Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stačilo si prečítať môj blog. Tam ten prípad popisujem. ;-)

https://greslik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=654060

0 0
možnosti
Foto

Malo ísť pod iný článok.

0 0
možnosti

Z článku mám trochu dojem, jakoby ty hostesky někdo do stájí F1 násilím dokopal. Přitom je zcela evidentní, že se tam producírují dobrovolně a rády. Je to totiž dost častý úkaz, že se (některé) ženy dost rády ochomýtají kolem populárních mužů. Většina členů populárních hudebních skupin se při různých talk show netají tím, že jim během jejich vrcholné kariéry lezly holky ochotně a rády do postele.

0 0
možnosti
Foto

lezení do postele a reklama ve veřejném prostoru jsou dvě odlišné věci pane Stehlíku:-/

0 0
možnosti

Nemohu se zbavit dojmu, že z Vás promlouvá hlavně Váš komplex vzhledové méněcennosti, k oněm modelkám na sexistických reklamách, byť uložený v podvědomí tak hluboko, že si ho sama nepřiznáte. Není to prosím urážka, ale konstatování vcelku běžného jednání z hlediska psychologie. Proč si to myslím? Protože nerozumíte ani pojmu sexistická reklama, tj. reklama která zobrazuje muže a ženu v genderově urážlivě stereotypních situacích a pojem sexistická reklama výhradně spojujete s obnaženým ženským tělem. Sexistická reklama jsou totiž také šťastné hospodyňky s novým práškem na praní, čističem čehokoliv, pračkou, ledničkou, vysavačem a mraženým kuřetem, stejně jako nadšení Lojzové nad půllitrem Bráníku. A tady bych se za výměnu stereotypů rozhodně přimlouval, takový ranař, krmící potomky brumíky a drhnoucí pánvičku novým čističem , stejně jako hospodyňka zbořená po fernetu, by fádnosti reklamního světa aspoň trochu zpestřily. :-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju za vysvětlení ale přesně vím co je sexistická reklama-stačí si to vygooglit, takže než o něčem píšu tak se poučím

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s tím, že je nedůstojné používat polonahou ženu jako doplněk prezentace něčeho nebo někoho úplně jiného. Nemá to žádný význam a je to takové vžité klišé, které přežívá z dob, kdy i jen poloodhalená žena cloumala s mužskou fantazií, jako cosi nemravně provokujícího.

Na druhou stranu nevidím důvod proč by, samozřejmě zcela dobrovolně, nemohla být ženská krása prezentována jako "hlavní bod programu", a to jakkoli oděná či jakkoli obnažená.

Řekl bych, že ctižádostí ženy je se líbit, být obdivována, vzbuzovat mužskou žádost a lásku. K tomu, myslím, ženy nemusí nikdo nutit a muži to budou stále obdivovat, protože je co obdivovat.

1 0
možnosti
Foto

chtít se líbit je přirozené-pro muže i ženy-reklama je veřejný prostor-v garáží můžete mít plakáty jaké chcete stejně jako můžete používat silná slova ale třeba od prezidenta v médiích je budete považovat za nevhodná

také jsem tím reagovala na glob paní Pavlíkové, že pokud ženy nahotu použijí pro své cíle je to politováníhodné-cituji

"Je mi docela líto těchto žen, které naláká nějaká skupina feministek na ženské téma a nakecá jim, že když se kvůli tomu svlíknou, budou za hrdinky."

Zdroj: https://olgapavlikova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=652404

V dnešní době je ženská nahota jeden z nejrozšířenějších komerčních protředků, jak prodat cokoliv. Ženám je nakecáno, pokud použiju slov paní Pavlíkové, že svlékat se za peníze před objektivem fotografa je zcela v pořádku, a že budou za hvězdy. Aby o tom nepochybovaly, honoráře a pozornost společnosti, jsou pro ně dostatečně silným argumentem a motivací.Jaký je rozdíl mezi ženou, která svou nahotu propůjčí komerční reklamě a tou, která ji použije jako ideologickou zbraň k šíření nějakých názorů? Proč jedny jsou podle paní Pavlíkové politováníhodné a jiné obdivované?

Zdroj: https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=652628

0 0
možnosti

Chlapi si to představit dokážou docela snadno a zřejmě i proto to nedělají. Já osobně, žádnou děvu dělat takovou reklamu nenutím;-)

Občas mi při pohledu na krásnou motorku i překáží;-D

1 0
možnosti
Foto

;-Dpřesně tak pane Františku mužský mozek se soustředí jen na tu polonahou krasotinku a přestane vnímat na co vlastně ta reklama je a pokud si všimne tak tu informaci neudrží pod tlakem erotických představ které v něm obrázek vyvolá

cituji:

Přestože populární heslo zní, že „sexismus prodává“, v reálném marketingovém světě se nic takového nepotvrdilo. Takové reklamy jsou spíše neúčinné (de Young a Crane, 1992

https://prasatecko.cz/tag/jazyk

0 0
možnosti

Skoti naostro nechodí. Na skotském trůně sedí DÁMA.

0 0
možnosti
Foto

Sexuologička Laura Janáčková:

„Samička si vždycky vybírá podle nějakých kritérií. Ženy si vybírají muže podle zdrojů, ochotu se o ně podělit a až na třetím místě je vzhled,“ uvedla s tím, že za zdroje chtějí muži atraktivitu – tedy mládí, zdraví, plodnost, případně panenství. Upozornila pak, že ženy líčením simulují svoji vzrušenost, kdy zvýrazněním očí předvádí ovulaci a zvýrazněním rtů předstírají vzrušení."

Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/sexualni-obtezovani-kampan-metoo-pravnicke-aspekty-pravni-stranka-feminismus-emancipace-gsy-/domaci.aspx?c=A180316_090109_domaci_bja

Líčenie je v podstate staré, ako ľudstvo samo. Nalíčený chlap v ružovej minisukni, v nejakej blúzke takisto pôsobí smiešne. Ženy takto bežne chodia po ulici. :-)

0 0
možnosti
Foto

tady nemluvíme o výběru partnera pane Grešlíku ale o reklamě-asi jste úplně mimo když do toho taháte panenství a líčení-stoupá kupní síla žen takže konzumenti čehokoliv nejsou už jen muži a reklama by tudíž měla podkuřovat i ženskému vkusu a nejen mužskému.zkuste příště pozorněji číst to k čemu se hodláte vyjádřit-pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

Tak, jak rád koukám na kmitající dámské nožky, tak mě zase odpuzuje pohled na mužské, vykukující z kraťasů. Možná to naopak ženskému oku přináší potěšení. A také mi nevadí muchlající se ženy, u mužů se mi chce zvracet. Já už jsem TAKOVEJ, ještě že jsme každý (každá) JINEJ (JINÁ). Dobře napsané, proto přeji povedený konec týdne!!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Horste přesně o tohle šlo-každému se líbí něco jiného-když se chci dívat na muchlající se ženské koupí si pánský časopis ale běžná reklama na motorku může vypadat jinak než jak je to v blogu-šlo samozřejmě o provokaci a o to aby se běžná chlap zamyslel, jestli by ho bavilo stát polonahý s vyšpuleným zadkem někde na veletrhu motorek pěkný víkend

0 0
možnosti

Pani Palková.

měla byste srovnávat srovnatelné.

Je samozřejmé. že bude vypadat děsně, když svalovce předvedete v dámském prádle a lodičkách. Ale když mu dáte pánské plavky či nějaké sportovní shortky a obuv tak už to bude jiné kafe.

Pani Palková,

asi nebudete moc informovaná, Jinak byste věděla že existuje řada akcí se spoře oděnými číšniky obsluhujícími právě ty elegantně oblečené ženy diskutují o umění nebo politice či o chlapech. Nebo striptéry, tanečníky ve slipech, atd.

A snad nepopřete existenci pánských manekýnu, kteří pozují podle pokynů organizátora přehlídky či fotografa a to někdy i nazí.

Paní Palková,

tady jste dost ujela.

Zásadní je, že to ty dámy i pánové v absolutní většině dělají dobrovolně a mnohdy i rády/i, zejména když si dobře vydělají. Dokonce je velmi pravděpodobné, že ty holky z těch roštů co ztratily job, proklínají vám podobné bojovnice za jejich práva, které je o ten job připravily.

8 0
možnosti
Foto

Posuňme se trochu dál, co takové profese jako moderátorka, hlasatelka televizních zpráv? I tyto děvčata se prodávají - má snad šanci, kromě Severní Koree, tuto práci vykonávat žena +55, +100 kg? A takových profesí, kde je zapotřebí pěkná tvář a figura je spousta. Vždy se jedná o zákony trhu, záleží do které "ligy" se žena, která si chce vydělávat svým tělem dostane. Ke zvyšování kvalifikace slouží i soutěže typu miss, nejde o nic jiného, než o výběrové řízení na lepší práci. Útoky aktivistek na "nešťastné" ženy a uslintané muže jednou skončí módou z arabského světa, kdy z každé hromádky oblečení budou vykukovat jenom oči a výběr partnerů a partnerek budou řídit počítače:-/.

1 0
možnosti

P19e85t70r 71P90á13n91e67k

22. 3. 2018 21:55

Tak to by se mělo tesat do kamene.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS