Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

nyny.

11. 12. 2008 14:34
no

na reklamu mám obdobný názor, od zuřivosti jsem si zvykla, že prudí ve filmech a používám jí jako pauzu na vaření kafe, obsluhu myčky apod.Ale co nemohu rozdejchat, je nadměrné přehlušení, uprostřed filmu s normální hlasitostí, prásk randál jak na stavbě-reklama. Jinak k těm práškům, vyhledejte si testy a zjistíte, že perou prakticky všechny stejně od nejdražších po levňáky, největší efekt má totiž dobré máchání a odstřeďování špinavé vody.Jinými slovy pračka. Mám to z vlastní zkušenosti a kupuju zásadně levňák do 250 za 9 kg.V mé pračce to vypere všechno (myslím běžné skvrny a ne ty, co potřebují ředidlo apod.).

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

11. 12. 2008 15:52
Re: no

Nějaké testy pamatuju, ale trochu se to liší. Čísla v  testu - nejhorší kolem 60, nejlepší 80%. Srovnání se týkalo bílé barvy. Tj ne procenta odstranění špíny, kolik procent šlo pryč. Takže chce mít i vlastní zkušenost. Vlastní zkušenost - dělím na 3 kategorie. Nejdražší Arie, Persil, podobně pere i Titan. Když je velká sleva a stojí 400, tak jsou i cenově přijatelné. Na vyprání může být i méně prášku, je-li méně zašpiněné prádlo. Pak je takový střed, Bonux, Lanza, Merkur. Na většinu prádla stačí, na běžném zašpinění není patrný rozdíl. Na trošku víc zašpiněné stačí trošku vícdávkovat. Něco ovšem nezvládnou, co ariel ano. Pak jsou ty superlevné za stovku. Což je klam, protože objemově jsou poloviční, takže do dávky jde váhově dvojnásobek. Nezkoušel jsem všechny, jeden ano a pral mizerně. Celkovým efektem pere hůře, cena někdy horší než merkur. Ale i tady se liší jednotlivé značky a v rámci značky se zas liší např. ariel prášek velmi dobře, gel nic moc. Nebo se liší i šarže.

0 0
možnosti
PB

buřinka

11. 12. 2008 14:12
Prďte na prášky

Reklama je svinstvo, pokud nemá mít pouze informativní charakter. Jenže pak je zase konzumenčně nezajímavá. V poslední době mě zaujala reklama na Kofolu. Soutěž pošli pět prasátek z Kofči a jedno Barborkové prasátko a možná kulový vyhraješ;-D. Za prvé si nejsem jistý, zda se nejedná o vázaný prodej a za druhý bych se nedivil, kdyby do Barborkový kofoly míchali nějakou návykovou látku;-D. Tady bych udělal nějaký test. Vybodněte se na prášky. Bělící efekt je známý už hodně desítek let a všechny prášky ho mají +- stejný. Liší se téměř výhradně cenou za reklamu. Ostatně jako všechno zboží ;-(.

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

11. 12. 2008 15:56
Re: Prďte na prášky

Reklama nemá za cíl pravdivě informovat. V lepším případě kladně informuje o přednostech a mlčí o nevýhodách. To je ještě snesitelné, poku člověk toto ví. Problém je i míra nadsázky, přehánění a zveličování. Do určité míry OK, ale někdy jde o vymývání mozku.

Hlavní je vědět, že reklama tu není k tomu, aby informovala a vzdělávala. I když některé reklamy mají styl, že předstírají vědeckou osvětu.

Obrana - informovanost (ne z reklam ale nezávislých zdrojů) a vzdělanost, zdravý úsudek (někdy omílají triviální věci a z takového se dělá super vědecký objev či jedinečný patent) a asi i snažit je jim vyhývat. Teda výrazně omezovat jejich sledování.

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

11. 12. 2008 11:29
Reklamy jsou zpravidla pěkným vymýváním mozku

Dosti lidí tvrdí, že je reklama neovlivní, že nakupují, co chtějí oni, ne dle reklamy. Všiml jsem si jen, že oni chtějí to, o čem slyšeli a viděli v reklamě. Ale jsou nad ní...

Reklama v TV je určitě dobrá přestávka na WC. Přestávek je dosti, že i pánové s velkými potížemi s prostatou mají přestávek dostatečně.

Před lety se mi líbila reklama - na nějaké brambůrky (Balsen Pepies, tak nějak). Nikdy jsem si je nekoupil, ale reklama se mi líbila - sedlákovi dali ochutna a jak přišel domů, hned šel počítat prasata, jestli některý nepadl na ty brambůrky. Bohužel vtipných reklam moc není, většinou jsou naprosto stupidní. Tohle byla možná zábava pro jednodušší lidi, jiné reklamy ale nejsou zábavné, tato se mi zdála.

0 0
možnosti
J

jiri.fiala

11. 12. 2008 11:31
Re: Reklamy jsou zpravidla pěkným vymýváním mozku

nemuze to fungovat i kontraproduktivne? ze si hospodyn u regalu rekne "zase ten z4sr4ny p3rsil, just koupim neco jineho"

0 0
možnosti
JD

pedr64

11. 12. 2008 11:28
lidi mají obecně reklamu vtipnou,

očekávají od ní nějaký příběh, ale to je pro inzerenta kontraproduktivní. Svého času byla velmi populární reklama, kde upekli Bobika,znal ji snad každý. Ale málokdo si vzpomenul, jaký produkt byl inzerován.

0 0
možnosti
RB

erben3

11. 12. 2008 11:27
.

R^ Přesně. Kvalitní výrobek reklamu nepotřebuje.

0 0
možnosti
JP

johnpeters

11. 12. 2008 11:23
Jsem na tom stejne.

Mne by se libilo,kdyby se reklamy zacaly zarazovat do prenosu jednani parlamentu,to by byla ta spravna tresnicka na dortu.

0 0
možnosti
MC

sualk

11. 12. 2008 11:19
Dávám Vám za pravdu,

i když se říká, že opak je pravdou. Vím, že mnohé lidi kolem mě reklama ovlivňuje. Mě, ale opravdu také reklama nebere. Pouze jediná reklama mě velice pobavila. upozornil mi na ní můj syn. Není to ovšem legální reklama, neboť si zde jedna firma vyzdvihuje na druhou. Jde o chlapce stojícího u automatu na nápoje. Jelikož je malého vzrůstu a nedosáhne na tlačítko nahoře, což by mu umožnilo zakoupit pepsikolu, provede to tím způsobem, že nejdříve vhodí mince pro zakoupení dvou plechovek cocakoly z nižšího patra automatu. Po té se na plechovky postaví, aby mohl vhodit minci a stisknout tlačítko své oblíbené pepsikoly.

0 0
možnosti
  • Počet článků 555
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1495x
Hroší poutníci, volné společenství pohodových lidí, kteří se nebojí...