Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, je diskriminační. Diskriminuje hlavně debily, kteří nechtějí umět počítat. A to je dobře.

9 0
možnosti
LM

O něco výše jsem se smolil s obsáhlou reakcí na článek, vy jste to dokonale vystihl ve třech větách! Tleskám!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Za mně se maturovalo z matiky a nikdo se diskriminovaný necítil. Možná to bylo tím, že k maturitě nešlo tolik troubelínů, kteří jsou rádi, že vůbec zvládli základku. Kdo to nezvládne, tak prostě ten papír nedostane a nebude se pyšnit středoškolským vzděláním. Myslím, že nedouků s papírem už máme víc než dost.

5 0
možnosti
Foto

Záchodová štětka nepatří nejen do vagíny, ale nepatří ani do hlavy.

Vzdělání se skládá vlastně již řadu let ze dvou základních oborů (primitiva) a těmi jsou jazyk a matematika. Kdo neovládá jedno, ani druhé, je patrně nevzdělavatelný.

Ano, umím si představit spisovatele, který nevládne matematikou, jakož i matematika, který se neumí mateřštinou vyjadřovat a píše ohavně.

Ale protože maturita má garantovat ucelené vzdělání na nějaké nižší střední úrovni, matematika do ní nepochybně patří. Kdo neumí základní algebru, nemá právo být absolventem střední školy všeobecného vzdělání.

A naopak je nesmyslem požadovat obecné střední vzdělání jako předpoklad odborných vysokoškolských studií. Ano, jistý smysl středních škol spočívá v selekci jedinců bez schopnosti vyššího vzdělání.

Ale stát dnes tu logiku otočil a určil, že střední vzdělání je předpokladem nejen k pozicím v ekonomickém sektoru, správním aparátu a k vyššímu vzdělání, ale pozorujeme, že by z tohoto vzdělání měla matematika být vyřazena. Uzavřu to: kdo není schopen maturovat z matematiky, není diskriminován, nýbrž je mu odepřeno právo složit všeobecnou zkoušku středního vzdělání. Nemá na něj. Maturitu má dnes kdejaký blbec a výsledkem je, že státní maturita nemá žádný praktický význam (navíc je jich mnoho typů).

3 0
možnosti
Foto

já se musel k matuře dřít debilní literaturu (asi abych měl ten henten přehled) a pěnil jsem vzteky....tak se blbečci zase budoubdřít matiku....no a co? I natvrdlý se tréninkem může dostat na tři, možnábi na dvojku.

Asijské děti ve škole dřou, my si hrajem. Nejsme konkurenceschopní! Je na čase tento experiment ukončit a zase makat. I na té matice.;-)

6 0
možnosti
Foto

b a mezerník je mi osudem....snad to vyluštíte

0 0
možnosti
JH

J91a71n 81H41o22r44a

25. 6. 2014 17:01

Maturita z matematiky je základem vzdělání

10 0
možnosti
VS

"Kdy v praktickém životě použijete kvadratickou rovnici?"

Milá paní, maturita tu není od toho, aby vás naučila prát, vařit a vyplnit složenku. Na praktický život vám stačí ZŠ a pár rad od maminky.

12 0
možnosti
Foto

Ano, výtečně. K tomu sloužila rodinná škola.

Reálná gymnázia měla vyšší cíl. Vidím to ve své praxi: středoškolačky, bakalářky, diplomovaní specialisté, MBA, a neumí nic. Opravdu nic.

Jen se namemorovali nějakým penzem odpovědí, ale nepochopili principy a ani je v praxi neumí aplikovat. Takové vzdělání je na draka. 

Není vzděláním, ale zděláním.

3 0
možnosti
Foto

Bez urážky, ale pokud někdo nezvládne upravit 3^(3k+3)/3 tak nemá u maturity co dělat X. To je prostě základní znalost ...

13 0
možnosti

28. 6. 2014 19:11

To se ani nemusí upravovat.

0 0
možnosti

v tom pripade je diskriminacni maturita z cestiny, protoze nekdo bunky na cestinu ma a jiny ne. A to se v podstate da rici o kazdem povinnem predemetu

6 0
možnosti
RH

R25o42m20a30n 57H50a65n65u17s

25. 6. 2014 16:08

No kdo nechce maturovat z matematiky ať jde na učňák.

Zástupy knihovnic, historiček, filosofek nás asi neuživí.

6 1
možnosti
AS

Nevyřešit uvedený příklad znamená nepochopit od začátku, že mocniny jsou jen násobení a dělení. V takovém případě pardon, ale skutečně se dá jen stěží mluvit o nějakém základním vzdělání a o středním už vůbec ne.

10 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3888x
Obyčejná žena, která je děním kolem sebe zasažena  redaktorka