Středa 15. července 2020, svátek má Jindřich
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 15. července 2020 Jindřich

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B36e76d26ř26i36c32h 91V68e82v34e49r42k68a 4530585411539

No nic. Já bych dnes zde Nožičkovo včerejší chování shrnul asi takto:

Pana Nožičku zřejmě např. "uráží",když o něm někdo napíše,že je lhář nebo pokrytec. A nechápe,že když před tím skutečně lhal (nebo se choval jako pokrytec) a je mu to dokázáno,nemůže se jednat o urážku,ale o konstatování faktu. Jistě,kdyby nelhal (nebo se nechoval pokrytecky),urážka by to byla. Pokud je ale zřejmé,že se choval způsobem,který se dá charakterizovat slovem "lhář" nebo "pokrytec",o urážku se jednat prostě nemůže. A pokud zde někdo někoho skutečně uráží,zcela jistě zde uráží pan Nožička pana Nožičku tím,že lže,resp. chová se pokrytecky - a pouhé konstatování faktu pak urážkou není - je to prostě jen konstatováním faktu. Čili pan Nožička zde uráží pana Nožičku tím,že pan Nožička lže,resp. chová se pokrytecky - a pak třeba např. i tím,že se to zde pak následně snažil "zamaskovat" tím,že mi zde smazal velké množství příspěvků,které to jeho pokrytectví a lži dokazovaly.

A na úplný závěr zde napíšu již jen to,že p.Caha toto výše popsané chování p.Nožičky naprosto trefně přirovnal k tomu,když okamurovci na stránkách SPD v diskusích nesnesou odlišné názory - a oponenty,kteří se jim znelíbili,stejně jako Nožičkovi včera já - "bez milosti" mažou.A vy,p.Nožičko,se nad tím vztekejte (a vyhrožujte p.Cahovi,že "dopadne stejně jako já" = volně parafrázováno vaše včerejší "doporučení" p.Cahovi) sebevíc - příspěvky v mém archivu,které zde v diskusi nejsou vidět,protože jste je smazal,dokazují,že měl pan Caha pravdu (a i on zde včera dosvědčil,že některé z mých vámi později smazaných příspěvků si stihl přečíst a byly naprosto slušné - pouze dokazovaly,že jste zde lhal a choval se jako pokrytec - dodávám já). Moc dobře víte,co v těch mých vámi smazaných příspěvcích bylo,moc dobře víte,že je všechny mám zazálohované - a moc dobře víte,že pokud se k mazání mých příspěvků vrátíte,zvýšíte tím pravděpodobnost,že tu diskusi zrekonstruuji a zveřejním,z "pravděpodobnosti velmi vysoké" na "stoprocentní jistotu".

0/0
24.5.2019 13:28

J77o94s13e97f 91N28o55ž72i55č47k32a 5295131969936

Pane Veverko, buď jste při psaní vašich příspěvků namol opilý, nebo jste psychopat. To je jediné logické vysvětlení těch nesmyslů, které zde již dva dny v kuse plodíte. A proti tomu, jak nehorázně se zde snažíte lhát a manipulovat, by byli i komunisté před rokem 1989 čučkaři. Hezký den.

0/0
24.5.2019 16:01

B72e43d13ř25i53c28h 51V41e69v26e88r64k32a 4690235901609

Nápodobně, pane Nožičko, nápodobně.

0/0
24.5.2019 18:42
Foto

J61a40r46o67m71í25r 80P13e69t78ř14í13k 6884701889618

Zlatá "Marie Jandová..."

+1/−1
24.5.2019 18:58
Foto

H16a39n53a 98V40l89k21o17v77á 9235434682584

;-D tak přijdu po 24 hodinách a roleta-tapeta, tapeta, roleta, tapeta...

a veverka běhá a běhá....

Dříve jsem dětem pořizovala hlodavce, časem mi narostla ramena a pořídila jsem psa... ten běhá s člověkem, ne jen pořád dokola...

0/0
23.5.2019 21:19

J42o81s94e84f 91N81o44ž35i77č90k39a 5425461499246

Já proti veverkám nic nemám - ono, jak se říká: co je malé, to je milé, ale jak vidno zde, i tato malá zvířátka mohou být abnormálně agresivní. :-)

Ale musím uznat, že takovou vytrvalost jsem od pana Veverky opravdu nečekal a možná mu za ni nechám poslat čestný diplom. :-)

0/0
23.5.2019 23:02

B62e69d80ř64i82c34h 78V69e81v11e48r54k62a 4330345121659

Jasně, pane Nožičko - když zde uráží vaše oponenty váš podporovatel, je to podle vás "v pořádku" a dokonce si i vy sám přisadíte. Ale když je vašemu podporovateli oplaceno stejnou kartou, to hned mažete. Pokrytče. No nic. Tak ještě jednou, dáme ochutnat paní Vlkové tu její vlastní smrdutou "meducínu":

>>Z toho si nic nedělejte, paní Vlková. Já mám zas před očima vlčí mládě, které se točí dokolečka, když se snaží kousnout do vlastního ocasu. V jeho případě by to mohlo být i docela roztomilé - ve vašem ale ani trochu.<<

0/0
24.5.2019 11:56

J48o31s74e92f 22N30o53ž45i20č69k76a 5965171599256

Fajn, tak jste jakože oplatil paní Vlkové stejnou mincí. Rozdíl je ovšem v tom, že ta její poznámka o veverce, běhající stále dokola, je zcela trefná a naprosto vystihuje vaše chování v této diskusi. Kdežto o tom vašem rádobyinteligentním vtipu o vlčím mláděti se to fakt říct nedá. ;-)

0/0
24.5.2019 16:08

B36e50d35ř22i40c18h 89V88e59v80e56r39k38a 4580195321219

Jo ahááá... Takže podle Nožičky je urážení dovoleno v případě, že Nožičkovi přijde "trefné". Pokud postrádá tu správnou "trefnost" (rozuměj nejedná se o urážku Nožičkova oponenta), je třeba ho smazat. Tak to jóóó, už tomu rozumím...

No nic. Já vám, pane Nožičko, opravdu nijak neberu to, že vám "vtip" paní Vlkové připadá "trefný" a můj ne. Ale musím vás vyvést z omylu - to, co je a co není trefné, o tom opravdu nerozhoduje pan Nožička. Zkuste si to prosím vštípit, abyste ze sebe už příště neudělal tak velkou nožičku. Protože co se týče točení se pořád dokolečka a kousání se do vlastního ocásku u paní Vlkové - to zase přijde trefné mě. Ale já vám tu trefnost nijak nevnucuju, tak jako vy tu "trefnost" paní Vlkové mně. Pouze upozorňuji na točení se pořád a pořád dokolečka, když paní Vlková sem vkládá pořád a pořád dokolečka ty nesmysly o mém "tapetování". Tak mě to připomnělo ten její ocásek, za kterým se malá štěňátka (a předpokládám, že i vlčata) také občas točí pořád dokolečka. Stejně jako paní Vlková s tím jejím neuvěřitelně hloupým vkládáním do svých vlastních tapet nařčení, že "tapetuji" já. Protože off topic poznámky paní Vlkové mající za cíl zesměšnit moje jméno, jsou opravdové tapety. A o její "prudké" inteligenci proto svědčí to, že ve skutečných tapetách blábolí o tom, že "tapetuji" já.

Jo a jestli vám tento můj příspěvek připadá ne zcela korektní, asi máte pravdu. Ano, zřejmě jsem se teď dopustil jisté "politické nekorektnosti". Ale řekl bych, že poté, co zde tak trapně obhajujete tu Vlkovic trapárnu, nezbylo mi, než dát ochutnat tu "meducínu", která se vám tak líbí když ji paní Vlková aplikuje na mě, i vám. Třeba vás to probudí a přestanete už tvrdit, že je "v pořádku" zde nechávat urážky vašich oponentů, zatímco když si ty urážky někdo nenechá líbit, je "v pořádku" tu obranu smazat. Tak velkou míru pokrytectví a nedostatku sebereflexe, abyste to už konečně uznal, jsem opravdu ještě neviděl.

... pokračování příspěvku ve vlákně... :

0/0
24.5.2019 18:42

B52e18d67ř52i36c93h 18V34e70v94e16r37k71a 4190655731969

... pokračování předešlého příspěvku ... (2/2) :

A zcela samozřejmě si nedělám žádné iluze, že by vám to někdy mohlo dojít. No nic, tak si ty své "klapky na očích" užívejte a pište podobné nesmysly dál. Váš problém, můj rozhodně ne.

0/0
24.5.2019 18:42

J28o49s92e26f 21N76o87ž50i27č62k82a 5715431229976

Pravda, tenhle váš text jsem zde párkrát smazal, ale dodatečně uznávám, že jakožto názornou ukázku vaší inteligence bude lepší ho zde nechat... :-)

0/0
24.5.2019 16:45

B26e67d38ř63i32c31h 28V26e64v27e34r79k28a 4780935161599

Ne, to není ukázka mojí inteligence - to je parodie na "inteligenci" paní Vlkové. Ale vlastně i vaši, když jste ten "prudce inteligentní" příspěvek paní Vlkové oplusoval. A pod její druhý "prudce inteligentní" jste si "prudce inteligentně" dokonce přisadil. Pane Nožičko - máte to zapotřebí? Takhle se tu ztrapňovat poznámkami o cizí inteligenci, když jako šestiletá děcka jste zde začali "vtipkovat" vy s paní Vlkovou? Opravdu vám není ani trochu stydno?

0/0
24.5.2019 18:43
Foto

J21a88r64o92m20í44r 64P66e49t88ř53í31k 6734211719778

Kvůli panu Veverkovi zavřel diskuse bloger Petr Hannig.

To jeho tapetování diskusí nesmysly je ještě horší než sprostí diskutující pod mými blogy.

+1/0
24.5.2019 12:05

B47e97d17ř86i43c55h 79V62e32v68e45r92k96a 4930435661519

>>Kvůli panu Veverkovi zavřel diskuse bloger Petr Hannig.<<

Ano,máte pravdu - P.Hannig je skutečně "politikem",který si ani není schopen obhájit své vlastní názory - a to chtěl dokonce být prezidentem - umíte si takového prezidenta představit? (já ano,ale to je jiný příběh). P.Hannig píše nesmysly - a když je na to slušně upozorněn,nejdříve mazal-a pak dokonce diskuse i zcela zakázal.

>>To jeho tapetování diskusí nesmysly je ještě horší než sprostí diskutující pod mými blogy.<<

Ano,když někdo píše nesmysly,je pro něj určitě horší,když mu to někdo slušně dokáže,než když někdo jiný sprostě nadává. Sprosté nadávky mažou totiž administrátoři naprosto automaticky každému (pokud si jich tedy sami všimnou nebo je na ně někdo upozorní) - pokud ale někdo napíše naprosto slušně v čem se pan autor mýlí,důvod smazat to opravdu nemají - a proto pak např. pan Nožička ve svých příspěvcích "lká",že "jiný diskutující by byl už dávno administrátory zablokován" - zcela samozřejmě nebyl - a nezbývá mu pak proto,když ty pravdivé příspěvky v diskusi nesnese,udělat tu špinavou mazací práci sám. Což ale,jak velice správně, p.Petříku,říkáte,je "mnohem horší" - jednak po těch příspěvcích pak jsou vidět nevzhledná políčka - a jednak se pak onen podlý "mazač" vystavuje riziku,že si někdo dá tu práci a tu diskusi zrekonstruuje - a jeho příspěvky (ve kterých si stěžuje na "sprostotu" oponenta,kterému smazal příspěvky,ve kterých se onen oponent jen slušně bránil Nožičkovým lžím a manipulacím) budou rázem pro smích. Jako se to teď stalo panu Nožičkovi. Takže v tomto s vámi opravdu souhlasím: pokud je někdo lhář a manipulátor,je pro něj opravdu mnohem horší,když mu v diskusi někdo slušně oponuje,než když mu sprostě nadává. Zde jste opravdu "trefil do černého",p.Petříku. Děkuji vám za to. Ale celkově váš příspěvek nevyznívá příliš rozumně,proto vám ani teď plus nedám. Nicméně díky za ten postřeh,že slušné trefné příspěvky mohou být v konečném důsledku pro podlého blogera horší než příspěvky sprosté.

0/0
24.5.2019 12:25
Foto

J93a16r50o11m63í61r 11P87e74t78ř10í53k 6144911489858

Pane Veverko,

Před "tapetářem" Vašeho kalibru není schopný obhájit svoje názory NIKDO, prezidentské kandidáty nevyjímaje.

0/−1
24.5.2019 13:26

B81e20d91ř59i60c78h 57V66e95v57e27r46k70a 4330825471599

Ale jděte, pane Petříku. Kdybych neměl pravdu, nebylo by nic snazšího, než má "nepravdivá" tvrzení jedno po druhém vyvrátit.

Jistě, dalo by to nějakou tu práci - obzvláště kdyby to chtěl někdo udělat důsledně. Ale to přece není potřeba - stačilo by, kdyby třeba u jednoho jediného příspěvku, kde jsem argumentoval, se vyskytla nějaká polemika jiného rázu než "polemika" že jsem "zase už mlátil prázdnou slámu" nebo že jsem už "zase tapetoval". OK - pokud ta "sláma" byla "prázdná", proč to zde tedy někdo neukázal? Jako já ukazuji prázdnotu argumentů protistrany? - a vy to nazýváte "tapetováním". Ano, chápu - nic jiného vám nezbývá, když nemáte protiargumenty. Nebo je máte? Pokud ano, zkuste prosím pro začátek třeba nějak vyvrátit to, co jsem v níže odkazovaném vlákně napsal na téma proč se domnívám, že Zemanovy výroky o "nutnosti likvidovat novináře" jsou v kontextu, v jakém je Zeman prohlásil, mnohonásobně horší, než to, co prohlásil pan Lang. Moc by mě argumenty rozporující tento můj názor, zajímaly. Bohužel nikdo nikdy s žádnými skutečnými argumenty nepřišel - a pouze, jako vy, papouškuje po paní Vlkové ten její nesmysl, že jsem "tapetář". Jak můžu být "tapetář", když na rozdíl od vás argumentuji - a vy se v reakcích na všechny mé argumenty nezmůžete na nic jiného, než že napíšete např. "no jo, tapetář Veverka". Fakt ubohé.

Takže tady je o vlákno, kde v tuto chvíli ještě jsou (ale u Nožičky člověk neví dne ani hodiny, co zde kdy smaže - ale vše mám zazálohované, pan Nožička to ví, tak snad už mazat definitivně přestal) mé argumenty proč se domnívám, že ty Zemanovy výroky byly mnohem hroší než ty Langovy:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190522_714529_blogidnes&vlakno=96032969

- dohledejte si tam v tom vlákně klíčový příspěvek, který začíná takto:

>>A vidíte, pane Nožičko i ten rozdíl, že Zeman hovořil o likvidování novinářů před prezidentem země, ve které režimu nepohodlní novináři byli skutečně opakovaně likvidováni (vražděni)?<< ...

0/0
24.5.2019 13:43

P24e33t20r 18N26e46d19v41ě17d 5429110758707

Pane Veverko a pane Caho, opravdu máte právo psát si co chcete. Úplně stejné právo má pan autor. Autor má právo mazat příspěvky. Co k tomu více dodat..

Je pravda, že jste mi odpověděl slušnou formou, ale ne na to, nač jsem se ptal.

Pan Nožička slušnou formou zamyslel nad dvojím metrem ODS a vy, pane Veverko sem do diskuse motáte Zemanovi výroky a tlačíte pana Nožičku někam, kam chcete vy. Naprosto ho chápu, že se mu to nelíbí. A nekádroval jsem vás, jestli můžete , či nemůžete něco někam psát. Znáte to, co mi není rovno, po tom je mi ho.... Jen jsem se vás zeptal, proč o výrocích Zemana nenapíšete blog sám, když vás tak ty jeho výroky sejří. A opravdu nevidím nepoměr o kterém se zmiňujete, neb ho ani nehledám. Blog je prioritně o něčem jiném. Nezdá se vám okomentování výroku Zemana pane Nožičkou? Proč? Měl snad psát strašný, odporný, ostudný a dodat i slova ovar, komunista, ruskočínský řiťolezec? I mě se tyto slova nelíbí a už vůbec ne od lidí ohánějících se slušností, morálkou a podobně. (to si nemyslím o vás, ale o té partě vyznávající jen tu jednu pravdu)

Někdo tu dokonce psal v diskusi, že ODS je demokratická strana, která jedná podle svých stanov, pro mě jako laika, po jejich přečtení bylo možno použít čtyři body k jeho vyhození, nevyhodili ho. Jejich věc, voliči to buď zkousnou, nebo ne.

+1/0
23.5.2019 15:50

B82e81d62ř81i15c43h 82V87e92v37e20r91k83a 4260905761159

>>Nožička slušnou formou zamyslel nad dvojím metrem ODS<<

A já se ve svých diskusních příspěvcích zde (pravda,většinu jich Nožička smazal,protože neuměl argumentovat) zas zamýšlel nad dvojím metrem p.Nožičky. Takže důvod sem "motat" Zemanovy výroky jsem měl - protože je známo,jak Nožička zareagoval na Zemanovy výroky (blogem,ve kterém primárně kritizoval kritiky těch Zemanových výroků) - a jak zareagoval teď na ty Langovy výroky. A řekl bych,že jsem dokázal nade vši pochybnost,že měření dvojím metrem je u p.Nožičky mnohem více do očí bijící,než měření dvojím metrem v případě ODS.A to říkám jako člověk,který ODS rozhodně nevolí a ani nijak nepodporuje.Jen prostě vidím docela zřejmou věc,tak ji konstatuji.

>>Měl snad psát strašný,odporný,ostudný a dodat i slova ovar,komunista,ruskočínský řiťolezec?<<

Ne,mohl rozvést důvody proč je Zemanův výrok silně nepřijatelný podobně,jako rozebral teď ty výroky p.Langa. Nožička ty důvody "neviděl",já ano - a v některých mých příspěvcích zde v diskusi ještě jsou,přestože mnoho mých příspěvků p.Nožička smazal - a znepřehlednil zde tak diskusi tak,že dohledávat v ní je opravdu velice nepříjemné - i v tom má p.Caha pravdu.

>>Někdo tu dokonce psal v diskusi,že ODS je demokratická strana,která jedná podle svých stanov,pro mě jako laika,po jejich přečtení bylo možno použít čtyři body k jeho vyhození,nevyhodili ho.<<

Nu,já bych řekl,že zrovna tak měli Klause mladšího vyhodit mnohem dřív,než ho vyhodili. Nicméně chápu,že to s ním chvíli zkoušeli po dobrém. Neúspěšně - a proto nakonec "letěl". Co se vám zdá divného,že k p.Langovi přistupují stejným způsobem? Je to jeho první prohřešek,tak mu ještě dali šanci - stejně jako ji mnohokrát před tím dali Klausovi. Opravdu nechápu,v čem vidíte problém. A znovu zdůrazňuji,že ODS nebudu volit ani náhodou - nicméně zde ji osočujete opravdu neprávem,proto se jí musím zastat,podle zásady "padni komu padni". No nic. A děkuji,že jste Nožičkovi vysvětlil,že mazáním nepohodlných příspěvků ničeho nedosáhne.

0/0
23.5.2019 18:23

J37o29s85e29f 93N82o31ž49i71č78k83a 5265581139866

Jen k poslední větě: pan Nedvěd zde nic takového nenapsal - to je jen další z typických výplodů vaší bujné fantazie. :-) Ale abyste neřekl, že jste neměl možnost panu Nedvědovi odpovědět, tak jsem zde tenhle příspěvek nechal. Sice v něm opět mlátíte prázdnou slámu a opakujete jinými slovy něco, co už jste zde napsal asi pětadvacetkrát (myšleno v nadsázce - kdybyste to náhodu chtěl počítat... ;-)), ale budiž.

To, co bylo za hranou, jsem opět smazal a až sem nahlédnu po hokeji, tak uvidíme... Příjemnou smysluplnou zábavu, pane Veverko. :-)

+1/−1
23.5.2019 19:12

B82e24d93ř44i40c36h 50V93e53v31e14r40k35a 4900355681139

Škoda, že jste sem tento příspěvek stihl napsat dříve, než jsem odeslal ten, ve kterém jsem vám vysvětil, že jste mi vložil do úst (resp. klávesnice) něco, co jsem opravdu neřekl (nenapsal). Mohl jste si ušetřit další ze svých příspěvků, ve kterých jste byl opět "vedle jak ta jedle"...

0/0
23.5.2019 19:30

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

R14o86s56t81i81s86l61a41v 90C13a30h27a 6333847157541

zase cenzura jak vysita...

+1/0
23.5.2019 12:18

B95e97d49ř85i63c36h 21V82e96v81e88r67k91a 4950805671739

Nejhorší na tom je, že Nožička maže i příspěvky, ve kterých odpovídám jiným diskutujícím na jejich konkrétní otázky, které mi položili... opravdu nevím, jak toto chování korektně nazvat...

0/0
23.5.2019 12:21

R96o68s76t30i10s31l81a12v 40C20a19h26a 6193487767171

Nechapu, proc to nenecha na agrofertiho cenzora...

V tomto ohledu se chova jako VK ml.

0/0
23.5.2019 12:26

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

J42o85s15e70f 41N91o30ž89i74č91k24a 5935641609336

Moc nerozumím tomu, proč zdejší administrátory označujete za "agroferti cenzory." Podle mě je zde dáván rovnoměrný prostor jak blogům, které Babiše kritizují, tak i těm, které ho chválí.

Jinou věcí je, že kdyby byli administrátoři diskusí vůči příspěvkům pana Veverky stejně důslední jako v minulosti k některým jiným diskutérům, tak už by zde pan Veverka dávno nebyl.

0/−1
23.5.2019 12:43

R39o33s57t55i63s14l32a24v 94C18a75h54a 6193117447291

kdopak vlastni agrofert a iDnes? Agroferti cenzor jsem pouzil ve smyslu Babisovych zamestnancu, ne ve smyslu toho, ze by stranili Agrofertu/Babisovi.

0/0
23.5.2019 12:48

B73e55d80ř85i35c48h 74V52e16v93e83r16k15a 4650305781119

>>Jinou věcí je, že kdyby byli administrátoři diskusí vůči příspěvkům pana Veverky stejně důslední jako v minulosti k některým jiným diskutérům, tak už by zde pan Veverka dávno nebyl.<<

To není pravda, pane Nožičko - a vy to moc dobře víte. Moc dobře víte, že mé příspěvky jsou naprosto korektní. Popsal jsem to v jiném příspěvku (zatím jste ho nesmazal a doufám, že nesmažete), tak se zde již nebudu opakovat a dohledejte si to tam v té mé odpovědi panu Nedvědovi v tom jím nově založeném vlákně.

0/0
23.5.2019 18:48

J85o60s69e54f 43N53o92ž47i76č39k25a 5315901859696

Pokud by čistě náhodou měl někdo zájem (třeba i administrátoři), tak sem vkládám odkaz na diskusi pod mým nedávným blogem - ať si každý udělá názorný obraz o tom, jak "naprosto korektně diskutujete:

https://nozicka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190511_713043_blogidnes

0/−1
23.5.2019 18:58

B11e45d42ř18i39c22h 57V85e26v63e71r57k97a 4660925251179

Ano, tam jsem používal i slovní spojení jako "rudý stalinistický nok" - řekl bych, že naprosto oprávněně, když tam někdo v té diskusi hájil masového vraha Stalina - čili oprávněně zhruba stejně, jako pan Kodet (nebo to byl pan Polívka?) v Pelíškách.

Zde v diskusi jsem ale taková slova opravdu nepoužil - a "nejostřejší", co jsem sem napsal byla ta parafráze toho příspěvku paní Vlkové, kde jsem jí vrátil tu její "meducínu".

Nicméně mohu vám, pane Nožičko, prozradit "sladké tajemství". Svou příležitost přestat mě mazat jste propásl. Mám totiž veškeré své příspěvky z této diskuse, které jste mi smazal, zazálohované, takže až budu mít trochu více času, tu diskusi zrekonstruuji (na místa políček "Příspěvek byl odstraněn autorem blogu" vrátím své původní texty) - a sem do diskuse vložím odkaz na bitmapu takto zrekonstruované diskuse, aby se každý mohl přesvědčit co jste mi zde mazal a udělat si svůj vlastní názor na to, zda v této věci máte pravdu spíše vy - anebo já.

0/0
23.5.2019 19:27

J88o92s49e56f 10N74o79ž18i13č56k19a 5265831659466

Vy jste asi vážně padlý na hlavu: to si fakt myslíte, že mi není od začátku jasné, že máte ty vaše půlstránkové příspěvky uložené, abyste je sem mohl po jejich smazání zase rychle vložit? ;-)

A zkuste se (jste-li toho schopen) opravdu reálně zamyslet nad tím, zda tyhle vaše výplody v diskusi, do které den po publikování článku prakticky nikdo nechodí, někoho zajímají. Ale pokud tímto jen zabíjíte nudu, tak samozřejmě proti gustu žádný dišputát... :-)

0/0
23.5.2019 23:11

B91e47d72ř96i36c18h 30V24e68v96e97r96k44a 4860985311699

>>zda tyhle vaše výplody v diskusi, do které den po publikování článku prakticky nikdo nechodí, někoho zajímají<<

Jistě, zde je již mrtvo - a proto vás zřejmě nemusí trápit to, kdybych sem tu zrekonstruovanou diskusi v bitmapě se všemi příspěvky opravdu vložil - sice z toho bude naprosto zřejmé, že jste v 99% mazal příspěvky, které ani náznakem neporušovaly pravidla slušného diskutování a budete tak mít z ostudy kabát (obzvláště výživná bude ta pasáž, kdy jste si s panem Nedvědem "notoval" a odpověděl jste mu tam v jednom místě >>Ano, přesně tak to bylo.<< - přestože ty obnovené příspěvky budou dokazovat, že ani náhodou) - takže sice z toho bude zřejmé jak jste manipuloval, lhal a snažil se ty lži a manipulace zamaskovat podlým mazáním naprosto slušných příspěvků, nicméně asi jste v klidu, protože je zároveň zřejmé, že si to skoro nikdo nepřečte, protože do diskuse pod tak hloupým blogem už zcela jistě ty dva dny od publikování téměř nikdo nepřijde. Ale to je jedno. Ono to prostě veřejně přístupné bude - a kdykoli pak v budoucnu budete lhát o nějakých jiných budoucích slušných příspěvcích, že jste je "musel smazat", protože byly "plné urážek", budu moci (i v diskusi, ve které bude zrovna přítomno velké množství diskutujících) kdykoli napsat: "Ale pane Nožičko, nepovídejte... asi tak stejně jako tenkrát v této diskusi?" - s odkazem na tuto zrekonstruovanou diskusi v bitmapě. A protože v této diskusi jste skutečně "zazářil" a choval se podle opravdu způsobem, který jsem ani u vás nečekal (a to vás už docela znám, přesto jste mě opět "překvapil"), budu pak moci jedním jediným příspěvkem ukázat velkému množství lidí, co jste ve skutečnosti zač. A řekl jste si o to sám, pane Nožičko. A já "naivka" doufal, že vám pan Nedvěd pomohl a přišel jste díky němu na to, jak podle jste se choval a řekl jste si "už nikdy to dělat nebudu". No, smůla, no. Každý svého štěstí strůjcem, že.

0/0
24.5.2019 11:56

J49o32s81e43f 85N93o30ž37i38č60k30a 5945731299796

Pane Veverko (pokud se tak opravdu jmenujete), s tímto vašim strašením jste akorát tak pro srandu králíkům - fakt mi není jasné, jak chcete vytvořit nějakou bitmapu z diskuse, v které je již nyní 180 příspěvků bez všech těch smazaných. ;-) Nicméně kdyby se vám tenhle nadlidský úkol povedl, tak to jedině uvítám - samozřejmě za předpokladu, že tam skutečně bude vše, tedy nejenom obsah všech smazaných příspěvků, ale i celé vlákno, do kterého byly vloženy, nic si tam nebudete přidávat nebo něco tajit (čemuž ovšem s ohledem na vaše praktiky příliš nevěřím).

A na úplný závěr: ten "hloupý blog" má aktuálně při zhruba 1700 přečteních karmu přes 42. což si myslím, že od čtenářů opravdu není špatné vysvědčení (co by za to například bývalý VIP bloger Marián Béreš a někteří další dali ;-)).

0/0
24.5.2019 16:23

B70e33d83ř11i40c84h 93V92e30v95e50r59k64a 4870805861439

>>fakt mi není jasné, jak chcete vytvořit nějakou bitmapu z diskuse, v které je již nyní 180 příspěvků bez všech těch smazaných<<

Řekl bych, že toho bude mnohem víc, co vám "fakt není jasné", pane Nožičko. Nicméně přestože vám nemohu pomoci s těmi mnohými věcmi, které vám "fakt nejsou jasné", mohu vám pomoci alespoň s touto jednou a sdělit vám teď další "sladké tajemství" (a trochu vám tak nabourat ten váš "klídek" - i když mám dojem, že už trochu nervózní být začínáte, protože moc dobře víte co a proč jste mazal) - čili sdělím vám teď to další "sladké tajemství", že existují i programy, které dokáží stáhnout obsah webové stránky do bitmapy - a to i v případě, že webová stránka je delší než výška obrazovky - v případě diskusí na iDnes je výsledkem pak velmi vysoká "nudle". A já si kromě textových záloh svých příspěvků, protože vás znám a moc dobře vím, že když vám dojdou argumenty, začnete mazat, si dělal průběžně i zálohy těch bitmap. Čili většinu svých příspěvků mám v průběžně stažené bitmapách, které jsem si stáhl před tím, než jste ty příspěvky smazal. Stačí proto poskládat ty bitmapy dohromady. A tam kde mi mé příspěvky v bitmapách chybí, mám je textově, tak je tam vložím - je to všechno velmi jednoduché a dá se to udělat i v obyčejném Malování ve Windows. V editačním programu, který používám to jde ale mnohem efektivněji, do podrobností ale zacházet nebudu. Takže je to opravdu jednoduché, jediná komplikace je, jak jste správně poznamenal, že těch příspěvků bylo opravdu hodně. Ale jsem ochotný, abych dokázal jaký jste lhář a manipulátor, to udělat. Ono to zas tak hrozné nebude, ale přece jen to není práce na tři munuty, proto se do toho pustím až někdy později - a ono to také bude pro vás trochu větší "vzrůšo", nevědět kdy a jak vám a vašim čtenářům to nakonec představím.

>>nic si tam nebudete přidávat nebo něco tajit (čemuž ovšem s ohledem na vaše praktiky příliš nevěřím)<<

... pokračování příspěvku ve vlákně... :

0/0
24.5.2019 18:44

B16e86d43ř49i79c51h 71V20e44v45e15r22k56a 4930875361749

...pokračování předešlého příspěvku...(2/3)

Ano,chápu vás. Přesně podle přísloví "podle sebe soudím tebe". Ne,p.Nožičko,já opravdu nemám potřebu tam nic přidávat a ani nic tajit a vy to moc dobře víte a zoufale se snažíte z té budoucí ostudy nějak vybruslit. Já zde přiznal,že některé mé příspěvky byly ostřejší - např. když jsem dával ochutnat její vlastní "meducínu" paní Vlkové - a např. i teď před chvilkou vám - a rozhodně nemám v úmyslu je jakkoli měnit (pominu-li opravu chyb,které jsem v původní verzi opravoval dalším příspěvkem - tak do té bitmapy,pokud "dovolíte",to vložím již bez té chyby a ten opravovací příspěvek vypustím). Takže opravdu nemám důvod cokoli měnit,protože trvám na tom,že jsem žádné skutečné urážky nepoužil - nebo podle vás je slovní spojení "sprostý lhář" urážkou? Za situace,že jste zde sprostě lhal? - když to půjde v té zrekonstruované diskusi dohledat? Ne,,opět se jen vymlouváte - a dalšími a dalšími výmluvami jen zvyšujete pravděpodobnost,že si ten čas to udělat najdu a že to sem skutečně vložím - i tak už je ta pravděpodobnost teď "limitně se blížící jedničce" - zhruba tak 0,9999999 - nu pokračujte dál a zajistíte si tím skutečně "přesnou jedničku".

>>A na úplný závěr: ten "hloupý blog" má aktuálně při zhruba 1700 přečteních karmu přes 42. což si myslím,že od čtenářů opravdu není špatné vysvědčení<<

Ale no tak,p.Nožičko. To jste opravdu nemusel zde dávat najevo,že hloupý je nejen ten blog. Vy opravdu nechápete,že karma nemusí vůbec nic vypovídat o kvalitě blogu - a že karmu blížící se k padesátce může mít (a často i má) i blog složený ze samých blábolů - pokud je dostatečně kontroverzní? (i blog postrádající jakoukoli myšlenku,pokud se v něm hemží slovy jako "havlérka","demagoblog","havloidi","havloidní apod. může mít karmu srovnatelnou s vaší - opravdu to nechápete?) Jo,já vím,nechápete. No nic,opravdu vám nemohu pomoci - pomoct si musíte vy sám - např. tím,že vždy důkladně zamyslíte,než zas vypustíte z klávesnice další chvástavý nesmysl.

0/0
24.5.2019 18:44

B22e43d56ř24i36c76h 29V36e41v83e30r16k49a 4490935541439

... pokračování předešlého příspěvku ... (3/3)

A na závěr vám sem dám takovou malou "ochutnávku" - abyste viděl, že vytvořit tu bitmapu, o které jsem výše psal, opravdu není "nemožné", jak se vy, při vašem nedostatečném rozhledu, domníváte - a také abyste se mohl pokochat, jak zhruba ta bitmapa, kterou speciálně pro vás vyrobím, bude vypadat. Takže tři, dva jedna, teď! Přeji příjemné těšení se na tu vaší diskusi, ze které bude patrné, jak jste mě zde s panem Nedvědem pomlouval, já se těm vašim pomluvám ve svých příspěvcích bránil a uváděl ty vaše sprosté pomluvy na pravdou míru - a vy jste mi ty příspěvky, ve kterých jsem se o to snažil, okamžitě zbaběle mazal (naštěstí pan Caha si jich pár stihl přečíst a dosvědčil zde, že jste mazal naprosto slušné příspěvky). Ale mě to, že jste mě tak zbaběle mazal, vlastně ani tak moc nevadilo - věděl jsem, že tu bitmapu podobnou této, ze které to bude všechno patrné, budu umět vytvořit - sice jsem netušil, že to vy "jedině uvítáte" - ale když "uvítáte", tak "uvítáte" - takže jsem rád, že i vy budete "rád", až zde bude viset bitmapa podobná této:

http://bedrich.veverka.sweb.cz/cenzor_Hannig/cenzor_Hannig_pred_01.jpg

(Pokud se vám to zobrazuje jako nic neříkající "nudle", mělo by stačit na to kliknout a mělo by se to zobrazit čitelné. Anebo si to jpg můžete stáhnout do počítače a prohlídnout si ho v nějakém editoru nebo prohlížeči bitmap.)

A přeji hezký víkend!

0/0
24.5.2019 18:45

J61o33s49e38f 98N22o49ž64i34č71k47a 5975411689746

Tak jsem si tu bitmapu otevřel a docela jsem se pobavil. Možná vám za její vytvoření některý ze zdejších elfů poslal i nějaký čestný diplom :-), ale myslím, že každý soudný a nezaujatý čtenář na ní v první řadě vidí agresivní a zcela manipulativní styl vašeho diskutování, který lze označit pojmy jako trollování či tapetování, a který by zde neměl být tolerován.

Takže, pane Veverko, klidně tu bitmapu tvořte, já se docela těším na to, až na ni někde dáte odkaz a styl vašeho "diskutování" budou moci posoudit i ti, kteří do této diskuse nezavítali. ;-)

0/−1
25.5.2019 9:13

B46e31d40ř65i59c66h 85V59e12v64e58r45k32a 4700495901719

Pan Nedvěd se mě v průvěhu diskuse na něco zeptal, já mu slušně odpověděl - a panu Nožičkovi se má naprosto slušná odpověď nelíbila natolik, že ji okamžitě smazal. A nestyděl se pak později v souvislosti s tímto smazaným příspěvkem napsat toto: >>Protože i v těchto příspěvcích jste se snažil urážet či pomlouvat mě, a vy to moc dobře víte.<<

Později v jiném novějším vlákně jsem si postěžoval, že pan Nožička mou naprosto slušnou odpověď jinému diskutérovi smazal (zajímavé je, že pan Nedvěd okamžitě poznal, že mám na mysli mou odpověď na jeho příspěvek, přestože jsem ho nezmínil, ale budiž...) - čili já si tam postěžoval, že pan Nožička mou naprosto slušnou odpověď panu Nedvědovi smazal, načež pan Nožička tu moji stížnost komentoval způsobem, se kterým jsem nesouhlasil - a když jsem se snažil tu jeho dle mého názoru manipulativní interpretaci (každý si ten příspěvek může přečíst a posoudit sám) uvést na pravou míru, všechny tyto mé příspěvky pak pan Nožička mazal. Načež do diskuse vstoupil i pan Nedvěd a hezky si s panem Nožičkou "notoval" - aniž by obsah toho mého původního příspěvku znal - a já se to opět snažil uvádět na pravdou míru - a Nožička opět tyto mé příspěvky mazal. Pane Nožičko - jestli se nestydíte za toto chování, pak jste člověk asi neobyčejně nestydatý. Co podle vás na těch smazaných příspěvcícíh bylo tak "závadného", že jste je mazal - tedy kromě toho, že jsem se v nich ohrazoval proti vaší zlovolné manipulaci?

Zde je bitmapa, kde to je celé zdokumentováno - každý si tam může přečíst tu mou odpověď panu Nedvědovi, o které pak pan Nožička tvrdil, že jsem se ho v ní "snažil urážet a pomlouvat" - a každý se tam může podívat, jaké příspěvky mi zde v této diskusi pak pan Nožička naproto brutálně a bez sebemenší rozumné příčiny mazal:

http://bedrich.veverka.sweb.cz/cenzor_a_manipulator_Nozicka/manipulator_Josef_Nozicka_01.jpg

(pokud se zobrazuje nečitelná "nudle", mělo by na ní stačit kliknout a měla by se zobrazit čitelně)

... pokračování ve vlákně ... :

0/0
27.5.2019 18:08

B60e32d54ř59i36c62h 71V77e31v52e88r77k87a 4660655471989

... pokračování předešlého příspěvku (2/2) :

Tak co, pane Nožičko - kdo je tady lhář a manipulátor? - napsal jste mi později toto: >>A proti tomu, jak nehorázně se zde snažíte lhát a manipulovat, by byli i komunisté před rokem 1989 čučkaři.<< - no já bych spíše řekl, že způsobem, který jste předhodil mě, jste se zde v té diskusi choval vy. Mazal jste mé slušné příspěvky, ve kterých jsem vaše lži a manipulace uváděl na pravou míru jen proto, abyste ty své lži a manipulace zamaskoval - TO JE, pane Nožičko, naprosto komunistická metoda - mít pravomoc mazat a zneužívat ji takovýmto způsobem. Velmi mi to připomíná praktiky komunistických aparátčíků, kdy nechávali do Rudého práva psát pomluvy na pana Václava Havla - a on se těm pomluvám nemohl bránit, protože panu Havlovi tam samozřejmě žádný prostor nedali. A vy jste mě zde (obzvláště v té vaší "debatě" s panem Nedvědem to je patrné) naprosto zlovolně pomlouval - a nedal jste mi tam v tu chvíli prostor, abych se bránil, protože veškeré mé příspěvky jste okamžitě mazal. Až později jste mazat přestal - evidentně proto, že jste si v panice uvědomil, že ty všechny příspěvky mám zazálohované a nebude proto pro mě problém, abych zde dokázal jaký typ příspěvků jste mi mazal - a že jste to dělal jen proto, abyste zamaskoval své lži a manipulace, ve kterých jste tvrdil, že měl důvody mě mazat. Neměl, vy to moc dobře víte - a ta bitmapa výše (v předešlém příspěvku ve vlákně) do dokazuje.

0/0
27.5.2019 18:08

J74o82s89e37f 67N82o58ž68i90č92k75a 5505101729616

Protože i v těchto příspěvcích jste se snažil urážet či pomlouvat mě, a vy to moc dobře víte.

0/−1
23.5.2019 12:36

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P20e24t53r 80N41e22d73v52ě19d 5229690888967

možná pan Nožička smazal vaší odpověď na mou otázku, nejspíš proto, že opět nebyla k věci, přesto si dovolím reagovat, opět blog není o Zemanových výrocích, nekádroval jsem vás, co můžete psát, to spíše činíte vy, když chcete, aby napsal pan Nožička blog o Zemanových výrocích. Proč by ho psal? Aby nosil dříví do lesa? Nebo mlátil prázdnou slámu? Aby dal příčinu rozpoutání diskusního závodu, kdo nejvíc Zemana zesměšní, urazí? Proč by to dělal, od toho jsou tu jiní

+1/−1
23.5.2019 12:37

J92o45s27e59f 69N48o79ž22i32č88k11a 5635621669606

Ano, přesně tak to bylo.

0/−1
23.5.2019 12:39

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P21e71t14r 69N41e74d34v17ě34d 5539720558657

Tak jsem si to myslel správně. Doufám, že se určitou skupinkou vyznavačů jen té správné pravdy a správného úhlu pohledu nenecháte odradit a budete psát dál. Líbí se mi vaše barevné vnímání světa.

0/−1
23.5.2019 12:45

J69o29s48e69f 88N23o51ž40i32č37k70a 5875501729186

Děkuji a nebojte se, nenechám.

0/−1
23.5.2019 12:45

J60o89s23e80f 10N12o47ž49i80č94k63a 5895681909536

A i tohle má pan Veverka potřebu mínusovat... :-)

0/−1
23.5.2019 13:23

B13e13d77ř60i72c62h 98V87e21v32e44r32k50a 4830635951329

Ano, měl jsem potřebu to omínusovat z důvodu, že vy jste zde s panem Nedvědem "předvedl" "diskusi", ve které negativně hodnotíte můj příspěvek, který si ale nikdo nemůže přečíst, protože je smazaný - a rozhodně v něm nic, co zde naznačujete není. Takže naprosto sprostá manipulace. A navíc jste zde smazal i mé příspěvky, ve kterých jsem se tuto vaši manipulaci snažil uvést na pravou míru. Proto jsem vám omínusoval i tento váš příspěvek, protože je zcela evidentně součástí té manipulace. Vy zde prostě vaše (a pana Nedvěda) hodnotící příspěvky ponecháváte, naprosto lživě mě v nich očerňujete - ale mé slušné uvedení těch příspěvků na pravdou míru zde mažete. To je opravdu chování tak sprosté, že si to mínus zasloužilo.

0/0
23.5.2019 13:29

B23e43d93ř52i52c69h 18V26e88v33e83r79k29a 4310965371289

... ještě doplnění: ten příspěvek jsem tam vrátil (i s mým komentářem vašich způsobů - naprosto korektním, samozřejmě). Tak doufám, že vám pan Nedvěd skutečně nějak po dobrém vysvětlil, že mazáním nepohodlných (ale naprosto slušných a korektně napsaných) příspěvků ničeho nedosáhnete.

0/0
23.5.2019 18:29

J58o19s24e87f 72N30o48ž67i78č57k59a 5285821529576

Nebuďte směšný ještě více než jste: pan Nedvěd nic takového nenapsal a každý, kdo umí číst a rozumí psanému textu (což zřejmě není váš případ) se o tom může snadno přesvědčit. :-)

0/−1
23.5.2019 19:01

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS