Děkujeme za pochopení.
P75e78t46r 49M46u18n59z83a77r
Fakt by mě zajímalo, kde autor bere tu drzost psát o tématu o kterém ví kulové (respektive méně než já jako laik, co si přečetl pár článků na zdejším technetu). Jinak by nemohl psát bludy o autopilotovi a podobně.
M18i60c84h27a25l 27S31e64d44m36í45k
Moc informován nejste. MCAS automatika působí jen při vypnutém autopilotovi, vypíná se jinak. Výrobcem požadované dodatečné školení na verzi MAX bylo ubohé.
M87i81c11h80a37l 49Š53t36a72j78n38r27t
Sorry, ale přečtěte si aspoň články z technetu.
P92e41t88r 57V29á28c14l36a51v74e31k
nic proti ale, je to tak trošku pletení nesouvisejících věcí dohromady. Jiný člověk se na věc podívá jiným úhlem a okamžitě najde řešení, děje se to dnes a denně a nejen v letectví. hodně věcí se dá naučit tréninkem a i to může být odpověď proč jeden pilot nějaké společnosti ve stejné situaci udělá něco jinak než druhý pilot jiné společnosti.
Co se týče vašeho tvrzení cituji: "Kolik Čechů létá s dopravními letadly a umí anglicky mluvit, číst a chápat text? Minimum" - je to naprostý blábol. Piloti skládají zkoušku z ICAO angličtiny, poté ještě z IFR Angličtiny kde musí dosáhnout určité úrovně. Také nouzové postupy nejsou románem a musejí být psány velice jednoduše - heslovitě protože kolikrát není ani čas na nějaké důkladné čtení. V případech kdy se času nedostává tak ze provádí z paměti, tj jsme zase u výcviku. U MAXu bylo stanovení pouze přeškolení v řádech desítek minut a spousta pilotů neměla o nové funkcionalitě ani ponětí.
- Počet článků 303
- Celková karma 9,25
- Průměrná čtenost 2383x
Moje ankety na BlueBoard.
Dělám desítky let do počítačů, zájmově i profesně. Mám rád knihy (staré sci-fi) a staré olejomalby. Jezdím na kole a občas na moto. Ve skutečnosti vypadám lépe, než na foto.
Počitadlo od 16.12.2008.
Translate my blogs by Google Translator, click on the flag.
Použité clipart Microsoft Office, © ZONER software nebo vlastní.