Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

viveka

Civilizace ale je záležitost vzdělání

ne plození.

0/0
3.3.2011 9:06

Kaaczula

Vzlyk

Cítím v tom psaní vzlyk nad tím, že autor nemůže najít babu, se kterou by založil rodinu, páč mu tiká :)

0/0
28.2.2011 14:41

Astaroth

Re: Vzlyk

oddej se coneheadu ty :-P

0/0
28.2.2011 14:42

Kaaczula

Re: Vzlyk

co to je?

0/0
28.2.2011 16:08

multukulturne oloupeny

tos tak

http://www.ulozto.cz/8082522/fjordman-eurabijska-sifra-pdf

0/0
28.2.2011 4:42

multukulturne oloupeny

tos tak

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010081606

0/0
28.2.2011 4:42

Šach.mat

Ženy nepřestaly rodit,

píše o tom třeba kolega Farsky ;-DR^ (Jen jsou holt - ze zcela pochopitelných důvodů - vybíravé ;-) ohledně toho s kým zahnízdit :-))

0/0
27.2.2011 21:21

Cynyc_

Děkuji.

Tak věrnou atmosféru středověku dokázal vedle autora vyvolat jen Vláčil v Údolí včel a Markétě Lazarové.

0/0
27.2.2011 19:17

masculine

A přitom je řešení tak jednoduché.

Ponížíme ženu na něco méněcennějšího, než je vůdce tlupy, a ona bude ještě ráda, když jí my dominantní samci umožníme rodit nám děti :-) Nebo by to nefungovalo? Ne, je to příliš extremistické. Tak zakážeme televizi a podobné nesmysly odvádějící pozornost od páření, zakážeme veškerou antikoncepci a umělé přerušování těhotenství a je vymalováno. A ani nemusíme nijak zásadně měnit postavení žen ve společnosti. A až se namnožíme jako morčata a nebudeme mít pro mladou generaci práci, tak jak si to "užívají" a "užívat" budou muslimské vzory pana autora, příjde další podobný autor se svým postřehem o fungování společnosti. Jen tak na okraj, když tak vidím autora vyblejsknutého na nějakém leteckém dnu, já bych na něj coby "dvaatřicetiletá Barbie" nevlez :-)

0/0
27.2.2011 16:53

V.Hamral.ml

Hele,

proč nejsi v klidu, když napíšeš zcela faktický a výborný text o stavu a příčinách současné situace?8-o Nechat se jakkoli vykolejit vřeštícím davem plebejců...to je hodno trpaslíka. Ty jsi pilot a svištíš nad nimi. Nezapomeň na to a ještě jednou dík za fajn text;-)R^

0/0
27.2.2011 2:55

stedrik

Re: Hele,

trefně řečeno. Všichni jsou blbý, jen ty si letadlo. S trochou toho infantilismu by se na to dala naroubovat dětská říkanka: éro letí nemá děti, zato Hamral jich má jako smetí.;-D Jinak , jak jsem to proletěl, jsou to bláboly. Žádná civilizace  neskončila, tím, že by nerodila nový a nový potomstvo. Zvláště v době, kdy byla technologicky na větší úrovni než ostatní a mohla ty ostatní kolem povraždit ať už z důvodu dobývání území a ner. bohatství nebo jen tak z čistého rozmaru. Vždycky to bylo na zradu a touhu po moci nejbližších tomu vládci, kterej zrovna byl u moci.         http://history-special.rf-hobby.cz/index.php?locales=2&id_page=231&id_previous_page=234&nocache=1298798602.5058&inq=490c853371ab511d44d5b9a540bfc25d&ida=0&id_art=0&sta=3&cislo=1050&sea=0&=0&fid=0&nsrd=0&kty=0&checksum=10d23c90ec71c9565f766d61f09aa564

0/0
27.2.2011 10:36

Šach.mat

Re: Hele,

;-DR^

0/0
27.2.2011 21:21

Mind The Gap

Re: Hele,

Diky Vlado. :-)

0/0
28.2.2011 1:22

Kvetuska55

Proč se rodí málo dětí?

Autor má v mnohém pravdu, i když tam cítím tak trochu modrý kouř.V generaci mých prarodičů (začátek 20 století) bylo skutečně, zejména ve venkovských rodinách, 10 a více dětí.Důvodem byla sociální jistota - naděje,že bude o rodiče ve stáří postaráno.Po dvou světových válkách nastala nutnost placené práce žen,s tím související přístup k jejich vyššímu vzdělání a následná emancipace. Ženy se staly ekonomicky méně závislé na mužích.Jak je to však skoro ze vším v lidském životě,nic se nemá přehánět.Dnešní generace žen v biologicky produktivním věku mají neuvěřitelné možnosti, o kterých se mojí generaci ani nesnilo.Je to však na vás,jaký zvolíte žebříček hodnot.Navíc berte do úvahy, že na vašich důchodech se budou podle již dnes chystaného zákona přímo podílet vaše děti procentní srážkou z vašeho příjmu.Bez dětí budete odkázáni na státní důchod prostě nebude stačit.Vracíme se tak do doby před 100 lety, kdy bude nezbytné mít více dětí.Na úspory bych nespoléhala.

0/0
26.2.2011 23:24

IfčaX

Re: Proč se rodí málo dětí?

No, nevím. Moji prarodiče se také narodili začátkem 19. století a všichni čtyři žili na venkově. Deset dětí v rodině v té době už hodně dávno obvyklé nebylo. Moje jedna babička byla ze čtyř dětí a sama měla dětí pět - a rozhodně to v té době a místě byla hodně početná rodina. Zbývající tři prarodiče těch sourozenců měli míň, stejně jako třeba prarodiče mých spolužáků. Takový dav tet a pratet jako já hned tak někdo neměl.

0/0
27.2.2011 8:07

Dux Mea Lux

Re: Proč se rodí málo dětí?

Prarodiče začátkem 19.století? Tak to ti vážně nežeru. A navíc vůbec nebereš v úvahu dětskou a kojeneckou úmrtnost, která tehdy byla hodně vysoká.

0/0
27.2.2011 12:57

IfčaX

Re: Proč se rodí málo dětí?

Jasně. Překlep. Dvacátého. Navazovala jsem na předchozí příspěvek, který tam měl dvacítku. Jak se tam mně dostala devatenáctka, tak úplně nechápu. ;-D

V úvahu beru všechno, ale na počátku DVACÁTÉHO století opravdu nebylo běžných deset dětí v rodině...

0/0
28.2.2011 20:09

Tobinka

Re: Proč se rodí málo dětí?

Moje babička je ze tří dětí, děda ze dvou, další babička z osmi a děda ze tří.

;-D

0/0
28.2.2011 18:13

ctvrta.sudicka

Re: Proč se rodí málo dětí?

No..já bych řekla, že tenkrát nebylo důvodem k tomu mít více dětí až tak ekonomické zajištění, jako spíš fakt, že nebylo možné rodičovství plánovat:) A co se týká ekonomického zajištění, tak nejdřív stejně musím jaksi ty děti dobře zajistit já, aby pak oni mohli zajistit mně, že jo:) Protože jinak jsem fakt zvědavá jak by ty moje děcka žily, kdyby měli mít v pětatřiceti svou rodinu, platit třebas hypotéku a k tomu ještě pomáhat mně:) Pokud bych takhle uvažovala, musela bych mít těch dětí fakt deset a aktuálně teďka je uživit a ještě jim zvládat spořit.

Jinak jsem před časem otevřela na chalupě Květy z roku 1970 a tam...se lamentovalo, jak ta příchozí generace děsně málo rodí:)))))

0/0
28.2.2011 19:35

IfčaX

Re: Proč se rodí málo dětí?

Ale jo. V tom dvacátém století už se celkem vědělo, z čeho že ty děti vznikají a snaha o jakoustakous regulaci byla. Jasně, že to občas "ujelo", ale přece jen to už dávno nebylo tak, že by se u ženy jen střídalo těhotenství s kojením po celý plodný život.

0/0
28.2.2011 20:12

ctvrta.sudicka

Re: Proč se rodí málo dětí?

Eh, no ona snaha o regulaci byla už ve starověku v Egyptě:) Jasně, že tady taky,to já nenapsala:) Ale furt byla ta kultura postavená na tom, že když žena nemá děti a nebo jich má málo, tak je s ní něco špatně....

0/0
1.3.2011 10:24

ArTu Charovski

:)

R^

0/0
26.2.2011 22:48

FoDa

Nemáte pravdu !!

porodnost samozřejmě problémem je, ale mnohem větší tragédií je, že naše civilizace dobrovolně přijímá stále větší množství imigrantů, kteří se netají tím, že odmítají naše hodnoty, nechtějí pracovat, ale jen využívat náš štědrý sociální systém. A tyto přijmuté parazity pak nesmyslně živí na úkor vlastních občanů, kteří pracují, vytvářejí nějaké hodnoty a udržují naši civilizaci v chodu. Neuvěřitelná, nesmyslná a dobrovolná sebevražba v přímém přenosu... :-/:-/:-/

0/0
26.2.2011 21:11

Mind The Gap

Re: Nemáte pravdu !!

to se mylite, neni tomu tak, ze VSICHNI Arabove nepracuji, naopak mnozi z nich jsou velice uspesni, vite napriklad kolik treba tady v Londyne ruznych arabskych fondu, bank, developerskych spolecnosti. Je myrus, ze sem chodi jen chudi.

0/0
28.2.2011 1:26

Hug0

-1

cetl jsem jen prvni odstavec neb jsem narazil na vetu:"Jejich ženy rodí a naše dělají přesný opak."

ten pan, co to tady napsal si mysli, ze je spravne/prirozene, ze pokud moje sousedky nebudou rodit, tak moje deti musi zakonite mit za sousedy Araby a Číňany. ?? nechapu. pokud nase zeny nechteji rodit, tak vymrem. ale proc bychom jeste pred smrti meli zit/souzit s Araby a Číňany.?? at si nasi zemi rozeberou, az zemre posledni cech.

ja jsem prvniho cernocha na vlastni oci videl kdyz mi bylo 16, cinana 25 a araba sem jeste nevidel. ja jsem se nenarodil v multrikulturni spolecnosti/state a chci aby tomu tak do smrti mych deti i nadale bylo.

a p.Jiří Krám na tom nic nezmeni.

0/0
26.2.2011 17:49

Vikiš

Ale dámy,

nač ten rozruch?  Bude-li dost vhodných otců...myslím tím nejen samečků homo sapiens sapiens, ale i zodpovědných otců a dobrých spoluhráčů do manželství ( kterému se dnes převážně říká taky hromádka nebo dočasné tábořiště). Schopných nejen zodpovědně plodit JEN na JEDNU hromádku (tu NAŠI)a taky na tutéž hromádku snášet vše potřebné k jejímu prosperujícímu vegetování, včetně lásky, pak  jsem za svoji, v předešlém článku žalovanou stranu, ochotna se pokusit předslíbit, že vhodnému , řádně otestovanému a schválenému protějšku, jsme svolné nějakého toho potomka k společné výchově "věnovat". Těm, kteří se osvědčí charakterově, geneticky i materiálně. ...I více.

0/0
26.2.2011 17:01

Vikiš

Re: Ale dámy,

Za víc, jak dva sviště nemohu za svoje kolegyně ručit.Ovšem, za určitých, předem stanovených podmínek a po právní dohodě, ve které budou za partnera ručit nejméně dva movití ručitelé(raději se zárukou částky nad sedm nul ),  lze vyjednávat i o třech ( vyjímečně čtyřech) potomcích.  Vše bude dáno danou dámou.

 

PS:  Dámy, omlouvám se, že vyjednávám i za vás. Případné protesty a dodatky posílejte na lampárnu : Horní Lhota,  Praha 40. (Domů k nám raději ne. Manžel je ideální homo sapiens sapiens, ale "mívá své dny". Znáte to....)

0/0
26.2.2011 17:03

Viki007

Re: Ale dámy,

Po přečtení si dá nepochybně dva ternety ;-):-P.

0/0
26.2.2011 17:07

Vikiš

Re: Ale dámy,

Mám podezření, že jeden už má v sobě. :-/ Jdu to nenápadně vyšetřit.

0/0
26.2.2011 17:20

Viki007

Re: Ale dámy,

Tak takovému lákadlu :-) jistě žádný muž neodolá ;-D;-D!

0/0
26.2.2011 17:05

Vikiš

Re: Ale dámy,

S tím počítám. ;-D Ale stejně jsi/te mi udělal radost. R^ 

0/0
26.2.2011 17:18

Astaroth

Re: Ale dámy,

značkové hadry,mercedes a 5 párů bot měsíčně nejsou dítěti potreba

0/0
27.2.2011 9:26

Gmur

Re: Ale dámy,

a k tomu jeste KOZICHY, zapomel jste. jen se kouknete na ulici, porodnost miziva, a same zenske v ,ercedesech....

0/0
27.2.2011 10:49

Šach.mat

Re: Ale dámy,

;-DR^

0/0
27.2.2011 21:24

Vikiš

Re: Ale dámy,

Já myslela, že je to celý o dětech a důvodech, proč se ženy ostýchají rodit......;-(

 Jo,  jestli po nich  pánové vlastně netouží......... Vlasto, jdeme to toho po svým. Jenom, ať zase missky nezklamou a místo odchovance Mensy nám jako dárce Vody živé nenahrají hodně použitého (jimi)  hokejistu nebo fotbalistu s draze a obtížně koupenou maturitou. Minule poslaly  i bez ní. (Ale jinak......Vlasto , promiň, klukto byl jak cumel. ;-)) Připomeň jím, že mám v tomto případě  jde o jeho nadání a ne o výši konta, jako jim.

0/0
27.2.2011 15:03

Šach.mat

Re: Ale dámy,

vikiš ;-DR^

0/0
27.2.2011 21:23

Morgiana

Priority

Já osobně mám děti tři. čtu si tady tu diskuzi kam se vyvinula a jen bych ráda podotkla, že je vše otazkou priorit. Pokud někdo nechce rodit děti pokud nemá 100% zázemí a do toho považuje , zajištěný příjem , nemovitost na hypo a milion dalších věcí , pak toho vážně moc neporodí . Osobně se domnívám , že vychovat dítě se dá v pohodě v pronajatém bytě . Na pár let se dá v pohodě uskromnit, k moři se dá jet za 6000 na osobu a notabene v dnešních školách se často jezdí na ŠVP k moři a hory? No už někdo zmínil, že lyžování je zábavou bohatých a nemyslím si že tento sport je standartem a myslím , že bez lyží se děti rozhodně obejdou lépe , než mít uštvané rodiče a žadného sourozence a jako mazlíka nenaročnou strašilku:(

0/0
26.2.2011 14:52

Gwendolyn I.

Re: Priority

ano, priority a i kdyby jste byli zavaleni penezi, budete vazne chtit porodit 9 deti? A idealne kazdy rok jedno?;-) Prave ze to neni o penezich, chudi kdesi v AFrice maji deti treba 13, myslite, ze jsou zatizeni starostmi? Bohaci maji vetsinou deti skromne. Driv prece bylo bezne, ze chudi lide meli 10 deti. Nektere se nedozily dospelosti, ale co... Nikoho nezajimalo vzdelani a hypoteka atd. Dnes lide premysleji a mame Antikoncepci. Zena si muze naplanovat, co a jak. Samozrejme, ze je antikoncepce pro muze, ale nebudeme si nalhavat, ze ochrana neni vetsinou zalezitost zen.

0/0
26.2.2011 18:01

IfčaX

Re: Priority

No... zrovna ty příklady nebyly nejšťastnější. 6000 na osobu je pro rodinu se třemi dětmi třicet táců - a to jsou pro spoustu lidí sakra velké prachy. Těch "pár" let, kdy se dá  v pohodě uskrovnit, je v takové rodině cca čtvrt století. A v dnešních školách "se" sice jezdí k moři a na hory - ale jedou tam jen děti těch rodičů, kteří mají na to, to zaplatit.

Ale s myšlenkou souhlasím, to zas jo. V zásadě se lidi nikdy neměli tak dobře jako teď a děti měli (ale dneska je koneckonců mají skoro všichni taky).

0/0
26.2.2011 22:51

Morgiana

Re: Priority

Učím v praktické a specialní. peníze tam nemá skoro nikdo, přesto jezdime. rodice splácí cely rok splátky a jede třeba s námi i rodina s 5 dětmi. Já jsem byla doma 20 leta s postiženýma dětma, vím že život je tvrdý, ale taky vím, že je vyrovnaný a když ubere někde zas přidá. takže nejsem bohatá , ale zas mám uplně jiný postoj k životu. Ještě k tomu poskytnout dětem hezké věci. Moje děti chodili vždycky oblékané moc hezky, ono nejméně dvakrát ročně každý značkový obchod má výprodeje a není se za co stydět. Když se bude pořád říkat jak to nejde tak to holt nepujde.:)

0/0
27.2.2011 11:00

IfčaX

Re: Priority

Ale jo, umím si představit, že jsou rodiny, co celý rok splácí splátky, aby jeli jednou za rok k moři. Jestli je to rozumné, je na posouzení. Mě jen překvapilo, že částku 6000 za dovolenou na hlavu jste vzala jako nějaký pakatel, co snad dá dohromady každý. A to prostě nedá.

Moje děti měly hodně spolužáků, co s nimi prostě na hory "od školy" nejeli, protože si to rodina nemohla dovolit, někdy nechodili ani do tanečních. Prostě když na něco v té rodině není, tak to to děcko nemá.

Nemyslím si, že na tom stojí svět, nicméně mám dojem, že vaše měřítka bohatství jsou někde jinde, než u řady rodin. Ať už to byla ta dovolená za šest, nebo výprodej ve značkovém obchodě - i ty výprodejové ceny jsou prostě pro "nebohatou" rodinu nepřijatelné. Ty počítají úplně jinak... (když jsem byla na mateřské, tak to holt byla šusťákovka a vatelín z partiové prodejny a šicí stroj a k moři jsme poprvé jeli dlooouho po ní) - a to rozhodně nepatříme mezi chudé rodiny).

0/0
27.2.2011 11:44

Morgiana

Re: Priority

Nezlobte se na mě, nechci vyvolat hádku, ale taky jsem dřív nenakupovala ve vyprodeji ale v bazarech a u ťamanu. Jeansy u vietnamce 240 kc, Pred 14 dny vyprodej Zara 199 kc. Opravdu kdyz si date tu praci , podivate se na net a hledate najdete opravdu kvalitni hezke veci ktere si snad muze dovolit 99% populace. Ohledně dovolené. Protože učím děti z nejchudších rodin vidím. Většina rodičů kouří . Propálí víc než 1000 měsíčně o pití nemluvě . Jde to jen určitě věci chtít a za tím jít.

0/0
27.2.2011 13:04

Mind The Gap

Re: Priority

velmi dobry prispevek, diky

0/0
28.2.2011 1:31

RodoDendron 0002

Autor pláče na špatném hrobě

Navážení do homosexuality mu zajistí leda obdiv stejně pitomých kamarádů než obdiv žen.;-D;-D;-D Autor by si měl ujasnit priority;-D;-D;-D

0/0
26.2.2011 11:42

Šach.mat

Re: Autor pláče na špatném hrobě

;-)R^

0/0
27.2.2011 21:26

Narhea

Klidne budu rodit

Klidne budu mit do 5 let 10 deti a budu se o ne po zbytek zivota starat. Klidne budu s nima doma. Ale chci, aby moje deti jely alespon jednou na hory, k mori. Aby mely vzdelani dle sveho rozhodnuti aby se na studiich nemusely zivit samy a aby ani jinak nestradaly.Nechci otacet kazdou korunu a resit ze kdyz zaplatim jednomu diteti skolni kino tak ostatni budou muset do konce mesice jist jenom rohliky.

Najdete mi muze, ktery bude schopen me i je takto zabezpecit a ktery me i je bude mit alespon trochu rad. A najdete jich rovnou 10,20, 100 aby kazda holka mohla zustat doma a o sve deti se starat.

A pak piste takove hloupe clanky.

0/0
26.2.2011 10:49

RodoDendron 0002

Re: Klidne budu rodit

Perfektní, kdybych Vám mohl dát karmu, měla byste ji z flekuR^R^R^

0/0
26.2.2011 11:45

Gmur

Re: Klidne budu rodit

ano tohle je na karmuR^R^!!

0/0
27.2.2011 10:49

Pavel57

Re: Klidne budu rodit

Víte, ono by bylo potřeba vědět, proč by měl takový muž mít rád právě Vás. A proč děti stačí mít rád "aspoň trochu". A co myslíte tím "nestrádaly". Ono bohužel na to mohou být názory různé ... Pokud mi zajistíte péči o domácnost, klid a pohodu, možnost přijít z práce i večer bez výčitek kde jsem tak dlouho, občasný sex a bude vám stačit bydlení a strava zadarmo + několik tisíc měsíčně na osobu, tak se přihlaste :-)

0/0
3.3.2011 20:02

kion ayq

Ačkoli

s Vámi zhusta nesouhlasím, dnesR^

Je třeba jednat, poslat celou tu multikulti zrádcovskou pakáž do h....u!!

0/0
26.2.2011 7:09

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz