Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e82t35r 66P21a11v57l18a83t58a 7466950977271

Souhlasím, doušel jsem ke stejným závěrům. Je jen otázkou času, kdy si bílý muž vzpomene, jak se prosazují vlastní zájmy...

0/0
25.5.2019 8:23

J47i73r11i 69C91e57e 5525961622348

Jako největší nebezpečí současné doby vnímám snahy vyznavačů islámu o získání výlučného postavení vyznavačů ideologického směru, o kterém je pod hrozbou sankce zakázáno polemizovat, kritizovat jej, nebo poukazovat na jeho negativní aspekty. Vše je en bloc označováno jako "fobie", "rasismus" (sic!), nebo jde přímo o páchání trestného činu "šíření předsudečné nenávisti". Tím se ovšem komplikuje jakákoli diskuse a tzv. "soutěž myšlenek", které jsou fundamentem fungování demokratické společnosti.

Přitom umožnění "soutěže myšlenek" a zpochybnění exkluzivity katolických dogmat bylo podstatou eliminace vlivu církevních politiků na světské řízení státu. Proto nechápu, proč je ve 21. století podobná exkluzivita a akceptace církevních dogmat přiznávána islámu.

Na obavy z islamizace společnosti odpovídají elity floskulí o strachu z neznámého, nedostatečným vzděláním, rozhledem a znalostmi kritizujících. Jenže společenský vliv islámu je známý teoreticky, historicky i z dnešní zkušenosti jako působení ideově strnulého, teokratického a netolerantního náboženství/ideologie.

Elity se snaží společnost přesvědčit o mírumilovnosti islámu. V režimu politické korektnosti se sice nepříjemná fakta zamlčují, na druhou stranu nelze popřít existenci mečových textů v koránu, ani absenci jednotné - mírumilovné - interpretace jeho textů.

Žádný z představitelů elit nehovoří o tom, kde je hranice akceptace požadavků této z nějakého důvodu vyvolené skupiny lidí, kdy se navíc a priori jedná o iracionální požadavky, opírané o morální kodex vycházející z nadpřirozené podstaty, který neodpovídá evropským kulturním vzorcům a obecně sdíleným hodnotám...

+2/0
24.5.2019 14:49

M90i43r74o18s68l29a52v 31K39u38l13h86a73v45ý 5829692781

R^R^K článku jsem dostal až teď.Plný souhlas až s jednou výhradou - až na konci. Někteří diskutující (hlavně Polický, ale částečně také Kindl) rozmělňují přístup k islámu různými podotázkami. To základní je : Všichni muslimové vyznávají CELÝ KORÁN!!!

Pokud neexistuje evropský kodex muslima, který by nebyl v rozporu s evropskými zákony (zneplatněním příslušných veršů jako dobových), jsou všichni muslimové na jedné lodi včetně všech teroristů, neb pro jejich skutky je v Koránu také opora.

Vím, že existují muslimové, kteří násilí neuznávají a nikdy by nezabíjeli. Potíž je v tom, že do čela jakékoli muslimské komunity se dříve nebo později dostanou radikálové - viz Irán, Turecko a další. A ti "umírnění" mlčí. A nebo - Egypt: země s bohatým turismem, dle osobních výpovědí s přátelskými lidmi - jak si mohli ve volbách zvolit Muslimské bratrstvo??? Organizaci, která je podporovaná těmi nejradikálnějšími islámskými státy. Na vítězství ve volbách museli dostat i hlas těch "umírněných"!!!

Výhrada: Vy, paní Samková, schopná právnička, která má plus záznamy i u Evropského soudu, proč už není v ČR podán právně dobře propracovaný návrh na zákaz islámu nebo na jeho výrazné omezení?

+10/0
20.5.2019 17:02

M56i92c58h88a92l 88S28v95o78b24o58d13a 5648438316311

Nejsem si úplně jistý co by jste chtěla. Na jednu stranu píšete v článku o právním zákazu Islámu jako celku, aby jste pak v diskuzi sama přiznala, že Islám jako celek nefunguje minimálně u súfismu a bektašismu. Sama přiznáváte, že české a evropské právo může tyto dva směry hypoteticky legitimně tolerovat. Takže opravdu sama věříte, že se musí právně zakázat Islám, nebo by se přesněji měly zakázat konkrétní směry Islámu, které jsou prokazatelně neslučitelné s platnými právními normami, kterými argumentujete?

+2/0
19.5.2019 14:22

J40a69r21m97i68l73a 28V84a64v39r51o83c14h89o16v34á 8538315306240

Skvělé a smutné. Je škoda, že se lidé podobného názoru na islám nedohodnou na společné kandidátce do EP!;-(

+8/0
19.5.2019 7:45
Foto

M97a73r42i53e 81B29r49e33t73h16o79v34á 2485522526243

Paní Samková, držím pěsti a přeju hodně štěstí ve volbách. Jinak perfektní článek a krásně napsaný závěr. Jste odvážná, inteligentní a dokážete se prosadit. Naprosto věřím tomu, že komunikujete o islámu s lidmi z celého světa, samozřejmě v angličtině..... protože s touhle nesnášenlivou náboženskou ideologií je problém všude.

+13/0
19.5.2019 7:22

J52i10ř67í 57K34i83n69d18l 2348877543937

Ještě jedno pro ty co motají dva stejné pojmy dohromady muslim a islám. Islám znamená v překladu „podrobení se anebo odevzdání se Bohu. Muslim v překladu znamená „ten kdo se podřizuje podřizuje Bohu. Takže oba pojmy vyjadřují, že se jedná o osobu, která věří Šárii a v Korán.

+7/0
18.5.2019 21:19

P20e68t96r 40M89e98j10z25l70í46k 8658244911980

Bohužel potlačení individuálního ega a (aspoň) pokus o spolupráci se nekonalo, takže ani eurovolby (a zřejmě ani žádné jiné volby) žádnou změnu nevygenerují:-/

+1/0
18.5.2019 20:05

K44l41á65r44a 13A78. 50S62a80m38k78o30v56á 8506484572825

Vážený pane Mejzlíku, ubezpečuji vás, že já jsem se fakt potlačila úplně.... a mluvila jsem o společné kandidátce s kde kým... ale prosím, co mám dělat s osobou, která mi řekne: "no já to budu mít opravdu těžký, mně to bude trvat tak rok než se v tom europarlamentu naučím anglicky"... fakt nemůžu říct, kdo to byl, ale plakala jsem ještě asi týden...

+4/0
18.5.2019 21:58

V72l93a61d77i78m95í21r 37K18r62a52m24a36r38i30č 9901195916709

Veľké plus za odvahu.

Nevadí mi, ak na mojej lúke niekto búcha hlavou o zem hoci aj pred kvitnúcou sedmokráskou; za predpokladu, že bez rečí uhne, keď tam prídem s kosou. A ak neuhne, ešte pred kosou môžu prísť na rad vidly.

+16/0
18.5.2019 19:31

K72l92á31r20a 90A40. 27S44a58m60k30o79v68á 8306964172415

Koho by to náhodou zajímalo: Jedinou opravdu nediskriminující a následováníhodnou a akceptabilní formou islámu je bektašismus. (je otázka, do jaké míry to je ovšem skutečně islám....) je to forma islámu, vyznávaná v Albánii. Jejím důsledkem bylo také to, že za II. světové války Albánie poskytla azyl stovkám židoských rodin z okolních balkánských států, kdy nejvyšší bektaširští představitelé vydali příkaz (fatwu??) že bektaširští muslimové mají přijímat uprchlé Židy ve svých domovech jako bratry. Díky bektaširům je Albánie jediným státek, kde na konci II. sv. války živo více Židů než na jejím začátku...

Viz také:

http://radiovaticana.cz/clanek.php?id=23751

P.S. Jediný zdroj info kde jsem se o tom dozvěděla, bylo washingtonské muzeum holocaustu...jinak nikde o tom ani stopa...

+24/0
18.5.2019 19:22

J28i14r82k62a 86S47e90v51e41r98a 5381246519917

Paní Samková, co se týče odvahy a elánu, máte to u mne za jedna plus. My bychom sice potřebovali víc takových chlapů jako jste Vy, ale to Vám nevyčítám. Na druhé straně, já mám problém s Vaším zjednodušeným chápáním islámu a absolutně konfrontačním postojem k němu jako celku. Nevěřím, že je nebo bude produktivní, ve smyslu, že povede k nějakým reformám a nebo obratu v úpadku institucí a hodnot, které představují vymoženosti západní a světové civilizace. Vy se totiž těžce mýlite v jedné věci. Náchylnost islámu k výbojné totalitě, je a byla vždycky (a jasně) kulturně podmíněná, a to v nepřímé úměrnosti k vyspělosti, sebedůvěře a vojenské competenci kultur, které jí konkurují. Nic by neznamenala, kdybychom věděli kdo jsme a co chceme (jak to třeba bylo na Západě v letech 1945-70) . Proto žhavé mediální výstupy před diplomaty islámských zemí jsou jaksi vedle. Ten systém, který se islámu poklonkuje Vás zpracuje a zařadí jako štěknu extrémní pravice a karavana pojede dál. Mimochodem, bektašismus není jediným proudem v islámu, který se zastává Židů. Ahmádiové (velká sekta pronásledovaná jak Sunity, tak Šijity) uznává právo Izraele na to být tam kde je.

+2/−1
18.5.2019 21:40

K35l58á39r65a 22A10. 11S39a67m86k64o93v92á 8596124322445

Zdravím paneSevero.. kde začít... myslím, že můj pohled na islám není zjednodušený, ale pro účely prezentace zde jej poněkud zjednodušuji - aj tak mi nadávaj, že je to dlouhý :-(. Co se konfrontace týká: vždy musíte mít nějaký ideologický rámec, ten odsoudit (tedy v případě islámu) a zároveň vědět, že i té ideologii jsou skrytí lidé, jejich individuální osudy, které jsou stejně hodnotné jako kohokoliv jiného, včetně nás. Což je taky můj postoj. Pakliže máe nepřítele - a ideologii islámu já pokládám za nepřátelskou, tak ji prostě musíte označit.

Jinak já už za štěknu jsem označená posledních cca 30 let... takže jsem zvyklá...

Ahmádiové.... Pakistán?? O islámu se obecně veli obtížně shánějí informace, které nejsou úplně prvoplánové... škoda, že již zemřel Mika Waltari, velký znalec islámu!!! Z odkaz budu vděčná... kl.

+2/0
18.5.2019 22:09

J66i17r32k82a 77S72e65v89e39r44a 5711986889847

Odkaz zde:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ahmadiyya%E2%80%93Jewish_relations

Kdyby Vás zajímala moje malá osvěta na iDnes:

https://jirkasevera.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=472501

https://jirkasevera.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=472657

https://jirkasevera.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=473022

Zdavím a smekám....

0/0
18.5.2019 22:59

M44i30r46e77k 86T43u71r67e51č29e28k 4123532940982

Klára Samková, mate odvahu a muj obdiv R^R^R^

+21/0
18.5.2019 19:15

P81e96t58r 81K96o16r79e84c84k12y 2743617923551

Trvalo mi to, než jsem se vašim blogem prokousal, ale stálo to za to jako při všech Vašich článcích. Díky za něj;-DR^ karma jak vyšitá, můj pohled na islám je totožný.R^

+22/0
18.5.2019 18:48
Foto

R20a70d93e94k 86P75o18l57i39c64k53ý 6561333441644

Mohla byste specifikovat co je dle Vás to "žít podle nás"?

Podle našich zákonů je totiž u nás svoboda vyznání a každý má právo dělat to co mu nezakazuje zákon.

0/−39
18.5.2019 18:05

J41i58ř54í 63K45i44n44d88l 2128407133477

víru Podle článku Evropské úmluvy o lidských právech i z Listiny základních práv a svobod ČR vyplývá, že svobodu vyznání není možní chápat jako svobodu absolutní, ale v určitých případech ji může stát na základě zákona omezit. Není však možné si myslet, že pod pojem svobody vyznání je možné podřadit cokoliv a používat tohoto pojmu jako určitého štítu pro jinak zavržení hodné jednání. Islám je víra, neboli ideologie, která od svého vzniku nutí jiné, aby se své víry vzdali a přijali islám a to i za cenu násilí.ou změil nebo aby se své víry vzdal.

+31/−1
18.5.2019 18:21
Foto

R23a65d92e12k 40P95o16l57i72c18k41ý 6581983211164

Pokud se někdo dopoušti násilí pak je v rozporu s našimi zákony.

0/0
18.5.2019 19:00

J88a10n 52V41y61s33k60o49č47i42l 6132470916734

Ano, Islám je jednoznačně v rozporu s našimi zákony a proto v jeho případě o náboženské svobodě vůbec nemá smysl mluvit. Ono to ostatně ani není náboženstí, je to militantní náboženský fašismus.

+17/−1
18.5.2019 20:06

K36l59á16r84a 45A15. 19S25a97m60k53o92v47á 8576834842465

Vážený pane Polický, samozřejmě, že islám je v rozporu s našími zákony a samozřejmě, že z tohoto důvodu by měl být zakázán!Jestli něco naprosto nechápu tak to, proč všichni právníci nestojí v řadě a netlučou jak Chruščov botou do pultíku!!

+11/−2
18.5.2019 22:11
Foto

R31a86d45e32k 82P22o39l60i15c61k42ý 6421623911634

Moc dobře víte, že Islám není v rozporu s našimi zákony a to už jenproto, že to není žádná organizace, nemá žádné stanovy atd.

Islám je náboženství, které má minimálně desítky až stovky různých směrů z nichž část je opravduv rozporu s našimi zákony, ale to je u všech náboženství, že jsou různé směry a různé formy uctívání nějakého boha.

Takže ne Islám není v rozporu s našimi zákony, projevy kokréítních lidí s nimi v rozporu být mohou, ale pokud je někdo v rozporu se zákonem pak ho svoboda vyznání nechrání.

+1/−8
19.5.2019 0:13

J13i20ř80í 43K15i98n92d36l 2698837903367

Pane Polický opět nemluvíte pravdu. Jsou pouze dvě hlavní větve islamistů a to Sunnité,Šiíte. Sunnité jsou muslimové, kteří po Mohamedově smrti uznali za nástupce Abú Bakra a oddělili se tak od šíitů, kteří za nástupce považovali člena jeho rodiny – zetě Alího. Jinak všichni vyznávají šariu a korán. Pak je menšinové hnutí a to Alavitské náboženské hnutí. Alavitská věrouka představuje božskou moc jako trojici, tvořenou Alím, Muhammadem a Salmánem al-Farísím, Opět vyznávají šariu a korán. Takže se stále jedná o jeden směr. Všechna hnutí potlačují svobody těch, co nevěří v islám.

+5/−1
19.5.2019 8:53
Foto

R42a11d79e66k 11P89o58l27i11c69k85ý 6891363331714

Opět píšete hlouposti a taháte sem nějaké Islamisty. ̈Musliů je mnoho směrů i v rámci Sunitů a Šiitů.

0/−7
19.5.2019 16:22

P16a53v13e62l 65P27o89n11e83c 6544729132120

Islám může mít stovky různých směrů, ale všechny spojuje Korán a vzor proroka Mohameda. Podstatné je, že chování proroka nebylo vždy vzorem lásky k bližnímu, dokládá to bohužel i nejstarší dochovaný životopis Ibn Ishaqa.

+5/−1
19.5.2019 17:41

R26a87d51e95k 22K38o47h33u72t 8603629747617

Jojo. V rozporu se zákony je plno věcí, které jsou některým tolerovány... Tohle vaše prohlášení je jen bohapusté plácnutí do vody.

+1/−1
18.5.2019 22:25

O12n14d84ř18e21j 56T24o71m69e63k 7634391862723

Že se Polický nestydíte. Vy jste vlastizrádce, evropyzrádce, vy jste zrádce všech myslících slušných lidí.

+5/−2
18.5.2019 22:58
Foto

R76a82d88e65k 27P44o84l24i98c52k97ý 6481403201434

Vás jsem podle Vaší definice zcela jistě nezradil, tedy eposuzujte zda někoho zrazuji či ne-Vás se to netýká

0/−1
19.5.2019 0:21

K67l30á40r12a 13A52. 38S98a78m69k64o91v54á 8126254812415

zajisté: žít podle nás je přímý odkaz na čl. 17 Úluvy o lidských právech a svobodách - v projevu citován - dle kterého nesmí být žádné právo potlačeno s odkazem (zneužitím) Úmluvy. Což je přesně to, co dělá islám.

+12/−1
18.5.2019 19:02
Foto

R57a98d60e60k 95P76o73l19i44c66k28ý 6701193671584

Jak konkrétně něco potlačuje islám, kde konkrétně najdu stanovy toho " Islámu"atd-úéšet naprosté nesmysly kdy vaš nějaké předpoklady vydávát za fakta

0/−3
19.5.2019 0:22
Foto

R75a40d58e30k 94P19o55l69i73c39k59ý 6651473741304

"...píšete naprosté..."

0/−2
19.5.2019 0:47

D31a53n50i82e65l 97K62o43r17o69u44s 9351384439930

Já už myslel, že budeme o demagogii Mr. Polického ochuzeni...

+5/−1
18.5.2019 21:07
Foto

R41a59d98e54k 34P95o35l83i33c21k61ý 6881143891324

První 3 slova Vašeho příspěvku jsou u Vás protimluvem

+1/−6
19.5.2019 0:48

J46i23r52k95a 91S97e48v65e26r74a 5191426959857

Buďte tak dobrej a srovnejte Chartu lidských práv OSN z 1948, a Kahirskou deklaraci lidských práv v islámu (založené v islámském právu šária) z roku 1990, podle níž se řídí země islámské spolupráce. Jsou a nebo nejsou tyto dva dekrety v totálním rozporu co se týče svobody vyznání, svobody projevu a rovnoprávnosti žen? https://en.wikipedia.org/wiki/Cairo_Declaration_on_Human_Rights_in_Islam

+6/−1
18.5.2019 21:51
Foto

R87a49d21e44k 44P95o65l33i86c74k75ý 6961573241974

To, že s nějaké země řídí nějakou chartou nedefinuje islám.

Islám má mnoho podob.

Každopádně to co je v rozporu s našimi zákony nelze u nás provozovat-ale je třeba řešit konkrétní vci konkrétních lidí.

Jinak v rozporu s našimi zákony jsou ve své podstatě všechny náboženství pokud vezmeme doslovně jejich svaté texty

+1/−3
19.5.2019 0:26
Foto

V42á86c10l53a12v 78M21i87z25e90r96a 2491619604889

No, tak nějak, islám definuje Korán a tím je to dáno, kdo se řídí Koránem, potlačuje lidská práva, potlačuje lidské svobody, nabádá k vraždění a zotročování ve jménu dogmatické totalitní ideologie.

+10/−1
19.5.2019 11:21
Foto

M17a30r26t51i37n 35B72r49a91u54n 2874507571289

No mám jen jednu ale podstatnou výhradu, paní Samková. Naprosto se ztotožňuji s vaším pohledem na Islám. Popsala jste jej přesně a z mého pohledu tomu nelze nic vytknout. Vadí mi jen, že směšujete Islám a muslimy. Myslím si, že oni sami jsou největší obětí Islámu a jeho demagogie. Na svém blogu jsem napsal mnohokrát, že největším problémem Islámu je to, že nemá jednotnou platformu. A tak se setkáváme na bázi Islámu s učením nenávistným ke všem kdo jej nectí, stejně tak s učením tolerantním a dokonce i s učením otevřeným ke všem ostatním alternativám. A to vše je dáno jen tím, kdo a kde Islám učí. Chápu že Evropa je konfrontována s tou první verzí, kdy příchozí většinově reprezentují tu část Islámu, která je s našimi hodnotami neslučitelná. Jenže vzhledem k počtu muslimské komunity celosvětově, si myslím že se jedná o pouhý zlomek celku a že nejlepší cestou k naší "záchraně" je komunikace a snaha dostat na svou stranu ty, kteří nejsou zasažení radikální verzí. Ostatně : Podíváme li se na Bibli, Starý zákon, na situaci v některých tradičně křesťanských zemích ( Polsko, Itálie), pak můžeme vypozorovat jistou podobnost.

+2/−14
18.5.2019 17:04

J19i26ř32í 51K18i11n76d76l 2548947413857

Muslim, je vyznavač islámu, monoteistického abrahámovského náboženství.

+7/0
18.5.2019 17:51
Foto

M69a10r56t28i15n 67B83r34a24u86n 2884367971569

Stejně tak jehovista je vyznávač křesťanství. A co jste chtěl svým komentářem dokázat? Samozřejmě že muslim nevyznává Jedi. To ale vůbec není podstatné.

+2/−2
18.5.2019 18:26

J15i61ř36í 14K19i33n33d46l 2678717873327

Napsla jste ......směšujete Islám a muslimy. Já vám odpovídám, že je islám a muslim je to samé. Muslim je ten kdo vyznává islám. Křesťan je ten, kdo vyznává křesťanství. Jehovista je příslušník náboženského společenství Svědkové Jehovovi, kteří prohlašují obnovu křesťanství podle počáteční víry.

+3/−1
18.5.2019 18:36
Foto

M39a19r79t16i53n 48B95r41a92u86n 2794917971689

Nezlobte se pane Kindle ale tohle je čirá demagogie. Vy sice umíte pracovat s nabiflovanými znalostmi z internetu nicméně neumíte je uvést do reality. Jistěže muslim je většinou vyznávač islámu, i když to nemusí být pravidlem, stejně tak jako ne každý pokřtěný je vyznávačem křesťanství. Tohle rozdělování na to kdo je čeho vyznávačem je právě největším kamenem úrazu a zavání to lámáním hole nad lidmi. Snažil jsem se vysvětlit, že v islámu záleží na tom, kdo jej vyučuje. Anebo věříte, že křesťanství je mírumilovné ze své podstaty? Není. Jen mu bylo historii a dějinami vymezeno místo kam patří a civilizace už nepřipustila pokračování či znovu obnovení jeho dávných praktik. Většina islámských zemí se bohužel do podobného stadia nedostala.

+4/0
18.5.2019 18:47

L44a89d43i83s12l45a61v 80H12a29š71k92a 4683376751450

Je třeba rozlišit pravé křesťanství s ústavou - Biblí. A proti tom katolicismus, firma, kde jde o peníze a o moc.

0/−1
18.5.2019 18:56

K75l19á60r42a 78A61. 94S15a16m82k81o59v59á 8726674482345

vy z toho děláte ale pěkný alibistický hokej....

+5/−1
18.5.2019 19:10

J27i35ř63í 12K77i37n13d29l 2938567983137

Pane přečtěte si něco o islámu než budete víc jak úsměvné se snažit oponovat a zadejte si na internetu, kdo je muslim. Nebo si něco o islámu přečtěte, jak to dělám já. Korán o proti Bibli byl dán samotným bohem tedy Alláhem a jiný výklad není možný. Samozřejmě a bez pochyby křesťanství je mírumilované ze své podstaty. Nebo jste přesvědčen, že křesťan dokáže své vlastní dítě ovinout výbušninou a pošlele jej do kavárny, kde sedí nevěříci, aby se zde v kavárně odpálil a zabil co nejvíce nevěřích a pak jej vlastní matka oslavuje jako hrdinu. Křesťanství se o proti islámu šířilo pomocí misionářů a trvalo 300 let než bylo přijato jako náboženství Říma a dalších 90 let trvalo než se stalo státním náboženstvím. Prvotní křesťané byli upalování a přibíjení ka kříž, kamenováni a přesto křesťanství získávalo na síle až jej musel Řím povolit jako oficiální náboženství. Proč ??? Právě pro svoji mírumilovnou podstatu.. Islám byl vymyšlen Mohamedem k ovládnutí světa Za 100 let silou a vraždami ovládl islám území od Muretánie až po Indii. Jenom Evropa a Židé mu odolali. Všude kam přišel přinesl temno. Zničil vzdělané Peršany, Maury.

+7/0
18.5.2019 20:49

J33i75ř13í 71K65i21n43d25l 2888187113207

Pane , když se v muslimské rodině se narodí dítě stává se automaticky muslimem. To i v případě, že matka je Evropanka. Podle Islámu děti patří otci a ne matce. Dívka z křesťanské civilizace se zcela svobodně může vdát za muslima a nic se jí nestane. Obráceně to nejde. Rodina ji zabije. U muslimů se tomu říká vraždy ze cti. Evropanka, když si vezme muslima automaticky se stává muslimkou. Islám je naprosto neslučitelný se Západní civilizací.

+4/0
18.5.2019 21:09

R81a88d96e39k 78K98o52h69u97t 8343299137577

No a teď ještě do toho vztahu islám kontra muslim přimíchejte islamistu... A jen tak na okraj: kam se po změně významu islamista podějí ti co v dřívějších dobách byli označováni za islamisty - lidi, co studují islám???

0/0
18.5.2019 22:30

J20i21ř17í 82K14i74n41d10l 2578167783577

Islám není jen náboženství, jde o celou civilizaci s podrobným politickým systémem a právní řádem šáríou. Šária je založena na dokonalém , neměném koránu a suně. První pravidlo islámu je, že se celý svět musí podřídit Alláhovi. Neexistuje žádná rovnost mezi muslimem a káfirem( káfir je Žid a každý, kdo nevěří v Alláha) Podle učení koránu je mulimský mučedník jen ten, kdo zabíjí ve jménu Alláha a islámu. Jeho vraždění musí být čisté a zasvěceno pouze Alláhovi. Poku je motivace mučedníka čistá, dosáhne džihádista zrození v ráji nebo bude schopen převzít bohatství káfira.

+4/−2
18.5.2019 18:10

J82i56ř11í 12K37i89n11d46l 2558107663557

Pane Braune to co jsem napsal a co jste mínusoval jsem jako pramen použil z komentáře o koránu, který je v knize "Právo šária. " Popřel jste to, co je v koránu a čím se řídí musliové vyznávající islám.

+1/0
18.5.2019 20:52

L24a32d64i77s98l60a63v 76H77a52š62k62a 4323146801350

Islám je jen jeden. Ten z koránu. Cokoli se od toho uchyluje, je odpadlé a Alláhem zavržené učení.

Stejně tak je tomu i s Biblí a křesťanstvím.

Argumenty, že všechno lze vyložit různě - nelze, lze to pouze konfrontovat s jiným místem dané knihy. Jinak je to zase odpadlictvím. Ať už se nám to líbí, nebo ne.

+4/0
18.5.2019 18:50

K95l44á49r87a 48A32. 98S50a68m23k96o32v90á 8226564732655

částečně s vámi souhlasím. Ovšem rozdíl je hned na záčátku, v Kristových slovech "moje království není z tohoto světa". Pokud kdokoliv z křesťanů se od tohoto odchyluje, tedy, kdo jménem křesťanství páchá násilí a/nebo usiluje o světskou moc, jedná proti křesťanství. V průěhu tisíciletí, kdy má křesťanství, jak správně poukazujete, na hrbu ledasco, byly vždy, i v dobách nejtemnějších, i uprostřed cirkve ti, kteří upozorňovali, že takové jednání není křesťanské. Na rozdíl od islámu, jehož království JE z tohoto světa - a usilovně se tohoto království ve formě světovlády dožaduje.

Jinak máte zcela pravdu v tom, že muslimové sami jsou největšími oběťmi islámu. Více o tom v mé knize "Proč nesmí islám do Česka". Jinak mi, buďte tak laskav, ukažte islám otevřený ke všem alternativám.. To je, prosím pěkně, blbost... Vím o jediné výjimce - a to je albánský bektašismus. Ovšem i súfismus je ovažován sunnitským islámem za odpadlictví a súfijové byli mnohokráte tvrdě pronásledováni - tak a teď sem s tím tolerantním islámem, pls..

+6/−1
18.5.2019 19:08

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz