blogu mrazí. Pokud je u nás opravdu 1.500.000 lidí, kteří uvažují stylem: „Ne, Bože, já bych jenom chtěl, aby ta koza sousedovi taky chcípla“, čemuž by nasvědčovalo: "Drobní podnikatelé, často pracující s rodinami až patnáct hodin denně, které začalo nové hnutí likvidovat, byli v naší zemi vždy trnem v oku závistivých sousedů. Prostý člověk nedohlédne miliardových machinací v evropském dotačním systému, ale nevydané účtence u řezníka rozumí každý.Trpí pocitem ponížení těmi schopnějšími či všeho schopnějšími bez hypoték a exekucí, zato s luxusními auty." Tak je něco opravdu špatné.

+15/−5
24.6.2019 1:58

Z50d79e86n59e41k 43B86e88d48n69a49r 7937236987809

Jenže on nikdo drobné podnikatele nelikviduje. to je nesmyslná iluze. Kontroly byly vždy. EET trochu srovnává pravidla těm čestnějším a těm mírrným podvodníkům. Ti větší jedou mimo.

Jinak miliardfové dotace do zemědělství jsou bohužel nutnost. Bez nich se nedá podnikat v systému kdy je všichni čerpají.

+10/−18
24.6.2019 6:55

J46a11r22m34i62l32a 67P15í94c23h97o70v14á 5772897784513

EET likviduje především ty, kteří si přivydělávají a postupně by mohli začít podnikat sami na sebe. Kvůli EET mají už od počátku vysoké náklady, takže přivýdělky zabalí a podnikat tudíž nikdy nezačnou. Jen se podívejte, co udělalo EET s farmářskými trhy, právě tam bylo hodně těch, co si drobným prodejem přivydělávali.

+13/−4
24.6.2019 7:47

P24e78t64r 81P67a81v91l96a87t40a 7526830217671

Naklady jsou tak 5000,-. Pokud to myslilite s podnikanim vazne, fakt Vas to nevytrhne (navic je to odpocitatelne).

+7/−13
24.6.2019 7:54

T16e36r91i 72S20i93r33o90v43a 5866567296537

Jenže to toho drobnýho obchodníka nekonečně otravuje. Příbuzná si doteď občas přivydělávala drobným prodejem vlastních výrobků po řemeslných trzích atd., v podstatě kulturní dědictví. Daně, byť minimální, z toho platila. Po EET s tím sekne, protože je to starší paní, nestíhá, nerozumí si tolik s technologiemi. A představa, že na každej kousíček třeba za desetikorunu bude vypisovat účtenky (a pak ji buzerovat, že ji vypsala blbě nebo vypsat zapomněla) ji děsí. Za těch pár tisíc přivýdělku jí ta buzerace a otrava nestojí.

+6/−1
24.6.2019 14:59

S46v30a88t28o43p91l59u24k 71Č83e11c81h 1295547511702

|Myslíte ty trhovce,co nakupovali v supermarketech a potom to na trhu bez kontroly prodávali jako biopotraviny?

+6/−1
24.6.2019 11:54

J34u78l74i51á38n 85P13o97l50á96c15h 5418303555724

Nevím kolik lidí v naší zemi takto uvažuje, ale pochybuji že to zjistíte podle volebních preferencí. Tento blog totiž svým zevšeobecňováním krásně brnká na strunu arogance některých lidí. Slovy bloggera Ivo Cermana ,,Babišovi voliči jsou jako Von, koukám co by ukradli." Vy prostě chcete věřit, že by Babiše volí stejní lidé jako pováleční komunisté a normalizační prospěcháři. A podle toho se k nim pak chovat.

+3/0
24.6.2019 9:05

T47e80r34i 71S53i50r19o63v65a 5766747566217

Jo, ten článek je děsivej. Ale možná velice pravdivej. Kéž by to tak nebylo, ale to ukáže čas...

+1/0
24.6.2019 15:01

K30a87r18e22l 14H46r91m25a 8324491772944

No, je tam světélko na konci tunelu. Babiš tady zcela jistě není na věčné časy. ;-)

0/0
24.6.2019 23:07
Foto

D12a24n 45R50u61b19í39n 4633553189

Kradlo se, krade se a krást se bude. Jen se změní vždy obsazení.

+6/−4
23.6.2019 23:04

Z81d73e27n97e79k 38B64e87d71n19a37r 7507386767269

Přesně a za dotace na Čapí hnízdo , alespoň něco stojí. Za Parkanovou a CASa máme skoro nefunkční letadla o roky po zaplacení a za Promopro si užívá Benda v Bruselu.

+6/−7
24.6.2019 6:57
Foto

P32a18v50e36l 55D64v11o32ř74á55k 5279605504400

Nestojí, pan premiér přeci tu dotaci vrátil. A proč, když byla čerpána právoplatně a podle všech regulí?

+3/0
24.6.2019 10:36

S34l93a12v89o34m62í13r 32K71o73t26e51k 5208221168290

Kvůli takových rýpálků, jako jste vy ji vrátil. Myslel si, že bude mít klid. A ejhle, vy joudo.;-D

0/−1
24.6.2019 22:12

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz