Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Jsou povolání, kde reálný socialismus pořád přežívá.R^

6 0
možnosti
VH

Jj, je zajímavé, že ani slovo o svých parťácích kteří turisty holí jako ovce na Novém Zélandu...Rv

1 0
možnosti
Foto

Ono by stačilo, abychom přistupovali k naší taxislužbě jako v New Yorku. Tam vás nikdo neokrade, povolání se dědí a provinilec si DOŽIVOTNĚ v taxi neškrtne.

U nás se to "řeší" mnoho let a nejspíše bude. R^

6 0
možnosti
Foto

Po roce 1990 se taxikářem mohl stát kdokoliv, zejména různí příslušnicí SNB, kteří náhle přišli o zaměstnání. Není divu, že své "profesní" zvyky přenesli i do této branže. I před tím taxikařili různí "spolupracovníci" StB, jejichž úkolem bylo vozit zahraniční návštěvníky, opatřovat jim dámskou společnost (také spolupracující) a náležitě informovat, kdo kudy odkud, kam a proč. Ovšem, to byla nóbl sorta.

A povolání se u nás také dědí - otec prevít taxikář, syn darebák taxikář.

R^

7 0
možnosti
Foto

Jezdím se "svou" taxikářkou - spolužačkou ze ZŠ. Pokud zrovna nejezdí, vždycky mne za odpovídající cenu odveze někdo z jejich dispečinku.

V poslední době si udělala řidičák na tramvaj a jejím snem je stát se řidičkou Seniorbusu - takové taxi s velkým kufrem na invalidní vozík co provozuje DPmB za přispění města - senioři a lidé s postižením mají nárok na 4 jízdy měsíčně za 50,- Kč kamkoliv.

Píšu to proto, že jako taxikářka jezdila (a pořád ještě jezdí) do noci a nikdo nikdy neví kdy ji někdo klepne po hlavě, i když ona jezdila spíše pro stálé klienty....

V Brně je Uber a podobné služby zakázán, v Praze protěžován...Nechápu proč stát nesjednotí podmínky (taxikářské zkoušky, které zvládne cvičený šimpanz a měl by je rozhodně zvládnout majitel ŘP) a nevezme tím taxikářům vítr z plachet.

V Brně bych to ještě pochopila - taxikáři mají svoji lobby a zákaz Uberu jim vyhovuje...Ale v Praze kde jezdí?

1 0
možnosti
Foto

Zlodějští taxikáři, ale i číšníci jsou ukázkou, jak to končí, když se socialismem přeruší kontinuita vývoje. Kdysi se tyto profese chlubily noblesou a profesionalitou. Jenomže pak nastoupili komunisté, ty schopné zlikvidovali a na jejich místa nastoupili lidé bez úcty ke svému povolání i bez sebeúcty. Jedinci, kteří tuhle profesi dělali a bez ohledu na změnu společenského řádu pořád dělají s jediným zájmem, zákazníka co nejvíc oškubat.

2 0
možnosti

Vynikáte nenávistnou rétorikou zejm. vůči číšníkům, hospodským - to si celkem pamatuji z doby, kdy se zavádělo EET. Tak tedy prosím Vás - mohl byste nám blíže popsat, jak Vás v době EET může číšník okrást?

1 1
možnosti
PK

Taky je považuji za spodinu společnosti, tedy alespoň v Čechách.

0 0
možnosti
Foto

Pouze někteří. Ti, co jezdí pro dispečinky jsou velmi slušní.

1 0
možnosti

Mně se podnikání UBER nelíbí a nikdy je jízdou nepodpořím. Vůči taxikářům je to nefér. Je to stejné jako v každé jiné branži, proč jeden musí splňovat hafo státem daných podmínek a jiný ne? Úplně stejné jako by si někdo před restaurací, která musí splňovat daná hygienická nařízení, HCCP, mraky všeho, postavil stolek s vařičem někdo, kdo nemusí vůbec nic. A tam vařil za poloviční cenu. A tak v každé jiné branži.

Čímž neříkám, že se mi líbí, že si taxikáři berou Pražany za rukojmí.

2 2
možnosti
Foto

Přesně tak, taxikáři mají s Uberem pravdu. Ale mají také smůlu, že jsou, svojí vinou, tak profláklí.

2 1
možnosti
Foto

Chápu, že se to panu Flaškovi nebude líbit, ale zde musím skoro 100% souhlasit.

Nicméně musím dodat i to, co on nenapsal. A sice, taxislužba je zde v Praze organizována "zbytkově socialisticky", tedy nijak.

Protože jedinou metodou, jak do klasické taxislužby zavést pořádek, je OMEZENÝ POČET LICENCÍ.

Ne pro řidiče. Pro KAŽDÝ VŮZ taxislužby. Taková placka na voze, která říká: Tento vůz provozuje taxislužbu v souladu s předpisy a hlavně si tu "placku" KOUPIL.

Před 30 lety jsem se u takové firmy učil na taxikáře a kdyby nepřišla ta slavná "plyšáda", jezdil bych pak několik let v Západním Berlíně jako jeden ze 4 řidičů určených na jeden z černých Mercedesů tú firmy (měla jich 4 a všechny 4 se točily 23 hodin denně. Ve zbylé hodině se auto čistilo).

Na toto jsme se ještě nezmohli a patrně ani nezmůžeme a Bůh ví, jak to v tom Západním Berlíně po sloučení s Východním dopadlo.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,60
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.