Diskuse
Sexistická reklama
Děkujeme za pochopení.
M67i78c34h45a16l 49G55r17e52š68l97i67k
Stačilo si prečítať môj blog. Tam ten prípad popisujem.
M12i50l21a83n 90S85t20e90h86l28í34k
Z článku mám trochu dojem, jakoby ty hostesky někdo do stájí F1 násilím dokopal. Přitom je zcela evidentní, že se tam producírují dobrovolně a rády. Je to totiž dost častý úkaz, že se (některé) ženy dost rády ochomýtají kolem populárních mužů. Většina členů populárních hudebních skupin se při různých talk show netají tím, že jim během jejich vrcholné kariéry lezly holky ochotně a rády do postele.
L25i71b58u97š70e 82P67a58l15k43o28v73á
lezení do postele a reklama ve veřejném prostoru jsou dvě odlišné věci pane Stehlíku
V82á66c62l82a10v 31D58l16o77u91h80ý
Nemohu se zbavit dojmu, že z Vás promlouvá hlavně Váš komplex vzhledové méněcennosti, k oněm modelkám na sexistických reklamách, byť uložený v podvědomí tak hluboko, že si ho sama nepřiznáte. Není to prosím urážka, ale konstatování vcelku běžného jednání z hlediska psychologie. Proč si to myslím? Protože nerozumíte ani pojmu sexistická reklama, tj. reklama která zobrazuje muže a ženu v genderově urážlivě stereotypních situacích a pojem sexistická reklama výhradně spojujete s obnaženým ženským tělem. Sexistická reklama jsou totiž také šťastné hospodyňky s novým práškem na praní, čističem čehokoliv, pračkou, ledničkou, vysavačem a mraženým kuřetem, stejně jako nadšení Lojzové nad půllitrem Bráníku. A tady bych se za výměnu stereotypů rozhodně přimlouval, takový ranař, krmící potomky brumíky a drhnoucí pánvičku novým čističem , stejně jako hospodyňka zbořená po fernetu, by fádnosti reklamního světa aspoň trochu zpestřily.
L42i64b37u71š25e 65P58a17l79k72o53v41á
děkuju za vysvětlení ale přesně vím co je sexistická reklama-stačí si to vygooglit, takže než o něčem píšu tak se poučím
J84i68ř86í 30T26u56r39n80e20r
Souhlasím s tím, že je nedůstojné používat polonahou ženu jako doplněk prezentace něčeho nebo někoho úplně jiného. Nemá to žádný význam a je to takové vžité klišé, které přežívá z dob, kdy i jen poloodhalená žena cloumala s mužskou fantazií, jako cosi nemravně provokujícího.
Na druhou stranu nevidím důvod proč by, samozřejmě zcela dobrovolně, nemohla být ženská krása prezentována jako "hlavní bod programu", a to jakkoli oděná či jakkoli obnažená.
Řekl bych, že ctižádostí ženy je se líbit, být obdivována, vzbuzovat mužskou žádost a lásku. K tomu, myslím, ženy nemusí nikdo nutit a muži to budou stále obdivovat, protože je co obdivovat.
L83i76b38u26š38e 12P19a69l38k22o55v32á
chtít se líbit je přirozené-pro muže i ženy-reklama je veřejný prostor-v garáží můžete mít plakáty jaké chcete stejně jako můžete používat silná slova ale třeba od prezidenta v médiích je budete považovat za nevhodná
také jsem tím reagovala na glob paní Pavlíkové, že pokud ženy nahotu použijí pro své cíle je to politováníhodné-cituji
"Je mi docela líto těchto žen, které naláká nějaká skupina feministek na ženské téma a nakecá jim, že když se kvůli tomu svlíknou, budou za hrdinky."
Zdroj: https://olgapavlikova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=652404
V dnešní době je ženská nahota jeden z nejrozšířenějších komerčních protředků, jak prodat cokoliv. Ženám je nakecáno, pokud použiju slov paní Pavlíkové, že svlékat se za peníze před objektivem fotografa je zcela v pořádku, a že budou za hvězdy. Aby o tom nepochybovaly, honoráře a pozornost společnosti, jsou pro ně dostatečně silným argumentem a motivací.Jaký je rozdíl mezi ženou, která svou nahotu propůjčí komerční reklamě a tou, která ji použije jako ideologickou zbraň k šíření nějakých názorů? Proč jedny jsou podle paní Pavlíkové politováníhodné a jiné obdivované?
Zdroj: https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=652628
F90r26a43n43t21i51š91e55k 35F47l10í39s34e76n24s23k11ý
Chlapi si to představit dokážou docela snadno a zřejmě i proto to nedělají. Já osobně, žádnou děvu dělat takovou reklamu nenutím
Občas mi při pohledu na krásnou motorku i překáží
L41i58b47u20š69e 58P87a97l54k86o63v48á
přesně tak pane Františku mužský mozek se soustředí jen na tu polonahou krasotinku a přestane vnímat na co vlastně ta reklama je a pokud si všimne tak tu informaci neudrží pod tlakem erotických představ které v něm obrázek vyvolá
cituji:
Přestože populární heslo zní, že „sexismus prodává“, v reálném marketingovém světě se nic takového nepotvrdilo. Takové reklamy jsou spíše neúčinné (de Young a Crane, 1992
J46a51r60o96s19l93a52v 53K85o14t15l46a34b83a
Skoti naostro nechodí. Na skotském trůně sedí DÁMA.
M45i76c98h91a60l 87G95r68e95š62l18i21k
Sexuologička Laura Janáčková:
„Samička si vždycky vybírá podle nějakých kritérií. Ženy si vybírají muže podle zdrojů, ochotu se o ně podělit a až na třetím místě je vzhled,“ uvedla s tím, že za zdroje chtějí muži atraktivitu – tedy mládí, zdraví, plodnost, případně panenství. Upozornila pak, že ženy líčením simulují svoji vzrušenost, kdy zvýrazněním očí předvádí ovulaci a zvýrazněním rtů předstírají vzrušení."
Líčenie je v podstate staré, ako ľudstvo samo. Nalíčený chlap v ružovej minisukni, v nejakej blúzke takisto pôsobí smiešne. Ženy takto bežne chodia po ulici.
L67i55b44u66š63e 38P17a88l94k48o41v25á
tady nemluvíme o výběru partnera pane Grešlíku ale o reklamě-asi jste úplně mimo když do toho taháte panenství a líčení-stoupá kupní síla žen takže konzumenti čehokoliv nejsou už jen muži a reklama by tudíž měla podkuřovat i ženskému vkusu a nejen mužskému.zkuste příště pozorněji číst to k čemu se hodláte vyjádřit-pěkný víkend
H81o70r68s24t 37A53n10t85o84n 22H21a98s61l36b74a52u77e55r
Tak, jak rád koukám na kmitající dámské nožky, tak mě zase odpuzuje pohled na mužské, vykukující z kraťasů. Možná to naopak ženskému oku přináší potěšení. A také mi nevadí muchlající se ženy, u mužů se mi chce zvracet. Já už jsem TAKOVEJ, ještě že jsme každý (každá) JINEJ (JINÁ). Dobře napsané, proto přeji povedený konec týdne
L88i96b72u84š97e 51P46a50l17k27o94v50á
děkuji Horste přesně o tohle šlo-každému se líbí něco jiného-když se chci dívat na muchlající se ženské koupí si pánský časopis ale běžná reklama na motorku může vypadat jinak než jak je to v blogu-šlo samozřejmě o provokaci a o to aby se běžná chlap zamyslel, jestli by ho bavilo stát polonahý s vyšpuleným zadkem někde na veletrhu motorek pěkný víkend
B37o66h76u77m27i36l 54V67a18n17ě35k
Pani Palková.
měla byste srovnávat srovnatelné.
Je samozřejmé. že bude vypadat děsně, když svalovce předvedete v dámském prádle a lodičkách. Ale když mu dáte pánské plavky či nějaké sportovní shortky a obuv tak už to bude jiné kafe.
Pani Palková,
asi nebudete moc informovaná, Jinak byste věděla že existuje řada akcí se spoře oděnými číšniky obsluhujícími právě ty elegantně oblečené ženy diskutují o umění nebo politice či o chlapech. Nebo striptéry, tanečníky ve slipech, atd.
A snad nepopřete existenci pánských manekýnu, kteří pozují podle pokynů organizátora přehlídky či fotografa a to někdy i nazí.
Paní Palková,
tady jste dost ujela.
Zásadní je, že to ty dámy i pánové v absolutní většině dělají dobrovolně a mnohdy i rády/i, zejména když si dobře vydělají. Dokonce je velmi pravděpodobné, že ty holky z těch roštů co ztratily job, proklínají vám podobné bojovnice za jejich práva, které je o ten job připravily.
J45a55r44o44s15l37a63v 63H20a49l50u52z28a
Posuňme se trochu dál, co takové profese jako moderátorka, hlasatelka televizních zpráv? I tyto děvčata se prodávají - má snad šanci, kromě Severní Koree, tuto práci vykonávat žena +55, +100 kg? A takových profesí, kde je zapotřebí pěkná tvář a figura je spousta. Vždy se jedná o zákony trhu, záleží do které "ligy" se žena, která si chce vydělávat svým tělem dostane. Ke zvyšování kvalifikace slouží i soutěže typu miss, nejde o nic jiného, než o výběrové řízení na lepší práci. Útoky aktivistek na "nešťastné" ženy a uslintané muže jednou skončí módou z arabského světa, kdy z každé hromádky oblečení budou vykukovat jenom oči a výběr partnerů a partnerek budou řídit počítače.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky