Děkujeme za pochopení.
K24a40r28e10l 38B17e15d69ř36i35c26h
Přiznám se, že léta vybírám internetové obchody podle způsobu doručení. Pokud je možnost jen ČP, tak radši neobjednávám. Volím vždy doručení přes PPL, DPD a pod.
Přes některé problémy je na ně v principu spolehnutí. Někdy jsou s nimi problémy, ale v případě Pošty prakticky vždy.
M24i50r34o49s35l20a70v 97B81u57č49e34k
O tom doba je - Zákazník je pán, diktuje podmínky, pak obrovský prostor služeb. Neobtěžujte mne, trapným postáváním v jakýchkoliv frontách - čas je drahý. Dřív byl problém - cokoliv užitečného vyrobit, nedostatek zboží. Dnes opačně - zboží je více - jako peněz. Važte si mne, že jsem byl ochoten k vám vůbec přijít a něco koupit ! (Slova pamětníků 1 Republiky). Objednal jsem - zaplatil - nedodali ? No to je neslýchané ! ...
I86v62a45n 42V73e59s37e30l23ý
Zákazník by měl být pán, ale je si třeba uvědomit, že zákazníkem pošty je, dle toho kdo může službu reklamovat, odesílatel, ne adresát. Adresát asi není nic.
M30a18r43t30i52n 34S22e52d60l77á33č40e65k
Na diskuzi u jiného blogu popisuji dodání mého "balíku do ruky". K tomuto bych rád napsal taky jednu historku - jednou jsem chtěl poslat menší balíček a ještě se parametry vlezl do doporučené zásilky. Na poště - dotaz, zda to nechci poslat jako balík, že se to paní pošťačce špatně ponese. Tak to mě taky umrtvilo... Ale nedal jsem se.
M16a48r30t74i15n 17N39a39p34l57a30v12a
Já myslím, že to nenesla tak jako tak...
P44a89v11e69l 86H22e93k
Dá se předpokládat, že jste si stěžoval dále a na vyšší místa nebo jen bulíte na blogu?
P90a28t82r85i58k 55B30a78n25g92a
Teda sorry, ale tohle je argumentační faul jako BRNO. Ten člověk popsal svojí zkušenost s poštou (ostatně, mám stejných zkušeností na knihu).. a já osobně z textu pochopil, že si na vedoucí stěžuje.. ale napsat mu, že bulí? No to teda sorry.. To mají všichni jako mlčet, aby "nebuleli" :)? Teď jen, aby mu někdo další napsal, že je udavač..nebo tak něco. A bude to komplet.
- Počet článků 30
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1366x