Děkujeme za pochopení.
P14e42t84r 51Z33á88v92l93a83d32s43k35ý
Ano, je diskriminační. Diskriminuje hlavně debily, kteří nechtějí umět počítat. A to je dobře.
L17u73k16á96š 17M69a59l10í62č32e93k
O něco výše jsem se smolil s obsáhlou reakcí na článek, vy jste to dokonale vystihl ve třech větách! Tleskám!!! :-)
V15á46c20l57a90v 38C83h39u93c52h57m15a
Za mně se maturovalo z matiky a nikdo se diskriminovaný necítil. Možná to bylo tím, že k maturitě nešlo tolik troubelínů, kteří jsou rádi, že vůbec zvládli základku. Kdo to nezvládne, tak prostě ten papír nedostane a nebude se pyšnit středoškolským vzděláním. Myslím, že nedouků s papírem už máme víc než dost.
P20e12t24r 96Z77á68v50l86a15d58s29k66ý
Záchodová štětka nepatří nejen do vagíny, ale nepatří ani do hlavy.
Vzdělání se skládá vlastně již řadu let ze dvou základních oborů (primitiva) a těmi jsou jazyk a matematika. Kdo neovládá jedno, ani druhé, je patrně nevzdělavatelný.
Ano, umím si představit spisovatele, který nevládne matematikou, jakož i matematika, který se neumí mateřštinou vyjadřovat a píše ohavně.
Ale protože maturita má garantovat ucelené vzdělání na nějaké nižší střední úrovni, matematika do ní nepochybně patří. Kdo neumí základní algebru, nemá právo být absolventem střední školy všeobecného vzdělání.
A naopak je nesmyslem požadovat obecné střední vzdělání jako předpoklad odborných vysokoškolských studií. Ano, jistý smysl středních škol spočívá v selekci jedinců bez schopnosti vyššího vzdělání.
Ale stát dnes tu logiku otočil a určil, že střední vzdělání je předpokladem nejen k pozicím v ekonomickém sektoru, správním aparátu a k vyššímu vzdělání, ale pozorujeme, že by z tohoto vzdělání měla matematika být vyřazena. Uzavřu to: kdo není schopen maturovat z matematiky, není diskriminován, nýbrž je mu odepřeno právo složit všeobecnou zkoušku středního vzdělání. Nemá na něj. Maturitu má dnes kdejaký blbec a výsledkem je, že státní maturita nemá žádný praktický význam (navíc je jich mnoho typů).
V19l48a57d44i19m63í14r 79V62o57l28k52o
já se musel k matuře dřít debilní literaturu (asi abych měl ten henten přehled) a pěnil jsem vzteky....tak se blbečci zase budoubdřít matiku....no a co? I natvrdlý se tréninkem může dostat na tři, možnábi na dvojku.
Asijské děti ve škole dřou, my si hrajem. Nejsme konkurenceschopní! Je na čase tento experiment ukončit a zase makat. I na té matice.
V81l46a92d92i58m94í47r 44V58o67l95k93o
b a mezerník je mi osudem....snad to vyluštíte
V88i55k26t53o47r 51S79v49o29b39o48d77a
"Kdy v praktickém životě použijete kvadratickou rovnici?"
Milá paní, maturita tu není od toho, aby vás naučila prát, vařit a vyplnit složenku. Na praktický život vám stačí ZŠ a pár rad od maminky.
P52e62t83r 71Z24á41v74l56a37d19s20k84ý
Ano, výtečně. K tomu sloužila rodinná škola.
Reálná gymnázia měla vyšší cíl. Vidím to ve své praxi: středoškolačky, bakalářky, diplomovaní specialisté, MBA, a neumí nic. Opravdu nic.
Jen se namemorovali nějakým penzem odpovědí, ale nepochopili principy a ani je v praxi neumí aplikovat. Takové vzdělání je na draka.
Není vzděláním, ale zděláním.
M17a50r52t63i51n 46H80o71f66m27a68n
Bez urážky, ale pokud někdo nezvládne upravit 3^(3k+3)/3 tak nemá u maturity co dělat . To je prostě základní znalost ...
O72n35d37ř97e50j 22Š19r74u18b94a80ř
v tom pripade je diskriminacni maturita z cestiny, protoze nekdo bunky na cestinu ma a jiny ne. A to se v podstate da rici o kazdem povinnem predemetu
R25o42m20a30n 57H50a65n65u17s
No kdo nechce maturovat z matematiky ať jde na učňák.
Zástupy knihovnic, historiček, filosofek nás asi neuživí.
A78r44n41o46š95t 98S26t96á81r57e76k
Nevyřešit uvedený příklad znamená nepochopit od začátku, že mocniny jsou jen násobení a dělení. V takovém případě pardon, ale skutečně se dá jen stěží mluvit o nějakém základním vzdělání a o středním už vůbec ne.
- Počet článků 409
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3888x