- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každý ví, že inkluze se dělá na příkaz EU a u nás je navíc šitá na míru jisté mensině, což je jasná diskriminace normálních a chytrých dětí. Dělá to na mě dojem, že EU a jejich sluníčkáři nechtějí normální a chytré občany. Pro EU je asi ideálem smažka z Kliniky, který na povel vyjde demonstrovat za jakoukoliv multikulti blbost, která je z dílny EU.
Ale prosím vás, každý, kdo se ve školství (nejen speciálním) dnes pohybuje, s inkluzí nesouhlasí. Některé děti integrovatelné nejsou a nikdy nebudou. Přála bych panu pisateli, aby strávil týden ve třídě praktické ZŠ, kde 80% jsou romské děti.. Aby se trochu dostal do reality.
Nevěřil jsem vlastním očím. Já bych navrhnul zásadním způsobem snížit počet studentů humanitních oborů. Jak sleduji co dokážou vyprodukovat, tak stejně je máme na dvě věci.
To už jsem tady dlouho neviděl. Téměř tisíc přečtení a karma pod 10.
přímou karmu zatím dalo pouhých šest čtenářů
Inkluzi je potřeba v prvé řadě vymýtit ve vládě, v parlamentu a v prezidentské kanceláři. Ale to bude běh na hodně dlouhé tratě.
Inkluze by se měla hlavně týkat jen těch vzdělávatelných a ochotných se vzdělávat. Líné a mentálně postižené stejně nikdy nikdo nevzdělá. Jo vlastně ... ono to začlenění už existuje i bez slavných nabubřelých frází. Inkluze jen tahá peníze z veřejné kapsy.
To je nesmysl. Ten vzdělavatelný se naučí daleko víc ve speciální škole, kde se mu mohou věnovat.
Pro mě zase není fér vykalkulovat náklady a pak chtít mnohonásobně více,protože neumím základy matematiky.V takovém případě ať ti samozvaní erudovaní odborníci táhnou,když neumějí počítat.
Je zajímavé,že se furt řeší férovost segregace,nevýchova rodičů a peníze,ale že ti rodiče dostanou dávky,aniž by museli dokazovat výchovu k potomkovi se neřeší.
Proč se například nárok na dávky,nebo když rodič pracuje tak na daňové zvýhodnění,nepodmíní školní docházkou a chováním potomka ve škole?
Není pravda, že by romské děti byly zařazovány do praktických a speciálních škol neoprávněně. Pravda je taková, že ty děti jsou cíleně segregovány a vylučovány ze společenského života majority svými rodiči a to jejich katastrofální ne/výchovou. Mnohé z těch dětí nejsou schopny splnit ani základní kritéria pro přijetí do ZŠ a trvale vykazují spíše úroveň mentálního zaostávání.
Neznají barvy, tvary, neumí počítat ani do deseti, neví v které zemi žijí, nemají základní společenské návyky, neumí se samy obsloužit, neuznávají jakoukoliv autoritu, nemají sociální návyky, knížku, blok a pastelky drží poprvé v životě (jak zjistil jakýsi sociální průzkum). Tady je jasně vidět, že sta tisíce sociálních dávek vyplácených na děti romským rodičů v prvních pěti -šesti letech jejich života byly zjevně ukradeny a zneužity.
Romové si našli obezličku v tom, že zařazení do speciální školy předpokládá nějakou mentální dysfunkci, a oni jsou schopni doložit, že v pubertě, tedy po letech vypiplávání žáka ve speciální škole, tedy poté, co z něj desítky pedagogů vychovají jakž takž použitelného člověka, že ta dysfunkce tam není a že tedy byly zařazeny nesprávně, takříkajíc rasisticky.
Nezvěme tento stav už konečně pravdivě: jedná se o mentální podúroveň úmyslně zapřičiněnou jejich rodiči. Není přeci možné, aby zaměstnaná matka naučila své dítě mimo jiné skládat puzzle, a jiná, válící se 24hod. doma nenaučila své dítě v šesti letech ani používat příbor.
Jistě, zaveďme tedy opět pomocné školy a jasnou klasifikaci úrovně znalostí a dovedností žáka 1-9 stupně ZŠ. Nesplníš, mažeš do blbšulky! S tím, že každé pololetí mají rodiče možnost přihlásit své dítě k testu, zda-li už splňuje úroveň určité třídy ZŠ. Potom bude vzato.
Bavil jsem se z několika učitelkami prvního stupně a všechny se shodly: díky inkluzi (a před tím díky pozitivní diskriminaci) vychováváme za těžké peníze a pod dohledem státu programově budoucí kriminálníky s IQ 90.
A perlička na závěr od jedné z nich: "Ani po prvním půl roce jsme h
A perlička na závěr od jedné z nich: "Ani po prvním půl roce jsme ho nebyli schopni naučit, aby si zapamatoval jméno své matky! A to má pedagogického asistenta."
inkluze ve vašem pojetí je zločin na dětech.
Předpokládám, že děti autora navštěvují základní školu v jedné třídě spolu s několika inkludovanými, nejlépe romskými spolužáky. Anebo snad dítě autorovo je samo inkludované? ...