Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J57i71ř44í 62V77o36l61k30a

22. 2. 2019 7:36

Snažil jsem se to tomu pánovi vysvětlit trochu složitěji o školství v Kanadě, nevyšel jsem z toho dobře, je si jist svou pravdou, ztráta času. Vám i palce na nohou nahoru, napsala jste to jednoduše a pravdivě. Funguje to výborně, děti se tam nesnaží nic předstírat a jsou pořád dětmi. Díky.

1 0
možnosti

I11v45a85n62a 66L31a89n64c37e

22. 2. 2019 11:15

Dekuji za precteni.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Mnohokrát jsem se zamýšlela nad praxí některých učitelek obzvláště v první a druhé třídě (většinou na prestižnějších školách) a tlakem některých rodičů na soupeřivost (a tím pádem "tlak na výkon") mezi dětmi....

Těmto lidem absolutně uniká že ti v první třetině sice budou spokojení, nicméně ty na opačném konci to může pořádně otrávit. A to dlouhodobě.

1 0
možnosti
Foto

pokud se t bude brát jako informace o tom, jak na tom dotyčné dítě a jak si vede ve srovnání s ostatními tak je to naopak v pořádku a může to být stimulující pro lepší výkon, přílišná soutěživost naopak může být zničující-asi spíš záleží jak se k tomu staví rodiče

2 0
možnosti

I13v97a67n30a 40L33a34n63c62e

22. 2. 2019 11:21

Deti maji body, takze do urciteho poctu bodu je to : "A", potom "B"....., takze kazdy vi, kdy je zapotrebi pridat. Deti prinesou testy domu a rodice vidi, kde dite udelalo chybu a co nezvlada. Odpovedi uciteli se neklasifikuji, je to spise hra. Dulezite je potom, jak dopadnou testy.

0 0
možnosti

Pro děti je dobré vědět jak na tom jsou, relativně, mezi sebou. To co popisujete je výchova "ve skleníku" a zůstanou v tom skleníku i v dospělosti. Se všemi plusy i mínusy. Amerika, postavená na soutěživosti a konkurenci zmizí.

2 1
možnosti

Za mého mládí se tvrdilo, že každá "domovnice" se může stát "ministrem". Vědělo-li se o ní veřejně, že ve škole měla trojky a čtyřky, nikdy se "ministrem" nestala...

Měla zřejmě smůlu, nežila v dnešní době. "Nikdo" to nebude vědět, jen ti kdo ji do funkce "instalují"...

0 0
možnosti

A s tím utajováním nesouhlasím. Vám to přijde normální, nevědět jak to zvládli ostatní spolužáci? Vy jste si se spolužáky o písemce nepovídáii? Co kdo odpověděl, kolik měl chyb, jak to správně mělo být... i takto se dá naučit. A je Mařenka opravdu tak hloupá aby sama neviděla, že jí to jde víc ztuha a pomaleji než Pepíčkovi? Musí to někdo vyhlašovat? Buďme proboha normální. Známky jsou orientační, stresovat může děti až ta hysterie kolem nich, a to uváděné utajování do ní řadím.

6 1
možnosti

To co popisujete není třídní schůzka, ale rodičovské hodiny. Podobně zavádějcí je i ostatní obsah. Nikdy jsem nezažila že by se na třídní schůzce řešilo kdo je v čem nejlepší ve tříde a další naznačené věci, a to mám tři děti. Řešily se vždycky věci obecného charakteru, třeba jaké budou mít děti učebnice, jak budou organizovány nějaké školní akce a pokud byly připomínky k tomu jak se děti neučí nebo co jim dělá potíže, tak nikdy ne jmenovitě, ale obecně. Je hezké že vnučka má možnost se rozvíjet v americké škole, ale nešvary podsouvané českému školství mi přijdou nevyjadřující realitu, alespoň moji ne.

3 1
možnosti

Tak třeba v "Marečkovi" se známky jmenovitě oznamovaly. Když matematik omylem přečetl horší známky, tak musel Kroupa upozornit ostatní rodiče, že se to týkalo jiného žáka z jiné třídy :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:)známky nahlas neříkám. Na vysvědčení se vejdu do trojky, to se přijme. Dílčí testy a známky z nich, ani chyby pro pobavení ostatních nezveřejňuji, nebo semtam a anonymně, když je třeba nesmysl ve třídě vyvrátit. O čtyřkách, horších trojkách a nedejbůh pětce ... nevím, kdy jsem vůbec kdy jakou dala, třída neví. Dětem bohatě stačí, když je doma podle známek rodiče pořád srovnávají s úspěšnějším sourozencem. Pokud se má dítě srovnávat s věčným porovnáváním ještě i ve škole, nedivme se, že škola je něco, kam se jde s bolestí žaludku. Známky stresují. Stresují i tak, ale tohle je samozřejmě další z mnoha věcí, která do známkování vstupuje a ke známkování bohužel často neodmyslitelně patří. Tedy co já říkám - známka v sobě obsahuje něco málo pozitiva, ale v součtu negativ z mnoha různých ohledů - jeden je ten, o němž píšete, jsou známky všelijaké číslo, často irelevantní, devalvované a jsou skoro přežitek.

2 1
možnosti

A nestresovaný žák vezme doma pistoly a jde si to do školy vyřídit.

0 0
možnosti
Foto

a ten stresovaný se učením a školou stresoval a stejně dělá chyby. Ale ani to není tak strašné - chybu dělat, aby si kvůli tomu musel vzít pistoli.:))

1 0
možnosti

Všechny školy jsou dávno za mnou, ale musím přiznat, že známka ve mně stres nevyvolávala, bylo to jen číslo, to co stresovalo byla reakce rodičů a důsledky, které mě očekávali. To ovšem skončilo na vejšce. Ta otázka by asi měla znít, jak zareagovat, aby z toho byl nějaký užitek, přínos, aspoň tak jsem se to snažil doma vysvětlovat.....

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS