Děkujeme za pochopení.
F41i24l48i10p 28T16y42k86a22l
Paní Šichtářová zde demonstrovala par excellence nejen to, že je totální analphabet pokud se týká techniky a physiky ale zároveň i tu skutečnost, že je ignorant, který popírá výsledky mnoholetých, celosvětových výzkumů odborníků klimatologie, medicíny, ekologie, urbanistiky a konec konců i ekonomie. Zdá se, že myslí jinou částí těla než mozkem. Není vyloučeno, že nemyslí vůbec.
Individua à la pí. Šichtářová prokáží této planetě dobré služby, když se budou věnovat jen kuchyni a praní prádla a nebudou strkat nos do věcí, kterým nerozumí.
M98a16r51t92i33n 89L12e63p73k83a
Vážená paní Šichtařová, to jak hluboce se mýlíte v oblasti elektromobilů vs dieselů Vám vysvětlím na jednoduchém příkladu: pokud budete obyvatelkou středověkého města bez kanalizace a běžný postup je vylití kyblíku, který sloužil jako záchod přímo na ulici, pak je zřejmé, že kdyby někdo za vámi přišel s tím, že bude vybudována kanalizace, která bude splašky odvádět z domů, tak začnete vyčíslovat, jak to bude nevýhodné, kolik to bude stát a budete poukazovat na to, že ekologická zátěž bude stejná, protože ta kanalizace to přece neřeší a budete chtít nadále splašky v ulicích. Ale dnešní realita dokazuje, že kanalizace funguje a přestože i dnes by bylo levnější postavit nový dům bez ní, máme legislativu a hlavně nikdo by to dnes logicky neřešil. To je stejná situace s dieselovým motorem v budoucnu - nikdo by nepoužíval technologii, která je prokazatelně škodlivá. Spalování nafty mimo jedovatých oxidů dusíku NOx produkuje především rakovinotvorné saze a zatěžuje tak celou populaci. A klidně by mohla fungovat elektrárna spalující naftu na výrobu elektřiny, protože filtrace spalin by tak byla na zcela jiné úrovni než předvádí Potěmkinovy filtry v osobních autech.
Zkuste se nad tím zamyslet. Na závěr parafráze Vašeho titulku:
Nechte si svou kanalizaci, já jdu na kyblík.
F90r57a77n15t92i13š96e51k 51P94á35p21a17y
Elektroautomobil bude vtedy lacný, keď sa bude vyrábať masovo. A je 50 tisíc za kvartál(Tesla3) masová výroba? Každá z automobiliek na miniatúrnom Slovensku vyrobí viac. Teda podpora, hlavne infraštruktúry, na začiatok je krok správnym smerom.
Kto pochybuje o tom, že je to čistejší spôsob, asi ani nevie o čom hovorí... Argumentovať tým, že elektrina sa nevyrába "čistým" spôsobom? Aj to treba zmeniť! To nemá s autami nič spoločné, tak ako to nemá nič spoločné s tým, aký spotrebič v domácnosti máme.
Schizofrénia predstaviteľov automobilového priemyslu a ich zákazníkov je signifikantná ale pochopiteľna, pokroku sa bráni každý. Nedávno šéf VW jeden deň vypočítaval všetky argumenty proti a na druhý deň oznámil investíciu 40 miliárd eur do elektromobility...
J79i45r24k36a 11T24r40u51h10l10á80ř
Zajisté všichni ti zazobaní paprdove kteří ovlivňují životy lidem svými nařízeními jezdí v elektronické krabici, chtěl bych se podívat před ten barák v tom Bruselu co tam parkuje za auta, určitě ne dvoulitr jeden vedle druhého.
P65e76t91r 94S31t47e46j32s47k94a57l
Zajimave, tak uz i financni manazerka je odbornici na fyziku a spalovaci motory. Spis to ale vypada jako typicka ceska vlastnost. Rozumim vsemu, vsechno umim nejlip, jsem mistrem v stezovani a EU je spatna vec, tam nikdo nicemu nerozumi, chteji porucit desti,...
J51i49r10i 48B83i25l56i63n56a
Naprosto presne. Hlavne ze slecinka umi opisovat nesmysly odjinud.
M66i21l81o32s28l59a56v 77D91o61u76b90r57a96v49a
není nejvíc ekologické jezdit s autem 20let? Za tu dobu "ekolog" koupí 3 nová auta, která by se jinak nemusela vyrobit, a elektromobilista 3x vymění baterku. Ale je pravda, že nevím jak velká je ekologická zátěž na výrobu 1ks auta v porovnáním s rozdílem ekolog. zátěže vzniklé za 7 let mezi autem se standardem EURO 4 a EURO 6.
O20d12s29t14r58a13n72ě22n32ý 92U73ž36i62v40a25t93e45l
M53a23r53t94i69n 76K71o89k67e39š
P85a27v65e93l 52C59h32a72l22u37p59a
Velmi výstižně řečeno, není co dodat - naprostý souhlas. A jen tak mimo téma textu - autorka toho textu velmi krásnou a sympatickou ženou.
V97í63t 47O69ž98a34n85a
Ten kdo neví, zda nejsou BEV jen slepou vývojovou uličkou a uvažuje o vodíku dokazuje, že o tom neví vůbec nic.
J30i25r60i 46B82i54l13i82n95a
Elektrina se nevyrabi jen v uhelnych elektrarnach. Ale i kdyby - spravne odsirene elektrarny poskozuji zivotni prostredi mene nez miliony dieselu. Autorka ve sve zabednenosti jen opisuje nesmysly jinych.
M30a50r35t57i23n 89K72o86k93e65š
Diesely snad žádné sirné emise též neprodukují, nebo? Snad někde ve Venezuele nebo na Sibiři...
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky