Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Politicky korektní lež

na vašem článku mne zaujaly dvě věci

0/0
27.11.2010 18:56

Politicky korektní lež

Re: na vašem článku mne zaujaly dvě věci

1) narodila jste se v roce 1979 a je vám 29

2)"nechce se Vám otěhotnět ve chvíli, kdy třeba předěláváte byt, protože manžel se rozhodl udělat novou koupelnu a kuchyń. "

Vašemu maželovi travá předělat kuchyň a koupelnu 9 měsíců? Vždyť je to otázka max. 1 týdne

0/0
27.11.2010 18:58

admiral666

gothicke dite

Gothicky by se mnozit nemely, protoze by si dite hralo s figurkami certu a satanu, kocarek by melo vyzdobeno pentagramy, ve skolce by rvalo metalove pisne, hralo by WoW, trapilo by zviratka vyjma kocek, chodilo rado na hrbitov a provadelo podobna gothicka extempore.

0/0
23.6.2009 11:35

Žádný_nick_není_volný

Upřesnění

Hledejte TOPinternet (jedno slovo - na velikosti písmen nezáleží). Jsou to tzv. katalogoví podvodníci. Neustále vyhrožují soudem, ale ještě NIKDY nikoho k soudu nevyzvali (nemají šanci).

Jednoduchý důkaz - každý si může provést sám: Zavolejte namátkou LIBOVOLNÉMU reprezentativnímu vzorku osob uvedenému v jejich "katalogu" - schválně co Vám řeknou! 

0/0
23.6.2009 11:26

Žádný_nick_není_volný

Nekonečná moudrost matky přírody!

Není to kouzelné, jak je matka příroda nekonečně prozřetelná, když nedopustí aby se takovéto lidské zrůdy měly vůbec potřebu množit? Díky za to!

Pokud někomu není jasné o čem mluvím (píšu), zadejte si do libovolného internetového vyhledávače pojmy Top Internet, AIVision, Rejstřík firem apod.

0/0
23.6.2009 11:07

Pavel Urban (pavelurban.blog.idn

to je zcela přesné

není co dodat - snad jen, dobře že nějaká žena našla odvahu to takhle napsatR^

0/0
22.2.2008 1:15

Pepa

29 neni zadny vek, pockej si par let a uvidis

29 neni zadnej vek,  uvidis co bude v 35  kdy budou na trhu jen rozvedeni se zavazky nebo svobodni egoisti, telo ti uz taky nebude s nadsenim snaset tehotenstvi viz clanek  na jednom vtipnym blogu

http://www.volenezense.cz/2007/12/pro-eny-nemohou-vyhrt.html

Tak uvidis, rozhodne ale prijemna zmena a nazor receny na plnou hubu

0/0
23.2.2008 10:35

cliff

Proc

Proc obhajujete neco, co podle meho nazoru zadnou obhajobu nepotrebuje?

Naprosto zbytecny clanek, pokud si tim ovsem chcete neco vyridit s vasimi kamaradkami, chapu ho.

Co nechapu, je (temer) nenavist ktera z nej cisi smerem k tem (stastnym ci nestastnym) matkam.

0/0
19.2.2008 14:50

Eva

Re: Proc

Mám kamarádku, která vždycky prohlašovala, jak ji děti rozčilují, jak jí vadí dětský pláč, jak by to sama nechtěla ... Posléze se ukázalo, že se o dítě dlouho neúspěšně pokouší a nemůže ho mít. Nakonec dítě adoptovala, zbožňuje ho a nevadí jí na něm nic.

Podle mého názoru je pisatelka článku v hloubi duše nešťastná, že děti nemá.

0/0
19.2.2008 16:11

Pepicka

Re: Re: Proc

Kazdy si druheho interpretuje podle sebe. Vy vidite toto, ale ja vidim jenom to, ze ji proste vadi hloupe a vtirave reci a chtela na to upozornit a chtela, aby se "fanaticky detni" videli i z druhe strany. Ale Vy si za tim hledejte treba mimozemstany, kdyz na ne verite, jak je Vam libo.

0/0
19.2.2008 16:25

Alg

f

V dnešní době nemít ve 29 letech dítě je naprosto normální a nikdo se nad tím nemůže pozastavovat. Ale už není normální mít ve 29 letech takto omezený a ubohý pohled na matku starající se o děti.

0/0
19.2.2008 11:29

telcontar

Re: f

Mrkni na diskuzi pod tímto článkem: http://ona.idnes.cz/ze-mam-porodit-a-vychovat-deti-ne-dekuji-fcs-/ona_vztahy.asp?c=A080201_121909_ona_vztahy_jup, kolik lidí to za normální nepovažuje.

0/0
19.2.2008 11:47

Alg

Re: Re: f

Tam ale asi spíš šlo o to děti mít nebo nemít vůbec. V tomto případě je pro mne jakákoliv diskuze bezpředmětná, protože jsem zastáncem teorie pana Darwina. :-)

0/0
21.2.2008 16:41

Jarka

moje mamca

me mela ve svych 26 a brachu v 31. psal se rok 76 a divali se na ni jako na chudinku ktera deti mit nemuze. narodila jsem se, svete div se, po 2 letech od svatby!!! ;-D

0/0
17.2.2008 18:37

palcerik

Re: moje mamca

Mě měli rodiče 5 let po svatbě, mamče bylo 27, tátovi 28...segru měli 4 roky po mě. Taky na mamu koukali jak na cvoka, byla nejstarší v porodnici a teprv s prvnim dítětem;-D

0/0
25.2.2008 1:02

j.horacek

zvláštní

Máte opravdu zvláštní spolužačky.(Y)

0/0
15.2.2008 13:00

M

Nechápu

Mně dneska přijde naprosto normalni, že po SŠ jdete na VŠ pak pár let pracujete a děti máte třeba až ve 30.Protože studovat VŠ a vychovávat dítě asi neni uplně tak jednoduché a navíc když váš partner je ještě také na VŠ.Takže nevim proč se tu pořád řeší, že je lepší mít děti ve 20

0/0
15.2.2008 11:31

Martin

Zvlastni...??

Prijde mi hodne zvlastni, ze zeny, (a to bez rozdil) ktere uz deti maji jsou podle tohoto clanku brany jako tvorove, kteri nedokazi pochopit ty, ktere deti jeste nemaji nebo nebudou mit vubec...je to dost zcestna predstava a pokud je o tom autorka skutecne presvedcena, je mi ji lito...

0/0
13.2.2008 23:57

Honza Fiala

Re: Zvlastni...??

S Martinem naprosto souhlasim. Autorka projevila stejnou averzi vůči maminkám obecně jako její spolužačky s dětmi vůči ní. Nezbývá než autorku i skupinu jejích spolužaček politovat. Normálnímu člověku je zcela volné zda-li již někdo cizí měl děti, bude mít děti nebo nikdy děti mít nebude.

Nadhled nad zde dost s despektem popisovanou denní problematikou "údržby" dětí autorce přinese skutečně až vlastní mateřství.

H

0/0
15.2.2008 13:47

Petra

Vo co gou?

Nikdy by mě nenapadlo se dívat s nepochopením na mé starší čtyřicetileté kamarádky, které z různých důvodů děti nemají. Ale pakliže by na mě nějaká vyrukovala s takovouto potřebou obhajoby, tak bych si klepala na čelo. Vo co jako gou? Je to normální anebo je potřeba toto obhajovat? Myslím, že kdo je v pohodě, nemá potřebu :-© takové blogy. Kdo má holt nějaký ten mindráček, tak rychle přispěchá se sprchou argumentů, proč děti nemá. Rv

0/0
13.2.2008 11:24

telcontar

Re: Vo co gou?

No, Ty to, Petro, možná neděláš, ale poté, co jsem se krátce účastnil diskuze pod tímto článkem: http://ona.idnes.cz/ze-mam-porodit-a-vychovat-deti-ne-dekuji-fcs-/ona_vztahy.asp?c=A080201_121909_ona_vztahy_jup zůstávám trvale zděšen ze středověkých názorů (žena bez dětí=sobec, žena bez dětí=člověk bez smyslu života) ze kterých prýštilo nejen nepochopení, ale přímo neuvěřitelná nenávist, a, kupodivu, hlavně ze strany mužů. Tak si myslím, že jestli bezdětné ženy cítí kolem sebe takovouto nevraživost, tak to prostě nemají lehké.

0/0
19.2.2008 11:45

Pepicka

Re: Re: Vo co gou?

Mas naprostou pravdu. A nejsou to jenom dobrovolne bezdetne zeny, ktere tomuhle musi celit, jak je videt i na prikladu autorky. Jsou to i zeny, ktere jenom materstvi odkladaji dal nez ostatni a maji na nej i nejak odlisny nazor. (jako napr. i ja) Precti si nekolik poslednich stranek prispevku na one diskuzi.

0/0
19.2.2008 13:29

petr_chytil_metr2

vzájemné osočování

Mám starší kamarádku a ta děti nemá, i když by je ve svém věku mít už dávno mohla. Říká, že vlastní děti neplánuje, ale přitom je má ráda. Přestože mě na ní připadá divné, že děti ještě nechce a nemá (na to mám plné právo, přeci jen je normálnější děti mít než nemít), nijak jí to nedávám na jevo a mám ji rád (jako kamarádku). Ani by mě nenapadlo jí kvůli tomu osočovat. A naopak.

Jediný problém v celé této "kauze" vidím ve vzájemné netoleranci obou stran. O nic jiného nejde. Ať ti, co děti nechtějí, je nemají, protože by z toho nevzešlo nic dobrého. Vy s dětmi je nechte na pokoji - je to naprosto jejich věc, ať už mají důvod jakýkoliv. A naopak, vy bezdětní, ani nezkoušejte znevažovat rodičovství (podobně přiblblými větami jako v úvodu tohoto blogu), nebo se se zlou potážete!!!

0/0
13.2.2008 10:17

Petr

škoda že nejde dát karmu -

0/0
13.2.2008 9:41

marwin

o co jde

Mám pocit že tady dost dobře nedošlo k pochopení toho co měla autorka na mysli. Jde  tu v prvé řadě o stereotip. Tím sterotipem je fakt že žena prostě musí mít dítě a jinak se na ní bude majorita dívat jako na podivnou nešťastnou osobu. Nemluví se tu ale o mužích. A chápu autorku i v tom, že ji už nebaví reagovat na z jedné strany souccitné a z druhé pohrdavé dotazy a připomínky hloupých lidí. Hloupých tzv. zasloužilých mamin a otců, kteří se vyžívají v tom jak někomu radit jak žít a prožít svůj život. Je jasné že žena má něco čemu se lidově říká biologické hodiny a že těhotenství v pozdějších letech nese jistá zdravotní rizika. Jenže je to čistě její věc. Mě také nebaví poslouchat dotazy kdy do toho praštím a idiotské připomínky typu že si chci jen užívat zatímco národ vymírá atd. V takovém případě platí rčení na hrubý pytel hrubá záplata. Člověk není jen továrna na plození dětí a jeho kvality se mezi inteligentními a rozumnými lidmi měří nejen podle počtu potomků.

0/0
13.2.2008 9:34

Lara

Re: o co jde

R^

0/0
13.2.2008 9:44

petr_chytil_metr2

Re: o co jde

máš nějaký tip na dobrý stereo jo?

0/0
13.2.2008 10:05

marwin

Re: Re: o co jde

:-)R^

0/0
13.2.2008 10:11

Honza Fiala

Re: o co jde

Marvine, docela by me zajímalo jak by si tu mluvil kdyby se tvoji rodiče zastávali stejný názor jako ty. :-P

0/0
15.2.2008 13:50

marwin

Re: Re: o co jde

To bych  nemluvil - neexistoval bych.  Ale stejně jako oni mají právo chtít být rodiče, mám já stejné právo chtít nebýt rodičem. Každému podle jeho volby. Nejsem kus skotu aby se má kvalita redukovala na počet splozených potomků Jene.Rv

0/0
27.2.2008 15:36

Radek

No a nic....

taky by se ten článek mohl jmenovat "Jsem frigidní... no a co" Nebo třeba "jsem lesba, no a co", to také asi nebudeš mít dítě...

0/0
13.2.2008 9:22

marwin

Re: No a nic....

No a vaše připomínka by se mohla jmenovat. Jsem blbec a nestydím se za to - což je mimochodem jasné z té jedné řádky.

0/0
13.2.2008 9:36

mikd

jed a netolerance

za chvíli mi bude společnost diktovat kolik mám mít dětí...mám 2..není

to málo.??..porodnost klesá...produktivních lidí je míň...takoví ti

bojovníci za rození a plození v této diskuzi brzy budou řvát, že jsem

sobec a je potřeba rodit víc a víc a že jsem k tomu od přírody

předurčena.....tak aspoň 4 děti..a pohrozí mi osamělostí, nekvalitním životem a ošklivým stářím.....jděte do hájíčka, je to tu samý jed a netoleranceRv

0/0
13.2.2008 7:53

tojsouveci

Re: jed a netolerance

To víš, že jo. Co s uřvaným dítětem, které tě bude mnoho let otravovat. A ty další povinnosti,. Společnost třeba drze diktuje je dát do základní školy. Co jí je do toho! Takové omezování svobody. Vykašli se na všechny a celý život se snaž mít co nejméně starostí a co nejvíce si užívat. Tak prožiješ život kvalitně a budeš mít nádherné stáří, protože budeš mít na co vzpomínat. Nenech se otrávit!

0/0
13.2.2008 8:58

theofil

Nebüď tak blbá a zase to tak moc neřeš !!!

;-€

0/0
13.2.2008 7:31

stafeta zivota

Sobec Mala, preji ji osamelost v domove duchodcu

1) Prvni lez je, ze bezdetnost je "soukroma vec": Rozhodne ne. Ani u cikanu (kde - bohuzel - je pravdepodobnost, ze potomci nebudou ekonomicky, kulturne ani jinak, prinosem spolecnosti) ani u zdravych, vzdelanych, zcestovalych, vyfitnesovanych zen, kdy misto prazdne po detech, ktere nikdy nemely se MUSI obsadit z dovozu a budme si jisti, ze lide ze Zapadu nap pristehovalectvim vymirani naseho kmene nenahradi. Takze nase deti budou PLATIT na penzi a narocnou zdravotni peci pro autorku clanku a ji podobne PLUS na asimilacni programy pro pristehovalce z vychodu a dalneho jihovtchodu.

2) Evoluce po statisice let PRIPAVILA dokonale lidska tela k PLOZENI, k predavani stafety ziivota. Byt tehotna a porodit NENI patologie. Mnozi placou nad vymrenim zvirat, sami pritom "UTNOU" svuj rodokmen, nepredaji stafetu zivota, ikdyz je NEPOCHYBNE ze vetsina predchozich generaci se mela VSESTRANNE hure ne lepe nez dnesni socialne slabsi. Hanba SOBCUM jejich osamelost ve stari jim preji: Sami se rozhodli.

0/0
13.2.2008 5:28

Lacrimosa

Re: Sobec Mala, preji ji osamelost v domove duchodcu

někdy i mnohonásobné matky umírají samy a jsou osamělé, takže blbost na entou co píšete

0/0
15.2.2008 11:11

Nika

Re: Re: Sobec Mala, preji ji osamelost v domove duchodcu

Někdy není pravidlo.

0/0
21.2.2008 17:17

Radka

Re: Sobec Mala, preji ji osamelost v domove duchodcu

tys mamlas a ne stafeta zivota, taky ti to přeji;-D

0/0
28.2.2008 17:56

xzy

Ted jsem si otevrel idnes a prehled diskusi

vsechny ostrovy, objevila se mi Bobosikova, je mi 29 a nemam dite no a co, a take nemuzete otehotnet? zkuste akupunkturu. Dobra kombinace.

0/0
13.2.2008 0:01

Matka v zahranici

Jano, jeste se chci ujistit o autorce

Childless by choice napsala Jean E. Veevers? nebo Marian Faux?

0/0
12.2.2008 23:48

Kristýna

COŽE???

Už jen úvod Tvého příspěvku mě úplně rozhodil! Jednak v dnešní době málokdo řeší, že nějaká holka v 29 nemá děcko! Považuju to za normální. Sama mám ale ve 23 letech roční dceru, neprodělala jsem ani klystýr, ani nástřih, porod trval 2 hodiny a kojení bylo časem relaxace, lepší než kosmeťák nebo masáže. A můžu Tě uklidnit - mám tolik volného času, že stíhám všechno to, na co jsem neměla předtím čas, postavu mám tak krásnou jako jsem nikdy předtím neměla a levou zadní studuji UK. Navíc jsme si s manželem koupili krásný domeček za Libercem. Dcera je zdravá, modrooká blondýnka a velice aktivní zlatíčko. Ovšem pro typy jako seš Ty je opravdu lepší nemít děti - asi bys to totiž ani nezvládla. Znám holky, kterým je 35 a přesně jako Ty se pořád tvářily, že proč by ony uklízely podělané plíny - teď jsou z většiny z nich osamělé alkoholičky. Tak si to pak užij!

0/0
12.2.2008 22:35

Jana

Re: COŽE???

Takova idyla. Kdo by nezavidel.  bA jste si uplne jista, ze  vas manzel nepodvadi?

0/0
12.2.2008 22:39

tojsouveci

Re: Re: COŽE???

A ty seš si jistá že nemáš raka a do konce tohoto roku neumřeš?(Y)

0/0
13.2.2008 9:01

Matka v zahranici

Re: COŽE???

Je mozne prozivat tuto idylu. Typicky ceska reakce : A jsi si jista, ze Te manzel nepodvadi? Ona nam zase lici jen ty klady, coz je lepsi nez nam vykladat vsechny zaporne veci jako zastydla pubertacka pani Mala.

0/0
12.2.2008 22:53

stafeta zivota

Souhlasim, jako otec 4 deti (o ktere pecuji)

1) Prvni lez je, ze bezdetnost je "soukroma vec": Rozhodne ne. Ani u cikanu (kde - bohuzel - je pravdepodobnost, ze potomci nebudou ekonomicky, kulturne ani jinak, prinosem spolecnosti) ani u zdravych, vzdelanych, zcestovalych, vyfitnesovanych zen, kdy misto prazdne po detech, ktere nikdy nemely se MUSI obsadit z dovozu a budme si jisti, ze lide ze Zapadu nap pristehovalectvim vymirani naseho kmene nenahradi. Takze nase deti budou PLATIT na penzi a narocnou zdravotni peci pro autorku clanku a ji podobne PLUS na asimilacni programy pro pristehovalce z vychodu a dalneho jihovtchodu.

2) Evoluce po statisice let PRIPAVILA dokonale lidska tela k PLOZENI, k predavani stafety ziivota. Byt tehotna a porodit NENI patologie. Mnozi placou nad vymrenim zvirat, sami pritom "UTNOU" svuj rodokmen, nepredaji stafetu zivota, ikdyz je NEPOCHYBNE ze vetsina predchozich generaci se mela VSESTRANNE hure ne lepe nez dnesni socialne slabsi. Hanba SOBCUM jejich osamelost ve stari jim preji: Sami se rozhodli.

0/0
13.2.2008 5:26

a.

Re: COŽE???

;-D;-D;-D

0/0
13.2.2008 9:35

Lída

Re: COŽE???

Mám dvě děti, dneska už dost velké. Ale pořád vzpomínám na dobu , kdy jsem byla doma s jedním kojencem jako na období, kdy jsem měla absolutně nejvíc volného času. A to jsem ještě prala plíny, to s automatkou zabere tak dvě hodiny práce za dva dny. Starší děti už jsou náročnější, zvlášť když jich je víc, ale přesto nemám dojem, že mateřská je nějaká mimořádná dřina a hrůza.

0/0
15.2.2008 11:21

Petr

řekne-li si to, co je obsahem článku, nebude o generaci...

...dál nikdo, kdo by něco podobného mohl napsat... řekneme-li "A", musíme říci "B"... 

0/0
12.2.2008 22:12

Petr

sorry za překlep...

řekne-li si každý to, co je obsahem článku, nebude o generaci... ...dál nikdo, kdo by něco podobného mohl napsat... řekneme-li "A", musíme říci "B"... 

0/0
12.2.2008 22:15

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz