Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

posledni nick a pak me polibte

pes nema pravo na nic, je to totiz pes

Tzv prava zvirat jsou jen dalsim levicackym uletem socialisticky zdegenerovane zap spolecnosti.

Kdyby zvirata potrebovala nejaka prava, mela by je i bez nas.Jsou totiz normalni.

To ovsem neznamena, ze bych podporoval trapeni a zneuzivani zvirat.Miluju je.

Nemaji vsak zadna prava.Naopak my mame povinosti k nim, jako k cele prirode.

0/0
31.1.2011 5:14

Astaroth

Re: pes nema pravo na nic, je to totiz pes

Je to tak, priroda je hospodarsvi lidstvu sverene, ne jakasi modla ci bohyne Gája, jak by chteli ruzni reikiste a wiccani a jine spolky pomatencu.

0/0
14.2.2011 10:37

SYETEY-KOTZOUR

Re: pes nema pravo na nic, je to totiz pes

je úleva zjistit, že zdravý rozum na této planetě stále ještě existuje....byť už jen sporadicky;-)R^

0/0
14.2.2011 11:40

viveka

Takhle se správně venčí psi

Enjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=qFP28ANXLLA

;-)

0/0
30.1.2011 10:28

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..tohle se necha velmi rychle osetrit , staci par jedovatych nastrah , a je po venceni..

..podle cedulek , je to v nemecky hovorici zemi..predpokladam,ze je ma dobre pojistene...;-D

0/0
30.1.2011 11:34

viveka

Re: Takhle se správně venčí psi

Vy se tou nenávistí jednou zalknete.

0/0
30.1.2011 11:48

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

;-D  ale jdi ,vidis vsechno jenom cernobile...;-)

0/0
30.1.2011 13:25

Camino

Re: Takhle se správně venčí psi

Jste zly....nebo si myslite, ze jste vtipny, pingu?Rv

0/0
30.1.2011 18:56

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..jiste,a k veceri mam male deti..;-)  a kdo nema rad psy ,nema rad lidi..

0/0
30.1.2011 21:57

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: Takhle se správně venčí psi

no, nechtěla bych platit poplatky za jeho psy :-)

A taky doufám, že je pán krom toho, že je vášnivým pejskařem i poctivým sběračem jejich exkrementů.

0/0
30.1.2011 12:45

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..neni.. je to dokonce na videu videt dvakrat..;-)

0/0
30.1.2011 13:24

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: Takhle se správně venčí psi

Aha, nedívala jsem se na celé video.

0/0
30.1.2011 13:49

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

.. no uz to ,ze je ma porad za sebou ,jak by po nich mohl uklizet..:-/

0/0
30.1.2011 14:06

viveka

Re: Takhle se správně venčí psi

V některých západních zemích jsou z poplatků za psy placeni uklízeči exkrementů. Majitelé pak sbírat nemusí, mají to zaplaceno.

0/0
30.1.2011 13:52

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: Takhle se správně venčí psi

tak takové poplatky, kdy vím, že za mě bude někdo sbírat, ty bych snad šla zaplatit i ráda.

0/0
30.1.2011 14:06

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

... v Nemecku nic takoveho neni , akorat tak pokuta,kdyz to necha lezet..;-) 

0/0
30.1.2011 14:08

Camino

Re: Takhle se správně venčí psi

Pri prihlasovani a koupi znamky jdou penize mestu, mesto se stara o pravidelny uklid silnic, chodniku, odvazeni odpadkua recyklaciR^

0/0
30.1.2011 18:58

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..jo a kde a kolik to stoji...;-)

0/0
31.1.2011 12:22

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..jsem Ti vdecen za tu dokumentaci lidske nezodpovednosti...;-)

0/0
30.1.2011 13:27

viveka

Re: Takhle se správně venčí psi

Jaké nezodpovědnosti? Ti psi poslouchají jak hodinky, nikoho si nevšímají, nikomu neubližují. Kéž by byli takto vychovaní všichni, jako je má tento pán.

0/0
30.1.2011 13:56

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..uklizi po nich ? necha je honit na louce ptaky ? neniu z videa zretelne,ze se ho chodci a cyklisti boji, az ustupuji z cesty ? .. nebo to nechces videt.. co by se stalo ,kdyby smecka napadla nejake zvire.. kralika, srnku.. co by se stalo kdyby napadla dite.. mam chut rict ti neco vulgarniho..Rv

0/0
30.1.2011 14:05

Whisper_88

Re: Takhle se správně venčí psi

To je nadhera, vzdyt to jsou jeste stenatka, kolik jim muze byt, tak 1-3 roky?

0/0
30.1.2011 17:25

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..a nikdy nikomu nic neudelaly, a chtej si hrat...:-P

0/0
30.1.2011 18:58

viveka

Re: Takhle se správně venčí psi

Netuším, ale jsou krásní :-)

0/0
30.1.2011 19:10

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..a nejvic je miluje sedlak ,co si ty louky kolem reky pronajal , musi je posekat , a pak je pro ty lejna nemuze zkrmit...Rv

0/0
30.1.2011 22:11

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: Takhle se správně venčí psi

a propo,  slyšel jste  o "přírodních hnojivech" a jejich účincích?

0/0
30.1.2011 22:39

martin5.33

Re: Takhle se správně venčí psi

Vy zjevně ne, psí exkrement není hnojivo.

A o jeho účincích asi taky nemáte potuchy.:-/Rv

0/0
31.1.2011 7:00

pingu1

Re: Takhle se správně venčí psi

..ceho je moc, toho je prilis...;-)

0/0
31.1.2011 12:22

Camino

Pravda...pes ma pravo se branit

a basta!!

0/0
29.1.2011 3:25

oskarxy

bláboly

Pes má právo se bránit, klidně ano. Ale to má také tigr, lev, nebo třeba žralok...Ale já mám právo na život, moje děti mají právo na život a na ochranu zdraví a to především. A tedy máme plné právo nepřijít do styku s potencionálním ohrožením a má být pouze na mně zda-li se rozhodnu riskovat svůj život, zdraví, nebo svých dětí, za které jsem odpovědný. A NIKDO, opakuji NIKDO nemá právo za mně rozhodovat a teda ani majitel psa nemá právo za mně rozhodnout zda-li jsem ochoten riskovat svůj život. A já nehci řešit zda-li není tady v plotě díra, anebo zda-li nemůžu tady běžet a vyprovokovat tím nějakeho psa na hru, kteru špatně pochopím, leknu se a pes se také lekne a zaútočí. Vy, jako majitel psa, nemáte žádné právo riskovat můj život, ani mých dětí. Ok Vy to s pejskami umíte a svého psa zabijáka se nebojíte, ale nemůžete požadovat totéž ode mně. Mám právo se svobodně rozhodnout zda-li chci, nebo nechci - a pokud sveho psa pustíte bez nahubku, tak jste rozhodul za mně!

0/0
28.1.2011 15:57

Johyn

Re: bláboly

Vy máte právo na život a Vaše děti také mají právo na život. To je pravda. Z druhé strany, ostatní tvorové nemají právo na život? Vy řeknete, že mají ovšem nesmí Vás ohrožovat či omezovat. Třeba tím, že nemají náhubek.

Někteří psi ho skutečně potřebují a někteří ne. Ovšem Vy řeknete já to nebudu řešit a může mě kousnout každý. A proto zabít každého kdo nemá náhubek může být i za plotem. Nebudete přece řešit zdali je v plotě díra.

Ovšem ten pes se také musí někde vyběhat. Měly by tedy být prostory přiměřeně veliké aby se zde psi mohli vyběhat. A kam by neměli lidi, kteří se bojí psů chodit. Souhlasíte?

Nebo to berete tak, že pouze lidé mají nárok na prostor na této zemi a ostatní tvorové, kteří jim překáží musí z cesty.

0/0
28.1.2011 16:28

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

Když vám dělá takový problém nasadit na veřejném prostranství psovi náhubek, tak si kupte zahradu a tam ať si běhá jak je mu libo.

Města i obce vám dávají prostor, kde můžete venčit své psy, z městských rozpočtů je placena výstavba i údržba výběhů jen pro psy.Proto prosím respektujte, že když jdete do městského parku, bude tam chtít jít i někdo jiný než vy a váš pes.třeba rodiče s dětmi.

0/0
28.1.2011 17:41

Johyn

Re: bláboly

Mě to problém nedělá. Já mu ten náhubek dávám. Co mi ale vadí jsou militantní názory některých lidí. A kolik takových výběhů pro psy postavených z městských rozpočtů je?

Já o moc nevím. Nepočítám li výcvikové prostory, které si kynologové budují sami.

A města z poplatků ze psů vybírají celekem solidní prostředky.

0/0
29.1.2011 12:10

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

i mně vadí militantní názory některých lidí- a to na straně pejskařů i nepejskařů.

Zrovna včera na mě křičela paní, že tu svou pitbulku na mýho 2letýho syna vypusti, když si ho neumim ztišit.Prý že vyloženě provokuje, at se pak nedivim ( park je určen zejména pro malé děti, psi mají vstup POUZE na vodítku a ona chudák si ji musela přivazovat)

Co si pak mám o takových lidech myslet?

Ve svém okolí ( 15 minut pěšky)  vím minimálně o dvou takových výbězích. ( ani výše zmíněná paní to nemá daleko ) .

0/0
29.1.2011 16:44

Seffl

Re: bláboly

Proč si myslíte, že park je určen zejména pro malé děti?

0/0
30.1.2011 1:00

Stary Fafa

Re: bláboly

Jak si asi tak myslite, ze by v Cesku dopadlo referendum deti vs pitbullove? Ergo komu v demokracii ty parky spise patri?

0/0
30.1.2011 5:13

viveka

Re: bláboly

Všem občanům.

0/0
30.1.2011 9:49

pingu1

Re: bláboly

..pes neni obcan...:-P

0/0
30.1.2011 11:22

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

u obou ze dvou vchodů do tohoto parku je to přímo napsáno. Stejně tak, jako že psi musí být v tomto parku na vodítku.

0/0
30.1.2011 8:10

Stary Fafa

Re: bláboly

V dusledku vzato ti ostatni tvorove maji podstatne mensi pravo na zivot nez lide. Myslim, ze by se tezko nasel v Cesku soud, ktery by v pripade konfliktu pitbull vs clovek oznacil chovani cloveka za neprimerenou obranu.  

0/0
30.1.2011 5:10

Johyn

Re: bláboly

Ano, z lidského hlediska máte jistě pravdu. Vy tvrdíte, že máte podstatně větší právo na život než jiný tvor. Z hlediska toho jiného tvora by to vyznělo asi jinak. Kdyby např, Vás někdo ohrožoval v nějaké mezní situaci s tím, že on má větší právo na život než Vy budete se bránit. Tomu dotyčnému ublížíte.

Dejme tomu, že to bude v nějaké zemi, kde domorodec bude mít skutečně více práv než Vy. / třeba z důvodů náboženských/.

Přesto, že jste se jen bránil budete zákony té zěmě odsouzen. Protože ten druhý měl podstatně větší právo na život než Vy nevěřící. Bude se Vám to zdát spravedlivé?

Vím, že toto nelze srovnávat se zvířetem ale jistě uznáte, že z určitého hlediska je to stejné. A proto myslím, by se měl myslící člověk chovat ke zvířatům rozumně. A vychovávat k tomu i své děti. Pak by takovéto diskuze skončily. Bohužel postoje některých diskutujících mi nepřipadají zrovna rozumné. 

0/0
30.1.2011 19:07

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

Postoje některých diskutujících jsou možná trochu radikální, nicméně je jasné, že jsou kolikrát psány s jistou nadsázkou a rezervou.Neslýchávám často o zastřelených či jinak napadnutých psech jen proto, že jsou v parku bez náhubku a vodítka.

      Celý problém není jen v tom, že by lidé obecně měli více vzhlížet k přírodě , zvířatům atd.,ale že jsou tu i tací lidé, kteří mají psy nevychované, agresivní a na volno bez náhubku.Chápu, že může být 99 hodných psů, ale vy nikdy nevíte, jestli zrovna tenhle není ten jeden ze sta, co útočí( zdánlivě bezdůvodně) a páníček to neřeší.Každý zodpovědný majitel psa by měl vždy předvídat činy svého psa a podle toho se chovat.Tzn, když vím, že se nemusí s dětmi, v parku se k dětem prostě nepřiblíží- a už je na majiteli, jestli to zvládne výcvikem nebo vodítkem.

0/0
30.1.2011 19:48

Johyn

Re: bláboly

Ano, není co dodat. Přesně takto by to mělo být. Máte pravdu. Takto by měli uvažovat jak majitelé pesanů tak i ostatní.Přeji vám příjemný nedělní večer Jindřiško.

0/0
30.1.2011 19:57

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

tak to jsem ráda, že jsme se konečně shodli :-) že to ale trvalo,co? :-P

0/0
30.1.2011 20:10

Johyn

Re: bláboly

Myslím, že lidé, kteří dokáží přemýšlet i z hlediska oponenta se nakonec vždy dohodnou.

0/0
30.1.2011 20:32

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

nebo je to tím, že žiju někde mezi?- mám malé (trochu divoké)  dítě i psa  (trochu divoká, ve fázi výcviku ;-) )

0/0
30.1.2011 21:11

viveka

Re: bláboly

Pod tohle se s dovolením podepíšu taky. Není co dodat. R^R^R^

0/0
30.1.2011 20:03

J.i.n.d.r.i.s.k.a.

Re: bláboly

tak, teď ještě zařídit,aby to tak fungovalo a můžeme se jít v klidu věnovat svým psům ( a dětem )  ;-)

0/0
30.1.2011 20:22

viveka

Re: bláboly

My jsme právě dovenčili a přejeme dobrou noc :-)

0/0
30.1.2011 20:27

lejnok

to máte pane úplnou pravdu

a protože nelze odhadnout kdy se pes "bránit" rozhodne, tak má každý člověk právo volně pobíhajícího psa zastřelit jakmile se pes přiblíží na méně než 10 metrů.

0/0
28.1.2011 14:47

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz