Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Adekvátní text pro politické zápolení, velmi se hodí do stranického deníku MF Dnes, tam je kritika jiných politických stran normou a ČSSD a její politici jsou už pár let první na řadě, ale má nějaký smysl ho psát mezi seriozní blogy?

0 0
možnosti
Foto

Myslím si totéž a karmuji. Sociální inženýrství ve školství je zločin. R^

0 0
možnosti
Foto

V případě obědů zdarma a inkluze nejde o sociální inženýrství, ale o pokus řešit horké brambory školského systému, možná špatně, možná dobře.

0 0
možnosti
Foto

Například ODS měla příležitost ukázat své "pravé umění při vládnutí" na MŠMT pouze 1x. Ministrem školství byl v letech 1994-1997 v obou Klausových vládách Ivan Pilip. Proč neměla ODS ministrů školství v ostatních vládách podstatně více?? Odpověď je jednoduchá - nejsou lidi.

1 0
možnosti
LB

Naprostý souhlas! Karma.

1 0
možnosti
Foto

Pokud občanům na korunu vloženou do školství z veřejných rozpočtů negarantuje na všech školách od Šumavy k Beskydám stejně vysokou kvalitu výstupů, pak je nutné tento tok financí centrálně kontrolovat efektivnost celého systému, aby se zamezilo plýtvání.

0 0
možnosti
VH

... následkem čehož se plýtvá mnohem víc!

0 0
možnosti
  • Počet článků 459
  • Celková karma 27,05
  • Průměrná čtenost 1715x
Češtinářka a spisovatelka, tisková mluvčí Společnosti učitelů ČJL

Knihy:

Soukromý nebe (2004)  - pohádka o jedné krásné porodnici, rizikových těhotenstvích a lásce v mnoha podobách. A o Čaroději Gralovi, který v té porodnici pomohl mnoha budoucím maminkám.

Češtinářky 1. 9. 2022

Češtinářky jsem psala od roku 2014 do roku 2021. Snad je to román o českém školství, učitelích studentech a literatuře. A témata? Zásadní - láska, přátelství, souboj jedince s mocí a systémem a reakce nadřízených (mobbing a bossing)... V knize si nejvíc cením hovorů o literatuře ve třídách - ani jsem si nemusela moc vymýšlet, moji bývalí studenti vědí. Nejvíc jsem se bála při psaní kapitol o čertech a ďáblech a při učitelských poradách. Nejvíce jsem hlídala slůvka při rozhovorech s Čarodějem. A nejvíc jsem se nadřela při komponování věrohodné Kristovské paralely. Inspirací k ní mi byl skutečný příběh z jednoho gymnázia na Moravě.

Dost jsem si vymýšlela. Ale situaci v českém školství jsem snad zachytila podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. 

Kdo se odchyluje, musí často z kola ven. Boj se systémem bývá fatální. A v posledních letech se to zhoršuje...

Moje stránky:
https://www.cestinarky.cz/

mail: ver.valikova@seznam.cz