Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i55ř90í 81K95u54č68e90r85a 5238461304176

Souhlasím, tyto stále sílící celostátní demonstrace jsou něco co AB nemůže seřvat, zakázat, vyhodit, odvolat, ani popřít. To v něm vyvolalo nejdříve silně arogantní reakci a nadávky, to jeho nohsledi poníženě převzali a někteří se i odvážili být ještě ostřejší. Pak dorazil k Márovy průzkum mínění a ejhle otočka (nic nového), nyní si klidně demonstrujte, ale on nechápe proč, když žádné podezřelé kroky vláda nedělá. Nohsledi (včetně nové ministryně) už zase dostali roubík a mediální vyjádření k demonstracím je jen na povolení a po podrobné přípravě u Máry.

AB má skutečně vizi řídit stát jako firmu, jen občané jsou z jeho pohledu konkurence, kterou je potřeba oškubat o vše co si nechá líbit a teď zjišťuje, že to přehnal. Jenže stát není firma a systém následného vyrovnání způsobených škod formou rozdávání dárků moc nefunguje, protože škodní jsou na tom zase jenom ti, co platí daně.

AB zastavil svůj plánovaný postup na ovládnutí justice právě po nátlaku masivních demonstrací, ale pozor, jen zakonzervoval stávající stav a čeká až se to přežene, proto nelze přestat. Většina národa, která ANO nevolila, chce vidět jasné kroky a pokud jich není schopen AB, musí z hrušky dolů.

+2/0
22.5.2019 10:41
Foto

J65a50n 63H13o62r29n14í98k 6353397635937

vidím to prakticky stejně Rv

0/0
22.5.2019 11:08
Foto

J10a56n 44H17o43r37n90í63k 6883257705657

Rv Babišovi, vám R^

0/0
22.5.2019 11:09

V58l63a80d23i58m27í37r 19M81o75r20a95v61e77c 3518790763473

Souhlas. Pouze si neyslím, že by zjišťoval, že něco přehnal. on je nebezpečný psychopat a takové úvahy není schopen. Maximálně uvažuje, co jeho podřízení a marketingoví odborníci udělali špatně.

Bohužel, že jsou na jeho krocích škodní i jeho voliči si zatím nejsou schopni či ochotni připustit.

On z "hrušky dolů" nikdy nepůjde, on coby psychpat není schopen si uvědomit, že dělá něco špatně a jediným jeho hnacím motorem je touha po neomezené moci. Viz https://www.youtube.com/watch?v=ms2DDtXH9bs

0/0
28.5.2019 13:27

J69i55r65i 52C41e60e 5685431512158

Paní ministryně měla bohužel pravdu. Pokud někdo v rámci demonstrací za nezávislost justice protestuje proti změnám na státním zastupitelství, je to ignorantská ovce.

Státní zastupitelství nejsou součástí moci soudní, ale moci výkonné.

Pokud jde protestovat proti krokům ministra (existujícím navíc pouze ve fantazii organizátorů protestů), který ještě ani nebyl jmenován do funkce, jde o tuplovanou ovci.

Ovšem z nějakého záhadného důvodu se toto stádo považuje za ty "inteligentnější, vzdělanější a úspěšnější".

+1/0
21.5.2019 10:58

P13e92t26r 12S61k47á41c95e70l 6494289219

Ještě k aroganci mocných - doporučuji všem četbu knihy Ladislava Mńačka "Jak chutná moc". Vzpomněl jsem si na ni, když před léty natočila televize reportáž z parkoviště u BVV v Brně, kde probíhal kongres ODS. Ptali se jejich funkcionářů, jak a proč mají reg. značky svých automobilů...-11 88...-23 45, atp. Odpověď: "Takovou může mít každý". Stejná arogance, jakou trpěli soudruzi jedné strany po roce 1980 zvláště. Kritizovali to lidé na schůzích, marně, až na to dojeli...ti soudruzi. Tak nechť tito jsou druzí a následují je. Nová generace nás z marasmu vyvede, myslí a jedná jinak, líp.

0/0
19.5.2019 23:27
Foto

J79i46ř66í 90T73u68r96n47e75r 8238221195483

:-)R^ Ano Mňačkova kniha by měla být povinnou četbou těch, kteří jsou v tomto ohledu v trestuhodném klidu.

0/0
20.5.2019 16:48

A33n94t13o97n37í81n 97K57o92u67n76o72v27s78k59ý 9258130478798

Paní ministryně vyjádřila svůj názor na demonstrující a vy v tom vidíte urážku.

Když demonstrující vyjádří svůj názor na ministryni je to ta pokora a respekt, ke které vyzýváte?

Umím si představit, že ministryně udělá nějaké rozhodnutí, které se nebude líbit a že se proti němu bude demonstrovat.

Něco jako rozhodnutí Ústavního soudu ve věci odmítnutí ruských turistů když nepodepíší Krym.

Ale proti ní se demonstrovalo už v době, kdy ani nebyla ve funkci a nemohla tedy žádné rozhodnutí udělat.

Stejně dobrou logiku by mělo, kdybych šel vynadat sousedovi, že mi naboural v garáži auto, přesto, že žádné nemá. To minulé prodal a nové ještě nekoupil.

Nějak se mi nedaří takovouto logiku vidět jako přínosnou a být nadšen projevem jakýchkoliv jiných názorů jen proto, že jsou jiné a že se to smí.

+4/0
19.5.2019 9:36

P76e30t36r 53S72k93á93c77e69l 6824189659

Pokud by to byly pokojné projevy nesouhlasu, nic proti tomu. Ale když skrytě proti politikům zvoleným v tajných a svobodných volbách brojí ve sdělovacích prostředcích (nyní "nestranná média") a ve veřejno-právní televizi, je to na pováženou. Kdy naposledy měl prezident ČR možnost naživo vystoupit v ČT? Přitom vždy v minulosti byla veřejno-právní televize hybatelem a podporovatelem přeměn ve společnosti. Např. v roce 1967 - 68 probíhaly reportáže s politiky, kdy páni redaktoři svými otázkami způsobili koktání arogantních politiků, červenání se (barevné obrazovky sice nebyly), vymlouvání, atp. A následný jejich pád. Dočkáme se i nyní otevřených diskuzí a debat na ČT? Prozatím to tak nevypadá, stále zvou do předvolebních debat jen ty samé "velké" strany, aby se neřeklo, přiberou jednu jako "novou" a mají splněno. Chce ČT vůbec změnu ve společnosti, když zve dokola stále stejné strany a politiky? Proč není den před vybranou společností debata s vylosovanými stranami, případně s takovými, co kandidují za posledních 15 let? Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+2/−1
19.5.2019 23:19

P26a12v88e51l 98K17h10a66i51l 2898399802888

Jak se skrytě brojí proti někomu v médiích? Prezident má své vysílání na soukromé TV stanici - jeho volba, stěžujte si u něj. A rozhovor s ním na ČT byl naposledy 31.3.2019, je na jejich stránkách, můžete si ho pouštět do omrzení. A krásně si odporujete, když chcete aby ČT "chtěla změnu ve společnosti". Přesně to totiž dělat nemá. Do 17.11.1989 televize URČITĚ nebyla hybatelem a podporovatelem přeměn ve společnosti, buď jste příliš mlád nebo už si to nepamatujete. Debaty se stranami a hnutími ve veřejnoprávních médiích jsou a je naprosto logické, že nejsou s naprosto okrajovými subjekty marginálními subjekty, které ani 99,9% lidí nezná. Zdravého rozumu je vám opravdu třeba.:-)

+1/0
22.5.2019 11:03
Foto

J72a32n 95H95o78r67n25í96k 6193707675567

R^

0/0
22.5.2019 11:19

J74a75r53o64m86í14r 79S32t84r67a16š10i76l 69S72t13. 3394784190775

Když necháte ptáka - jestřába s mírně nastřiženými křídly déle létat, pak vám rozhodně vzlétne do slepičího hejna a udělá poprask a masakr. A to jsme přece umožnili - občané !! Nechali jste na Havla Čalfovat,Kočárníkovat, Dybovat, Klausovat, Ježkovat,Třískovat, a la Skalický, Zemanovat a tak se namnožili Topolánkové, Nečasové, Babišové a další jiní multi- multizlodějové.Jo to bude na více let než takové šíbry dostaeme pod kazajku !!!

+1/0
17.5.2019 17:05

B46o24h90u15m30i54r 72M85a38l97ý 6102156787802

Ano, arogance neúspěšných. Choďte k volbám vyhrajte a můžete slavit. Vzpomeňte když volbu prezidenta "projel" pán s čírem. To byla předváděčka arogance a hláška "Zeman není můj prezident" byla to nejmenší. A pokud máte paměť vzpomenete i na další. Hezký den

+5/−1
17.5.2019 11:03
Foto

J40i60ř34í 90T97u34r51n76e18r 8498471385883

To, co píšete je skoro ukázkovým příkladem principu, který bohužel tuto společnost ovládá: nejsou dobří a špatní lidé, nejsou dobré morální a špatné amorální skutky, jsou jen úspěšní a neúspěšní a to, co vede k úspěchu a to, co k úspěchu nevede. Rakovina doby.

+1/0
20.5.2019 16:52
Foto

M77i90r55k33a 15P40a88n46t96l38í38k73o81v82á 2353594971383

Vy jste. pane Turnere, asi jeden z těch, co (jak se říká) z komára dělá vola...Většina občanů ČR se o ty pražské demonstrace nezajímá, jsou jim dokonce protivné, protože se jimi nic neřeší. O co těm demonstrantům jim jde? Svrhnout vládu - a vyměnit prezidenta? Ale za koho, to neříkají.:-/Na změnu vlády máme přece svobodné volby - ne křik na ulici... A kdyby svrhli vládu, co bude následovat? Nějaký nevolený diktátor? A jak má prezident M. Zeman podle Vás na ty demonstrace reagovat? To má rezignovat, když se těmto několika procentům občanům nelíbí - ale zato má podle průzkumu neustále přes 50 % preference občanů České republiky? Asi jste se, pane Turnere zbláznil, anebo máte tu komunistickou minulost v sobě zažrán Vy. To si přejete, aby ty podle vás "pokojné demonstrace" na Staromáku s apartními deštníčky násilím rozháněla Česká policie jak za komunistů? Nejlepší je podle mne IGNORACE - a toho se prezident drží. A Vy se kupodivu zlobíte... A národ zírá. Uvidímejakdopadnou volby do E- parlamentu. :-/

+11/−9
17.5.2019 8:30

D18a98n70i89e91l 71M78a54g28n79u21s 4723235964807

Většina občanu ČR se o ty pražské demonstrace nezajímá? :-) Tak tohle jste opsala z dopisu 99 pragováků :-)

+6/0
17.5.2019 10:58

Z16d44e96n59ě16k 54D81a72n49d51a 1241375

Soudě podle mého okolí má Mirka naprostou pravdu. Těch vašich "pragováků" bude mnohem, mnohem víc. Máte smůlu.

+1/−1
17.5.2019 13:02

D61a68n60i69e93l 81M89a49g98n79u78s 4293645404437

Jo jo, vaše okolí je zcela určující reprezentativní vzorek, chápu.

+3/0
17.5.2019 14:39

Z61d43e28n26ě26k 65D59a84n12d29a 1241105

Trefný popis tohoto článku autora. Píši v ve velmi podobném duchu. Politici by se prý měli s pokorou řídit svobodným projevem lidí.... Pan Turner zcela (účelově?) opomněl co se v demokracii každé čtyři roky odehrává. A nebo je v něm ten komunismus tak zažrán jak píšete, že předpokládá jak se ANO po vzoru komančů prohlásí za vedoucí politickou stranu. To pak je ale skoro na diagnózu.

P.S. stačí shlédnou donátory "milionu chvilek", aby bylo všem dostatečně jasno co autor svým článkem hájí.

+5/0
17.5.2019 13:01

J77o11s53e88f 26Š52o29l64t26e66s 8214608130293

Mě by úplně stačilo, kdyby si Babiš místo Benešky vybral někoho normálního a fundovaného bez pochybných kontaktů a vztahů. Někoho, kdo se bude chovat normálně. A taky bych chtěl, aby se pan Zeman vyvaroval svých urážlivých excesů, neurážel občany této země z postup prezidenta a nelezl do zadku totalitním režimům. Ale to bych chtěl moc.

+2/0
17.5.2019 23:12
Foto

K24a89r65e45l 27C80a86c89h 8509394865174

Zajímavé je, že jsem se ještě nikdy výroky pana presidenta necítil uražen a jsem úplně obyčejným občanem této země. Mám svůj politický názor a ten prosazuji tím, že chodím volit. Když volby nedopadnou podle mých představ (a to většinou nedopadnou), musím se s tímto stavem smířit a vyčkám do voleb příštích. Na to, abych se osobně politicky angažoval, jsem již starý. Demonstrací se nezúčastňuji, protože je v době, kdy existují svobodné volby, považuji za nic neřešící projevy minorit, které se tváří jako majority. Navíc mám odpor vůči manipulaci davu. Účastníci davového vystoupení podléhají klamné iluzi, že jimi v demonstraci prosazovaný názor je většinovým názorem, protože jich bylo plné náměstí.

+1/0
19.5.2019 22:56

S95v20a44t12o11p83l91u62k 74Č48e30c77h 1345407471862

Pamatuji demonstraci,kde nás bylo přes sto tisíc.Pamatujete proti komu?Neviděl jste jako reakci aroganci moci?Změnilo se něco?Tak tady nekažte bludy,že to někdz bylo jinak.;-D

+3/0
17.5.2019 8:01
Foto

J23i96ř27í 61T15u65r62n39e69r 8218621785823

Přečtěte si to po sobě, prosím, a máte-li nějaký názor zkuste ho zformulovat tak, aby byl pochopitelný.

+1/−2
17.5.2019 9:55
Foto

P96e24t63r 48K86u65b21í67č16e31k 5183593287373

Dobře napsáno, děkuji!

Neustále mě zaráží, jak je ta komunistická demagogie hluboko ve společnosti zažraná.

A je mi líto politiků, jako je náš p.prezident a předseda vlády, kteří z nedostatku elementární lidské slušnosti reagují na demonstrace stejně, jako reagovali právě komunisté na jakýkoliv projev nespokojenosti ve společnosti. Jak rychle nacházejí slova o nízké inteligenci demonstrujících a o jejich financování západními centrálami.

Na to musí z dob dávno minulých existovat nějaký manuál.

Jako přes kopírák.

Diskuse tady to často jenom potvrzují.

+14/−3
17.5.2019 7:45
Foto

J60i24ř26í 24T48u56r56n51e62r 8258881895433

:-)R^ a děkuji.

0/0
17.5.2019 9:55

Z14d78e49n70ě24k 79D10a95n65d33a 1631695

Vážený pane. Jakkoliv se jmenovaných politiků přímo nezastávám dovolím si svůj názor, že na hloupě a průhledně řízené křičení na náměstích, které je účelově organizované - nelze než adekvátně nereagovat.

Projevy nespokojenosti za komančů vyvěraly ze skutečné potřeby celé společnosti.

Slyšel jste přímé přenosy ze zmiňovaných demonstrací? Myslím, že by vám hodně napověděly. Tedy chytrému ...

+3/0
17.5.2019 13:09
Foto

K90a60r31e12l 38C20a39c96h 8169444125184

Na to manuál skutečně existuje. Dnes se tomu říká "barevná revoluce" a je hojně používán v zemích třetího světa, ale i v některých evropských zemích. Jen je tu malý problém. Češi. Češi nemají v sobě takový temperament, aby při prvním kroku, kterým jsou účelově zorganizované demonstrace, vyvolali takové excesy, které by zavdaly příčinu k tvrdému zásahu policejních složek. Když se taková věc podaří, pak teprve může následovat druhý krok. V tomto kroku je třeba, aby došlo k obětem na životech, jak demonstrantů, tak i policistů. Obvykle stačí pár střel z okolních střech do chumlu demonstrantů a zasahující policie. To pak rozpoutá vlnu násilí z obou stran, která vede ke třetímu kroku a to je občanská válka a pád vlády. Tak to u nás při naší české povaze asi nehrozí a tak se jen planě demonstruje a policie jen přihlíží.

0/0
19.5.2019 15:29

P96e45t64r 44K49o67r21e84c70k75y 2303347113521

Mám rád spontánní demonstraci a tu si pamatuji z roku 1989 a pak předtím, když jsme porazili Rusko na MS v hokeji, vše ostatní je v réžii kohosi pro účel čehosi....

+7/−1
17.5.2019 7:13
Foto

J68i87ř14í 57T60u28r60n90e84r 8858641905403

Ani oslava vítězství v hokeji, což mimochodem není žádná demonstrace, není úplně spontánní. Politické demonstrace spontánní být technicky vzato nemohou.

0/−1
17.5.2019 9:57

P23e60t79r 14K17o71r15e68c15k81y 2643417313821

..ale ano byla to dem proti okupantům...

0/0
17.5.2019 11:20

V94l57a16d88i55m80í14r 18M86o38r28a40v53e57c 3788830723583

Naprostý souhlas a karma.

jen bych upřesnil, ANO nevolilo 30% ale pouhých 20% oprávněných voličů. Bohužel, je to politicky a marketingově určená hranice, která stačí ke získání moci. A v případě ANO jde evidentně pouze o moc, neboť toto hnutí vede psychopat toužící pouze po moci, je to prostě obyčejný diktátor.

A veškeré protesty jsou tedy na místě.

+8/−2
17.5.2019 6:33

P62e13t30r 53K56o24r50e29c93k79y 2633287973741

..a před ním vládli andělé..;-D;-D;-D

+5/0
17.5.2019 7:13

J95a85r39o17m88í38r 58K11r84á42l 4550709264789

A i proti nim se demonstrovalo. V čem je problém ?

0/0
17.5.2019 9:56

P53e73t24r 57K13o79r67e71c29k91y 2373617423401

....ano,ale málo,velmi málo za to co a jak učinili...a problém není žádný, alespoň já ho nemám,vy ano?

+1/0
17.5.2019 11:22
Foto

J39a83n 24H16o73r98n41í78k 6603917545657

Co třeba akce "Děkujeme odejděte"?

0/0
22.5.2019 11:21

P68e34t54r 28K68o24r68e79c12k25y 2353887143501

Pravda,to bylo hodně masové...

0/0
22.5.2019 11:48

V70l26a28d66i86m96í11r 95M68o53r13a70v55e19c 3148540423453

A nyní mi prosím řekněte, proř řešíte minulost, tedy něco, co se již stalo a nejde to odestát.

V současnosti vládne taková banda jaká vládne a je možné řešit tedy pouze vládu současnou.

Hezký den

0/0
23.5.2019 14:20

P96e21t34r 12K12o94r47e18c91k27y 2713587803981

Minulost se prolíná do budoucnosti a to vždy, máte asi velmi krátkou pamět. Nevím jaká banda zde vládne ale vím,že tady vládli kmotři...

0/0
23.5.2019 19:00

V80l84a93d90i17m43í72r 87M77o71r33a57v59e25c 3218960343913

Kmotři tady vládli avládnou dál :-) Minulost se z principu věci nemůže prolínat do budoucnosti, neboť budoucnost přes současnost na minolost nějak tak navazuje.

Jediné, co je možné, je poučit se z minulosti, z chyb, neboť to je to jediné, co se s ní dá dělat. Zároveň, pokud se poučíme, posune to společnost dál. pokud ne, bude nám život předkládat ty samé zkoušky, abychom měli další možnost se ponaučit. Zatím dokazujeme, třeba volbou Babiše, že jsme nepoučitelní.

A jelikož je minulost neměnný fakt, můžeme ji minimálně přijmout.

0/0
24.5.2019 12:38

P20e80t56r 68K52o58r90e26c63k91y 2593917143501

*Omyl, kmotři se stahli a čekají za bukem na svůj návrat a pokud se neschválí SR opět zvítězí

*Minulost sice nevytváří budoucnost, ale má vliv na naší přítomnost a teprve to jak naložíme ( v přítomnosti) s minulostí určí naší budoucnost

*Osobně si pamatuji, že každá zkušenost může být užitečná, a ta špatná dvojnásob. Kdykoli se ze špatné minulosti ponaučíme, vytváříme ne špatnou, ale naopak dobrou budoucnost. A špatná zkušenost zrodila AB a jeho ANO,to je nezpochybnitelný fakt.

*Domnívám se, že tato vláda hospodaří dobře a v podstatě například napravuje chyby, které škrty způsobil „nejlepší ministr financí na světě“ pan Kalousek, který seškrtal stavy policistů, vojáků, hasičů, a ještě jim sebral peníze, snížil nebo zrušil dávky pro tělesně postižené, důchodcům zmrazil na několik let důchody, zrušil daňový odpočet pro pracující důchodce a zároveň naši zemi zadlužil o 680 mld. Kč. Za takovéto hospodaření se státní kasou by ho každý feudální panovník poslal do hladomorny nebo s ním naložil ještě hůře.

*Kritizovat vládu lze a to vždy a to třeba za to že je v některých případech příliš populistická a málo se zaměřuje na snižování zbytečných a nepotřebných výdajů (například na nadbytečné organizace a instituce zřizované státem, na výdaje pro politické neziskové organizace) a měla by snižovat nejen režijní náklady na provoz státu, ale zefektivnit činnost celé veřejné správy, ať již změnou její struktury (to by měl být dlouhodobější cíl), tak především okamžitě snížením počtu zaměstnanců. V době informatizace státní správy by se počty úředníků měly snižovat, ale opak je pravdou – počty úředníků se každoročně zvyšují a jsou jim rekonstruovány budovy nebo nově stavěny další a další budovy.

*Když je vše špatně kdo a co je relevantní změna k lepšímu? ;-D

0/0
24.5.2019 13:51

V81l53a88d56i38m28í59r 50M37o62r48a46v33e40c 3708890583763

Nesouhlasím s vaším úhlem pohledu, nic méně nemám potřebu vám ho brát. To jak vidíte vše je váš problém, ne můj. Souhlasím s tím, že státní aparát je neefektivní a podle mě i nesystémový, ale vidím v tom spíš záměr, protože to nikdo měnit nechce.

Nikde jsem nenapsal, že je vše špatně :-) prší, není sucho, to je dobře, na jednu stranu roste ve společnosti nenávist, na druhou stranu osilují vlastenecká hnutí, to je také dobře, i když nejsem 100% sympatizant hnutí milionchvilek, lidé už se umí dát dohromady, pojmenovat zlo a vyjít pro něj do ulic, to je také dobře, a určitě bych našel další dobra.

Změna k lepšímu může přijít pouze s nějakou systémovou změnou, protože jak ODS, ČSSD, TOP09, KDU-ČSL , Starostové, a nově i ANO a Piráti (a já už nevím, jak se všechny ty porevoluční strany jmenovaly) nenabízejí vlastně kromě kosmetických žádnou změnu, z mého pohledu jsou to jenom frakce jedné "velké partaje" jak zpívá Karel Kryl ve své porevoluční písní ( https://www.youtube.com/watch?v=Ak8o5lSU6xQ )

Tak že změnou klepšímu nemusí být široké referendum, i když jsem jeho zastánce, ale pokrokem by byla přímá volba a hlavně odvolatelnost politiků, jejich kontrolovatelnost a jejich odpovědnost. Oni totiž nejsou něco víc než my, oni jsou placení z našich daní a tedy naši zaměstnanci. Nedovedu si představit zaměstnavatele, který by měl možnost kontrolovat své zaměstnance pouze jednou za 4 roky. A dále povinnost politiků přiznávat při vstupu do politiky majetek.

Takhle žijeme pouze v jakési iluzi demokracie, kdy si zvolení politici "velké partaje" stejně po volbách udělají a prosadí co chtějí (a co z Bruselu musí) a případně to nesplněné zdůvodní tím, že to je ta praktická politika.

0/0
28.5.2019 13:22
Foto

J16i73ř34í 88T87u98r38n35e47r 8578521565333

Děkuji za opravu, ano ANO má 30% preferenci až teď, což mně osobně přijde velmi smutné.

0/0
17.5.2019 9:58
Foto

T85o21m40á52š 18H42o66n17z76í62k 1919304151410

R^ a karma.

+3/0
17.5.2019 6:11
Foto

J89i20ř54í 91T32u30r69n43e37r 8438171295103

Děkuji:-)

0/0
17.5.2019 9:59

P68e39t89r 34V13r78c20h90o22v47s28k39ý 1462497436492

Píšete, že "zatím se u nás nikdo za projev nenásilného občanského protestu nebije ani nezavírá. Zatím."

Ano. Zatím.

Osobně jsem přesvědčen, že to je díky tomu, že jsme stále demokratickou zemí. Nikoli zemí liberálně demokratickou.

Bohužel, jsou země, kde novodobé náboženství zvané liberální demokracie pevně zakotvily a protivládní demonstranti jsou tam téměř běžně mláceni ozbrojenými složkami či se po nich střílí gumovými projektily. Je přitom normální, že občas je nějaký ten demonstrant zabit či zmrzačen. To slovíčko "zatím", které jste vy - známý podporovatel liberální demokracie - použil, nabývá dosti zlověstného nádechu. Z následujících příspěvků je jasné, jak po bolševicku zatočíte se všemi odpůrci, až se totalitně laděná liberální demokracie (liberální fašismus) dostane k moci.

Nejprve vám pošlu video z Paříže, z demonstrace tzv. žlutých vest, kde demonstranti utíkají ulicí, nic neničí, nikomu neubližují, policie do nich střílí a jeden z nich je střelen do hlavy zezadu. (jinak počtu zraněných demonstrantů se během celé doby protestů blíží k tisícovce, mrtvých už je - tuším - přes deset).

https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/589221/tvrdy-zasah-proti-zlutym-vestam-otce-tri-deti-strelili-do-hlavy-muz-je-v-komatu.html

Pár videí z Katalánska, kde se lidé dopustili "velkého zločinu" - šli totiž volit do volebních místností, které uspořádala místní vláda.

https://www.lidovky.cz/svet/svedectvi-o-policejni-brutalite-v-katalansku-twitter-zaplavila-videa-z-potycek.A171001_144154_ln_zahranici_teh

Samozřejmě i v Katalánsku byli lidé stříleni gumovými projektily:

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/katalansky-hudebnik-roger-espanol-podal-stiznost-na-spanelskou-policii-gumove-projektily-oslepnuti.A171114_165550_zahranicni_dtt

+13/−2
16.5.2019 20:33
Foto

J66i56ř35í 95T78u32r93n56e47r 8968631115643

Nechci hodnotit tu či onu adekvátnost zásahu na demonstracích v Paříži, nemám relevantní informace, nicméně tak úplně pokojné asi nebyly a chování policie bych asi hodnotil případ od případu. Excesy byly asi na obou stranách, ale nějak nechápu, jak s tím souvisí pojmy demokracie a liberální demokracie. Liberalismus i demokracie jsou velmi obecné pojmy a nepřijde mi moudré je aplikovat na nějaké konkrétní chování demonstrantů nebo policie.

0/0
17.5.2019 10:04

P51e96t25r 73V35r47c16h18o33v11s95k12ý 1612797296412

Ale no tak, pane Turnere. Kdysi jste se prohlásil za liberálního demokrata a nechce se mi věřit, že nevíte, jaký je rozdíl mezi liberální demokraciií a demokracií (bez přívlastku), respektive rozdíl mezi liberální demokracií a liberalismem.

Ostatně všechny vaše články nasvědčují tomu, že jste kovaný liberální demokrat. A vzhledem k frekvenci těchto článků, kdy máte - na rozdíl od nás, lidí pracujících - čas téměř každý den, někdy i 2 krát denně, přispívat do svého blogu, tak bych nevyloučil, že jste za to i placený. Koneckonců je třeba zlomit odpor občanů tohoto státu proti multikulturní ideologii, zlomit odpor proti migraci, takže všechny prostředky jsou dobré.

Nicméně k vaší odpovědi výše: před několika lety Juncker odpověděl na otázku, proč útočí na Orbána v tom smyslu, že "Orbán nezastává liberálně demokratické hodnoty EU". Tím Juncker řekl více než chtěl: totiž řekl, že "liberální demokracie je něco jiného než demokracie" respektive "liberální demokracie bude útočit proti všem demokratům, všem demokratickým institucím, všem demokraciím, které odmítnou sdílet ideologii liberální demokracie". Toto bylo hrůzné poselství, které Juncker přiznal.

Takže jsem si začal všímat všech excesů, které se ve jménu liberální demokracie začaly dít - útoky vůči jednotlivým státům V4, útoky vůči Trumpovi, útoky vůči odpůrcům migrace, útoky vůči odpůrcům islámu, odpůrcům genderu, neziskovek, neomarxismu, Klausovi, Šichtářové, odpůrcům EU, Bruselu, newspeak, cenzura, omezování svobody slova, pronásledování názorových oponentů ... ten jednotný scénář útoků byl nepřehlédnutelný.

V prvé řadě jsem sám v sobě musel vyřešit zmatek. Už přes dvacet let se považuji za liberála, ale věci, které se prezentovaly ve jménu tzv. "liberální demokracie" jsem nedokázal sdílet. Vrátil jsem se ke knihám, které mne názorově formovaly, Hayekovi, Le Bonovi, Rothbardovi, de Misesovi.. odpověď jsem našel: liberální demokracie je forma totalitarismu a nelze ji směšovat s liberalismem.

+1/−1
17.5.2019 11:50

J54o13s90e32f 92Š93o93l49t71e74s 8724608670393

Můžete mi říct, co je na liberalismu špatného? Já jsem pravicový liberál. Považuji za důležitou osobní odpovědnost jedinců, nechci, aby mi stát do všeho kafral a chci, aby moje svoboda končila tam, co začíná svoboda dalšího. Stejně ovšem vidím lidi jako rovné v právech. Nepovažuji se jako Čech za něco více. Stejně tak nepovažuji Němce, Američany a další za něco více. Lidi soudím podle jejich chování a jednání. Můžete mi říct, co je na tom špatného?

+1/0
17.5.2019 23:17

P55e41t22r 36V21r82c76h42o31v75s17k11ý 1592477116932

Nejsem si jistý, zda je ta otázka určená opravdu pro mne, zda nepatří do vlákna jiného diskutujícího..

Pokud si totiž přečtete můj příspěvek, tak je vaše otázka naprosto mimo kontext, zcela nesmyslná.

0/0
21.5.2019 9:54

J81o29s41e75f 27Š64o19l96t73e29s 8134318780843

Ale ano, patří sem. Není zcela nesmyslná. Popisujete liberalismus jako původce zla.

0/0
21.5.2019 10:01

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz