Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

V Německu se rozhodně non stop na dálnici nepracuje.

2 2
možnosti
VV

Jak kde. Nekde ano, nekde ne.

5 0
možnosti
JS

Nemyslíte, že nazývat šikanou postih řidičů za nedodržování dopravních pravidel je blbost?

19 14
možnosti
JB

Je blbost nastavovat dopravní pravidla čistě tak, abyste vybral na pokutách bez ohledu na to, co uděláte s bezpečností, plynulostí a kapacitou provozu.

23 1
možnosti
PK

No, přiznám se, že necítím šikanu, ale děsivý stres,vždy když po D1 musím jet ..ale se ty pocity budou lišit u každého člověka trochu více...

3 0
možnosti
JD

J86a84n 74D84r16t22i50n10a

2. 6. 2018 11:10

S necim co pisete bych asi souhlasil. Jezdim po D1 docela casto, ale mam ten luxus ze si muzu vybrat cas kdy tam pojedu - pozde odpoledne nebo hodne brzo rano kdy je to docela pohoda. Ale nejak nechapu Vase rozhorceni kvuli omezeni rychlosti/vyberu pokut v rekonstruovanych usecich. Dojedu k tomu useku, uz dlouho dopredu me znacky (130km/h->100km/h/->80km/h) upozirni na snizenou rychlost. No tak na tu chvili zpomalim na tech 80km/h. Nejak mi to nepripada jako velky problem. Nakonec omezena rychlost je i na rekonstruovanych usecich kdekoliv v zapadni Evrope.

23 2
možnosti
IN

I19v76o 57N79o82v74á79k

5. 6. 2018 16:04

Nevím za koho kopete, ale omezení rychlosti a jeho kontrola byly zavedeny, protože se vedle dálniční vozovky za svodidly staví a tak bezpečnost při práci nadevše. Takže pozdě odpoledne nebo brzo ráno na stavbě nikoho neuvidíte! A vlastně o tom to je, jsou-li dělníci na místě, pak je to OK, měřte. Když ne, pak je to opruzující omezení, kdy ani po silnicích bez stavebních omezeních vás nikdo nelimituje do rychlosti 90 km/h. A zde? Výsměch materiálním aspektům omezení. Navíc dodám, že ta 80-ka je pro mnoho řidičů povelem jezdit 70 km/h, protože co kdyby ;-D;-D

0 0
možnosti
RS

"Opravování" D1 opravdu nehodlám řešit. Jako řidič co se dost najezdí vás ostatní jenom žádám, abyste byli v těchto úsecích maximálně obezřetní, a raději se smířili třeba i s 50km/h. Lehce se potom stane, že za tři hodiny ujedete 0 km. A bude to kvůli někomu komu povolili nervíky.

Děkuji.

13 0
možnosti
JB

A až budou všichni jezdit 50, tak poklesnou příjmy z pokud, tak snížíme rychlost na 30 a pak zase. A pak zvýšíme pokuty a pak vymyslíme další ptákoviny, na kterých řidiče nachytat.;-)

6 14
možnosti
PB

P53e81t32r 87B34e38r29a78n

2. 6. 2018 10:50

V Německu jsou dálnice a silnice rozděleny do 4 kategorií priority při opravách i stavbách a není co řešit. Většina dálnic je v 1 a tudíž každá zakázka automaticky v režimu 24/7 a stát nemusí nic řešit.

Ale to je moc jednoduché a průhledné a neumožňuje to dělat šméčka a brát úplatky.

13 0
možnosti
VV

Ty kategorie jsou:

Autobahn,

Kraftfahrstraße,

Straßen innerhalb geschlossener Ortschaften

a

Straßen ausserhalb geschlossener Ortschaften.

Ale instanci kterym prislusi jejich udrzba je mnohem vic.

O Autobahnen a Bundesstraßen se musi starat samozrejme Bund.

Pak jsou Staatstrasen, o ty se staraji jednotlive zeme.

A pokracujete pres Kreisstraßen Gemeindestraße a sonstige öffentliche Wege az po Privatstraßen.

2 0
možnosti
Foto

lze ještě hovořit o dálnici, když po ní ujedete za dvě hodiny 70 km???

16 2
možnosti

Neměli by zrušit dálniční poplatky?

:-)

20 0
možnosti
AK

To si politici zjevně nemyslí, když zavedli poplatky další - pokuty za snahu zmírnit si utrpení z cesty mezi Prahou a Brnem.

4 0
možnosti
AK

Výsledkem rozšíření dálnice bude pořád stejný počet jízdních pruhů - kromě okolí Brna, kde vznikne dálnice se 3 jízdními pruhy v jednom směru.

Takže až to skončí, bude nás to čekat znova, tentokrát jako rozšíření na více jízdních pruhů.

Je to asi na peníze lepší - pro stavební firmy.

Pro daňové poplatníky a řidiče ovšem právě na opak.

Po D1 z Prahy do Brna jsem jel v noci - to není problém.

Zpět jsem ovšem jel ve dne za pěkného slunečného počasí při 30 st.C a už bych to neudělal, kdyby mi zlatem platili.

Zažil jsem cestou proměnu 3 z přestavovaných úseků na parkoviště, kde zastavíte, vypnete motor (nebo ho necháte běžet kvůli klimatizaci), občas popojedete, pak zažijete pár kilometrů dálnice v provozu a pak vás čeká tenhle hnus zase.

Někdy v polovině cesty vás přestane zajímat omezení rychlosti a chcete už to celé mít hlavně za sebou.

Takže když to jde, tak jedete jak to jen jde a 80 km/h vás přestane zajímat. Z tohoto pohledu - do psychologie otráveného řidiče - je rozhodnutí o měření rychlosti dokonalé a správně vychází z toho, že každý si bude chtít svoje utrpení zkrátit a měření rychlosti ho přestane zajímat. Návratnost prostředků vložených do měření musí být skvělá.

34 0
možnosti
TK

Ani to rozšíření v Brně není součástí této akce. To ja naplánováno teprve výhledově, tuším po roce 2022. To se vše rozkope znova, zbourají se a nedávno vybudované protihlukové stěny..

0 0
možnosti
VV

Pochopil bych,

kdyby se ty radary instalovaly tam, kde je nejake nebezpeci. Ale merit rychlost tam jako v jednom konkretnim pripade kde je na jedne strane louka a na druhe par neobydlenych polorozpadlych domku mi pripomina stredoveke lapky.

19 2
možnosti
AK

Já si myslím, že instalovány budou časem všude, protože nebezpečí přece hrozí všude....

Před 2 lety jsem sledoval tiskovou konferenci ministra dopravy (a zkazil jsem si tím večer). Vyprávěl, že došlo k nárůstu počtu nehod a že je třeba zvýšit pokuty a zpřísnit bodový systém. Když se ho novináři ptali jaké jsou příčiny toho nárůstu, řekl, že neví. Takřka aristotelská logika, že? Neví proč, ale ví co udělat.

To je zřejmě takový jeho evergreen - ať už se počty nehod zvýší nebo sníží, on ví, že pokuty se musí zvýšit a bodový systém zpřísnit.

Ale co můžeme čekat od ministra, který se nezmůže ani na pořádné jméno...

10 1
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4134x
Bez politické příslušnosti.

Emeritní policejní rada

Ředitelství služby cizinecké a pohraniční policie Policejního prezídia ČR

a

Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie PČR  

 

Seznam rubrik