Pátek 29. května 2020, svátek má Maxmilián, Maxim
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 29. května 2020 Maxmilián, Maxim

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a25r13t88i67n 77N36e17v24r27l77a 2947551784407

- přizpusobit rychlost jizdy stavu a povaze vozovky, vozidla a řidiča

- jet tak, abych dokazal zastavit na vzdalenost, na keru mam rozhled a zaroveň bezpečně zastavil za vozidlem, kere jede přede mnu

- jet tak, abych nikoho neohrozil a nikoho neomezil; a to zejmena bezduvodně pomalou jizdou

Zdroj: https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=710455

Rv

Ja, ale včil nastava problem, že 51% řidiču tyhle nepsana pravidla nedodržuju. A aby se navzajem nepozabijali, nebo nepozabijali tych 49% co je dodržuju tak musime mit tu "buzeraci a šikanu" jak vy tvrdíte.

Ja, na rozdil od vas pane Větvička to za buzeraci a šikanu nepovažuju. To bysme ze buzeraci a šikanu mohli prohlasit za chvilu jakykoli zakon a předpis. A ne že by to velka čast našich spoluobčanu neuvitala. ;-)

0/−2
30.4.2019 11:03
Foto

L53e94o33n38t42ý32n93a 62C82h75v12á78t51a67l15o64v34á 1983885706

Jak jste přišel na procenta těch, kteří nepsaná pravidla dodržují a těch, kteří je nedodržují?

+2/0
30.4.2019 12:25

J80a66r14d18a 96F94i79c78e64k 1576509143802

Je třeba se na to podívat taky tak, že: "miň zakazu, miň značek, miň buzerace znamena tež meně" "p͟r͟á͟c͟e͟" ͟o͟d͟v͟e͟d͟e͟n͟é͟ ͟t͟ě͟m͟i͟ ͟b͟u͟z͟e͟r͟u͟j͟í͟c͟í͟m͟i͟ a co kdyby si někdo všiml jak nic nedělají a jsou vlastně na nic, zbyteční a zadarmo drazí. V přepočtu na obyvatele máme pomalu nejvíc policajtů v Evropě a to už musí být někde vidět.

+4/−1
29.4.2019 8:31

M40a39r42t93i20n 52K71l49í42m36e86k 1879367681122

Naprostý souhlas s autorem...díky

+2/−1
28.4.2019 12:58

P59ř92e78m15y83s97l 73Č49e85r36n42ý 6613539385151

Ano, buzerace a šikana pokračuje. Je to oblast, která zasahuje naprostou většinu lidí, je zde mnoho peněz a zájmů a tak na dopravu skočili lumpové. Tak se připravte na další omezování lidí. Budou utahovat šrouby, každý rok nová lékárnička, a pak začnou ničit ve jménu eko lidi se starejma autama. To potlačí prodejci a výrobci aut. A tak to půjde dál a dál. Jsou prostě proti lidem.

+5/0
27.4.2019 14:37

M41i71r30e48k 22T34u20r54e80č36e49k 4373532780262

No jo, berte na vedomi ze ta "demokracie a svoboda" neni zadarmo...

0/0
29.4.2019 13:06

P80ř38e92m29y84s85l 51Č65e15r17n90ý 6523159605571

no tak to je pěkná reakce, tak už jsem pochopil co je to ta demokracie a svoboda - jsou to jen slova pro blbce, aby si mysleli, že jí mají.

+1/0
29.4.2019 13:10

P98e43t44r 10P64o66k49o24r43n90ý 4142215512653

Zákony platí pro všechny. Pokud se nám nelíbí, je nutno je změnit. Překračování a ignorování zákonů vede pouze k anarchii. :-/

+3/−1
26.4.2019 11:04
Foto

L56e54o93n33t15ý97n49a 41C67h51v63á75t65a22l56o68v29á 1593965816

Zákony platí pro všechny? A Vy víte, které přesně zákony máte dodržovat a po každé když se změní si je pročtete? Dokážete říct z hlavy kolikrát byl za posledních pět let novelizován zákon o provozu na pozemních komunikacích? A k tomu další návazné předpisy?

Pokud je zákonů obrovské množství, některé z nich si úplně nesedí s jiným už jen třeba různou terminologií a ani je většina lidí nedokáže pojmout, tak tu jaksi máme anarchii z opačné strany. Nemožnost dodržet zákony pro jejich obrovské množství a z toho vycházející nepřehlednost.

+8/0
28.4.2019 23:11

P91e15t36r 88S22k76á66c94e11l 6244729449

Stát se o nás, a o řidiče zvláště, stará přepečlivě. Dopravní zákon volá po zeštíhlení, protože každému člověku je právo vrozené, již pouhým rozumem poznatelné. Pod tímto sloganem počátkem 19. století tvořili naši předkové trestní zákoník, jehož některé paragrafy platili až do roku 1948! Tak je silniční zákon "vymakaný", ale kdo ví, zda se má při couvání ukazovat směrovkou změna směru jízdy? Například.

+1/0
28.4.2019 23:56

J19a60r22o67s47l17a20v 25K40v91a80p34i97l 9536916544243

To, co snižuje nebezpečí havárií na silnici, je plynulost jízdy. A plynulost jízdy je závislá na kvalitě silnic, aut, dopravního značení a na kvalitě a disciplinovanosti řidičů. Toho všeho se ale u nás nedostává. Do takového stavu zavádět toleranci určitého množství alkoholu v krvi, abychom se dostali "na úroveň" vyspělých států, je nesmysl. To je stejné jako si zdobit štukami plesnivý a podmáčený barák, aby se zachovalo zdání.

Pokud musím neustále brzdit jednak kvůli nesmyslným značkám a jednak kvůli omezením z důvodu flikování desetkrát již zaflikovaných děr, pokud je plná čára na úseku, kde je vidět široko daleko a naopak přerušovaná čára před horizontem nebo v zatáčce, do které nevidím, pokud si někdo na silnici s jedním pruhem v každém směru a s hustým obousměrným provozem usmyslí náhle jet šedesát či sedmdesát, protože se potřebuje vykecávat do mobilu, nebo pokud si někdo potřebuje hrát na závodníka a kaskadéra a nebezpečně předjíždí za každou cenu, pak je to jízda na houby.

Statistiky o nehodách způsobených pod vlivem alkoholu jsou u nás značně zkreslené, neboť když někomu při nehodě naměří, pak je viníkem vždy bez ohledu na to, jestli tu nehodu skutečně zavinil nebo ne.

+3/0
26.4.2019 10:55

P41e17t39r 59S60k29á64l81a 2557474130470

Přesně tak. Když zastavíte před přechodem, někdo to do vás napálí a vám pak naměří 0,2 promile, rázem jste podle téhle zvrácené logiky nebezpečný viník.

+7/0
26.4.2019 15:57

J26a94r17o77s66l15a98v 87K31v21a48p80i51l 9106346124903

To je právě ono, o čem jsem psal. Avšak v tom případě, co jste uvedl, se ještě dá dokázat, že viníkem je ten, co do vás napálil, ale vy také, protože jste nadýchal. Jsou ale i složitější havárie, a když u vás zjistí alkohol, už jiného viníka nehledají. A to píšu přesto, že já alkohol nepiji nikdy, takže mi nulová tolerance nečiní žádné problémy.

0/0
26.4.2019 16:16

A68n83t22o79n69í17n 43T83r34č88á94l40e21k 6109144726977

Svatá pravda, buzerace řidičů existuje. nic proti měření rychlosti, ale většinou mají radar zaměřený na značku začátek obce, nebo na rovném, přehledném úseku, např. u školy nikdy. Pro ně je asi zle, když projede x řidičů, které nejde pokutovat- nemají prémie, nic nejde do státní, městské kasy...

+2/0
25.4.2019 18:49

M45i83c12h66a91l 53G13e32c12i91k 6365869587364

K tomu, ze by ludia mali urcovat svoju maximalnu rychlost "selskym rozumom", som trochu skepticky. Ale fakt je, ze zatial co ludia dokazu dodrzovat predpisy, ktore vyzaduju jasny ukon (znacka STOP), alebo stanovuju jasny meratelny limit (max. povolena rychlost), tak stale u nas dost ludi nedokaze dodrzat tie predpisy, ktore trochu "selskeho rozumu" vyzaduju, ako napriklad dodrzanie bezpecneho odstupu. To potom idu vsetci po dialnici vzornych 130km/h...ale s nosom jeden druhemu v zadku. Toto autor vypichol celkom spravne.

+2/0
25.4.2019 11:19

J26i73ř22í 71K34u32č76e19r60a 5328521764206

Mě by zajímalo, kdo vymyslel ty hnědé cedule s upoutávkou na různé pamětihodnosti v neurčitém okruhu cca 100 km. Pro koho to je? Pro ty co kolem jezdí denně do práce? České cedule pro zahraniční turisty? Jsou u nás snad výletníci, co po vzoru keškařů zastaví u cedule a pátrají po souřadnicích, kde se ona pamětihodnost vlastně nachází? Je snad někdo, komu z těch cedulí přitečou peníze z jakýchsi dotací?

+3/0
25.4.2019 7:58

J68a76n 31Z16í75m82a 3163255313447

To vymysleli vědci z univerzity v Bremach, Jedete sobotní krajinou, vidíte ceduli a manželka to vygoogli a decka mají radost, ze se třeba podivaji do muzea Conrada Zuseho v Hoyerswerde. To je ten co vymyslel pocitace.

+1/0
25.4.2019 10:26

J97i24ř80í 88K77u77č80e55r35a 5968721304276

A znáte nějakou rodinku, která takto krouží po našich parádních silnicích, hledá hnědé tabule, googlí a navštěvuje? Navíc si těch cedulí málokdo všímá, nevnímal jsem je do doby, než jsem na ně byl upozorněn. Spousta lidí ani neví, že existují, schválně se na ně optejte ve svém okolí.

Skutečná prezentace, upoutávka na pamětihodnost vypadá jinak, tu nepřehlédnete a nabízí i konkrétní informace.

0/0
26.4.2019 11:36

J49a74n 81Z94í87m83a 3613595893817

Já žiju většinu času v Německu a místní populace tenhle systém hnědých tabulí vnímá zcela jinak. A takových rodin (nebo po Vašem posměšně rodinek) znám dlouhou řadu. Ale nevím pod kterým deklem žijete schovaný. A pokud se týče délky té informace na tabuli, málokdy stihnete přečíst víc jak tři slova - dlouhý text k ničemu není.

+2/0
28.4.2019 14:39

V84i36l11é94m 26B52a80r43á15k 4816747979906

Ještě něco. Každý se stal sám sobě Bohem. Nikoho přece nepotřebuje, žije v bublině vlastní morálky, pravidel, cítí se povolán rozhodovat, kdy bude jaký zákon dodržovat a kdy ne (zda ta značka STOP je potřebná nebo ne). Někteří mají možná i svoje vlastní počasí.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=703353

+2/−2
24.4.2019 20:42
Foto

L45e54o98n38t15ý96n54a 14C88h50v36á56t34a79l93o31v63á 1703545266

Když je značka STOP na přehledném úseku, tak potřebná není. A na některých nepřehledných úsecích je s ní také problém, protože nevidíte ani na jednu stranu, zastavíte a pak se znovu rozjíždíte, což může být nebezpečnější než jet rovnou, kdy už nějakou rychlost máte a je pravděpodobnější, že když najedete do místa, kde rozhled máte, dokážete lépe zrychlit než z úplného zastavení. Jiná věc je, když je STOP tam, kde je zrcadlo, jenže to není všude, například u nás na chatě je STOPka, kdysi tam bylo zrcadlo, pak ho srazil kamion a od té doby je vyjíždění ruskou ruletou.

Cítím se povolána rozhodovat, protože jde o můj život a moje zdraví, na rozdíl od úředníka z kanceláře, který rozhoduje, kde bude a nebude STOPka. Raději budu sama sobě Bohem, než vložit svůj život do klotových rukávů úředníka, který sedí kdesi daleko v kanceláři.

+3/−1
25.4.2019 22:53

V39i53l87é81m 61B37a73r91á91k 4906547299586

To je smutné. Takto se dá odůvodnit cokoliv. Proč nenapíšete mail, že někde chybí zrcadlo a je to životu nebezpečné? na ostatní nehledíte?

V tom odkazu je také popis, k čemu to vede.

0/−1
26.4.2019 9:07
Foto

L39e37o95n59t78ý64n14a 85C91h43v98á54t69a45l58o58v78á 1433365586

Čekám, že si to vyřeší místní, já tam nebydlím a jsem tam jen o víkendu. Navíc když napíšu na úřad, že je to tam životu nebezpečné, objeví se tam retardéry, zúžení silnice a kdoví co ještě. Tyhle nesmysly podporovat nebudu.

0/0
28.4.2019 23:03

V67i46l56é71m 46B11a40r14á62k 4236437309776

Kandidát na ministra dopravy leda v blázinci. Pro Čechy je jediné měřítko svobody mít možnost otravovat svým psem všechny okolo, hulit kde je napadne a jezdit si autem (kolem, motorkou....) jak je napadne. Opak je totalita. Vše ostatní je jim jedno, i kdyby žili v gulagu.

V lidské společnosti by se neměla používat msta. Proto platí určitá pravidla (např. nemohu ohrožovat ostatní) jako prevence mezilidských konfliktů a z čistě sobeckého hlediska jsem pro, aby tato pravidla byla vymáhána nějakou třetí stranou (kterou si platím). Pokud by konflikt neřešila třetí strana (dnes stát) nebo v libertariánské společnosti sjednaná bezpečnostní agentura (také možnost), museli bychom své zájmy chránit sami. A až takový jezdec "bez omezení" někoho zabije, sám by určitě nechtěl (protože je zbabělec a nikdy neuzná svou vinu), aby jej příbuzní nebo přátelé poškozeného na oplátku zabili.

Ve "svobodné", resp. v hloupé představě svobody společnosti bez pravidel, by to byla logická reakce. Tito "hrdinové" většinou vylezou z auta, krčí rameny a mektají "já nechtěl..." nebo také zbaběle utečou nebo ujedou, protože nechtějí nést následky své "svobody".

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=465312

+3/−3
24.4.2019 20:32

J26a96n 83Z44í52m97a 3653685343957

Pane Baráku z vás ten vtek přímo kape. Fakt sem patříte...

+1/−2
25.4.2019 10:28

V53i42l21é26m 77B25a22r57á63k 4956617229816

To je normální rozbor chování. Na to nepotřebuji vztek. Vy zase píšete jako ženská, emocionální hodnocení bez argumentů.

+3/−1
25.4.2019 11:09

J64i58r57k48a 59B51r71u57n23n31e37r 4728602249167

Vy jste taková živá regulace a předpis, vlastního rozumu se bojící.

+1/0
28.4.2019 2:04

V80i76l67é34m 70B91a23r59á30k 4326257919146

Kdyby silnice patřili mě, tak na nich budou platit minimálně ty stejná pravidla. protože ani vám nepatří, nemůžete ty pravidla určovat.

Kdyby teoreticky byly vaše a platila na nich vaše ne/pravidla, tak bych po nich nejezdil a když, tak jenom v tanku.

0/0
28.4.2019 9:45

P58a46v67e64l 44K41u35d85r14n48a 2247958757821

Tady v Nizozemi povoleno pul promile, marihuana a hasis legalne v prodeji, pritom se jezdi ve mestech svizne a na dalnicich vyklidnene, kdyz nekdo specha, to se obcas stava, tak mu vsichni uhnou, at se dostane kam potrebuje, na vjeti do pruhu staci dat znameni smerovkou a vsichni AUTOMATICKY a SAMOZREJME udelaji misto (znacku zipu jsem tu snad nikdy nikde nevidel, neni ostatne treba). Stres se tu nepestuje a v praci je povazovan za neprofesionalni chovani. Rekl bych, ze v CR zije spousta masochistu, co vyzaduji karabac a obojek jak pro sebe, tak predevsim pro ty ostatni, protoze PROTO!!! [>-]

+16/0
24.4.2019 19:00

P32e15t48r 64P63o18k41o79r94n71ý 4892295672153

U nás "spěchá" většina a stále. :-/

+1/0
26.4.2019 11:06
Foto

M37a35r33i66e 47T23o20m54š65í92č40k35o38v12á 4417625716576

S tou pochvalou to máte pravdu, promítnu to na schůzky SRPŠ.

Na základní škole, tam kde to rodiče měli přímo v místě bydliště, chodilo mnohem méně rodičů jako na gympl do města. Důvod byl, hodnocení třídního učitele.

V prvním případě, kritika celého kolektivu, postupně přecházela k jednotlivcům, ani nitka suchá nezůstala i premianti dostali naloženo a rodiče se smutkem v očích a pocitem marnosti odcházeli, ti impulsivní i zrychlili krok a doma bylo ouha.

Případ druhý, nebe a dudy. Sympatický třidní učitel, pějící chválu na celou svoji třídu a když přistoupil k osobnímu hodnocení studentů, všichni rodiče měli dojem, že jejich dítko je chytré a bez problémů. Odcházeli spokojení, protože pan profesor i na tom nejhorším studentovi vypíchl něco dobrého a bylo jasné, že na příští schůzce bude zase plno.

Všeobecný trend je, že se zaměřujeme jen na chyby a mnoho pozitivních věcí přehlížíme, tedy vidíme kolem sebe samé nedostatky a to je špatně, stávají se z nás hnidopiši, sekýranti a nevraživci.Rv

+6/0
24.4.2019 16:42

J87i69ř18í 21A65l68e16x60a 5336626745768

Takže jezdit bez pravidel a když někoho zabiju, tak teprve dostanu za uši... Hm.

+3/−13
24.4.2019 8:45

R45a75d36e96k 59C80o80u76f82a64l 1373658227172

Ta pravidla jsou jasná;-)

0/0
24.4.2019 13:12

Z39b35y16n98ě27k 33H23a12l59u59z92a 5713660268162

Po delší době karma pro autora. Policajti zkontrolovali během Velikonoc tisíce řidičů, nejčastější přestupek překročení rychlost, pod vlivem chytili jednotky řidičů (a většina se zbytkáčem). Přeloženo, policajti bezdůvodně zdrželi a obtěžovali během Velikonoc tisíce řidičů.

+15/−3
24.4.2019 8:33

J23a59r45d76a 30F26a13r37s77k31ý 6605853

Mimořádná akce ve svátek. Odměny pro šéfy. Úkol splněn (nijak náročný). Noviny mají o čem psát, televize televizovat všichni na tom vydělaj.

+9/0
24.4.2019 8:49

P87e92t59r 13P95o13k35o42r10n61ý 4152395602743

Kdyby se o tom nepsalo, bylo by těch ožralých za volantem mnohem více. :-/

0/−2
26.4.2019 10:47

R84o25m42a35n 92B63l74a62ž33e28k 6602454940138

Taky v našem městě pan primátor vymyslel, že koupí pro městskou policii pistolový radar s dosahem 600m, aby se na pokutách nasypalo něco do městské kasičky. Včera jich 6 (slovy ŠEST) stálo u jednoho pistolového radaru a buzerovali řidiče 100m za cedulí začátku města.:-P Asi se pana primátora zajdu zeptat proč je k tomu nesmyslnému měření zapotřebí účast celé služebny a kdo pak plní úkoly, které MP dělat má, když všichni měří rychlost, která do práce MP vůbec nepatří.... Jinak zdravím tímto primátora Pobuckého (ČSSD) :-P

+18/0
24.4.2019 8:33

V11i57l84é47m 41B44a29r51á56k 4636897459336

Je tam 50? Tak se tam má jet 50.

+1/−1
24.4.2019 20:38

R26o53m17a29n 83B11l44a11ž69e12k 6832664850338

Takže vy když zbystříte před sebou značku začátku města, tak dupnete na brzdu, chápu to správně? No za vámi bych teda nikdy jet nechtěl.:-P

+5/−2
24.4.2019 21:47

V64i74l98é67m 10B98a34r84á25k 4236737939406

Pouze blbeček nezačne zpomalovat postupně před začátkem obce. To platí pro toho kdo jede v předu i pro toho, kdo jede za ním. Před vámi bych jet nechtěl.

+3/−1
25.4.2019 8:07
Foto

L33e38o61n52t88ý68n47a 30C54h13v43á59t10a92l43o98v72á 1273615176

Proč tolik? 50 je maximální rychlost, proč tam nejet třeba 30? ;-D

+1/−1
25.4.2019 23:33

P78a54v52e88l 62G89n21i48d10a 1395434354537

Takže Frýdek-Místek ;-)

To abych si dal pozor.

počítám, že úsek s roz..nými cestami díky obchvatu s 30kami bude ideální místo pro naplnění kasiček.;-D

+1/0
25.4.2019 23:24

R77o16m49a27n 22B25l28a64ž77e61k 6402494660168

No to si piště, že ty cesty jsou rozmr.. fest a to nejen díky stavbě obchvatu, kterého se dočkáme po cca 25 letech proseb. Ale ty cesty nejsou katastrofa jen tam kde se staví. Takže po městě se jezdí 30, Ale MP si našla pár rovných cest (většinou 4 pruhy v obou směrech) a tam vesele měří. A nejlép na vjezdech a výjezdech z města ;-D

0/0
29.4.2019 12:36

Z65d34e22n96e61k 65B24e85d79n49a97r 7627776307479

Vtipný. Jen chyba je, že Makedonie na naprosté špici nehodovosti v Evropě. Jinak co já zažívám, tak na západ od nás je v provozu daleko víc policajtů a daleko víc kontrol než u nás.

+6/−7
24.4.2019 7:45

Z90d21e77n89ě80k 92P53l25i86s57k97a 7965389279

To těžko, na 100 tis obyv 6,9 mrtvých, ČR 10,4, horší než Makedonie je v počtu mrtvých na 100 tis obyv i Slovensko, Rakousko, Itálie a dalších cca 10 evr států!!

+8/0
24.4.2019 10:16

Z24d13e31n55ě34k 85J35a12n77s76a 9208664969660

.... kdybych mohl Laďo, tak bych ti dal alespoň deset karem R^!! Takhle jen tu povinnou jednu ;-)!

+7/−2
24.4.2019 7:26

J50a64r43d93a 80S73o66k83o49l 1676728611491

Na jedné straně snižování emisí a na druhé straně přehledný úsek s křižovatkou - cedule 70 - třista metrů dál zastávka autobusu - cedule 60 - po půl kilometru přivaděč - cedile 70 - dvěstě metrů - cedule OBEC - která začíná za dalších sto metrů no prostě jako u blbejch.Rv

+15/0
24.4.2019 0:51

J47a64r98d64a 36F96a70r76s27k51ý 6385903

Cedule se natiskli je třeba je využit ...................

+1/0
24.4.2019 8:32

J94a44n 23H43l66e32d83í36k 8138609528626

Jestli se nevytvořila dopravácká Brigáda socialistické práce, složená pokrokovými

soudruhy:-- Sobotka--Chovanec--Hamáček, jejíž cílem je snížení počtu řidičů na

bídných českých komunikacích. Snížíme-li počet aut=== snížíme i počet nehod.

A ještě ušetříme za stavbu nových rychlostních vozovek, dálnice vypadají

o dost jinak.

+6/−2
23.4.2019 23:24

J26i32r71k42a 73B45r57u92n83n48e70r 4138222499227

R^

+5/−3
23.4.2019 21:54

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz