Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L19y26d16i68e 59E39i65s30e16l37t29o52v69á 4856240303904

Napsal jste to moc hezky. Jenže ti, kteří by měli, to stejně nepochopí. Jednoduše proto, že nechtějí.

+2/−1
31.5.2019 10:36
Foto

L59e42o72n80t72ý85n29a 39C76h36v48á47t96a37l15o62v30á 1643135486

Ti lidé neprotestují proti volbám, ale proti tomu, co se děje dál. Bývalo dobrým zvykem, že řádně zvolený politik v případě pochybností, buď pochybnosti rozptýlil vysvětlením nebo odstoupil. AB nic nevysvětluje, neodstupuje, jen napadá všechny kolem, řve, že neodstoupí nikdy, nikdy, nikdy, má za sebou problematické dotace, ale vesele čerpá dál. A protože ho jednou menšina zvolila, mají všichni mlčet? To ani nemluvím o tom, že čerpá a rozhazuje peníze daňových poplatníků, zaklekává na ně, mají si to nechat líbit až do úplného ožebračení nebo se mohou ozvat dříve?

+3/0
29.5.2019 23:52

L12y91d76i89e 18E72i24s15e81l28t44o48v81á 4106560933834

"Ti lidé neprotestují proti volbám", ale proti jejich výsledku! Což je ještě daleko horší.

+1/0
31.5.2019 10:37

I36v33a96n76a 91V32í90t28k32o78v31á 8657317148814

Nic jste nepochopila.Lidé protestují proti AB jako premiérovi, člověku s kolosálním střetem zájmů a osobními problémy, jejichž řešení přenáší do fungování státu. Volby nevyhrál AB, ale hnutí ANO, které si mohlo zvolit jiného premiéra. Navíc ta výhra nebyla nijak famózní, jen asi 29%.

0/0
31.5.2019 14:46

A75d27a98m 82B52í63l18e58k 4796464201417

tahle mince má dvě strany - jedna je demokracie, volby a umění přiznat, že vyhrál někdo jiný, než chci. Druhá věc je, že lidi by neměli důvod demonstrovat, kdyby premiérem nebyl bolševický fízl, zloděj, lhář a podvodník. To, že je třetina voličů natolik tupých, že jim je to buřt, na tom nic nemění.

+2/0
29.5.2019 17:51

K87a65r46e50l 43N31o35v95á66k 4369566790117

:-/

0/0
31.5.2019 8:53

P58e66t39r 51N57e82d76v46ě68d 5319820278147

Tak jsem si přečetl blog a diskusi. Jsem asi v té hloupější, nebo méně informovanější části národa, neb jsem se demonstrace neúčastnil. Tažení proti Babišovi začalo skutečně před volbami, kdy strany měli prakticky program jen "proti Babišovi" a nic víc. Přesto volby vyhrál. Místo antikampaní máme dnes demonstrace. Nedávno se tady posmívalo voličům Ano kobliháři, protože je rozdával. Na demonstraci se dle transparentního účtu koupili deštníky, ty se tam prodávali? Nebo rozdávali? Nevím. Autor v blogu zmiňuje, že demonstrace nepřinášejí vesměs nic dobrého a podněcuje k účasti ve volbách, kdy je opravdu reálná šance něco změnit. Přesto je většina diskutérů pobouřena. Je to opravdu tak špatný názor? I kdyby byl hlas lidu vyslyšen, nebo byl Babiš poslán do tepláků, co by se změnilo? Jaká je alternativa demonstrantů?

+8/−2
29.5.2019 14:25

A39l75e77š 53W59o65l59k44e34r 6809819454989

Promiňte pane Majzliku, ale tentokrát jste mimo.

Dnešní kámoši Zeman s Babišem sice byli legálně zvoleni, ale tím to končí.

Na druhou stranu je zcela legální protestovat proti jejich chování a krokům (i stávkou).

Právě na těchto dvou figurkách je vidět, jak rozdělují národ.

+2/−2
29.5.2019 7:33

A40l35e47š 54W28o46l96k33e84r 6349669104959

PS: citát: "Demokracie neznamená, že si může vítěz voleb čtyři roky dělat, co chce."

+1/0
29.5.2019 7:46

K69a73r72e66l 82N28o46v14á55k 4569526160697

řekl kdo?:-/

0/0
31.5.2019 8:54

M96a45r76t77i84n 93Š51ť27a57s39t90n50ý 6832845934280

Proč tady lžete? Legitimnost voleb a jejich výsledek nikdo nespochybňuje. Lidé jen nechtějí trestně stíhaného STBáka v čela vlády.

+6/−1
26.5.2019 17:17

Z14d18e76n56ě89k 91M86a76j50z61l44í40k 2524821816407

Lžete vy, pane Šťastný. Tu kampaň vyvolanou anonymem vyvolal Kalousek s fialou ještě před volbami. Přesto lidé dali hlas ANO2011 a to právě proto, že toto hnutí vede pan Babiš. Takže nepovažujte sám sebe za všechen lid.

+7/−5
26.5.2019 18:46
Foto

J84a31n 11H30a55v10e40l24k82a 3471396821325

Pane Majzlíku, možná byste tady teď raději vůbec neměl reagovat, fakt se ostudně znemožnujete. Stydím se za Vás.

+3/−1
26.5.2019 19:41

F81r96a34n28t98i46š79e95k 26M77i20c67h35a25l49i62c97a 8436758985156

Pane Havelko, styďte se radši za sebe

+1/−1
27.5.2019 9:18

Z28d81e64n48ě27k 73M93a92j18z60l19í64k 2934521366267

Vážený pane Havelko, já Vám děkuji za Vaši péči o mou pověst, ale domnívám se, že zde je to zbytečné. Stačí se podívat na to, jak v naprosté většině ti, kteří si můj článek přečetli, na něj reagovali. Jistě, několika desítkám lidí jde obsah toho článku proti srsti. Jenže naprostá většina ten článek ohodnotila kladně. Ostatně, pane Havelko, výsledek voleb do Evropského parlamentu má také zajímavouotu. A na závěr ještě něco. Co myslíte, komu by měl člověk naslouchat. Nějakým Kalouskům, Fialům atd., kteří na panu Babišovi nenechají, i přes své vlastní hrubé nedostatky, nit suchou, nebo lidem jako je Věra Čáslavská, doc. Pavel Kolář, Richard Krajčo, Zdeněk Průša, Marie Rottrová či Josef Váňa, kteří se o panu Babišovi vyjadřují velmi pěkně? Já beru ty druhé, pane Havelko. A stydět by se možná měli ti, kterým vyhovují, i přes to, co vše v této zemi napáchali, ti první. Přeji Vám pěkný den.

+2/−2
27.5.2019 14:44

M41a16r13t85i24n 16Š21ť43a93s39t60n76ý 6252495714390

Jasně Kalousek, kampáň, atd. Babiš nemít Kalouska, tak si ho m usí vymyslet. A lidi jako vy tomu tleskají. Stačí tak málo.

+6/0
26.5.2019 19:52

I76v13a10n42a 85V11í35t52k85o86v64á 8677547728814

Promiňte, to je ale blábol. Ten Kalousek snad může i za to, že v úterý bude pršet.Rv

+3/−1
26.5.2019 22:00
Foto

J87a33n 31H91a40v89e84l97k17a 3481706181655

Pane Majzlíku, zbytečně, hloupě a nenávistně jste právě naplival na ty, kdo jsou s Vámi na jedné lodi angažovaného úsilí o změnu k lepšímu. I Vás by přece bylo velmi snadné ve stejném duchu nařknout, že jste jen špatně placenou loutkou nadnárodního marihuanového kartelu :-). Velmi jste mě tím zklamal. Moje dosavadní nemalá úcta k Vám tím dost povadla.

+3/−2
26.5.2019 11:56

Z95d77e53n45ě30k 42M61a93j20z50l25í16k 2624271976587

To je mi líto, pane Havelko. Přesto na svém názoru, že tyto "Demonstrace" až příliš připomínají demonstrace svolávané komunisty v osmačtyřicátém roku. I tam se vyhrožovalo. Mně nevadí, když někdo vyjadřuje názor, který není ve shodě s mým. Pokud u toho ale vyřvává něco o likvidaci, tak se mi hnusí a pohrdám jím či jimi.

+3/0
26.5.2019 18:50
Foto

J48a65n 70H21a50v37e55l33k19a 3811546771945

A to pohrdání (které upřímně nechápu, protože důvody k němu jste si vycucal z prstu) Vám zatemnilo rozlišovací schopnost. Škoda.

+1/0
26.5.2019 19:37

M61a70r76t44i38n 74Š41ť51a44s35t92n78ý 6712475184250

Asi mi něco uniklo. Můžete upřesnit to vyřvávání o likvidaci? Doufám, že tím nemyslíte úplně zcestný výpotek politika ODS (jméno si nepamatuji a nechce se mi ho hledat). Ten jeho výblitek byl opravdu úplně nesmyslný, zcestný, odsouseníhodný atd. S tím souhlasím. Ale nic jiného o likvidaci jsem nepostřehl.

0/0
26.5.2019 21:26

I39v23a90n36a 59V51í77t58k66o38v50á 8547447638744

Zásadní omyl pana autora spočívá v tom, že se domnívá, že demonstrace oraganizují politické strany a pan Minář je snad jimi vybraný a snad dokonce i placený. Tak tedy: morální úpadek, kdy tady máme trestně stíhaného bývalého STBáka jako premiera, který se jen snaží zachránit si kůži a vyměňuje proto postupně policii, ministry apod. už vyhnal lidi do ulic. Je to absolutně apolitická záležitost organizovaná pouze těmi študáky. Petici proti trestně stíhanému premierovi podepsalo do dnešního dne přes 365 tisíc lidí. Na Václaváku se podle policejních odhadů sešlo 70 tisíc lidí, úterní akce se bude účastnit 200 měst po celé republice. Ti lidé na náměstích jsou různých politických vyznání, ale jedno mají společné - už toho mají dost. Babiše a jeho hnutí nevollla většina, nýbrž jen asi 28% z těch, co přišli k volbám, tedy asi desetina národa. Na akce, které svolává Milion chvilek, posílají peníze po troškách lidé z celé republiky. Opravdu si myslíte, že se jedná o pár křiklounů?

+16/−6
25.5.2019 23:47

P63e65t41r 48K72o79r76e87c84k56y 2233227713901

Každý má právo vyjádřit svůj názor a to i na demonstraci , pokud někoho neuráží. Pokud jde o vámi zmiňovaného AB, protože protesty nejdou proti pani B, ale proti němu tak vězte, že AB

a ANO nepředstavuje žádný nový politický pilíř systému.

Jde o systémovou alternativu, která v sobě zahrnuje zastupování lidí, kteří byli naprosto znechuceni a nespokojení s vedením státu ze strany polistopadových stran. A toto znechucení až odpor vůči představitelům a stranám polistopadového režimu promítli do věcné podpory politické konkurence. A co se týče Vašeho morálního horlení proti trestnímu řízení,tak bych vyčkal na soudní rozhodnutí a pak bych souhlasil s jeho odchodem ze sceny,mimochodem není ve světě jediný premier,který je z čehokoliv obvinován.

A ještě byc hdodal,pokud se Vám současná vláda nelíbí,tak by mě zajímalo,kdo a co po ní...jako lepší varianta..

+8/−5
26.5.2019 6:48

I49v13a29n 39M92a94r89e28k 6274528832

R^

+3/−6
26.5.2019 7:32

I22v19a16n86a 29V96í86t68k70o37v46á 8327737378474

Chápu, že někteří byli znechuceni chováním některých politických stran, bohužel si však zvolili špatného mecenáše. A.B. v podstatě pomáhal vytvářet poměry, které se lidem nelíbí, s těmi stranami spolupracoval a jejich představitele korumpoval. Potom už ho to přestalo bavit, tak pod heslem boje proti korupci vlezl do politiky, aby si své kšefty zajistil sám. Jeho minulost i současnost by ho ale v jakémkoliv normálně fungujícím státě na západ od našich hranic v podstatě vyloučila z možnosti do politiky vůbec vstoupit, natož se stát premiérem. Jeho střet zájmů je obrovský (možnosti ovlivňovat svoje trestní stíhání, ovlivňovat informovanost lidí - vlastní nejvýznamnější média i ovlivňovat dotace do svého vlastního podnikání). Máte pravdu, že je třeba počkat na došetření jeho kauz a na soudní rozhodnutí. Ale právě v této chvíli by měl A.B. umožnit opravdu nezávislé vyšetření jeho problémů tím, že by odstoupil. Na západ od nás se to tak běžně dělá.

+10/−4
26.5.2019 7:42

Z50d37e44n22ě47k 79D85a18n63d18a 1201605

Proč se vyhýbáte přímé otázce koho navrhujete jako přijatelnější alternativu? Nepochopila jste smysl článku, který nehodnotí pana Babiše ale dává důraz na výsledky demokratických voleb. Z vaší strany čtu jen opakování hesel ale žádnou konkrétní odpověď. Dvě poslední věty dávají tušit o velkých nedostatcích ve vašich znalostech, které pak logicky nahrazujete tím, co vám kdo nabulíkuje.

+4/−7
26.5.2019 8:09

I48v72a56n46a 22V57í36t63k73o88v67á 8877687548504

Proč hned dehonestujete? Nepíšu Vám žádná hesla, píšu, proč jsou lidé v ulicích a proč je AB ten nejhorší premiér, kterého jsme si mohli zvolit. Osobně se domnívám, že cokoliv kromě Okamury a komunistů by bylo lepší. Toto je populistická vláda, která jen rozdává a rozpouští rezervy. Pocítíme to všichni v okamžiku, kdy nastane zákonitý ekonomický pokles. Vláda vůbec nemyslí na horší časy, které zákonitě nastanou. A to nemluvím o výše popsaných problémech pana premiéra. A nemějte obavy, na náměstích jsou spíše ti informovanější občané, kteří čtou i jiné informace než se vyskytují v MFDnes a Lidovkách.

+6/−2
26.5.2019 9:07

Z44d54e27n39ě90k 91D51a67n54d15a 1791725

Vidím, že jsem se trefil. Úvodní věty, strašení před tím co určitě bude a názor na lidi na náměstích - to respektuji jako váš názor. Já mám zcela odlišný.

0/0
26.5.2019 19:21

I97v13a55n96a 76V67í57t24k22o34v24á 8877947208634

Koukám, že jste asi pod vlivem Ovčáčka a AB. Skoro nemá cenu s Vámi diskutovat.

+1/−3
26.5.2019 22:09

P57e81t49r 75K67o95r44e40c90k33y 2273287183801

A Čapí hnízdo AB si před lety užil ve Sněmovně chvíli, kdy se jednalo o jeho Čapím hnízdě; ukázal totiž všem poslancům ceduli s fotografiemi opozičních poslanců – Miroslava Kalouska, Heleny Langšádlové (oba TOP 09), Petra Bendla z ODS a Davida Ratha (ex ČSSD), kteří podle něj 50milionovou dotaci na farmu Čapí hnízdo schválili nebo ji kontrolovali. Farma Čapí hnízdo tak legálně získala sněmovnou schválenou dotaci v roce 2008. Mimochodem v té době byl hejtmanem Středočeského kraje Petr Bendl z ODS...

Babiš může trumfovat kdykoli; svým střetem zájmů, resp. zvýšeným výběrem daní a růstem české ekonomiky pomáhá plnit předvolební sliby, které jeho koaliční partneři ČSSD s podporou KSČM dali svým voličům. Agrofert, dnes už mimo Babiše ve svěřeneckých fondech, totiž ovládá více než 230 společností zejména v Česku a na Slovensku, jejichž tržby při počtu zaměstnanců přes 28 tisíc dosáhly v roce 2012 téměř 132,5 miliard Kč. Všechny jeho bývalé firmy platí daně v Česku, ročně 600 milionů Kč do státní kasy. Sám Babiš odevzdával na daních víc, než celá sněmovna dohromady, proto je na něho každý zákeřný faul pečlivě organizován také západními výzvědnými službami...jen dodám,že nejsem jeho volič...

+3/−2
26.5.2019 13:34
Foto

J27a51n 65H48a59v32e17l75k22a 3981396531425

A že zároveň na dotacích bere podstatně víc, než kolik odevzdá na daních, velkoryse přehlížíte.

+3/0
26.5.2019 17:26

P25e29t66r 31K29o37r43e68c28k78y 2473837383671

No,zákon u podnikatelů požaduje aby svůj majetek vložil do svěřenského fondu a tak to taky AB udělal. Pokud si poslanci odhlasují aby podnikatel vstupující do politiky své podnikatelské aktivity prodal,pak by to měl udělat.

0/0
26.5.2019 17:30

A22l31e79x 57G59r76e95g70o68r 9744382722129

Dotace bere kde kdo, ve stejném poměru k majetku. U Babiše je to jen díky jeho ohromnému majetku dost hodně peněz.

A Babiš sám, jako fyzická osoba žádné dotace nebere ale daní platí opravdu hodně.

+1/−1
26.5.2019 19:26

P86e45t82r 19N31e35d79v25ě73d 5689140888847

A to je špatně? O dotace má právo požádat takřka každý, ale většina to neumí

+1/−1
29.5.2019 13:58

I48v62a48n13a 81V20í91t20k85o95v64á 8497627578714

O dotace může požádat každý, ale pouze AB má možnost protlačenými zákony a lobováním v EU si zařídit, aby pravidla pro jejich přidělování vyhovovala jeho firmě. A to, že ji svěřil do svěřeneckého fondu, nic neznamená. Jen on čerpá zisk z jejich působení. To by v tom byl čert, aby neměl zájem na jejich velkých dotacích.

+1/−1
30.5.2019 17:35

J56i53ř37í 58Ř26e50z96n85í18k 4562212133225

A nestačilo by odevzdat ve volbách svůj hlas ve znamení revoluce.

+1/0
26.5.2019 10:01

Z92d53e26n89ě72k 20M24a56j66z86l64í46k 2614261896807

Pani Vítková, pana Babiše volilo více jak milion a dvě stě tisíc lidí. A to v době, kdy šéfové tzv, tradičních demokratických stran stloukli dohromady anonym, dle kterého je pan Babiš vyšetřován. Zdá se vám to málo? A ještě něco. Proč neustále dokola vykřikujete, že pan Babiš je stíhaný. Není to pravda. Zatím stále je jen a jen vyšetřovaný, a to na základě anonymu. Rozdíl mezi stíhaný a vyšetřovaný, paní Vítková, je velký. Přeji vám pěkný den.

+3/−1
26.5.2019 18:55

I42v56a73n63a 32V71í45t19k86o47v86á 8617537918914

Pane Majzlíku, pan Babiš je skutečně trestně stíhaný a doufám, že bude brzy i obviněný, aby jeho problémy mohl rozhodnout nezávislý soud. Aby byl ale opravdu nezávislý, je nutné, aby v čele ministerstva spravedlnosti nebyla jeho kamarádka a aby on sám odstoupil a dál už neovlivňoval vyšetřování. Nevím, jak je to s oním anonymem, důležité ale je, že měl asi pravdu. Babišovu vinu uznal i OLAF a současně naše policejní orgány ( proto je trestně stíhaný). A tzaké proto jsou pozastavené dotace směřující z EU k firmě Agrofert. Bohužel to vypadá, že panu Babišovi budeme připlácet na jeho podnikání my všichni, protože Český stát penězovod do Agrofertu dosud nezastavil. A Vám přijde normální, když někdo v podstatě ukradne 50 milionů? Mně ne.

0/0
30.5.2019 17:44

J77a97n 97S66i68n15n91r39e48i10c14h 6693885890951

Dnes podobny trend probiha na Zapade I v USA. Nadsena mladez s prapory a transprenty. Socializmus, znarodneni prumyslu, bank, rozdeleni bohatstvi, klimaticka revoluce, otevreni hranic, pacifizmus, genderova revoluce,,,,

To ze to vzdycky v dejinach zkrachovalo? Nevadi, podruhe se to musi podarit !

+8/−2
25.5.2019 23:44

K10a59r26e53l 61B81o57k 7801507571431

Opsáno z materiálů pro školení členů KSČ, tak zvaného VUML.

+4/−1
25.5.2019 23:18

Z39d51e84n57ě69k 64D73a19n66d48a 1941575

Velmi se - jak je ve vašem případě tradiční - mýlíte.

+1/−2
26.5.2019 8:11

Z83d88e13n17ě73k 58D62a81n54d22a 1851875

Nicméně je vidět, že je musíte znát zpaměti když jejich text srovnáváte s publikovaným.

+1/−4
26.5.2019 8:12

V69á18c90l20a44v 95Z56e50l32i38n62k16a 2802770443402

Co k tomu dodat? Taky jsem si myslel, že tohle už máme za sebou. Jako kdybych slyšel soudruha Štěpána s těmi jeho nenávistnými výroky o podvratných živlech, patnáctiletých dětech chtějících kecat do politiky a tak podobně. O to víc mne děsí, kolik rozhledem omezených jedinců tomuto nenávistnému pamfletu dává karmu a schvaluje jej. Z podobné "obrany demokracie" dostávám husí kůži.

+9/−1
25.5.2019 23:08

Z60d32e51n11ě52k 75M37a50j53z17l97í27k 2674121306527

Jistě, paní Vítková, lidé demonstrovat mohou. Mohou vyjadřovat svůj názor. Pokud ale toto vyjadřování názoru přechází ve hrubosti, výhružky a návody k likvidaci, stávají se obdobou Hitlerjugen či Svazu mládeže, jejich členové taktéž, a to stejným způsobem, jen hlásali svůj názor. A pokud se jedná o to, jestli pan Babiš byl vědomně donašečem StB, či jestli vše okolo Čapího hnízda, co tak počkat na výsledek šetření a soudu? Nebylo by to správnější? Víte, paní Vítková, statisíce uřvanců v celém Československu skandovali v roce 1950 smrt Dr. Miladě Horákové. Vaše argumenty, mi je velmi připomínají.

+2/−5
26.5.2019 7:56

V63l24a49d78i54s39l22a19v 97S72v28o30b81o31d39a 7380285125599

To spíše autora bloguRv

+5/−1
26.5.2019 8:01

Z13d21e43n21ě42k 66D47a12n45d78a 1871475

Mnohým schází lidové soudy a velmi rychlé rozsudky.

+1/−4
26.5.2019 8:14

I11v85a97n91a 41V97í89t10k47o22v53á 8377347548554

A Vy jste na těch demonstracích zaznamenal nějaké hrubosti? A jen tak mimochodem - lidé také na těch náměstích v roce 1989 stáli kvůli nespokojenosti s vládou komunistů. A teď jsou nespokojeni s postupnou demontáží právního státu a totalitními praktikami našeho prezidenta a premiéra. Odvolání ministra spravedlnosti a jeho nahrazení kamarádkou Benešovou ve chvíli, kdy policie navrhla premiéra obžalovat, byla už jen poslední kapka. A jak jsem již výše psala: samozřejmě je třeba vyčkat rozhodnutí nezávislkého soudu. Ve chvíli, kdy se ale premiér pokouší toto rozhodnutí ovlivňovat, je třeba, aby tak jako v každé jiné civilizované zemi odstoupil a umožnil tak opravdu nezávislé rozhodnutí.

+4/0
26.5.2019 9:27

J29a23n 77P79a25l17l97a19s 1182526813812

Jedním z hlavních hesel v roce 1989 bylo „Svobodné volby!“ Tehdy se totiž nedalo volit nic jiného než Národní fronta (ve které byli též lidovci).

Volalo se taky po konci vlády jedné strany - oni to měli komouši zakotveno v ústavě.

Myslím, že srovnání se současností je nesmyslné.

A jak by podle Vás mohla ministryně spravedlnosti ovlivnit kauzu Čapí hnízdo?

+1/−1
29.5.2019 23:57
Foto

J41a51n 92H43a30v59e70l41k31a 3881896401485

Pane Majzlíku, tyhle poslední vaše dvě věty, to už je fakt podpásovka. Máte zapotřebí takto zbytečně ztrácet glanc? Aspoň v mých očích ho už fakt ztrácíte.

+1/0
26.5.2019 18:47

Z27d63e47n59ě82k 19M66a85j47z33l34í65k 2624791486917

Váš způsob uvažování, pane Zelinko, je stejný, jako u každého jiného, jenž je přesvědčený o tom, že většina, která má jiný názor než vy, je dementní, kdežto vy jste jasnozřivý a víte vše nejlépe. Nestálo by za to se zamyslet nad tím, proč většina podporuje pana Babiše a ne ty, kteří se již svou prací prokázali jako buď naprosto neschopní a nebo jako gauneři? Ostatně, pane Zelinko, ta nenávist byla na těch náměstích, ne v mém článku. V něm bylo a je zhnusení. Přeji vám pěkný den.

+3/−4
26.5.2019 8:01

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz