Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T46o39m85á69š 12K26u18c72h45a59ř 3377571318381

Pár podobných případů ze Španělska. :-/

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Na-tohle-se-radeji-posadte-Kriminalita-imigrantu-ve-Spanelsku-kterou-verejnost-nemela-znat-Urady-tajily-treba-hromadne-znasilneni-12lete-holcicky-586421

+2/0
23.6.2019 1:05

P70e66t53e60r 22Z64a19m82f61i55r 5447403322615

Vykastrovat a ukazat takovym zviratum ze Cesko neni Nemecko a takove ciny se netoleruji.

+2/0
21.6.2019 11:23

J49i12ř48í 58H42o80r43á46k 5682422530

Už Vás máme, rasismus, xenofobie. Hlídka člověka v plísni to musí hlásit.

+1/0
23.6.2019 19:09
Foto

M27a15r71i13e 58T77o47m44š64í61č85k56o67v29á 4747145836826

Tady jde o to, že čin byl spáchán, brutální znásilnění, to snad nebudeme omlouvat, nebo si snad někdo, kdo to nezažil, umí představit, co to udělá s duší mladé dívky, nemluvě o tom, jak ji poškodí mediální kampaň, která probíhá.

Bude to ona, kdo se bude bát vyjít na ulici, nejen ze strachu z násilí, ale i z těch pohledů, otázek a soudů.

Připadá mi, že znásilnění se bere, oproti jiným trestným činům, na lehkou váhu, nikdy se jednoznačně neodsoudí pachatel, vždy se hledá chyba i u napadených. Vyzývavé chování, oblečení, návštěva podniku se špatnou pověstí, pozdní večerní hodina, samé zavádějící důvody od něčeho, co se musí jednoznačně odsoudit a potrestat, chceme-li, aby se ženy necítily ohrožené.

+4/0
20.6.2019 17:06

J51o38s79e63f 67Č69i95h11á94k 7751879900116

Znásilnění se bere na lehkou váhu hlavně v Evropě. Ve státech padají vysoké tresty.

+2/0
21.6.2019 9:04

M33i98r42e16k 91M16a33j82z17l10e75r 6693757914432

no a to se navíc v diskuzi u Okamury vyskytly i nenávistné výroky proti koncesionářským poplatkům ČRo ! Tyhle poplatkofoby by taky měla policie vzít do hledáčků a trestat !

+4/−1
20.6.2019 17:00

Č29e82n38ě95k 59T94e40m62l88í59k 2449740112639

Tak jsem si přečetl článek a diskuzi. Zjistil jsem, že pokud nesouhlasím s panem autorem Burgetem, jsem primitiv.

0/−4
20.6.2019 16:37

P11e59t52r 62B37u85r24i60a36n 4681806104758

Karma, naprosto správně.

+6/−1
20.6.2019 12:02

M50i61c19h87a74l 36S76v27o65b79o37d95a 5708708196811

Myslím si, že tyhle komentáře najdete nejen u migrantského znásilnění, ale znásilnění obecně. Tu publicitu anonymní komentátoři získali teď proto, že se toho chytl Tomio Okamura a udělal z toho PR pro svoji stranu. V tom mi chybí ta objektivita redaktorek, které mohly do článku na IDnes přidat komentáře i z jiných znásilnění v minulosti, aby potvrdily, nebo vyvrátily jestli se nenávist týká pouze toho, že pachatel byl Afričan, nebo ne.

Jako otec dcery zdůrazňuju, že bych k násilníkovi své dcery policii nevolal a klidně mě můžete citovat na PČR. Vím přesně co bych udělal a kriminálce by od žaludku dobře nebylo.

+17/0
20.6.2019 10:44

V71o26k14o68u81n 57V57l23a42d88i77m82i91r 8242578959838

R^

+3/0
20.6.2019 13:27
Foto

M53á77r52i11a 83T18v96r82d96o31ň32o55v91á 8668761417889

Ja som to predpovedala. Včera som pod článok o znásilnení napísala príspevok tohto znenia: "Keď tak čítam túto diskusiu, slniečkári budú mať zase argument že sa nedostatočne bojuje proti xenofóbii, extrémizmu či islamofobii. Čo tam po mladých dievčatách, politická korektnosť má prednosť. Dajme si pozor, aby sme nedopadli ako Británia, kde sa počas štúdií radikalizoval útočník zo Srí Lanky, vo väzniciach sa rodia budúci teroristi, gangy im tam znásilnili a nútili ku prostitúcii 1400 dievčat, dievčatá sa vydávajú za bojovníkov islamského štátu, ale vláda má väčšiu starosť bojovať proti islamofobii, ako riešiť tieto malichernosti."

+30/0
20.6.2019 9:42

T20o63m21á28š 28K92u48c76h97a96ř 3527841138181

Lidé většinou stále ještě nepochopili, že internet není ta hospoda u nich na dědině, kdy kdysi mohli po osmi pivech vzteky prašit krýglem do stolu a říct "Císař pán je ***!", nebo nadávat na jistou minoritu, že jim ukradla slepici, jejich okolí souhlasně zamručelo a ta slova navždy odvál čas. Je to hospoda, kde každé vaše slovo se zapisuje a kdykoli může být použito proti vám. Mohou vás kvůli němu vyhodit z práce, můžete jít kvůli němu do kriminálu. A můžete u soudu 100x říkal "To já jen tak plácnul.."

+8/0
20.6.2019 8:26

V82l52a51d91i27m18í97r 63M28o31r70a59v34e11c 3308740223453

Naprostý souhlas.

Jenom mi pak k tomu nějak nepasuje to, že údajně žijeme v demokratickém a svobodném prostředí. Spíše by se dalo hovořit o totalitních praktikách.

+16/0
20.6.2019 8:37

T93o81m59á45š 76K65u59c39h75a12ř 3857641228791

Demokracie neznamená, že můžete o každém napsat co chcete, urážet, vyhrožovat..

Tady jde spíš o problém internetu jako takového a dohledatelnosti každého napsaného slova. Ve verbální komunikaci rozlišujete, kde co říkáte. Doma budete třeba klidně nadávat sprostě panu X, zřejmě i mezi přáteli, protože víte, že vás nikdo neudá, ale do televizní kamery, nebo do novin už černé na bílěm nenapíšete "Pan X je ...", protože víte, že byste mohl skončit u soudu.

A teď je problém s tím, co se sociálními sítěmi na netu, lidé mají tendenci si nedávat pozor na pusu, dokonce možná víc , než mezi přáteli, protože mají pocit anonymity. Ale jak jsem psal, každé naše slovo je dohledatelné, každé může být proti nám. Nikde není napsáno, že internet je pískoviště, kde zákony neplatí a vše se smí. A když se k tomu připočte zvýšená právní ochrana některých skupin, problém je na světě.

+3/0
20.6.2019 9:26

V88l48a78d14i98m48í67r 42M35o90r42a49v68e92c 3918270113853

Ale vždyť vy si nakonec odpovídáte sám. Jak do demokracie patří, kdy se bojíte, aby vás někdo neudal.

Samozřejmě vyhrožování je vyhrožování. Co je to v demokracii zvýšená právní ochrana některých lidí? To jsou jako nadlidi?

0/0
21.6.2019 8:51

J61a58k13u52b 71T16u85r91e62k 2502151221970

Z historických zkušeností bylo vyselektováno, že někteří lidé prostě potřebují víc ochrany. Například děti, o něco méně mládež, v některých záležitostech ženy, někdy menšiny, lidé jiného vyznání nebo sexuální orientace. Viz Občanský zákoník.

0/0
21.6.2019 14:26

H16o51n81z21a 54B96o31b36u53l12a 9676899273959

Pane autore, jste srab. Je z vás cítit, že patříte k těm, kteří by dotyčného potrestali tak tvrdě, jak by to jen šlo, ale nemáte odvahu to napsat, jen raději opakujete, jak je to odporné. Přitom nechápu, co je špatného na tom, přát smrt někomu, kdo provede takovýto odporný čin a ještě na dítěti. Každá společnost, která by měla pud sebezáchovy, by se takového individua rychle zbavila. Ale ne, u nás budeme stíhat ty, kteří si dovolí napsat svůj názor, který není dostatečně sluníčkový. Ale kdyby se to týkalo někoho blízkého těch dvou autorek, mluvily by nejpíš zcela jinak. I když v dnešním pokřiveném světě by mohlo být klidně možné, že se mu pak ještě samy nabídnou, aby tomu, jistě frustrovanému, chudákovi pomohly zvládat jeho těžký osud. A možná, kdyby ji měly, tak mu nabídnou i vlastní dceru.

+33/−1
19.6.2019 23:49

L18u72k67á21š 74B26u33r15g18e36t 4264415920222

Pane, ačkoli kvůli vašim invektivám nemám nejmenší chuti na vás reagovat, sděluji vám, že nejsem srab, ale také nejsem necivilizované zvíře, abych jinému přál smrt. Civilizovaná společnost řeší přečiny proti zákonu svým právním systémem a ne jako banda divochů, což je evidentně způsob, který se zamlouvá vám.

+3/−3
20.6.2019 7:49

H46o96n62z30a 36B83o90b67u57l47a 9946959743419

Proč invektivám? Nijak vás neurážím, jen konstatuji zjevné skutečnosti. A netuším, co je divošského na názoru na trest. Nkdo nikde neříká "pojďme, budeme ho lynčovat" nebo cokoliv v tom smyslu. Ale snad mají ještě lidé právo na názor, ne? A jestliže je jejich názor, že by za podobný zločin měl přijít trest absolutní, tohle právo jim nemůžete vzít. A klidně bych se vsadil, že pokud by to byla vaše dcera, budete to cítit naprosto stejně.

+7/−1
20.6.2019 8:28

H59o89n22z35a 75B96o23b33u50l75a 9886879913969

Samozřejmě pokud nejste v duši sluníčkář a nenabídl byste mu pak ještě třeba manželku. Ale to už je zase váš názor a přístup.

+1/−2
20.6.2019 8:30

L24u64k78á61š 83B83u38r90g80e41t 4164365370602

Takže je to jasné, jste klasický případ agresivního provokujícího primitiva.

Právě společnosti, ve kterých se prosadil váš světonázor, propadly bezpráví, krutostem a násilí.

Ale nebojte se, "srab" tady vaše komentáře mazat nebude, protože věří ve svobodu názoru, i takových, které stojí jen za uplivnutí.

+6/−5
20.6.2019 8:49

H34o71n25z10a 83B73o24b95u10l49a 9446789873959

Jasné je pouze to, že se chováte jako hlupák. A o mě napíšete, že používám invektivy. Uvedomujete si, že vy jste ten, kdo je agresivní? Asi úplně ne, že?

O jakém světonázoru to mluvíte? Já nikde nepíšu o lidových soudech, jen o právu na názor. Ale to vy evidentně uznáváte pouze u těch názorů, které odpovídají tomu vašemu světonázoru.

+2/−1
20.6.2019 9:26

H31o73n42z43a 86B75o12b77u85l20a 9216459503779

Mimochodem - podle testování v Mense mám IQ 127, což sice neznamená, že jsem génius, ale jistě se z toho dá odvodit minimálně to, že nějsem primitiv.:-P

+1/0
20.6.2019 9:29

J58a16k97u48b 46T88u61r34e75k 2142231761110

IQ inteligence a sociální inteligence se potkat nemusejí. Takže klidně primitiv můžete být, i když číslo Vašeho IQ bude vysoké.

+1/−3
20.6.2019 10:19

M24i24c44h81a95l 87S16v27o48b96o29d59a 5348818476601

Vaše IQ očividně nepobralo jasnou a srozumitelnou informaci, že jste komunikaci s autorem začal urážkou cituji: "PANE AUTORE, JSTE SRAB" . Tím jste začal svůj první příspěvek ve vlákně a předpokládám, že člověk s IQ 127 snad dokáže rozlišit jak vypadá komunikace bez invektiv. Vy o někom napíšete, že je srab, ale nijak ho neurážíte a s vaším IQ vám to nepřijde divné. Po vašem vysvětlení co je a není urážení vám můžu a nemusím věřit, že na takové číslo dosahujete. Ono to číslo v IQ testech je relativní, protože ho ovlivňuje spousta věcí. Soustředěnost na otázky, zdravotní stav, vyspání atd.... takže jednou můžete mít víc, jindy méně...

+1/0
20.6.2019 10:32

H14o63n43z95a 65B88o11b11u96l89a 9356709553689

Srab není urážka. Narozdíl od primitiva.

+2/0
20.6.2019 13:25

M28i65c84h61a86l 43S13v23o33b38o32d38a 5608868486231

Záleží na úhlu pohledu. Na trestech smrti a mučení byla krásně vidět civilizovanost daného národa, které nepropadlo krutostem a násilí. Dobře mučit uměli například Číňani a pak vás napíchli na bambus tak, aby jste ještě žil a cítil jak výhonky každou minutu prorůstají vaším tělem. V Řecku a Římě už měli ocelové panny a býky a dalo by se pokračovat a přesto tyto společnosti nepropadly krutostem a násilí.

+1/0
20.6.2019 11:06

L64u50k10á30š 21B69u27r21g21e22t 4224465910702

Sparta byla vysoce vyspělá a úspěšná společnost. Ovšem krutost a násilí zde bylo normou.

Nacistické Německo bylo na technologické špičce a tato společnost byla vysoce vzdělaná. Ovšem krutostí a násilí byla tato společnost definována.

Saúdská Arábie se pyšní hypermoderní infrastrukturou, vysokou materiální životní úrovní, mnozí občané studují na prestižních zahraničních univerzitách. Krutost a násilí je ovšem typickým a široce uplatňovaným prvkem jejich morálky a právního systému.

Opovrhuji lidmi, kteří tíhnou ke kterékoli z těchto tří variant společnosti, protože všechny byly založeny na strachu, nikoli na svobodě, a ten strach byl či je šířen třeba naprosto neadekvátními a drakonickými "tresty", zcela klasicky násilného a sadistického charakteru.

Píšu "tresty", protože násilných činů neubylo tam, kde sice zavedli trest smrti, ale ostatní části právního systému zůstaly nedotčeny. Kriminalita klesla pouze tehdy, byla-li zavedena celková diktatura. To si pan Bobula buď neuvědomuje, nebo je mu to jedno, třeba mu takový systém dokonce i imponuje.

Opovrhuji tedy lidmi, kteří k tomuto tíhnou, byť to vydávají za nejvyšší morální imperativ, ne-li přímo příkaz od Boha.

+2/0
20.6.2019 11:29

M26i60c57h30a41l 43S97v46o47b44o47d79a 5348208676151

Těžko soudit. Na jednu stranu máte s příklady pravdu. Na stranu druhou například současné mírumilovné Norsko používá systém nenásilného, leč sadistického trestu paušálního odebírání dětí rodičům, což si myslím ,že není takový rozdíl v mučení. Z tohoto pohledu je dokonalá nenásilná společnost obyčejné sci - fi.

+3/0
20.6.2019 16:37

T12o62m87á41š 49K35u50c44h97a11ř 3547721498741

Pokud by to vaše civilizované řešení fungovalo, vyhoštěný jedinec by nyní seděl doma ve své chýši a nikdo by tu nemusel na nic nadávat. Lidé nadávají kvůli frustraci z toho, že tato "civilizovaná" společnost si s těmi "necivilizovanými", kteří zákony naší společnosti nerespektují, neumí poradit.

+16/0
20.6.2019 8:33

V95l21a52d16i77m74í17r 29M53o49r75a27v16e62c 3498850583593

R^

Jen mě tak napadá otázka, zda skutečně neumí, nemůže a nebo nechce?

+3/0
20.6.2019 8:39

T15o19m58á34š 15K52u44c75h26a58ř 3297851698581

Nebo jinak, kdo stojí za sluníčkovými multikullturními a multisexuálními experimenty posledních let? Kdo je úspěšně protlačuje proti vůli většiny?

+2/−1
20.6.2019 9:31

J71a50k33u93b 73T56u45r59e85k 2582231221240

Nikdy ve společnosti nevyřešíte nic na 100%. Třeba oněch 12 000 znásilnění, které se každým rokem u nás stanou. Naprostou většinu spáchají bílí lidé z blízkého okolí oběti.

0/−4
20.6.2019 10:21

T42o71m10á57š 49K51u48c63h89a49ř 3907671178401

Jistě, ale jsou případy, kterým prakticky není možné předejít, především se jedná o lidi dosud netrestané. Mnohem závažnéjší jsou ale případy, kterým předejít šlo a ty nás logicky rozčilují více. Tedy například, když se trestného činu dopustí 20x trestaný recividista, ten už by se prakticky na svobodu nikdy podívat neměl. A nebo jako v tomto případě, když se ho dopustí migrant, který zřejmě podle mínění většiny Čechů do naší země vůbec neměl být vpuštěn. Vlášť, když byl trestaný a vyhoštěný. Ten člověk měl být rovnou pod ochranou posazen do letadla a vrácen domů, protože tyto případy jsou časovanou bombou, ten mladý muž nemá co ztratit, raději bude v bohaté Evropě v kriminále, než by se vrátil domů.

0/0
20.6.2019 10:39

P60e25t87r 42S82k89ř13i75v81a67n 3753398238

Vtipné je že vy se bojíte nasazení agentů provokatérů, jenže to už se dávno děje. Jen vzpomeňte na majstrštyk paní Šabatové kde nastrčila agentku jenž si chtěla pronajmout byt.

+31/0
19.6.2019 20:49

M98a29r60e44k 22H89e19n71y75c67h 4198773477152

lépe bych to nenapsal!

+6/0
19.6.2019 20:02

M67i32c58h64a85l 42K94a30n70d52a 7740327183485

K této události bychom se měli zdržet komentářů a odsudků a počkat až rozhodne soud.

Aspoň náš premiér tvrdí, že takový postup je správný.

+1/−2
19.6.2019 18:15

V60o14k33o28u36n 51V28l13a55d37i11m58i44r 8642928169208

I ja si to myslim.

0/0
19.6.2019 19:05

V93l76a32d80i26m27í81r 42M43o92r38a75v84e22c 3148500583673

Jako, že se může stát, že ji vlastně vůbec neznásilnil?

+2/0
20.6.2019 8:40

V51á49c82l36a28v 12K22r94á57l 1165509779120

Nestrašte....

0/0
20.6.2019 17:05

P23e60t58r 96T10á36b31o42r32s89k83ý 6430226511287

Když pominu ten odporný skutek jako sám o sobě, tak blbý u toho všeho jsou:

- naprosto směšný tresty, které v podstatě pachatele nijak netrápí a oběť si pak kolirát řekne, že to nemá ani smysl řešit soudně

- přístup společnosti, když jde o čin bílý/bílá, kde pořád bude ještě slyšet (jestli ona ho neprovokovala, stejně si to zasloužila atd.). V opačném případě zašíváme do vepřových kůží, pálíme na hranici atd.

- u nás definované znásilnění. Jinde (v civilizaci) stačí nesouhlas a jde o znásilnění. spolu s vyššími tresty a empatičtějším přístupem vyšetřovatelů a soudců se pak více činů hlásí i trestá.

- neochota přijmout fakt, že nijak nevybočujeme z normálu. Anonymní dotazníky hrubě nekorespondují s nahlášenými případy. Do médií se dostávají opravdu jen klikající případy. Tento je naprosto dokonalý.

+3/−6
19.6.2019 18:00

H43o33n59z98a 76B22o52b32u83l75a 9746199853689

"- přístup společnosti, když jde o čin bílý/bílá, kde pořád bude ještě slyšet (jestli ona ho neprovokovala, stejně si to zasloužila atd.). V opačném případě zašíváme do vepřových kůží, pálíme na hranici atd." - nemáte pravdu, dohledejte si na idnes podobné články a podívejte se do diskusí. Ty odsudky jsou naprosto stejné. Ale ano, máte pravdu minimálně v jednom - přístup je jiný, když jde o čin bílý/bílá, ale především ze strany médií. Zatímco přát smrt prezidentovi a pachatelům bílý/bílá je naprosto v pořádku, u migrantů to zdaleka neplatí, ti přece zasluhují ochranu, protože jsou frustrovaní a měli těžké dětství. Navíc mají jinou kulturu, ve které se znásilnění moc neřeší a když, tak často trestem pro tu znásilněnou.

+13/−1
20.6.2019 0:00

R20a40d64e41k 78S77e27m86a 3212768283250

pane, píšete nesmysly. definice znásilnění už je u nás podle Západu. někdy naprosto nesmyslná a hrozí za chycení za ruku letité tresty vězení.

0/0
24.6.2019 19:49

V45o60k64o49u23n 75V83l78a70d96i16m73i64r 8582898769828

Nedavno byl v Ostrave za znasilneni odsouzen jeden Slovak. Obeslo se to bez jakychkoliv komentaru zde i jinde.

+2/−21
19.6.2019 16:44
Foto

Š32t90ě50p62á31n 90B35i52c63e44r34a 6409312558416

Takový čin je odporný, ať ho spáchá kdokoli. A pokud to spáchá jedinec odporného vzhledu obzvlášť hnusným způsobem, je to o to víc zavrženíhodné. Takového děvčete je mi líto, protože takové znásilnění zkazí celý její život.

+23/−1
19.6.2019 17:03

V82o40k61o86u82n 69V98l90a39d24i70m14i65r 8982818879108

Je, samozrejme, Odporne ovsem je ze kdyz to byl jeden udajne tmavsi pleti, tak s v tom zdejsi media a diskuteri primo vyzivaji. Zatimco u domorodcu a hostu v vychodu je ticho po pesine. Jakeho jsou vzhledu take nikdo nevi. Ja tohoto udajneho nevidel, ani zadneho jineho.

+3/−14
19.6.2019 18:27

E44v64a 29S35v64o93b53o34d21o84v77á 2513522561245

Nechápete rozdíl? "Našeho" kriminálníka se nezbavíme, je to občan ČR a právem zde pobývá. Vetřelec tady ovšem krade, útočí, znásilňuje a vraždí naše lidi navíc, zbytečně, před ním nás měli politici ochránit.

+28/−2
19.6.2019 19:54
Foto

R65a33d43e13k 71P17o16l82i40c60k35ý 6911273351364

V Ostravě to byl Slovák ne Čech

+3/−4
19.6.2019 20:13

V70o75k43o88u75n 11V30l75a88d85i36m75i97r 8902568479818

Opravdu nechapu rozdil mezi vetrelcem odkudsi z Afriky a vetrelcem z Ruska nebo Ukrajiny.

Budete mi to pani Svobodova vysvetlit.

+2/−12
19.6.2019 20:30

H98o15n80z32a 94B20o79b93u60l33a 9686109723759

Dohledejte si na iDnes články o těchto činech a podívejte se do diskusí. Ty odsudky jsou pořád stejné, někdy intenzivnější, někdy méně, ale pokud se to týká dítěte, píše se tam o smrti vždy. A to vemte na vědomí, že ty nejostřejší komentáře cenzor smazal.

+3/0
20.6.2019 0:03

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz