Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21a30n 66H85o44r63n13í72k 6873907185427

Za mě souhlas, stručné, výstižné.

Samotný metál je Jarkův boj, ostatní by neměli zapomínat na jednou prožité.

Dík

0/0
13.11.2018 12:17

J81o56s55e90f 36P20r86o66c45h82á96z22k51a 3850985664615

Moc pěkné a výstižné. Díky.

0/0
12.11.2018 21:04

J10i60ř77í 34K52u91č81e64r92a 5978891924216

Článek je perfektní. I z níže uvedené diskuze je jasné, že medaile pro Jarka je marginální bobek v hromadě hnoje, kterou cíleně Rusko rozmetává na své domnělé protivníky, přičemž prospěch z toho nemá Rusko, ale jen jeho několik oligarchů.

Osobní prospěch teď hned a po mě potopa, to je politika samovládců Ruska.

Smutné je, že se někdo dobrovolně chce stát bobkem na lopatě totalitních vládců. Pokud čin nebyl dobrovolný, tak se Jarkovi omlouvám.

+5/0
12.11.2018 9:37

M96a49r83t12i23n 19S29v94o52b67o56d94a 7899387322545

kdybych psal blog, napsal bych to stejně. díky.R^

ještě bych doplnil divide et impera, rozděl a panuj.

+2/0
9.11.2018 22:59

P43e57t64r 45S21k86á40c40e17l 6394639739

Souhlas. Tahle taktika rozdělování států, národů a společenství se v historií táhne jako červená nit. Z poslední doby - slavíme 100 let založení republiky, samostatnosti české. Souhlas. Ale - kdo způsobil rozbití Rakouska-Uherska, kdo a jak podporoval ony muže, kteří tohle zařídili? Komu uprostřed Evropy vadilo společenství národů, předcházející "ušlechtilým" myšlenkám EU (skutek utek).Po roce 1918 naše babičky a prababičky vzpomínaly při některých zmatcích s povzdechem: "...tohle by se za R.-Uherska stát nemohlo". Přitom I.republika byla vyjímečně skvělá, naši předkové za pouhých 20 let zbudovali mocný a blahobytný stát (srovnej nynější vývoj za posledních 28 let). Slavili jsme taky "Mnichov", konečně by historici měli tuto událost nazvat zavrženíhodnou zradou od našich tzv. "spojenců". Počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se od nich napálit nenecháme...R^

0/−1
11.11.2018 1:04

L35u43m22í96r 72V33i84t57h37a 2497727896462

Naši předkové budovali mocný a blahobytný stát na základě jasně nejvyspělejší ekonomiky a nejrozvinutějšího průmyslu v celé centrální Evropy té doby. Po roce 89 se snažíme o totéž, ale díky komunistické devastaci jsme měli k dispozici prakticky tytéž stroje, které komunisti ukradli tehdejším kapitalistům... Tomu odpovídala i technická a morální úroveň produktů z nich vycházejících. Nechtěli to ani v rozvojových zemích...

+4/0
12.11.2018 8:08

J65i57ř91í 31K39u62č62e59r20a 5588491344566

Vypadá to, že vy jste se už napálil sám.;-)

+1/0
12.11.2018 9:41

B98e19d18ř53i93c83h 54V55e69v18e55r58k31a 4650525731269

Ano, pan Skácel se zde v diskusích na iDnes napaluje sám naprosto pravidelně.

(Jen abyste věděl s kým máte tu čest: Petr Skácel, člen strany "Rozumných", dříve Strana "zdravého rozumu", její předsedou je Petr Hannig, jeden ze dvou kandidátů na prezidenta z minulé prezidentské volby, který v druhém kole otevřeně podpořil Zemana - a sám se dokonce před prvním kolem prezentoval jako kandidát, který by navazoval na Zemanovu politiku, kdyby Zeman z jakéhokoli důvodu kandidovat nemohl. A ta jeho obskurní strana poskytla v minulých parlamentních volbách čelná místa na svých kandidátkách členům neonacistické Národní "demokracie" neonacisty a antisemity Adama Bartoše - např. sám neonacista Adam Bartoš kandidoval na prvním místě ústecké kandidátky "Rozumných". A jak Petr Hannig, tak Petr Skácel na spolupráci s neonacisty nevidí nic špatného. Tak to jen pro vaši představu na koho jste zde zareagoval.)

+2/0
12.11.2018 10:05
Foto

V93l84a73d98a 54V38a48n19e77k 9753116244248

Zoufalá snaha kolaborantů,trolů obhajovat zaostalou říši zla, nesnášenlivé Rusko, které je dnes Jediným bezpečnostním rizikem v Evropě! Nikdo jiný než Rus nekrade cizí území okolních suverénních států nevraždí opozici novináře a sám si vyvraždil 30 milionů VLASTNÍCH občanů..;-€

+6/−1
9.11.2018 15:54

P84e72t71r 26S34k75á48c82e54l 6884449899

Máte pravdu, ale USA nepronikají do sousedních států, líbí se jim Evropa, Asie. Již 160 let se na území USA neválčilo, přestože byly dvě "světové" války. Nic není černobílé a skutky přesvědčují.

Jako spojenec USA též selhaly, i M.Allbrichtová přiznala, že se nás v roce 1968 nezastaly. Závadný stav se jim hodil, protože k nim a na Západ od nás utekly mozky, vzdělanci. Podobně jako před rokem 1939.

In dubio on reo > Ve prospěch koho?

0/−4
11.11.2018 1:11
Foto

V95l49a45d71a 17V95a20n84e93k 9633636604578

Podobné nesmysly, jen pobaví ;-D! "Zlá USA" nám vždy pomohla! Nebýt USA a jejich druhé fronty tak by válka rozpoutaná Hitlerem se STALINEM dopadla zřejmě jinak! A nesnášenlivý zaostalý rus by nemohl zplundrovat celou východní Evropu, ani by dnes nemohl krást cízí území okolních suverennich států, kriminalizovat a vraždit opozici!

+4/0
11.11.2018 6:26

P54e79t69r 44S26k17á53c41e54l 6334829859

Ve školních dějepis neuvádějí všechno - ano, vlastní občany vraždili. Tento důsledek ale má svoji příčinu, jako všechno dění na světě. Kdo, kde a proč podporoval (financoval) osobu V.I.Lenina a lidi kolem něho? Historici nemají odvahu pravdivě pojmenovat způsoby vládnutí dříve či nyní, takže sociologové bijí na poplach. Např. pan Petr Hampl v knize "Prolomení hradeb", viz:

http://www.nastvanematky.cz/

Dějepisy pro studenty bude nutné doplnit, přepsat. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+1/−3
11.11.2018 1:24
Foto

V15l41a76d35a 42V49a94n39e18k 9573886124468

Další "perly" ;-D takže Rus za nic nemůže, vždy mu někdo škodil ;-D Stalin nebyl Rus... A 30 milionů spoluobčanů si vyvraždili sami jenom omylem, stejně jako dnes vraždí a kriminalizují opozici, když před tím zplundrovali celou východní Evropu.. !!V zaostalé totalitní ruské říši zla nebude životní úroveň, volební systém běžný v civilizovaných zemích světa ani za 100 let! Rus může exportovat pouze svoji nesnášenlivost a zaostalost !!

+3/0
11.11.2018 6:31

B70e79d90ř39i30c31h 18V21e67v78e94r77k48a 4380815891589

Obávám se, že to náckovi Skácelovi nevysvětlíte...

+1/0
12.11.2018 10:07

K51a25r62e84l 11N64o42v58á60k 4239686300497

spíše "papouškujete" Vy ;-D;-D;-D;-D

+1/0
9.11.2018 8:34

B95e89d67ř97i54c37h 62V12e34v11e74r74k46a 4610805571939

Nebo vy?

0/0
9.11.2018 11:07

T21o22m49á58š 16K72u48c61h69a24ř 3577791688171

Pěkně dojemně napsaná výzva k poslušnosti k EU. Jenže úplně stejnou si umím představit sepsanou z "druhé strany barikády", včetně těch "odpudivých citací", ty by se použily z toho samého období a logicky od vůdců nejsilnějšího národa EU - Německa. Třeba jejich nazory na Čechy a Slovany vůbec.:-P

Že fašisti nevládli Německu tak dlouho, jako komunisti Rusku? To jistě, ale ne zásluhou Němců, ti je drtivou většinou podporovali.

+12/−7
8.11.2018 8:59
Foto

V48l90a28d81a 14V19a50n82e54k 9373566274238

Je mi líto lidí, kteří dodnes nepochopili rozdíl mezi NDR a NSR Severní a Jižní Koreou..;-DRv a vliv Zaostalé nesnášenlivé Ruské říše zla...Rv

+8/−4
8.11.2018 15:40

T87o20m63á12š 61K11u66c12h55a80ř 3897891278291

Podle čeho mám vybrat nejlepšího kandidáta na "říši zla":

1. Podle toho, která země za posledních 100 let vyvolala nejvíce válek?

2. Podle toho, která země za posledních 100 let na na svědomí nejvíce mrtvých?

3. Podle toho, která země momentálně ve světě udržuje nejvíce konfliktů, má ve světě nejvíce vojenských základen a vyvolává občanské války i na opačném konci světa?

4. Podle toho, které země má nejvyšší armádní rozpočet?

5. Podle toho, kolik v které zemi žije negramotných lidí (USA 8%, Rusko 1%)

6. Podle toho, která země leží v žaludku Vláďovi? ;-)

+6/−8
8.11.2018 18:09

B45e84d22ř14i31c64h 93V35e82v28e78r75k47a 4530375671219

Kde berete jistotu, že konflikty, ve kterých se USA angažují, vyvolaly USA, resp. jsou to (vaší komunistickou terminologií) války ze strany USA "nespravedlivé"?

Byla podle vás ze strany USA válkou "nespravedlivou" a USA vyvolanou i 2. světová válka? Není náhodou veskrze pozitivní, že se do ní USA zapojili - a dost možná tu i díky tomu jsme? Protože ono je docela pravděpodobné, že kdyby nebyla jen díku USA otevřena 2. fronta v Normandii, Stalin by zřejmě do Berlína nedošel. A bez podpory USA před tím by dost možná Petrohrad (odmítám psát to bolševické označení toho města) ani Moskvu neuhájil... Tolik k tomu vašemu "vyvolávání" válek ze strany USA, hřebíčku bolševíčku.

+3/−4
8.11.2018 18:41

T12o88m58á60š 50K15u21c95h78a12ř 3147921208371

Za to, že jste všude dosadil USA si můžete sám, někam pasuje i Německo.

A co se týče vstupu USA do války v Evropě, tak není žádným tajemstvím, že jejich hlavním cílem bylo, aby nedošlo ke sjednocení Evropy, ať už pod nadvladou Německa, nebo komunistů, potřebují Evropu a Asii slabou a rozdělenou, protože sjednocením by vznikl příliš silný celek ohrožující jejich hegemonii.

+2/0
9.11.2018 15:17
Foto

V91l86a89d14a 97V41a32n34e61k 9293626364458

Zkuste vybírat podle toho jak Která země kdy bojovala proti terorismu a komunismu! Nebo se zamyslet nad současností, třeba Která země v Evropě v současné době krade cizí území okolních suverénních států, vraždí a kriminalizuje opozici, novináře...nebo se domníváte že by bylo možné v USA aby si sami jako v Rusku vyvraždili 30 milionů vlastních spoluobčanů...:-P..

+2/−4
8.11.2018 18:45

T33o84m63á22š 74K87u68c87h11a67ř 3687941788111

Kriminalizuje opozici a novináře, vraždí novináře.. Chvíli to vypadalo na Německo, ale asi myslíte Slovensko, nebo Ukrajinu. ;-)

0/−1
9.11.2018 15:22
Foto

V18l52a62d88a 41V72a89n86e87k 9563496384358

Jediná země v Evropě kde se dodnes kriminalizuje a vraždí opozice, novináři je Zaostalé nesnášenlivé Rusko! Od roku 2000 zavraždili v rusku 130 novinářů... které si samo vyvraždilo 30 milionů VLASTNÍCH občanů ;-€

+2/−1
9.11.2018 15:51

T87o76m36á39š 96K23u69c87h20a25ř 3897391158501

A co se týče těch 30 milionů vlastních lidí, tak Německo má na rukou krev 37 milionů lidí z ww1 a 62 milionů z ww2. Vlastních i cizích. :-P

A co se týče přímo Čechů, tak zatímco sovětská okupace za 20 let stála život cca 500 čechů, a to včetně dopravních nehod, tak německá okupace stála život 365 000 Čechů, a to naštestí trvala jen 6 let..Dost rozdíl, že? Ale klidně se utíkejte schovat do náruče "hodného" Německa a jeho EU a strašte Ruskem..:-/

+1/−2
9.11.2018 15:33

B49e90d29ř31i18c28h 40V24e81v98e39r30k63a 4540465951169

>>Ale klidně se utíkejte schovat do náruče "hodného" Německa a jeho EU a strašte Ruskem<<

Současné Německo se se svou nacistickou minulostí - již dávno a zcela zásadně - rozešlo. Dokonce tak zásadně, že současní nacizující EU-hateři mu vyčítají přílišný "humanismus". Zatímco Rusko se se svou minulostí, kdy v SSSR žalářovalo mnoho národů, dodnes nerozešlo. Putin se dokonce nechal - a není to nijak dávno - slyšet, že "rozpad SSSR byla největší geopolitická katastrofa". Umíte si představit současného prezidenta Německa, který by prohlásil, že "rozpad nacistické Velkoněmecké Říše byl největší geopolitickou katastrofou"? Ale proč vám tímhle vlastně argumentuji, když je docela zřejmé, že jste jedním z těch, kteří se jedním dechem oháníte (dávno překonanou) nacistickou minulostí Německa - a druhým dechem - zcela jistě - kritizujete jeho současnou "přílišnou humánnost"... Vy evidentně nikdy neuznáte, že v současném Rusku je nostalgie po zločinném SSSR (jak mezi lidmi, tak hlavně ale mezi nejvyššími státními představiteli) v současné době na vzestupu. Jste evidentní rusky troll, takže si konečně přiznám, že diskutovat s trollem je ztráta času a už se s vámi jen rozloučím, nikoli však slovy "na shledanou" (protože s někým jako jste vy se opravdu shledávat netoužím), ale slovy "sbohem a mějte se co nejlépe - jak vám vaše nezáviděníhodná dispozice (resp. pro normálního člověka i nezáviděníhodná situace putinova trolla) dovoluje".

+5/0
9.11.2018 18:56
Foto

V71l45a61d79a 20V73a37n70e80k 9193226964368

Co se týče vojenskývh základen, jsou všechny základny americké armády umístěné se souhlasem příslušných zemí, které je vítají! R^...

+6/−3
8.11.2018 18:49

J71a59r36o31s49l94a68v 35P40r20o93c73h93á37z98k76a 2595242516238

Je mi vás upřímně líto.

+2/−1
8.11.2018 21:09

V19l27a93d52i69m39í27r 90M60o37r18a28v26e55c 3368790923413

Moc hezky tady popisujete iluzi demokracie, které zatím spousta lidí věří ;-D a vše okolo, úplně bych si mohl myslet, že vám ruku vedl nějaký současný propagandistický odborník mainstreamu ;-D

Každopádně vám vaše iluze neberu, je to váš život a váš pohled na svět a váš vlastní díl k rozdělování společnosti, který alibisticky přehazujete na druhé a nakonec, vy s tím musíte žít.

Ale já to prostě vidím jinak

+8/−3
8.11.2018 7:24

D15a50n37i79e41l 34K66o16r25o45u38s 9921314949700

R^

+1/0
8.11.2018 4:59

J83a27n 54Z65i83e61g20l77e76r 1741136111758

Zasloužená karma :-)R^

+6/0
7.11.2018 23:23
Foto

V57l48a10d28a 82V27a19n11e85k 9383846684848

Pro rusomily! Kam kdy přinesl komunista nebo Rus pokrok rozvoj blahobyt kde nevraždili..!? Proč ročně opustí zaostalé nesnášenlivé Rusko, říši zla statisíce vzdělaných lidí směrem do EU a USA !?

+14/−7
7.11.2018 21:49

V63l23a80d62i66m16í23r 56M42o37r80a24v19e79c 3948710603153

https://www.youtube.com/watch?v=VickVKP-Zv4&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=-HztabrfIO4&t=344s

Je strašně jednoduché jedno chtít vidět a dělat, ře druhé není. Ale vaše volba, vy s tím musíte žít.

+2/−2
8.11.2018 7:27
Foto

V38l32a90d58a 75V45a19n20e14k 9843696964888

Takže jako vždy odpověď na moje otázky žádná;-DRv zdegenerovaná komunistická ideologie vyvraždila víc lidí jak Hitler a to se soudruzi vraždili i mezi sebou!

+4/−1
8.11.2018 10:45

V68l95a97d97i95m96í23r 17M95o87r28a24v21e28c 3138730463243

Vy chcete slyšet pouze to, co chcete slyšet. Ale já nejsem politik, tedy nemusím být lhář, pardon, politicky korektní.

Nebudu vás přesvědčovat, je ve vás tolik nenávisti, že byste to ani neuměl přijmout. Každopádně, o kom jsem přesvědčený, že není ani komunista ani prokomunistický, je Ondřej Hejma. Věnujte 25 minut vašeho nenávistného života tomuto rozhovoru. https://video.info.cz/strunc/tlak-na-zemana-je-obrovsky-musi-to-vydrzet-urazky-elit-jsou-masakr-a-ubohost-rika-hejma-37694.html?fbclid=IwAR1nHo3tqSd26YA8tWqvm2L_BpyS1pnYVTT3d9T57m3YIMwQ--goB6tJ6AA

+3/−1
8.11.2018 14:30
Foto

V38l35a32d56a 45V93a14n46e44k 9533566124378

Moji vlast okupoval a plundroval Rus 40 let stejně jako celou východní Evropu! Jenom díky vlivu zaostalého nesnášenlivého Ruska nemáme životní úroveň běžnou v zemích na západ od nás ,! Tragédie vám podobných,je neschopnost si to přiznat,a všechny ostatní obviňují z " nenávisti! Opravdu nenávidím Komunistický režim který nám všem zničil většinu života! marně čekám kdy napíšete kam kdy přinesl komunista pokrok rozvoj blahobyt a kde nevraždili;-€

+6/−2
8.11.2018 14:55

V86l44a48d22i27m20í81r 97M74o46r96a41v44e71c 3438640263153

Tragédie vám podobných je nenávist, která vám brání být objektivní, toť vše. Je mi 55 let a nepovažuji svůj život za zničený. A o tom vašem domnělém blahobytu je to druhé video. Na blbé otázky nejde odpovídat. Ten váš "blahobyt" je pouhá iluze. Ale žít s tím musíte vy, ne já.

+3/−3
8.11.2018 15:04

B46e66d70ř40i71c65h 22V60e14v92e58r61k68a 4600935591419

A vy zase musíte žít životem bolševika.

Je opravdu velmi "vtipné", když člověk jako vy předhazuje druhým "nenávist".

A vězte, že není pravdou, že bych lidi, jako jste vy, nenáviděl. Jen vás hluboce lituji.

+4/−2
8.11.2018 15:32

V79l71a16d85i62m64í25r 62M87o35r25a10v31e70c 3818280483193

Ve své nenávisti a zaslepenosti nevidíte, že jsem jediným slovem nevychvaloval ani komunisty, ani Rusko.

A chápu, že si svou nenávist nedokářete připustit. pouze jsem konstatoval, že je třeba vidět všechny "nepravosti", nejen ty na jedné straně.

Ale asi je to na vás složitá úvaha. Umíte něco jiného, než lidi nálepkovat?

+2/0
9.11.2018 6:32

B44e65d55ř72i81c10h 66V16e88v49e23r76k45a 4460835401639

>>Ve své nenávisti a zaslepenosti nevidíte, že jsem jediným slovem nevychvaloval ani komunisty, ani Rusko<<

Moc pěkné - hlavně to, že jste si ani nevšiml, že jsem vás v souvislosti s Ruskem nezmínil - reagujete na příspěvek, kde "komunisti" ani "Rusko" zmíněno není - a na to, abyste měl bolševické myšlení, které evidentně máte, rudou komunistickou knížku v kapse opravdu nepotřebujete.

>>Umíte něco jiného, než lidi nálepkovat?<<

Tak hlavně, že vy nenálepkujete, když tu na jiném místě píšete ty obehrané nesmysly o "politické korektnosti".

0/0
9.11.2018 11:11

V91l19a29d82i12m55í77r 82M40o95r59a81v31e76c 3428300513583

Ale politicky korektní nebo nekorektná přeci není žádná nálepka ?!?! máte v tom nějaký zmatek. Nálepka je rusofil, rusofob, bolševik, xenofob, vítač................

Helejte, začínám o vás mít starost, aby vám nepraskla cévka :-) kdo by tady potom psal takové hlouposti ;-D

0/0
9.11.2018 11:33

B92e84d16ř88i16c28h 56V74e75v49e20r88k77a 4260905171889

Ano. "Nálepka je to, co se nelíbí Vladimírovi Moravcovi a podobně postiženým. To, co oni používají, přece žádná nálepka být nemůže, to přece dá rozum"...

No nic. Pokud o tom, co je nálepka, rozhoduje pan Vladimír Moravec, resp. jeho myšlenkoví spouputníci na základě toho, co oni uznávají a co naopak neuznávají - pokud si toto opravdu myslíte (a zdá se, že evidentně ano), pak s vámi opravdu nemá smysl diskutovat.

0/0
9.11.2018 12:05
Foto

V19l28a35d42a 20V77a88n51e13k 9163336664718

Je mi vás líto! Naši vlast okupoval a plundroval Rus celých 40 let ! Dnes máme nejvyšší životní úroveň v dějinách státu! NIKDO nevraždí lidi na hranicích,nevyhazuje z práce ! Komunistický kriminály jsou minulostí ! Jen pár zoufalců, kolaborantů,a zrádců národa neustále podlézá nesnášenlivému zaostalému Rusku,kde se dodnes kriminalizuje a vraždí opozice...

+6/−2
8.11.2018 15:39

V79l55a93d86i89m54í56r 13M12o10r36a36v79e37c 3718500273433

No mě vás líto není, já vás chápu. A znova opakuji, nikomu nepodlézám, jenom konstatuji, že je třeba vidět všechny chyby y nedostatky, nejen ty na jedné straně.

0/0
9.11.2018 6:37
Foto

V90l23a87d33a 12V25a26n82e17k 9263476134218

Až přestanou občané hlasovat nohama směrem k EU a USA,tak se ozvěte ! ;-D..v Zaostalé ruské říši zla nebude NIKDY životní úroveň zdravotnictví, životní prostředí, volební systém jako na západě....kde se nekriminalizuje a nevraždí opozice...;-€Rv

+3/0
9.11.2018 6:57

A33l18e13š 69K64r93i89š35t45o60f 1855168276980

Jak tady čtu toto vlákno, tak musím konstatovat, že jste buď blázen nebo moje manželka. Jinými slovy píšete slova bez ohledu na souvislosti nebo jste totální demagog.

BTW. víte jak dlouho nás "okupoval" Habsburk (čili zápaďák)?

+2/0
9.11.2018 8:33

V16l40a49d27i10m84í72r 41M52o83r55a53v78e70c 3168470393643

Pokud tomu svému tvrzení tak věříte, tak si věřte, je to váš problém, váš život a vaše vidění světa. Jsou to vaše iluze a já vám je neberu. pouze tvrdím, že to zase tak růžové, jak tvrdíte není. A obzvláště třeba v tom zdravotnictví, které jste sám nakousl, doporučuji knihu "Zkorumpovaná farmacie" od Ben Goldacre a nebo "Nespěchejte do rakve" od Tomáše Kašpara a mohl bych jmenovat řadu dalších. A věřte, že Rusko a nakonec i Čína dnes není o nic méně kapitalistická, než západ a ano, je tam podstatný rozdíl ve vedení. Zase na druhou stranu Rusko patří Rusům a Čína Číňanům, nám už toho tady moc nepatří, prvně to, co je přímo v rukách zahraničního kapitálu a za druhé to, co má v ruce MMF a podobné instituce díky státnímu a stále rostoucímu dluhu.

Závěrem si nemyslím, že by občané vysloveně volili proti EU a USA, mají pouze řadu výhrad a z mého pohledu řadu opodstatněných výhrad.

+2/0
9.11.2018 11:02
Foto

V98l87a13d28a 75V67a17n56e36k 9173556624128

;-DHumorné! Mezi zaostalým Ruskem a bývalým sovětským svazem není žádný rozdíl,! Stále se tam kriminalizuje a vraždí opozice, Ruský venkov kde žijí jako za Cara,bez elektřiny vodovodu kanalizace plynu vozovek..

Nechápu obdivovatele zaostalého Ruska, které již jednou zplundrovalo celou Východní Evropu! Nesnášenlivé zaostalé Rusko je dnes Jediným bezpečnostním rizikem v Evropě! nikdo jiný než Rus nekrade cizí území okolních suverénních států! Ale zajímala by mne odpověď kremrolí,Kam kdy přinesl komunista nebo Rus pokrok rozvoj blahobyt kde nevraždili....

+2/0
9.11.2018 11:31

V27l83a25d19i52m66í98r 46M27o48r90a64v29e23c 3208240293283

Vy jste prostě ve své nenávisti ještě nepochopil, že já nic nevychvaliji.

pouze konstatuji, pokud jste schopen vnímat smysl psaného textu, že na té druhé straně to není tak růžové, jak to vy malujete.

Jenom, na rozdíl od vás, mi vaše reakce moc humorné nepřipadají, spíš zoufalé.

+1/0
9.11.2018 11:38

B96e30d30ř16i39c95h 87V63e81v19e53r57k65a 4850895801389

>>na té druhé straně to není tak růžové, jak to vy malujete<<

Jistě, vše růžové není, přesto se ale míra demokracie na Západě a v Rusku nedá srovnávat - ale to vy zřejmě nikdy nepochopíte, že tím, že se snažíte vyvolávat dojem, že "jeden je za 18 a druhý bez dvou za 20" DE FACTO pracujete pro ten odporný režim, jaký v současném Rusku je.

+1/−1
9.11.2018 12:11

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz