Diskuse
Páchá Spořitelna sebevraždu??
Děkujeme za pochopení.
M83i10l72u20š92e 10O78n91d72r33e25j51á92t78o84v63á
Nový systém neumí převést jednorázově více než 200 tis. Kč. Prý snad v další verzi. ČS je pravěk.
K73a93r73e74l 62S35l46a77v97í47k
Raiffeisenbank to neřešila vůbec. Prostě od tehdy je nový systém a dělejte si co chce. Jak já jsem neskutečně nadával. Nezvykl jsem si doposud, ale trpím. A ČS? Tahle volba by mě nikdy nenapadla ani ve snu.
T87o86m94á26š 35V80e50s38e96l74ý
no vidíte, já u RB nadával jen dvakrát: poprvé, když zmršili bankovní aplikaci eBanky, takže bylo nutné pokaždé nesmyslně zadávat číslo karty. Podruhé, když jsem o víkendu zadal platbu a ona dorazila v úterý. Potom už jsem u nich řešil jen jednu věc - návštěva pobočky, ukončení účtů a je to. Bankovní aplikaci nemám stále (je smutné, že zabezpečení, které měla eBanka před DVACETI LETY, zatím NIKDO nedohnal), s rychlostí převodů jsem jinde spokojen.
J94a41r86o84s27l44a32v 72K68o75r27t11u18s
O funkčnosti (natož jako ve staré verzi) nemůže být ani řeč!
- budoucí souhlas s inkasem (např. po zadání platnosti od 1. následujícího měsíce) po svém zadání zmizí, protože podle jejich podpory prý není nutné, aby jej viděl, když není platný! Takže se na něj, dokud nevstoupí v platnost, už nepodíváte a nemůžete tam nic změnit.
- souhlas s inkasem, který již není platný, zmizel. Takže jej nelze znovu aktivovat.
- systém odmítl odeslat platbu bez jakéhokoliv oznámení, proč tlačítko "odeslat" nefunguje. Nakonec jsem přišel na to, že mi v čísle účtu chybí pomlčka - to je věc, kterou může program lehce zahlásit jako chybu nebo alespoň červeně zvýraznit pole, které se mu nelíbí.
Takovýto program, za který by snad vyhodili i středoškoláka od zkoušky v programování, neměl nikdy přejít do ostrého provozu! Na všechno odpovídají, že se na tom pracuje a všechno jednou bude, že to musíme pochopit. Nemusíme. Pokud mne donutí přejít na jejich George ještě s dalším účtem, který obsluhuji přes Servis24 a milý George bude nadále takový paskvil, pak převádím svůj účet okamžitě jinam.
P33e61t67r 93B59r28o31ž
Spořitelna? Děkuji, nechci. Když vidím jejich výpisy, kde jsou většina pohybů poplatky, nechápu, že jim to ještě někdo platí.
J73o36s42e93f 62Š89o15l77t16e89s
Dělá to proto, že používat oba systémy zaráz je dvakrát tak drahé. Proto.
M69i52l50a86n 88S78t62e86h89l44í90k
Ale bývá dobrým zvykem, že oba systémy jedou duplicitně, dokud ten nový není stoprocentně funkční. Ladit projekt na ostrých datech klientů je zhovadilost.
J24o15s39e70f 70H84a86v92r72á22n55e77k
Proč ta hysterie? Velmi pochybuju, že na základě uvedeného "důkazu" si lze zahrávat s výrazem sebevražda
L52a30d15i54s89l63a53v 26S93t61r85n56a58d
To si ČSOB myslela taky, když zprasila svoje IB podobným způsobem, jako teď předvádí spořka. Přesunul jsem všechny (skoro všechny) aktivity jinam a poslední firemní účet budu rušit v březnu příští rok.
J45i71n88d41r72i37c86h 82K21o37l64a90r
a CSOB kvuli tomu jiste krachla, ze jste odesel
J29a30n 90K23v26a57p95i72l
Já jsem odešel před několika lety,moje paní nyní. Je smutné sledovat měsíční výpis,kde celá stránka jsou jen poplatky, minimální úrok. Celé generace naší rodiny
byly u České spořitelny, proto také byla začátkem 19. století založena.Dnes je majitel zahraniční, měl by tedy hlavně nevyužívat její název a zneužívat historie. Před lety,po dalším zdražení poplatků jsem vznesl písemný dotaz na vedení ČS, jak je možné zdražování poplatků, když se její roční zisk blíží 10 mld.Kč. Po delší době byla odpověď - musím pochopit jejích finanční obrat, počet klientů a potom zisk není nijak vysoký. A větší část zisku i tak bude investována na zlepšení služeb ústavu a vybavení technikou....
To mne tedy opravdu uspokojilo.
O17d45s57t57r42a98n79ě46n97ý 20U76ž84i23v35a29t56e10l
J33a23r15o51m65í47r 92K26r35á72l
Vám připadá nemožnost snadných úprav trvalého příkazu jako maličkost ?
R34o95b12e48r68t 98V61i93l37i36m40o83v40s37k16ý
No a to mě po létech donutilo banku změnit. Na nějakého george s funkcionalitou pro mě nepohodlnou - poslední kapkal. Změna nebyla snadná, než jsem našel banku s internetbankingem, který mě vyhovuje, chvilku to trvalo. Povětšinou proto, že aby člověk vyzkopušel internetbanking, musí mít účet, použitelná dema většina bank nemá.
A taky aby šla na kartě bezkontaktnost zakázat a nebo nastavit třeba na 1 kč.....no, nakoec jsem našel za cenu několika kompromisů. Kartu mám pouze kontaktní a adresáře, u spořky příjemce, ty nikde nepřevedou, to si musí člověk naklepat sám.
Takže i já, lenoch a konzerva, jsem dal po 35 letech Spořitelně pá pá.
Taky mě už nebavilo hledat v cizině forbesy Erste, abych neplatil moc za výběry.....
- Počet článků 56
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1277x