Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nový systém neumí převést jednorázově více než 200 tis. Kč. Prý snad v další verzi. ČS je pravěk. ;-D

2 0
možnosti
KS

Raiffeisenbank to neřešila vůbec. Prostě od tehdy je nový systém a dělejte si co chce. Jak já jsem neskutečně nadával. Nezvykl jsem si doposud, ale trpím. A ČS? Tahle volba by mě nikdy nenapadla ani ve snu.

1 0
možnosti
TV

no vidíte, já u RB nadával jen dvakrát: poprvé, když zmršili bankovní aplikaci eBanky, takže bylo nutné pokaždé nesmyslně zadávat číslo karty. Podruhé, když jsem o víkendu zadal platbu a ona dorazila v úterý. Potom už jsem u nich řešil jen jednu věc - návštěva pobočky, ukončení účtů a je to. Bankovní aplikaci nemám stále (je smutné, že zabezpečení, které měla eBanka před DVACETI LETY, zatím NIKDO nedohnal), s rychlostí převodů jsem jinde spokojen.

1 1
možnosti
JK

O funkčnosti (natož jako ve staré verzi) nemůže být ani řeč!

- budoucí souhlas s inkasem (např. po zadání platnosti od 1. následujícího měsíce) po svém zadání zmizí, protože podle jejich podpory prý není nutné, aby jej viděl, když není platný! Takže se na něj, dokud nevstoupí v platnost, už nepodíváte a nemůžete tam nic změnit.

- souhlas s inkasem, který již není platný, zmizel. Takže jej nelze znovu aktivovat.

- systém odmítl odeslat platbu bez jakéhokoliv oznámení, proč tlačítko "odeslat" nefunguje. Nakonec jsem přišel na to, že mi v čísle účtu chybí pomlčka - to je věc, kterou může program lehce zahlásit jako chybu nebo alespoň červeně zvýraznit pole, které se mu nelíbí.

Takovýto program, za který by snad vyhodili i středoškoláka od zkoušky v programování, neměl nikdy přejít do ostrého provozu! Na všechno odpovídají, že se na tom pracuje a všechno jednou bude, že to musíme pochopit. Nemusíme. Pokud mne donutí přejít na jejich George ještě s dalším účtem, který obsluhuji přes Servis24 a milý George bude nadále takový paskvil, pak převádím svůj účet okamžitě jinam.

6 0
možnosti
PB

P33e61t67r 93B59r28o31ž

2. 10. 2018 20:34

Spořitelna? Děkuji, nechci. Když vidím jejich výpisy, kde jsou většina pohybů poplatky, nechápu, že jim to ještě někdo platí.

1 1
možnosti

Dělá to proto, že používat oba systémy zaráz je dvakrát tak drahé. Proto.

2 0
možnosti
MS

Ale bývá dobrým zvykem, že oba systémy jedou duplicitně, dokud ten nový není stoprocentně funkční. Ladit projekt na ostrých datech klientů je zhovadilost.

6 0
možnosti
JH

Proč ta hysterie? Velmi pochybuju, že na základě uvedeného "důkazu" si lze zahrávat s výrazem sebevražda:-)

1 0
možnosti
Foto

To si ČSOB myslela taky, když zprasila svoje IB podobným způsobem, jako teď předvádí spořka. Přesunul jsem všechny (skoro všechny) aktivity jinam a poslední firemní účet budu rušit v březnu příští rok.

2 0
možnosti
JK

a CSOB kvuli tomu jiste krachla, ze jste odesel

0 4
možnosti
JK

J29a30n 90K23v26a57p95i72l

1. 10. 2018 20:57

Já jsem odešel před několika lety,moje paní nyní. Je smutné sledovat měsíční výpis,kde celá stránka jsou jen poplatky, minimální úrok. Celé generace naší rodiny

byly u České spořitelny, proto také byla začátkem 19. století založena.Dnes je majitel zahraniční, měl by tedy hlavně nevyužívat její název a zneužívat historie. Před lety,po dalším zdražení poplatků jsem vznesl písemný dotaz na vedení ČS, jak je možné zdražování poplatků, když se její roční zisk blíží 10 mld.Kč. Po delší době byla odpověď - musím pochopit jejích finanční obrat, počet klientů a potom zisk není nijak vysoký. A větší část zisku i tak bude investována na zlepšení služeb ústavu a vybavení technikou....

To mne tedy opravdu uspokojilo.

12 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 6
možnosti
JK

Vám připadá nemožnost snadných úprav trvalého příkazu jako maličkost ?

10 0
možnosti
RV

No a to mě po létech donutilo banku změnit. Na nějakého george s funkcionalitou pro mě nepohodlnou - poslední kapkal. Změna nebyla snadná, než jsem našel banku s internetbankingem, který mě vyhovuje, chvilku to trvalo. Povětšinou proto, že aby člověk vyzkopušel internetbanking, musí mít účet, použitelná dema většina bank nemá.

A taky aby šla na kartě bezkontaktnost zakázat a nebo nastavit třeba na 1 kč.....no, nakoec jsem našel za cenu několika kompromisů. Kartu mám pouze kontaktní a adresáře, u spořky příjemce, ty nikde nepřevedou, to si musí člověk naklepat sám.

Takže i já, lenoch a konzerva, jsem dal po 35 letech Spořitelně pá pá.

Taky mě už nebavilo hledat v cizině forbesy Erste, abych neplatil moc za výběry.....

9 0
možnosti
  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1277x
Jsem architekt, sledující a nelhostejný k tomu co se kolem něj děje. Nechci být součástí mlčící většiny. Nechci žít v bublině. Chci mít názor, který si udělám sám.

Seznam rubrik