- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jen takovou drobnost: jak se převážně dopravují obyvatelé Libuše, Krče atd. do města? Sdělím Vám to tajemství: převážně autobusy na Kačerov a pak metrem "C".
Panu Štěpánovi bych poradil, aby si alespoň jednou na vlastní kůži vyzkoušel jet ráno z Jesenice autobusem na stanici metra C Budějovická. Myslím, že by mu došlo, proč je potřeba stavět trasu D a hlavně proč je potřeba, aby existovala konečna metra D u Vestce (tzv. Depo Písnice).
Každopádně pokud tenhle blog čtou lidé z Prahy 4, tak se partaj DOMOV stala právě v tuto chvíli ABSOLUTNĚ NEVOLITELNOU.
Primátor Hudeček je neštěstím pro Prahu. Ale nikoli proto, že chce stavět trasu D. Spíš proto, že ještě s tou stavbou nezačal.
Pane Šejno, aniž bych jakkoliv zpochybňoval problém s dopravou z Jesenice, dovolím si jen podotknout, že městská část Modřany, má 6x více obyvatel než Jesenice.
No tak teď už vím, že Vás a vaši partaj volit nebudu. Jen neobyčejné a tupé hovado může bojkotovat plánovanou výstavbu trasy D. Kdybyste ovládal alespoň částečně cosi, čemu se říká logické uvažování, tak byste věděl, že lidé z oblasti Libuše, Písnice, Lhotky a Krče jezdí trasou metra C už dnes. Rozdíl je v tom, že nastupují na Kačerově nebo na Budějovické a než tam dojedou, tak se plácají v desítkách přeplněných autobusů. A právě tyto autobusy by měla trasa metra D alespoň částečně nahradit.
To je ale nad Váše mentální schopnosti tohle pochopit.
Pane Šejno, vy zřejmě, tedy zcela zřejmě, nejste schopen pochopit přečtený text. Naprosto jsem nenapsal, že by se trasa D neměla budovat, ale je třeba začít od přestupní stanice s trasou A ( Náměstí Míru ) a tak teprve udělat bypass přes Náměstí Bratří Synků a teprve potom protáhnout trasu D přes Pankrác na Prahu 4. Jinak totiž hrozí kolaps na stanici Pankrác, kde se sjedou dvě trasy z Jižního města.