Diskuse
V Praze to jde, proč ne v Brně?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
MZ
M96o69n56i54k40a 74Z61a30b63i97l85o36v32á
14. 3. 2014 15:09
Protože by do těch nízkoemisních zón nemohla vjet ani většina vozidel MHD...
0
0
možnosti
SS
S85t18a41n70i61s40l53a77v 60S72l25e70z15á64k
13. 3. 2014 11:02
Nabylo by lepší, kdyby politici nastavili taková pravidla, aby si občan mohl svoji prací slušně vydělat a mohl si tak koupit nový, ekologičtější automobil?
0
0
možnosti
MZ
M46o36n27i12k78a 92Z95a27b17i61l33o31v62á
14. 3. 2014 15:09
To by bylo pěkné, leč socialismus skončil...
0
0
možnosti
TB
T19i42b85o29r 57B71r20i60n82s27k19ý
13. 3. 2014 8:35
Dobrý den, bylo by možné tento krásně plamenný článek doplnit o statisku, jak moc kleslo znečištění těch německých měst?
0
0
možnosti
- Počet článků 38
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1329x
Mgr. Martin Ander, Ph.D., náměstek primátora města Brna za Stranu zelených. Vystudoval matematiku a fyziku na Přírodovědecké fakultě Masarykovy univerzity. Studia ukončil v roce 2005 doktorátem na Katedře aplikované matematiky. Od roku 1993 aktivně působil v brněnských ekologických organizacích. V letech 2003-2006 pracoval jako ředitel národní kanceláře ekologické organizace Hnutí DUHA. V letech 2007-2010 působil jako náměstek primátora města Brna, v následujícím volebním období pak jako opoziční zastupitel za SZ.