Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B31o78h92u73m28i66l65a 18Z73a87c65h79o91v13á 1468174175482

Dobre napsano.

0/0
9.7.2019 21:20

R21o13m95a69n 25R33o80u62n 4731593440576

ANO, jsem rád, že se blíží změna a třídní společnost bude za pár let minulostí!!Chápu, že ti, co vydělávají na práci jiných, jsou vystrašení ;-). Nicméně mít pod státní kontrolou energetiku, surovinové zdroje, zdravotnictví, školství, vodohospodářství, dopravní infrastrukturu a zemědělství (v takovém rozsahu, abychom byli opět potravinově soběstační) je nutností. Stejně jako zřízení první státní komerční banky či firem řízených zaměstnanci formou družstev. V neposlední řadě je prioritou otevření východních trhů a změna ekonomického strategického partnera.

+2/0
28.6.2019 2:27

B29e31d98ř55i88c67h 96D42v70o81ř17á91k 2702148106564

V Německu jsem pochytil ten obrovský rozdíl v uvažování.Přiznám.že jse byl z tohto přístupu v 90 letech dost zmaten.

Tržní systém tam nemá nikdo zažraný pod kůži. Naopak tam končí era soukromého podnikání na úkor zeměstnanosti a určitých jistot.

Vědí moc dobře,proč uznávají dílo Karla Marxe a dnes zvažují nejen vyvlastňování majetku,který je používán v rozporu s potřebami společnosti. Německo je nejen vůdčí silou v současném hospodářství,ale chápe i změny ,které přijdou velmi brzy. Tam není ten nechápající přístup ko konci kapitalismu dnešní doby, ale chápou i nevyhnutelnost minimálního zaručeného nepodmíněného příjmu.Solidarita v soiciálním systému je tam na vysokém stupni.

Autorka postupně pochopí,že tento německý přístup odráží skutečné celospolečenské hodnoty.V

0/−1
26.6.2019 21:17

D73u96š91a77n 86M65a12t73o61u16š54e21k 7203530170305

Tohle je ale důsledek obecně a dalo by se takřka řícii celosvětově příliš rychle rostoucích cen nemovitostí a to na úroveň,že vlastnické bydlení se stává nedostupným dokonce i pro střední vrstvu.

Koncetrace nemovitostí do rukou stále uzší skupiny pak tento trend ještě posiluje...

Samopzřejmě, že růst cen je založen na tržním principu,jenže na pokřiveném trhu.Uvědomme si kolik z ceny nemovitosti nás stojí byrokracie,regulační požadavky z hlediska projektu,mnohdy nesmyslné,výpalné státu a a jak dlouho trvá stavební řízení.

Primárně zde je největší problém...

Paradoxně v dobácho středověku měl chuďas větší šanci získat vlastnické bydlení než dnes a v přepočtu na roční výdělkek na něj i podstatně kratší dobu vydělával...

Já přílišné regulace neschvaluji.,ale je špatně když byty ve velkoměstech slouží pouze co airbnb turistům,majitelé z nich neplatí daně,centra se defacto vylidňují a obrácenou stranou se plní ubytovny či se pronajímají sklepy, kde spí pohromadě desítky zahraničních dělníků...

Vyvlastnění je silné sousto,ale regulace už jen kvůli fenoménu airbnb je třeba.

Nulové úroky a odvěká touha člověka cpát peníze do cihe l(páč slovy cimrmanů - důl je díra v zemi a tu vám nemůže nikdo sebrat),.toho se asi nezbavíme,současný statut quo je ale nevyhovující,tak co je řešení?.

+1/0
26.6.2019 15:58

J60a53n 65L66u33n13g45a 7484746464655

Paní Šichtařová, napsala jste to pěkně, ale pouze jednostranně. Pravdu máte v těch záporných úrocích, ale když je přebytek peněz, tak co s tím dělat, že jo. Přebytek pěněz mají někteří lidé nejen v Německu, ale i u nás. A co s těmi penězi, když nechtějí, aby je sežrala inflace. Musí něco koupit a tím je nemovitost. Peníze někam vrazí, tam se neztratí a ještě jim přinesou další peníze. Druhou věcí jsou pozemky. Těch není nekonečno a proto každý, kdo je má je nechce prodat nebo velmi draho. Stavařů je dostatek, proč se nestaví? Donekonečna zabírat zemědělskou půdu za účelem výstavby také nejde, jinak by to bylo jednoduché, stavělo by se o stošest a ceny bytů by tak klesly, že by se jich chtěl každý zbavit. Taková situace s přebytkem bytů byla asi před 40 roky v bývalé Jugoslávii. Není to prostě jednoduché a vaše pravda je jen taková polopravda.

0/0
26.6.2019 14:07

J14o20s35e65f 25Š76o17l65t80e81s 8574918260573

Já se přiznám, že nechápu tu touhu lidí po práci a bydlení ve městě. Vždyť je to do budoucnosti cesta do pekel. Už dnes začíná být situace taková, že půlka lidí může pracovat prakticky odkudkoliv na zemi. A to číslo stále poroste. Proč v takové situaci bydlet ve smradlavém a špinavém městě a ne někde na klidném místě na venkově, nad jezerem nebo u lesa? A navíc za menší peníze...

+1/0
26.6.2019 10:41

D46u49š43a55n 85M87a63t61o56u48š15e46k 7753520370575

Ke stáru to pochopíte...

A na venkově nemáte to co dnes lidé považují za důležité,restaurace kde si můžete fotit jídlo,kina,divadla a hlavně nákupáky..-to je ironie

Já bych osobně ve velkoměstě žít nemohl a nikdy nechtěl,maximum myslitelného je něco na úrovni Plzně,Prahu ani za zlaté sele.

Ale je fakt, že se vám bude zajídat pořád za vším jezdit autem,od nákupů,protože na vesnicích už ty obchůdky nejsou,po poštu tamtéž,úřady tamtéž,děcka do školy tamtéž,kroužků tamtéž.

Ve finiši pak zjistíte že denně nalítáte 100km autem,navíc ta auta musíte provozovat 2,bo manželka.

Ale jo,až budou děti z domu,tak je vesnice fajn, jenže to je zas jen na pár let,v 65 už aby člověk špekuloval nad dosařitelností zdravotní péče,doktorů atd..

0/0
26.6.2019 16:04

J27o41s30e60f 90Š47o95l90t77e14s 8544718350723

My máme všechno velký moderní přízemní dům s velkou zahradou na klidném místě a přitom ve městě s veškerým komfortem a občanskou vybaveností dosažitelným pěšky. Za cenu staršího 2+1 v Praze... Přitom v dojezdové vzdálenosti do 30 minut máme 2 krajská hlavní města, a další 3 okresní města. A do Prahy je to autem hodinu.

0/0
26.6.2019 16:09

J67a36n 17H29u83r69k89a 7620856826147

socialistické inženýrství v záp.němec??? kdepak jen 8 milionu bezdomovců pohnulo rukou kapitalistického trhu...kopie kopie u nás...

0/0
26.6.2019 3:07

J57o71s30e28f 48P33o78t17r 6630491367409

Můj kamarád z Postupimi mi tenkrát vysvětloval jak to v NDR dělají. Dopoledne vedou syna na zápis do 1. třídy, odpoledne se jdou zapsat do seznamů čekatelů na Trabanta a když je mladíkovi 18 let, právě na něj přijde řada, aby si koupil vysněný přidělený vůz.

+2/0
25.6.2019 22:30

M34i20c49h58a64e51l 41P25á38l87k87a 5212969274913

Rv..je s podivem, že Německo, ekonomicky nejsilnější stát Evropy, aby se dostalo ze svého marasmu, zatím nevzalo v potaz rady paní Š.Stejně tak jistě nešťastná paní Merkelová.A"veskrze odporný zjev" Karel Marx. ....trochu silné Kafe..

0/0
25.6.2019 18:37

O81n47d94ř40e57j 26M13a29r27e77k 2512547352465

..a úplně nejhorší na tom je, že až se vrátíme zpátky do socíku nebude kam zdrhnout, protože ta komančská sebranka bude úplně všude.:-/

+3/0
25.6.2019 8:56

A18n84n46a 36T12r96o78c35h15t47o31v69a 1537255681601

Co je v Německu nechme Němcům a Německu,

zcela jistě tato opatření pro které se rozhodli mají svá opodstatnění a v časové ose přinesou své výsledky a NE důsledky, tak jako se to děje u nás!

+1/0
24.6.2019 16:19
Foto

J32i10ř56í 51Z40e22d32n90í19k 1376156

Já socialismus zažil. Jako student jsem se účastnil té pseudorevoluce. Když se dívám zpět, tak si s námi komunisti vydláždili chodník a sedím ještě dneska. Díky návštěvě zubaře a brožuře o přístupových podmínkách, jsem hlasoval proti vstupu do EU ve stávající podobě. Rozhlížím se dnes po politické sceně a vidím zleva doprava marasmus politické situace. Strávil jsem rok na stáži v Belgii, kde jsem si pronajímal pokoj, bylo mi řečeno, že mě přijde zkontrolovat policie, jestli mi ubytování vyhovuje, bylo mi řečeno, že mě přijdou na kontrolu, jestli mi ubytování vyhovuje a když tak mě donutí se přestěhovat. Tohle skončí špatně. Trh by měl věc korigovat a k tomu nedochází. A to je divné .... Nevím v čem to žijeme, ale tržní ekonomika to zřejmě není

+5/0
23.6.2019 7:04

P91e71t17r 20V26o93s17t53r50ý 3608190103476

Bože to jsou kraviny. Ta paní je ekonomka? Za raketový růst cen bydlení může migrace? U nás za to může taky migrace? V Německu i přes migraci z venku stagnuje stejně jako u nás počet obyvatel. Ten problém je daleko komplikovanější. Bohužel současnost přeje populismu a demagogii viz. Klaus ml., nebo paní Šichtářová....

+5/−3
22.6.2019 22:34

T65e75o10d72o69r 14B10e43z67d93ě76k 5934120938343

Hezky vyvracíte něco, co autorka nikdy nenapsala

+4/0
23.6.2019 8:38

M92a36r98t95i14n 17R28e94i30s37e62r 8108745172514

Ale migrace k tomu vede také. Přírůstek obyvatelsva mezi migrace je u nás záporný (teď se zvýšil z 1,4 na 1,6 na ženu , ale migrace (a chválabohu aspoň z jakž takž kompatibilních kultur) dokonce zvyšuje počet obyvatel v ČR !Proč se staví masivně okolo Prahy ?Kdyby nebyla migrace, nebylo by potřeba bytů. Tam kde bydlím, se přistěhovali z Litvy, Ukrajiny, a dalších. A pořád nemáme dost lidí a budou se dovážet, ti se tady ale budou snažit zůstat a zase budou chtít byty. A to má vliv na zdražování, i když ne v té míře jako v Německu.

Btw: zbyvme se poloviny státních úředníků a pracovní síly bude dost. A nemusíme dovážet.

+1/0
25.6.2019 14:40

J31a62r89d74a 39F48i62c86e18k 1926479973942

Číst a psát sice umíte, ale s porozuměním psaného tetu to je horší (ubytovávání migrantů bylo jen jedním, navíc podružným, důvodem), ale to by se karateli za demagogii nehodilo do jeho demagogického chrámu, že.

0/0
24.6.2019 8:19

R22a17d31e68k 32S60e23m61a 3222958393470

pletete hrušky a jablka. u nás jsou příčiny jiné

0/0
24.6.2019 19:32

I80v78a45n 17M13i35n36á25ř 7722234147371

K neolevičáství Západu máme, bohužel, již našlápnuto i my. Jak dlouho může, trestně stíhaný estébácký premiér - odolávat tlakům socanů a komunistů ve vládě ?

0/0
22.6.2019 21:18

M64a84r32t15i28n 16R57e15i22s15e87r 8988675402494

Naši komunisti nejsou, kupodivu tak neolevicoví jako na západě, vzhledem k voličům. Mladí komunisté volí Piráty a Top09.

0/0
25.6.2019 14:42
Foto

J60i55ř38í 35T32o51m92á60š 7123541834827

Brilantní, jako vždy.

Jen bych ještě rád připomněl, že k bytové nouzi přispívají taky všelijací aktivisté, kteří v boji za vyšší cíle blokují výstavbu čehokoli, včetně bytů. Tedy víceméně ti samí, co volají po vyvlastňování.

+5/0
22.6.2019 20:31

J65a31n 35R80á18ž 1789663824980

To je paradox dnešní doby! R^

0/0
23.6.2019 11:27

Z54d94e55n63ě89k 27B41e92r79á77n76e62k 2748805856462

Dobrý článek a hlavně bohužel pravdivý i se závěry autorky. Právem karma!. Takový článek se ale nebude líbit!

+6/0
22.6.2019 19:49
Foto

P90a61v43e13l 82D76v30o45ř49á36k 5799405964180

Kdy přijde k Vám do poradenské firmy? Včera bylo pozdě. ;-D

+2/−2
22.6.2019 18:16

T41e83o40d93o64r 98B73e44z14d19ě10k 5794330768303

To je všechno, co umíte k článku dodat? Aha, inteligence

+2/0
22.6.2019 19:51

P17e84t44r 87S89k55ř44i62v10a32n 3343598168

Nevidíte smajlíka? Je to cool, inteligence netřeba...

0/0
22.6.2019 20:49

T37e19o86d44o83r 47B93e46z67d19ě80k 5224120858513

Mám vypnuté obrázky, když jsem na mobilních datech, takže z příspěvků Dvořáka mi toho obvykle mnoho nezbude.

0/0
22.6.2019 22:27

P43a32v58e98l 98M37a63c90h 7912506510728

Velice dobre napsane pani/slecno autorko. Velice. Jde z toho vseho na me hruza. Lide jsou absolutne nepoucitelni. Znovu za to zaplatime vsichni jako uz v minulosti.

+3/0
22.6.2019 17:47

J77a82n 17R69á15ž 1929463344270

Jak dopadne trh s byty při státem regulovaném nájemné, si mnozí ještě pamatujeme. Zanedbaný bytový fond, oprýskané domy, netěsná okna a zatékající střechy.

Pro pana Macka níže: Můžete mi sdělit racionální důvod, proč by měl růst počet jednotlivých bytů vlastněných těmi, kdo ani na hypotéku svými příjmy nedosáhnou? Kdo by měl dotovat jejich nákup, když na to standardně vydělávající jedinec mít prostředky nebude. Vlastnictví bytu zvláště ve velkoměstě, je všude na světě považováno za luxus, jen u nás to začali lidé považovat za samozřejmost, i když na to svými příjmy dosáhnout nemohli.

Možná že už brzo nastane na trhu s byty "normální stav, kdy jednotlivé byty se budou prodávat méně a finančně silní investoři budou kupovat celé domy, jako tomu v historii bylo vždy. Aby lidé chtiví vlastnictví bytu na něj měli prostředky, budou muset zakládat bytová družstva.

Tak zvaná Společenství vlastníků, jsou nejhorší formou vlastnictví bytového domu, která byla kdy vymyšlena, což mnohá tato "Společenství" už velice tvrdě pociťují.

+2/−1
22.6.2019 16:38

E74d25v42a39r40d 62N97i13c32h85t14b13u11r39g51e32r 2340329512460

Proč je forma společenství vlastníků nevhodná a proč jsou bytová družstva vhodnější formou bydlení v bytu?

0/0
22.6.2019 17:02

J27a45n 91R21á68ž 1209383974140

Když se ve "společenství vlastníků" někdo rozhodne neplnit svoje povinnosti nebo byt pronajme problémovým nájemníkům, jsou v podstatě ostatní členové společenství bezbranní. Dostat totiž dnes z někoho úhradu dluhu na poplatcích do fondu oprav nebo za energie, je obrovský problém. A zbavit se vlastníka bytu, který dům zamořuje puchy nebo hlukem, v praxi nejde vůbec. Vlastníka bytu ze Společenství totiž vyloučit a donutit ho k prodeji bytu lze prakticky jen na základě soudního rozhodnutí, i když ve stanovách tato možnost upravena je. No a to nepíši o situaci, kdy je nutno odstranit finančně náročnou opravou havárii např. vodovodního řádu, odpadů, či plynu a ve fondu oprav není dost prostředků. To je pak horor dostat od členů společenství peníze,aby oprava proběhla rychle.

V případě koupě družstevního bytu si nekupujete samotný byt, ale pouze členský podíl v bytovém družstvu, se kterým je spojeno užívání družstevního bytu v bytovém domě. V případě závažného porušení členských povinností je oprávněno družstvo takového člena vyloučit. Důsledkem vyloučení je, že člen ztrácí okamžitě(!!) jakékoli nároky na užívání družstevního bytu. Je tedy také povinen byt na výzvu družstevních orgánů bezodkladně vyklidit a předat jej družstvu. V\rovnání členského podílu se řeší zápočtem a později.

+1/−1
22.6.2019 17:40

E87d75v76a67r76d 27N89i28c68h46t39b59u67r16g45e47r 2710479412840

To, co popisujete jako nevýhody formy vlastnictví, je dáno specifickými českými poměry, kdy právo je často neprosaditelné a slušnost nelze předpokládat.

To, co popisujete jako výhody druřstevního vlastnictví, jsou vlastně nevýhody (když opomineme, že prioritně řešíme neslušné uživatele). Člen družstva se těžko naopak brání případnému nespravedlivému vyloučení, družstevním bytem nemůžete ručit, problémy jsou s děděním družstevního podílu atd.

+2/0
22.6.2019 19:06

J45a81n 51R98á17ž 1819813144720

Při hodnocení vycházím z naší reality. Čili jak problémy vznikají a jak je lze za stávající právní úpravy řešit nu nás. O právní radu a pomoc při problémech s uplatňování práva na klidné a bezproblémové bydlení se totiž na mne obraceli v naprosté většině členové Společenství vlastníků jednotek (dále SVJ). U členů družstev se problémy s neplatiči , či problémovými nájemníky vyskytují v malém počtu, neb družstva si to dovedou ošetřit svými vnitřními mechanismy.

Osobně jsem nepřítelem, jakéhokoliv kolektivního vlastnictví, ale práva na klidné bydlení se jednotliví členové bytových družstev domohou daleko jednodušeji, než členové kolektivistického Společenství vlastníků, zejména těch ve velkých městech Například obrovské a velmi obtížně řešitelné problémy vznikají tam, kde se nikdo z členů nechce ujmout funkce statutárního orgánu SVJ....a ani se nedivím, že to nikdo nechce.. a nejsou ani ochotni vydávat poměrně velké prostředky spojené se jmenováním externího předsedy SVJ.

Vyjmenovat všechny důvody, proč považuji formu kolektivního vlastnictví bytů formou Společenství vlastníků za nejhorší způsob vlastnictví nemovitosti, by zabraly hodně prostoru a tak jsem vybral jen ty nejvíce bolestivé.

0/0
23.6.2019 11:58

E28d11v64a92r25d 56N18i46c36h82t49b32u62r86g91e90r 2770209982540

No ano, vy se potýkáte s realitou naší společnosti.

V normálně fungující společnosti je systém individuálního (a nikoliv kolektivního či kolektivistického) vlastnění bytů se společným vlastněním budovy sdružením vlastníků bytů jediná možnost, jak si mohou lidé zajistit jisté vlastní bydlení nebo umožnit bydlení jiným. V jiných zemích to funguje (třeba v Německu).

U problémů s neplatiči je zajímavé, jak tato naše společnost dovede zatočit s dlužníky z jiných oblastí, ale nároky vašich klientů jsou přitom téměř neprosaditelné.

+2/0
23.6.2019 15:11
Foto

M49i30r78o52s62l31a45v 75M68a85c93e23k 5271105660812

Váš režim prostě funguje tak, že stále více bytů parří stále menšímu počtu lidí. Pokud se nic neudělá, budou byty skupovány výhradně jen těmi, kteří už jich desítky či stovky vlastní. Je tedy nabíledni, že potenciální bezdomovci požadují změnu tohoto darebáckého, zkorumpovaného systému, který považujete za jediný možný.

+1/−9
22.6.2019 13:01

T45e43o20d96o98r 20B87e97z18d31ě57k 5884590308953

Máte nějaká čísla potvrzující ten váš "menší počet lidí"?

0/0
22.6.2019 13:37

V81i37k64t51o48r 57Š11e70d78i80v49ý 8596421690326

Potenciální bezdomovci?

Není snad nutné vlastnit byt, aby měl člověk kde bydlet, ne?

+1/0
22.6.2019 13:50

T31o95m15á56š 56K67u23c98h43a61ř 3327691318141

Pokud nemá v důchodu skončit pod mostem, nebo závislý na nějaké podpoře, pak zpravidla ano.

0/−1
22.6.2019 14:07

J42a85n 54R71á13ž 1659583744600

Málo kdy se nad nějakým příspěvkem rozčílím. Ale když čtu, že je nutno vlastnit byt, aby člověk neskončil v důchodu pod mostem, tak se rozčílím.

Každý má takové bydlení, v jakém poměru je buď cena bytu, nebo výše nájemného s jeho příjmem. Samozřejmě si nemůže dovolit důchodce s průměrným důchodem bydlet v centru velkoměsta, to si nemůže důchodce dovolit nikde na světě, ale může si dovolit "uživit" komfortní bydlení například v okresním městě. Takže je naprostým nesmyslem něco takového psát.

+2/0
22.6.2019 17:15

T18e79o74d63o39r 57B49e77z27d75ě85k 5354510428123

Po celé republice je volných a levných nemovitostí víc než dost.

+1/0
22.6.2019 19:53

J62i82ř81í 92K12o29n77d36r96á38t 4925351768

Ale je to levnější.

0/0
22.6.2019 15:57

V56i75k21t56o70r 86Š34e80d91i37v64ý 8596651430566

Mohu uvést celkem názorně, jak podobné hrozby "pomáhají" trhu s byty.

V tuto chvíli disponujeme dosti vybydleným bytem na slušné pražské adrese.

Rekonstrukci nelze pořídit pod nějakých 0,6 mil CZK , za méně peněz by to už byla jen Potěmkinova vesnice.

Stačí podívat se na Piráty, do Berlína ... a je to jasné. Rekonstruovat se zatím nebude. Raději prázdný byt než byt s regulovaným nájemníkem, co má "lidská práva" a "nárok na přiměřené bydlení".

Další byt bude dočasně volný, pak ho ale budeme v přesném termínu potřebovat v dobrém stavu. No tak v něm ty dva roky nikdo nebude, nebudeme riskovat, že se nám ho nepodaří uvolnit.

-

Snad se podaří vymyslet nějaký postup s podnájmem místo nájmu, jinak budou další byty - pokud je uvolní dnešní poměrně spolehliví nájemci - jen pro kamarády a rodinné příslušníky. Pro jistotu.

-

Sečteno a podtrženo: protože nemáme pocit právní jistoty, zmizí nebo bude omezeně dostupných pět nebo šest bytů. Poděkujte Hřibovi.

+4/0
22.6.2019 11:48

T83o94m62á98š 83K91u88c31h72a55ř 3557811808821

V civilizovaných zemích je běžná roční daň z takovýchto nemovistostí 1..3%. To pak majitelé začnou uvažovat trochu jinak. ;-)

0/0
22.6.2019 12:21

V46l70a13s79t92i11m16i28l 25H48a26l61a19š35t27a 4313378688710

Oprava - "V socializovaných zemích..."

0/0
22.6.2019 12:33

T93o41m43á38š 19K43u87c34h13a64ř 3117871158511

Fakt? USA, Irrael..

0/0
22.6.2019 12:40
Foto

F44r31a33n83t66i63š36e37k 67K56š45í47r 2739656705

Ano i tam, bohužel.

+1/0
22.6.2019 20:30

V98i45k85t82o87r 48Š48e17d61i69v91ý 8676971510276

Jasně. Nikoli poskytnout právní jistotu. Kdepak srovnat práva majitele a nájemníka.

Hezky vyhrožovat, sankcionovat, ...

+2/0
22.6.2019 12:53

T37o42m74á27š 87K11u42c64h72a41ř 3447361848971

Jak práva majitele a nájemníka souvisí s mým příspěvkem? Prostě i ve státech, kde je vyšší respekt k soukromému majetku se platí velmi daně z majetku a nemovitosti. Zpravidla je tam pak nižší zdanění práce. Ve skutečnosti se jedná o formu progresivní daně, bohatí platí více. Výsledkem mimo jiné je, že nemovitost si na sebe musí vydělat.

Já to nehodnotím, pouze konstatuji. Sám bych se nedoplatil.

+1/0
22.6.2019 13:17

V90i44k76t26o35r 66Š77e27d10i65v12ý 8366681630916

Dnes český vlastník bytu srovnává příjmy z pronájmu bytu nejen s odpisy, náklady na údržbu atd.ale také rizikem nevyhoditelného nájemníka, nevymahatelných škod a teď navíc i strašákem zastropování a regulací.

V malém je to celkem sranda, přinejhorším se to nějak rozebere v rodině. _

Ovšem při současné úrovni práv a povinností obou stran by dnes jen totální šílenec šel do výstavby nájemního bydlení. K rozjetí nájemního bydlení tedy těžko pomůžou další regulace, mnohem spíš uvolnění vztahu a dobrá politická záruka perspektivy na nějaký ten rok.

+3/0
22.6.2019 14:03

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz