Středa 29. ledna 2020, svátek má Zdislava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 29. ledna 2020 Zdislava

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48o12k72o93u27n 60V96l15a38d62i65m13i51r 8842328129848

Jen tak mimochodem, takhle to vidi NZZ.

https://www.nzz.ch/international/ein-politischer-nobody-macht-tschechiens-praesident-nervoes-ld.1349967

0/0
26.1.2018 21:15

J26i55r82i 44D46v79o48r36a17k 5477880745793

Je ale nesporne, ze Drahos neni citelny a silne protezovany... Kdo pred 2 roky o nem a jeho nazorech vedel? 8-o

+2/0
26.1.2018 18:01

V85o25k50o54u80n 43V69l13a35d85i55m47i10r 8952918749248

Domnivam se, ze mezi vzdelanci sveta je znamejsi nez nejaky Milous Zeman.

0/−5
26.1.2018 18:40

E47v24a 29P24r53a27v52d51o11v32á 8337677208232

Ale on kandiduje na prezidenta, ne na předsedu AV.

+6/0
26.1.2018 19:22

R18a40d58k76a 49P61o95k14o88r41n81á 1898693363955

To " nějaký Milouš Zeman " od Vás bylo nevychované" .Potom, že příznivci Drahoše neurážeji...;-D Obzvláště ti kteří nebydlí v Česku. Přeci jen byl to náš prezident.

+2/0
26.1.2018 19:26

V82o56k60o92u10n 74V54l64a41d97i97m13i78r 8202468449258

Nevim proc. Rika se, ze neznalost neomlouva.

0/−3
26.1.2018 20:30

F72i47l17i51p 29T51y22k27a42l 3345878423624

Pane Doksanský, dle posledního sčítání obyvatelstva v červnu 2016 (de.wikipedie.org) má Česká republika 10 ̇578 ̇820 obyvatel. Jak jste přišel na to, že by se univerzitní profesor Jiří Drahoš vážně domníval, že "...Miloš Zeman je prezidentem pro dolních 10 milionů ..." ? Jak se zmiňuje Jan Krátký, byla to evidentně ironická narážka na předešlý Zemanův výrok.

Ve třetím odstavci Vašeho příspěvku uvádíte, že německá media tvrdí, Jiří Drahoš by přijal do ČR emigranty dobrovolně. Máte bujnou fantazii. V hospodě u piva by se dal Váš výrok považovat za dobrou anekdotu. Napsat něco takového do bloggu je na pováženou. Která něm. media máte na mysli? Mohu Vás a a Vaše čtenáře ujistit, že až na suché konstatování o přímých volbách presidenta v ČR se něm. media (ARD, ZDF, Phönix, FA, SZ, Der Spiegel etc. ) tímto tématem vůbec nezabývaly.

Opravdu nevím, co těmito "fake news" sledujete.

Jen tak mimochodem, současně probíhají "Sondierungsgespräche" (vzájemné oťukávání) CDU/CSU a SPD o eventuelní vládní koalici. Žádný z něm. politiků nebude dopředu prozrazovat koho a na jakou funkci budou jmenovat. To by byla politická sebevražda. Nechápete to? Zrovna tak diplomaticky si počíná Jiří Drahoš.

Trocha diplomacie a kritické, reálné uvažování Vám určitě prospěje.

To ostatní ve Všem příspěvku je jen bla, bla, blá.

+2/−4
26.1.2018 17:27

M56i26r54o65s49l75a17v 27K22u43l85h93a44v51ý 5639922351

RvPane Tykale, jste mimo mísu. Z Drahoše čišela průprava od poradců; o mnohém vůbec nevěděl.

- to se týká výroku o dolních deseti miliónech, rétoricky naprosto špatně

- výrok v Německu se opírá o Drahošovo dřívější prohlášení, které se vytáhlo na povrch a Drahoš se k němu, tak jak bylo řečeno, nechce hlásit. V projevu šlo o migrantskou krizi v EU a Drahoš prohlásil v TÉTO SOUVISLOSTI, že 2600 migrantů by neměl být pro ČR problém. Ale na Primě se přímo školácky vymlouval, že měl na mysli Ukrajince a Vietnamce. Výzva vědců proti strachu plus tento výrok = jasný vítač muslimských migrantů!!!

- kritické myšlení; tím se ohání v té výzvě. Nikdo z těch podepsaných slovutných vědců to, čím se ohání a v oboru používá v praxi, nepoužil v rozboru reálnosti spojení islámské ideologie a demokratických principů. Islámu se pan Drahoš vyhýbá jak čert kříži!!

S těmi Vašimi závěry se neuchytíte ani v té čtyřkové hospodě, ale možná by Vás poplácali po zádech ve vedlejší pražské kavárně!:-P

+2/−1
26.1.2018 23:32

F93i46l74i96p 87T88y93k62a15l 3475748673494

Pane Kulhavý, tv-duel Drahoš vs. Zeman jsem nesledoval. Čs.tv nemám k dispozici, žiji v Německu. Nepreferuji žádného kandidáta a voleb se nezůčastním, nejsem oprávněn. To jen na okraj, aby bylo jasné, že nevedu žádnou kampaň. Drahoš nikdy nebyl interviewován německými novináři. Jak jsem již uvedl v předešlém příspěvku, německá media se prezidentskou volbou v Čechách nezabývají. Mají jiná témata, na př. vytvožení vládní koalice. Své sousedy ale neignorují. Stručná zmínka o volbách prezidenta v ČR proběhla ve všech seriozních novinách, v rozhlase i v televizi. Nikde nebyl citován nějaký projev či výrok pana Drahoše. Pouze v SZ (Süddeutsche Zeitung) se nedávno objevila glosa o tom, že jak stavající čs.prezident Zeman, tak i jeho eventuální následník Drahoš se explicitně vyslovili proti přijetí emigrantů v ČR. Opakuji, oba kandidáti odmítli řešit rozdělování emigrantů v EU. Pokud to vydání SZ ještě najdu, naše rodina staré noviny nearchivuje, pošlu jej via scan na e-mail adresu bloggu iDnes.

Od Vás očekávám, že zde uveřejníte to německé medium, které údajně Vámi citovaný výrok pana Drahoše publikovalo. To jest přesný název těch novin, datum vydání a stránku, po případě tu televizní stanici a datum vysílání. V německu má každá televizní společnost vlastní videothéku, kde se dají sledovat téměř všechny programy nazpět. Kondicionály a reporty à la ...jedna paní povídala... mě nezajímají. Tak pracují investigativní journalisté. Všechno ostatní je fake news, demagogie a shitstorm. (storm =bouře/krupobytí, shit jsou výkaly tlustého střeva) Doiufám, že mi rozumíte.

0/0
27.1.2018 1:10

J65i32ř77í 50S80v57o23b70o70d37a 9975598143306

Napsal jste kultivovanou a rétoricky velice dobře zvládnutou úvahu R^

Stejně jako Vás, i mě zaujala ta úvodní poznámka pana Drahoše, ve které Zemanovi vytknul, že je prezidentem dolních deseti milionů. I když se to později snažil zachránit "jakože ironie", tak minimálně rétoricky to naprosto nezvládl. Ale možná to nezvládl ani fakticky, protože s tímto tématem dokonale souvisí jeho názor na všelidové hlasování, tedy na referendum. Je zajímavé, že pan Drahoš je ochoten nechat se zvolit prezidentem naší země ve všelidovém hlasování, ale není ochoten důvěřovat občanům v jiných zásadních otázkách, a je proti referendu. Jeho argument je zvláštní – několikrát zopakoval, že "nejsme Švýcarsko, kde je referendum součástí stoleté tradice". Když jsem to slyšel, tak jsem si říkal – tak jste se měl stát prezidentem Švýcarcka, když jim důvěřujete víc, než Čechům.

Dále s tím souvisí to, jakým způsobem hodnotí brexit. Hodnotí ho naprosto negativně. Docela správně mu Zeman oponoval, že jde o urážku britských občanů. Na brexit lze pohlížet pouze jako na událost, která je důsledkem nějakých příčin, nikoli pohledem jediného člověka, který si myslí, že jeho názor je správný, a proto by voličům zatrhl nejen brexit, ale i hlasování o něm.

Vnímám to jako dost zásadní problém.

+8/−2
26.1.2018 16:46

F56i83l98i58p 33T17y55k93a95l 3875598373644

Pane Svoboda, domníváte se, že pan Drahoš neumí počítat a neví kolik obyvatel má ČR? Jestliže je Zeman presidentem dolních 10 milionů, znamená to, že J.Drahoš by měl být presidentem jen pro 1⁄2 milionu obyvatel? Pokud chcete stavět pana Drahoše do negativního světla, musíte si vymyslet jinou metodu. Vaše interpretace té tv-diskuze je směšná, ne-li nesmyslná.

Důvěryhodnost

De facto důvěřují lidé generelně více švýcarům než čechům. Na tento fakt se můžete dívat jak chcete, nic na tom nezměníte.

Referendum

Pokud vím, existuje všeobecné referendum jen ve Švýcarsku. Určité marginální záležitosti se dají řešit referendem i v Německu, na př.: Autobahnvignette. Samozřejmě i v jiných státech EU je možné plebiscitem nepopulární institucionální nařízení blokovat. Domnívám se však, že volba presidenta per referendum je v Evropě zatím privilegium jen v Čechách. Švýcarsko je totálně decentralizované. Existuje tam 26 autonomních kantonů a 4 oficiální jazyky. Jen málo Švýcarů ovládá perfektně 2 jazyky. De jura nemá Švýcarsko ani hlavní město. V Bernu je sice sídlo parlamentu a vlády ale Bundesgericht je v Lausanne

Versicherungsgericht v Luzernu, Verwaltungsgericht v St.Gallen, ETH v Zürichu. Jak chcete takový stát řídit centrálně? tam se musí vše řešit jen referendem. Vlastně to není stát ale Konfederace nebo také Eidgenossenschaft, jak se Švýcaři sami definují.

Brexit

Ano, to byl plebiscjt par excelence. Ostatně těch anti-EU hlasů bylo jen o několik stovek více než těch pro-EU. Je to ryze vnitropolitická záležitost a veškeré externí zásahy jsou obsoletní. Pokud Britové Brexit skutečně realizují, zatím to není definitivní, budou muset zaplatit EU cca 65 až 120 miliard Euro, což nechtějí a do dne výstupu z EU ani nedají dohromady. Otázka je, zda jim Skotové neudělají čáru přes rozpočet, protože ti chtějí v EU zůstat. Brussel nabídl V.Británii pokračování členství. Mnozí významní politici jak v EU tak v UK se domnívají, že Angličané vezmou Brexit zpět. Mají dost času o tom uvažov

0/0
26.1.2018 23:55

F70i85l70i68p 51T54y92k29a71l 3655118813454

Vážený, nejen Vy ale mnoho jiných čs. pisatelů zde používají cizích, z latiny nebo z řečtiny odvozených slov, ačkoli jejich významu nerozumí. Retorika latinsky "rhetorica" řecky "rhêtorikê" je nauka o řečnickém umění nebo také nauka o umění řečnit. V učebnici o rétorice najdete návody jak přednést nejakou řeč poutavě a zajímavě, kde máte klást důraz, kde zvýšit hlas, kde udělat pomlku, jak modulovat intonaci atd.,atd.. Když něco napíšete, jedno zda to má smysl, zda je to systematicky dobře uspořádáno, zda daná témata na sebe logicky navazují atd., tak se jedná o písemné konstatování a ne o retoricky zvládnutou úvahu. Jakékoli písemné podání, tedy zpráva, reportáž, feuilleton, pojednání a pod. vylučuje bezprostřední transformaci emocí. To je právě ten velký rozdíl mezi akustickým a písemným projevem. You know what I mean?

Váš výrok: ...napsal jste rétoricky velice dobře zvládnutou úvahu... je gramatický paradox a nedává žádný smysl. OK ?

0/0
27.1.2018 2:25

M18a33r18e75k 46V83a67l46i77č15e88k 2501599934710

tak trochu se nedivim, ze jste nepochopil narazku pana Drahose na Zemanovo slovni spojeni "dolnich deset milionu", kterym se ohanel ve volbach 13 a jak to dopadlo, vime vsichni

volte Zemana - pokud Vam nevadi lzi, arogance, dehonestace souperu a clovek, ktery svoji cinnosti na postu ve state vetsinovy respespekt za 5 let vykonu neziskal

+5/−2
26.1.2018 15:41

J35a89n 90K53r91á51t83k10ý 9677553155205

Asi jsem se díval včera na jiný pořad. Moderovala to, co jste sledoval, také paní Světlana Witovská???

1) prezidentem pro dolních 10 milionů - Drahoš použil ironii, škoda, že to někdo nepochopil - zde je vidět, že aspoň jeden člověk.

Zeman totiž nemůže tvrdit vážně, že je opravdu prezidentem pro dolních 10 milionů

2) Drahošův osobní postoj je několikrát zopakovaný - ekonomické migranty nikoli, jiné za jasných podmínek ČR a nikdy ne stanovenými kvótami.

3) koho by přivedl, na to dal jasnou odpověď - má několik kandidátů, ještě nevybral. To není nic proti ničemu a je to daleko lepší než vědět, že kancléřem bude zloděj Mynář, o jehož setrvání na Hradě Zeman mnohokrát lhal. Dále pak Nejedlý a spol. Koho by asi mohl Drahoš přivést horšího? Babiše? Bobošíkovou?

4) výdaje na kampaň a dary má pan Drahoš transparentní (kdyby ne, už by to bylo zveřejněno, nebojte se); naproti tomu Zeman ... to není třeba už po včerejšku rozebírat.

Ano, je věcí každého z nás, koho volí. Ale proč výtky vůči profesoru Drahošovi jsou povětšinou jen typu jako v tomto článku? Proč pro výtky vůči panu Zemanovi stačí jen poskládat přímo jeho prohlášení a skutky za poslední roky???

+13/−8
26.1.2018 14:12
Foto

D11a84l27i97b75o87r 94B47a70r86t21o22š 5524960337179

váš dojem, že prohřešky pana Drahoše se přecházejí , je velmi správný

+12/−7
26.1.2018 13:40

M64a79r11e93k 98V57a45l75i19č38e52k 2691339334500

ty Vase dojmy, Dalibore...

+4/−4
26.1.2018 15:41
Foto

D30a41l72i66b61o60r 17B23a61r63t56o10š 5484770787109

ne fakta..jen jsem potvrdil něčí dojem..........

+3/−1
26.1.2018 15:46

L94u27k75a44s 87S54u21c21h52a48n51e87k 5476457353230

Tak já "prohřešky" pana Drahoše nepřecházím ... nepíšu o nich blogy ani příspěvky v diskuzích, nicméně to, co mi vadí tu zaznívá málo. I přes proklamovanou slušnost se pan Drahoš dostal k výpadům, které nelze označit ani za diplomatické ani za slušné. Snažím se to přičíst mediální nezkušenosti.

Co se migrantů týče, vyjádřil se jasně. Naopak tvrzení páně Zemana že to píše německý tisk a tak to musí být pravda, je poněkud úsměvné. Zrovna od něj.

Co se spolupracovníků týče, vyjádřil se opět jasně. Neví ... kdyby věděl, řekne.Když neví, co by měl říct jiného? Vždyť po volbě má déle jak měsíc čas na převzetí úřadu. Zde lze přičíst k dobru jiným jeho protikandidátům, kteří už jasnou představu měli a prezentovali ji v diskuzích před prvním kolem.

+1/−2
26.1.2018 15:58
Foto

P47a46v90e80l 78D40v71o56ř56á66k 5489395514560

Já jsem prof. Drahoše dost pozorně sledoval při obou besedách a viděl jsem, jak se musí přemáhat, aby panu presidentu neřekl něco od plic. S "neslušňákem" se někdy v rukavičkách jednat nedá, viz povídku Jana Werich O opici a lvu.

Ani já jsem za 74 let svého života nepotkal člověka tak nehodného a neslušného, povýšeného a arogantního, lháře a manipulátora, jakým se jeví náš pan president. S takový se v podstatě nedá jednat vůbec.

Jinak souhlas.

+2/−4
26.1.2018 18:19

M96i96r40o37s57l51a56v 87K62u75l30h61a23v22ý 5199282751

Drahoš je super lhář, viz přijetí 2600 - prý Ukrajinců a vietnamců!!!;-D;-D

0/0
26.1.2018 23:35
Foto

D26a38l42i62b12o86r 96B31a64r55t29o87š 5314150807689

právě jste takový příspěvek napsal.............a ano máte pravdu hned první odpověď pana Drahoše na první otázku byla jasně ANTIZEMANOVSKÁ a v tomto duchu se pan Drahoš nesl celou debatu a nedokázal jít na podstatu věci...jen se držel své červené nitě...ANTIZEMAN..nic jiného neřekl........krom toho nebyl schopen ani rozumě naznačit jaké lidi by si s sebou vzal na Hrad, což vyprovokovává i myšlenku, že by to mohl být Kalousek, který by se na nějaké slunné pozici ještě více vyprofiloval a v dalších volbách by kandidoval ne prezidenta...což by mělo pro něj stejnou výhodu právní nedotknutelnosti jakou si takto zařídil i Klaus......

takže jen uvidíme jak to zítra dopadne..........

+1/0
26.1.2018 20:21

J95a51n 53B56u19r86i82a66n 2593829254600

1) Dolních 10 milionů - právě před chvíli na to byl dotazován na Radiožurnálu, a tam to upřesnil, že na Miloši Zemanovi mu vadí, že společnost rozdělil. Zeman prohlašoval, že chce být prezidentem dolních 10 milionů. Drahoš by byl rád prezidentem všech 10 milionů.

2) Drahoš se netají tím, že je zásadně proti nařízeným kvótám. Jestli je osobně pro dobrovolné příjímání uprchlíků opravdu nikdy neřekl. Ale není to podstatné - to je starostí vlády a nikoli prezidenta.

3) Nedivím se, že Drahoš lidi, které hodlá přivést na Hrad nejmenoval. Co by to pro ty jmenované lidi znamenalo, kdyby Drahoš ve volbách prohrál? Životem by je pak provázela tato nálepka.

4) Nedokážu posoudit, jestli měl Drahoš zahrnout koncerty do kampaně. Na druhou stranu Zemanova nekampaň před 1. kolem byla nejspíš daleko závažnější.

+7/−3
26.1.2018 13:39
Foto

P26a58v47e38l 89D31v11o19ř93á93k 5209425164920

A teď ještě k tomu ti perfektní dárci. Ale to nevadí. R^

+7/0
26.1.2018 13:42

E95v36a 10H41a69s48n91í27k69o65v70á 1654391556754

"Nekampaň" není nic protiprávního. Sice říkal, že kampaň nebude vést, ale zároveň ji nikomu nezakázal vést za něj. Samozřejmě mělo všechno být na transparentním účtu, ale vejdou se do limitu i Horáčkovy reklamní plochy?

+2/−1
26.1.2018 13:46

M13a28r71e46k 13V47a95l81i58č40e83k 2791599124560

pokud narodu tvrdim, ze kampan nevedu, nedovolim nikomu vyuzit v reklamni prezidentske kampani moji fotografii a jmeno

pouze pretvarka a lez

vsichni jsme billboardy Zeman znovu videli

+2/0
26.1.2018 15:43

L42u23k13a93s 86S39u58c51h54a21n35e98k 5886817663340

To asi byla narážka na Zemanovy cesty po krajích českých v době trvání kampaně.

Co se Horáčkových ploch a "koncertů" týče, zde asi bude mít konečné slovo úřad, který na tohle dohlíží

0/0
26.1.2018 16:01
Foto

P91a55v42e89l 75D48v94o12ř55á98k 5549505114850

A co myslíte, jak bude úřad dohlížet na ty Zemanovy dárce?

Nakonec by Zeman mohl ještě za použití jeho fotografie požadovat kompenzaci pro porušení jeho autorských práv.

0/0
26.1.2018 18:28
Foto

P68a42v24e23l 32D57v61o44ř67á46k 5539755264350

Jenže to tam mělo být ještě před volbami, jenže výklad pravidel je opět nejasný.

Zeman se spoléhal na to, že seznam dárců nikdo nestačí prozkoumat. Ale to víte, ta novinářská žumpa.

Horáčkovy plochy se ovšem podle téže mezery v předpisech mohou "dovykázat" ještě dodatečně. Krom toho to Horáčkovi také nikdo nepřikázal.

0/0
26.1.2018 18:25
Foto

R77u47d17o10l91f 15J90e34l26í21n80e93k 8273109489866

Drahošův tým provedl analýzu včerejší debaty a on na základě techto poznatků složil na Radiožurnálu reparát. Nic nečekaného.

+5/0
26.1.2018 14:06

P83e18t50r 68K52o91r84e74c58k19y 2723567863951

Co mě na vysílání TV zaujalo a to dnes, ale už si v záplavě kanálů nepamatuji který to byl, ...že obyčejní lidé, kde má pan D chalupu ho nevolí , neviděl jsem celou reportáž ,ale zdálo se, že je pro ně příliš intelektuální, je dalek od jejich problémů. Ale je skutečně možný,že to byl jen nevhodný výběr vzorku lidí...

+2/−2
26.1.2018 13:26
Foto

P45a98v32e69l 34D17v91o54ř57á94k 5939435264120

Ta záplava kanálů je potvora. Ale hlavně že to víte přesně! Zkuste to dohledat! A nezdálo se Vám to jenom? ;-D

+2/−3
26.1.2018 13:46

P42e38t39r 60K95o80r61e45c35k56y 2823847623411

..no kéž by, já bych tak rád spal, ale v poslední době se mi to nějak skutečně nedaří...ale nedohledám,jen taková zajímavost..

0/0
26.1.2018 16:36

M50a82r42e44k 47V29a75l80i70č57e75k 2401949384600

takze, abych se ve Vasem prispevku dobre orientoval, je to neco podobneho:

videl jsem na strome sedet kosa, mozna to ale nebyl strom, ale plot a ten ptak byl spis koroptev?

+2/0
26.1.2018 15:45

P54e74t18r 75K81o42r30e78c21k60y 2153447103731

....no to je pěkný přirovnání,....tak znova..lidi v místě jeho chalupy ho nemusí,,,ale channel si nepamatuji..

0/0
26.1.2018 16:35
Foto

P74a86v49e54l 59D14v73o62ř58á95k 5959365604660

Aby to nebylo jako s Peroutkou! ;-D Ovčáček to najde!

0/0
26.1.2018 18:29

P80e84t65r 85K32o84r79e81c73k18y 2793977303131

..do Ovčáčka mám daleko, bohužel...ale ikdyž je stáří velmi nedůstojné, dnešní vysílání z jeho vesničky si pamatuji..

0/0
26.1.2018 19:49
Foto

J30i83ř41í 84H74e16r95m70á35n84e44k 4346852902250

Já si myslel, že se Drahoš přeřekl nebo já špatně slyšel. Ale, on opravdu řekl, že Zeman je prezidentem dolních 10M? To je ale skvělé. To je přece chvála.

+6/−1
26.1.2018 13:03
Foto

R54u80d62o97l36f 93J29e21l25í93n92e22k 8413739609826

Jenže mnoho z těch 10 mil. to nepochopí a Drahoše svým hlasem podpoří.

+1/0
26.1.2018 13:33

V69o42k74o64u21n 61V54l69a20d58i79m50i96r 8972878659628

To je uplne jasne, protoze tech dolnich 10 000 000 Cechu nekoho s takovym jmenem nemuze volit.

Kdyby proti tomu soucasnemu hradnimu panu nastoupil nejaly Lacina, nemel by pan soucasny president nejmensi sanci.

0/0
26.1.2018 18:45
Foto

R38u35d27o66l15f 93J88e22l72í59n22e13k 8573939209826

To víte, každá koruna dobrá a krok do neznáma by nás mohl vyjít Draho(š).

0/0
26.1.2018 19:26

L13u52b28o91š 82Č96e67r93n35ý 6199239397328

Jyřiku ne, že se zejtra budeš někde schovávat;-D;-D;-D;-D

+1/−1
26.1.2018 13:36
Foto

J48i18ř41í 16H14e18r29m39á13n32e62k 4696422552880

Já, Lubošku, budu slavit 52cm a 3,56kg živé váhy. Je jako bratr Michaela S. co havaroval na lyžích.

+1/0
26.1.2018 14:09

E84v14a 12H65a13s49n78í70k68o61v23á 1424631726194

Podle mě to chtěl nějak rozvést, ale zamotal se v tom, tak raději mlčel. :-)

+3/0
26.1.2018 13:39

J61a35n 28B68u95r11i23a53n 2473839444260

On se nepřeřekl - jen to pořádně nevysvětlit - mluvil o tom, že Zeman rozdělil společnost a použil pro to obrat dolních 10 milionů.

+1/0
26.1.2018 13:40
Foto

P98a30v64e31l 49D51v78o18ř31á16k 5579365814690

Vždyť to o sobě Zeman tvrdí.

0/0
26.1.2018 13:44

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz