Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a39r70o15s41l52a93v 22J62i42r83á69t 6871505141

Pane Vorel,

% diskutujících na webu prostě jen plive. Vysvětlovat jim něco je ztráta času.

+1/−1
19.6.2019 11:24

M40i56r23o17s58l40a30v 62B15u11č59e83k 6663593581504

A to je co? Věta oznamovací?, údaj o % asi je o polovině? - Té větší - či menší?, nebo sebekritkta dokonce snad ? Přece je seriozní napsat, že plivou ti, kteří mají názor jiný, jako jeho autor. Pozor, ale o tom snad blogy právě jsou !:-)

+1/0
19.6.2019 12:14
Foto

P69a45v23e92l 69M89a34c89h45a96č63e85k 5721972883

Nepřipadá vám, že jste si zrovna odplivnul?

+2/0
19.6.2019 12:53
Foto

P64a92v31e23l 37M58a12c37h40a45č76e64k 5141812683

Když píšete právní a logické nesmysly, tak se nedivte kritice. A když to nejste schopen pochopit, tak ani několik stejně nesmyslných blogů nic nezlepší. Nedivím se, že ani nevnímáte vyznění blogu, za který vás pár přítomných chválí.

Vím, že pochvala potěší, ale jen kritika, kterou jsem schopen a ochoten přijmout, rozebrat a hodnotit je přínosná. Jenže to u vás evidentně neplatí.

Tak se dál plácejte po ramenou(ch). :-)

+2/0
19.6.2019 10:41

T36e62r13e90z23a 34H73a57j43k49o32v32a 5717602764430

Babise jste neodsoudil a jeste ho prirovnavate k Soborkovi, s tim vysldkem, ze Sobotka je daleko horsi.Rv;-O;-O;-O;-O

+2/0
19.6.2019 10:06

A89n16t21o93n89í44n 45M31a91h67o17v81s56k92ý 5346301187755

R^. Souhlas bez komentářů.[>-]

+1/−1
19.6.2019 9:31

P69e11t82r 80B83u64r90i45a86n 4721156354408

Petr Burian - Ne, poslanecké náhrady jsou paušální bez dokládání.

Označil jste je za nelegální...víte vůbec, co to slovo znamená? Podle toho jak se bráníte asi ne.

+6/0
19.6.2019 8:58

M75i63r12o85s57l91a86v 78B91u26č81e98k 6553263911104

Vaše zamýšlení se s analýzou, mi přijde i poctivé. Před roky jsem zde podal dotaz, zda existuje člověk! Takový, který pod "Silou argumentů protivníka" - Změní názor svůj? To se neděje a stav je trvalý. Mne to ovlivnilo - Pak se snažím sdělení vyargumentovat - (příspěvek může být i delší). Stejně je to k ničemu ...

Ty blogy pak chápu, jako určitou formu komunikačního - společenského styku. Stejní lidé, stejných reakcí = + a -. Osobně mne to nepřekvapuje, ani nevyvolává pocit zmaru. Jako by jste jel pravidelně autobusem, je tam plno lidí. Už se poznáte, dle pána v klobouku a elegantně oděné dámy. Ti lidé jsou úplně identiční, jako místní skupina. Každý je nějak orientován - Projevuje se a má k tomu své důvody = Tradice rodiny, vlastní zkušenost s tím odžitým - Určitě je všechny spojuje tužba, aby spokojeně žili. Teď je pouze otázka - Kudy na to ...?

U mne to vychází taky, stále stejně. V podstatě je možno položit otázku, (navíc v 30 roce jubilea 1989) - Pro koho ta revoluce pak vlastně vůbec byla? Dle čela Státu pak vidím, že zřejmě pro bývalé Komunisty a agenty STB. Proto volám - Proboha, co tam vůbec pohledávají ? ... [>-]

+4/0
19.6.2019 6:38

A50r25n11o23l94d 90L74i59č18k31a 7566135544570

Když si přečtu, kdo vás tam "kritizuje" a jakým způsobem, tak sám časem zjistíte, že to jsou pořád dokola jedna a ta samá jména.

Pěkně jste je vyjmenoval, občas se k nim přidá ještě další "odborník-ce".

Nechte je prosím být, jsou naprosto neškodní. Dají si svůj mínus a jdou o blog dál.

Pěkný večer.

:-)

+3/−3
18.6.2019 22:13
Foto

P72a25v65e37l 40M28a54c16h75a38č31e95k 5771842113

;-D

Aspoň pobavíte.

+3/0
19.6.2019 10:43

K81a38t48e97ř44i45n56a 13L22h44o84t87s51k77á 3368444835333

Klid. Je třeba se smířit s tím, že v očích některých lidí je ten, co Babiše nehaní, nebo ho haní nedostatečně, je vlastně zarytý babišovec a tedy spoluviník současné situace. Neboli "kdo není s námi je proti nám".

Zvyknete si :-)...

+5/−3
18.6.2019 21:45

P44e52t65r 42B28u84r73i54a44n 4491726914978

Paní Lhotská, autor označil pobírání poslaneckých náhrad za nelegální "zlodějinu" a když jsem mu ten omyl vytkl, použil mne jako toho, kdo páchá hon na Babiše. Vám To přijde normální? Mě ne.

+6/0
19.6.2019 9:01

P22e89t58r 35B92u18r14i20a21n 4251216534918

n

0/0
19.6.2019 9:01

K55a39t13e37ř49i92n47a 72L43h41o44t49s20k62á 3348884115173

Psala jsem o těch, kteří mu vyčítají, že se zastává Babiše. Tedy nikoliv o Vás. Měla jsem pocit, že je to z příspěvku zřejmé. Pokud nikoliv, tak to explicitně uvádím nyní a Vám se omlouvám.

+1/−1
19.6.2019 9:11

T40e30r45e72z97a 91H51a42j36k78o23v32a 5367542884350

Rv

+1/0
19.6.2019 10:07

Z39b43y51š16e98k 78H53l35i77n58k24a 3851813540793

Než začnete posuzovat, kdo a čím porušil zákon, měl byste se nejprve s těmi zákony seznámit.

Sobotka sice zneužíval poslaneckých náhrad, ale zákon (https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1995-236) tím nejspíš neporušil, protože zákon umožňuje paušální náhrady. Jeho jednání lze určitě označit za nemravné, ale dost obtížně budete prokazovat porušení zákona. A i kdyby se jednalo o porušení, bylo by to nejspíš klasifikováno jako přestupek.

Naopak Babiš porušuje zákony ustavičně různými dotačními podvody. Podvod dokonce patří mezi trestné činy - a trestný čin je výrazně závažnější, než přestupek. Takže vaše předchozí srovnání je postavené na hlavu - Babiš ve smyslu porušování zákonů s naprostým přehledem vítězí nad Sobotkou. Leda, že by Sobotka přijímal úplatky (například od Babiše, který před svým vstupem do politiky "podporoval" ČSSD), o tom jste ale myslím nepsal.

+5/−1
18.6.2019 21:12

J30i19ř18í 80Ř33e56z82n41í21k 4852162653675

Co se týče Babiše, tak to je prozatím toliko Váš čistě osobní závěr.

+1/−4
18.6.2019 22:02

Z58b21y14š89e60k 84H33l89i47n94k18a 3601753200933

Kdepak, je to i závěr OLAF.

+4/0
18.6.2019 22:14

K48a76t65e60ř81i98n92a 22L28h72o65t78s56k12á 3398304915233

Zprávu OLAF jsem četla velmi pozorně a nic z toho, co tvrdíte, jsem se tam nedočetla. Třeba jsem to ale přehlédla. Můžete mne prosím nasměrovat na pasáž, kde je to uvedeno?

+2/−2
18.6.2019 22:20

S84t76a66n53d34a 35N96o31v88á81k 8249983306564

:-) Kateřino, už jsem psal minule panu HLinkovi....zpráva OLAFu je tu Babiš zbaven imunity, proč už nesedí? BuĎ jsou slabé důkazy, nebo to vyšetřovatel NEvtípil odkládá, kvůli politikům Fialovi , Kalouskovi a dalším, kteří své procítěnéí projevy začínají----máme stíhaného premiéra. I Bartoš si to osvojil a samozřejmě další! Co by si tito pánové pak počali? R^V

+1/−2
18.6.2019 22:56

K45a87t91e44ř30i55n83a 68L64h97o84t26s94k15á 3768874185743

Tsky si myslím, že současná situace vlastně všem vyhovuje :-)...

+3/−1
18.6.2019 23:07
Foto

Z25d47e89n42ě36k 93M52a39t62u60š19k20a 7968286525186

protože to pan Babiš zdržuje a zřejmě ví proč

+5/0
19.6.2019 8:32

Z42b67y19š94e10k 46H38l26i21n68k68a 3171403900533

Za daných okolností se OLAF domnívá, že příprava a realizace daného projektu byly ovlivněny četnými porušeními národní a unijní legislativy, zejména Doporučení Komise, které definuje malé a střední podniky, Nařízení o strukturálních fondech, které definuje všeobecná pravidla pro získání finanční pomoci, a Nařízení Rady o ochraně finančních zájmů Evropských společenství. Tato porušení legislativy mohou zakládat podstatu pro soudní řízení na základě příslušných opatření českého trestního zákoníku o dotačním podvodu a poškozování finančních zájmů Evropské unie.

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/zprava-olaf-capi-hnizdo-kompletni-andrej-babis/r~e4e4d5c8f62111e7984d0cc47ab5f122/?redirected=1525365037

+2/0
19.6.2019 8:19

A10r73n49o83l81d 66L13i61č96k90a 7896925334590

Takže, občan Hlinka zprávu nečetl, proto nemůže doložit své výroky a proto pouze cituje z jím vybraného serveru.

Paní (slečna) Lhotská ví o čem mluví, asi to bude tím, že ona opravdu zprávu OLAF četla.

:-)

+1/−3
19.6.2019 8:32

Z54b10y65š73e85k 72H18l77i22n74k77a 3181733310673

Takže buďto tvrdíte, že tato zpráva je falešná (pak uveďte tu pravou), nebo toto konstatování prostě ignorujete, protože vám nezapadá do vašeho ideologického rámce.

+3/−1
19.6.2019 8:43

K35a44t98e70ř16i18n45a 57L44h69o51t39s16k22á 3138194535153

Děkuji.

Nicméně tato citace říká dle mého názoru něco jiného, než z toho vyvozujete Vy. Konstatuje se v ní, že došlo k řadě závažným pochybením (což nepochybně došloo) a OLAF vyslovuje podezření, zda nešlo o úmysl a tedy o dotační podvod. OLAF tedy nekonstatuje, že k podvodu skutečně došlo (jeho šetření ani nemělo tento cíl - pouze zjistit, zda došlo, nebo nedošlo k pochybení při přiznání dotace), ale doporučuje prošetřit, zda k němu nedošlo. Což je podstatný rozdíl.

Abychom si rozuměli - i já si myslím, že šlo o páně Babišovo šméčko. Ovšem aby se mu prokázal podvod, tak je nutné, zjednodušeně řečeno, prokázat, že o dotaci už od počátku žádal s úmyslem nedodržet pravidla pro její přiznání. Jeho obrana je předvídatelná. Bude se totiž nejspíš bránit tím, že "jednal v dobré víře". A k tomu mu může paradoxně pomoci i OLAF. Svoje závěry, zda šlo nebo nešlo o neoprávněné čerpání, totiž opírá i o výklad, který ovšem vyšel až po čerpání dotace na Čapí hnízdo.

Bude to zkrátka souboj právníků a z toho, co je mi zatím známo, soudím, že ti Babišovo budou mít bohužel navrch...

+2/0
19.6.2019 8:58

Z65b66y67š12e43k 53H28l45i32n60k74a 3151733910803

OLAF není policie ani soud, tedy předává zprávu pro další šetření. Byť se OLAF "toliko" domnívá, domnívá se tak na základě zjištěných skutečností a tato zjištění pak předává policii a následně doporučuje i soudní řízení. Text můžeme považovat za právnickou mluvu, která nechává konečné a definitivní rozhodnutí soudu. Z celého textu je však patrné, že se OLAF domnívá velmi důvodně a z kontextu pak plyne, že OLAF považuje aktivity kolem čapáku za podvod.

+4/0
19.6.2019 9:08

K93a71t56e89ř31i26n50a 18L52h31o13t44s43k12á 3658194645343

Tvrzení OLAFu nikdo nezpochybňuje. Jde jen o to, že něčí domněnka neznamená totéž jako jistota. A tedy, že je rozdíl mezi podezřením (byť důvodným) a prokázáním. A z tohoto pohledu nelze tvrdit, že "Babiš porušuje zákony ustavičně různými dotačními podvody", jak píšete ve svém příspěvku.

Lze sice přistoupit na určitou zevšeobecňující argumentaci, že jde o názor a nikoliv tvrzení. Ovšem v tom případě nelze na základě práva vyviňovat pana Sobotku a vzápětí na základě názoru obvinit pana Babiše. Protože pak neměříte oběma stejným metrem, protože při posuzování jejich činů používáte jinou sílu argumentů.

+2/0
19.6.2019 10:35
Foto

P13a17v64e98l 32M11a54c52h70a85č84e81k 5381952583

Takže: já mám podezření a došel jsem k názoru a proto tvrdím, že Babiš je podvodník, lhář a nactiutrhač.

A na základě znalosti práva tvrdím, že Sobotka se nedopustil trestného činu a na základě dosavadních poznatků tvrdím, že Babiš ano.

Už je to lepší?:-)

+1/−1
19.6.2019 10:51

K57a22t49e56ř28i32n87a 25L57h25o80t39s19k83á 3428664515203

Nedokážu hodnotit na základě čeho a jakých úvah si vytváříte svůj názor. Proto uvádím svůj a nechám na Vás nakolik se s ním dokážete ztotožnit, nebo zda mi jej budete rozporovat. Já jsem na základě svých zkušeností přesvědčená o tom, že Čapí hnízdo bylo šméčko, ale mám vážné pochybnosti o tom, že se to podaří prokázat.

O případu pana Sobotky nemám detailnější informace a tak nevím jak jeho skutek kvalifikovat.

+3/0
19.6.2019 11:52
Foto

P80a69v83e26l 93M48a54c44h77a55č63e33k 5691912173

R^

0/0
19.6.2019 12:53

Z84b84y89š25e62k 45H12l24i90n16k82a 3511703450673

Řezník vznesl námitku, že je pouze mým osobním závěrem, že se Babiš dopustil podvodu. Zpráva OLAF však vyjadřuje tentýž závěr. Jinými slovy, skutečnost, že se OLAF domnívá, že se Babiš dopustil dotačního podvodu, je závěr daného úřadu. A o tom polemizujeme.

+2/0
19.6.2019 10:51
Foto

P37a29v42e71l 57M35a74c40h27a11č11e82k 5531422603

Helejte nechte si to, jóóó...

Bejt takovej osobní a chtít po některých, aby pochopili podstatu a smysl debaty a drželi se jí.. no, no no...

Vždyť vy se nad ně vlastně povyšujete.

:-)

+1/0
19.6.2019 11:21

Z33b55y87š32e33k 98H52l50i87n73k77a 3551913200213

;-D Fuj, to bych nikdy nepřiznal. Všechno zatluču a kdybych byl zmetek, klidně bych mohl i přísahat na zdraví svých dětí. ;-D

+2/0
19.6.2019 11:29

K96a83t98e19ř28i44n89a 97L44h80o20t54s72k24á 3618614585803

Pane Hlinko, já s Vámi debatu slušně a věcně a brala jsem ji jako výměnu názorů dvou slušných lidí, kteří se vzájemně nenapadají a mají jen odlišný názor. Tento příspěvek můj dojem trochu kazí. Můžete mi prosím vysvětlit, proč jste ho napsal?

+1/0
19.6.2019 11:59

Z40b81y37š62e48k 21H68l83i77n53k96a 3791783810303

Parodoval jsem Babiše - tedy jeho zatloukání, lhaní a křivopřísežnictví.

+2/0
19.6.2019 12:48

K15a13t26e83ř44i23n26a 43L56h53o51t23s54k79á 3368364225293

Vzhledem k tomu, že jste reagoval na příspěvek pana Machačka, který zcela evidentně neměl na mysli pana Babiše, ale právě mne, se nemohu ubránit dojmu, že tato poznámka byla mířena na mne. Proto se nedivte mé reakci...

+1/0
19.6.2019 13:19

K73a61t37e83ř44i45n86a 49L44h65o45t10s64k11á 3388334665203

Já Vám odpověděla slušně a slušně debatuji i s panem Hlinkou. Můžete mi prosím vysvětlit, proč jste napsal tento příspěvek?

+1/0
19.6.2019 11:55

K44a76t23e67ř23i48n79a 18L95h97o24t13s51k27á 3848594145293

S předmětem polemiky máte pravdu. Nicméně jsem toho názoru, že OLAF nemůže nic takového tvrdit, protože nezkoumal (a ani to nebylo jeho úlohou) úmysl pana Babiše (protože ten je pro posouzení, zda šlo o podvod, nebo "pochybení z nevědomosti", rozhodující). Tedy mohl jen vyslovit podezření a nikoliv tvrdit, že se podvodu dopustil. A tedy podložit Váš výrok ohledně podvodů pana Babiše domněnkou OLAFu je podle mého názoru jen šíření domněnky.

+1/0
19.6.2019 11:46

Z91b31y68š80e96k 93H78l59i96n56k88a 3491833300233

Můj názor (či závěr) je, že Babiš se dopustil podvodu. A protože stejný názor (a závěr) má i OLAF, pak i můj názor má nějakou váhu a nelze ho tedy bagatelizovat tím, že se jedná jen o můj osobní závěr.

Zda to soud uzná či ne, nechme už na soudu - tedy pokud se Babišovi nepodaří celé řízení nějak zmařit (a z funkce premiéra má velké možnosti ho mařit), či někoho uplatit (že je úplatkář už dávno veřejně přiznal). Ale můj názor na Babiše se tím nezmění. Opírám se navíc o názor uznávané autority - OLAF.

+2/0
19.6.2019 12:03

K26a91t44e15ř16i47n88a 13L35h48o87t35s40k24á 3288254145953

Polemika není o tom, zda je dle Vašeho, nebo mého názoru Babiš podvodník. Ale o tom, zda to tvrdí OLAF, respektive zda to vůbec může tvrdit. Vy říkáte, že ano, já říkám, že ne. Oba se nicméně shodneme na tom, že kauza Čapí hnízdo je šméčko a jak jsme vyrozuměla tak máme oba pochybnosti, zda se podaří případný podvod prokázat.

Nicméně si myslím, že ohledně OLAFu se točíme v kruhu a opakujeme již několikrát vyslovené (= napsané).

0/0
19.6.2019 13:27

Z19b40y45š50e62k 79H29l87i63n51k33a 3291563230923

OLAF vydal závěr, že dle jeho názoru se Babiš podvodu dopustil a doporučuje předání věci k soudu. To je myslím dostatečně silné stanovisko v dané věci. Pokud bych takové stanoviska vydal já, mělo by o několik řádů menší hodnotu. Takže pokud nějaký Řezník či někdo další podobný tvrdí, že je to jen můj osobní závěr, říkám nikoliv, ke stejnému závěru došel i uznávaný úřad. Tedy závěr OLAFu je třeba brát se vší vážností (na rozdíl například od mého závěru).

0/0
19.6.2019 13:49

K89a34t34e49ř54i97n80a 13L27h43o42t18s67k48á 3448774405833

Váš názor chápu, ale jak jsem již psala - točíme se v kruhu...

+1/0
19.6.2019 15:54
Foto

P53a74v89e77l 75M39a64c84h28a83č46e79k 5151902743

OLAF nevyslovil domněnku, ale zveřejnil ZÁVĚRY svého šetření, k čemuž je zmocněn a určen. Jeho závěry pak použijí jiné orgány EU, aby mohly rozhodovat, jak dále postupovat s dotacemi vůči někomu, kdo je zneužívá.

OLAF není žádný zájmový spolek, aby vyslovoval nezávazné a pofidérní domněnky, naopak je to kontrolní, který zjišťuje a prezentuje své nálezy a jehož závěry jsou relevantní a právně závazné.

+1/0
19.6.2019 13:00

K41a49t89e93ř75i59n97a 38L36h27o16t29s70k60á 3498294725913

Nikdy jsem netvrdila, že je OLAF nějaký "pofidérní spolek". Ale jde o instituci, která má jasně definované pravomoci a mezi ně nepatří určovat, kdo spáchal podvod a kdo ne. On se může pouze domnívat, že k něčemu takovému došlo a na základě toho dávat podněty k dalšímu prošetření.

+1/−1
19.6.2019 13:32
Foto

P44a13v47e13l 22M58a94c84h68a79č95e65k 5461372503

A k tomu jste se dopracovala jak?

"Evropský úřad pro boj proti podvodům (OLAF) je jediný subjekt EU pověřený odhalovat podvody s finančními prostředky EU, vyšetřovat je a zamezovat jim."

Ach jo, proč vy lidičkové od Babiše skáčete na špek a nevynaložíte ani špetku snahy sami se dopracovat pravdy?8-o

0/0
19.6.2019 23:18

K43a35t98e54ř82i64n34a 54L46h62o59t68s19k92á 3348774645723

A k tomu jste se dopracoval jak?

"OLAF je správní a vyšetřovací útvar. Může proto na základě závěrů svého vyšetřování vydávat pouze doporučení, jaké kroky by měla EU nebo příslušný vnitrostátní orgán podniknout."

Ach jo, proč vy lidičkové z antibabišovského tábora skáčete na špek a nevynaložíte ani špetku snahy se dopracovat pravdy?8-o

A k tomu, že jste mne zařadil mezi "lidičky od Babiše" ještě toto: Ach jo, proč některým z vás antibabišovců zatemnil fanatismus myšlení natolik, že dělíte lidi podle klíče "kdo není proti Babišovi s námi, je s Babišem"...?

Jinak řečeno - doporučuji Vám méně fanatismu a trochu více zdravého rozumu...

0/0
20.6.2019 7:57
Foto

P87a70v87e36l 38M36a40c97h90a89č27e41k 5691802773

Já o voze a vy o koze.

Jedním ze základních projevů absence zdravého rozumu je doporučování ostatním, aby ho používali.

Howgh.

0/0
20.6.2019 17:51
Foto

P77a36v34e49l 73M89a36c19h57a11č49e62k 5881852903

Já o voze, vy o koze. Asi nechápete rozdíl práce pro orgány EU a ve vztahu k členským státům, že?

Inu, jedním ze základních projevů absence zdravého a rozumu je doporučování ostatním, nechť jej využívají. S vaším fanatismem nechci mít nic společného.

Howgh.

0/0
20.6.2019 17:54

K44a11t41e91ř57i66n62a 17L96h72o23t83s73k44á 3378154915783

:-))))

To víte. Já když vidím někoho, kdo moje doporučení evidentně potřebuje, tak se zkrátka neudržím :-).

Nicméně Vám musím blahopřát k tomu, jak ovládáte selektovat fakta na pohodlná a nepohodlná. Jen Vás nikdo nesmí nachytat na švestkách :-).

Nicméně pro Vás mám dobrou zprávu. S mým nulovým fanatismem Váš zaslepený fanatismus opravdu nic společného nemá. Takže můžete být klidný :-)...

0/0
20.6.2019 19:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz