Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A55d57a21m 14M52a46l39ý 4600397332931

Jako že když někdo chce dát najevo nespokojenost s porušováním zákonů a dalších věcí ze strany premiéra, tak si má založit vlastní stranu?

Hm, Sorryjako, ale nezní to moc logicky.Rv

+1/0
20.6.2019 12:43

K57a29r75l75a 41N68o89v28á22k79o43v75á 4604362835157

Že vy vždycky dokážete přidat nové a nové nesmysly.

Co je to Babí hnízdo ? To neznám.

Nikde na světě, mimo vyloženě totalitních systémů jako je KLDR, není jednostupňové soudnictví. I tam, kde existují porotní soudy, je celý systém odvolacích soudů. Proč si myslíte, že např. v USA, kde v mnoha státech existuje trest smrti, je od jeho vynesení do vykonání dlouhá doba, která se počítá i na desetiletí ? Prozradím vám to - protože u tohoto trestu se rozsudek přezkoumává automaticky a prochází všemi odvolacími instancemi, které zkoumají zejména, zda proces, který vedl k odsouzení, byl zákonný a spravedlivý. Odvolat se samozřejmě lze i v jiných případech, trestních i občanskoprávních. A představte si, že pokud odvolatel uspěje, koná se obvykle nový proces u prvoinstančního soudu ;-)

Jak jste na to přišel, že policie byla za totality součástí moci soudní ?

Ten váš nesmysl, že státní zástupci by měli být přeřazení pod ministerstvo vnitra, už jsem vám vyvracela mnohokrát. Státní zástupci dozorují práci policie v trestním řízení a je naprosto proti logice věci, aby ten, kdo kontroluje a kontrolovaná osoba podléhali stejnému nadřízenému orgánu. Tím, že státní zastupitelství patří pod ministerstvo spravedlnosti, se nestává součástí moci soudní, stejně tak jako se soudy nestávají moci výkonnou, protože státní správu u nich vykonává toto ministerstvo, které je samozřejmě součástí moci výkonné. Nebo si snad myslíte, že ministr spravedlnosti je součástí moci soudní ???

A ti lidi na náměstích demonstrují hlavně proto, že chtějí, aby se Babišovy kauzy nezametaly pod koberec a ocitly se před nezávislým soudem. Chtějí, aby tuto zemi nevedl bývalý agent STB (a že jim Babiš byl, o tom už nezávislý soud na Slovensku rozhodl, takže to žádná "pomluva" není) a aby své trestní stíhání neovlivňoval účelovou výměnou ministra spravedlnosti.

+3/0
20.6.2019 8:27
Foto

K71a55r82e83l 15J71a57n32u63š39k39a 4943163172398

Pí Nováková. Děkuji za upozornění, že jsem zkomolil název kauzy "premiér". Od Vás stále očekávám odpověď, který soud rozhodl, že se premiér mohl dopustit trestného činu. Úředníci ES, nebo naši státní zástupci nejsou soudci. Jsou to úředníci. Ti nikdy nesmí pomlouvat žádného bezúhonného občana. Ten příkaz z Listiny práv a svobod jste si už mohla přečíst.

0/0
20.6.2019 9:05

P27e84t23r 64Č27e71j43k71a 7376775319772

Pokud já vím, tak auditoři Evropské komise vůbec netvrdí, že se stal nějaký trestný čin, to není jejich úkol. Auditoři EK konstatovali, že premiér je ve střetu zájmů a tudíž některé dotace byly vyplaceny neoprávněně a budou se muset vracet.

+2/0
20.6.2019 9:32

P35e75t23r 44Č52e26j61k34a 7886825509192

A opakovaně vám sdělujeme, že žádný soud nerozhoduje, že se premiér MOHL dopustit trestného činu. Soud až NA KONCI po veškerém vyšetřování a předložení obžaloby státním zástupcem rozhoduje, zda se obžalovaný dopustil trestného činu, či nikoliv.

+1/0
20.6.2019 9:36
Foto

K52a57r28e53l 76J39a59n33u15š71k14a 4583753232288

Aby se soud mohl zabývat jakýmkoliv činem, musí být o to požádán. Žádá žalobce. Soudce se obou účastníků dotáže, zda s ním, jako zákonným soudcem souhlasí. Každý účastník má právo nesouhlasit s přiděleným soudcem. Pak musí spor rozhodovat jiný soudce. Když soudce obdrží souhlas, vyměří soudní poplatek, který musí složit žalobce.

Po složení poplatku se soudce začne problémem zabývat. Může požádat o znalecké posudky. Po prostudování případu soudce rozhodne podle pravidel známých z antiky. Rozhodnutí musí být pravdivé pro žalobce i pro žalovaného.

Pane Čejko, můžete požádat admina, aby můj příspěvek vymazal, protože s ním nesouhlasíte. Nebo mi logicky dokažte, že se mýlím.

Děkuji.

0/0
20.6.2019 10:57

P86e98t22r 21Č56e36j49k79a 7966875269942

Nastudujte si trestní řád...... nic jiného není pro postup v trestním řízení podstatné. Mimochodem, soudce se žádných účastníků neptá, jestli s ním jako soudcem souhlasí proboha.... takže si ještě nastudujte, co znamená zásada zákonného soudce.

0/0
20.6.2019 11:02
Foto

K51a89r55e14l 38J11a71n55u74š24k25a 4273593482718

V civilních sporech je povinností soudce takový dotaz položit. To je princip rovných práv před soudem.

Totalitní trestní řád studovat rozhodně nebudu. Uvádím vám, proč nejsme právním státem.

0/0
20.6.2019 11:16

P54e29t13r 18Č85e75j13k42a 7476885709392

Všiml jste si, kolika novelami po revoluci ten trestní řád prošel???? On byl značně upraven, aby byl v souladu s pravidly demokratického právního státu (přičemž plnit kritéria demokratického právního státu, což očividně vůbec nevíte, co ve skutečnosti je, byla a stále je podmínkou pro vstup do EU například). Kdybychom se právním státem po roce 89 nestali, nikdy bychom nemohli vstoupit do EU.

Žádnou povinnost se ptát na takový nesmysl soudce nemá. V průběhu řízení můžete (jako kterákoliv strana sporu) napadnout podjatost soudce, ale rozhodně neplatí, že byste měl nějak schvalovat, jaký soudce se vám líbí / nelíbí.....

0/0
20.6.2019 11:29

K61a25r17l48a 55N87o22v63á80k24o26v98á 4294732505727

Účastník může pouze vznést námitku podjatosti,kterou musí samozřejmě mít věcně podloženou. Tedy že soudce je ve věci podjatý vzhledem k projednávané věci, vztahu k účastníkům nebo jejich zástupcům. Jinými slovy že má buď na výsledku sporu zájem, popř. je k účastníkům nebo jejich zástupcům ve vztahu osob blízkých, příbuzných, popř. má k nim výrazně přátelský nebo naopak nepřátelský vztah.

Pokud soudce není podjatý, pak to, že s ním nesouhlasíte, nemá žádný význam a nemůžete si říct, že tohoto soudce nechcete.

0/0
20.6.2019 11:56

K22a84r96l92a 96N87o77v34á76k84o17v19á 4744862225667

No nikdo vás nenutí studovat trestní řád (pokud nějaký existuje) třeba KLDR. Ten náš rozhodně totalitní není. Psát články a diskutovat o něčem, o čem nic nevím a ještě se s tím i odmítám seznámit, je projevem, s odpuštěním, nebetyčné zabedněnosti. Píšete o vašich představách, jak vypadá trestní řád, nikoliv o skutečnosti.

.

+2/0
20.6.2019 12:02

P48e40t42r 92Č58e16j75k71a 7706355179722

Jinak já jsem nikdy nežádal admina, aby váš příspěvek či článek vymazal, protože s ním nesouhlasím - já jsem žádal admina, aby váš článek vymazal, protože byl ve zcela evidentním rozporu s kodexem blogera - jako snad úplně každý, který píšete (včetně tohoto).

Zcela evidentně porušujete například:

- Bloger nesmí zveřejňovat informace nepravdivé, polopravdivé, neúplné nebo takové, jejichž pravdivost si nemohl dostatečně ověřit, zvláště pokud by mohly poškodit jiné osoby nebo skupiny osob

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

- Pokud bloger uveřejní chybnou nebo neúplnou informaci, je povinen uvést ji v článku na pravou míru.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

0/0
20.6.2019 13:35

K14a85r19l65a 11N61o69v34á14k73o46v64á 4364392235777

O to, že se někdo "mohl dopustit" trestného činu žádný soud nerozhoduje. Soud rozhoduje až o tom, zda se trestného činu dopustil nebo ne. Na základě obžaloby, podané státním zastupitelstvím. Předtím ještě předchází obvinění (policií) a vyšetřování. O tom, kdo bude obviněn, rozhoduje policie, kdo bude obžalován, rozhoduje státní zástupce a kdo bud odsouzen nebo zproštěn žaloby rozhoduje soud. Opravdu nejste schopen pochopit tak jednoduchou věc ?

Úředníci EU o ničem nerozhodli, pouze sestavili auditní zprávu. O tom, zda se budou vracet dotace, rozhodne EK, což je v podstatě obdoba vlády v rámci EU. Dotace bude EU případně vracet Česká republika, nikoliv Babiš. No a je na tomto státu a jeho orgánech, aby požadovali následně vrácení dotací po Agrofertu. Rozhodne o tom orgán, který dotace poskytl, tedy příslušné ministerstvo, vymáhat to bude patrně daňová správa. Samozřejmě proti rozhodnutí ministerstva se lze bránit správní žalobou.

0/0
20.6.2019 10:55
Foto

K13a15r54e15l 37J14a41n79u43š18k78a 4623773302308

Pí Nováková. Občan má právo, aby bylo chráněno jeho jeho jméno (před pomluvou). Zveřejnění, že státní orgán zkoumá podobné záležitosti je zásah do práv a svobod bezúhonného občana. Stát vyšetřovat samozřejmě může, ale zveřejnit takovou činnost státu lze až v případě, když soudce dá k takovému zveřejnění souhlas.

0/0
20.6.2019 11:07

P35e62t70r 61Č72e97j97k52a 7726345519412

Občana chrání presumpce neviny..... Opět prokazujete, že nevíte, co presumpce neviny znamená. Obviněný = nevinný, obžalovaný = nevinný, nepravomocně odsouzený = nevinný. Pravomocně odsouzený = vinen.

0/0
20.6.2019 11:31

K44a66r94l38a 31N76o61v92á66k30o61v66á 4764812765857

To, že tomu vy nerozumíte a pletete si patrně trestně stíhaného s již odsouzeným neznamená, že tomu nerozumí zbytek národa. Drtivá většina lidí ví, že trestně stíhaný až do stadia pravomocně odsouzeného je stále nevinný (např. doktor Rath, který doposud také nebyl pravomocně odsouzen a o kterém se tady VY vyjadřujete, jako by už odsouzen byl).

Tudíž je-li někdo stále považován za nevinného, nemůže mu fakt, že je trestně stíhán, ublížit na pověsti, leda tak u neználků, kteří nevědí, co to vlastně znamená.

Takže se styďte za svou neznalost a dejte už pokoj.

+1/0
20.6.2019 11:50

P67e53t89r 71Č36e52j25k38a 7736685619152

Pravomocně odsouzený je prostě odsouzený a PŘESTÁVÁ být trestně stíhaným. ;-D To je na tom to nejvtipnější.

0/0
20.6.2019 12:14
Foto

K15a17r12e41l 12J61a98n45u76š22k49a 4403113672378

Pí Nováková. Osoby, které chápou výraz "pravdivý výrok" to nesporně poškození pověsti je. Nestydím se za své úvahy. Pořád máte možnost logického důkazu.

Musíte mi dokázat, že se mýlím. Zatím lituji, nechci se vyjadřovat jako vy.

0/0
20.6.2019 12:59
Foto

Z68d41e18n93ě95k 25M30a65t15u80š61k69a 7188236795106

vy se v podstatě nemýlíte, pouze tvrdíte totální nesmysly.

0/0
20.6.2019 13:26

P57e18t10r 87Č61e23j59k35a 7736295779502

Presumpce neviny - prosím, vysvětlete, jak jí vnímáte?????? My vám tu stokrát píšeme, že osoba obviněná, obžalovaná i nepravomocně odsouzená je osoba nevinná!!!! Pokud se o někom říká, že je trestně stíhán, znamená to pouze, že je vyšetřován a v nějaké fázi trestního řízení - NEŘÍKÁ to naprosto nic o vině, protože o vině rozhoduje až soud! Je to pouze faktická konstatace toho, že buďto osobě bylo sděleno policejním orgánem či státním zástupcem obvinění, nebo státní zástupce podal obžalobu k soudu, nebo došlo k nepravomocnému rozhodnutí soudu. NIC VÍC NIC MÍŇ.

0/0
20.6.2019 14:02
Foto

K90a40r49e41l 35J83a86n69u42š59k66a 4183883852458

Pane Čejko a pí Nováková znovu:

Každá osoba je nevinná, pokud soud pravomocně nerozhodne o její vině.

Osoba "trestně stíhaná" je ta, u které zákonný soudce shledal, že vznesená obvinění mohou (ale nemusí) vézt k rozsudku, který dá za pravdu žalobě.

Který zákonný soudce v kauze "Babiš" rozhodl o možné vině premiéra?

0/0
20.6.2019 16:25

P36e30t10r 39Č36e62j42k49a 7826915679492

Ale soudce nic neshledává.... Obvinění sděluje buď policie, nebo státní zástupce - a obžalobu soudu podává státní zástupce. Pokud se neřeší vazba (a tam se řeší existence vazebních důvodů, není rozhodováno o žádné vině), nebo domovní prohlídka, tak se případ dostane k soudu až podáním obžaloby. Žádný zákonný soudce o žádné možné vině předběžně nerozhodl, protože nic takového dle českého právního řádu neexistuje.

0/0
20.6.2019 16:49
Foto

K17a28r58e68l 31J95a51n25u24š50k21a 4373823382918

No a to je hrubá chyba současných (totalitních) postupů v soudním řízení. Je to nerespektování ochrany dobrého jména bezúhonných občanů.

0/0
20.6.2019 17:21

P40e24t57r 42Č78e71j36k24a 7986525299482

Nejde o nic totalitního, to je zcela běžný postup i v zemích okolo nás..... spíš neznám zemi, kde by zahájení musel povolovat soudce.

0/0
20.6.2019 19:03

P23e37t96r 10Č58e42j26k47a 7626235119972

Ale musíte ocenit pokrok! Pan Januška uznal, že úředníci patří do moci výkonné! ;-D;-D;-D;-D

0/0
20.6.2019 9:27

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz