Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Š90t37ě86p17á38n78k21a 53B25e89r90g26e12r19o61v30á 8653431790400

... diskuze žije ;-)  R^

+3/0
24.11.2014 20:09
Foto

I37v16o 79C26i55l65i83c89h 1770892851954

Ani ne, nějak ji už přestal živit hlavní troll ;-(

+4/0
24.11.2014 23:11
Foto

I34v68a19n37a 62V98a54v54ř33i39n51o41v57á 1732316119370

zřejmě zpracoval výsledky šetření a poté se šel nabonzovat R^

+7/0
25.11.2014 17:18
Foto

K52a78r93e44l 48B49o46h42á18č32e36k 1341137456964

;-D

+1/0
25.11.2014 17:28

M46a18r61t42i54n39a 75T14r55o78j41a58n24o27v42á 5413208835

Pane Cilichu, můžu se na něco zeptat? Máte zahrádku? A zaléváte na ní pečlivě merlík, pýr, kopřivy a tak?

Snad to nebude hodnoceno jako off topic, ale zalévání kopřiv mi přijde podobně produktivní jako vaše diskuse s trollem...:-)

+3/0
19.11.2014 22:26
Foto

L54e47o55n86t35ý11n14a 36C73h51v18á36t87a15l33o94v41á 1763705616

To je věc názoru, já myslím, že Ivo nezalévá, ale pleje. Jen zatím doufá, že nebude nutné použít DDT nebo vlastně Roundup. ;-D

+3/0
19.11.2014 22:36

M28a95r98t61i85n33a 31T14r11o96j48a80n86o56v57á 5703498415

Ale konvičkou se nepleje, pleje se motyčkou.;-)

+1/0
19.11.2014 22:38
Foto

L80e87o90n45t13ý87n98a 32C83h10v81á52t65a23l45o20v31á 1673235346

Ani konvičkou ani motyčkou, ale klávesnicí. ;-D

+1/0
21.11.2014 1:41
Foto

I82v34o 13C64i54l85i94c60h 1640472721514

Zahradu samozřejmě mám, ale kopřivy (mj.) si na ní na čaj, nebo na co vlastně, pěstuje naše babča ;-) Ale ta si tam pěstuje kde co :-P

Možná jsem naivní, ale já boj se zlem (alespoň zatím, dokud mám dost sil) vzdávat opravdu nehodlám.

+1/0
19.11.2014 22:38

M16a50r41t67i72n29a 73T25r60o14j79a64n89o64v86á 5263228735

A není to trochu přepjaté? Nazývat jednoho bezvýznamného trumbelínka rovnou zlem?;-)

+2/0
19.11.2014 22:42
Foto

L31e74o46n45t75ý36n11a 94C83h47v49á35t79a77l59o49v84á 1913935716

Není, udavač je zlo.

+4/0
19.11.2014 22:51
Foto

J94a69n63a 42M68a92j68o25v47á 4415222726853

Jenže lidé Hanakova typu se syti pozorností - po dobrém nebo po zlém, hlavně když se o něm mluví. Z toho hlediska je nejlepší ho nevidět.

+4/0
19.11.2014 23:11
Foto

I28v12o 95C25i15l54i56c29h 1330922921464

Ano, máte na jednu stranu pravdu. Jenže pokud proti čirému zlu nebudeme bojovat, dokud nemá žádnou moc, tak nakonec časem zvítězí, protože nebude mít pro ty váhající (a těch je většina - ostatně proč asi pan Hanák tolik vyzdvihuje demokracii, neboli vládu většiny dle Gaussovy křivky, ale o svobodě nechce ani slyšet?) žádnou protiváhu. Co je lepší?

+2/0
20.11.2014 18:57
Foto

J11a63n94a 72M95a92j91o56v58á 4405622806773

Já myslím, že dát najevo, že tohle tedy ne, zareagovat, určitě. Ale zbuhdarma déle sytit pozorností už je spíše jenom krmeni jeho Ega.

+2/0
20.11.2014 19:58

M29a38r93t87i32n97a 29T47r38o64j71a14n92o64v68á 5103778575

Kdyby si ho nikdo nevšímal, tak tohle "zlo" zajde na úbytě, i s celým tím svým pofidérním udavačstvím. On je daleko spíš než udavač takový kverulant. Vzor Klušák.

+4/0
19.11.2014 23:14
Foto

K68a98r47e95l 95B74o33h90á82č80e20k 1141507816674

R^

0/0
20.11.2014 7:23
Foto

J31a26n32a 57M10a85j63o37v74á 4955702396133

No, poslední dobou si myslím, že naopak Klusak patří do kategorie hanakoviti.

+2/0
20.11.2014 20:02
Foto

K95a24r44e86l 59B92o65h84á12č95e46k 1201177216934

Já pro Klušáka začal mít po čase i pochopení :))

0/0
20.11.2014 20:05
Foto

J64a70n42a 55M81a45j63o81v45á 4505812716383

Tak to mne fakt nepostihlo.;-)

+4/0
20.11.2014 20:07
Foto

K17a91r10e59l 87B14o33h86á53č28e47k 1841317206194

:) Já jsem cíťa :)

0/0
20.11.2014 20:11

M20a63r31t30i92n93a 28T24r34o74j31a60n73o61v24á 5303858725

Já jsem taky cíťa, ale Hanack-Klushak syndrom mě nerozněžňuje...:-)Občas rozesměje, občas rozčílí, ale popravdě - jde o... víte co, pobavení, když nastane neplánová nedělní chvilka nudy...

+3/0
20.11.2014 21:06
Foto

K84a52r18e41l 86B29o66h74á40č79e48k 1321467706804

Mně toho druhého líto být zkrátka začalo :) A taky jsem tak trochu zpovzdálí už dlouho pak dohlížel, aby neudělal fakt blbost :) Ono, koneckonců, z jeho pohledu stál opravdu proti celému světu, nepřátelskému a zločinnému ... on tomu opravdu věřil :) 

Ten první je ovšem přeci jen jiný ...

+1/0
20.11.2014 21:18
Foto

I50v53o 71C81i52l52i43c68h 1180282971664

Pan Hanák ovšem také stojí proti celému světu, ale on tam stojí jen díky své nezměrné genialitě a hlouposti nás ostatních, kteří ho nechápeme ;-)

+2/0
20.11.2014 21:24
Foto

K27a53r12e45l 66B81o52h83á27č85e40k 1451137596974

Ne...kdepak...tady se proti němu nikdo zločinně nespiknul, on vyhledává nepřítele aktivně sám od sebe, to ten první nedělal :)

+2/0
20.11.2014 21:41

M56a27r92t50i21n96a 82T80r15o59j97a11n40o65v37á 5323848565

Jo, když to podáte takhle, tak i souhlasím. Klušák měl k Donu Quijotovi rozhodně blíž. Nicméně to chorobné kverulantství je v obou.

+3/0
20.11.2014 21:25
Foto

I77v97o 37C93i46l48i71c66h 1560542461934

Pan Klušák to dle mne nedělal ze zištných důvodů, ale opravdu tomu věřil. I když ani on mi nijak sympatický nebyl.

+1/0
20.11.2014 21:27
Foto

K72a35r34e59l 91B57o20h45á27č60e66k 1551107146104

Ano...on tomu opravdu a věřil ...

+1/0
20.11.2014 21:43
Foto

K54a29r98e70l 17B42o18h19á22č59e84k 1601457956734

Jo, to rozhodně ano :)

+1/0
20.11.2014 21:42
Foto

K13a19r54e79l 98B16o52h29á30č20e70k 1271107766924

Nic, jsem dnes utahaný, docela náročný den, dobrou všem :)

+1/0
20.11.2014 21:44
Foto

I36v49o 26C48i10l58i24c46h 1370802231504

Krásné sny přeji ... i když od nějaké sexy zrzky by Tě to přání to jistě těšilo mnohem víc :-P

+1/0
20.11.2014 21:47

K73l23á94r83a 17L35e71o80n66a 49S57a84m79c44o58v80á 9695390482807

Chudák pan Boháček paní Zajícové tu fotku opravdu věří;-D;-D

+1/0
21.11.2014 12:29

D69a95n20a 83T11e31n59z46l31e95r 5140162855203

Klušáka mi připomíná spíš Darja.

+2/0
20.11.2014 21:07
Foto

I68v21o 93C47i89l60i60c29h 1180562151674

Již po několikáté 2100 ;-)

+3/0
19.11.2014 21:14

J67o40h28a74n 64O66l84e12j65n71í91č45e46k 5851391675

Pane Hanáku, už za první větu vašeho nového článku bych vám dal karmu. Kdybyste namísto slova prezident použil slovo Hanák.R^

+2/0
19.11.2014 17:01
Foto

I73v80o 39C87i72l84i95c67h 1300192191394

Nebudu komentovat samotný jeho článek, to by bylo na nový článek můj (když už již tradičně raději nepovolil diskuze - ještě by mu tam třeba nakonec chodili i lidi a co víc, mohli by mu ty jeho bábovičky a vzdušné zámky třeba i rozbít ;-D) i když s pár body s ním souhlasím. Budu komentovat pouze to, že začínám být čím dál víc přesvědčen, že do svých článků dává ty hrubky zcela schválně a účelově, aby si později poznal své vlastní texty ;-)

+3/0
19.11.2014 18:16
Foto

J34a64n37a 52M53a81j55o93v78á 4465922476433

Články bez otevřené diskuse za čtení nestojí.

+4/0
19.11.2014 20:49
Foto

I92v73o 31C35i63l79i25c78h 1300412451704

Ty humorné ano ;-)

+1/0
19.11.2014 20:52

J18o98h46a31n 19O45l39e12j56n58í22č89e46k 5501671485

I některé odborné;-D

+2/0
19.11.2014 21:04
Foto

I46v29o 40C87i64l66i46c30h 1250522501874

A možná i některé odporné :-P

+1/0
19.11.2014 21:57
Foto

L77e93o62n55t38ý16n32a 72C20h64v76á88t43a34l53o56v32á 1633855276

Souhlasím, také články bez diskuze nečtu. Pokud se autor odhodlá zveřejnit nějaké své "niterné pocity" nebo názory a přitom neustojí diskuzi, pak těžko říct, proč vlastně články zveřejňuje. Pohrdá sám sebou nebo čtenáři? Nedokáže si své názory obhájit? Občas se mi stane, že nějaký článek přečtu a zjistím, že je bez diskuze a také občas kouknu do Hanákových článků ze zvědavosti. Ale vlastně je to jen utrpení, jeho čeština je jak pěstí do obličeje. Když se probírala shoda podmětu s přísudkem, tak byl zrovna nemocný. Slohově ustrnul někde zhruba v páté třídě základní školy. Ale zaujalo mě, že píše podobně jako paní Zajícová. Stejné chyby a stejné vyjadřovací schopnosti.

+4/0
19.11.2014 22:33
Foto

I59v84o 90C64i73l97i50c91h 1560942421404

Sice tu diskuzi zde zase jistý troll opět docela rozjel, ale já jdu raději do postýlky s mojí krásnou mladou ženou, která mi zde nyní tancuje jen a pouze v sexy tenisové sukýnce :-P Kdo chce, může mi to závidět, ostatní mi to jistě přejí :-) Já také panu Hanákovi přeji jeho krásnou přítelkyni, kterou svět neviděl :-P

+2/0
19.11.2014 0:47

J50a76n 56H28a52n89á26k 6361855909588

Nebyl to jeden troll, ale více trollů (viz můj článek http://janhanak.blog.idnes.cz/c/433181/Chcete-se-stat-moralni-bulvarni-zrudou-Inspirujte-se.html)

A všichni byli po právu smazání (bez mého přičinění).

Může Vás těšit, že ani já, a ani Vy (jakožto autor diskuze), jste smazán nebyl ;-)

+1/−2
19.11.2014 13:50
Foto

I13v93o 85C41i42l12i59c13h 1640662591324

Já si opravdu vůbec nejsem jist, že byl například pan Chrástek opravdový troll, dle mne byl Vámi pouze zmatený a zmanipulovaný. Ale pokud si to o něm opravdu myslíte, tak tou jeho vaporizací vlastně požíráte vlastní děti ;-)

Kdo z Vámi ve Vašem článku zmiňovaných "trollů" byl smazán? 8-o Jana Májová? Dana Tenzler? Ivana Vavřinová? Karel Boháček? David Adler? Vladan Černý? Pan Béreš nebo Kavka? Či snad i paní Škorpíková? Možná jste dokázal vyprovokovat a pak dostatečně aktivně bonzovat Františka Smutného, ale možná taky jen courá po Evropě kamionem a proto se zde neukazuje.

O moje smazání se "kdosi" pokusil již několikrát a zatím vždy marně, dokonce i nulové bodové konto mi přes veškerou snahu "jistých" osob doposud zůstalo. Pokud by mne zde nechtěli admini, plně bych to respektoval i kdyby mi třeba ani nesdělili důvod mého smazání. Zastupují totiž majitele tohoto webu a mají na to tudíž plné právo. Pokud mne zde nechce pouze jakási marginální partička trollů v čele s Vámi, pak se obávám těšíte marně ;-D

+6/0
19.11.2014 18:08

J14a95n 22H62a80n20á88k 6421685869298

Pane Cilichu, omlouvám se, ale já už jsem zvyklý na to, že nejste schopný pochopit pár řádků textu, natož pak mé články, proto se pokusím reagovat maximálně blbovzdorně, aby si s tím Vaše infantilní povaha poradila.

1. přečtěte si svou reakci, na kterou jsem reagoval. Postačí první věta (zbytek je Váš trapas). Můžete si to přečíst víckrát.

2. Jak jste možná pochopil, má reakce se týkala té poslední "rozjeté diskuze", ve které pan Chrástek vůbec nevystupoval, takže netuším, proč si zas berete do klávesnice někoho, kdo tu není a soudíte jej (doslova fabulujete).

3. Pan Chrástek mi napsal ve stejné době jako Vám, takže Váš argument bych mohl zcela legitimně otočit proti Vám, nicméně neudělám to, protože nejsem lhář na rozdíl od Vás a navíc pan Chrástek je dospělý muž, opět na rozdíl od Vás.

4. Ujasněte si rozdíl mezi "smazaným" a "zablokovaným". František Smutný a všechny jeho tuším 4 alter ega jen v této diskuzi byly zablokovány. Smazáni byli zejména trollové, které uvádím. František Smutný je definitivně zablokován protože se choval nejen za hranicí pravidel idnesu (tudíž admini rozhodli), ale i za hranicí zákona. To vše při příležitosti kyberšikany jedné z nových blogerek, která posléze ukončila činnost na idnesu.

5. Já, jakožto bývalý admin mezinárodního portálu pro největší světovou společnost v internetové komunikaci, jsem Vám smazal víc jak sto příspěvků. Přeberte si to jak chcete a nelžete.

6. Vy nikoho nezajímáte, Jen (!) trollové si na Vašem plácku udělali hřiště a Vám k tomu stačí servilní poplácání, abyste jim to sežral i s rukou. Vás opravdu není nutné eliminovat, jste duší dítě (proto nesmíte mezi dospělé v mé diskuzi) a proto se tak sebestředně a uraženecky chováte a jen se snažíte parazitovat a přiživit na mých oponentech s titěrnou silou. Všichni to máte marný, bylo Vás tu kdo ví kolik proti mě a nic. Akorát mi karma u zmíněné článku ještě narostla ;-)

+1/−2
19.11.2014 20:19
Foto

I70v89o 44C37i30l46i72c36h 1240642981594

Máte pravdu, Vás opravdu dlouhodobě nechápu, zásadní otázkou je, zda je chyba ve mně :-P

Ad 1) Ptal jsem se Vás kdo z Vámi v článku jmenovaných "trollů" byl smazán či zablokován, když v tom příspěvku velice sebevědomě tvrdíte, že "všichni byli po právu smazání". Víte o tom, že pouhých 10 smazání znamená i zablokování? A v této mé diskuzi byl, co jsem si tak všiml, zablokován jen a pouze pan Chrástek, proto jsem se Vás na něj ptal. Nehrajte si na nechápavého.

Ad 2) Viz konec mé reakce na 1)

Ad 3) Jak můžete vědět, jestli mi pan Chrástek psal? Už zase fabulujete a lžete? A lhář Vašeho formátu si dovolí napsat o někom, kdo je pyšný na to, že nikdy nelže, že je lhář? 8-o A jen pro Vaši informaci - pan Chrástek mi opravdu nic nepsal, asi Vás informoval mylně.

Ad 4) Víte o tom, že pouhých 10 smazání znamená i zablokování? A troll jste zde i jinde jen a pouze Vy.

Ad 5) Už zase ten admin mezinárodního portálu pro největší světovou společnost v internetové komunikaci? Ano, smazal jste mi je zcela bezdůvodně Vy, admini tohoto portálu mi je nemažou, není Vám to trošku divné? No Vám asi ne, já vím.

Ad 6) Zase urážky a ad hominem? Na nic lepšího se nezmůžete? ;-D A co jsem si tak všiml, tak Vy těch příznivců také mnoho nemáte, odhadl bych, že by na ně stačily prsty jedné ruky (přičemž někteří Vás již prokoukli a jsou nyní na mé straně i když si se mnou jinak porozumí málokdy). Prozradím Vám tajemství - já z Vás mám hlavně srandu a Vaše vzteklé dětské dupání nožičkou mne rozesmává ještě víc ;-D A karma roste i jen pouhým otevřením článku.

+2/0
19.11.2014 20:51

J32a71n 47H46a37n88á45k 6201365539638

Pane Cilichu, já už fakt nevím, jestli to lhaní děláte ze srandy nebo jste už zcela propadl virtuálnímu světu.

1) všiml jste si špatně, stačí si spočítat jména, která zmizela (Ondřej Moravec, Jan Honák a David Adler by se taky mohl přihlásit). Všichni, vč. adminů, tedy kromě Vás ví, že František Smutný tu v diskuzi figuroval a byl odstraněn.

2) viz 1

3) neuvěřitelné. Fakt máte pocit, že lžu, nebo Vám tu celou dobu lžou Vaši kámoši trollové v čele se zhrouceným Františkem Smutným, které nesčetněkrát pana Chrástka obvinili z totožnosti osoby, která Vám skutečně psala, navzdory tomu, že pan Chrástek byl prověřený? nojo, reprodukce informací je zrádná, lháři si musí pamatovat, co říkají ;-)

4) Samozřejmě

5) Nikoliv bezdůvodně, ale naopak, důvodů jste mi dal neuvěřitelný množství (díky sebestřednosti, na kterou Vás už i jiní upozorňovali).

6) Naopak, od článků z léta je patrný posun dopředu (neříkal jsem, že mám kam růst? :-)) a to nemluvím o těch, co mi píšou emaily či poškozených, které trollové zdeptali k odchodu z idnes. Takže stav je takový, že když si u Vás odmyslím 10 trollů a jejich deset či x-desítek falešných účtů, jiné příznivce nemáte, což je ostatně na diskuzi vidět :))

Ale nebuďte z toho smutný, i jistý mexický generál poznal až v pokročilejším věku, že se "nebojí nepřátel, ale bojí se přátel, kteří mu lichotí". Vy tu nikoho, kromě pochlebovačů, nemáte.

Fajn den přeji.

0/−3
20.11.2014 7:14
Foto

I92v46o 42C11i83l66i97c70h 1870222591584

V nějakém virtuálním světě evidentně žijete Vy ;-D

Ad 1) Kromě Honáka, což byl jasný vtip na Vaši adresu, mi ta ostatní jména neříkají vůbec nic. Ale je zajímavé, jaký máte v tomto směru přehled 8-o Zase to nepřímo ukazuje, že je to jejich zmizení Vaše práce (ostatně tím, že nás "trolly" necháte zmizet, jste se chlubil mnohokrát)

Ad 2) Viz 1

Ad 3) Nějak se v tom již ztrácíte, já nikdy netvrdil, že je pan Chrástek někdo jiný, nebo snad ano? A tím, kdo mi psal, myslíte pana Korandu? Ano, ten mi opravdu psal a pak Vám naši komunikaci k veliké Vaší radosti přeposílal. Souvislost s panem Chrástkem mi ovšem pořád nějak uniká.

Ad 4) Takovou sebereflexi jsem od Vás opravdu nečekal R^

Ad 5) Ano, dal jsem Vám "důvod" jen tím, že jsem s Vámi často nesouhlasil a nespokojil se s "argumenty" typu (zjednodušeně) "protože proto" či "protože jsem to napsal". Viz můj článek jak jsem se stal trollem. Opravdu jste pořád přesvědčen, že citace pravidel tohoto webu, které se Vám zrovna nehodily, byl dostatečný důvod, aby Vám se mnou došla trpělivost (jak jste sám napsal)?

Ad 6) Nějak jsem si u Vás žádného posunu nevšiml, ale je pravda, že Vás až zase tolik nesleduji.

Rozdíl mezi námi je v tom, že já žádné pochlebovače nepotřebuji, i kdybych byl ve svém názoru zcela sám, tak si za ním půjdu dokud mne někdo svými relevantními (tzn. "protože proto" mi fakt nestačí) argumenty nepřesvědčí, že se mýlím. Vy jste již mnohokrát v diskuzích ukázal, jak si své pochlebovače nejenže hýčkáte, ale dokonce se cílenou manipulací pokoušíte získat nové (obzvlášť z řad ženského osazenstva, kdoví proč).

+3/0
20.11.2014 18:33
Foto

I20v95o 39C33i88l98i67c98h 1980412581744

PS: Docela by mne zajímalo, zda je pro Vás troll i pan Nádvorník, protože sepsal svůj výborný trollí bestiář a katalogizoval tam samozřejmě i Vás :-P

+2/0
20.11.2014 18:51

J35a90n 74H77a16n24á32k 6361345579428

Vy jste prazvláštní demagod pane Cilichu. Chvilku jsem přemýšlel, proč tak lžete, pak jsem si přečetl, jak mě považujete za velké zlo a bojujete proti mě :))

Asi by bylo fakt lepší, kdybyste se odpoutal od virtuálního světa.

Člověk, který se snaží bojovat s korupcí je pro Vás zlo.

Člověk, který se snaží vytvořit maximálně efektivní charitativní projekt je pro Vás zlo.

Člověk s čistým trestním rejstříkem je pro Vás zlo.

Člověk, kterého jste nikdy neviděl, neznáte jej, nerozumíte mu, je pro Vás zlo.

A tak proti němu bojujete někde na netu.

Víte pane Cilichu, možná máte jen strach ze skutečných reálných nepřátel a ze skutečného reálného zla a tak jste si vsugeroval, že nějaký virtuální Hanák je nepřítel číslo 1, proti kterému budete z tepla domácího gauče bojovat, ale to je fakt Váš problém. Tím, že budete špinit lidi se lepší nestanete, ani je nedostanete na svou úroveň, prostě budete zase osamocen, stejně jako zde, kde Vám pochlebují jen ti, které jsem jmenoval ve svém článku. Mnoho lidí pochopilo, že se jen přiživujete na tom, co řeším já, ačkoliv za sebou nemáte jediný projekt, vtíráte se do osobních problémů, které se Vás netýkají a v podstatě jen parazitujete na mé práci.A nejlepší na tom je, že já s Vámi vůbec nebojuji, nějakou válku jste si prostě jen vsugeroval, pro mě jste, bez urážky, naprosto bezvýznamný. Mějte se.

+2/−2
20.11.2014 20:40
Foto

I53v62o 47C12i48l11i15c50h 1480362411244

Pane Hanáku, když lhář Vašeho kalibru prohlásí o člověku, který si opravdu velice hodně zakládá na tom, že zásadně nikdy nelže, že je lhář, tak je to vlastně pochvala, ne? ;-)

Mýlíte se, člověk, který se opravdu snaží bojovat s korupcí a jejími příčinami pro mne není zlo, ale to opravdu není Váš případ. Vy se to dle mého názoru pouze snažíte použít jako výtah k moci.

Netuším o jaký "maximálně efektivní charitativní projekt" jde, ale pochybuji, že by to opět pro Vás nebyl jen další pokus o výtah k moci.

Člověk s čistým rejstříkem může být hodný i zlý. U toho zlého je to o tom, že mu na to zatím nepřišli. A u toho hodného vlastně taktéž, když vezmu v úvahu, za jaké vykonstruované věci se u nás občas odsuzuje ;-€

Já mám strach opravdu z máločeho, ale mám strach, že lidé s Vaším myšlením získají u nás víc moci (a agent Bureš mne v těch obavách jen utvrzuje) a budeme zde mít zase totalitu. Proto jste pro mne zlo proti kterému je třeba bojovat.

A kdybyste se jako první na tom soukromém problému nezviditelňoval (navíc bez povolené diskuze), nepřiživoval bych se ani já tímto článkem. Mně ten jejich zcela soukromý problém nijak nezajímá, ale vadí mi, když se na něm zviditelňuje někdo jako Vy.

+2/0
20.11.2014 20:58

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz