Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

kenx

6. 11. 2010 16:16
nejen 14T

Souhlasím. Z pohledu funkčního designu je 14T tragedie. Politici nás sice pravidelně krmí informacemi o skvělém hodnocení pražské MHD ve světě, přesto problémy existují. Až diletantské zásahy do interiéru vozidel pražské MHD vedou ke koncepci nevhodné pro masivní zatížení velkým množstvím migrujících cestujících. Prostoje na zastávkách rostou a nervozita cestujících a řidičů též. Stejným problémem trpí mnohé nové typy autobusů pražské MHD. Celé to svým diletanstvím podporuje ROPID, který na na místo více linek s konečnou na migrační stanici typu významná stanice metra hází na papír metrolinky přes půlku Prahy. Řidiči pak nestíhají a jezdí brzda/plyn, na dobíhající se nečeká, cestující reptají a služba MHD je ve výsledku mizerná. Kdysi v americe vymysleli moderní tramvaj, aby byl rychlý nástup a výstup, sedačky jen ve směru/proti směru jízdy pro rychlejší cestování ... Před více než 50 lety. My tyto principy postavíme v Praze na hlavu ...

0 0
možnosti