Středa 15. července 2020, svátek má Jindřich
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 15. července 2020 Jindřich

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B60e89d44ř54i30c40h 54V84e79v89e52r54k71a 4930325321809

Pane Nožičko, tak to vidíte - nejsem rozhodně jediný, kdo se o vašich "diskusních" metodách domnívá, že jsou lživé a manipulativní. Ale vy máte "standardně" klapky na očích, argumentů oponentů si vůbec nevšímáte - a jen vršíte další lži a manipulace, abyste ty předešlé "zamaskoval". A když začnete být v defenzivě, začnete příspěvky oponenta mazat hlava nehlava - jako např. v diskusi pod vaším předešlým blogem. Ale pravdu do země nezadupete, pane Nožičko - vaše lži a manipulace mají krátké nohy - a vy to moc dobře víte.

+2/−2
27.5.2019 18:23

J60o10s71e84f 27N94o14ž29i45č18k84a 5555771619286

Pane Veverko, udělejte si prosím bitmapu, ať můžete i zde ukázat, jak zde mažu příspěvky svých oponentů. ;-) Ale to Vy neuděláte, protože dobře vidíte, že jsem do této doby (27. 5. 18:45) ani jeden jediný příspěvek nesmazal (a přitom v diskusi je aktuálně asi 160 příspěvků a řada z nich je nesouhlasných, s čímž jsem samozřejmě počítal). Ono to totiž není třeba, pokud nechodí do diskusí lidé jako vy. Takže tady laskavě nevykřikujte, že já "mažu své oponenty hlava nehlava", když to není pravda - mažu pouze takové jako vy, kteří znechucují diskuse všem slušným a korektním diskutérům.

+2/−2
27.5.2019 18:48

B45e28d72ř25i21c29h 96V32e39v71e85r48k32a 4610765591619

>>udělejte si prosím bitmapu<<

Pane Nožičko - bitmapu jsem do té diskuse, které se týkala, vložil ještě před tím, než jsem napsal příspěvek, na který jste tady teď zareagoval (můžete si tam ověřit, že jsem ji vložil 27.5.2019 v 18:08).

>>nevykřikujte, že já "mažu své oponenty hlava nehlava", když to není pravda<<

Mě jste mazal hlava nehlava. Důvod byl ten, že jsem vám důsledněji než kdokoli jiný nastavoval zrcadlo - a vám se to, co jste v něm viděl, zřejmě velmi nelíbilo. To ovšem nebyl problém toho zrcadla, ale jen a jen váš.

>>Ale to Vy neuděláte, protože dobře vidíte, že jsem do této doby (27. 5. 18:45) ani jeden jediný příspěvek nesmazal<<

Ano - v mazal jste mi tam v té diskusi docela dlouho téměř všechny mé příspěvky a smazal jste tehdy velké množství mých příspěvků - a pak jste mi mazat příspěvky najednou z ničeho nic zcela přestal. To ovšem ani trochu neomlouvá to, že jste předtím smazal to velké množství mých slušně formulovaných příspěvků. Jak to s tím souvisí, že jste pak mazat přestal? Proč zase takhle sprostě manipulujete?

Nakonec jsem se rozhodl, že VY mi opravdu nestojíte za to, abych strávil "příjemné" odpoledne tím, že budu tu celou diskusi rekonstruovat. Naprosto postačuje, když jsem vytvořil bitmapu s typickou ukázkou toho, co jste mi mazal. Smazal jste tam např. mou naprosto korektní odpověď panu Nedvědovi - a pak jste v "diskusi" s panem Nedvědem lhal, když jste mu potvrdil jeho "teorii", že jste "měl důvod" tu moji odpověď smazat - a když jsem se tam proti tomu naprosto slušně ohrazoval, tyto mé reakce jste také zbaběle mazal, aby tam zůstaly jen vaše a Nedvědovy příspěvky. Každý si to tam v té bitmapě může přečíst co jste mi mazal a co jste tam zároveň psal. Původně jsem tu bitmapu sem do této diskuse nakonec už ani vkládat nechtěl - ale když jste si o to takhle "hezky" řekl, nemám důvod vám nevyhovět - takže je zde:

http://bedrich.veverka.sweb.cz/cenzor_a_manipulator_Nozicka/manipulator_Josef_Nozicka_01.jpg

... pokračování ve vlákně ...

0/0
29.5.2019 16:00

B44e10d64ř24i18c40h 43V94e40v34e83r31k69a 4380115371339

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) :

- a troufám si na základě toho odkazu na tu bitmapu tvrdit, že míra nestydatosti diskutéra (s právem mazat) Nožičky, v té bitmapě ukázaná, je tak nehorázná, že ji klidně mohou přirovnat k nestydatosti komunistů, když nechali psát dehonestační články proti Václavu Havlovi na pokračování v několika vydáních Rudého práva v lednu 1989. Tam bolševická lůza Václava Havla také pomlouvala, aniž by se Václav Havel mohl bránit. A podobně jste pomlouval vy mě, pane Nožičko - a mé reakce, kde jsem se těm vašim pomluvám bránil, jste mi v tom vašem "mazacím" období všechny smazal. V té bitmapě to je zdokumentováno. Ani teď se, pane Nožičko, nezastydíte - a za své tehdejší chování se neomluvíte?

>>kteří znechucují diskuse všem slušným a korektním diskutérům<<

Slušným diskutérům znechucuje diskutování vaše výše popsané chování. Proto zřejmě máte pocit, že vás zde "většina" diskutérů podporuje. A vůbec si neuvědomujete, že slušné diskutéry zde znechucujete vy. Jako např. pana Cahu. Pane Nožičko - už chápete, proč nejsem ochotný pro někoho tak pokleslého, jako jste vy, obětovat odpoledne a zrekonstruovat tu diskusi celou? A vaše dřívější prohlášení, že budete "jedině rád", když ji zrekonstruuji je opravdu směšné. Proč jste mi tedy tak velké množství příspěvků mazal, když byste byl, podle vašich dřívějších slov, "jedině rád, kdybych ji teď celou zrekonstruoval"?

0/0
29.5.2019 16:01

J18o52s31e17f 21N61o63ž77i42č23k40a 5555811679686

Pane Veverko, proč ze sebe děláte takového šaška? Vy máte svým charakterem do Václava Havla daleko asi tak, jako zlodějka do Matky Terezy. A svým významem asi tak, jako například amatérský psycholog z Rožnova do nositele Nobelovy ceny za lékařství. Tak se tímhle pánem přestaňte ohánět, protože kdyby vaše příspěvky ve většině diskusí viděl, tak by se asi musel obracet v hrobě.

A když vy mluvíte o něčí nestydatosti a pomlouvání, tak je to ukázkové naplnění rčení "zloděj křičí, chyťte zloděje!"

+1/−1
29.5.2019 17:44

B58e32d21ř77i96c13h 36V86e39v30e80r93k22a 4100685431849

Pane Nožičko - co se týče vašeho hodnocení mého charakteru, usuzujete zřejmě z toho, že jsem vás zde kritizoval a vám se má kritika nelíbila. Neuvědomil jste si ale zřejmě tu zřejmou skutečnost, že jen to, že jsem si dovolil kritizovat pana Nožičku, opravdu nevypovídá vůbec nic o mém charakteru. Já, když jsem zde kritizoval váš charakter, vždy jsem uvedl konkrétní důvody, proč ho kritizuji - příklady vašeho pokleslého chování apod. Zatímco vy zde můj charakter kritizujete aniž byste uvedl jediný konkrétní příklad, co jsem udělal zavrženíhodného (když si tedy odmyslím to, že jsem si "dovolil" kritizovat Josefa Nožičku - ale to snad i vy uznáte, že to není žádný důvod pro kritiku mého charakteru, obzvláště když jsem uvedl mnoho konkrétních důvodu, proč jsem Josefa Nožičku kritizoval). No nic. Josef Nožička se zřejmě domnívá, že když se zde takhle "předvedl" a byl za to oprávněně kritizován, "zachrání" situaci tím, že bez jediného relevantního důvodu obviní oponenta z toho, co mu zde bylo po právu vytknuto. Inu, Josef Nožička - člověk neštítící se žádné podpásovky.

A co se týče Václava Havla - já se k němu nijak nepřipodobňuji, na rozdíl od vás si ho vážím a celý ten příměr jsem zde uvedl nikoli proto, že bych se chtěl srovnávat s panem Václavem Havlem, ale proto, abych vám na příkladu, kterému byste mohl rozumět, ukázal, jak podle jste se zde choval. Opravdu nechápete, že když v diskusi pomlouváte oponenta a zároveň jeho příspěvky, ve kterých se těm vašim pomluvám brání, podle mažete (a v tom období jste mazal skutečně VŠECHNY mé příspěvky), je to opravdu velice podobné situaci, jako když tisk totalitního státu dehonestuje kohokoli a zároveň nedá sebemenší prostor onomu dehonestovanému bránit se? Jistě, pak jste mazat přestal, ale až poté, co jste pochopil, že já se s vašimi podlými metodami opravdu smířit nehodlám a že i ten váš monopol na to,co ve vší diskusi zazní,je silně omezen tím, že po smazaných příspěvcích zůstávají šedivá políčka ... pokračování ve vlákně...

0/−1
30.5.2019 11:21

B20e97d52ř34i37c53h 33V48e11v46e74r27k12a 4480575661259

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) : ... - a navíc tam pak ještě pan Caha dosvědčil, že jste mi mazal naprosto slušné příspěvky hlava nehlava, protože několik z nich si stihl přečíst před tím, než jste je smazal - čili k tomu, že jste přestal mazat, jste byl evidentně dotlačen - a zřejmě jste následně usoudil, že když mé další (opět) slušné příspěvky mazat přestanete, budete pak moct manipulativně lhát, že "jste smazal jen ty vulgární - a ty slušné jste tam ponechal".

A co se týče "obracení se v hrobě" - obávám se, že lidé, kteří byli za svého života slušní a bojovali proti (jakékoli) zvůli, lžím, manipulacím, resp. totalitě, by se museli obracet v hrobě, kdyby si přečetli blogy tak manipulativních blogerů, jako jste např. vy, pane Nožičko.

>>"zloděj křičí, chyťte zloděje!"<<

Ano, "zloděj" Nožička křičí chyťte zloděje. Lépe jste zde své chování charakterizovat nemohl.

0/−1
30.5.2019 11:22

J71o46s26e33f 40N29o80ž64i91č86k39a 5665501769736

Pane Veverko, zaprvé reagujete stylem "já o voze, ty o koze"...

Já jsem napsal:

"Pane Veverko, udělejte si prosím bitmapu, ať můžete i zde ukázat, jak zde mažu příspěvky svých oponentů."

Takže i podprůměrně chápavý by nejspíš pochopil, že jsem vás vyzval k tomu, abyste udělal bitmapu TÉTO diskuse, nikoliv nějaké předchozí. ;-)

Nehledě k tomu, že ta úžasná bitmapa, na kterou jste tam dal odkaz, ukazuje ani ne tak jednu desetinu diskuse pod předchozím blogem. A mimochodem, jak dokážete, že to, co jste do ní dopsal, jste skutečně původně v diskusi napsal a nezatajil jste ve svých textech to, kvůli čemu byly oprávněně smazány? 8-o

Ale klidně v tomhle celoživotním díle pokračujte - ovšem s ohledem na to, že po tomhle vašem "úžasném odjhalení" už žádné další příspěvky do té diskuse nepřibyly, zatímco karma i čtenost článku stále rostla, tak to nevypadá, že by vám ty bláboly lidi zrovna "žrali." Jen ty vaše tapety možná odradili některé od toho, aby do diskuse vůbec vstupovali. :-/

+1/−2
29.5.2019 17:58

J78o55s44e82f 24N44o31ž78i87č39k94a 5665601699366

oprava: "úžasném odhalení"

+1/0
29.5.2019 18:07

B80e32d36ř96i38c31h 26V60e78v77e70r68k44a 4660925801609

>>Takže i podprůměrně chápavý by nejspíš pochopil, že jsem vás vyzval k tomu, abyste udělal bitmapu TÉTO diskuse, nikoliv nějaké předchozí<<

Nu, já se zase domnívám, že i podprůměrně chápavý bloger by nejspíš pochopil, že pokud vám bylo vytknuto, že čas od času neunesete argumentaci vašich oponentů a začnete hlava nehlava mazat, není důležité, zda se to stalo v TÉTO diskusi nebo v "nějaké" předchozí. Tou "nějakou" předchozí jste totiž musel myslet diskusi pod PŘEDEŠLÝM blogem - tam se to stalo - a to rozhodně není nijak "dávná" historie, když k tomu celému došlo v minulých (zhruba sedmi) dnech, viďte, pane Nožičko? Nu, musím konstatovat, že tím vaším příměrem s "podprůměrně chápavým" (blogerem - ano, to dodávám já), jste se opět "střelil do vlastní nohy".

>>ta úžasná bitmapa, na kterou jste tam dal odkaz, ukazuje ani ne tak jednu desetinu diskuse pod předchozím blogem<<

Ano, ukazuje vaše typické chování - a vy to moc dobře víte. Moc dobře víte co a jak intenzivně jste mi tam tenkrát mazal - a moc dobře víte, že to v té bitmapě zdokumentované, je zcela typická ukázka vašeho mazacího "amoku".

... pokračování ve vlákně ...

0/0
30.5.2019 11:30

B68e11d47ř56i13c73h 52V80e50v67e38r93k45a 4620305931659

... pokračování předešlého příspěvku (2/3) :

>>A mimochodem, jak dokážete, že to, co jste do ní dopsal, jste skutečně původně v diskusi napsal a nezatajil jste ve svých textech to, kvůli čemu byly oprávněně smazány?<<

TÍMTO PŘÍSPĚVKEM, PANE NOŽIČKO, JSTE NADE VŠI POCHYBNOST DOKÁZAL, ŽE JSTE MANIPULÁTOREM TOHO NEJHORŠÍHO ZRNA. Vy moc dobře VÍTE, že to, co jsem do té bitmapy vložil, je přesně to, co jsem do té diskuse původně napsal a vy jste mi to tam smazal. Já mám svědomí čisté - a VY JSTE TEN NEJSPROSTŠÍ LHÁŘ, jakého jsem kdy potkal, když i teď sprostě MANIPULUJETE tou vaší VYLHANOU "oprávněností" vašeho mazání a lživě mě osočujete z toho, že jsem v těch příspěvcích "něco změnil", resp. "mohl něco změnit". Takže pane Nožičko - buď zde napište CO jsem tam "změnil" - anebo prosím zalezte do kouta a za tuhle vaši sprostou manipulaci si v něm laskavě nafackujte. Moc dobře víte, že já to zde nijak "dokázat" nemohu - nicméně vůbec bych se nebránil např. tomu, aby administrátoři zcela smazali buď můj nebo váš profil - pokud bych v těch svých příspěvcích změnil byť jen jediné písmenko, tak můj - a pokud jste mě zde teď lživě obvinil a já to tam zkopíroval přesně tak, jak jsem to tam původně vložil, pak váš. Tak co, pane Nožičko, přistoupil byste na tuto výzvu? Já ano - já totiž, na rozdíl od vás, mám svědomí čisté.

... pokračování ve vlákně ...

0/0
30.5.2019 11:31

B15e17d40ř52i48c52h 62V93e65v15e53r74k85a 4220945571449

... pokračování předešlého příspěvku (3/3) :

>>Ale klidně v tomhle celoživotním díle pokračujte<<

Nebojte, pane Nožičko, to opravdu není moje "celoživotní dílo", ukazovat zde v diskusích pod blogy manipulátorství Josefa Nožičky. Já to zde dokázal již natolik silně a nezpochybnitelně, že se za čas opět na velmi dlouho dobu odmlčím. Ale to vy zde budete ten, kdo zde bude "pokračovat ve svém celoživotním díle" - nebo se snad mýlím, že jste zde na své blogy na iDnes natolik "pyšný", že je snad nepovažujete za své "celoživotní dílo"? Pane Nožičko, pane Nožičko... vy opravdu nejste příliš bystrým člověkem - jinak byste mi takhle prostoduše "nenahrával" na takovéto "smeče".

>>karma i čtenost článku stále rostla<<

Jasně, celoživotní dílo je holt celoživotní dílo - karma roste, na své "celoživotní dílo" můžete být náležitě "pyšný". A že by vám přišlo na mysl, že hodně vysokou karmu měly třeba i zcela nezpochybnitelné bláboly blogera na iDnes Miroslava Petra - jen a jen proto, že psal o podobných tématech jako vy, to vám zřejmě nikdy na mysl nepřijde, viďte. Protože pak by se to vaše "celoživotní dílo" také mohlo zhrouti jak domeček z karet. Inu, Nožičko - opravdu vám to nezávidím, tu vaši namyšlenost na karmu "potvrzující" "skvělost" vašeho "celoživotního díla".

>>Jen ty vaše tapety možná odradili<<

Když už tak odradily - a co se týče odrazování diskutérů - vy jste tam v té diskusi svým manipulátorstvím odradil např. pana Cahu. A já uznávám, že tím, že jsem vám tam ukázal co jste zač, jsem odradil nějaké vaše příznivce, že do té diskuse pak už nevstupovali - zřejmě neměli zapotřebí tam vidět argumentační neschopnost jejich "idolu" - tak svému "idolu" už pak jen karmovali (resp. pokud už okarmovali dřív, možná - nevím jak u vás, ale např. u Petra Hanniga to je zvykem - na FB možná rozesílali výzvy svým přátelům, aby vám to tam okarmovali - abyste dostal alespoň nějakou "náplast" na tu vaši argumentační neschopnost).

0/0
30.5.2019 11:33

J96o59s32e78f 77N57o83ž26i86č62k87a 5665431259506

A ohledně toho, že "nejste rozhodně jediný, že lžu a manipuluji" - ano, jste dva, jak vidno z diskuse, kromě vás si to myslí ještě i pan Polický. ;-) Tenhle pán ovšem prakticky v každé diskusi, do které zavítá, (nejenom) mně mínusuje prakticky vše, co napíši, již několik let, takže se domnívám, že u něho je to zrovna tak jako u vás v osobní rovině.

+2/−1
27.5.2019 18:55

B73e78d60ř85i50c17h 30V57e84v62e47r68k98a 4150635541429

Jo ahááá... tak toho jsem si nevšiml, že bychom s podobným názorem na vás byli v diskusích pod vašimi blogy jen dva. Díky že jste mi to ozřejmil ;-)

0/0
29.5.2019 16:00

J45o10s65e69f 71N85o37ž58i55č36k60a 5885731369316

A píše snad pane Veverko v diskusi někdo jiný kromě pana Polického o tom, že já údajně jsem lhář a manipulátor? Pokud se nudíte, tak si klidně tuto diskusi pročtěte znovu, ale ono se blbě hledá něco, co neexistuje... ;-)

A pokud sna:-) budete argumentovat tím, že někteří Polického příspěvek oplusovali (k jménům se vyjadřovat nebudu, ale znalí zdejších diskusí vědí své...), tak si každý může všimnout, že těch, co s ním naopak vyjádřili nesouhlas, je aktuálně dvojnásobný počet. ;-) Takže asi tak.

+1/−1
29.5.2019 18:05

B88e12d11ř17i61c19h 17V36e75v12e47r26k39a 4880845201329

Nu, já se domnívám, že i např. příspěvek pana Davida Vlka, tento:

>>Panu učiteli Nožičkovi asi lži nevadí. Jemu vadí, když se jim někdo postaví.<<

docela dobře dokládá, co si o vás a vašich argumentačních metodách myslí. Mimochodem velmi výstižné zhodnocení pana Josefa Nožičky - i v kontextu mého sporu s ním.

A v diskusích pod vašimi blogy se dá dohledat velké množství dalších diskutujících, kteří v tomto ohledu o vás také nemají valné mínění. Nebo to snad chcete popřít? A co se týče "argumentace" kolik zde má kdo plusů a mínusů - to je opravdu velmi ubohé. Vy opravdu nechápete, že vaši přátelé vás zde ochotně podporují - zatímco lidé k vašim textům kritičtí po mnoha a mnoha zkušenostech s vaší demagogií a manipulátorstvím do diskusí pod vašmi blogy chodí už jen velmi sporadicky?

0/0
30.5.2019 11:18

J17o54s31e42f 59N80o11ž91i32č36k93a 5795681689206

Pane Veverko, opět názorně prokazujete svou neschopnost chápat psaný text. ;-) Pan Vlk přece nepíše nic o tom, že já jsem lhář či manipulátor, ale pouze to, že mi lži nevadí. Byť ani to pravda není - já jsem v reakci na něho napsal (a není to zdaleka jen můj názor), že o údajných lžích pana Čumpelíka nepíše pan Vlk ve svém blogu prakticky vůbec.

A vyloženě jste mě pobavil vašimi závěrečnými slovy: "Vy opravdu nechápete, že vaši přátelé vás zde ochotně podporují - zatímco lidé k vašim textům kritičtí po mnoha a mnoha zkušenostech s vaší demagogií a manipulátorstvím do diskusí pod vašimi blogy chodí už jen velmi sporadicky?"

Pane Veverko, ono je to (respektive bylo do dnešního dne, kdy jsem se rozhodl přestat diskuse otvírat) přesně naopak. Různí Dvořáci, Poličtí, Valíčkové, atd. pod ně chodí vytrvale (přestože mnozí z nich v minulosti "slibovali", že zde byli naposledy), kdežto mnozí slušní naopak dospěli k názoru, že nechat se sprostě urážet některými zdejšími "šiřiteli pravdy a lásky" prostě nemají zapotřebí.

Toť vše, více času vám věnovat nemíním. Ve vašem případě totiž platí to známé pořekadlo: kde nic není, ani smrt nebéreš... ;-)

0/−2
30.5.2019 19:00

B36e25d78ř95i14c56h 92V33e38v72e88r67k34a 4690975691709

>>Pan Vlk přece nepíše nic o tom, že já jsem lhář či manipulátor, ale pouze to, že mi lži nevadí.<<

Ano - pro mnoho lidí jste lhář, manipulátor či člověk, kterému lži nevadí. A je toho ještě mnohem víc, co vám zde mnoho vašich oponentů vytýká.

>>opět názorně prokazujete svou neschopnost chápat psaný text<<

Ano, Nožičko - že nechápete psaný text jste prokázal tím, že jste si tam nevšiml těch argumentů pana Vlka proč pan Čumpelík lhal. Dokonce i pan Čumpelík ty argumenty pana Vlka byl schopen rozklíčovat - a jako reakci napsal další blog, kde mnoho z toho, co mu pan Vlk vyčítal, uznal. Takže i pan Čumpelík zcela evidentně chápe psaný text lépe než vy, pane Nožičko. Opravdu vám tento váš deficit nezávidím.

>>Různí Dvořáci, Poličtí, Valíčkové, atd.<<

Pane Nožičko, ujasněte si to. Tak jsem to jen já a pan Polický, kdo vás máme "přečteného" - nebo jsou to v diskusích pod vašimi blogy i mnozí další? - viz ten váš výčet zakončený slovem "atd". Pane Nožičko... opravdu máte něco takovéhohle zapotřebí?

>>kdežto mnozí slušní<<

Koho považuje za "slušného" podporovatel totálně neslušného prezidenta Zemana považuji opravdu za krajně irelevantní.

>>Toť vše, více času vám věnovat nemíním.<<

Výborně - to mi spadl kámen ze srdce, že už na ty vaše další a další nesmysly nebudu muset reagovat.

0/0
31.5.2019 11:19

D25a38v80i28d 15V87l39k 6316985248387

Objevil jsem až teď tak jen krátce zareaguji. Vždycky jsem si říkal ,že nikdy nebudu psát blogy jako reakci na jiné blogy.Porušil jsem to jen proto ,že zásadně nesouhlasím s tím aby bylo možné neotrvírat pod blogy o politice diskusi. Za druhé proto ,že pan Čumpelík v blogu sprostě lhal a neotevřením diskuse sebral možnost ostatním na tuto lež reagovat. Podle mě se tak blog prostě mění jen v jedovatý plivanec.

Ve škole mě vždycky učili učitelé, že lhát se nemá a lžím se má člověk bránit.

Panu učiteli Nožičkovi asi lži nevadí. Jemu vadí, když se jim někdo postaví.

+6/−1
26.5.2019 23:05

J81o23s55e17f 42N36o89ž23i19č87k16a 5755241309926

Děkuji za reakci, nicméně o pravdivosti toho, co jste zde napsal, mám určité pochybnosti. Nepřišlo mi, že hlavním či jedním z hlavních důvodů napsání Vašeho blogu bylo vyvrácení lží pana Čumpelíka. Ohledně problému financování neziskovek jsou totiž ve Vašem blogu pouze tři věty: "Pan Čumpelík má pocit, že ty demonstrace jsou organizovány za jeho prachy. Anebo je dokonce fedruje někdo z ciziny. Asi zase "démon" Soros."

Zdroj: https://vlkdavid.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=714539

(přičemž o podpoře z ciziny pan Čumpelík ve svém blogu vůbec nepíše a o Sorosovi už vůbec ne)

Většina Vašeho textu mi opravdu přišla jako plivání na někoho, jehož názory se Vám nelíbí. A jen poznámka na závěr: při diskusi o politice mi nepřijde korektní, když do ní někdo tahá věk oponenta či jeho profesi. Hezký večer.

+6/−5
26.5.2019 23:37

D68a69v23i76d 32V34l66k 6326645408867

Jaký byl vůbec smysl napsat 4 dny po blogu pana Čumpelíka a mojí reakce tenhle blog? Jen jste si na tom chtěl přihřát polívčičku a nasekat nějakou tu karmu. A jinak to, že Vám jako učiteli nevadí, že někdo lže a ještě se ho zastáváte, neokecáte a nezakecáte.Každý ať si udělá obrázek sám.

+2/−1
27.5.2019 10:28

J90o30s36e48f 74N14o41ž63i51č24k27a 5805341969796

Když opět máte zapotřebí míchat do sporu moji profesi: víte, oni někteří podnikatelé možná nechápou, že učitel prostě nemá na napsání blogu čas každý den, a proto jsem ho tentokrát napsal až v neděli. Nicméně si nemyslím, že by téma za ty 4 dny nějak ztratilo na aktuálnosti. Nebo Vy snad předpokládáte, že když je teď po volbách do EP, tak ty demonstrace proti Babišovi a Benešové již skončí?

Ohledně toho, co bylo dle mého názoru primárním cílem napsání Vaší reakce na pana Čumpelíka, jsem se již vyjádřil výše, takže se nebudu opakovat. A s tou Vaší poslední větou zcela souhlasím - ať si každý čtenář udělá obrázek sám.

+3/0
27.5.2019 13:02

M83a59r82t18i61n66a 97M21o29u69d18r31á 7910143246899

Sprostě tady lže spousta osob, a vůbec nic se neděje, normálně jim to prochází. MNozí z nich jsou dokonce oslavováni. Takže se divím, proč jste si vybral právě pana Čumpelíka, který zde bloguje už dlouhá léta a po celou tu dobu drží stejnou lajnu, takže je předvídatelný.

+3/0
27.5.2019 15:29

D90a75n 55R45o68z86s69í22v12a44l 3590782770514

"Nemyslím si, že by se pan Čumpelík bál napsání odlišných názorů, spíše se domnívám, že diskuse přestal otvírat až poté, co byl znechucen unfair praktikami některých zdejších diskutérů."

To se mu ani nelze divit když to tu člověk vidí.

+9/0
26.5.2019 20:31

P87e87t78r 52B49r16o48d55s78k30ý 5926193175789

...... Vám teda nechcu robit arbitra v blogerskejch sporech (nečetl sem to),- ale jeden má názor takovej a druhej holt makovej ! Ať si v tem Práglu hulákají každej den když je to baví ?? Žádný zásadní věci tím neřeší (a nevyřeší),- holt chtějí prožít tu chvilku demokracie po svým, tak proč sa takovejma kravinama vůůůbec zaobírat!

+4/0
26.5.2019 17:04
Foto

J66a81n 48Ř59e36h33á35č15e77k 7610206961895

Někde v diskusích jem ten "vzteklý plivanec" zahlédl a z toho titulku na mne dýchlo kojzarovské Rudé právo. Byl jsem trochu zklamán, když jsem zjistil, že pochází z blogu pana Vlka. Schválně jsem si ten původní blog přečetl a jakkoliv mi přišel pomýlený, nic vzteklého jsem v něm nenašel.

Nevím, co tím pan Vlk chtěl říci. Napadá mne jen, že my si tu slušnou občanskou společnost vlastně ani nepřejeme a místo politické diskuse by nám stačila pavlač se dvěma skupinkami křiklounů.

Bulvár vítězí. :-/

+19/−2
26.5.2019 16:11
Foto

P69a16v27e16l 28D43v76o80ř29á52k 5499635184510

Pan Vlk se především snažil o legraci. Někomu to došlo, někomu ne. Račte si vybrat. ;-D

+1/−9
26.5.2019 18:35
Foto

J45a96n 35Ř51e59h78á89č55e29k 7940106511535

Jo, aha, takže Dikobraz.

Já bych si tedy s dovolením raději vybral Járu Cimrmana :-)

+12/0
26.5.2019 18:49

V26o82k19o27u41n 52V25l77a48d60i23m73i74r 8392978469398

Vy neznate ruskeh krokodila? ;-D

0/−1
26.5.2019 20:06

M97a94r28t81i88n17a 52M20o60u27d10r24á 7860313166769

To nebyl ruský Krokodýl, nýbrž český Vlk, ještě k tomu David

+2/0
27.5.2019 15:26

J88o60s96e19f 35N18o20ž91i72č96k46a 5215771839486

Děkuji za Váš příspěvek - bohužel máte pravdu...

+2/0
26.5.2019 19:04
Foto

V90i18l88é95m 14R32a71v36e75k 8669162798357

Jediné s čím mohu souhlasit je, že má pan Čumpelík vysokou karmu, byť obsah samotného článku, tím myslím fakta, byla krystalická lež. Když si tedy odmyslím to faktické/a lživé/ jádro, zbývá jen hnusná zakyslá dužnina starého chronicky naštvaného chlapa.

+10/−7
26.5.2019 16:11

V25o63k60o39u16n 95V85l78a10d36i14m89i84r 8362198919708

Vsak take kazdy s IQ vetsim dnesniho data vi, jak to s tou karmou je. Bohuzel administrace ji vubec nijak proti karmomatum nejisti. ;-(

+1/−1
26.5.2019 18:40
Foto

R40a41d76e77k 18P15o96l34i12c53k27ý 6331313521284

Pan Vlk nepíše, že všichni kdo nesouhlasí s demonstracemi,...,ale, že konkretně pan Čumpelík .

Ččlověče Vy jste učitel a nejste schopen pochopit smysl psaného textu nebo záměrně lžete. Ano nevím co je horšíRv

+7/−7
26.5.2019 13:30

J37o84s75e19f 45N16o15ž80i97č68k89a 5805841169296

S ohledem na to, že se s Vámi v diskusi nesetkávám zdaleka poprvé, mi přijde dosti úsměvné, když něco takového napíšete zrovna Vy (a předem děkuji za Váš tradiční mínus :-)).

+7/−3
26.5.2019 13:34
Foto

R95a62d43e14k 35P74o13l56i17c57k62ý 6141133521674

No mně Vaše lhaní a manipulace úsměvné nepříjdou.

+5/−8
26.5.2019 13:37

J55o78s83e85f 61N98o59ž10i56č63k35a 5605781189276

To je ovšem Váš problém, že všechny názory, které se Vám nelíbí, považujete za lhaní a manipulaci. Hezký zbytek neděle.

+9/−2
26.5.2019 13:40
Foto

R33a22d28e82k 56P64o88l26i27c53k34ý 6371673601814

Ne nepovažuji všechny příspěvky co se mi nelíbí za lhaní a manipulaci.

Kokrétně člověče Vy jste učitel a nejste schopen pochopit smysl psaného textu?y ale lžete a manipulujete s fakty pravidelně, například i dnes v tomto blogu.

+2/−5
26.5.2019 16:59
Foto

R12a11d37e39k 23P21o96l98i54c29k45ý 6621863501984

Skočilo mi tam ctrl V

Takže znovu

"Ne nepovažuji všechny příspěvky co se mi nelíbí za lhaní a manipulaci. Vy ale lžete a manipulujete s fakty pravidelně, například i dnes v tomto blogu."

+1/−3
26.5.2019 17:01

J23o34s48e89f 33N50o85ž30i94č13k65a 5615651419376

Pane Polický, Vy jste se přihlásil do nějakého počítačového kurzu, že tady tak pilně procvičujete Ctrl C a Ctrl V? ;-)

A najdete aspoň odvahu sdělit nám, čím jste povoláním Vy? To se asi opět nedozvíme, že ano? :-/

+4/−1
26.5.2019 19:11
Foto

R71a91d48e74k 61P33o32l48i94c15k36ý 6221733621204

Já se tím nikdy netajil a několikrát jsem to psal-opět manipulujete s fakty jako bych s tím dělal tajnosti.

. Dělal jsem různé věci naposled před důchodem cca 6 let plavčíka a správce koupaliště.

Před tím různé práce mimo jiné např. prodával PC, ošetřovatele u koní, v uzenářství, pojišťováka,...

Vystudováno mám 10 semestrů Vysoké školy vetrinární, ale po 5 ročníku jsem ze školy odešel z osobních důvodů (VŠV je na 6 let).

K tomu procvičování-trpím mimo jiné na polyneuropatii což se projevuje především na nohou a chodím obdobně jako Zeman (má stejnou diagnozu a nelze s ní řádně vykonávat úřad prezidenta) ale je to občas problém i u koordinace prstů na rukou.

Takže se můžet smát jako imbecil tomu, že má někdo zdravotní problémy, ale jen znovu ukazujete Vaši ubohostRv

+3/−2
26.5.2019 20:02

J12o12s75e27f 39N98o87ž77i36č40k26a 5795421369576

Pane Polický, omlouvám se Vám - přehlédl jsem, že pod příspěvkem na který jsem reagoval, je napsáno: "skočilo mi tam ctrl V". O Vašem zdravotním problému jsem nevěděl.

+1/0
26.5.2019 23:04

M58a40r66e26k 56V53a23l22i88č74e89k 2841539834960

tak pisete, nebo nepisete, Josefe? proc tak casto neodpovite v souladu s prispevkem a zahodite sanci se obhajit a namisto toho druhe shazujete?

+4/−4
26.5.2019 14:02

M37a22r66e83k 10V62a85l47i11č38e83k 2231229434450

pise, nebo nepiseb (Vlcak), v prvni casti prispevku jsem se prepsal, omlouvam se

+1/−1
26.5.2019 14:05

J53o89s22e46f 56N94o55ž56i16č66k88a 5895861529496

Pane Valiček, netušil jsem, že Vy jste moderátor této diskuse... A mimochodem, nepřál jste mi už tak před 5 hodinami fajn neděli? ;-)

+7/−1
26.5.2019 15:34
Foto

M23a44r92i38e 12J13a22n57d35o93v71á 8911643875726

Pane učiteli, a co takhle napsat konkrétní reakci na konkrétní diskusní příspěvek? To vy neumíte, co? Vážně bych chtěla někdy vidět vaše zkoušení a známkování, když si studenti odpovídají na co chtějí.;-D

+3/−7
26.5.2019 14:08

J39o10s77e53f 31N98o72ž16i36č12k81a 5645601279216

Tak to ani vidět nechtějte, protože u vás by to musela být jasná Kula.;-D

+8/−1
26.5.2019 15:29

V71l98a94d61i24m48í29r 82S40t41u40d42e86n51ý 5838128895680

Hele, vždyť víte jak jste na tom s pokusy o humor...

+6/−2
26.5.2019 15:43
Foto

P43a36v87e21l 43D30v49o50ř37á66k 5369305484610

A podobný smysl je i při čtení jiného blogu. Studenti se při hodinách pana učitele asi musí potrhat smíchy. ;-D

+3/−3
26.5.2019 18:37

J39o23s32e72f 95N13o72ž33i20č26k47a 5215901659856

Já nebudu spekulovat o tom, co by si myslela vaše vnoučata, když by zjistila, že jejich pětasedmdesátiletý (odhadem) dědeček píše pravidelně do diskuse "vtipné" hlášky na úrovni čtrnáctiletého teenagera. ;-)

+5/−1
26.5.2019 19:16

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS