Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brnl

To tak bývá že se zateměný bolševik

stydí za jiného premiéra než bolševického, my druzí se zase stydímě za Gottvalda a ty následníky a tihle mají na svědomí daleko a daleko více takovíchto daleko zbabělejších vražd.

0/0
28.3.2010 22:52

nesmrtelná medvědice

dd

(Y)

0/0
28.3.2010 22:15

vit.kucik

Mašínové vedli regulérní...

... protikomunistický odboj. Ozbrojený odboj proti násilnému nelegálnímu režimu, jakým komunismus byl, je přiměřený a ospravedlnitelný. Navíc Mašínové - podle dostupných informací - ozbrojené síly neužívali nadbytečně nebo svévolně.

Jejich vyznamenání považuji za zcela v pořádku.

0/0
24.5.2009 23:18

nepolitik

Mašínové byli ve své době hrdinové,

kteří se nebáli postavit nastupujícímu totalitnímu režimu. Tvrdit, že byli vrazi, může buď člověk, který v té době ještě nebyl na světě nebo zarytý bolševik. Konečně se našel politik, který dokázal jejich hrdinství oscenit a pro po něm mnozí plivají. Já mu však děkuji za odvahu.

0/0
28.9.2008 11:27

Pepa

????

to je pořád keců a komunistech a jejich barbarství. dejte už s tím pokoj. Je rok 2008 svět je už někde jinde, dneska hrozí něco jiného a vy, kteří máte vymyté mozky medii tady pořád melete jedno a to samé.

Na tehdejší dobu Mašínové byli vrazi a tím to pro mě hasne. Zajímá mě budoucnost a ne se pořád hrabe ve vzdálené minulosti. Mám větší strach z islámu.

0/0
8.3.2008 17:14

Kulasec

Re: ????

úžasné, to si zasluhuje piškůtek

0/0
8.3.2008 18:54

Ctirad Mašín

To jsem já

Toužím po motocyklu či jiném lákadle pro mladého člověka,avšak nejsem tak schopný,abych si toto přání splnil legálním /poctivým/ jednáním.Vyčíhnu si tedy pošťáka ,picnu ho,peníze, které doručuje ukradnu a splním si svou touhu.Začne mi však hořet koudel u zadku a nevidím jinou možnost než se vyhnout potrestání zmizením za kopečky.Přitom postřílím pár lidí,kteří nedělají nic jiného,než že plni svou práci,nebo se zrovna nacházejí v nevhodnou dobu na nevhodném místě.Tím okamžikem se stávám pro mně podobné národním hrdinou a doufám,že mne v tom duchu i patřičně ocení.

0/0
8.3.2008 17:12

HOnza

Re: To jsem já

zase rozesilate spamy???? Tohle uz sem si precet asi na peti diskusnich panelech. Kdyz uz tady delate tu propagandu, tak to aspon nejak obnovujte, to se neda cist....;-D;-D;-D;-D

0/0
8.3.2008 18:41

Richard

OK

Velmi si vážím článku pana Balouna,je to výztižné a pravdivé.Tento názor sdílí skoro 75% občanů.

0/0
8.3.2008 17:09

Honza

Máte pravdu

Více takových Balounů a lidí, kteří se nebojí říci svůj názor. Plně se ztotožňuji s článkem

0/0
8.3.2008 17:07

HOnza

Re: Máte pravdu

souhlasim, ale priste prosim i s podpisem a adresou, at si pro Vas muzeme prijit...

0/0
8.3.2008 18:42

Kulasec

Re: Re: Máte pravdu

a je po hrdinství a po názorech;-D

0/0
8.3.2008 18:53

Anti-paroprase

Máte pravdu

Vy asi nebudete úplně duševně zdráv. No,  spolu s balounem , ruku v ruce , můžete vyrazit směr Bohnice. Pochodéém vchod, kupředu levá, soudruzi. 

0/0
8.3.2008 19:12

Karel

Komunisté jsou stále nebezpeční.

Mašínové si jednoznačně uznání zaslouží. Jestliže komunisté vyhlásili občanskou válku (co jiného je vyhlášení boje nepřátelům dělnické třídy), museli počítat s tím, že se najdou odvážlivci, kteří proti nim tu zbraň opravdu vezmou. Vyčítat Mašínům, že zastřelili i pokladníka je směšné, protože komunisté do této války zatáhli všechny občany, ať někdo chtěl nebo ne. Lidé co obhajují ty nevinné jsou jěště pod vlivem pseudosocialistické mírumilovnosti a hesel o přáteltví a míru mezi soc. národy a podobných nesmyslech.

0/0
7.3.2008 21:04

Jana

Re: Komunisté jsou stále nebezpeční.

Máte naprostou pravdu. Navíc oni utíkali s tou vidinou, že vstoupí do americké armády a přijdou nás osvobodit. Možná nám to dnes připadá naivní. Ale oni tady dva roky 48-50 sledovali vraždění nevinných. Ta podobnost s nacisty v tom byla a oni cítili, že je třeba zase bojovat. Šlo jim daleko o víc, než o vlastní pohodlný život, jak je jim vyčítáno. Vážím si té odvahy a je mi líto, že tady nevznikla díky tomu další vlna odporu...

A nechápu, proč nebyla komunistická strana dávno zakázána. Komunismus byl přece prohlášen zločinem proti lidskosti, stejně jako fašismus.

0/0
7.3.2008 22:44

aaa

Re: Komunisté jsou stále nebezpeční.

souhlasím a taky Balounové a jim podobní R^

0/0
7.3.2008 22:47

Ottik

Vrahy?

   Zato já jsem velmi pyšný na statečné, čisté bojovníky za komunismus, kteří se zbraní v ruce a provazem na šibenici bojovali proti vlastním lidem tak, že je zabíjeli ve jménu té blbé myšlenky.Rv

0/0
7.3.2008 20:46

DEMOKRAT

Fuj

Partyzány za 2. světové všichni opěvovali, ale pak když přišli komunisti všichni ztichli. Když protitomu chtěl někdo něco dělat byl v lepším případě odsouzen na spoutu let tvrdé práce. Skupina okolo bratří Mašínů chtěl proti tomu bojovat. Chtěli demokracii. Chtěli svobodu. Aby nebyli dopadeni museli utéct. Buďme hrdí za to, že příslušník našeho naróda bojoval proti nesvobodě.

0/0
7.3.2008 20:41

Karel

Problémem je mentalita části české společnosti

Tato část byla za minulého režimu silně prokomunistická, přizpůsobivá. Tito vychcoši vychovávali k flexibilní vychcanosti svoje potomky. Z těch se nyní stali agresivní nenávistní pravičáci.

No a tomuto výškrabku společnosti připadá normální podřezávat krky bezbranným lidem. Jako jejich rodičům dělat kari¨éru v KSČ.

No a teď tady tato sorta nadává p. Balounovi.

Paradox je, že Topolánek se neúspěšně na ZAMu snažil dostat do KSČ.

0/0
7.3.2008 20:23

Anti-paroprase

Mor na tebe, komunistická pakáži.

baloune, ani nevíš, jak MOC bych ti přál strávit v komunistickým lágru aspoň týden, při výsleších, mučení, a mlácení do bezvědomí. Jenže mám takový pocit, že tys u toho I BYL, ne v 50.letech, ale v letech osmdesátých....Bohužel na té druhé straně- coby hovado, které mlátilo ty zavřené. Jinak to, že jsi neskutečně  blbý, to je fakt, něco takovýho mít doma, to musí být peklo!!! Nebo je ta tvá povedená rodinka autistická?- Ani bych se nedivil, kdyby si kvůli tobě nechali provést frontální lobotomii.

Něco tak kreténského jako ty se vskutku jen tak nevidí. Gratuluji ti, baloune!

0/0
7.3.2008 19:17

Jiříkovo-vidění

Re: Mor na tebe, komunistická pakáži.

Vážený Anti-paroprase, jistě jsi velmi rád, že žiješ v DEMOKRATICKÉ společnosti, ale DEMOKRACIE je i TOLERANCE a PRÁVO na vlastní názor. Ten gejzír nenávisti a netolerance, který přímo prýští z Tvého příspěvku, je až neuvěřitelný ! Mimochodem by mě zajímal Tvůj názor, kdyby na místě toho pokladníka byl třeba Tvůj otec nebo někdo blízký z Tvé rodiny. Předpokládám, že bys bratrům Mašínům a jim podobným "hrdinům" osobně poděkoval - nebo raději veřejně v médiích. Nedokážeš si udělat nadhled a jsi velmi despotický. Nevím, jestli to není i určitý znak Tvé omezenosti. . .

0/0
8.3.2008 6:42

Anti-paroprase

Re: Re: Mor na tebe, komunistická pakáži.

Je vidět, troubo, že žiješ opravdu v Jiříkově vidění, já hloupému balounovi přece NEBERU PRÁVO na názor, byť je SUBJEKTIVNĚ  sebehloupější, já JEN balounovi píši, že je hloupý a život s ním musí být peklo! Ať si blábolí co chce, hlupákem stejně zůstane.

Z mé rodiny NIKDO NIKDY nesloužil coby fízl, pomocná stráž VB, udavač, pokladník(-mimo jiné udavač STB!), zhovadilému komunistickému režimu. Komunismus dokázal za 70 let  existence umučit a povraždit 100milionů nevinných lidí po celém světě. Takže je sice velmi dojemné, že se rozplýváš nad smrtí pokladníka-donašeče STB, ale na druhou stranu tě nezajímá Horáková, dusící se deset minut v oprátce, a soudruzi, kteří ji ještě zálibně při tom pozorovali, komunistické zrůdy, mučící v kriminálech vojáky, letce z Británie, politické vězně, zrůdy jako grebeníček starší, jenž se vyžívaly v pouštění 220 voltů do svých obětí , aby jim poté cihlami drtily varlata, atd. Mašínové zvedli hozenou rukavici, vyzívající k "třídnímu boji"! A DOBŘE UDĚLALI!!

0/0
8.3.2008 11:29

Anti-paroprase

Re: Re: Mor na tebe, komunistická pakáži.

A-p.s.- ty žiješ asi v PAROUBKOVĚ VIDĚNÍ, viď? Tak to je mi tě líto, jsi chudák.(Y)

0/0
8.3.2008 11:31

Evžen

Stydím se za premiéra, který obdivuje zbabělé vrahy

To lidské hovádko které napsalo článek, stydím se za premiéra, který obdivuje zbabělé vrahy: toto lidské hovádko nikdy nepoznalo parchantské komouše v takovém světle jako jsme tyto komoušské kretény poznali mi starší, buď je moc mladé hovádko a nebo je starší a vlezdoprdelistycké hovádko, takové lidi kteří takto píší bych zavřel na skoušku do arestu aspoň na dva měsíce a dal bych jim tam pár komoušských parchantů aby jednali s těmito hovádky tak jak to měli oni ve zvyku, pak bych si ho po exkurzi pučil na pár slov, určitě by změnil názor, to se vsadím !!!

Blbečku už nikdy nepiš nesmysli a zjišťuj nejdříve fakta, ty blbé lidské hovádko.   Evžen

0/0
7.3.2008 18:48

Jiříkovo-vidění

Re: Stydím se za premiéra, který obdivuje zbabělé vrahy

Nechápu, proč má někdo potřebu urážet autora článku. Můžeš nesouhlasit, ale proč zrovna ponižovat a urážet ? Vždyť právě ponižování, despotismus a vnucování vlastního názoru či ideologie kritizuješ u komunistů. Ale Ty jsi přesně to, co kritizuješ - netolerantní, až nenávistný typ, který nesnese, aby někdo měl jiný názor. Zamysli se nad sebou. Mimochodem ne každý musel někomu lézt do pr... A neznám ve svém okolí lidi, kteří by za slušné chování šli do vězení. Asi mi něco uniklo . . .

0/0
8.3.2008 6:48

provarenec

Balounovy bláboly

Ona je to teď taková móda plivat na všechny ty kdo za něco bojovali nebo bojují.

Když je po všem vylezou pravdoláskové a začnou říkat že to bylo zbytečný.

Dokonce tohle psali o odboji (partizánech a výsadkářích) - prý i atentát na Heidricha byl zbytečný, protože rozpoutal Heidrichiádu. To ano, ale za to jsme si mohli sami. Kdyby se jim každý zatýkaný postavil, a aspoň jednoho "vzal sebou" určitě by si nedovolili nakopávat lidi do aut.

Rozmáhá se zde zbabělost, když se něco děje zalíst a vystrčit hlavu až to skončí. Například to, když někdo volá o pomoc, všichni najednou ohluchnou. :-©Mašíny a Paumera obdivuji, protože bojovali.

Poslední otázka pro rudé: Podle vás jsou vrazi, ale vám vraždit lidi na hranicích nevadilo?

0/0
7.3.2008 17:09

Bob Senklár

Takže soudruhu Baloune,

z toho vyplývá, že vrazi vašich soudruhů jsou a budou vrazi, kdežto vraždící soudruzi jsou bojovníci za mír a demokracii

0/0
7.3.2008 16:51

tuvax

Re: Takže soudruhu Baloune,

Ne Bobe ,  z toho vyplývá , že pokud Vaši rodiče nebo Vy ( neznám Váš věk ) do roku 1989 pracovali a tedy taktéž se  podíleli svou prací na budování socialismu a komunismu a tudíž  je tedy dle Mašínů a jejich hrdých spolubojovníků také patří jako komunistické vrahy ( jako toho vraha pokladníka ) usmrtit asi tedy v zájmu demokracie a potom tedy ještě 98 % všech lidí , kteří byli v té době dospělí a pracovali v celém východním bloku .

     Strašná hovadina viďte , asi dostanu taky  metál .

0/0
7.3.2008 17:19

Bob Senklár

Re: Re: Takže soudruhu Baloune,

Problém je v tom, dle mého skromného názoru, že tehdejší režim Vám nedal na výběr , dovedeno ad absurdum, tak jsme asi na odstřel všichni.

Metál určitě, za slušnou reakci:-)

0/0
7.3.2008 17:48

skelous

Re: Re: Takže soudruhu Baloune,

neskutecnej blabol. hazet do jednoho pytle civilistu pracujiciho ve fabrice a SNBaky s milicionarema z 50tych let je hrozna kravina. zadna obet masinu nebyla neozbrojena, vsichni byli budto cleny SNB, lidovych milici nebo VOPO, vsichni slozili prisahu ve ktere slibili pokracovat v tridnim boji a polozit i zivot

0/0
7.3.2008 18:20

Harry

Všem těm,

kteří se zde vzmohli pouze na urážky autora, případně na argumenty, že Mašíny odsuzují jenom komunisté, předkládám následující fakta  (jde o výsledky průzkumu agentury STEM):

1.  S názorem bratří Mašínů, že v boji proti komunistickému režimu měli právo použít všech prostředků, ouhlasí 29 % lidí, 25 % neví a   46 % soudí, že nikoli.

2. Za hrdiny protikomunistického odboje považují bratry Mašiny zhruba dvě pětiny (38 %) Čechů.

3. Na bratry Mašíny jako na zločince pohlíží zhruba polovina (49 %) lidí.

4. Podle 31 % dotázaných udělal premiér dobře, že členy skupiny bratrů Mašínů ocenil svou medailí.

0/0
7.3.2008 16:12

Bob Senklár

Re: Všem těm,

agentura STEM, to je ta nejsprávnější agentura, kolik bere?

0/0
7.3.2008 16:42

Harry

Re: Re: Všem těm,

Ty snad věříš jen agenturám, které si platí ODS ? :-)

0/0
7.3.2008 16:55

Bob Senklár

Re: Re: Re: Všem těm,

Stydím se, budu už věřit všem

0/0
7.3.2008 17:51

skelous

Re: Všem těm,

nejak nechapu jakou ma tahle statistika hodnotu. to ze si urcita skupina o nekom neco mysli, zvlast po dostatecne meddialni masazi nic nedokazuje.

0/0
7.3.2008 17:11

xluke

Re: Všem těm,

K vasi statistice bych snad jen dodal, ze dnes komunisty (v ryznych formach) voli polovina naroda. Jednou 40 let komunistickych experimentu evidentne nestacilo.

0/0
7.3.2008 17:58

HOnza

STEM????

to myslis tu Paroubkovu vyrobnu zazracnych pruzkumu??? Hahahaha;-D;-D;-D

0/0
8.3.2008 18:40

Honza

PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

ja tvrdim, ze to byla zasadni chyba a Baloun je toho prikladem. Ne! Budme horsi, nez-li oni a pak bychom tady takovy zvasty a hory hnoje, co tady produkuji podobna individua jako Baloun nemuseli snaset. Hochu, kdyby panovaly casy, na ktere tak rad vzpominas, tak po tomhle clanku uz se smazis nekde v mucirne Stb, pousti do tebe proud, moci ti do ksichtu a ve vedlejsi mistnosti znasilnuji tvoje rodinne prislusniky!!!!  :-©:-©:-©

0/0
7.3.2008 15:54

zdeněk

Re: PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

Jsi blb s inteligencí gauče.Na tobě je znát,že jsi jen namasírovaný články z ODS buletinů.Pokud budu lidé podobní tobě,tak bude snad lepší z tohoto státu emigrovat.Takovou snůšku stupidit co tady píšeš nemůže napsat soudný člověk.Stydím se za takové lidi jako jsi ty,stydím se za to,že taková individua si moho říkat člověk.

0/0
7.3.2008 16:04

provarenec

Re: Re: PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

Blb jseš ty. 50. léta byly úplně něco jinýho. Stačilo bejt za války odbojář spadající pod Benešovu vládu v Londýně a po roce 1948 tě po roce mučení ve vazbě pověsili jako výstrahu všem svobodně myslícím nekomunistům. Taková byla doba.

0/0
7.3.2008 16:46

Bob Senklár

Re: Re: PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

za to Vy jste gauč plný intelektu a vzdělání

0/0
7.3.2008 16:46

Mor na tebe, komunistická pakáži

Re: Re: PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

No, je vidět, že o praktikách STB nevíš vůbec nic, HONZA má v tomhle naprostou pravdu. Ty jsi BLBÝ JAKO BALOUN.

 Můžete si s balounem podat ruce, jít se spolu spokojeně nažrat, a při tom sledovat a obdivovat PAROPRASEČÍ tiskovky plné paranoidního, agresivního napadání kohokoliv ,kdo PRASETI servilně nepřitaká,  tiskovky plné hnoje, lží, a překrucování skutečnosti, obdivovat vyřvávání magora, který se se svým slovníkem zjevil odkudsi z 50. let... Á propo-- Zkus si o 50.letech nejdřív něco přečíst, ty troubo.

0/0
7.3.2008 17:37

Jirka

Re: PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

Jsi blb s inteligencí gauče.Na tobě je znát,že jsi jen namasírovaný články z ODS buletinů.Pokud budu lidé podobní tobě,tak bude snad lepší z tohoto státu emigrovat.Takovou snůšku stupidit co tady píšeš nemůže napsat soudný člověk.Stydím se za takové lidi jako jsi ty,stydím se za to,že taková individua si moho říkat člověk.

0/0
8.3.2008 17:04

HOnza

KOukam ze propagacni oddeleni KSC se dneska

snazi, akorat az zase budete hromadne rozesilat maily pod ruznymi jmeny z jednoho compu, tak to nedelejte do jednoho vlakna, nevypada to uplne verohodne... hahahaha komousi sou pitomci i na tohle;-D;-D;-D

0/0
8.3.2008 18:37

Semper2

Re: PO revoluci se rikalo "nejsme jako oni"

Na komunistickou verbež platí pouze režim typu špaňelského gen. Francesca Franca , nebo portugalského Salazara. Ve stopách těchto velkých křestanských mužů jsme meli jít i my.

Ale nalétli jste sametovému podvodu "revoluci"... Copak pravice dělá revoluce ? Pravice má v "popisu práce" kontrarevoluce a převraty. Revoluce dělají komunisti, levičáci a s nimu spřízněná zednářská sekta.

Smrt bolševismu !X

0/0
16.8.2008 11:52

GoodToKnow

Info

Pro autora a neinformovane:

http://www.totalita.cz/odbsk/odbsk_masin.php

http://www.bratri-masinove.cz/odboj/showpage.php?name=uvod

http://www.szcpv.szm.sk/06/odkaz.html

0/0
7.3.2008 15:45

myšák

Rudá záře nad Kladnem

No tfuj. Rudá záře nad Kladnem už naštěstí pohasla. Ještě že pan Baloun má v kapse obyčejný zapalovač a ne letlampu. Pokud se někomu v naší české kotlince nelíbí může se odstěnovat do Číny, nebo Severní Korei - dnes na to má konečně právo. Ale je jednodušší být ustrašený uremcánek, nežli zvednout zadek a dělat to čemu opravdu věřím.

0/0
7.3.2008 15:19

Honza

Baloune,

nikdo tě nenutí,abys tady žil, dnes Ti nikdo nebude bránit, tak se seber a táhni někam na Kubu nebo Hanoje, když se ti tady nelíbí

0/0
7.3.2008 15:12

Jiříkovo-vidění

Re: Baloune,

Honzo, jsi vrcholem netolerance. Nevím, kolik je Ti let a jak jsi na tom intelektuálně, ale vím jednu věc jistě - vidíš moc černobíle. A stejně tak se můžeš sebrat Ty a odjet do nejdemokratičtější země na světě, můžeš - nikdo Ti bránit nebude.

0/0
8.3.2008 6:56

Jana

Baloune ...

O tobě už psal před 90 lety komunistický ožrala Hašek ve Švejkovi a nutno dodat, že psal mnohem lépe něž ty, ale už tenkrát tě líčil jako člověka mdlého rozumu, nechci-li použít přesnějšího výrazu - jako naprostého blba. Zdá se, že i po 90 letech děláš čest svému rodu Balounů..

0/0
7.3.2008 14:42

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz