Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51i98ř38í 40H68o61l90ý 8886559722737

Když je někdo workoholik, tak budiž a je mu to přáno.

Ale levičáckých ulejváků a nemákel se zastávat nemusíte, leda že jste jeden z nich !!!

0/0
19.4.2019 12:20
Foto

M54a16r86t37i27n 59B97r28a16u39n 2574357621299

No jenže já, aniž bych se chtěl Klause zastávat, jsem tu jeho větu pochopil naprosto jinak. Totiž dovolená jakožto plánovaný výjezd za odpočinkem. Nikoliv dovolená jako pracovní volno. Všimněte si, kolik firem v Česku takovouto "dovolenou" zaměstnancům organizuje. Tedy zavolají si vás a řeknou vám že máte 10 dní dovolené v červnu a je to. V lepším případě vám dovolí si vybrat a to jen tehdy aby to nekolidovalo s ostatními zaměstnanci. Myslím si, že právě tohle měl pantáta Klaus na mysli.

+1/0
18.4.2019 19:53
Foto

P11a84v27e89l 26D50v90o51ř57á16k 5869135604580

Tak to pantátu málo znáte. ;-D

+1/−1
19.4.2019 11:25

D66a12v66i32d 51V75l25k 6436505478457

Klaus je pozér.

+1/−1
18.4.2019 19:53

M13i18r94e23k 72P92i73n74k21a67s 7762721977386

Sice jsem dal karmu, ale připojím se k výtce, že jste neuvedl zdroj. Takže třeba zde z echa24 : " V souvislosti s názvem své čerstvé knihy Václav Klaus: stále na cestách zopakoval exprezident svůj názor na dovolené. Ty jsou podle něho „barbarský přežitek z minulých století, který se omylem zachoval do dnešní doby, ten trvá dál“. Sám prý dovolené nevyhledává, v životě na žádné nebyl, a během své prezidentské funkce nepodnikl ani mnoho zahraničních cest "

Je zřejmé, že nemůže popřít své pobyty na chalupě u Tábora nebo v alpských horských střediscích, nemá-li již kognitivní funkce nějak postižené. Takže jestli se vyjadřoval k odborářské formě dovolené, baťůžkářství - pánbu ví. Hlavně, že už nemá žádnou politickou funkci ;-)

+1/0
18.4.2019 19:10

M31a81r12t58i79n 50K23a98v49k61a 4136721342822

Nevím co přesně Klaus řekl, nejsem na internetu každý den, nicméně si myslím jednu věc, že dovolená a její čerpání je individuální. Osobně mám každý rok na konci problém, protože mi zůstává 15 dní nevybrané dovolené a bohužel tento stát neumožňuje, aby mi zaměstnavatel tuto dovolenou proplatil, takže si jí pak čerpám do dubna po dni, dvou dnech apod.

+1/0
18.4.2019 16:38

P85e13t67r 44B79u54r23i41a94n 4371836224228

Zdejší "skuteční konzervativní pravičáci" tomuto výroku svého guru jistě zatleskají.

Vy jste další z řady naprosto zaseknutých levicových myslitelů, kteří se domnívají, že všechno co je ve jménu zaměstnance a občana je levicové a všechno proti němu vymysleli pravičáci. Nemáte ani tucha, co pravicový postoj znamená. Tak potom vězte, že např. vámi zmiňovaná dovolená (tzv. dovolená absence) byla výsadou jen státních úřednických postů (podle učitelů, kteří ji měli z titulu prázdnin). Ovšem už ve 20. století se běžně objevuje v řadě pracovních nabídek fabrikantů. Ono je toho víc ze sociálních vymožeností, které zavedli ti prokletí kapitalisti a kteroužto zásluhu si poté sprostě marxisté uzurpovali, jako ostatně všechno. Prakticky většina z těch klasicky známých. Např. chráněné dílny pro invalidy zavedl první Citroen. Další benifity přidali po hrstech Baťa, Křižík, Rothschild aj.

Je ovšem zajímavé, že žádnému dělnému levičákovi vůbec nevadí, že živnostníci, OSVČ a vůbec podnikatelé žádný nárok na placenou dovolenou nemají.

+4/−1
18.4.2019 14:08
Foto

Z38d49e90n89ě38k 68B93á29r93t23a 6842691967311

Na národním bohatstvím se podílíme všichni,také bychom měli z něho všichni něco mít.Jeho rozdělením nakonec vyděláme všichni,Baťa to pochopil jako první....

+1/0
18.4.2019 16:21

P13e68t43r 19B10u68r89i87a17n 4981416924538

Aha, takže hrst duhových srdíček. Tak znova a pomalu: odkud berete tu myšlenku, že všechno proti dělníkovi je pravicové a všechno pro jeho dobro je levicové?

+2/0
18.4.2019 17:02

M25a89r85t73i73n 67K37a84v59k57a 4706741142402

Promiňte, jak vy se podílíte "národním bohatství"? Osobně mě totiž nějaké to národní bohatství nezajímá. Co mě zajímá je moje výplatní páska na které každý měsíc vidím, kolik mi stát sebere a účtenky z obchodu, kde vidím kolik mi již ze zdaněných peněz zase stát bere další a další peníze. Víte proč jsem přestal kouřit? Ne kvůli zdraví anebo penězům,. ale kvůli tomu, že z každé krabičky cigaret si stát vezme 60 a více korun. A opravdu nemíním tento nenažraný a zadlužený sociální systém nejen život, ale ani přikrmovat.

+2/0
18.4.2019 17:16
Foto

Z62d91e89n82ě74k 81B32á19r72t61a 6282831537321

Každý kdo pracuje se podílí na vytvoření nějaké hodnoty,nikdo nikoho nezaměstnává z nějaké dobré vůle,ale aby na jeho práci vydělal....

0/0
18.4.2019 18:00

M49a41r90t57i45n 24K77a39v17k48a 4206111692462

Jasně, takže, já mám na výplatní pásce každý měsíc nějakou částku, to je moje hodnota za kterou žiji a také vidím, že z mojí mzdy jde nějakých 12 tisíc státu. Mimoto co platí zaměstnavatel. Ne, zaměstnavatel Vás zaměstnává na základě smlouvy a každý chce vydělat. Proto chodíme do práce. Proto lidé podnikají. Ale nechtějte si přivlastňovat to, co druzí vytvoří, ať jako zaměstnanci anebo podnikatelé.

0/0
18.4.2019 18:14
Foto

Z53d20e71n44ě95k 37B36á94r27t26a 6652211307151

To si ovšem přivlastnuje stát,někdo ty kdo už nemohou pracovat nebo toho nejsou schopni živit musí...budete je živit sám a dobrovolně...?

0/0
18.4.2019 19:04

M26a34r55t89i23n 15K44a27v65k22a 4396881622332

A proč bych měl živit ostatní? Zajímá mě moje rodina

+1/0
18.4.2019 19:38
Foto

P84a51v71e72l 22D84v65o61ř88á83k 5879265944540

Jak to, že ne? Kdybyste byl OSVČ, mohl byste si dovolenou stanovit podle svého a sám sobě ji také platit. Já jsem si vždy stanovil dovolenou 31 dní a hezky jsem si ji užil.

Nebo si někdo myslíte, že dovolenou někomu platí zaměstnavatel z vlastní kapsy? Houbeles, oni si na ni musejí nejdřív vydělat.

Jedině státním zaměstnancům platí dovolenou daňoví poplatníci.

0/0
18.4.2019 18:54

P23e74t91r 34B93u72r23i81a91n 4291866644128

Nebo si někdo myslíte, že dovolenou někomu platí zaměstnavatel z vlastní kapsy? Houbeles, oni si na ni musejí nejdřív vydělat.

Ano, já si to myslím. Protože ta peněžní náhrada za dovolenou se obratem uplatní jako daňově uznatelný náklad, tedy o to méně stát dostane. Tedy potažmo ji platíme my všichni tím, že ji z daní zaměstnavateli vrátíme a on ty peníze předá zpátky zaměstnanci.

0/0
19.4.2019 7:29
Foto

P35a54v58e15l 16D74v13o20ř75á53k 5919975454490

Zkuste to vyčíslit. Asi máte malou představu o tom, čím vším se dá základ daně snížit, ta dovolená se v tom bohatě ztratí. A co zdravotní a sociální pojištění? Vážený, zkuste to jako OSVČ a možná v mnoha věcech zkorigujete některé názory.

Salonní "pravičák" Klaus - náš vzor. ;-D

0/−1
19.4.2019 11:31

P63e44t71r 12B96u20r88i14a90n 4301156944888

Zkuste to vyčíslit. Asi máte malou představu o tom, čím vším se dá základ daně snížit, ta dovolená se v tom bohatě ztratí.

Děkuji že jste mi potvrdil, že mám pravdu. A děkuji za to, že se domníváte, že výrobní náklady, jakým mzdy jsou, se odečítají ze základu daně. Takovou obrkravinu by z pusy nevypustil ani totální podnikatelský analfabet. Takže jste právě se svým rádobypoučováním skončil, brouku Pytlíku.

0/0
19.4.2019 17:44

P19e12t58r 52B85u57r81i39a17n 4391786804518

Tak abych to nějak zjednodušil: zatímco dovolená zaměstnance JE výrobní náklad, který se odečítá z hrubého obratu, OSVČ si náklady za dovolenou (ušlou mzdu a její náhradu z už vydělaných peněz) do nákladu dát nemůže.

Nejedná se tedy o žádné snížení základu daně, nýbrž přímo odpis nákladů. Až si zase příště budete hrát na podnikatele, zkuste si předtím o tom něco přečíst.

0/0
19.4.2019 17:56
Foto

P90a44v47e30l 98D35v57o33ř59á46k 5309265894540

Takže Vy se zlobíte, když se někdo snaží o snížení daně? To asi chcete, aby se státu odvádělo co nejvíce? No nazdar, pravičák jako Brno.

Nezapomeňte na to, že o dovolené zase nelze snížit základ daně na režijní položky, což je spotřebovaná voda, WC papír, úklidové prostředky, dotovaná závodní jídelna, elektřina, topení atd.

A není lepší, když podnik částku ušetřenou z daní věnuje na jakékoliv zlepšení nebo investici?

A myslíte, že z daňového balíku, co stát shrábne, jde vše k dobru občanů? Víte, kolik zbytečných byrokratů se z toho platí?

Zkuste se poučit u nějakého daňového poradce.

Obecně - myslíte, že služby státu občanům odpovídají výši zdanění?

0/0
19.4.2019 13:52

P22e31t63r 38B98u21r84i93a17n 4261116164508

Takovou snůšku nesourodých blábolů jsem naposledy slyšel před volbami ze strany ČSSD

+1/0
19.4.2019 17:46

P62e19t55r 15V91e31s55e28l54ý 3651704314789

No, vzhledem k tomu, že si na tu dovolenou musíte nejprve vydělat a následně ji vybíráte stejně podle zaměstnavatele a mnohdy i v termínech, které se vám vůbec nehodí, tak to takové terno není. Raději bych měl o to navýšený plat a např. neplacené volno po domluvě se zaměstnavatelem.

+1/0
18.4.2019 13:38
Foto

R46a65d59k64a 37K35i94e12l68b18e53r11g78e69r65o95v37á 6303287910834

...kdyby to řekl můj děda, co ležel od šesti od rána do šesti do večera padesát let pod autem... a stejně měl tu dovolenou jednou za rok rád, nebyla by to póza.

Jestliže je někdo celý život pouze kravaťákem v kravaťákové výchově, kdy neví, co je to mít místo rad do médií ruce opravdu v kmitočtech, je to opravdu akorát k smíchu. Kvádro z křesla vysvětluje lidem, co neznají soboty a neděle, jací jsou barbaři, že si chtějí odpočinout:)) A pak jsou ti, co říkají, jak tento moudrý rázný chlapec stejně jako jeho narcisní taťka rozumí dělnému lidu a je v něm spása...

+4/0
18.4.2019 13:12

O93n23d13r41a 38B94a44r35t67o64š 9913162301737

Tento pán byl vždy pro to, abys se lidem snížili daně za práci, pokud by Váš děda měl menší daně, zůstalo by mu více peněz a nemusel by tolik pracovat. Popisujete důsledek, ale vůbec Vás nezajímá příčina :-)

+2/0
18.4.2019 13:39
Foto

R28a44d51k87a 74K21i47e93l11b12e13r23g61e88r31o27v44á 6513387940514

příčina mého dědy je ta, že tu svou práci rukama miloval a zákazník byl pán, kterému se vyplatí vyhovět... a také heslo , nemusí pršet, stačí, když kape. A ta hlavní příčina je ta, že člověk má ze sebe vydat všechno nejlepší a vybudovat si pozici, kdy mi zákazník věří i v tom, když ho odmítnu, protože usoudím, že něco nezvládnu... a že se na to vrhnu za pomoci toho , koho přizvu... po dovolené:) Dědečkovi bylo 82, když naposled vylezl zpod auta, která mu lidi k opravě vozili z celkem vzdálených měst. Vyučený v Kvasinách, šikovný, který se stal pravou rukou svého mistra a nakonec váženým osobním řidičem pana továrníka a paní továrníkové, ten, komu pak jako podnikateli ve městě komunisti vzali všechno, celý komplex dílen na náměstí... a pak za ním třicet let lezli, aby jim opravoval auta jako melouch. Nakonec ho udělai ředitelem vozového parku nemocnice , protože věděli, že na něj nikdo nemá. příčina jeho lásky byla taková láska, že jsme u cest nenechali jediné auto v poruše. Děda zadarmo z té lásky ležel pod auty nešťastníků u silnic a lidem to auto vždycky dopojizdna opravil. Peníze nejsou všechno. Víc je tennhle příběh někoho, kdo mne asi i dost formoval:)

0/0
18.4.2019 15:16

O51n55d33r98a 40B60a76r11t52o60š 9933582941477

Mám pro Vás taky příběh, můj děda seděl spoustu let v komunistickém lágru, jediné co si přivezl bylo zničené zdraví a skleněné těžítko, za pár let po návratu zemřel, a vy mi tady vykládáte jak Váš děda musel opravovat auta, no tak tím mne fakt nedojmete, nedokážete si představit čím tady lidé museli projít, oproti nim měl Váš děda zlatý život.

+2/0
18.4.2019 16:02
Foto

R61a84d41k53a 80K45i10e22l11b37e24r43g55e13r49o30v50á 6763347310764

já vám tu vykládám, že příliš mluvíte o penězích... to je věc, kterou prostě neevidujete. Podívejte se na ten blábol nahoře, jak by můj děda nemusel tolik pracovat, kdyby... láska k práci nic... Můj druhý děda umřel měsíc dva po tom, co se vrátil z koncentráku. Mějte hezké Velikonoce.

0/0
18.4.2019 16:21

O87n28d88r43a 59B70a91r57t50o19š 9643652511697

No jo někdo ten váš "socialistický ráj" musí platit soudruzi ;-DEUR^

0/0
18.4.2019 13:12
Foto

R41a12d96k57a 59K51i38e54l94b84e96r15g72e60r31o20v26á 6343737690724

...doufám, že jste si důkladně přečetl, co jsem Vám napsala jako odpověď a jak ve světle toho Vy hloupě vypadáte, jak vůbec uvažujete... poněkud socialisticky, to si neodpustím.

0/0
18.4.2019 15:26

M66i52l19a30n 73P17t63á59č28e59k 6762140431182

Dovolenou taky nemají všichni, třeba OSVČ, živnostníci, podnikatelé nemají nárok ani na jeden den a nemají zaplacený ani jeden státní svátek.

0/0
18.4.2019 11:45

P27a52v29e73l 79V47e43r32n14e46r 1543963412367

Tak at jdou delat do Kolbenky, kdyz se jim to podnikani nevyplaci ;-D.

Ja porad nechapu, proc se vzdycky najde nekdo, kdo vytahne jen ty argumenty, co se mu hodi. Vy mate uplne stejny mysleni, jako maji smejdsti odborarsti cinovnici, jen se na to divate z druhe strany.

0/0
18.4.2019 14:08
Foto

P40a91v39e90l 80D95v74o58ř87á36k 5849435744930

Správně, protože správný vyznavač konzervativního pravicizmu nepracuje, takže dovolenou nepotřebuje. Např. jakýs Matějka. R^

+4/0
18.4.2019 10:16

I76v34o 29B11o39u52š14e 5672967598

On je porad na pracaku?

+1/0
18.4.2019 12:06

M93i32r39o43s48l72a74v 76B75u37č29e35k 6293843331474

Některé pasáže ze socialistického ZP zůstaly v platnosti dodnes. Korektně uznávám, že je není třeba měnit. Snad pojem Mateřská dovolená - Krásný Oxymóron, jde o dřinu jako blázen ... Dovolená = Je na Zotavenou. Svým způsobem potvrzení dávno objevů našich předků - Neděle, má se odpočívat. To, jak člověk na Dovolené koná, je další věc. Zde zase protimluv neplatí, je možno i Tvořivou a zábavnou prací. Přesně to - předvání V. Klaus = On se baví. Co je na tom ovšem tvořivého - To věru Nechápu ! ... :-)

+1/0
18.4.2019 9:55
Foto

P42a67v64e91l 87N45i71t49k55a 7787268538665

To slovo DOVOLENÁ je jen zkrácený původní termín DOVOLENÁ ABSENCE. Pokud to napíšete takto: Mateřská dovolená absence, tak už to nezní jako nějaké užívání si na pláži, že? To že se začal používat i termín Dovolená na zotavenou je už jen otázkou zvyku...

+2/0
18.4.2019 15:32

M45i12r14o70s57l59a89v 87B69u55č31e19k 6853153561404

Souhlas, rozpor obého ve sdělovaném nevidím .. :-)

0/0
18.4.2019 18:01

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz