Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážený autore, ročně ztratí při porodu miminko několik set žen v Čechách. Nevím, nakolik je to, co jste napsal, skutečnost - o terapií a zvládání traumat toho podle textu moc nevíte ... Pokud je to podle skutečnosti, tak ta maminka měla zřejmě ve zvládání tragické životní situace hodně mizernou podporu. Ale váš text vnímám vůči ženám jako neskutečně ponižující a urážlivý. Děti umírají na asfyxii i v porodnici - to, jestli porod skončí radostí či traumatem závisí na kvalitě zdravotní péče, ne místě porodu. Krom štěstí a schopnosti ženy porodit pochopitelně. Jinak, krom pár tragických zkušeností jsou v Čechách tisíce párů, co radostně porodily doma - doporučuji třeba blogy na http://www.anetakonculova.cz. A pokud chcete autentický příběh mé klientky, která sdílí zkušenost úmrtí dítěte při domácím porodu, najděte si Svíce, co dává místo světla tmu. Jen problém nebyl v místě porodu. .. Ale v selhání porodní asistentky.

1 0
možnosti
Foto

J46a29n 74P31r36a22ž55á81k

23. 10. 2017 20:45

Ano, zde je tušit, odkud fouká vítr. Váš komentář plus komentáře paní Soldánové a pana Malíčka se začaly objevovat dnes, tedy až za několik dní po zveřejnění článku. Všechny přitom mají jeden společný rys, jímž je naprosté ignorování názorů a dokonce i vlastních zkušeností žen, které se k článku vyjádřily dříve. Nyní sama uvádíte, cituji "příběh mé klientky." A tak se ptám, zda to mám chápat tak, že se zde ve jménu své soukromé aktivity snažíte (buď sama nebo společně se dvěma výše jmenovanými) propagovat domácí porody a přitom striktně odmítáte neoddiskutovatelný fakt, že jsou pro matku i dítě mnohem rizikovější než porody v porodnici, tedy za přítomnosti lékařů dané specializace a plně vybavených porodních sálů? Mohu jen zopakovat to, co jsem napsal už jednou. Pokud vám nestačí názory zde diskutujících žen, ptejte se lékařů porodníků a uvidíte, že 99 procent z nich mi dá ohledně srovnání obou rizik za pravdu.

2 1
možnosti
Foto

Kdybych rodila doma svojí první dceru, tak tu není. Určitě by se ni líp, vše zvládala s blízkou osobou. At ́už s manželem nebo třeba ze sestrou, tehdy mi musela stačit vzdálená příbuzná, která tam tehdy pracovala a pomohla hodně. Rodit doma je ruská ruleta. 8-o

1 0
možnosti
Foto

J93a36n 27P21r41a75ž76á17k

23. 10. 2017 17:11

To jste vystihla trefne, Dani. Jsem rad, ze to dobre dopadlo. Diky, hezke odpoledne:)

0 0
možnosti
JS

Dobrá fikce  tomuhle se v literatuře říká magický realismus.. Něco, co zní uolne reálně, ale ve skutečnosti to prostě není možné. Kdybyste měl trochu kultivovanější písemný projev, doporučila bych vám, ať se datd na literaturu 

Nejvíc mě pobavila podezřelá poloha pupečníku na UZ a pak plod uškrcený pupeční šňůrou.. chlape, když už si chcete vymýšlet pitominy, tak se aspoň trochu dovzdělejte v dané problematice.

Už to vidím, jak každej, kdo si tu vaší snůšku nesmyslů přečte, bude teď v internetových diskuzích argumentovat tím, jak známá jeho/její známé porodila doma dítě uškrcené na pupečníku... Boooože.

1 2
možnosti
Foto

J68a62n 27P79r31a14ž66á41k

23. 10. 2017 13:09

To je právě ono. Každý, kdo podceňuje reálné nebezpečí si najde tisíc důvodů, aby svoje okolí a hlavně sám sebe přesvědčil, že toto nebezpečí neexistuje a že ten, kdo na něj upozorňuje, je hlupák. To se netýká jen domácích porodů, ale například neočkování dětí nebo různých pochybných léčebných metod. Zeptejte se nějakého porodníka, imunologa apod., 99 ze sta vám to potvrdí. Když už lidé okolo vás, respektive okolo pana Malíčka musíte věřit těmhle nebezpečným věcem, tak je proboha neprosazujte u ostatních. Jak by se vám, jako ženě, třeba líbilo, kdyby se vám při domácím porodu přihodilo něco, při čem k záchraně vašeho života nebo života vašeho dítěte potřebujete okamžitý operační úkon?

2 1
možnosti
JM

Hezké sci-fi. Připomíná mi to scénář amerického filmu, který si nedělá zbytečně starosti s realitou. ;-D

0 1
možnosti
Foto

Jak si tak pročítám vaše komentáře, tak vidím, že teoreticky to máte zmáknuté opravdu dobře:-P

1 0
možnosti
EB

to bylo moc smutné ... když se nerozhoduji jen za sebe, musí brát ohled na toho, kdo nemůže říct svůj názor. i v nemocnici se mohou stát tragické případy, ale pomoc je v bezprostřední blízkosti. a čas je přesně to, co v 90% rozhoduje. výborně podané, tak jako vždycky. díky :-)

1 1
možnosti
Foto

Jane, velmi smutné. A podobný průšvih, časovaná bomba, je o odmítání očkování dětí. Perfektně napsáno. Díky.

1 0
možnosti
Foto

S tím očkováním máš pravdu, Marceli. Díky, hezký den.

0 0
možnosti
MV

snad se tvuj text dostane k tem, co o domacich porodech "uvazuji", Jene

0 0
možnosti
Foto

J83a75n 31P43r47a16ž76á84k

19. 10. 2017 12:44

Marku, některé takové možná naštve, ale kdyby odradil aspoň jednu, byl bych rád.

0 0
možnosti
Foto

opravdu smutný příběh-nemám na porodníka nejlepší vzpominku přesto bych neriskovala tím, že bych rodila doma-v nemocnici jsoz větší šance na přežití v případě nečekaných komplikací---ikdyž:-/

1 0
možnosti
Foto

J52a39n 15P49r69a88ž67á12k

18. 10. 2017 22:13

Ano, stoprocentni zaruka neni nikdy. Ale novorozenecka umrtnost je u nas jedna z nejnizsich na svete. Diky, Libu.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel i takové věci se dějí. Se životem, i tím nenarozeným, se nemůže hazardovat.;-(

1 0
možnosti
Foto

J26a18n 81P20r40a41ž30á92k

18. 10. 2017 19:59

Přesně tak, Pavlí. Díky za nakouknutí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2126
  • Celková karma 31,39
  • Průměrná čtenost 1304x
Psavec amatér, životní optimista, milovník svobody, prostě Střelec jak má být:-).

Články o výstavách opuštěných koček jsou na hlavní stránce blogu publikovány se souhlasem redakce.