- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lhostejno jak ochotna, vlezla anebo třeba unudena je prodavačka v jakemkoli obchodu s hadrama, stejne je pro mne navsteva podobného zarizeni za trest . Nastesti mne maminka při odchodu z rodneho hnizda před triceti lety vybavila několika flanelkami, svetry a dzinama, které drzi, ponožky dodalo par vystrojnich skladu, co jsem jimi za ta leta prosel, trenyrky a trika jsem prubezne dostaval darem (darkynim dekuji), takze se torture nakupu obleceni mohu uspesne vyhybat. Sem tam si koupim novou botu a je to
.
A posta, Ivanko, to je kapitola sama pro sebe, ale děvčata za přepážkou jsou v tom nevinne...
Ach ano, znám Tvé flanelky a rozličné kousky z armádní výstroje...
Dnes ses mi trefila zrovna do nálady. Mám za sebou návštěvu nové italské prodejny lahudek. Veškeré nápisy i označeni zboží tam mají v italštině. Je to s podivem. Ale zřejmě je to promyšlený tah, aby mohli otravovat zákazníky a sofistikovane radit. Nemám s italštinou problém, tak jsem musela toho Andrejevice Mnohorozumného Italského několikrát zahnat. Rušil. Vytrvale.
Jinak ale mám ráda, když se o mne jako o zákazníci starají. Jen se nesmějí plést do řemesla pojistovakum...
Jinak
a zdravím!
Do Turecka neb Afriky vůbec nejezděte!!!
Karma. Jak je někdo vlezlý, tak prchám. Když se s prodavačem/kou pozdravíme a on/a mi dá neverbálně najevo, že se mohu na cokoli zeptat, ale zůstane stát opodál a nijak se nevnucuje, tak se porozhlédnu a třeba něco koupím.
Větší část svého profesního života jsem prodavač a k zákazníkům se chovám tak, jak mi vyhovuje být obsloužen, když jsem v roli zákazníka. A jak tady už napsal pan Horst, také jsem nikdy neměl problém doporučit konkrétní zboží, které prodává konkurence. Když doporučím dobře, tak se ke mně zákazník vrátí a něco koupí.
Tak to bych k Vám ráda chodila nakupovat
Takhle znechucená jsem například taé,
Také jsem se nějakou dobu živil jako prodavač, a pozor, pokud si zákazník hodlal koupit zboží o kterém jsem věděl, že za nic nestojí, proti firemnímu nařízení jsem je odrazoval od koupi. Někdy mě i onen zákazník varoval, že bych mohl dostat výpověď. Pro mě byli na prvním místě zákazníci, ne moje firma. Víte také o takovém hazardérovi! Ivano, hezký první jarní den!
No a co se zamyslet a podivat se na to jejich pohledem.
Myslim, ze ve chvili kdy se ocitnete v kuzi te prodavacky v mode ci urednici za prepazkou, jejihz denni prijem je z casti zavisly na obratu, ktery vytvori, pak je jejich snaha prodat celkem pochopitelna.
Nevim, cim se zivite vy, ale verim, ze se svoji praci taky snazite prodat, nebo ne?
Myslím, že "všeho s mírou platí" i tady. Příliš horlivá prodavačka mě znechutí tak, že nakonec odejdu bez nákupu, takže z toho nic nemá. A přiznám se, že tam podruhé spíš nejdu.