Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i90ř10í 79Ř47e98z14n68í77k 4692692383625

Pokud někdo považuje KSČM za komunistickou stranu, tak může napsat slohovou práci, jak splňuje 21 podmínek vstupu do Kominterny.

0/0
22.6.2019 0:45

L85u28k73a55s 83F77i88k86r 8391440336611

To vysvětlené členům KSCM

0/0
22.6.2019 7:30

J58a84n 20Š95v49a38d16l22e22n98k70a 9174749250

Pane Merto, dovedete doložit, že se KSČM distancovala od zločinů své totalitní předchůdkyně? Nějak jste na můj minulý dotaz neodpověděl, ale možná jenom zapadl. Zkouším to tedy zde.

+2/0
21.6.2019 21:16

J34i95ř84í 29Ř72e78z19n13í19k 4152122963165

Co si pod tou distancí představujete?

0/0
21.6.2019 23:56

J84a89k44u75b 60K64n55e85c49h28t57o81v29s41k31ý 3500736281132

Autore, v jakém roce jste prováděl ty protistudentské recese? Snad ne na konci 80 let. A jak vypadaly?

0/0
20.6.2019 19:38

M47i19l62a64n 90S54t24e60h81l48í81k 7100899463401

Souhlas, jen bych ještě doplnil, že ti, kteří "vstúpili", nebo "nevystúpili" po roce 1968, se ztotožnili s největší lží totalitního režimu, když přepadení naší republiky armádami Varšavské smlouvy a následnou okupaci vojsky SSSR nazval "bratrskou pomocí".

+2/0
20.6.2019 17:23

J10i37ř31í 64Ř94e55z19n68í47k 4552652703905

A nešlo snad o bratrskou pomoc při zajištění budování komunismu společně s bratrskými státy, k čemuž jsme se přihlásili v Ústavě z r. 1960?

0/−4
20.6.2019 17:57

J59a77n 80Š68v41a82d93l67e74n37k79a 9844159500

Nešlo.

+2/0
20.6.2019 19:22

L94u13k11a46s 57F90i82k10r 8311230526631

No rezjir a jeho pribuzni je jiste vitali.

+2/0
20.6.2019 19:25

J17i91ř98í 93Ř26e45z88n52í69k 4322692103405

A to Vám pošeptal kdo?

0/−1
20.6.2019 20:52

J58a62n 45Š41v61a92d84l20e50n68k73a 9444539280

Pomoc probíhá tak, že unesete vládu?

+1/0
20.6.2019 20:58

J23i98ř76í 76Ř59e55z87n29í85k 4752742423625

Může probíhat i tak, vláda byla povolána ke konzultacím, které neodmítla.

A tady je něco, čemu nerozumím. Na počátku svého vysílání nás Svobodná Evropa označila za ruskou gubernii. Tomu rozumím. Ale fakt by zajímalo, kdy jsme stali do r. 21.srpna 1968 svrchovaným státem, který nemusel poslouchat příkazy Moskvy. A Moskva si nemohla dělat, co uznala za vhodné. I s tou pátou kolonou.

Buď to co Svobodná Evropa nemluvila pravdu, anebo nelze mluvit o přepadení a okupaci, která začala teprve 20. srpna 1968. Pouze o rozmístění pořádkových sil.

0/−1
21.6.2019 3:35

L48u25k96a34s 80F40i45k27r 8411290646881

Tak nechytry nemuzete byt ani vy.

0/0
21.6.2019 4:32

J60i58ř78í 96Ř50e40z30n81í90k 4692392703555

Tak sdělte, kdy jsme přestali v letech 1952 až 1968 být ruskou gubernií?

0/−1
21.6.2019 4:40

L92u49k84a69s 43F59i64k85r 8601310706341

No většina národa se snažila nebýt, ale chápu, že kolaborantům jako vy či vaše rodina to vyhovovalo.

+1/0
21.6.2019 5:02

J70i48ř62í 23Ř82e95z66n56í22k 4692932393495

A co tedy změnil r. 1968. když jsme byli předtím, tehdy i potom sovětskou gubernií? A nevím nic o tom, že by to vyhovovalo předtím, tehdy a potom mojí rodině. Odkud jste tu hloupost vzal?

0/0
21.6.2019 6:58

L87u35k44a22s 80F57i54k67r 8631350476941

Pred rokem 1968 v CSSR/CSR nebyla okupacni vojska, ze?

.

Jakou hloupost? Vase prezentace tady o tom vypovida - pokrivena vychova z rodiny.

0/0
21.6.2019 7:01

J41i71ř84í 14Ř34e73z97n57í36k 4262682803285

Že nebyla? A co ty rakety středního doletu?

Jsem nebohá sirota.

0/−1
21.6.2019 16:51

L77u86k43a13s 97F79i79k89r 8391930706391

???

0/0
21.6.2019 17:12

J51a47n 49Š22v78a13d84l37e75n86k63a 9944719170

Vláda byla unesena, nikoli povolána ke konzultacím. Zasedání vlády obsadili vojáci se samopaly. Poté byla vláda držena v Moskvě, dokud nepodepsala souhlas s okupací. To jsou praktiky mafie. O suverenitu jsme pochopitelně přišli už při komunistickém puči v roce 1948. KSČ byla strana vlastizrádců a podřídila nás cizí moci. Této cizí moci slouží i nyní, ač se tam režim změnil.

+2/0
21.6.2019 8:07

J45a29r41o91s61l18a74v 40V61e79i67g33e60n36t 5668256508416

Ano změnil. Od komunismu přešli k něčemu, co se velice podobá fašismu.

+1/0
21.6.2019 8:39

J90a43n 93Š32v59a17d23l47e65n95k90a 9124109780

Však ona i ruská verze komunismu měla blízko k nacismu. Naši komunisté se podle toho zařídili. Dnes se jedná o konzervativní, národoveckou stranu - čili o nacionální socialisty.

+2/0
21.6.2019 10:45

J18i35ř72í 43Ř69e97z11n18í30k 4762162873425

Tak této řeči bych rozuměl. Do Moskvy si unesli své lidi, mimochodem všechny, kteří nás zatáhli do té ruské gubernie, tak proč tolik rozruchu kvůli tomu? A proč se tolik občanů angažovalo tehdy za jejich vrácení zpět jako by to byl Jan Hus jeden vedle druhého. A dnes má jít o největší hrdiny naší ̈doby.

0/0
22.6.2019 0:06

J21a78n 33Š10v18a71d22l62e80n72k50a 9964819840

Většina z nich žadnými hrdiny nebyla. Nechali se zlomit a podepsali. Rozruch je kvůli tomu, jak opakovali, že jsme byli suverénní, a pak nás vojensky obsadili. Dokonce dnešní KSČM lže o tom, že jsme svou suverenitu ztratili až po Listopadu, jako kdybychom předtím byli suverénní zemí.

+1/0
24.6.2019 1:32
Foto

L47e70o18n44t70ý77n67a 54C51h10v92á80t79a43l88o34v73á 1543535296

Nevidím ani tak problém v tom, že je komunistický režim ekonomicky neudržitelný, že jde o nerealizovatelnou ideu, ale v tom, že v lidech podporuje ty nejhorší lidské vlastnosti. Člověk není zrovna anděl, ale většinou se krotí, tenhle režim stejně jako všechny podobné naopak v lidech podporují, aby se k sobě navzájem chovali jako zvířata. V tom měla Vaše tetička pravdu, není rozdíl mezi fašismem a komunistickým režimem. Oba systémy podporovaly neuvěřitelná zvěrstva páchaná jedněmi lidmi na jiných lidech a to je opravdový hnus a Kateřina by měla chodit kanálem a ne se tvářit jako spasitel lidstva. :-/

+8/0
20.6.2019 0:00

J80i35ř85í 71Ř89e92z37n65í54k 4542982923715

Nestrašte, nebylo by nic nebezpečnějšího pro demokracii v této zemi než zahnat Katku do kanálů, aby podvracela režim v ilegalitě revolučními metodami. Jenom ať se hezky producíruje pod kontrolou demokratické veřejnosti, která rozhoduje hlasováním, kdo musí z kola ven.

+1/−1
20.6.2019 4:39

J26a26n 69Š59v67a71d26l63e52n34k81a 9984249890

Jste tedy pro to, aby již nebyla zakázána nacistická strana a nacistické symboly? Podle vaší teze by bylo užitečnější, kdyby nacisté nepůsobili v ilegalitě.

+5/0
20.6.2019 7:05

J41i29ř90í 47Ř76e52z37n65í66k 4442322713795

Ano, jsem.

+2/0
20.6.2019 8:28

Z84d39e87n96ě54k 93Ž87í18k27o72v63e23c86k81ý 7120268810616

A nebylo by skutečně lepší jim tu svastiku povolit? Takhle místo ní začali používat triskelion a pokud to tak půjde dál, tak bude postupně kontaminována většina historických symbolů.

Zametat smetí pod koberec se nevyplatí.

+1/0
20.6.2019 20:10

J89a89n 77Š47v34a35d63l60e25n29k87a 9604139240

Patrně bylo. Ale i komunisté jsou proti...

+2/0
20.6.2019 20:36

S45t98a46n78d23a 45N83o54v30á11k 8339113286824

:-).......Pane Turnere, já Vám napíšu, co už jsem napsal jednou: Představte si, že by nebyla druhá světová válka vyvolaná Německem, v čele s psychopatem Hitlerem!

Nebylo by osvobození Rudou armádou, lidé by pak nevolili komunisty, protože jen málo vědělo co je to za zrůdnou ideologii!

Nebyl by ani 48., nebyla by krutá padesátá léta, nebyl by 21. srpen ! NEspadli bychom podle dohody do ruské zóny.

Nikdo by nám nerozbil průmysl, prostě žili bychom v pohodě! Dnes....čtu tu celkem pravidelně....válku začalo Rusko, Němci nás osvobodili, dokumentuje to i pozvání Merkelové na oslavy vylodění! Takže...máme tu komunisty, také chtějí žít, co naděláme!

+1/−5
19.6.2019 23:34

J62o65s55e62f 49L61e69i80n89e16r 8907639707902

Často se setkáváme s úvahami tohoto typu ohledně dějinných událostí. Co by bylo, kdyby? Říká se tomu kontrafaktuální historie.

Spekulovat co by bylo kdyby, nemá z historického hlediska žádnou hodnotu.

Faktem je, že zde komunisté vládli a důsledky jejich vládnutí si neseme až do dnešních dní. Zkušenost tedy nenabádá ke shovívavosti, ale spíše k ostražitosti.

+8/0
20.6.2019 0:27

J42a72n 87Š39v21a60d98l50e81n65k46a 9684259150

Rusko ale válku začalo - společně s Němci přepadli Polsko.

+6/0
20.6.2019 7:05

J45i57ř46í 10Ř33e45z76n62í63k 4412962623615

Až od dva týdny později, aby zachránili polské Židy a Ukrajince.

+1/−4
20.6.2019 8:29

L75u27k56a72s 32F81i22k62r 8861380456711

To myslite ty Zidy co pak predavali Gestapu?

+3/0
20.6.2019 8:37

J16i32ř63í 24Ř73e96z13n92í53k 4752532583545

O které Židy se jednalo? O ty v Jedvabném?

0/−1
20.6.2019 18:01

L62u46k55a65s 19F33i97k24r 8961460746641

O predavani nemeckych Zidu (a komunistu, antinacistu a dalsich) po prehlidce vitezstvi v Brestu Litevskem jste nikdy neslysel? Vy, takovy "znalec" ... 8-o

0/0
20.6.2019 19:27

J19i73ř46í 43Ř91e81z69n17í64k 4612392543985

Ve vztahu k Židům o tom čtu poprvé

0/0
20.6.2019 20:56

J48a67n 98Š59v68a31d51l12e23n76k28a 9754179310

O tom dalším jste už četl?

+1/0
20.6.2019 20:57

L28u21k73a90s 34F26i49k19r 8871380566201

Tak se dovzdelejte.

0/0
20.6.2019 21:00

S82t70a87n46i97s84l26a21v 20L84á39t24a47l 8778537221161

Myslíte ty v Katyni ?

+4/0
20.6.2019 11:49

J59i68ř24í 26Ř74e48z88n52í87k 4472292813985

Kdo už všechno neskončil v Katyni.

0/0
20.6.2019 17:59

L58u20k30a21s 20F68i41k35r 8391290906901

Tohle byste v Polsku verjne netvrdil ... Rv

0/0
20.6.2019 19:26

J19i17ř36í 43Ř75e86z48n94í95k 4812782863955

A proč bych neměl v Polsku veřejně tvrdit, že v Katyni v předmětném období nebyli v zajateckém táboře ubytování polští důstojnici?

0/0
21.6.2019 3:50

L65u95k48a57s 55F95i77k90r 8381840806131

Zkuste to, ale pak se nedivte.

0/0
21.6.2019 4:31

J26i65ř42í 53Ř74e34z38n93í35k 4822382803265

Tal byli, nebo nebyli v Katyni ubytováni polští důstojnicí? A co je na konstatování tohoto faktu tak nepatřičného?

0/0
21.6.2019 4:42

J54a70n 41Š43v13a61d38l51e34n24k12a 9444859800

Myslíte ubytováni v zemi?

+1/0
21.6.2019 21:17

J73i93ř22í 28Ř78e50z61n71í69k 4812612513165

To taky.

0/0
22.6.2019 0:07

J53a58n 11Š39v22a20d76l38e51n17k59a 9934809280

Před kým chtěli chránit polské Ukrajince, když ti byli na straně Bandery?

+1/0
20.6.2019 19:23

J74i74ř41í 28Ř50e39z48n56í30k 4412692203115

Tak o Banderovi k 23. září 1939 nebylo ještě ani památky. Ale to snad dokonce svědčí v ruský prospěch. Kdyby Rusové nepostoupili na Curzonovu linii, tak by s těmi Ukrajinci Němci tak zatočili, že by se nestačili divit.

0/−1
21.6.2019 3:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz