Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lavet

6. 4. 2009 13:09
Nechci byt vulgarni

ale nejmirneji me napada, co je tohle za jelito? Ano poucme se, kdyz projizdim rakouskymi viskami po pokresce povetsinou je tam 70 a tak taky vsichni jedou. U nas byva vetsinou 40 a stejne jedou vetsinou lidi 70. Ano, poucme se, proc jedinni mame absolutnio nulu v alkoholu a stejne je do 0,3 statisticka chyba mereni. Muzeme pokracovat, mame talent si vybrat odevsad to nejhorsi. A ted to bude srotovne a ovce si nakoupi nova auticka. Snizte mi dane a ja si nakoupim co budu chtit, ale to ne, to bych si treba nekoupil auto, protoze jezdim malo a kazil bych statistiky.

0 0
možnosti
JH

e-na-x

6. 4. 2009 12:54
Pane Onderka

Mohl by jste prosim uvest zdroje pro sve tvrzeni?

 

Komplikace mereni mestum a obcim - doporucuji si vyzadat statistiky PCR o nehodach na usecich, kde jsou obecni radary pred a po jejich instalaci. Zjistite, ze ve vetsine pripadu pocet nehodl dramaticky (ve stovkach procent) vzrostl - priklad Mecholupy u Plzne (narust o 400%). Casto byli obecni radary instalovany ma miste, kde se za poslednich 5 let pred instalaci nestala dopravni nehoda (napr. Moravske budejovice). Bohuzel po instalaci radaru se tento trend zmenil. Napriklad v Praze si panove k usekovemu mereni vybrali usek na Jizni

spojce (prumyslova-lanovy most). Statisticky byl tento usek NEJBEZPECNEJSI MISTO v Praze pred instalaci radaru. Po jeho instalaci

tomu tak neni. A mohl bych pokracovat. Od ledna straznici nemeri... a vysledek? snizeni poctu mrtvych na silnicich. Uvidime jak se to zmeni, az zase merit zacnou.

0 0
možnosti
KR

Kocourkovský radní

6. 4. 2009 12:54
Šrotovné?

Nejvyšší Stínový Pan Železničář opravdu nerozlišuje pověstné "hodinky a holínky" ;-O Chtít vyřešit neutěšené poměry na českých silnicích populistickým  a principiálně nepřijatelným šrotovným...chmmmm.. tak .to je hodně divná úvaha! ;-D  Populistická témata s. Onderky - fotbal v Brně, úrazovka a teď šrotovné.

P.S. A co takhle Brňákům  ještě víc zdražit šaliny, socanský brachu? Ještě bych se odvolal na to, že jde o požadavek EU (Y)EU

0 0
možnosti
ZG

Didier Sachs

6. 4. 2009 12:54
ha ha..

.. 8 let tu před ODS nevládla ČSSD, špatnému stavu vozovky poděkujme asi jim..

0 0
možnosti
RH

retkini

6. 4. 2009 12:52
s Vaším blogem se dá souhlasit, ale

se šrotovným souhlasit nelze. Nové auto si s použitím příspěvku nebude kupovat ten majitel, co brouzdá silnici se 120 tkou,fáčkem příp. rezavou feldou. Nové auto si koupí jen ten co na to má. A ten co na to má zpravidla nejezdí vrakem. Pár vyjímek se najde. Ti se kvůli slevě zase zadluží na X let. Mmch. šrotovné v jiných zemích funguje jen krátce na to, abychom mohli hodnotit jeho vliv na omlazení vozového parku příp.na snížení počtu mrtvých na silnici. Jinak ostatní argumenty OK.

0 0
možnosti
JK

j.tecka

6. 4. 2009 12:46
mám otázku(y)!

Pane primátore, nezamyslel jste se někdy nad tím, že než vyhazovat peníze za šrotovné pro bohatší (protože chudému, který má např. Škodu 120 a nemá nic našetřeno, to Vaše šrotovné stejně nepomůže), bylo by lepší postavit aspoň na pár kilometrech D1 další pruh? Jako stínový ministr dopravy byste mi měl být schopen vysvětlit, proč (i kdyby to na D1 velice pomohlo), to není možné a zamýšlíte se tedy jiným směrem. Druhá otázka - připadá Vám jako krok k bezpečnější dopravě v Brně situace, kdy se v centru a na městském okruhu zavírá kvůli opravám jedna ulice za druhou a zároveň se zdraží už tak v ČR nejdražší jízdné MHD? Nebylo by lepší podpořit ochotu lidí jezdit MHD a ulevit už tak nesnesitelně přetíženému dopravnímu systému ve městě?

0 0
možnosti
ŠF

stev

6. 4. 2009 14:07
Stačilo by vybudovat obchvat Brna

Stačilo by postavit obchvat Brna. A nikoliv zatahovat další tranzitní dopravu do města. Viz nesmyslné úsilí krajských politiků zatáhnout R43 skrz pět brněnských městských částí Kníničky, Bystrc, Kohoutovice, Žebětín a Bosonohy do intravilánu města.

0 0
možnosti
F

fenryr

6. 4. 2009 12:33
Soudruhu, s těmi auty je to jinak

Omladit vozový park tím, že jedněm (těm zodpovědnějším a ohleduplnějším, kteří neohrožují své okolí páchnoucími vraky) sebereme peníze a dáme je právě těm bezohledným je poněkud idiotské. Co zavést extra daně pro ty, co ještě neseděli, aby bylo na provoz věznic?

Mimochodem - co místo dotování nemakačenků zavést funkční a neuplatné technické? On byse ten park omladil poměrně rychle a zadarmo.

Já nechápu, že vždycky nějaký přiblbý komanč vymyslí nějakou chujovinu a všichni ostatní se toho chytnou.

Sakra soudruhu - na šrotovném vydělají pouze imperialističtí velkokapitalističtí majitelé a akcionáři automobilek. Proti těm máte bojovat!

0 0
možnosti
PJ

STAVA79

6. 4. 2009 15:58
Re: Soudruhu, s těmi auty je to jinak

jenomže to by soudruh nesměl dostat nějaké všimné od onych automobilek, proti kterým má bojovat. Když má být soudruh ministrem dopravy, tož proč by už ted nehlásal zavedme šrotovné, aniž by ho české automobilky potřebovali.

0 0
možnosti
B

bilyhavran

6. 4. 2009 12:23
Je potřeba obnovit vozový park

- což ale neznamená zavést šrotovné, jak se mylně domníváte. Obnovit vozový park znamená dlouhodově snížit přímé daně.

P.S.: Chtěl bych Vám osobně a panu hejtmanovi Haškovi poděkovat za to, jak jste zastavili zdražování v hromadné dopravě IDS JMK. Toto zastavení zdražování jste slíbili před volbami do zastupitelstev krajů na podzim 2008. A ještě navíc se nestydíte dát si na svůj bilbord (nebo bilbord ČSSD?) heslo: "Plníme sliby".

0 0
možnosti
SS

bentley007

6. 4. 2009 12:21
hm

Pane Onderka,

take zacinam jezdit autem a to vsude, kam to jen pujde. IDS JMK ma takove ceny, ze radsi pojedu autem jak do prahy po D1 tak i po Brne!!!!Rv

0 0
možnosti
SV

Slavek17

6. 4. 2009 13:09
Re: hm

Naopak - IDS JMKou jezdit se VYPLATÍ - ale jen např. z Hodonína do Brna (a zpět) - vlastně to těm dojíždějícím zdaleka dotujeme my, kteří jsme si koupili drahé byty v Brně a přesunujeme se jen v rámci města Brna. - Výsledek? - Vyplatilo se zůstat na venkově a makat v Brně. ;-D

0 0
možnosti
MS

miguels

6. 4. 2009 12:09
Ha, ha, ha...

Ha, ha, ha... Tak to jste mě rozesmál. Šrotovné prý pomůže bezpečnosti na silnicích. Mám Focuse Combi se čtyřmi airbagy, stáří 9 let, hodnota 90 tisíc.

Koupi bych za 250 např. Fabii, abych se cítil bezpečněji?! Asi ne... I kdyby jste mi dali šrotovné, nejsem naivní,jako vaši voliči. Nazdar.Rv

0 0
možnosti
MMV

Mala morska vila

6. 4. 2009 12:23
Re: Ha, ha, ha...

On měl na mysli asi spíš opravdu stará auta, stodvacítky a tak. Jenže bezpečnější auto není jediným problémem, když někdo pojede jako dobytek, ostatní bezpečnější vozidlo zachránit prostě nemusí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 78
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1498x
Brňák tělem i duší, sociální demokrat, politik a zároveň docela obyčejný padesátník. Dříve mimo jiné primátor Brna, v tomto volebním období poslanec PSP.

Seznam rubrik