Zaměřeno na autoservisy...

Abychom tu neřešili pouze stáčení, omlazování a další podvody které se vícemeně dějí u příležitostí nákupů vozidel, tak zde máme jednu záležitost, která může potkat každého z nás, občas prostě servis potřebujeme...

Začneme pěkně od začátku.

Pan X měl krásného Passata, měl ho rád a tak mu dopřával maximální péči, což je ostatně patrno i z fotografií. Dopřával mu také servisu, zkrátka se staral aby PAssat měl vše pro bezporuchovou jízdu.

Jednou se pan X rozhodl, že by bylo potřeba udělat trochu oprav na automatické převodovce...

A tak hledal až našel servis, který tyto specializované opravy provádí.

Auto tam odvezl, zaplatil zálohu 15.000kč a čekal až se mu ozvou, že pro oblíbeného Passata může jet. A čekal a čekal...

Dávno uplynul termín, kdy mělo být auto hotové. Neustále volal a dožadoval se nejprve urychlení opravy. Pak již pochopil, že asi je někde problém.

Pochopil, že asi oprava nebude a začal se tedy alespoň dožadovat navrácení vozidla...

Opravce občas již nezvedl telefon a když zvedl, tak mlžil a kroutil se jak had...

Tak po několika měsících, více jak půl roce se majitel vydal hledat a našel...co našel je také na fotografiích. Byl jsem s ním.

Nyní k termínům, kdo třeba nepřečte na fotografii.

Auto předáno do opravy a složena záloha k datu - 20.8.2016

Auto mělo být hotovo - 27.8.2016

Byli jsme nafotit dne - 21.2.2017

Nyní fotografie. Nejprve Passat ještě když byl v pořádku před zásahem u pana Vilda (servis automatů)

Takže takto vypadal, je zřejmé, že to je prostě leštěnka auto...tedy byla...

Nyní předávací protokol, aby jsme zachovali posloupnost věci:

Zamazal jsem udaje o majiteli vozu, také první 3 znaky SPZ/RZ, zbylé 4 pro identifikaci budou stačit. Jsou tam jasně vyznačené termíny, jak předání vozu, stejně tak termín dodání a záloha v hotovosti 15.000kč...

A nyní fotografie tohoto Passata po čase v servisu u tohoto specialisty na automaty...

Takto vypadá auto dnes. Museli jsme přelepit rozbitá okna, což v dešti nebylo moc platné, v autě to stejně již plavalo...Majitel servisu pan Vild byl nedostupný a mechanik v servisu laksní a samozřejmě nic nevěděl, neví kde pan Vild je, zkrátka vůbec nic...

Tak jsem vyrobil mapy, aby bylo jasné, kde že tento servis je...

Zde to je, tak pozor, kdyby jste k nim chtěli odvézt na servis svého mazla - asi se s ním rozlučte...

A ještě nekolik fotografií z tohoto servisu, evidentně majitel Passatu, pan X není sám...

Smutné že? Je spousta otázek. Prý tam řádil vandal - za mne spíše nasraný majitel poškozeného vozidla. Prý z Passata je vyndaná převodovka a je nezvěstná - prodali ji? Někdo ukradl? Kdo ví... Priorita je nyní dostat auto odsud pryč. Proč majitel mlží a nekomunikuje? Máte podobnou zkušenost?

Napište mi, kontakty jsou v profilu.

Autor: David Koukol | středa 22.2.2017 18:27 | karma článku: 24,74 | přečteno: 1876x
  • Další články autora

David Koukol

Naftu nebo benzín?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51