Středa 15. července 2020, svátek má Jindřich
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 15. července 2020 Jindřich

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L85e45o85n54t12ý71n52a 28C14h78v92á55t23a13l32o85v93á 1433335106

Demonstrace jsou k něčemu, AB je čitelný, je zjevné, že na odpor není zvyklý a navíc se rád předvádí v zahraničí, a teď nesouhlas v podobě demonstrací a navíc to probírá zahraniční tisk. AB sice neodstoupí, ale možná vzteky pukne. ;-D

+1/0
22.5.2019 23:14
Foto

V76l80a63d67i81m82í50r 18K93r57o32u29p77a 8427758441512

A Vy už jste někdy viděla pukat hroší kůži...?

0/0
23.5.2019 10:23

R95a89d79k88a 35P33o70k78o83r80n36á 1758193203535

Dobře napsané R^.

0/0
22.5.2019 22:46
Foto

K56a90m98i31l76a 14B71r60a63n57n69a 4803586249226

R^Pokud chce člověk něco změnit, může, ale individuálním jednáním a ve svém nejbližším okolí. O něčem rozhodnout můžeme bohužel jen jednou za čtyři roky.

+3/0
22.5.2019 18:27

Z47b67y79š89e13k 62H44l73i52n19k84a 3831103550743

Omyl, omyl, OMYL. Pokud necháte politikům "klid na práci", pak vás zotročí. U Babiše toto platí dvojnásob.

+2/−1
22.5.2019 18:33
Foto

K98a83m14i75l38a 77B21r97a40n78n44a 4353316289536

Čím větší ryba, tím víc je proti demonstracím imunní. Nejlepší je se snažit co nejvíc lidem, co ho volí, otevřít oči.

+1/0
22.5.2019 18:36

Z73b56y65š46e22k 55H84l15i57n19k81a 3471893460923

Do doby, než se jeho poskoci rozutečou. Protože je Babiš samovládce, toto mu reálně hrozí.

Druhá věta je samozřejmě platná. I k tomu mohou dopomoct demonstrace, protože Babiš se ve vypjatější situaci lépe projeví a další lidé mají tak šanci poznat, že je to prolhaný lump. Se skalními koblihami však nehnete, ani kdyby jim Babiš zabil matku.

+2/−1
22.5.2019 18:40

M13a26r84t63i73n65a 15M30o45u11d48r37á 7100543766409

Z čeho soudíte, že je samovládce? 8-o

Víte vůbec, co je samovládce?

+1/0
22.5.2019 22:43

Z25b29y77š62e28k 46H86l98i88n92k36a 3931923890873

Z toho, že vládne v ANO sám.

https://ssjc.ujc.cas.cz/search.php?heslo=samovl%C3%A1dce&sti=EMPTY&where=hesla&hsubstr=no

1. neomezená vládní moc jednotlivce; autokracie

Zatím sice nevládne takto státu, ale je evidentní že by velmi rád.

+1/0
23.5.2019 8:11

M74a14r37t62i58n70a 57M62o48u53d20r63á 7960843556409

A jak víte, že v ANO vládne sám? Vy jste členem ANO nebo dokonce ve vedení ANO? 8-o

Mě jako řadového občana ANO vůbec nezajímá. Zajímá mě premiér a výsledky jeho vlády. Ve vládě jako samovládce rozhodně nepůsobí. Naopak vždy čeká na rozhodnutí druhýc (např.Hamáčka). Někdy až příliš dlouho.

Ale chápu, že předpojatost nedovoluje vidět realitu.

+1/0
23.5.2019 8:25

Z37b26y92š61e68k 37H27l55i25n27k95a 3701473700213

Vy to fakt nevidíte????

Ve vládě samozřejmě nevládne sám, protože je tam se socany. Ale už hodněkrát se vyjádřil v tom smyslu, že bych chtěl sestavit vládu sám, bez koaličních partnerů. Naštěstí pro nás zatím nemůže.

+1/−1
23.5.2019 8:33
Foto

V39l57a36d43i10m47í95r 16K82r62o80u33p51a 8637498121532

To je ale sen všech premiérů. Myslíte, že někoho baví donekonečna se dohadovat v rámci koalice o každém nesmyslu...? Takže tohle vyjádření bych mu v rámci spravedlivého pohledu na věc vůbec nevyčítal.

+1/0
23.5.2019 10:26

Z58b65y19š11e40k 30H59l56i58n21k45a 3621103200903

Rozlišme dvě situace:

Demokratický premiér chce samozřejmě převahu jen té své strany, protože se pak mezi sebou snáz na něčem dohodnou.

Autokratický premiér chce převahu své strany, protože jeho poskoci udělají to, co on řekne. Tohle je Babiš.

+1/0
23.5.2019 10:36

M36a24r62t37i62n84a 17M44o31u43d39r80á 7440843626169

Tak dosud jsme spíše byli svědky diktátů pidistran, které se staly součástí koalice. Mistry v tomto oboru byli politici ČSL (KDU-ČSL).

Z toho, co píšete, je zřejmé, že nevnímáte realitu, ale pouze své vlastní představy této reality. Jinak byste totiž věděl, že v koalicích je převaha vítězné strany naopak překážkou k tomu, aby se členové na něčem dohodli.

0/0
23.5.2019 22:41

Z23b72y46š14e37k 68H80l18i96n78k84a 3871123420153

Tak ještě jinak...

Já zastávám názor, že nejlepší formou vlády je osvícený monarcha. Problém je v tom, že takoví existují jen v pohádkách, v realitě je jeho výskyt blízký zázraku. Naopak nejhorší vládou je diktátor. To ostatní je někde mezi tím.

Diktátor se vyznačuje tím, že i když se naoko obklopí nějakými rádci, poradci, ministry, partnery atp., stejně jeho slovo je konečné a ostatní sklopí uši. Já tu píšu o tom, že Babiš je zcela prokazatelně typ diktátora - proto musí od válu. Nikoliv ANO jako hnutí, ale Babiš jako osoba.

+1/0
24.5.2019 8:07

M71a71r53t19i88n36a 85M26o45u24d43r75á 7710593846749

Takže Vám tedy stačí, přestat vidět v Babišovi diktátora a začít v něm vidět osvíceného monarchu. Pak budete spokojen.

Monarcha je totiž samovládce (bez ohledu na to, zda je osvícený či nikoliv). Monos = jeden, sám; archein = vládnout.

0/0
24.5.2019 9:56

Z93b51y96š71e26k 95H82l31i55n15k64a 3571773950153

;-D Takto to nefunguje. Buďto je někdo diktátor, nebo osvícený. Jestliže je Babiš diktátor, nemohu se přepnout do jiného vidění.

BTW - diktátor je také samovládce. A jak jsem psal, se samovládci jsou spojeny určité obtíže, tedy je lepší pro všechny na tuto variantu v jakékoliv podobě zapomenout a smířit se s něčím mezi. :-)

0/0
24.5.2019 10:10

M11a26r70t66i36n35a 95M35o30u95d36r32á 7690603966319

Ale i osvícený diktátor je pořád diktátor. Jakmile přestane být středobodem moci, pak o ni nevyhnutelně přijde, už není samovládcem , tedy monarchou. Nemohu se zbavit dojmu, že pro Vás je monarcha prostě osoba s korunou na hlavě. Jenže tak tomu není.

0/0
24.5.2019 10:14

Z32b32y84š42e89k 39H26l19i88n50k97a 3131333780173

Já psal o osvíceném monarchovi, nikoliv diktátorovi. Osvícený monarcha z povahy věci nemůže být diktátorem a diktátor nemůže být osvícený.

Navíc monarcha nemusí nutně vládnout sám. Osvícený monarcha se radí, deleguje pravomoce a o svou moc se nějak dělí. Ale má poslední slovo v případě nějakého konfliktu (právo veta). Diktátor se nikdy nedělí, ten má poslední slovo vždy.

0/0
24.5.2019 10:32

M30a40r22t27i15n14a 32M59o78u67d31r11á 7440923356319

Záleží na to, žemu říkáte "osvícený". POkud máte na mysli souhrn vlastností jako je rozvážnost, prozíravost, zkušenost,uvážlivost a rozum, pak takový člověk diktátorem být klidně může, neboť za určitých okolností ani jinak nelze (třeba v zájmu ochrany životů a zdraví obyvatel nebo skupiny obyvatel).

To byste si ale pod pojmem diktátor nesměl představovat pouze osoby typu Pol Pota nebo Hitlera. I diktátor může být osvícený a vládnout vcelku umírněnými metodami. Slovo diktátor nutně neznamený hrůzovládce (viz třeba starý Řím).

0/0
24.5.2019 15:33

M33a34r82t42i71n44a 16M74o84u17d81r26á 7380313716569

Přesně tak, pane Kroupo. Všichni po tom touží, ale jen u Babiše je to špatně. REálně však touhy zůstávají nesplněny. Stačí pohrozit rozpadem koalice a každý premiér sklopí uši, byť získal několikanásobně více mandátů než nejslabší člen koalice.

0/0
23.5.2019 22:43
Foto

J22a75n 95P19e52c55h92a 7981726536273

Mýlíte se, např. demonstrace proti mlátičce Ondráčkovi efekt měly.

+4/0
22.5.2019 16:57

M21a88r93t32i82n66a 26M72o30u90d16r72á 7240643376209

On ale neodstoupil kvůli demonstracím, ale kvůli obavám o bezpečí své rodiny, neboť mu bylo brutálně vyhrožováno, jak uvedla média.

+4/−3
22.5.2019 17:08
Foto

J33a86n 92P37e16c21h18a 7341476826823

A vy téhle verzi věříte? Já ne. Kdyby se nezvedla taková vlna veřejného odporu, v té funkci by zůstal.

+4/−1
22.5.2019 17:11

M75a40r34t20i88n54a 33M26o79u61d33r24á 7100653116799

Věřím, že mu výhrůžné anonymy podobného znění, jaké veřejně předvedl např. Martin Lang z ODS, chodily. A vím zcela jistě, že ochránit celou rodinu je velice těžké a nákladné.

Současně se ptám, zda jeho odvolání mělo na chod dané komise vůbec nějaký reálný dopad.

+3/0
22.5.2019 17:15
Foto

J50a49n 61P41e81c41h32a 7151166446463

Tady šlo hlavně o princip.

+2/0
22.5.2019 17:23

M16a12r64t56i48n10a 90M85o47u19d12r60á 7480963836749

Pane Pecho, jaký princip? Principů na jakémkoliv vztahu najdete něurekom, záleží na tom, z jakého úhlu budete nahlížet.

POdle mě je naprostá nehoráznost snažit se nátlakem měnit výsledky demokratických voleb a demokratických dohod mezi demokratickými parlamentními stranami (tedy můžeme-li o demokratických stranách hovořit i za situace, kdy usilují o nedemokratická řešení pro ně nepohodlné situace).

JIná situace by byla, kdybychom čelili totalitě. Jenže té nečelíme a čelili-li bychom, patrně by drtivá většina dnes demonstrujících zalezla kamsi pod vlastní postel a nevystrkovala ani nos. Demonstrovat v době, kdy za to nic nehrozí, není žádné hrdinství.

.

+1/0
22.5.2019 22:39

Z85b18y86š36e35k 35H69l67i71n16k11a 3501533340283

Vyjasněme si pojmy. Volby vyhrálo hnutí ANO. Proti tomu však nikdo neprotestuje a výsledky voleb tedy zvrátit nechce. Pokud někdo tvrdí, že se jedná o snahu měnit výsledky voleb, pak buďto vůbec netuší, co se děje, nebo prachsprostě lže.

Všechny demonstrace se týkají jedné trestně stíhané osoby, a to Babiše, a jeho snah ovládnout stát a stát se samovládcem. Tedy jeho snah nastolit tu diktaturu. Pokud toto spojujete se snahou změnit výsledky voleb, pak tvrdíte, že ANO = Babiš, pak jen potvrzujete to, že Babiš je samovládce (nyní zatím jen v ANO, ale rád by i ve státě).

A demonstrovat proti totalitě je třeba, dokud je to možné. Proto, aby ta totalita nepřišla. Pak už je pozdě.

+1/0
23.5.2019 8:41

M74a51r48t30i61n33a 22M33o33u24d27r90á 7770883106649

Jestliže sám preferujete monarchii, pak je mi záhadou, proč by Vám mělo vadit, kdyby chtěl být kdokoliv samovládcem (tedy monarchou).

Rozhodně nemám dojem, že by právě Babiš vládl jako samovládce. Naopak dodržuje koaliční smlouvu. A na rozdíl od mnoha politiků, včetně předsedů stran, má bohaté zkušenosti. Navíc je dobře jazykově vybaven a nebojí se.

Je směšné demonstrovat proti něčemu, co není a ani nehrozí. Podívejte se sám, kam demonstrace v okolním světě nakonec vedly.

0/0
24.5.2019 10:12

Z56b16y55š23e28k 78H18l20i45n43k91a 3491473590463

Jenže zároveň píšu, že taková monarchie je nerealistická. Uvedl jsem to jen jako měřítko ideálu, nikoliv uskutečnitelnosti. Takže mi vadí, chce-li někdo být samovládcem. Tím spíš, má-li diktátorské sklony.

Babiš nedodržuje vůbec nic. Neplní sliby, neplní dohody - pokud se mu zrovna nehodí. Svědectví od lidí, kteří s ním spolupracovali, najdete víc než dost. A lže tak, že překoná všechny ostatní dohromady. Pokud věříte tomu, že dodržuje koaliční smlouvu, pak jste extrémně naivní. ;-D

+2/0
24.5.2019 10:27

D60a29n 44R59o22z28s45í59v61a62l 3840712190434

Samozřejmě nemělo. Ale vlk se nažral a koza zůstala celá a o to šlo.

+1/0
23.5.2019 7:22
Foto

J57a80r67o17s58l93a94v 40H15e49r65d40a 5131855699835

Ani já ne. Myslím, že to byly jen ublíženecké fňuká.

0/0
22.5.2019 21:19
Foto

J74a72r85o63s96l56a27v 76H81e28r96d53a 5911375569685

FŇUKY

0/0
22.5.2019 21:21

M73a62r63t75i83n89a 53M64o16u54d79r77á 7290183426759

Chtěla bych vidět, co byste dělal Vy....asi fňukal, když to očekáváte od jiných

+1/0
22.5.2019 22:40

Z74b86y88š98e18k 22H86l39i14n84k87a 3601493120123

Celé špatně. Ono otřepané - kdyby mohly volby něco změnit, dávno by je zakázali...

Demonstrace mají význam, a to značný. Pokud se nic nezmění, může to být naopak i dobře. Tou změnou mám na mysli tuto situaci: demonstracemi dávají obyvatelé najevo, že si mocní nemohou dovolit cokoliv. Přestaňme demonstrovat - ale pak se nedivme, až skončíme v totalitě. A že Babiš je diktátor jak vyšitý, nevidí jen koblihářský zaslepenec. Tedy demonstrujme, aby Babiš viděl, že nechceme změnu k totalitní diktatuře.

+6/0
22.5.2019 15:45
Foto

V79l91a76d48i19m84í92r 31K18r78o18u27p78a 8977678491522

A nemělo by větší smysl apelovat na poslance stran, které volíme, aby oni táhli ten prapor? Znovu opakuju svou otázku z blogu - čeho bylo kdy dosaženo od r. 89 ́ demonstracemi v ulicích? Který politik si kdy přesně z demonstrací na Václaváku cvrknul do gatí?

+1/0
22.5.2019 15:50

Z31b66y12š38e47k 56H86l33i59n89k94a 3381133610133

Už jste něčeho dosáhl apelem?

Pokud nemá politik strach, že bude smeten a ztrestán zlobou lidu, pak začne dělat křivárny a podvody. To můžeme vidět u všech stran, ať tam byl Franta nebo Lojza. Demonstrace mají smysl v tom, že se věci třeba aspoň nezhorší ještě víc, než jak špatné jsou. Právě v okamžiku, kdy se politici začnou bát. Komouši to také před třiceti lety pustili kromě jiného proto, že měli strach z lidí.

+5/0
22.5.2019 15:58
Foto

V95l98a85d51i68m32í89r 81K65r80o29u10p93a 8187418451452

Mně se zdá, že žijete v jiné zemi, než já. Já žiju v zemi, kde si stejně dělají politici co chtějí, ať si na ně lidí křičí odkud chtějí a jak chtějí. Jediné, co na ně platí nejsou demošky, ale volby. Proč asi před volbami všichni zjihnou a slibují hory doly?

+2/−1
22.5.2019 16:40

Z45b39y82š10e73k 21H33l14i53n87k28a 3891633270563

Asi žijeme každý v jiné zemi. ;-D Nevšiml jsem si toho, že by se politici v té mé zemi opravdu báli voleb. V mé zemi politici hrajou divadlo pro hloupý lid a nakonec jde jen o to, zda budou mít větší vliv na malou domů, nebo menší vliv. Hloupý lid jim tuto hru žere a nechá je nejen žrát, ale i nahlas mlaskat.

Mně osobně je zcela fuk, která strana vyhraje. Ale není mi fuk, pokud se vítězná strana vymkne veřejné kontrole. Demonstrace jsou jednou z forem veřejné kontroly.

+4/0
22.5.2019 16:52

M75a22r28t91i55n97a 26M61o49u10d31r18á 7470613786909

Naopak, periodicky se opakující demonstrace mají potenciál dovést nás k totalitě, a to tou nejhorší možnou cestou, cestou občanské války.

+3/−2
22.5.2019 15:51

Z24b54y59š98e30k 61H39l83i74n80k97a 3801133100273

K občanské válce dochází často v situaci, kdy mocní jsou natolik arogantní a nadutí, že nenaslouchají svým občanům a ignorují jejich problémy. A na tuto situaci Babiš velmi usilovně zakládá. Příčinou občanské války nejsou demonstrace, ty jsou důsledkem arogance mocných a občanská válka je důsledkem jejich nadutosti.

+5/0
22.5.2019 16:02

M48a34r53t86i74n25a 85M46o29u82d88r81á 7780643726709

Skutečně arogantní mocní dav sváží do té míry, že jakékoliv pokusy o odpor jsou zadušeny hned v zárodku. Známe to přece z totality. ;-)

V současné době jsme spíše svědky arogance osob moc postrádajících, ale vyžadujících

+1/−2
22.5.2019 17:10

Z35b62y73š73e39k 64H95l94i45n37k53a 3201573270223

K totalitě byl nějaký přechod. Bylo po válce, situace byla všelijaká, o zločinnosti komunistů se tu moc nevědělo. Takže lidi z různých důvodů včas nezareagovali masovými bouřemi. Pak už bylo pozdě. Takže protesty je třeba uskutečňovat, dokud to ještě jde.

Babiš k despocii jasně směřuje. Tomu je třeba všemi způsoby zabránit.

+4/0
22.5.2019 17:22

M61a32r61t95i64n59a 85M62o14u76d35r75á 7200473816739

Zopakujte si dějepis, ju ;-)

+1/0
22.5.2019 22:41
Foto

L21e13o55n44t16ý39n69a 62C51h38v17á59t31a14l38o28v16á 1313665306

Napsal jste to přesně, když politik překročí hranici, je třeba mu dát všemi prostředky najevo, že tudy cesta nepovede.

0/0
22.5.2019 23:19

J81a10n 22P84a71v57l95í48k 2637532575221

Čapí hnízdo je jen jeden z menších problémů, který problematizuje působení Babiše v čele vlády. Tím hlavním je obrovský střet zájmů, který zcela nezakrytě využívá k dojení státu. V této disciplině mu zajisté náleží zápis v Guinessově knize rekordů. A problém nás, kterým jeho působení vadí, je skutečnost, že ohrožuje společně s prezidentem demokracii a vládu práva. Vzhledem k tomu, že v mediální oblasti má Babiš velkou přesilu, na jeho straně jsou nejčtenější deníky a nejsledovanější televize, opozice má v tomto směru velmi omezené možnosti. Je proto důležité využít všech dostupných prostředků, jak odhalovat Babišovu falešnou propagandu a lži, které jsou jeho jediným komunikačním prostředkem. Proto i náměstí jsou k tomu vhodná, jestliže míra nehorázností dvou taškářů překračuje všechny myslitelné meze. Náměstí zároveň posilují opozici, která je v nezáviděníhodné oslabené situaci. Je naděje, že se to změní. Nejhorší by bylo, kdyby všichni rezignovali a stali se voly, kteří si nechají líbit úplně všechno. Mnozí jsou jimi už dnes.

+8/0
22.5.2019 14:46
Foto

V71l25a49d64i22m21í82r 90K68r19o67u57p10a 8647588751582

A k čemu máte plná náměstí, když volby už poněkolikáté dopadly zcela opačně, než by se dalo dle těch náměstí čekat...?

+4/0
22.5.2019 15:01

Z28b54y52š27e10k 73H97l28i83n86k20a 3901163180923

Výsledky voleb jsou zcela irelevantní. Podstatné je, zda necháme zvolené dělat si to, co sami chtějí, nebo nenecháme a budeme si vynucovat, aby sloužili oni nám, ne my jim.

+5/0
22.5.2019 15:48
Foto

V26l45a43d80i49m26í17r 33K39r96o20u24p52a 8227298221802

Ano, to zní hezky a teď ještě, aby to fungovalo v praxi...

0/0
22.5.2019 15:51

M47a29r18t11i40n22a 96M27o31u79d34r10á 7900833606269

Nějak to vynucování si nefunguje. Čím to?

+1/−2
22.5.2019 15:53

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS